Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vitalii15 16 листопада 2025, 3:24
Перед оплатою з кредитки у відділенні НП зателефонував до менеджера і уточнив як провести оплату щоб банк це розцінив саме як покупку, а не зняття коштів готівкою з картки. В цій же розмові уточнив тривалість пільгового періоду на повернення коштів, де мені було повідомлено, що я маю 2 місяці на повернення коштів. По проходженню одного місяця я перевіряв в додатку стан справ по картці, де вже частково закрив позику, і там ніякої інформації про необхідність оплати не було, тобто видно ліміт і видно використану суму і все. Ну і тут на 35й день приходить повідомлення в Вайбер, що мені нараховані відсотки і зʼявляється мінімальний платіж. Зателефонувавши на гарячу лінію витратив 50+хв на переливання повітря з однієї пустої посудини в іншу. Мені розповідали і про Приват і про якісь білінги і про те що не два місяці, а до 62 днів і, відповідно, 35 днів це ж ДО 62 днів значить так може бути. Але відповідь на основне питання — чому я не мав інформації про те, що маю сплатити певну суму до якоїсь дати?! Мене взагалі здивувала: «Ви отримували повідомлення за місяць». Повідомлення у Вайбер за місяць і все, при наявності основного засобу комунікації — додатка? Де інформації 0, зате різне сміття про акції, в додатку шлють щотижня. Тоді вже питання чому не листом на Укрпошту, тут взагалі карт-бланш — менеджери можуть потім розповідати, що в нашій державі не отримані листи прирівнюються до отриманих.
Залишив скаргу з вимогою розглянути на протязі тижня і проінформувати про результат розгляду за номером телефону. Пішов третій тиждень… Так, є закон, а є клієнторієнтованість.
Klient1962 12 листопада 2025, 18:02
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Корзо (Суворова), 15
Хочу висловити слова щироі вдячності співробітнику вашого відділення (м. Ужгород, вул. Корзо, 15), шановній пані Кравченко Євгеніі Василівні, за іі високий професіоналізм, компетентність, оперативність та шанобливе ставлення під час вирішення мого питання!
Бажаю керівництву Ощадбанку мати побільше таких професійних кадрів.
З поваго
О. П. Цупренко
ALINA1970 11 листопада 2025, 14:36
Зателефонувала до Ощадбанку 11.11.2025р в 14.15 з питанням щодо перевипуску картки, в якої закінчився термін дії. Натомість оператор почала нав’язувати послугу з голосової ідентифікації клієнта по тел.0800210800 та крім номеру картки, ПІБ, дати народження, дівочого прізвища матері та адреси реєстрації влаштувала допит: яка сума зарахована, звідки, витрати по картці, вимагала згадати дату та суму.На моє питання не відповіла, витягувала максимальну інформацію щодо клієнта. Нікому не раджу цей банк, в разі шахрайських дій не виплачують відшкодування
Helga77777 11 листопада 2025, 12:51
Найгірше відділення Ощадбанку в місті. Головний касир (завідувачка) обслуговує одну людину в півгодини. А потім йде з нею на вулицю шукати інтернет для вайбера. І зникає на невизначений час. Тут не поважають ані вас, ані ваш час. Кошти, видані вам іншим банком, хіба що на зуб не куштують. Будуть перевіряти кожну зірочку та кожну зіницю ока на банкноті. Потратять ваш час і не приймуть всі купюри. Краще йдіть в інше відділення. Або ж в інший банк, де не буде ні першої, ні другої проблеми. Все пізнається в порівнянні. Ощад — ганьба таке відділення для вас!
