Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Taha43 14 січня 2020, 23:00
Я не знаю, чи це тільки мені так не щастить, але мій досвід спілкування з вашим банком тільки негативний. Мені дістався у спадок квітковий рахунок. Довідку я отримала для нотаріуса тільки після написання негативного відгуку. Тепер у мене нова проблема, мені у місцевому відділенні, а саме селище Романів відмовили у виплаті коштів, відправили до відділені де був відкритий рахунок. Тобто мені потрібно їхати в іншу область. Це якийсь кам'яний вік, а не банк номер один, як ви про себе пишете.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 11:19
Доброго дня! Виплата грошей проводиться на відділені у якому був відкритий рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irka3385 14 січня 2020, 22:11
Со мной (да смотрю и в принципе, раз ощад даже отбельную опцию мошенники выделил, то со многими людьми) произошла ситуация когда Клиент ощада попросил предоплату за товар и пропал. Но! Поразила реакция банка, вроде выделили кнопочку «сообщить о мошенничестве», только нажимая получаешь отворот поворот от сотрудника — мол идите в полицию на все остальные обращения нам все равно. Те Службе Безопасности банка, да и Банку в целом, что он укрывает и продлевает деятельность мошенников. Очень рада, что Нбу даёт лицензии таким банкам.
PS заявление я написала в полицию. Но таких как я единицы. Спасибо за помощь мошенникам!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 11:10
Добрый день! Банк производит блокировку счета по решению исполнительной службы, когда вина клиента доказана в судебном порядке.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
autumn2019 14 січня 2020, 18:24
Хочу оставить негативный отзыв об «Ощадбанке»
При оформлении зарплатного счета и карты вам в довесок выдадут кредитку. Отказаться нельзя. Или можно, но гемморно. СМС информирование, зачем оно мне? В веб банкинге отказаться от услуги нельзя, идем в отделение, да не в любое, а там, где счет открывали.Далее, закрытие счета. Все же только в отделении, причем не в любом, а именно в том, где открывали счета (Ну, вы уже поняли). Все закрыли, все счастливы, заходим в веб банкинг, а там все активно.Как? Снова по уже знакомому маршруту идем в отделение, да не в любое..) Ответ оператора: вы подождите. Через месяц! Заблокирована (наконец-то) только одна карта. Их три, причем одна кредитная, которой не пользовались вообще и от которой хотелось избавиться в первую очередь. Идем в отделение (ну, вы поняли)… Короче, итог: закрыть счета и карты пытаемся с октября. На 09.01.2020г в системе продолжают висеть две карты, в том числе одна кредитка, со статусом «активная». Карт на руках нет, их порезали в отделении. 14.01.2020г очередной поход в отделение, где в третий раз закрыли кредитную карту. Оператор — хам.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 11:08
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения когда и в каком отделении вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию обязательно проверим.
Проблема вирішена
ShestakoT 14 січня 2020, 15:40
Почалось усе невинно, зі спроби 26.12.2019р переказу між картками. Переказ відхилявся по причині перевищення ліміту(який я не встановлювала і не просили встановлювати), спроба зняття ліміту на преказ між картками — успіх відсутній. Спроба зайти у кабінет Ощаду24 — успіх відсутній, постійно при спробі спамило, що логін або пароль невірні. Спроба відновити пароль — безуспішно, мене вітають смс-кою про реєстрацію у Ощад24 і при спробі увійти… тадам!!! ЛОГІН І ПАРОЛЬ НЕВІРНІ… Отримано смс, що в цілях безпеки мій обліковий запис заблоковано, зверніться у контакт центр. Залишено запит на зворотній зв'язок 26.12.2019 — реакція відсутня.
