Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Karam123 20 листопада 2025, 18:46
Держава дає пенсіонеру мізерну пенсію, так хоч і надає якісь пільги. Але по факту ці пільги надає чомусь тільки монополіст Ощадбанк. Це про Картку Киянина. Не дай боже пенсіонеру забути пін-код цієї картки, будеш платити за його заміну 15 грн. Якщо, наприклад пенсія складає 3000 грн, це 0,5% від суми. Для когось це дрібниця, але не для того, хто терпляче чекає решти у 1 грн. на ринку або в магазині. Мало того, за інформацію про баланс на картці треба сплатити 5 грн. Не соромно, банкіри?
Meri1333 20 листопада 2025, 13:15
Виконавчою службою було накладено арешт на рахунки в якості забезпечення позову. Судом арешт було знято. Виконавча служба винесла постанову про зняття арешту з рахунків та направила її до банку. По трекінгу Укрпошти банк отримав дану постанову 04.11.2025 (R067027223823). Проте станом на 20.11.2025 Ощадбанк арешт не знімає, на гарячій лінії працівники ніякої інформації надати не можуть та кидають слухавку, у відділенні теж не можуть вирішити дане питання. Скільки ще чекати, щоб банк зняв арешт?
OlgaSereda 19 листопада 2025, 15:37
Банк заблокував кошти. Всі необхіждні документи котрі запитував банк для підтвредження надала, рахунок залоковано
1) Що за недекватні **** працюють в фін моніторингу банку якщо надавщи всі документи рахунок заблоковано? Може вам ще станцювати чи фото своїх трусів прислати?
2)Навіщо відділення якщо в них не можуть тебе ні проконсультувати ні надати інформацію — нічого. Просто прокладки між клієнтом і офісом якихось ****? Навіщо платити циб **** зарплату?
3)Керівники відділеннь — то просто сміх — цілують тебе без мила в зад для того щоб ти відкривала в них карту по зп, а коли доходить діло до якихось проблем то нічого вирішити не можуть — безхребетні амеби.
4)Кол центр — точніше **** центр взагалі нічого не може сказати тільки як зверніться до відділення — повний 0
5)Якщо тобі прийшли кошти в розмірі 700 грн то тобі будуть блокувати рахунок, а якщо ти вкрав в держави міліони — то фін мон на це не дивиться бо він безхребетний, мало того ці **** навіть не можуть пояснення написати — в поясненні на 3 речення 5 помилок
inna68 18 листопада 2025, 15:59
Не вперше маю ситуацію, коли банальні комунальні платежі за шаблонами не проходять. Сьогодні два пройшли, а решта — ні. Ні з телефону, ані з компа. Варіанти відмов системи такі:
Функціонал тимчасово не працює
Помилка в роботі сервера. Спробуйте ще раз
Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Немає інтернету (!!!)

