Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Мені закрили рахунок, Застрягли кошти. 28 тисяч гривень, що по цей день великі кошти. Я не можу перевести ні на який банк. Відділення 3 місяці морозиться не може мені ні відкрити рахунок. Ні дати можливість розірвати контракт та вивести кошти. Жахливий Сервіс, будемо вирішувати питання. Нервів 0. Тому не раджу
Вже тривалий час обслуговуюсь у ТВБВ 10026/0664 і на 100% задоволений роботою цього відділення. Хочу висловити подяку завідувачу Опальник Оксані Миколаївні і колективу відділення за сумлінну, якісну і безперебійну роботу, яка сприяє довірі клієнтів до банку, бажаю успіхів, подальшого розвитку та позитивних результатів в роботі!
З повагою, Сергій Мойсеєнко
Андрій Власенко 14 березня 2025, 4:10
Почему подали в отделении все документы необходимые 04.03.25 до сих пор ничего не насмотрелось ребята ради чего я тут сижу в этом окопе у меня тоже семья есть вы мне заблокировали все средства и ничего не делаете почти пол месяца это такое отношение к военным которые тут защищают вас мне не за что жить и обналичит. Свою зарплату я тоже не могу это несерьезно никто ничего не знает ожидайте сколько ожидать ещё то ааа???
kabanylia97 13 березня 2025, 15:08
Захожу сьогодні у додаток, зробити перека, а там нововведення 100 грн, в далі отримуйте смс.
А що робити коли я на окупованій теріторії і не можу прийняти смс? Навіщо ви людей знищуєте? Чому ви робите це? З міркувань безпеки? А я вас просила? З міркувань безпеки я можу сама вирішувати, треба мені смс чи код доступу! І саме прикре що ВПО не можуть оформити виплати на якись нормальний банк, і людей вимушено заставляють залишатись з цим Ощад недобанком
pokusanka 13 березня 2025, 11:18
чому Ощад прибрав функцію переказу грошей за кодом доступу? ви що не розумієте що не всі люди мають доступ до мобільного зв’язку??? навіщо ви ускладнюєте життя людей у ​​такий непростий час? ганьба такому банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Duzhefainemisto 7 березня 2025, 22:10
Звернувся до відділення Ощадбанку, так як неможливо провести платіж (жоден) хоча картки не заблоковані, консультант відкрила до віртуальної картки пластик, активувала, ніби все ок…
В банкоматі вибиває доступну суму але зняти кошти не можна, бо не дійсна картка.
В чаті телеграм оператор відповіла що рахунки заблоковані фін.моніторингом при тому що кошти не заблоковані…
дзвінок на номер також не приніс ніякої ясності, сказали що обмежені ліміти саме на тій картці через яку потрібно провести платіж, у відділенні ліміти змінили, активувала консультант другу пластикову картку, і знову те ж саме, і різні відповіді, в додатку не працює сервер.
Ну і що це за кошмарний банк, кошти доступні але зняти неможливо бо сервер не працює. у відділенні розводять руками так як вперше бачать такий абсурд…
Доброго дня! Мала нагоду відвідати це відділення. Дівчата, фахівці своєї справи! Дуже допомогли в скрутний момент в професіонально зробили свою справу. Дуже вдячна Левошко Олесі)
Процвітайте, миру Вам і подальших гарних відгуків
Юлія і її мама!
cat813 7 березня 2025, 14:16
Це ненормально, мій депозит закінчився і за зняття МОЇХ власних коштів, банк знімає комісію у розмірі 1%. Дякую, більше ніколи не буду розміщувати у вас депозит, нікому не рекомендую. Ще й в касі кошти відсутні
Николай Зинченко 6 березня 2025, 0:57
Сьогодні 05.03.2025 р. з 14:10 г. до 00:30 г. 06.03.2025 не зміг зайти у додаток Ощад/24, щоб зробити фінансові операції. То не бачу своїх карток (рахунків), не бачу історію переказів-надходження. Так і не зміг зробити належні мені проплати. На дзвінки гарячої
лінії додзвонитись не можливо, довбана «Софія» не може ні чим допомогти…Нарешті о 00:50 додзвонився до оператора, а він мені каже, що з 00:00 почалися профілактичні роботи, я кажу, а дньом, що було — він як робот «ведуться профілактичні роботи». Просто немає слів, щоб не заматюкатись.
Володимир Баранов 5 березня 2025, 15:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
21.11.2024 Я отримав повідомлення про арешт коштів на всі мої рахунки, в том числі і на рахунки, на які надходять соціальні та пенсійні виплати. У вас на виконанні знаходиться постанова про відкриття виконавчого провадження
No 76604826 по примусовому виконанню рішення суду загальної юрисдикції
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ХАРКОВА про стягнення за період з 01.05.2020 по 23.02.2022на користь КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКІ
ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» майно (кошти). В межах цього виконавчого провадження було
накладено арешт на банківські рахунки для зарахування державної соціальної
допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, і для зарахування пенсії в разі втрати годувальника відкритих в АТ «ОЩАДБАНК».

