Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tatyankaya 8 вересня 2022, 11:10
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
Відколи в банку поставили керуючим фархудінова чи фарпутдіна татарина, банк став поганим. Його зверхнє ставлення до людей-клієнтів банку-вимагає бажати кращого. *** такого керуючого. У вас там що, немає адекватних керуючих?!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:24
Добрий день. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення коли ви зверталися у відділення банку і яка саме ситуація у вас склалася?
TimS60 8 вересня 2022, 10:05
5.09 сделал перевод на карту сына, с меня деньги списали, сыну деньги не поступили. написал сообщение в банк-пришел ответ: уточните реквизиты получателя. реквизиты точные. в личном кабинете пишут что эти средства заблокированы. по какой причине? верните деньги или мне на карту или сыну на карту. сегодня уже 8 сентября и деньги висят непонятно где. мы не можем проплатить операцию сыну
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 10:35
Добрий день. Для детальної перевірки успішності операції рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
koskosovan 7 вересня 2022, 23:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Мартиросяна, 6
05.08.22 було відкрито рахунок та оформлено картку тарифу Platinum debit, що вважається преміум тарифом
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))

Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 10:34
Добрий день. Дозвольте перепросити від імені банку за дії співробітників однієї з наших установ. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу. Дійсно з тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Ми обов'язково перевіримо інформацію по відділенню в яке ви зверталися та проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та телефон персонального менеджера з яким намагалися зв'язатися.
Victoriia0307 7 вересня 2022, 14:49
З звичайних недоліків можна назвати те, що повільний, незручний та малофунціональний мобільний банкінг, постійні черги (біля відділень жодного банку, з більшої кількістю клієнтів такого не бачила), оператори служби підтримки при виясненні питань кажуть що керуються законом, а вказати чітко яким не можуть.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 17:44
Добрий день. Справді, при виникненні простроченої заборгованості по карті вона блокується. Стосовно ж розблокування, відбувається воно автоматично після повного фінансового зарахування коштів на рахунок. Стандартно максимальний термін зарахування становить до 3х банківських днів, про що оператор вас і повідомив. Ви можете зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 та змінити канал інформування на безкоштовні push повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladmyr 7 вересня 2022, 14:35
У моего отца, Бондаренко Владимира Михайловича, возникли сложности в понимании информации при общении на горячей линии по поводу перечисления денег с валютного счета. Пыталась помочь отцу при разговоре, но в ответ получили грубость от оператора и брошенный звонок! Прошу сообщить, как в Вашем банке видится возможность общения с пожилыми людьми, нуждающимися в помощи близких? Никак? Не является ли это дискриминацией, простите?!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 16:26
Добрий день. Приносимо вибачення за неприпустиму поведінку працівника контакт-центру. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення якого числа та з якого номеру телефону ваш батько телефонував до контакт центру. Ми обов'язково перевіримо інформацію для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Але зазначимо, що третім особам інформація в телефонному режимі не може повідомлятися.
Проблема вирішена
TKoova 7 вересня 2022, 12:14
Ощадбанк працює не зважаючи уваги на законодавство України!!! Співробітники самовільно, керуючись якимись «наказами з гори» чи «постановами», не повідомляючи своїх клієнтів, блокують карти та мобільний банкінг!!! Є закон України про банки, в якому чітко вказані причини у зв’язку з чим може бути заблокована картка, на що співробітники плювати хотіли «у нас наказ»! Як у правовій державі наказ чи постанова може бути вища за закон і конституцію???
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 14:17
Ощадбанк завжди керується законами та постановами чинного законодавства України. Можливі причини блокування карти та ощад 24/7 прописані в договорі який ви підписували коли відкривали рахунок. Для детальної перевірки чому було заблоковано вашу карту та обліковий запис ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pasich1973 7 вересня 2022, 9:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Гоcпітальна, 12-Г
Добрый день. До сих пор нотариус не получил от банка ответ на официальный запрос. Уже прошли все сроки. Дайте информацию, когда отправлен ответ? Вы игнорируете все поступающие вам обращения! Это как понимать??? Запрос отправлен 30 июня. В личку вышлю само письмо с датой отправки и Исх. Номером
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 9:56
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені ваші ПІБ, номер телефону, який нотаріус направляв запит та якого числа.