Минули свята…
Залишено повторний запит на зворотній зв'язок. Передзвонили. Описати спілкування немає цензурних слів… але спробую…
Описала оператору проблему. Мене попросили почекати. Чекаю… Чекаю… Чекаю…
Дівчинка№1 у мене питає: — Це ви намагались виконати таку операцію на таку суму? Відповідаю: — Так, я. Мені знову Дівчинка№1: — Зачекайте будь-ласка. Чекаю… Чекаю… Чекаю… Дівчинка№1: — Дякую за тривале очікування. Усі ліміти по Вашій карті — знято. Відповідаю: — Дякую. (УВАГА!!! Питання: не можу відновити доступ до Ощад24… при чому тут ліміти? я не про це запитувала...). Відповідаю: -Не можу зайти у Ощад 24. як відновити доступ? Дівчинка№1: — Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… _ Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №2: — Доброго дня! Чим можу допомогти? Відповідаю, описую знову всю проблему. Отримую відповідь, Дівчинка №2: -Для відновлення доступу я перемкну вас у автоматичне меню, там слідуючи підказкам ви зможете відновити доступ. Відповідаю: -Мене щойно перемикали… Ввела 4ри цифри картки і перекинуло назад на операторів. Дівчинка №2: — Нічого, спробуйте ще раз. Відповідаю: — Ну давайте спробую. Перемкнули: — Введіть 4-ри останні цифри вашої карти… ввела… -Очікуйте з'єднання з оперетором для уточнення… Очікую… Очікую… Очікую… Дівчинка №3: Доброго дня! Чим можу допомогти? Описую свою проблему… Дівчинка №3: — Я перемкну вас на іншого консультанта, зачекайте будь-ласка…
УВАГА!!! Розмова тривала 40 хв. Автоматично перервалась по тайм-ауту(напевно) у 40 хв. Виникає враження, що спеціально перемикали між операторами, меню, консультантами, щоб через 40 хв перервався зв'язок.
Є у них онлайн підтримка… Пишу туди, мені радять звернутись у контакт-центр… додумайте самі якийсь прекрасний епітет… Повідомляю, що вже зверталась і питання не вирішене…
+17 хв безрезультатного спілкування.
Результати: ВТРАЧЕНО 57 хв власного часу, Ощад 24 заблокований і далі, проблема не вирішена.
Таке враження, що обслуговують просто неадекватні люди.
ПРОСТО ЖАХ.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:59
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Anastasiaaa 14 січня 2020, 15:34
Сьогодні 14.01.2020 13:21 під час здійснення операції плата за навчання, не правильно дали здачу. Після видачі квитанції і 4-х гривень, спитала в касира «чи це все?», на що відповідь була «так». В цьому є і моя провина, тому що спочатку не подивилась на правильність даної решти, але касир теж могла зреагувати відразу ж після мого питання і подивитись, чи все правильно видала. 50 гривень — сума, в принципі, не велика, але дивлячись на те, яка в них комісія, грошей їм вистачає. ТОМУ ПРОШУ, ЩОБ ПЕРЕДИВИЛИСЬ КАМЕРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ВИРІШИЛИ МОЮ ПРОБЛЕМУ!!! Сьогодні ж обслуговування мені не сподобалось!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:51
Доброго дня! Співчуваємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Кожен клієнт зобов'язаний перевіряти правильність вказаних реквізитів та суму виданої решти не відходячи від каси банку.
Проблема вирішена
Stanislav Ulan 14 січня 2020, 14:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Валова, 9
Коли вже розгонять шарашкіну контору під назвою «Ощадбанк».Кожне відділення живе окремим життям. На гарячу лінію дозвонитися проблема.У відділення взагалі нереально. Жодного питання неможливо вирішити по телефону.Совок повний! Жесть!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:41
Доброго дня! Ви маєте можливість замовити колл-бек на нашому сайті, та ми самі вам передзвонимо. https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Raduga7 14 січня 2020, 12:44
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 12
Первое, что хочу сказать: Ощадбанк-самый ужасный банк по обслуживанию клиентов! При оплате коммунальных платежей через кассу банка с взиманием комиссии на эти услуги, на постоянной основе кассиры банка в добровольно принудительном порядке (вплоть до ультиматумов- не буду оформлять платеж) вымагагают у клиента заполнять их анкеты со всеми данными клиента, невзирая на несогласие клиента. Такое происходит каждый раз при оплате коммунальных услуг в любом из отделений этого банка. До каких пор в госсударственном банке будет твориться такое безобразие?! Я, что счет открываю, что должна заполнять при оплате коммунальных услуг эти анкеты! Просьба разобраться в данной ситуации и присечь это вымогательство!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:40
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения когда и в каком отделении такое было, ваше ФИО и контактный номер телефона. Ситуацию проверим.