Згідно з частиною четвертою статті 59 Закону України «Про виконавче
провадження» однією з підстав для зняття виконавцем арешту з усього майна
(коштів) боржника або його частини є: отримання виконавцем документального
підтвердження, що рахунки боржника використовуються для соціальних та пенсійних надходжень та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено
законом. Банк може відкрити фізичній особі окремий поточний рахунок для
зарахування виключно заробітної плати, стипендії, пенсії, соціальної допомоги та
інших передбачених законодавством України соціальних виплат або ж фізична
особа може використовувати для цих цілей будь який інший власний рахунок.
Проте жодна згадка в законодавстві про те, що такий рахунок є спеціальним,
тобто захищеним від арешту коштів на ньому, відсутня.

«…рахунки на які зараховується заробітна плата/пенсія/державна соціальна
допомога, нормативно не визначені як рахунки із спеціальним режимом
використання, не є такими рахунками, а є звичайними поточними рахунками та банківське законодавство не містить визначення такого виду рахунків як
«зарплатний/пенсійний/соціальний».

Ч. 2 ст. 52 Закону України «Про виконавче провадження» — не допускається стягнення з рахунків, на які надходять пенсії, соціальна допомога, виплати особам з інвалідністю та інші соцвиплати.
Постанова НБУ № 162 від 2019 року — банки зобов’язані визначити соціальні рахунки і не накладати на них обмеження.
Постанова Кабміну № 662 — отримувач пенсії має право вимагати визначення рахунку як соціального, і після цього арешт на такі кошти не застосовується.

Банк зобов’язаний
повідомити виконавця про цільове призначення коштів на рахунку та повернути
його постанову без виконання, що є підставою для зняття виконавцем арешту із
цих коштів.

3 березня державний виконавець виніс постанови про визначення поточного рахунку, але я маю право знімати гроші згідно банківського обслуговування внутрішнього регламенту виключно у відділені банку. Я знаходжусь закордоном і не можу знати гроші у відділені банку. Однак, навіть у цьому випадку:
Банк зобов’язаний забезпечити можливість видаткових операцій, а не лише зняття коштів у відділенні. Обмеження щодо використання картки чи дистанційного доступу не є обов’язковими за законом. Я також не маю право зайти в застусунок Ощад поки на рахунках є арешт. Я вимагаю припинити порушувати чинні закони, які навіть діють і під час дії військового стану України! Якщо ніяких дій не будет стосовно моєї проблеми — буду вимушений писати скаргу в НБУ на незаконні дії Ощадбанк! Внутрішнє розпорядження банку не дає право порушувати закони, які я вище написав.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olegoleg07 4 березня 2025, 8:41
Дівчата молодці. Якісне та швидке обслуговування. Менеджери просто топ.
kievsloter 3 березня 2025, 14:13
Більше ніж півтора місяця я не можу скористатися своїми власними коштами на карті Ощадбанку. Неможливо зробити жодних операцій — ні зняти гроші, ні переказати їх з картки на картку. При кожній спробі додаток видає помилку: «Помилка в роботі сервера. Спробуйте пізніше.»

На карту надходить зарплата, і там вже більше 10 тисяч гривень, які я не можу використати! За цей час вже змінювали карту, писали заяву, але нічого не змінилося — гроші просто заблоковані, і банк навіть не дає нормального пояснення чи рішення!

