×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Викрали велику суму грошей з карт Ощадбанк
Коментарі (6)
Ганьбанк
Вже з десяток разів приходив особисто у відділення Ощадбанку у м.Полтава по вул.Івана Мезепи 13, щоб закрити свій картковий рахунок.
Передісторія: я не користуюсь карткою ощаду вже більше року, руху коштів по рахунку не було, але кожен місяць списується абонплата за смс (хоча я просив це відключити), а так як коштів на рахунку немає, вони списують «в мінус», а потім нараховують % за несанкціонований овердрафт, які доводилось гасити, щоб не накопичувався борг.
Кожного разу відмова або невдача:
1) обід (на обід вони закриваються), 2)повітряна тривога (всі підприємства і магазини поруч працюють, а вони закриваються),
3) «СПЕЦІАЛІСТ ІЗ ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ У ВІДПУСТЦІ» (це ж повний брєд)
4)погасіть %, прийдіть наступного дня, бо інформація в програмі не оновилась
5) непрацює програма (стандартна відмазка)
Довелося їхати на інше відділення, щоб спробувати закрити картку. Там мені відключили смс-інформування та обнулили залишок, але закрити картку в той день так і не вдалося, адже інформація в програмі оновиться наступного дня…
В кінці кінців мені вдалося потрапити до спеціаліста у відділенні, але замість того, щоб закрити картку, як виявилось мені її тупо заблокували, не дали навіть підписати заяву на закриття!!!
Це повний брєд, це ганьба, це не банк, це «колгосп»
Додам, що мобільний застосунок «ощад 24» теж «корявий та незручний», комісії «конські» (а мені є з чим порівняти повірте)
Хто небуть поясніть мені чому при запуску ощад24, зі мною вітається жовтий глист? А чому воно ще й в шапці? Воно мерзне? Діч.
Додам, що я пропрацював в банках більше 6 років, але такого «дніща» ще не бачив.
Боротьба за право закрити свій картковий рахунок триває…
Коментарі (10)
60 хвилин очікую з'єднання з банком !!!
В кінці- кінців виклик збивають і доводиться набирати по-новій.
У відділенні, де розташовані термінал і банкомат у вечірню пору навіть мінімального освітлення немає!
Огидний банк!!!
Коментарі (2)
Беспредел со стороны банка.
Коментарі (7)
обман сотрудников банка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (9)
Не хочуть повертати вкрадені гроші з моєї карти.
Данилова Ольга Василівна.
Коментарі (1)
Замена испорченной банковской карты
Коментарі (2)
Заблокування рахунку
На рахунку чоловіка заблоковані кошти в сумі 1845 грн (18 січня)
Повідомлення від виконавчої служби на ощадбанк про зняття обмеження, надійшло 19 січня
Чому досі не розблоковано???
навчіть своїх операторів працювати на гарячій лінії
три оператора і кожному потрібно пояснювати інформацію
Таке враження Ваші співробітники взагалі не хочуть допомагати.
Написати коментар
Бандитське відношення
Написати коментар
Ощадбанк не хочет снимать арест
Прошу ощадбанк рассмотреть и решить мой вопрос.
Коментарі (7)
Неочікувано добрі враження
Написати коментар
Живуть за старими інструкціями
Рахунок відкривався на мене, громадянина України з іменем, прізвищем та по-батькові.
Ці параметри підтверджують наявні в Дії закордонний паспорт і водійське посвідчення, котрі згідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» посвідчують мою особу, чого має бути достатньо. Ну, якщо банк дотримується законодавства України, а не власних інструкцій
Коментарі (8)
Як відновити дію віртуальної карточки,після її закриття.
Коментарі (1)
Виконавче провадження
Коментарі (1)
Невідомо де зависли кошти
Коментарі (3)
про касирів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Рахунок
Коментарі (1)
Мошейничество
Коментарі (3)
Дырявый банк
Коментарі (5)
Поменять номер телефона Ощадбанк
Коментарі (1)