Набираю гарячу лінію. Дівчина каже, що з картою все ок. «Якийсь технічний збій» А коли ж «пізніше» воно запрацює? «Не знаю, за кілька годин». І така ситуація щомісяця! Задовбали! Поклала на карту киянина гроші, щоб платити взимку за комуналку, а тепер невідомо, чи зможу.
mamanay 16 листопада 2025, 12:40
Відділення за адресою: Житомир, м-н С. П. Корольова, 8
Батько (85 років) отримує пенсію через ощадбанк. Вирішила оформити зимову е-підтримку. В додатку Дія тягне старий номер карти, зателефонувала в банк, спитала, чи зайдуть гроші — 8 хвилин чекала в черзі, менеджер з 5 пояснення так в не зрозуміла, що від неї хочуть, батько сам підтвердив свої дані. Але менеджер Юля, так нам в не допомогла. Ви не орієнтуєтесь щоб допомогти. Щоб іти в банк, потрібно в черзі сидіти 3 години, бо операторів не хватає — Ощадбанк найгірший банк.
Vitalii15 16 листопада 2025, 3:24
Перед оплатою з кредитки у відділенні НП зателефонував до менеджера і уточнив як провести оплату щоб банк це розцінив саме як покупку, а не зняття коштів готівкою з картки. В цій же розмові уточнив тривалість пільгового періоду на повернення коштів, де мені було повідомлено, що я маю 2 місяці на повернення коштів. По проходженню одного місяця я перевіряв в додатку стан справ по картці, де вже частково закрив позику, і там ніякої інформації про необхідність оплати не було, тобто видно ліміт і видно використану суму і все. Ну і тут на 35й день приходить повідомлення в Вайбер, що мені нараховані відсотки і зʼявляється мінімальний платіж. Зателефонувавши на гарячу лінію витратив 50+хв на переливання повітря з однієї пустої посудини в іншу. Мені розповідали і про Приват і про якісь білінги і про те що не два місяці, а до 62 днів і, відповідно, 35 днів це ж ДО 62 днів значить так може бути. Але відповідь на основне питання — чому я не мав інформації про те, що маю сплатити певну суму до якоїсь дати?! Мене взагалі здивувала: «Ви отримували повідомлення за місяць». Повідомлення у Вайбер за місяць і все, при наявності основного засобу комунікації — додатка? Де інформації 0, зате різне сміття про акції, в додатку шлють щотижня. Тоді вже питання чому не листом на Укрпошту, тут взагалі карт-бланш — менеджери можуть потім розповідати, що в нашій державі не отримані листи прирівнюються до отриманих.
Залишив скаргу з вимогою розглянути на протязі тижня і проінформувати про результат розгляду за номером телефону. Пішов третій тиждень… Так, є закон, а є клієнторієнтованість.
Klient1962 12 листопада 2025, 18:02
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Корзо (Суворова), 15
Хочу висловити слова щироі вдячності співробітнику вашого відділення (м. Ужгород, вул. Корзо, 15), шановній пані Кравченко Євгеніі Василівні, за іі високий професіоналізм, компетентність, оперативність та шанобливе ставлення під час вирішення мого питання!
Бажаю керівництву Ощадбанку мати побільше таких професійних кадрів.
З поваго
О. П. Цупренко
ALINA1970 11 листопада 2025, 14:36
Зателефонувала до Ощадбанку 11.11.2025р в 14.15 з питанням щодо перевипуску картки, в якої закінчився термін дії. Натомість оператор почала нав’язувати послугу з голосової ідентифікації клієнта по тел.0800210800 та крім номеру картки, ПІБ, дати народження, дівочого прізвища матері та адреси реєстрації влаштувала допит: яка сума зарахована, звідки, витрати по картці, вимагала згадати дату та суму.На моє питання не відповіла, витягувала максимальну інформацію щодо клієнта. Нікому не раджу цей банк, в разі шахрайських дій не виплачують відшкодування
Helga77777 11 листопада 2025, 12:51
Найгірше відділення Ощадбанку в місті. Головний касир (завідувачка) обслуговує одну людину в півгодини. А потім йде з нею на вулицю шукати інтернет для вайбера. І зникає на невизначений час. Тут не поважають ані вас, ані ваш час. Кошти, видані вам іншим банком, хіба що на зуб не куштують. Будуть перевіряти кожну зірочку та кожну зіницю ока на банкноті. Потратять ваш час і не приймуть всі купюри. Краще йдіть в інше відділення. Або ж в інший банк, де не буде ні першої, ні другої проблеми. Все пізнається в порівнянні. Ощад — ганьба таке відділення для вас!
SorochakOksana 6 листопада 2025, 18:46
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
Сьогодні відвідала відділення по вул.Патона, 4, щоб отримати «Заяву про приєднання до Договору про отриманна мікрогранту». Мікрогрант я отримала ще у квітні. Спеціаліст п.Мар'яна почала розмову з фрази: «Чому ви не відкрили зарплатний проєкт в нашому відділенні? Ми ж домовлялись… Я витратила на ваш проєкт свій час». На що я відповіла, що не збиралась це робити, оскільки в мене вже відкритий зп проєкт в іншому банку, і час п.Мар'яна витратила на мій проєкт не свій особистий, а свій робочий, з 9−00 до 18−00. Після цього до розмови доєдналась керуюча даним відділенням п.Оксана, яка в грубій формі буквально примушувала мене зробити це, оскільки існують якісь там домовленості… Між ким і ким, вона так і не змогла сказати. І не змогла показати жодного документа, згідно з яким я, як ФОП, зобов’язана це зробити. Розмова велась на підвищених тонах працівницями банку, чим зумовили погіршення мого емоційного стану. В мене піднявся тиск, довелось приймати таблетки. Прошу провести розмову з працівниками даного відділення!!! Не можна чинити такий емоційний тиск на клієнта… Не хочеться ходити до цього відділення.
вже не будемо говорити про черги, коли до відділення впускають лише по одній особі, а поговоримо про не уважність працівників Ощадбанку
Не розумію, для чого за касою сидить дві особи, обговорюють плітки, в той час коли одна з працівниць «працює», і працює так, шо не вміє правильно провести оплату, яка вже була подана на папері, треба було лише внести правильно написану на папері суму
Ну звісно, куди ж там, треба і плітки обговорити з колегою,і типу працювати
і взагалі цікаво, якщо працівники Ощадбанку не працюють на кількість (про шо впевнено можна сказати) то може вони працюють на якість? але ні, немає ніякої якості, якщо ваші працівники навіть не можуть правильно набрати написану на папері суму
Сором!
SemenSluva 4 листопада 2025, 10:54
Заблокували кошти без поясненнь вже 3 місяця, на звернення до банку сказали що вони перевіряють чи не фінансую я тероризм і звідки до мене приходять кошти, надала розяснення що я працюю в сфері послуг (послуги для дорослих (масаж з закінченням + інтим масаж)) — сказали що не підходить таке походження коштів, запросили фото підтвердження — надала фото як роблю процедури — не підходить, що я в такому випадку маю надавати? Не правдиву інформацію? Тепер кошти не можна ні забрати ні переслати ні взагалі ніяк використати — а мені потрібні ці кошти для подальшої роботи!!!
В результаті кошти заблоковані, коли розблокують не відомо… Не банк, а Радянський Союз, відсталий від життя та реалій сьогодення
Миру Вам 3 листопада 2025, 14:00
сплатити приватизаційне платіжне доручення за Матір не дали — невлаштувало доручення…

