×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Подяка за роботу, гарні рекомендації, та найкращі побажання співробітникам
Написати коментар
3 місяці немає зарахування SWIFT платежу
Хочу поділитись своїм досвідом.
Послугами Ощадбанку користуються батьки. Я відправляв доларовий платіж своєму батькові, це було ще 9 лютого 2023 року. Пройшло 3 місяці, платіж так і не надійшов в Ощадбанк.
До цього я відправляв гроші, по одному й тому ж самому шаблону, на цей самий рахунок, гроші зараховувались на наступний робочий день. А тут після відправки чекаємо декілька днів — грошей немає… чекаємо тиждень — грошей немає. Батько йде у відділення, там кажуть: ми не бачимо платіж, рекомендуємо чекати 2 тижні, потім гроші можуть автоматично повернутись відправнику.
Чекаємо 2 тижні… грошей немає ні у отримувача, ні у відправника.
Звертаюсь до свого банку з проханням повернути гроші назад. Вони мені надали документ (Proof of payment), що підтверджує платіж та рекомендували з ним піти знову в Ощадбанк та шукати гроші там. Документ було надано в Ощадбанк, для того щоб допомогти відслідкувати платіж, але Ощад не взявся за цей пошук, сказали що грошей ніяких не отримували, треба йти знов до відправника.
Я знов пішов до свого банку з проханням повернути гроші, вони просять надати довідки та виписки з банку по рахунку, щоб підтвердити що не було зарахувань. Батько йде за виписками в банк, щоб було на англ мові, виявилось — вони теж платні. В той час коли більшість банків зараз через мобільний додаток може безкоштовно на декількох мовах вам надати виписку по рахунку. Але це вже інша тема.
Заплатили 200 грн за виписку з банку, відправили до банку відправника, вони почали досліджувати та шукати платіж. Напротязі 2х місяців я писав їм листи, скаржився та намагався повернути гроші. Після 2х місяців (а в сумі вже повних 3 місяці) мій банк повідомив, що від них платіж пішов успішно, і від їх банку-кореспонденту платіж теж пішов. На їх стороні грошей нема. Кажуть, що прослідкували платіж та він був призупинений банком-кореспондентом на стороні Ощадбанку.
Ну і як так? 3 місяці, хлопці та дівчата. За цей термін Ощадбанк майже 5 разів мене футболив назад до відправника та казав шукати гроші там, а виявляється що Ощад разом зі своїм банком кореспондентом просто прикарманили гроші собі та й сидять собі мовчки, нікому нічого не кажуть та не намагаються якось розібратись, кому ці гроші треба далі відправляти? Назад відправнику чи все ж таки вперед до отримувача? Як так можна? І що далі, ті гроші там будуть лежати стільки, скільки вам заманеться?
Якщо це ваш банк кореспондент, партнер, посередник, чому на протязі тривалого часу ніхто не повідомив моєму батьку про те, що до нього йде платіж, але він був призупинений по якійсь причині. Гроші зараз просто загублені, та ніхто нічого робити не хоче.
Я знов звертався до ощадбанку, кажу що мій банк (відправник) мені повідомив що гроші на стороні банку-кореспонденту Ощадбанку. На що мені знов кажуть «Якщо б гроші були, вони б були зараховані, а так ми нічого не можемо зробити.» Дуже цікава позиція. Якщо гроші застрягли у вашого банку-партнера, чи не варто б розібратись зі своїм партнером? Чому ви не можете звернутись до них? Всі ж документи були надані.
Далі, мені кажуть, що можна написати заяву про уточнення чи пошук платежу. Але ця процедура платна, 1% від платежу. Це що, знущання чи що? Ви загубили гроші і я ще повинен доплатити, щоб ви пошукали мої гроші? Душе цікаво. А чи багато клієнтів захочуть користуватись Ощадбанком, який просто десь губить гроші клієнтів? А потім ще й не хоче йти на зустріч клієнтам та не хоче їх шукати? А якщо б батько взагалі не знав про цей платіж, як би він здогадався, що хтось йому відправив гроші? Що це за гра у мовчанку. 3 місяці Ощадбанк зі своїм банком кореспондентом не може отримати Свіфт платіж.
Далі. Минулого тижня, 10 травня я відправив тепер вже своїй мамі доларовий платіж. Зазвичай гроші доходили за 1 робочий день. Тут пройшло вже 4 робочі дні, знову загубили гроші?
Зараз важкі часи, йде війна, люди гублять свої роботи, батько вже майже на пенсії. Я відправляю їм допомогу на життя, і вони не можуть дочекатись свої гроші. Будь ласка, прошу допомогти у вирішенні цього питання.