SorochakOksana 6 листопада 2025, 18:46
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
Сьогодні відвідала відділення по вул.Патона, 4, щоб отримати «Заяву про приєднання до Договору про отриманна мікрогранту». Мікрогрант я отримала ще у квітні. Спеціаліст п.Мар'яна почала розмову з фрази: «Чому ви не відкрили зарплатний проєкт в нашому відділенні? Ми ж домовлялись… Я витратила на ваш проєкт свій час». На що я відповіла, що не збиралась це робити, оскільки в мене вже відкритий зп проєкт в іншому банку, і час п.Мар'яна витратила на мій проєкт не свій особистий, а свій робочий, з 9−00 до 18−00. Після цього до розмови доєдналась керуюча даним відділенням п.Оксана, яка в грубій формі буквально примушувала мене зробити це, оскільки існують якісь там домовленості… Між ким і ким, вона так і не змогла сказати. І не змогла показати жодного документа, згідно з яким я, як ФОП, зобов’язана це зробити. Розмова велась на підвищених тонах працівницями банку, чим зумовили погіршення мого емоційного стану. В мене піднявся тиск, довелось приймати таблетки. Прошу провести розмову з працівниками даного відділення!!! Не можна чинити такий емоційний тиск на клієнта… Не хочеться ходити до цього відділення.
вже не будемо говорити про черги, коли до відділення впускають лише по одній особі, а поговоримо про не уважність працівників Ощадбанку
Не розумію, для чого за касою сидить дві особи, обговорюють плітки, в той час коли одна з працівниць «працює», і працює так, шо не вміє правильно провести оплату, яка вже була подана на папері, треба було лише внести правильно написану на папері суму
Ну звісно, куди ж там, треба і плітки обговорити з колегою,і типу працювати
і взагалі цікаво, якщо працівники Ощадбанку не працюють на кількість (про шо впевнено можна сказати) то може вони працюють на якість? але ні, немає ніякої якості, якщо ваші працівники навіть не можуть правильно набрати написану на папері суму
Сором!
SemenSluva 4 листопада 2025, 10:54
Заблокували кошти без поясненнь вже 3 місяця, на звернення до банку сказали що вони перевіряють чи не фінансую я тероризм і звідки до мене приходять кошти, надала розяснення що я працюю в сфері послуг (послуги для дорослих (масаж з закінченням + інтим масаж)) — сказали що не підходить таке походження коштів, запросили фото підтвердження — надала фото як роблю процедури — не підходить, що я в такому випадку маю надавати? Не правдиву інформацію? Тепер кошти не можна ні забрати ні переслати ні взагалі ніяк використати — а мені потрібні ці кошти для подальшої роботи!!!
В результаті кошти заблоковані, коли розблокують не відомо… Не банк, а Радянський Союз, відсталий від життя та реалій сьогодення
Миру Вам 3 листопада 2025, 14:00
сплатити приватизаційне платіжне доручення за Матір не дали — невлаштувало доручення…