333222111 14 січня 2020, 11:29
6 декабря 2019 года, заблокировали какту в связи с кражей. И с этого момента, начался «ЦИРК на дротi», как говорят в народе. Хотя проблема, не стоит и выеденного яйца, но только, не для ОЩАД БАНКА! ;))) Являюсь клиентом других банков. Эта проблема решается в течении 10-12 дней. Не выходя из дома, в телефонном режиме. А не КАК в ОЩАД БАНКЕ, нужно ехать в отделение и писать заявление на перевыпуск карточки. Без заявления, новую карту не будут выпускать. Бред...., а если человек болен, в командировке, отпуске в другом городе, другие… проблемы? Видимо руководство ОЩАД БАНКА, с планеты Плутон или Нептун. И эта процедура (восстановление карты) приравнивается у них к операции на сердце в институте Амосова или Шалимова. Уже прошло 5 недель (35 дней), «а воз и ныне там», ТОЛЬКО одни обещания на разных уровнях. А с самого начала, чётко говорили, преданно улыбаясь и глядя в глаза, что эта операция займет 12-14 дней. Ну...., ЗАЧЕМ ОБЕЩАТЬ? Скажите прямо, что справимся ТОЛЬКО через 2 месяца, быстрее не умеем. Почитал отзывы других клиентов и самих работников этого банка. Стало ВСЁ ясно.
А ведь у меня просто обыкновенный перевыпуск карты!
Дам Вам маленький совет.
Сделайте свою «ГОРЯЧУЮ ЛИНИЮ» напрямую НА ГЛАВНОЕ РУКОВОДСТВО ОЩАД БАНКА. Чтоб они не сидели в своих мягких креслах за закрытыми дверями с комфортом, а слушали ВСЕ проблемы в свои ушки, может краснеть хоть чуть-чуть начнут.
Ни в одном отделении ощад банка, нет телефонов начальства. А горячая линия, отмазывается СРАЗУ, если не может ответиь чётко и ясно.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:37
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона и в каком отделении вы обслуживаетесь, проверим ситуацию.
Solsa6808 14 січня 2020, 11:20
Добрый день!
18 декабря обратился на этом портале к работникам ощадбанка, чтобы оказали помощь в разблокировке моей картки киянина. Ответ был оперативным: «Укажите свои координаты, намер телефона»
Написал… указал… после этого практически и спал, и ходил в талет (простите за такие подробности) не расставаясь с мобильником. Боялся пропустить важный для себя звонок. День ждал, два, три… потом подумал, что мне готовят подарок на Новый год…
Но все мои ожидания оказались напрасными. До сих пор никто так и не позвонил, а карточка и по сей день заблокирована ощадбанком.
Мне уже становится интересным, что это за «фишка» такая от любимого (я там получаю пенсию) банка?
Уже в течение трёх месяцев жду, когда мне разблокирует ощадбанк карту, чтобы я мог воспользоваьься льготой бесплатного проезда в городском транспорте. Или это ещё не срок?…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 17:35
Добрый день! Ответили вам ранее.
Проблема вирішена
Klient110120 13 січня 2020, 23:22
Ситуація, яка трапилася у відділенні Ощад мене дуже обурила. 11.01., о 14:30 я зайшла в банк з дитиною оплатити комунальні платежі. Сама виконала всі операції, а от після того, як почала вводити готівку, термінал «завис». Відповідно, я почала шукати допомоги у працівників банку. Так як, в залі всі були зайняті, я зайшла в найближчий кабінет, привіталася і попросила допомогти мені завершити операцію. Особа, як пізніше я дізналася, АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА, роздратовано сказала мені, що у неї взагалі то обід. Але піднялася, ніби робить мені велику послугу, і підійшла. Ні дякую, ні будь ласка, ні вибачте! Таких слів ця людина не знає. В першу чергу вона визвірилася на мою дитину в підвищеному тоні:«Стань тут нормально і стій спокійно! ». Коли я зробила їй зауваження, щоб вона не дозволяла собі так розмовляти з моєю дитиною, вона висказала і мені :«Потрібно нормально виховувати своїх дітей, як поводити себе в таких місцях!».Альо, тьотя, моя дитина просто стояла біля термінал. Як п'ятирічна дитина тебе так рознервувала!?
