×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Не банк, а повне розчарування
Коментарі (1)
Клиенты мошенники
PS заявление я написала в полицию. Но таких как я единицы. Спасибо за помощь мошенникам!
Коментарі (2)
Наверное, худший банк... Или дело в операторе отделения?
При оформлении зарплатного счета и карты вам в довесок выдадут кредитку. Отказаться нельзя. Или можно, но гемморно. СМС информирование, зачем оно мне? В веб банкинге отказаться от услуги нельзя, идем в отделение, да не в любое, а там, где счет открывали.Далее, закрытие счета. Все же только в отделении, причем не в любом, а именно в том, где открывали счета (Ну, вы уже поняли). Все закрыли, все счастливы, заходим в веб банкинг, а там все активно.Как? Снова по уже знакомому маршруту идем в отделение, да не в любое..) Ответ оператора: вы подождите. Через месяц! Заблокирована (наконец-то) только одна карта. Их три, причем одна кредитная, которой не пользовались вообще и от которой хотелось избавиться в первую очередь. Идем в отделение (ну, вы поняли)… Короче, итог: закрыть счета и карты пытаемся с октября. На 09.01.2020г в системе продолжают висеть две карты, в том числе одна кредитка, со статусом «активная». Карт на руках нет, их порезали в отделении. 14.01.2020г очередной поход в отделение, где в третий раз закрыли кредитную карту. Оператор — хам.
Коментарі (1)
Некомпетентний Контакт-центр, або як вгробити неймовірну кількість часу та неотримати результату
Минули свята…
Залишено повторний запит на зворотній зв'язок. Передзвонили. Описати спілкування немає цензурних слів… але спробую…
Описала оператору проблему. Мене попросили почекати. Чекаю… Чекаю… Чекаю…
Дівчинка№1 у мене питає: — Це ви намагались виконати таку операцію на таку суму? Відповідаю: — Так, я. Мені знову Дівчинка№1: — Зачекайте будь-ласка. Чекаю… Чекаю… Чекаю… Дівчинка№1: — Дякую за тривале очікування. Усі ліміти по Вашій карті — знято. Відповідаю: — Дякую. (УВАГА!!! Питання: не можу відновити доступ до Ощад24… при чому тут ліміти? я не про це запитувала...). Відповідаю: -Не можу зайти у Ощад 24. як відновити доступ? Дівчинка№1: — Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… _ Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №2: — Доброго дня! Чим можу допомогти? Відповідаю, описую знову всю проблему. Отримую відповідь, Дівчинка №2: -Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Відповідаю: -Мене щойно перемикали… Ввела 4ри цифри картки і перекинуло назад на операторів. Дівчинка №2: — Нічого, спробуйте ще раз. Відповідаю: — Ну давайте спробую. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… -Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №3: Доброго дня! Чим можу допомогти? Описую свою проблему… Дівчинка №3: — Я перемкну вас на іншого консультанта, зачекайте будь-ласка…
УВАГА!!! Розмова тривала 40 хв. Автоматично перервалась по тайм-ауту(напевно) у 40 хв. Виникає враження, що спеціально перемикали між операторами, меню, консультантами, щоб через 40 хв перервався зв'язок.
Є у них онлайн підтримка… Пишу туди, мені радять звернутись у контакт-центр… додумайте самі якийсь прекрасний епітет… Повідомляю, що вже зверталась і питання не вирішене…
+17 хв безрезультатного спілкування.
Результати: ВТРАЧЕНО 57 хв власного часу, Ощад 24 заблокований і далі, проблема не вирішена.
Таке враження, що обслуговують просто неадекватні люди.
ПРОСТО ЖАХ.
Коментарі (5)
Не додали решту
Коментарі (1)
Жвх
Написати коментар
Добровольно принудительные анкеты
Коментарі (2)
Восстановление карты за 14 дней, полное вранье. (обещать, ещё не значит жениться)
А ведь у меня просто обыкновенный перевыпуск карты!
Дам Вам маленький совет.
Сделайте свою «ГОРЯЧУЮ ЛИНИЮ» напрямую НА ГЛАВНОЕ РУКОВОДСТВО ОЩАД БАНКА. Чтоб они не сидели в своих мягких креслах за закрытыми дверями с комфортом, а слушали ВСЕ проблемы в свои ушки, может краснеть хоть чуть-чуть начнут.
Ни в одном отделении ощад банка, нет телефонов начальства. А горячая линия, отмазывается СРАЗУ, если не может ответиь чётко и ясно.