намагався сплатити за себе, то гроші працівники банку взяли незабули, а от підпис головного бугалтера поставили вже на виході, а замість печатки як то має бути згідно:
Положення про порядок відкриття приватизаційних депозитних рахунків за житловими чеками та здійснення з них платежів | від 27.04.2000 № 179 — https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0378−00#Text

поставили голімий штамп і то якого на папері майже не видно!!!

ОКРІМ ТОГО, згіно п. 1.3.
У паспорті або документі, який його замінює, робиться відмітка про відкриття депозитного рахунку.

але ніяких відміток «У паспорті» незроблено!

Kruger211 31 жовтня 2025, 12:38
Відділення за адресою: Суми, вул. Богуна, 16
Був на відділенні на вул. Богуна, 16.
Менеджер ЛАВРИК Аліна — швидко та оперативно відкрила картку. Дуже привітна та мила. Аби ж усі працівники були такі — хочеться прийти знову.
Yuliya24 27 жовтня 2025, 15:58
В Ощадбанку найвищі тарифи на витратні операції із зарплатних карток. Це по-перше. А по-друге, по місяцю тримають кошти клієнтів «поза зоною доступу». Рівно місяць тому зробила покупку, розрахувавшись картою. Потім поміняла товар. Заплатила другий раз, за перший продавець через термінал повернув кошти на карту. В ощад24/7 видно, що гроші надійшли на наступний день, але ось вже рівно місяць як вони «заблоковані», користуватися я ними не можу. Ні на гарячій лінії, ні у відділенні нічим не доомогли
Pavlo Myronenko 19 жовтня 2025, 9:56
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Молодіжна, 79
18 жовтня 2025 року Ощадбанк заблокував суму на моєму рахунку в розмірі 5102 грн.
Будь-яких законних підстав для обмеження користування власними коштами банк не надав.
Крім того, банк не забезпечує належну онлайн-підтримку.

Згідно із статтею 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом. Зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця або за рішенням суду.
Зупинення власних видаткових операцій банку за його рахунками, а також видаткових операцій за рахунками юридичних або фізичних осіб здійснюється лише в разі накладення арешту відповідно до частини першої цієї статті, крім випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму». Зупинення видаткових операцій здійснюється в межах суми, на яку накладено арешт, крім випадків, коли арешт накладено без встановлення такої суми.
Відповідно до розділу VIII ПП НБУ від 26.06.2015 № 417 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу»,
Відповідно до статті 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до ст. 1074 ЦК України Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.