Нахамила мені, обізвала, перелякала доньку, і залишила нас, так нічого і не допомогла. Перед тим погрожуючи, що піде, таким чином наказала нас. Я так і не зрозуміла, за що??? Можливо, керівництво Ощад дізнається…
Таких персонажів не можна допускати до роботи з людьми, а особливо, приводити дітей. Я тільки уявляю собі, як вона спілкується з підлеглими. Злі люди, вони нещасні, мені їх шкода. Але якщо ображають мою дитину, я терпіти не буду. Відреагуйте на ситуацію, будь ласка!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:38
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Обов'язково її перевіримо та проведемо роботу зі співробітником для покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lutskov 13 січня 2020, 22:17
Назва послуги
Пріоритет послуги (розрахований)
Сума до сплати за місяць (грн.)
Сумасшедшие сплати с юношеских времен (грн.)
Сплачено по рахунку (грн.)
Статус списання
Послуга з газопостачання)
Послуга с централизованным водопадом (холодная вода)
Послуга в розницу и розницу электрическая (послуга в розницу
Послуга с поводенней побеждать (послуга побутових отпусков)
Живая зона — посольство управляющих Багатоквартирним Будинком, витрина по управлению Багатоквартирним Будинком, в котором я вынужден действовать, или быть вынужденным

Шановні стид і срам тим розробникам сайту. Ви де живете, в якій країні???? Це потрібно в новини викласти, які бездарні люди працюють в Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:43
Доброго дня! Відключіть послугу автоматичного перекладу сторінку на російську у вашому браузері.
Проблема вирішена
Oleg Motruk 13 січня 2020, 21:07
Заблокировали карточку киевлянина за 7 грн долга за смс банкинг, который я не заказывал. Заплатил, но в метро не активируется.Банк говорит, что карточку разблокировали, в метро говорят, что не разблокировали. Доказать разблокировку банк не хочет. На горячей линии сидят абсолютно безграмотные, хамовитые бабы. В банке Крещатик никогда ничего подобного не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:46
Добрый день! Для проверки карты, вы можете попробовать провести пробную операцию или обратиться в контакт-центр банка. Если у вас случилась ситуация, при которой наши сотрудники были не компетентны, пожалуйста, напишите детали нам в личные сообщения.
Проблема вирішена
Александр Шевчук 13 січня 2020, 18:30
Ставлю этому банку 0 из 10. Распоряжаются чужими деньгами так, как своими, не имея на это никакого права. Помимо этого имеют проценты за хранение наших денег. Заблокировал и супруге карту и Заблокировал социвільною карту с детскими деньгами, что является противозаконным, по причине разногласий с совершенно другимнастика банком. Никто ничего не может объяснить., по всем вопросам направляют в центральный банк в Киеве. Зачем, спрашивается остальнвечер банки, например в Одессе, где мы и проживьём. Для людей ничего не делается. Все правила для банка. Когда это закончится. Три месяца вы не отдайте наши деньги. Они не ваши. Какое вы имеете право? Кто возместить ущерб, нанесення нашей семье. Куда смотрит правительство и ЦентроБанк. Вы вообще обалжели. Люди, что рабы. Мы эти деньги заработали. Ваше дело их отдать и отдать вовремя. Этот вопрос собираюсб вынести на рассмотрение общественности через медіа. Я думаю найдутся общественности юристы, которые помогут намне в этом деле.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:49
Добрый день! Хотим заметить, что банк производит блокировку карт лишь в исключительных случаях. Как пример, по решению исполнительной службы. В данной ситуации, банк не имеет значение, счет будет заблокирован в любом банке.
Elizabet Eliseeva 13 січня 2020, 17:15
30.11.2019. закінчився термін дії пенсійної картки, 23.11.2019. вона була заблокована. За два тижні до цього телефонував на гарячу лінію, щоб з'ясувати як отримати нову. Мені повідомили, що моя картка буде випущена та направлена в одно із відділень банка, про що мене повідомлять в СМС.