намагався сплатити за себе, то гроші працівники банку взяли незабули, а от підпис головного бугалтера поставили вже на виході, а замість печатки як то має бути згідно:
Положення про порядок відкриття приватизаційних депозитних рахунків за житловими чеками та здійснення з них платежів | від 27.04.2000 № 179 — https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0378−00#Text

поставили голімий штамп і то якого на папері майже не видно!!!

ОКРІМ ТОГО, згіно п. 1.3.
У паспорті або документі, який його замінює, робиться відмітка про відкриття депозитного рахунку.

але ніяких відміток «У паспорті» незроблено!

Kruger211 31 жовтня 2025, 12:38
Відділення за адресою: Суми, вул. Богуна, 16
Був на відділенні на вул. Богуна, 16.
Менеджер ЛАВРИК Аліна — швидко та оперативно відкрила картку. Дуже привітна та мила. Аби ж усі працівники були такі — хочеться прийти знову.
Yuliya24 27 жовтня 2025, 15:58
В Ощадбанку найвищі тарифи на витратні операції із зарплатних карток. Це по-перше. А по-друге, по місяцю тримають кошти клієнтів «поза зоною доступу». Рівно місяць тому зробила покупку, розрахувавшись картою. Потім поміняла товар. Заплатила другий раз, за перший продавець через термінал повернув кошти на карту. В ощад24/7 видно, що гроші надійшли на наступний день, але ось вже рівно місяць як вони «заблоковані», користуватися я ними не можу. Ні на гарячій лінії, ні у відділенні нічим не доомогли
Pavlo Myronenko 19 жовтня 2025, 9:56
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Молодіжна, 79
18 жовтня 2025 року Ощадбанк заблокував суму на моєму рахунку в розмірі 5102 грн.
Будь-яких законних підстав для обмеження користування власними коштами банк не надав.
Крім того, банк не забезпечує належну онлайн-підтримку.

Згідно із статтею 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 59 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» арешт на майно або кошти банку, що знаходяться на його рахунках, арешт на кошти та інші цінності юридичних або фізичних осіб, що знаходяться в банку, здійснюються виключно за постановою державного виконавця чи рішенням суду про стягнення коштів або про накладення арешту в порядку, встановленому законом. Зняття арешту з майна та коштів здійснюється за постановою державного виконавця або за рішенням суду.
Зупинення власних видаткових операцій банку за його рахунками, а також видаткових операцій за рахунками юридичних або фізичних осіб здійснюється лише в разі накладення арешту відповідно до частини першої цієї статті, крім випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму». Зупинення видаткових операцій здійснюється в межах суми, на яку накладено арешт, крім випадків, коли арешт накладено без встановлення такої суми.
Відповідно до розділу VIII ПП НБУ від 26.06.2015 № 417 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу»,
Відповідно до статті 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до ст. 1074 ЦК України Обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, не допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду або в інших випадках, встановлених законом, а також у разі зупинення фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, передбачених законом.

Згідно із статтею 526 ЦК України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Відповідно до статті 525 ЦК України одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 1066 ЦК України за договором рахунка банк зобов’язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження і видачу відповідних сум та проведення інших операцій за рахунком, також банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.
Відповідно ст. 1073 ЦК України у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнта про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, сплатити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Voyt82 14 жовтня 2025, 10:59
Двічі звертався за кредитуванням по державній програмі «Моя енергонезалежність», в результаті проморочили голову. Ніяк не можуть прийняти чіткого рішення! З доходами в мене все добре і офіційно. Подав всі необхідні документи, через декілька днів заявляють, що потрібно ще додати довідки. Поробив довідки, вияснилось, що за цей час втратили чинність мої попередньо подані довідки. Поновив довідки, але нове відкриття, потрібно поновити витяг і так постійно.
Так задовбали, що більше немає бажання будь коли звертатись до цього недобанку!
Ще й до всього цього добавилась активна розсилка спаму на мій телефон і дзвінки з інших банків з пропозицією кредитування. При цьому представники інших банків сказали, що мої данні їм надав ощаднедобанк.
Це не банк, це совкова ощадкаса!
olesandrlugovy 13 жовтня 2025, 9:46
Після отримання на картковий рахунок коштів на «Ощад банку», знімав кошти в терміналі «Приватбанку», банк вимикається кошти знімає ну не видає. Оператори банків тицяють пальцями один на одного, пол то їх внутрішні регламенти. Сама огидне відношення до своїх клієнтів. Говорять пишіть заяву на повернення, прийшов писати, просидів в черзі пів дня, сказали чекайте. Це жах самі на бокопорили та тепер ще й не можуть виправити свої ж бока. Огидний банк не звя’зуйтесь
Валерія Садигова 10 жовтня 2025, 20:48
Відділення за адресою: Харків, вул. 92-ї бригади, 29
Якщо Ви бажаєте зняти готівку в цьому банку по нотаріальній довіреності, то це просто треш банк який ніяк Вам не віддасть Вам ваші гроші!!!
Я маю рахунок в ощад банку, та зробила довіреність в нотаріуса для зняття готівки та керування моїм рахунком (відкриття закриття рахунку саме цього рахунку зняття готівки і т.д, це прописано в довіреності) щоб готівку могла отримувати моя мати

Але Ваш працівник в м. Харків, Грицевця 29, Подгайна Юлія Михайлівна, каже що так не можна. А з якого це дива, вони не знають, а просто так їх банк Вирішив.Хоча гаряча лінія каже що можна, а працівникам банку на це начхати.

