×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Некомпететність
Коментарі (1)
Комиссии везде комиссии, за все и вся.
Оказалось мне зачислили 3 грн процентов по мобильным сбережениям на заблокированую карту, которые я никак не мог перебросить и я забил. При оплате в алиэкспрес, забыл удалить шаблон карты валютной евро, и попытался оплатить, и конечно же платеж не прошел ведь там нет денег, но это не помешало Ощадбанку списать с меня комиссию 0.06 евро типа за проверку баланса и недостаточность средств. В итоге долг выставили. 20.02 приходит смс в вайбер типо я должен 0.06 евро, ну думаю ок, ну заберут те 3 грн на заблокированой карте, а нет. Ну решил что бы не быть должником разблокировать гривневую и перебросить самому, кстати «любезный банк» разблокировал евро карту без моего согласия, и тут сюрприз не одного предупреждение что разблокировка платная и может списаться даже при 0 балансе. Короче итог с гривневой карты списывают 20 грн и у меня у же не 3 грн +, а 17 -. На поддержке мне рассказывали много чего, но у меня было непонимание почему нет предупреждения о платности услуги и как вообще дало разблокировать карту, по которой я написал заявление на закрытие и при мне ее уничтожили. Короче решил я пойти в отделение закрыть все и забыть об этом недоразвитом банке. И тут сюрприз, евро можно пополнить не менее 5 евро, а 0.06 никак. Я смирился, настолько хотел о них забыть. Пополняю карту на 5 евро, но сменя забрали не 0.06, а 0.10 евро и блокируют карту. И что бы забрать мне мои 4.90 евро, с меня берут комиссию 0,48 за снятие моих денег. Я сделал вывод, что это самый не клиентоориентированный банк, который сдирает на всем комиссию, при чем без предупреждений. И это при том, что я еще пока остаюсь вынужденно вкладчиком этого банка, уже жду не дождусь, когда заберу свой вклад и удалю их приложение и забуду о них раз и навсегда.
То что у всех бесплатно, у них платно, при чем обязаловка.
https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Коментарі (1)
Шахрайські дії Ощадбанку
Приносимо вибачення за завдані незручності.
В результаті технічного збою дійсно платіж погасив виключно тіло кредитної лінії. Зазначимо, що оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків.
З повагою, команда Ощадбанку
Коментарі (2)
Забрали деньги
Для можливості повернення коштів необхідно написати заяву, після чого буде проведено розслідування.
Коментарі (7)
Зарплатний проект
Коментарі (7)
Оплата через ощад24
Коментарі (1)
Даже одной звездочки не заслуживают. Веббанкинг никогда не работает. Больше недели пітаюсь откріть веббанкинг. Звонки и смс с кодом не приходят, а они все сваливают на Vodafone.
https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Написати коментар
прохання
Древницькому Д. А.
від населення громади с. Комишівка Ізмаїльского р-ну Одеської обл.
Офіційне прохання.
Просимо Вас, посприяти в питані про незакриття філіалу Ощадбанка, якій знаходиться за адресою: вул. Миру 3, с. Комишівка Ізмаїльского р-ну, Одеської обл. Село знаходиться за 40 км від райцентру, та має3491 населення, до якого прилягає також с. Муравлівка з населенням 1213ч.
Пенсіонери села мають пенсійні картки цього банку, робітники школи, дитячого садка та інших установ,-мають зарплатні картки Ощадбанку. Більшість населення сплачує комунальні послуги через це віделення, також підприємці села сплачують податки.
Будь ласка прийміть до уваги наше прохання.
Сподіваємось на підримку з Вашої сторони.
З повагою, населення громади.
Дякуємо за зворотній зв'язок, вашу пропозицію розглянемо.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Черговий платіж
Все почалося з того, що я отримав чергове нагадування 23.01.2021 в вайбер про мінімальний платіж 382 грн за кредною картою (дякую и на цьому що хоч нагадуєте (ні)).
07.02.2021 вніс мінімальний платіж у розмірі 400 грн. Зайшов в ощад24 і перевірив, кошти зарахувались на карту.
Про інтерфейс Ощад24 це окрема тема… це просто ЖАХ! Бідні клієнти!!!
Йдемо далі. 19.02.2021 я отримав повідомлення:
«Шановний клієнте! З технічних причин поповнення Кредитної карти в повному обсязі зараховано на погашення тіла кредиту. На жаль, % за користування кредитними коштами не кредиту.
Щоб не виникла заборгованність, просимо до 24.02.2021 погасити відсотки по рахунку».
Що це за «ТЕХНІЧНИЙ СБІЙ»??? Чому я повинен вносити ще раз, якщо за умовами я вніс необхідну суму??? У кожного клієнта є бюджет. Я розумію що 382 грн це сума не велика, але тут відсутня логіка повторного внесення. Тому я виріщив звернутись до клієнтської підтримки шановного (ні) ощадбанку!
Сьогоні, вранці, о 09:47 я зателефонував и чекав на вільного оператора 21хв08сек після чого завершився дзвінок. Це до речі вже не перший раз коли намагаєшся зв’язатися з оператором і слухаєш музику 20 хвилин після чого обрив зв’язку.