Це повна неповага до клієнтів і жахливий сервіс. Ощадбанк навіть не намагається вирішити проблему. Якщо ви цінуєте свої гроші та нерви — не зв’язуйтесь із цим банком!
power22 1 березня 2025, 19:43
01.03.25 пришел, а отделение расположенном на Спортивная площадь 1а что бы сменить финансовый номер. для чего я предъявил документы в приложении ДІА однако сотрудница банка отказала мне в обслуживании сославшись на то что документы из ДІА для них не являються документами и потребувала оригинал паспорта и идентификационного кода.
Vasily Pupkindt 27 лютого 2025, 21:16
В мене працює правило трьох косяків з боку банка. Цей був вже четвертий.
Ощад злизав з моєї картки киянина, якою я користуюся виключно як інвалідським проїзним, 2 гривні. Про що дуже чемно попередив СМС: ти не користуєшся карткою, тож ми в тебе взяли за обслуговування 2 грн.
Хотіли взяти 100, але не було на балансі.
Я вмію читати договір, але камон, всі знають для чого ця картка: це проїзний для пільговиків, бо нічого кращого КМДА не вигадала! Отже, стягнули дві гривні — радуйтеся дуже!
Бо у відповідь я перевів нарахування пенсії в інший банк, і скоро закрию той «пакетний набір» карток, які мені насували. Ну як, стало краще?
Їжте не обляпайтеся!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
budt 27 лютого 2025, 16:27
Шахраї зламують Телеграм акаунти і просять у людей з контактів гроші в борг. Картка Ощадбанку, на яку просять переказати гроші: 4790 7299 7156 1196 на фамілію Шава.
Ощадбанк ніяких дій не вживає до шахраїв, тільки радитить звертитися в поліцію.
yana003hnuvs 27 лютого 2025, 14:57
Нещодавно я відвідала відділення Ощадбанку, і хочу поділитися своїми враженнями. Загальна атмосфера у відділенні була приємною та затишною. Персонал привітно зустрів мене і допоміг із запитом досить швидко. Консультанти були професійними та уважними, відповідали на всі мої запитання детально та зрозуміло.Що стосується рівня послуг, то я була приємно здивована. Процес обслуговування був організований ефективно, завдяки автоматизованій системі керування чергою я не витратила багато часу на очікування. Я також скористалася деякими діджитал-послугами Ощадбанку, такими як мобільний банкінг, який виявився дуже зручним та інтуїтивно зрозумілим.Єдине, що можна покращити, це розширення відділень у віддалених районах, щоб зробити послуги доступними для всіх клієнтів. В цілому, мій досвід з Ощадбанком був позитивним, і я рекомендувала би цей банк для банківських послуг.
ulanamusina 27 лютого 2025, 13:10
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Юності, 45-А
14 лютого спрацював фін мон і заблокував мої кошти. Пояснення дала у відділенні, ледве дозволили написати заяву на розірвання ділових відносин. Консультант Біла Ю.М у місті Вінниця, відділення по вулиці Юності 45а, казала один термін, тепер каже другий, боїться коли їй дзвонять и просить не приходити на відділення.
Якщо кошти не будут видані, буде позов до суду. Обходьте цей банк стороною
Відкрив собі віртуальну картку в ощадбанку для того щоб розібратися як працює їх корявий застосунок, щоб пояснити своїй бабусі як їм користуватися.
Не розібрався бо він нормально не працює, відкрив бабусі карту монобанка, і таким чином вирішив свою проблему.
Карту в ощадбанку закрив.
Дивлюсь смс в телефоні а мені повідомлення 07.02.25 03:56 Uvaga! Z vashogo neaktyvnoho rakhunku Acnt:spysano 100.00 UAH za obsluhovuvannia. Korystuites rakhunkom, schob ne splachuvaty komisiiu nadali.

Якого біса, якщо рахунок не активний, НЕ АКТИВНИЙ, значить я не можу їм користуватися, значить нема за що платити!
В застосунок зайти зараз не можу, бо фізичної карти не маю, співробітники на гарячий лінії ще тоді сказали що рахунок закривається в відділенні. Але бігати часу не маю. Є і є той рахунок, це ж навіть не кредитна картка.

Ситуація просто підтвердження того що державний банк нікому не потрібний, хіба тільки пенсіонерам. І вони намагаються здерти хоч щось якщо нормальну послугу створити не здатні.
Платити не буду. Рахунок закрию в відділенні.
Olexiivanovich 26 лютого 2025, 13:52
Мені треба було дистанційно змінити фінансовий номер у Ощадбанку. У моїх друзів у двох інших топових банках це зайняло кілька хвилин від моменту звернення. Для Ощадбанку це виявилося непереборною перешкодою. Мені була призначена відеоідентифікація аж через 6 днів!!! Але це був тільки початок пригоди!
В призначений час я зателефонував до банку і почалася відеоідентифікація! Але в самому кінці процедури у Ощадбанку зависло зображення, хоча в мене все було нормально. Співробітник порадив мені все повторити, але результат був такий самий, тобто відсутність результату! А далі закінчився мій час і мені було запропоновано знову зробити заявку на цю процедуру і найближчий час доступний знову аж через 6 днів!!! На гарячій лінії мені теж не змогли допомогти! Чому Ощадбанк не може проводити ідентифікацію через Дію??? Чому найпотужніший банк України досі не став найкращим у обслуговуванні??? Я пропоную стимулювати Ощадбанк за якісну роботу і готовий зробити внесок у якісну роботу банку! Давайте зробимо Ощадбанк найкращим!
SergeySe 25 лютого 2025, 17:55
Звернувся 25 лютого 2025 року у відділення
Ощадбанку в місті Лубни по вул Я. Мудрого.
Потрібно було отримати зарплатну іменну картку, яка вже була виготовлена і чекала у відділенні.
Спеціаліст банку Луценко, очевидно нікуди не поспішає, сидить на робочому місці чекаючи закінчення «важкого«робочого дня.
При відсутній черзі, я отримав свою картку, Увага! Через 40 хвилин!!!
Якість обслуговування — жахлива!
Ніколи не рекомендуватиму Ощадбанк, та й сам не хотів би користуватися вашими «послугами».

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.2
PLN 9.7 10.4
USD 41.1 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.2
PLN 9.7 10.4
USD 41.1 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