Я ФОП в, А банк, приват банк моно банк, і маю рахунки за якими по довіності певна людина знімає кошти, без усяких питань навіть без довіреності нотаріальної, в просто через додаток зробивши довірену особу.Але в Ощадбанку чхали на Вас.

Це вже вважається порушенням прав людини.
Тому при відкритті рахунку в цьому банку будь ласка,1000 разів подумайте бо пошкодуєте в разі якщо Ви особисто не зможете зняти свої кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
primusUA 9 жовтня 2025, 16:59
Відділення за адресою: Житомир, пр-т Миру, 37
Ситуація про мою маму: літня жінка (79 років) отримує пенсію у, мабуть, самому популярному серед пенсіонерів банку…Ощаді…
Все ніби то і добре, пенсія на картку надходить вчасно, проблем немає.
Але життя у такому віці досить непередбачуване: стається інсульт після якого мама прикута до ліжка. Деякий час я, займаючись доглядом за нею, отримую пенсію для неї з її картки (знаю що це не правильно, але таке життя, всі так роблять).
Настає момент, коли термін дії картки скінчується…і рівно з того моменту наступає абсолютно непереборна проблема: замінити картку треба лише особисто у банку, прийти у банк мама не може (вона взагалі не встає), консультація з «особистим менеджером» (чи як там у них це називається) ні до чого не приводить («ми не можемо вам нічим допомогти»).
Зато банк присилає опитувальник, «чи задоволені Ви обслуговуванням?»
Моя відповідь: «слабка клієнтоорієнтовуваність»
Через тиждень передзвонює приємна пані і запитує чому такий відгук. Відповідаю, пояснюю, питаю…«нічим допомогти не можемо"

Вже і так дуже багато написав…
А Приватбанк тещі привіз картку додому безкоштовно.