cernaatatana 7 вересня 2022, 9:15
Ще 21.07.2022 знімала кошти в банкоматі іншого банку, кошти списані, в банкоматі сталася «помилка», кошти не видані. 25.07.2022 звернулася до відділення Кіровоградське ТВПВ 10010/0148, написала заяву. На мої числельні звернення на гарячу лінію банку та на саме відділення — інформації щодо стану розгляду моєї заяви — нуль. Сьогодні 43-й день з дати написання заяви. Згідно ЗУ «Про звернення громадян» — звернення розглядаються протягом 30 днів, якщо потрібен додатковий час на розгляд — максимально додатково 15 днів — заявника мають про це повідомити. Мене мало того що ніхто не повідомив ніяким способом, ще й не можуть надати хоч якусь інформацію! Банк залишив мене без місячної заробітної плати в умовах війни, на яку я розраховую кожного місяця! Тепер ені довелося «зализити» в кредит, хто мені компенсує відсотки, які я тепер маю сплатити? Банк просто на всі 100% дотримується чинного законодавства.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:07
Добрий день. Якщо банкомат іншого банку не видав вам кошти з карти Ощадбанку, то розглядом заявки та поверненням коштів займається міжнародна платіжна система. Термін розгляду становить не менше 45 календарних днів і нажаль ніяк не залежить від банку.
Проблема вирішена
Світлана Кучинська 6 вересня 2022, 21:16
Поповнила рахунок мобільного телефону МТС. Пройшло більше 2 годин, кошти так і не надійшли. Подзвонила на гарячу лінію сказали чекати від 2 годин до 3 днів. Банк повне л*йно обслуговування повне л*йно. Ніколи не звертайтеся до цього банку ні по яким питання. Користуюсь цим банком через зарплатний проект. В іншому випадку ніколи б в житті не звернулась до цього банку і нікому не раджу. Краще вже приват чи моно.
Про випуск карток і скілки потрібно чекати взагалі мовчу.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 11:20
Добрий день. Так, стандартні терміни зарахування коштів на мобільний телефон можуть тривати від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, та зазвичай у 99% це відбувається відразу. Стандартний термін виготовлення карток до 14 календарних днів, але на період воєнного стану він може бути трохи довший. До моменту отримання карти ви можете зняти кошти в будь-якому відділенні Ощадбанку з рахунку по паспорту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Меланчук 5 вересня 2022, 17:29
Отвратительный сервис, худшего сложно придумать.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 10:14
Добрий день. Уточніть, будь ласка, в приватні повідомлення які саме труднощі у вас виникли?
oleksandr str 5 вересня 2022, 16:09
Здравствуйте.

Подскажите, пожалуйста, есть ли кого-то аналогичные случаи.

Ощадбанк заблокировал счет по предприятию, аргументируя тем что у предприятия есть непогашенный кредит. При том что на текущем счету в том же ощадбанке в разы больше денег.
На поддержке в течении трех дней говорят что «Ваше обращение на рассмотрении. С Вами свяжутся». При этом никто не связывается.

Непонятно все ли хорошо в ощадбанке или нужно за него волноваться. Банк то государственный.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:45
Добрий день. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу вашого обслуговуючого відділення, ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
arturhorlenko 5 вересня 2022, 12:33
Два тижні не можу скористатись послугою онлайн обміну валют. На скільки це байдуже має бути банку на клієнтів, що два тижні не працює одна послуга і толком пояснити нічого не можуть!!!
Буду ідти у відділення писати скаргу!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:02
Добрий день. Сервіс продажу/купівлі валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку технічними проблемами. Вирішення цього питання потребує часу. Як тільки з'явиться нова інформація, ми проінформуємо. Перепрошуємо за незручності.
Tetiana23 5 вересня 2022, 10:24
Доброго дня.