В кінці грудня звернувся у відділення ощадбанку, попередньо вистоявши чергу в декілька годин, але зняти гроші готівкою мені не вдалося, за паспортом пенсію не видали, картка ще не прийшла, онлайн кабінет заблоковано, потрібно було написати заяву і ще дзвонити на гарячу лінію з проханням видати мені мої особисті кошти, а вже підходив кінець робочого дня
Жодного СМС так і не надійшло, хоча сьогодні вже вечір 13.01.20. Телефоную на гарячу лінію, але там тільки повідомляють, що термін дії моєї картки закінчився та дякують за звернення.
Ви вважаєте це нормальним обслуговуванням Ваших клієнтів???
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:52
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактній номер телефону. Ситуацію перевіримо, та з вами зв'яжемось.
LiudmilaSL 13 січня 2020, 17:12
Шановні співробітники Ощадбанк. Ну не можна так працювати в 21 сторіччі. Визирніть в вікно- там вже їздять машини, літають літаки і кам'яний вік вже давно закінчився! І тільки ви цього ще не помітили.Ви зробили нібито гарну спробу «продублювали» систему Ощад 24 в іншого, також невдалого українського банку. Але навчитись працювати з нею, здається, ви навіть не спробували! До суті проблеми — в системі Ощад 24 було створено платіж з некоректним реквізитом платежу до державної бюджетної установи. За логікою речей — якщо вказані не правильні реквізити- платіж не має бути списаний з карткового рахунку, і в разі, якщо, раптово відбулась така прикрість, кошти мають автоматично «зависнути» на якомусь з транзитних рахунків. Але не в системі Ощадбанка. Жоден оператор не може пояснити, куди поділись кошти і на якому рахунок вони опинились.Оператори точно знають, що якщо кошти з рахунку були списані, то такі реквізити є. Але я точно знаю, що такого рахунку з такими реквізитами не існує, бо замість ЄДРПОУ державної фінансової установи було вказано ІПН неповнолітньої особи, у якої в жодному банку немає жодного рахунку. Більшого ідіотизму і непрофесіоналізму, ніж від операторів вашого банку я в житі ще не чула (а живу я вже не мало). Мене цікавить відповідь на єдине питання до ваших співробітників: вам не соромно так мерзенно працювати і бути настільки не професійними? Вчитись, розвиватись та прагнути буди кращими-дуже гарна тенденція сучасного світу! І А в Ощадбанку замість цього рудиментарне правило- в будь якому випадку, щоб не сталось з вами та нашою платіжною системою — зверніться до відділення банку, де був відкритий рахунок. Люди! ви серйозно?!!! Ви щось знаєте про систему уніфікації та централізованої системи вирішення базових питань? Мені вас дуже шкода. Бо в такого банку немає жодних шансів до розвитку і майбутнього.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 10:03
Доброго дня! Прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. В свою чергу, банк завжди зазначає, що клієнти мають відповідально ставитись до проведення платежів, корректно вказувати реквізити та перевіряти правильність їх вводу. У разі, якщо платіж буде надісланий за не існуючими реквізитами, він повернеться на протязі 3х днів.
Проблема вирішена
damario 13 січня 2020, 15:36
Кассир данного отделения всем пенсионерам без исключения навязывает услуги страхования. Ставит клиентов перед фактом: хотите снять с карты пенсию более 3000 грн — оформляйте страховку, в противном случае отправляет в банкомат снимать деньги. Примите меры!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:33
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. В обязательном порядке проведем работу с сотрудником.
Gipoteza 13 січня 2020, 15:29
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 66
1. Потребовалось заменить изношенную купюру в 100$, узнал в интервенте и от другого банка, что это можно сделать в Ощабданке. Прихожу 08.01.2020 в отделение, стою в очереди 1 час и 30 мин, подхожу в кассу, рассказываю, что нужно. Мне отвечают да такая услуга у нас есть, это стоит 20% от суммы и нужно ждать 2,5-3 месяца, думаю ну ок. Говорю давайте так уж и быть. И тут бац — А у нас система не работает на создание такой заявки, говорю могу подождать, но не тут то было, говорят может не работать день. В общем взяли у меня номер, записали на листике и сказали перезвонят как заработает. Сегодня 13.01.2020 — так никто и не позвонил.
2. Думаю мололи вдруг отделение такое, еду в город на ул. Мала Арнаутська, 66. Также стою в очереди. Примерно час, подхожу в кассу, горю про такую услугу и тут мне давай, да такая услуга есть занимает она от 6 месяцев до 2 лет, + 20%, стою и понимаю, что это чтобы отшить, говорю ладно давайте. И тут бац мне оператор говорит, извините сайт не работает, не могу оформить заявку.

