×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
СМС-банкінг та обслуговування клієнтів
— Повного номера карти
— Кодового слова
— Серії паспорта
— Останніх дій по картці.
Прочекавши 10 хвилин на лінії, я отримав від оператора відповідь, що СМС-банкінг відключити неможливо, оскільки, користуючись системою ОЩАД24/7 — ви фактично ЗМУШЕНІ платити 7 грн/міс (так, копійки, але чому я повинен платити за те, чим не користуюсь). Грубо говорячи головний державний банк країни не в змозі надати безкоштовний додаток своїм клієнтам.
Друге питання — навіщо було мене тримати на лінії 10 хвилин, уточнювати дані, якщо ви і так знаєте, що від'єднати СМС-банкінг — неможливо?
Ощадбанк, ви намагаєтесь бути сучасним банком. Змінили логотип, зробили онлайн додаток, створили непоганий сайт — а толку, якщо додаток платний і постійно має технічні негаразди, а сайт працює раз через раз? Як були совком так і лишились ним…
Коментарі (2)
Обслуживание
Коментарі (1)
Замена пенсионной карточки
2.Впариваются данные кредитные карты как правило пожилым людям, пользуясь их правовой неграмотностью, в надежде что кто то по ошибке либо от безысходности активирует кредитную карту и через месяц попадёт на проценты.
3. Ну и возраст 70 лет, по достижению которого вы можете получить свою пенсионную карту без менеджера, а сразу в кассе без очереди, это не забота о стариках, как может показаться на первый взгляд. Просто открывать кредитный лимит данной категории пожилых людей в ощадбанке не рискуют, а вдруг старичок не дотянет до срока погашения кредита.
Вот такая грустная история. А управляющего отделением я бы уволил без выходного пособия за данную инициативу, хотя это вряд ли, его скорее премируют…
Коментарі (3)
Навязывание не нужных, не актупльных продуктов банка
Сотрудники у меня потребовали полный пакет документов, а именно паспорт, идн.код и пенс.удостоверение яко бы для внесения в базу
Вопрос: ЗАЧЕМ?
Тут же даю ответ:
для открытия еще одной карты Мой комфорт с кредитными средствами.
На мой отказ сотрудники не реагируют.
Прошу разобраться в сложившейся ситуации.
И дать ответ: Является ли кред. карта обязательным дополнением к пенсионной.
Спасибо
Написати коментар
Огресивное отношение
Написати коментар
Перевыпуск карты превратился в 7 кругов ада
Написати коментар
Отношение сотрудника ОЩАДБАНКА к клиентам.
работают такие люди.
PS Да еще обращаю внимание на состояние банкомата при входе в это отделение, стерты полностью цифры на клавиатуре набора.
Написати коментар
Подовження терміну дії платіжної картки Арсенал(пенсійна картка)
У мене було знято ксерокопії паспорта та ідент.коду та запропоновано підписати дві заяви: одна про приєднання До договору комплексного банківського обслуговування фізосіб та відкриття поточного рахунку, а друга про відкриття кредитної лінії.Коли я відмовився підписувати договір про кредитну лінію так як ніколи не користувався нею заввідділенням мені заявила, що ці дві картки йдуть у комплексі.Тарифний пакет Арсенальний намагалися змінити на Мій комфорт.Прошу пояснити чому змінюється тарифний план без моєї згоди та чи можливий вибір банку за списком Мінфіну для отримання пенсій пенсіонерам МВС ( Постанови КМУ від 26.09.2001 № 1231 (в редакції постанови КМУ від 27.12.2019р №1151) Зарані вдячний за порозуміння.
Написати коментар
открытие счета
Коментарі (5)
Откуда взялся долг?
Написати коментар
Не снимают ограничения по заработной карте
Написати коментар
Нет результата об реструктуризации
Написати коментар
Неграмотные сотрудники
Коментарі (6)
Нет обслуживания !
Коментарі (2)
Это вообще что такое?
Итак, сегодня 09.06, пришла в отделение, не очень приветливая девушка встретила меня и сказала что у них проблемы с системой, она то работает то нет
Когда я начала задавать вопросы про карту, она все время говорила мне минутку и втыкала в телефон, и попросила своего коллегу( который стоит около терминалов, помогает) дать мне информацию
Я уточнила у него ещё раз вопрос, на что он мне сказал: «вы хотите карту для личного пользования»? У нас не работает система!!!
Уже вторую неделю
Мало того что карту надо ждать две недели( что вообще за бред) 21 век, сейчас онлайн можно что угодно оформить! А тут карту две недели ждать, ещё и неизвестно как ее оформить, так как система не работает!!!
Коментарі (1)
Куда делись сэкономленные льготные деньги из личного кабинета?
Зараз на українскоі- за газ та електрику платня була з пенсіі, бо дурний був. Хоч є ліквідатором Чернобильскої аваріі. Льготні гроші з ощадбанку кудись щезли. Мінфін — що робити? З повагою Стинцов Сергій Анатольйович. с. Зайці в.Комка 1 Чернігівського р-ну.
Коментарі (1)
Пенсіонер неможе виробити нову картку без паспорта
Коментарі (5)
Закриття депозиту
Написати коментар
Долгая разблокировка счета
Коментарі (5)
Проблема з отриманням грошового переказу.
Коментарі (2)