Я дуже не рекомендую відправляти SWIFT перекази на Ощад, бо вони просто мовчки загублять ваші гроші і нічого вам про це не скажуть. Як я можу в майбутньому бути впевнений, що батьки отримають гроші? Кожен раз відправляти гроші та сидіти кусати нігті в очікуванні, що батьки скажуть: «Фух, гроші зараховані» — якось вже не хочеться. Прохання до представників банку, звʼязатись зі мною якнайшвидше, я вже достатньо чекав. Всю необхідну інформацію про платежі я надам додатково.
Гарного дня!
Коментарі (4)
В Ощад почались проблеми!!! Ощад Блокує Валюту на рахунках!!! відділення відділення 10026/0166
Коментарі (1)
Не связывайтесь с этим банком.
У этого банка почти все делается через отделение.
Зарыть счет не могу удаленно, отменить автоматическую пролонгацию тоже.
На долларовом счету образовался -0.5 доллара из-за того что они через день пересчитали курс конвертации.
Пополнить карту тоже не могу — только SWIFT (это 15 долларов комиссии)
Завел 1 евро на карту евро — думал переводом с евро карты на долларовую погасить минус. Но оказывается у них это нельзя — отвечают что НБУ запретил.
Но в других то банках это работает — при чем тут НБУ?
Дорого чуствую мне сотрудничество с ними обойдется.
Написати коментар
Ощад банк без попередженя списує гроші
Мала велику необережність сплатити карткою ощадбанку валютний рахунок у закордонному магазині.
Після оплати з мене зняли 2%, у підтримці сказали, що 1% за конвертацію, а 1% на майбутнє, якщо протягом 3-х днів курс зросте, це їхня страховка. Я в шоці!!! Це мої проблеми як клієнта, що ви не проводите операцію день у день. Мене це взагалі не повинно стосуватися.
Але це ще не все, наступного дня я виявляю, що у мене сума грошей на залишку зменшилася, звертаюся на підтримку і виявляється, що їм ще грошей не вистачило за вчорашньою валютною операцією і вони ще знімають гроші, без попередження.
Таку саму операцію я завжди робила через приват банк. Той курс валют, який позначений у додатку, ту суму грошей і знімали, ні копійки зайвої, ні яких конвертацій та страховок.
Якщо у вас є вибір тримайтеся від ощад подалі!!!
Написати коментар
Ощадбанк — Шахрайство Співробітників, Службова недбалість та Введення в оману
Коментарі (9)
Мошенник с сайта OLX карта 4790 7299 5677 5738
Номер карты 4790 7299 5677 5738
Номер тел. +380 (97) 263 15 78 и 0 (97) 183 53 94
Коментарі (1)
Деньги заблокированы на карте
Коментарі (5)
Відділення працює під час обстрілу , це треш
Артобстріл був оголошений за годину до цього. Тобто, летять гради, артилерія, а працівники наражають на небезпеку мешканців міста і себе також. Дуже невідповідно. Якщо хтось постраждає, кого звинувачувати???
Коментарі (1)
Це не сервіс, це жах.
1) ввійти в новий додаток Ощад, без можливості отримувати вхідні дзвінки, неможливо. Потрібно отримати дзвінок і запам’ятати чи записати десь на папері код для підтвердження входу, а потім, ввести його в додатку. Якщо немає можливості отримувати вхідні дзвінки, записати код, проблеми з пам’яттю, слухом, зв’язком то в додаток не ввійдеш. Чомусь, для підтвердження входу в веб-банкінг і старий додаток Ощад 24/7, код приходить СМС повідомленням, а для нового додатку, тільки через дзвінок. Логіка, послідовність і зручність в дії. Зробили б вже на вибір — дзвінок, повідомлення, або email. Є рахунки ще в трьох банках, і там для входу в додаток потрібно логін і пароль, або код. Без додаткового коду підтвердження! Але тут безпека, уххххх, краще ніж будь де.