Написати коментар
Помогите! Разблокируйте, наконец-то, картку киянина!!!
18 декабря обратился на этом портале к работникам ощадбанка, чтобы оказали помощь в разблокировке моей картки киянина. Ответ был оперативным: «Укажите свои координаты, намер телефона»
Написал… указал… после этого практически и спал, и ходил в талет (простите за такие подробности) не расставаясь с мобильником. Боялся пропустить важный для себя звонок. День ждал, два, три… потом подумал, что мне готовят подарок на Новый год…
Но все мои ожидания оказались напрасными. До сих пор никто так и не позвонил, а карточка и по сей день заблокирована ощадбанком.
Мне уже становится интересным, что это за «фишка» такая от любимого (я там получаю пенсию) банка?
Уже в течение трёх месяцев жду, когда мне разблокирует ощадбанк карту, чтобы я мог воспользоваьься льготой бесплатного проезда в городском транспорте. Или это ещё не срок?…
Написати коментар
Грубість і хамство!!!
Нахамила мені, обізвала, перелякала доньку, і залишила нас, так нічого і не допомогла. Перед тим погрожуючи, що піде, таким чином наказала нас. Я так і не зрозуміла, за що??? Можливо, керівництво Ощад дізнається…
Таких персонажів не можна допускати до роботи з людьми, а особливо, приводити дітей. Я тільки уявляю собі, як вона спілкується з підлеглими. Злі люди, вони нещасні, мені їх шкода. Але якщо ображають мою дитину, я терпіти не буду. Відреагуйте на ситуацію, будь ласка!
Коментарі (10)
Зайшов в кабінет пільговика
Пріоритет послуги (розрахований)
Сума до сплати за місяць (грн.)
Сумасшедшие сплати с юношеских времен (грн.)
Сплачено по рахунку (грн.)
Статус списання
Послуга з газопостачання)
Послуга с централизованным водопадом (холодная вода)
Послуга в розницу и розницу электрическая (послуга в розницу
Послуга с поводенней побеждать (послуга побутових отпусков)
Живая зона — посольство управляющих Багатоквартирним Будинком, витрина по управлению Багатоквартирним Будинком, в котором я вынужден действовать, или быть вынужденным
Шановні стид і срам тим розробникам сайту. Ви де живете, в якій країні???? Це потрібно в новини викласти, які бездарні люди працюють в Ощадбанку.
Написати коментар
Ощадбанк
Написати коментар
Ужасный банк.
Написати коментар
йде 8 тиждень як закінчився термін дії старої карти, а нову так і не видали
В кінці грудня звернувся у відділення ощадбанку, попередньо вистоявши чергу в декілька годин, але зняти гроші готівкою мені не вдалося, за паспортом пенсію не видали, картка ще не прийшла, онлайн кабінет заблоковано, потрібно було написати заяву і ще дзвонити на гарячу лінію з проханням видати мені мої особисті кошти, а вже підходив кінець робочого дня
Жодного СМС так і не надійшло, хоча сьогодні вже вечір 13.01.20. Телефоную на гарячу лінію, але там тільки повідомляють, що термін дії моєї картки закінчився та дякують за звернення.
Ви вважаєте це нормальним обслуговуванням Ваших клієнтів???
Написати коментар
Дно розвитку та брак елементарної логіки
Коментарі (8)
навязывание услуг
Коментарі (1)
Ужасное обслуживание. История в отзыве. Не рекомендую.
2. Думаю мололи вдруг отделение такое, еду в город на ул. Мала Арнаутська, 66. Также стою в очереди. Примерно час, подхожу в кассу, горю про такую услугу и тут мне давай, да такая услуга есть занимает она от 6 месяцев до 2 лет, + 20%, стою и понимаю, что это чтобы отшить, говорю ладно давайте. И тут бац мне оператор говорит, извините сайт не работает, не могу оформить заявку.
3. Думаю ладно уж пришел поменяю 200$ — прошу поменять и тут мне бац, а мы не меняем. Как это понимать, на улице у любого менял можно поменять, а в банке, нет. ТРЕШ
В общем более ужасного, медленного банка я не встречал. Его можно сравнить разве что с Укр почтой. Никому не рекомендую данный банк.
Коментарі (4)
нездійсненні надії на зміни
Щодо ситуації зі співробітником, просимо вас деталізувати нам до особистих повідомлень, як його звуть. Обов'язково проведемо перевірку ситуації!
Написати коментар
Ощад Огонь
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Льготы
Написати коментар