Ну ничого … Буває, правда? Чому у ПБ для того щоб з'єднатися з оператором вистачає меньш однієї хвилини у будьякий час доби? Чому чат-онлайн Моно відповідає відразу? Я швидше з бубном викликаю Пікову даму ніж оператора вашого банку!
Ну вирішив написати до телеграму, можливо я там отримаю відповідь…
Мені здається, що тут вже такий сценарій що можна телефонувати Свтівену Кінгу и писати нову книгу з жанром жахи.
В телеграм боті мені я обрав коллбек, запит був в 10:18. Мені перетелефонувала оператор Олена о 13:42. Через 3.5 години! мммм…
Пояснивши суть питання оператор Олена як папуга, маючи зухвалий голос та не маючи бажання у голосі допомогти повторювала те саме — що стався технічний сбій та я ЗАБОВ«ЯЗАНИЙ внести кошти. Відповіді на те що сталося у банку и чому я ЗАБОВ»ЯЗАНИЙ знову вносити кошти я не отримав.
Нікому не порекомендую цей банк! Дуже прикро.
Знайомим, родичам, в соц мережах буду давати рекомедаціїї подалі триматись від Ощадбанку. Більшого негативного досвіду чим в цому банку в моєму житті ніколи не було!
Підвівши підсумки:
1. Комунікація жах.
2. Лояльність жах.
3.Додаток жах.
PS Чому я можу обрати тільки 3 пункти?)) у вас їх 33, можу парахувати!
Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Сервис Ощадбанка
Написати коментар
ШАХРАЇ і АФЕРИСТИ
Коментарі (4)
Ужастное обслуживание
Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Шахрайство
Написати коментар
Ощад дно
Банк мені отписує на самому сайті Мінфіна що відключити можна в контакт центрі!!! У якому контакт центрі якщо мені там відмовляюсять… Банк отписує одні фрази даже не читаючи моєї проблеми?
І взагалі як це так можливо, з зверталася 2 рази у відділення, 3 рази до контакт центру + писала скаргу уже тут. З 6 працівників банкцмені ніхто не може відключити смс банкінг. Так навіщо цим людям плати зарплату? Нехай ідуть в супермаркет на касу!!!
Коментарі (5)
Письмо от исполнительной службы уже направлено в ощад
Написати коментар
СКАРГА
Мені двічі відмовляли. Бруй Ганна сказала, що треба обов’язково розрахуватися кредитною карточкою на суму 300 грн. і тільки потім мені зможуть її закрити посилаючись на наказ їхнього начальства.
На гарячій лінії ощадбанку мені пояснили, щоб закрити кредитну карточку, потрібно звернутися до відділення ощадбанку і подати заяву, платити нічого з кредитної карточки НЕ ТРЕБА.
У відділенні банку я повідомила, яку інформацію отримала на гарячій лінії, тоді у відділенні банку сказали, то нехай вам гаряча лінія ощадбанку і закриває вашу кредитну картку.
Але я не розумію, ЧОМУ Я МАЮ ПЛАТИТИ 300 ГРН., щоб закрити кредитну карточку, якою я не користувалася зовсім? Допоможіть розібратися!
ДЯКУЮ МІНФІН ЗА ДОПОМОГУ У ВИРІШЕННІ МОЄЇ ПРОБЛЕМИ.
Коментарі (3)
Поверніть гроші з Алі Експресу
Написати коментар
Ощадбанк грабители с большой дороги
Деградация «работничков» меня огорчает. Я вполне обеспеченный. Пусть посмотрят статистику, закрыли около 200 филиалов. этот путь в никуда!
Керівництво банку постійно здійснює аналіз діяльноості підпорядкованих установ, за результатами якого в разі необхідності вхиває заходів фінансового оздоровлення проблемних установ, в тому числі з залученням органів місцевої влади та громади. При відсутності протягом визначеного періоду позитивних тенденцій у діяльності таких установ керівництву АТ «Ощадбанк» надаються пропозиції про їх закритя. Саме тому закриття відділень це вимушений захід.
Написати коментар
твари бездушные
У вас наверно вместо сердца внутри односторонний счётчик купюр стоит с маниакальной одержимостью что все вокруг воры и мошенники.
Пытаться разговаривать о проблемах с этой роботизированной нечистью лучше не начинать.
Лучше вообще не иметь с ними никаких дел, вести бизнес через бартер и долговые расписки.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Увага!!! Ощад краде гроші з карткового рахунку!!!
нічого не сказали.
ПС. У мене в цей час народилася недоношена дитина, яка потребує особливого догляду і я сподівалася, що у мене є ці збереження у державному банку, але Ощадбанку вони потрібніші!!!
Шахраї!!!
Тут також зазначено, що переказ коштів за допомогою послуги «Мобільні заощадження» не відноситься до операцій зарахування або списання коштів по рахунку. Таким чином, для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи внесення коштів на рахунок.
Про зміни в тарифах банк завчасно попереджує на сайті.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)