2) приховані списання коштів. Підключена послуга СМС інформування, яку чомусь неможливо відключити, і за яку знімалося спершу 0,24USD, а зараз 0,19USD в місяць. Ну хоть щось, дешевшає. Не повідомлення на Viber, чи якийсь інший додаток для обміну повідомленнями, не Push повідомлення з додатку для телефону, а саме СМС!!! інформування. Так от, за останній рік, СМС про зміну балансу прийшло тільки одне, хоча до цього списання балансу були щомісяця, а останній час ще й по різним статтям. Повідомлення про те, що сплачено комісію за обслуговування рахунку, так як я не користувався ним, прийшло на Viber, і то, про перше списання, про інші списання по цій статті більше ніяких повідомлень не було. Договір підписаний, картка дійсна ще три роки, гроші на ній є, моє право користуватися нею чи ні. Чомусь в інших банках інформують про будь-які списання коштів, будь то розрахунок в магазині чи то плата за обслуговування, та ще й навпаки, якусь копійку накинуть на залишок на картковому рахунку. Списуєте кошти за обслуговування, то інформуйте щоразу і про всі списання, а не вибірково. Чи ви таким чином покриваєте «мертві» кредити. Тишком-нишком, з одного, другого — оп, і фінансова звітність вже трохи краще.
3) некомпетентність співробітників колл-центру. Дзониш до колл-центру — зустрічає Софія (бот), далі спеціаліст, далі спеціальний спеціаліст, далі дерево, а за деревом дерево… Як результат, ні виразної відповіді, ні до побачення, швиденько кидають слухавку і все. Один із перших операторів взагалі не розумівся на авторизації в додатку, та і інші, так собі фахівці. Яка різниця чому я не можу отримувати вхідні дзвінки? Я вас запитую як мені отримати доступ до функцій вашого додатку, бо в веб-банкінгу функції трохи урізані. Дякувати Богу, чи якомусь дійсно кваліфікованому, тямущому співробітнику банку, завдяки якому в Play маркеті досі доступний старий додаток Ощад 24/7, про який не згадав жоден з операторів, який вже не оновлюється, але він працює і до якого можна отримати код підтвердження через СМС, і завдяки якому я тимчасово вирішив своє питання.
Як тільки доберуся до відділення банку, закрию все, і навіть «дякую» не скажу, бо нема за що. В інформаційному суспільстві, при наявності інтернету, електронної пошти, цифрових підписів, коду підтвердження через дзвінок і інших передових технологій, тобі потрібно чекати, вистояти чергу з інших клієнтів, та ще й мушу пояснювати чому ж саме я хочу забрати депозит, по якому закінчився термін договору та скасована мною автопролонгація, чи закрити рахунок. А потрібно явитися особисто, з паспортом, з заявою, і саме в те відділення де відкривав рахунок. Бо, напевно, в іншому відділенні відсутній інтернет, а відповідно і доступу до баз даних. Діди так робили, і ми так будемо робити.
Я розумію, що в мене горить, що я не розумію, не знаю процеси, порядок дій, інструкції і як все влаштовано, що це я ламер і не можу в сучасні технології, і все це десь прописано в договорі, або в додатку до додатку до договору, але це не сервіс, це жах.
Коментарі (1)
Скарга
Написати коментар
Увага шахраї
Адреса: КИЇВ Харківське Шосе, 21/6
Через 15 хв після отримання нової карти, дзвінок на мобільний з номера 044 364 60 20, служба безпека банків…Жіночка мала інформацію про мій візит до банку, моє ім'я та інші дані.Хотіла змінити мій пароль, тому що була заміна карти…Питання -хто з робітників банку оперативно зливає інформацію?
Номер з якого дзвонили, в гуглі вже з відгуками, що це шахраї(протягом 4 місяців є відгуки) Чому безпека Ощадбанку допускає таке …Чи комусь вигідно?
Коментарі (2)
Втрачені кошти
Коментарі (5)
Шахрай
серия паспорту мм579246 підробка
Написати коментар
Банк остался в прошлом веке
Коментарі (7)
Самий жадібний до чужих грошей банк Ощад з жахливим сервісом до клієнтів. З Ощадом і шахраїів не потрібно.
Коментарі (1)
Мошенники
Виренская Татьяна или же Мила
На карту Ощадбанка 5167 8031 1303 0717
Берет оплату за товар, не отправляет, тебя блокирует и все. Торгует в объявлении детскими пластиковыми горками, песочницей, домик для детей, шезлонги, раскладные столики, рассказывает истории о закрытии точки продажи и распродаже товара, берет оплату и не высылает товар
Коментарі (1)
Розголошують персональні данні
Коментарі (11)
Відсутність допомоги банку у вирішенні питання
взаєморозрахунків. Цікаво, якби кошти були видані, але не списані з карти, Ощадбанк також 30 календарних днів перевіряв би проведену транзакцію? Навряд чи!!!. Дуже шкодую, що взагалі обслуговуюсь в цьому банку і нікому не раджу.
Коментарі (3)
Нікому не раджу цей банк
Коментарі (2)