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:27
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tihiy26ah 4 вересня 2022, 9:55
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Ощадбанк обманом ворує гроші у своїх клієнтів тоїсть комісії по всяким мєлочам навіть якщо непройшла транзакція також водять таку функцію як мобільні заощадження там світить що гроші є але їх не має прохання не відіться і відказуйтеся від цього банку
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:14
Добрий день. Комісії банку є середньоринковими. При проведення операції на суму що перевищує доступний залишок, перший запит на добу не тарифікується, кожен наступний тарифікується в розмірі 3 гривні. Дана комісія прописана в тарифах банку. Коли ви відкривали рахунок, ви підписували документи що ознайомлені з тарифами банку. Ви завжди можете переглянути їх на сайті банку. Мобільні заощадження — це додаткова послуга на вашому рахунку. Коли ви переказує кошти на мобільні заощадження ви отримує за це додатковий прибуток в якості відсотків. В будь який час ви можете повернути їх на свій основний рахунок та використовувати.
Vvv99 3 вересня 2022, 15:41
Доброго дня. Звернулася до ОЩАДБАНК м. Київ, вул. Закревского, 93А, для оформлення пільгової карти киянина. Працівник банку мені озвучила, що для того, щоб оформити карту киянина, обов’язковою умовою є оформлення страховки. Я запитала, чи можу я відмовитися, бо страховка мені не потрібна. Мені відповіли, що без цієї страховки, мені не оформлять карту киянина, і що я маю право звернутися до іншого банку. Дивне спілкування з клієнтами як на мене… Отже, я була змушена заплатити за непотрібну мені страховку вартістю 150 грн. Через кілька днів, я зателефонувала на гарячу лінію ОЩАДБАНКу, де мені відповіли, що оформлення страховки не є обов’язковим, а лише власним бажанням клієнта. Тепер звернуся до Нацбанку, нехай разберуться, на яких підставах працівники банку на Закревского 93А вводять в оману клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:15
Добрий день.
При відкритті нового рахунку ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Приносимо вибачення за повідомлення неправдивої інформації співробітниками банку. Обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій
Gala12345 3 вересня 2022, 15:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 149
Я с Мелитополя. На данный момент это оккупированная территория. До войны брала деньги с кредитной линии. Несколько дней назад ощадбанк снял с карточки деньги и заблокировал мне карточку, тем самым лишив меня средств к существованию. На данный момент предприятие на котором я работала работает на россию. Своими действиями ощадбанк толкает людей к сотрудничеству с агрессором. Чем Ощадбанк лучше россии, если он лишает средств своих клиентов. Кому война, а кому мать родная — это про ощадбанк.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:18
Добрий день.
Відповідно до договору комплексного обслуговування з яким ви мали бути ознайомленні при відкритті рахунку — Банк на власний розсуд має право припинити подальше кредитування Клієнта без надання пояснень причин такої відмови, в тому числі шляхом закриття Кредиту, якщо Клієнт ним не скористався, або в разі використаної частини Кредиту, зменшення розміру кредитної лінії до фактично використаної кредитної лінії. Сподіваємося на розуміння.
Yulya1313 1 вересня 2022, 18:53
Мне человек из Европы по Свифт выслал перевод в евро на мой IBAN еще 22 июля 2022. Деньги не зачислились так как у счет в гривнах. Но и перевод Ощадбанк обратно в Европу не вернул. Хотя австрийский банк и давал официальные запросы на возврат. Грабим, да?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 2 вересня 2022, 9:04
Доброго дня.
В даному випадку відправник коштів має звернутися до відділення банку, де він виконував операцію для з'ясування всіх обставин та деталей операції.
В мене є Картка Киянина. Банковими послугами зовсім не користуюся. Десь раз на рік місто дає соціальну допомогу, як інваліду другої групи та пенсіонеру. Нещодавно отримав таку допомогу в розмірі 300 гривень.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 15:47
Доброго дня.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).
LtCol 1 вересня 2022, 13:17
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
01.09.22
Недоступен ни с ПК (броузер) ни приложение Андроид: там пишет «Відсутнє з'єднання. Відсутнє підключення до мережі»
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 15:31
Доброго дня.
Перепрошуємо за тимчасові незручності. Спробуйте, будь ласка, провести операцію трохи пізніше
не работает приложение и карта не проходит в магазине, деньги есть
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 14:35
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності. Роботу всіх сервісів було відновлено. Що стосується застосунку мобільний Ощад — невдовзі також зможете проводити операції. Спробуйте, будь ласка, трохи пізніше провести операцію
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