×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Всі курси банку |
Ощадбанк блокує соціальні виплати
Коментарі (4)
Банк не від світу цього…
Попередня видача…заказав…робили, робили…за місяць не зробили…поки на відділені не почав розповідати що таке неможливо, одразу ж видали миттєву карту…ііі історія повторюється!!!
На цей раз, як і у останній дівчина заповнила якусь бумагу, та повідомила що строк видачі 10 робочих днів)))…тоді теж так говорили…на моє заперечення, та прохання видати мені миттєву карту сталось так ЩО ОЙ!!! вони в нас закінчились…як так стається що в усіх банках карти в атб, а у Ощада закінчились!? Чи може ОЩАД-ЗАОЩАДИВ)))На питання про зняття коштів, повідомила що ТІЛЬКИ ЗА ЗАЯВОЯ У КАСІ З КОМІСІЄЙ!!! То як??? Вангую що через 10 днів піду знов сваритись, та отримаю миттєву…не одразу…з нервами та заспокійливим…но бачу по іншому ОЩАД не вміє…
Далі буде…
Коментарі (2)
Банк намагається присвоїсти собі мої кошти
Коментарі (2)
Висловлюємо велику вдячність співробітникам банку
Написати коментар
Робота відділення 10005−049
Коментарі (1)
Администраторов отделения понабирали с наливайки
Администратор хамски образом ответила
«Я вам тут не бюро находок»
Потом спрпшивает у меня, какая цель визита?
Я сообщил о том, что мне нужно восстановить карту
На что был ответ, у нас один оператор и сегодня она работает до 16:00, так как ей нужно уйти дамой по своим делам!
Рабочий день при этом до 18:00
Общалась по хамски и грубо
Коментарі (2)
Відношення до людей як до скоту
Коментарі (3)
Жахливий банк і відношення до клієнтів
Коментарі (6)
Благодарность
Написати коментар
Шахрайство
В птн. в оф.чат боте ощада в телеграмм не приходили смс с кодом на симку киевстар.Отношение к этой ситуации ощада? А никакое-сидят ждут киевстар вместо того чтоб тут же организовать код посредством звонка.
Мне срочно нужны были деньги и я взял другой тел.и вместо того чтоб установить бот с офсайта ощада выбрал один из списка в поиске в телеграмм не подумав в тот момент что там же тоже. полно мошенников.
Бот внешне был похож.они Спросили по какому вопросу.написал -баланс карты.Зная что нельзя -прям помутнение-пишу финансовый тел.номер карты и пин.МГНОВЕННО приходит у вас остаток 83 грн.что я знал ранее.Я успокоился пенсию еще не начислили.На самом деле она была начислена и в этот же момент снята.
Защищенность операций в ощаде такова что не имея физически ни карточки ни телефона можно украсть десять тысяч и так называемый ощад даже звонка не сделает чтобы клиент мог подтвердить операцию на такую сумму.Кроме того с их слов они не знают ни номера карты ни названия банка ни откуда была проведена эта операция.Со счета их клиента с левых ресурсов списывают деньги и они не знают куда -только бубнят что мол переказ на картку іншого банку.А слабо отследить номер этой картки и инший банк позвонить туда и заблочить эту картку до выяснения обстоятельств? Тогда и случаев таких поменьше было.Пока же система такова-воруй не хочу мож и отдельные личности банка в этом участвуют кто может дать гарантию?
Вывод: лучше этот допотопный банк назвать «Рога и копыта"'там никто ничего не гарантирует
Меня -Д…бом.А нелюди обворовывающие пожилых людей пусть не радуются-за грехи прилетает обратка.Конец цитаты
Коментарі (9)
Шахрайські дії зі сторони співробітника
Написати коментар
валютний депозит
Коментарі (3)
Ощабанк вкрав моi грошi та не дає ними скористатися
Коментарі (4)
Жахливий банк
Коментарі (2)
Просто жах.
Коментарі (4)
Не працює додаток Ощад24
Коментарі (2)
Банк,який порушує права людей!!!
Коментарі (4)
Не квапляться з розблокуванням рахунку після закриття виконавчого провадження.
У зв’язку з виконавчим провадженням, виконавча служба наклала арешт мої рахунки, в тому числі і на рахунок в Ощадбанку.
20.11.2023 виконавче провадження було оплачене і закрите. Деякі банки відразу розблокували рахунки, деякі на наступний день, але звісно не Ощадбанк.
Я почекав тиждень, а потім почало здаватись, що потрібно уточнити на рахунок розблокування в контакт центрі.
Далі хронологія НЕ вирішення питання:
20.11 виконавче провадження закрито.
28.11 перший дзвінок у контакт центр. На питання чому рахунок досі заблокований оператор сказав, що рахунок заблокований, т.к. начебто виконавець не подав\не надіслав відповідне звернення, порекомендував звернутись до виконавця.
06.12 повторне звернення в контакт центр, відповідь та сама, направляють до виконавця, питання не вирішене.
06.12 відповідне звернення до виконавця, де він мені підтвердив, що звернення з електронним підписом було передане через АСВП з електронним підписом виконавця. Також виконавець висловив мені свої співчуття на рахунок того, що у мене рахунок у цьому банку.
06.12 ще раз телефоную в контакт-центр, кажу що виконавець підтвердив те, що передав необхідне звернення в банк. Оператор пропонує залишити заявку для перегляду блокування. Через, приблизно, дві години у 16:18 у Вайбер приходить сповіщення, що рахунок розблокований.
07.12 на касі в магазині відчуваю здивування від того, що при спробі розрахуватись карткою бачу, що угода відхилена банком. Знову телефоную в контакт-центр, чую все те саме, що чув і раніше, але тепер вони можуть констатувати факт, що рахунок був відразу заблокований після розблокування. Знову залишаю звернення.
08.12 оператор контакт-центру видає мені нову інформацію, на рахунок того, що я маю тепер добиватись від виконавця, щоб той у свою чергу надсилав банку якісь запити, щоб уточнити статус розблокування рахунку.
08.12 інший оператор контакт-центру пропонує ще раз залишити заявку. Відповідно залишаю.
09.12 у ще іншого оператор контакт-центру я дізнаюсь, що термін розгляду цієї заявки — 30 днів. Не уточнив — робочих чи календарних.
Отже резюме: Ощадбанк 06.12, через 17 днів після закриття провадження, спромігся розблокувати рахунок, потім, в той же день, безпідставно заблокував його знову.
Оператори контакт центру нічого не знають, не можуть надати ніякої суттєвої інформації.
На питання — на якій підставі була повторно заблокована картка, відповідей не дають.
На питання — на якому етапі заходятся попередні заявки на перегляд блокування, відповідей не дають.
На прохання переключити на когось більш компетентного, або з ширшими можливостями — відмовляють, бо така опція не передбачена.
На прохання дати контакти відділу, або уповноваженої особи, яка має якесь відношення до процесу розблокування карток чи рахунків — відмовляють, бо комунікації з ними не передбачені.
В мобільного додатку ніяк не можливо з’ясувати статус рахунку, а при спробі переказу коштів — пише, що сталась помилка на сервері. А по факту то не помилка, а заблокований рахунок.
Абсолютно не рекомендую зв’язуватись з Ощадбанком, не міг собі уявити, яке це дно.
Коментарі (2)
100 грн за неактивный счет во время военного положения
Кроме как-то, что граждане — это «ресурс», как-то ещё государство людей рассматривает?
> Сплачено 100.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.
Коментарі (12)
Дурят пенсионеров в окупации
Коментарі (8)