Згідно із статтею 526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до статті 525 ЦК України одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 1066 ЦК України за договором рахунка банк зобов’язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження і видачу відповідних сум та проведення інших операцій за рахунком, також банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.
Відповідно ст. 1073 ЦК України у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Voyt82 14 жовтня 2025, 10:59
Двічі звертався за кредитуванням по державній програмі «Моя енергонезалежність», в результаті проморочили голову. Ніяк не можуть прийняти чіткого рішення! З доходами в мене все добре і офіційно. Подав всі необхідні документи, через декілька днів заявляють, що потрібно ще додати довідки. Поробив довідки, вияснилось, що за цей час втратили чинність мої попередньо подані довідки. Поновив довідки, але нове відкриття, потрібно поновити витяг і так постійно.
Так задовбали, що більше немає бажання будь коли звертатись до цього недобанку!
Ще й до всього цього добавилась активна розсилка спаму на мій телефон і дзвінки з інших банків з пропозицією кредитування. При цьому представники інших банків сказали, що мої данні їм надав ощаднедобанк.
Це не банк, це совкова ощадкаса!
olesandrlugovy 13 жовтня 2025, 9:46
Після отримання на картковий рахунок коштів на «Ощад банку», знімав кошти в терміналі «Приватбанку», банк вимикається кошти знімає ну не видає. Оператори банків тицяють пальцями один на одного, пол то їх внутрішні регламенти. Сама огидне відношення до своїх клієнтів. Говорять пишіть заяву на повернення, прийшов писати, просидів в черзі пів дня, сказали чекайте. Це жах самі на бокопорили та тепер ще й не можуть виправити свої ж бока. Огидний банк не звя’зуйтесь
Валерія Садигова 10 жовтня 2025, 20:48
Відділення за адресою: Харків, вул. 92-ї бригади, 29
Якщо Ви бажаєте зняти готівку в цьому банку по нотаріальній довіреності, то це просто треш банк який ніяк Вам не віддасть Вам ваші гроші!!!
Я маю рахунок в ощад банку, та зробила довіреність в нотаріуса для зняття готівки та керування моїм рахунком (відкриття закриття рахунку саме цього рахунку зняття готівки і т.д, це прописано в довіреності) щоб готівку могла отримувати моя мати

Але Ваш працівник в м. Харків, Грицевця 29, Подгайна Юлія Михайлівна, каже що так не можна. А з якого це дива, вони не знають, а просто так їх банк Вирішив.Хоча гаряча лінія каже що можна, а працівникам банку на це начхати.

Я ФОП в, А банк, приват банк моно банк, і маю рахунки за якими по довіності певна людина знімає кошти, без усяких питань навіть без довіреності нотаріальної, в просто через додаток зробивши довірену особу.Але в Ощадбанку чхали на Вас.

Це вже вважається порушенням прав людини.
Тому при відкритті рахунку в цьому банку будь ласка,1000 разів подумайте бо пошкодуєте в разі якщо Ви особисто не зможете зняти свої кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
primusUA 9 жовтня 2025, 16:59
Відділення за адресою: Житомир, пр-т Миру, 37
Ситуація про мою маму: літня жінка (79 років) отримує пенсію у, мабуть, самому популярному серед пенсіонерів банку…Ощаді…
Все ніби то і добре, пенсія на картку надходить вчасно, проблем немає.
Але життя у такому віці досить непередбачуване: стається інсульт після якого мама прикута до ліжка. Деякий час я, займаючись доглядом за нею, отримую пенсію для неї з її картки (знаю що це не правильно, але таке життя, всі так роблять).
Настає момент, коли термін дії картки скінчується…і рівно з того моменту наступає абсолютно непереборна проблема: замінити картку треба лише особисто у банку, прийти у банк мама не може (вона взагалі не встає), консультація з «особистим менеджером» (чи як там у них це називається) ні до чого не приводить («ми не можемо вам нічим допомогти»).
Зато банк присилає опитувальник, «чи задоволені Ви обслуговуванням?»
Моя відповідь: «слабка клієнтоорієнтовуваність»
Через тиждень передзвонює приємна пані і запитує чому такий відгук. Відповідаю, пояснюю, питаю…«нічим допомогти не можемо"

Вже і так дуже багато написав…
А Приватбанк тещі привіз картку додому безкоштовно.

Може Ви подумали, що моя мама живе десь у далекому селищі зі слабкою комунікацією? Ні. Обласний центр…і відділення Ощаду видно з її вікна…але вона його не бачить, бо не встає з ліжка.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.5 50.15
PLN 11.1 11.9
USD 42.2 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