Може Ви подумали, що моя мама живе десь у далекому селищі зі слабкою комунікацією? Ні. Обласний центр…і відділення Ощаду видно з її вікна…але вона його не бачить, бо не встає з ліжка.
24111999aA 8 жовтня 2025, 16:41
АТ «Ощадбанк» заблокував рахунок та вимагає повного погашення кредиту за просрочки.Просрочки виникли за те що в мене був арешт карток по виконавчому провадженню и сума по провадженню сумувалась з сумою кредиту.З мене списували відсоткі по провадженню через бухгалтерію на роботі, і я не мала можливості гасити кредит Ощад тому що сума сумувалась. Так я б двічі гасила борг по провадженню, Но не гасила кредит.Зараз провадження закрите.Зарплатню картку заблокував Ощад за просрочки не по моей провині. Я просила реструктуризацію, та банк відмовив. Хоче погашення всієї суми тіла. Тоді я залишусь без коштів на існування. Звернулась в чат вони написали що радимо звернутися до юриста, та вони не консультанти. І зіслалася на що я підписувала ДКБО. Та все одно є стаття про 11 Закону про захист прав споживачів та ст. 48 право на достатній життєвий рівень. Та все одно вони ні чого не вирішують.
RogovaYanina 6 жовтня 2025, 11:02
Доброго дня. Нова пошта провела грошовий переказ на вказану мною карту від Ощадбанку. Кошти відразу не зараховуються на картку, на гарячій лінії говорять, що час який відведений на зарахування коштів залежить від системи Ощадбанку. От питання: де наразі висять ці кошти? Якщо людині відразу потрібні кошти, то як на мене, не зовсім зручно.
Kindman 1 жовтня 2025, 14:35
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Ощадбанк без дозволу та без запиту встановив кредитний ліміт. У додатку зменшити кредитний ліміт до 0 немає опції. Телефоную на гарячу лінію. Кажуть, що до 0 вони не можуть це зробити телефоном, тільки можна зменшити до 100 грн кредитного ліміту, а до 0 — тільки треба фізично звернутися до відділення. Все це повідомляють відверто хамським тоном. Звертаюсь до найближчого відділення. Вже на вході дівчина не задоволена моїм візитом… Спеціалістка, яка приймає абсолютно хамським тоном питає яке обслуговуюче відділення — кажу яке. От туди і звертайтесь. Я кажу, мовляв мені сказали на гарячій лінії звернутися до найближчого відділення. Ні. Виявляється зменшити кредитний ліміт до 0 можна тільки у тому відділенні, де тобі відкрили картку. Все це мені повідомляють відверто хамським тоном. Якось так. Цікаво, чим керуються у цьому банку, якою логікою? Бо відповідно вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його, чи відмовитись від використання — це ні через додаток ні фізично в найближчому відділенні — ніяк. Тільки до 100 грн і те тільки через гарячу лінію. Ще й відверто хамське відношення. Це просто нижче дна.
PosunkoSerhii 26 вересня 2025, 17:54
Відділення за адресою: Київ, пр-т Науки, 4
У квітні 2025 року мою карту Ощадбанку заблокували з приміткою на кшталт «надайте документи щодо походження коштів». Через тиждень я зрозумів, що онлайн нічого не вирішити, і вирішив приїхати особисто, адже в 2025 році відправити документи онлайн у банк неможливо.

На жаль, я обрав відділення на проспекті Науки, 4 у Києві. Від самого початку ставлення там було абсурдним і зневажливим: мене зустріли як небажаного клієнта. Перші слова були типу: «Ой, ну що, заблокували, і що?».

Я привіз усі документи про походження коштів, оскільки по телефону мені не сказали, які саме документи потрібні — лише «у банку вам скажуть». Я заповнив стандартну заяву: хто я, що я, громадянство, відсутність судимостей і так далі. Мене ще сфотографували, хоча не пояснили, для чого. Я коротко написав заяву про походження коштів, потім хотів надати документи, але мені сказали: «Чекайте, фінмоніторинг нам скаже, які документи».

Минув місяць. Я дзвоню в банк — мені кажуть, що вирішує відділення. Дзвоню у відділення — ніхто не бере трубку, телефони зняті. Наступного дня та ще через день — без результату. Я приїжджаю особисто — консультант відповідає: «Вам треба чекати». Я питаю: «Місяць вже чекаю, дайте хоча б перелік документів, які треба надати». У відповідь: «Почекаєте».

Ще місяць — дзвоню на гарячу лінію, кажу: «Два місяці минули, що відбувається?» — відповідь: «Вирішує відділення, а не ми».

Ще місяць — знов дзвоню: «Я вже буду скаржитися, це мої гроші, з яких сплачено податки, на них є всі документи». У відповідь: «До побачення, ми такі питання не вирішуємо».

Я їду до відділення — «Вам відповіді немає». Їду в сусіднє відділення — «Нічого не можемо зробити, так як цим питанням зараз займається Науки 4».

Я вирішую піти безпосередньо до керівника на Науки 4. Чекаю під кабінетом хвилин 40. Заходжу, мені з порога кажуть: «Що ви хочете? Відповіді немає». Я кажу: «Пройшло 5,5 місяців, давайте заблокуємо рахунок і поверніть кошти». Відповідь: «Так не можна». Я питаю: «Хто вирішує?» — «Ніхто». «Можна звернутися в центральне відділення?» — «Йдіть куди хочете».

