Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність співробітників відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
170968xomenko 16 квітня 2024, 16:19
Звернулась до відділення 16.04.2024 року з приводу оплати платежу до бюджету в розмірі 12000 грн за іншу людину. Менеджер відділення відповіла що це можливо зробити, проблем немає, звертайтесь в кассу. Черга в кассу на годину. З трьох касс працює одна. Відстоявши чергу і згаявши годину часу, дізнаюсь від касира що таку операцію не можливо зробити, ідіть звертайтесь до менеджера та сплачуйте через термінал. Менеджер пояснює що терміналом можуть користуватись тільки кліенти ощадбанку. Зателефонувавши на гарячу лінію, дізнаюсь що в терміналі можлива авторизація через номер телефону. Обслуговування жахливе. З єлементарних питань не можливо отримати відповідь. Ніхто нічого не знає, консультант на вході до відділення навіть не могла назвати номер відділення, сказала що вона не знає, вона тут на практиці. В підсумку згаяний час, зіпсований настрій і не вирішене питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Некомпетентність співробітників відділення