3. Думаю ладно уж пришел поменяю 200$ — прошу поменять и тут мне бац, а мы не меняем. Как это понимать, на улице у любого менял можно поменять, а в банке, нет. ТРЕШ

В общем более ужасного, медленного банка я не встречал. Его можно сравнить разве что с Укр почтой. Никому не рекомендую данный банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 15:31
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона. С ситуацией разберемся.
Проблема вирішена
halik0013 13 січня 2020, 14:27
Відділення за адресою: Львів, вул. Пасічна, 51
На початку реорганізації банку видавалось все гарно.але нажаль робота змінилась в гіршу сторону.Загальні недоліки Ощаду на мій погляд… оплата і ціна за платіжну картку і термін виготовлення, відсутність можливості вирішення деяких питаннь безпосередньо в відділенні, відсилають в головне відділення, погана комунікація з іншими банками, оплата за перевірку балансу в терміналі\другий раз\ 3 гривні!!! шалені % за зняття готівки з банкомату, навязування кредиту на пенсійну картку\при чому відсутність підтвердження запиту\ маю на увазі що можна скористатись кредитом випадково і взнати про це тільки через деякий час наприклад через пів року.кредитну лінію навязують як обовязковий додаток до пенсійної картки\пенсійної!!!!!!!\ і ще є багато ,,-,, Тепер конкретно по відділенню Львів Пасічна 51.Працівники по роботі з Фізиними особами займаються якоюсь іншою роботою.7 раз за рік мав потребу поспілкуватись з данним працівником, 2 рази спілкування влаштувало,5 разів чекав від 10 ти до 20 хв. привідсутності черги!!! працівник робив абсолюно іншу роботу і практично завжди мене просили почекати в хамській формі.Термінал в цьому відділенні практично завжди працює не корректно\неодноразово звертав увагу на це працівникам, результат ..0..\термінал зависає коли є пік оплат комуналки.причому навіть вночі, коли навантаження немає і в інших відділеннях в цей час все добре.перевіряв особисто!\ внесення готівки це окрема тема, купюри приймає з 10 ти шт за першим разом 1 ну.процесс внесення коштів на картку або проплати готівкою займає купу часу.і нервів бо в результаті операції створюється чарга\в інших відділеннях термінали працюють чудово/ Відкрив рахунок в Ощаді бо відкрилось відділення поряд з домом, і поспішив. Нікому не пораджу цей банк.Буду радий якщо мій відгук комусь допоможе
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 15:28
Доброго дня! Хочемо зазначити, що перед встановленням тарифів, банк проводить детальний аналіз ринку банківських послуг. Тарифи банку є середньозваженими та відкритими. Кожен клієнт має можливість з ними ознайомитись як на нашому офіційному сайті, так і відвідавши відділення банку.
Щодо ситуації зі співробітником, просимо вас деталізувати нам до особистих повідомлень, як його звуть. Обов'язково проведемо перевірку ситуації!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MisterChaggi 13 січня 2020, 11:26
Ощадбанк самый крутой и надёжный банк. А самое главное це твий банк))
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 15:22
Добрый день! Большое спасибо за ваш отзыв. Ваша команда Ощадбанка!
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 січня 2020, 12:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 16.01.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Vika137 12 січня 2020, 13:11
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Кравчука, 17
Уважаемый Ощадбанк! Объясните как правильно настроить работу в кабинете льготника! Папе назначена льгота, в кабинете зарегистрированы — НО! сумма которая перечисляется не перекрывает все услуги (горячая вода, газ, содержание дома) — при этом растут долги, при этом остается сумма неиспользованной льготы. До монетизации оплачивали все услуги и данные у банка были. Ходили в собез — послали в Ощадбанк, сотрудники банка послали в собез, на горячей линии — тупо переключают на робот. Господа!!! Пожалуйста дайте конкретное решение нашей проблемы!!! Не игнорируйте
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2020, 15:21
Добрый день! Пожалуйста, напишите нам в личный кабинет ФИО и ИНН льготника, проверим ситуацию.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.1 41.6
EUR 43.9 44.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