Після цього я залишаюсь без варіантів, але наполягаю. Керівник обіцяє надіслати лист у фінмоніторинг. Проходить день-два — ніхто не дзвонить. Потім приходить відповідь: «Надішліть документи, які у вас є». Я відправляю повний пакет: ОК7, ОК5, виписки з податкової та банку, підтвердження походження всіх коштів.

Трохи згодом — рахунок арештований. Дзвоню на гарячу лінію — «Вибачте, це помилка, рахунок заблокований». Я кажу: «Добре, поверніть мої гроші». Відповідь: «Йдіть у ваше відділення».

Коли запитав начальника відділення, він фактично змушував мене їхати в відділення, де карта була відкрита п’ять років тому (а саме в Херсон), щоб забрати свої гроші. Я пояснив, що по дорозі до цього відділення можна не вижити через обстріли та небезпечну обстановку. У відповідь він сказав: «Це не наші повноваження».

Після цього я вирушив у відділення на проспекті Голосіївському, 68. Там я зустрів консультанта Аріну — і відразу відчув різницю: людяність, професіоналізм і справжнє бажання допомогти. Навіть начальниця відділення особисто контролювала ситуацію та активно допомагала. Всього за кілька годин ми детально розібралися з усіма документами. Уже протягом двох днів мої кошти були перенесені з Херсона і повернуті мені повністю. Це показало, як має працювати банк, коли люди на своєму місці і реально піклуються про клієнта.

Хочу висловити величезну подяку відділенню на Голосіївському, 68, консультанту Аріні та керівниці відділення. Ви показали, як повинен працювати банк: людяно, професійно і ефективно.

Водночас відділення на проспекті Науки, 4 — це повний кошмар і знущання над клієнтами. Ігнор, відмовки, безвідповідальність і цинізм персоналу роблять це відділення абсолютно непридатним для роботи. Такі люди ганьблять репутацію банку, підставляють клієнтів і не заслуговують навіть називатися працівниками фінансової установи.
Asin4you 24 вересня 2025, 6:28
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 49/51
Обережно!
Ощадбанк краде гроші!
Прийшла отримувати спадщину. Коли нотаріус робила запит, гроші на рахунку були. Але коли прийшла до банку, виявилось, що коштів уже немає. На запитання «Куди поділися гроші?» менеджер спокійно відповіла: Банк списав на свої потреби.
Ви знаєте? Вони навіть не приховують, що просто забрали собі гроші.
На мій обурений відгук банк написав ще цинічнішу відповідь: нібито гроші пішли «на обслуговування рахунку». Але згідно із законом рахунки померлих заморожуються, і списувати з них щось категорично заборонено. Тобто тут є і злодійство, і «повна юридична» безграмотність.
Це справа кримінальна і тепер мені залишається витрачати час та гроші на адвокатів та відкривати кримінальну справу.
⚠️ Люди, попереджаю: тримати гроші у цьому банку — небезпечно. Сьогодні вони «спишуть на обслуговування всі ваші кошти», завтра — «на свої потреби», післязавтра скажуть вам, що ви не їхній клієнт… Бігайте по судах, а поки що вони користуватимуть ваші гроші, що теж чогось варте.
Не довіряйте Ощадбанку! — потім будете бігати судами і доводити очевидне.
Полезный комментарий
19036256 24 вересня 2025, 16:15
Asin4you, поки нема свідоцва про смерть клієнта, клієнт рахується живим та обслуговується у банку,і згідно тарифу банку з рахунку знімається комісія за СМС сповіщеня-15грн.в місяць, а якщо рахунок «не активний», то ця комісія складає плюс ще 100грн на місяць, скільки зняли з рахунку Вашого родича 690грн.? Якщо так, то це не крадіжка, а на жаль тарифи Ощадбанку.Це якщо рахунок був простим-пенсійним, а якщо пакет був дорожчий, то і комісії більші.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 9.7 10.4
USD 41.9 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
PLN 9.7 10.4
USD 41.9 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