×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Не працює відділення, як вказано в табличці з режимом роботи!!!
Будь ласка, владнайте це питання! Або пишіть правду на вході, що є перерва на обід і люди будуть знати та будуть приходити після перерви, або нехай працівники ходять на обід по черзі і не створюють таку ситуацію!!!
Написати коментар
Не дают день ги переводить
Звоню в поддержку — снимаю лимит — лимит типо снят — пытаюсь снова перевести деньги — хрен там, лимит никуда не делся.
Вот это сервис!
Еще дерут коммиссию при снятии со своего же банкомата, о которой не предупреждают.
У разі виникнення складнощів зі зняттям ліміту цілодобово можна звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Перевірити, яка сума доступна для зняття без комісії, рекомендуємо через чат-бот у розділі «Мої тарифи»: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Коментарі (1)
Криминальная схема, направленная против пенсионеров
29 апреля 2021 года от АТ «Ощадбанк» мы получили письмо № 100.16−08/296 от 20.04.2021 в котором заместитель начальника Главного управления О. М. Дуброва осчастливила нас известием о том, что рассмотрение нашего заявления-жалобы увеличивается сроком до 120 календарных дней.
А теперь давайте посчитаем:
Банкоматы по всей стране не выдали допустим 1000грн 1-му миллиону пенсионеров. Ощадбанк как бы на «законном» основании растянул рассмотрение их заявлений на 120 календарных дней. Эти деньги дают в виде кредитов на 4 месяца под хороший процент… Делайте выводы, господа!
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Банкомат выдал не всю запрашиваемую сумму.
У випадках розгляду спірних проводиться службове розслідування, на основі якого надається офіційна відповідь. Відповідно, якщо надлишку суми в банкоматі не виявлено, відсутня можливість і повернути суму.
Коментарі (6)
Разводилы и воры
И в ощадбанке нарушают правила кассы, у них излешек в кассе. Списывают деньги без подписи владельца. и если человек обращается выдают, если нет делят наверно между собой. у меня произошло списание с карты в один день, при обращени через два дня выдали в касе. отделение на Бажана.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.
Для зручності отримання інформації про зміни було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу Ви можете перевірити або змінити канал, через який Вам зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Щодо описаної ситуації, йдемо до особистих повідомлень для уточнення деталей.
Написати коментар
Мошенничество
Написати коментар
Жахливе обслуговування!
Працівнику надала паспорт гр. України, для підтвердження особи.
Працівник банку відмовила у зв’язку з відсутністю вклеїного фото у 25-років.
Хочу зауважити, що мій день народження 14.04 — з моменту дня народження до моменту звернення у відділення банку не пройшов термін у 1 місяць.
Працівник банку — Світлана
Пащенко, на прохання законодавчо обґрунтувати та вказати нормативно -правовий акт, дозволила перейти на особистості,
обґрунтувавши тим, що «это не мои проблемы, нужно было головой раньше думать»
По-перше: Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
По-друге: Чому працівник банку дозволяє розмовляти з клієнтов на «ти», та відмовляти в наданні інформацї, а саме законодавства, на підставі якого вона відмовляє?
По-трете: Чому працівник банку дозволяє, собі вислів «скаржтесь куди хочете »!
Дивно, що «внутрішній розпорядок» банку, не відповідає нормам чинного законодавства.
На жаль)
Коментарі (2)
Депозит, жалоба
22.04.21 г. я написала заявление об ошибке банка с просьбой скорейшего исправления.
На сегодня, 11.05.21 г. вопрос не решен- за предыдущий месяц я получила 0.02 цента прибыли со вклада в 4000 евро.
Предлагаю руководству банка ощутить эту сумму прибыли на себе
Написати коментар
Сотрудники не знавшие инструкции
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
ЩО ЦЕ ТАКЕ? І як з цим боротись
Хоча в постанові просто арешт не зняття.
30.04 зняли мені арешт так прояснили ситуацію
Станом на 07.05 — банк так арешт і не зняв, хоча наявна постанова про зняття, та ще й нагло далі знімає будь які надходження на соціальну і зарплатну карту.
Ви можете пояснити яке Ви маєте право знімати кошти на які вже як тиждень знятий арешт?
У банку з відділення в відділення посилають і розводять руками, на гарячій лінії так само розводять руками!
Я в шоці Ощадбанк від ваших дій! Вкрали таким чином біля 5000грн!!!
Поверніть те, що Ви не мали знімати!
Я переводжусь на інший банк бо Ви неадеквати!!!
Зі мною ніхто з банку не зв’язується хоча я просила, просто банк ігнорить своїх клієнтів, краде гроші і заводить у мінуси!!!
А особливо краде дитячі кошти!!!
Коментарі (2)
Самый дебильный банк страны ощадбанк!
Через другие банки онлайн перевод не проходит. это бред, а не банк. Надо ощадбанк щакрыть и забыть как страшный сон из ссср!
Коментарі (4)
Не решена проблема о снятии ареста с пенсионной карты
Написати коментар
Чому 6 годин немає грошей в касі?
Сьогоднi, 6 травня 2021 року, об 11 годинi дня я звернулася до вiддiлення «Ощадбанку» в м. Днiпро, вул. Європейська, буд.5 за отриманням своєї пенсії. Грошi є на рахунку, документи на отримання грошей менi оформили та видали на руки. Але в касi грошей мені не видали, бо в касi грошей немає. Ось вже на протязi шости годин грошей в касi не має.
Що відбувається в «Ощадбанку»?
Чому не на першу, не на десяту мою вимогу, порушуючи Цивiльний Кодекс, мені не видають мої гроші?
Прошу не розповідати мені про картки, тому що на мою заяву про видачу картки, на протязі восьми місяців «Ощадбанк» так і не зміг її видати.
Коментарі (9)
Вымогательство
В даній ситуації проведення розслідування за фактом шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Банк, за їх запитом, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Стосовно затримки у надання письмової відповіді хотіли б перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам вдячні.
Коментарі (2)
О работе отделений
2. Опять же СМС: в связи с изменением и уточнения Вашего расчетного счета предлагаем посетить ближайшее отделение Ощадбанка. Являюсь во всеоружии в отделение. Не тут-то было. Чтобы попасть к оператору сначала необходимо простоять 2−3 часа в очереди на улице. Зайдя в помещение вас вылавливает консультант, который предлагает записаться к «великому господину оператору» на какой-то день и время на прием. Записался и ушел не солоно хлебавши. Являюсь в назначенный день и время. Оказывается опять очередь с таких же ходоков по мукам на тот же день и на то же время. Наконец-то радость какая! УРА! Нижайше поклонился ясным глазкам операторши. Полчаса мурыжила вглядываясь в мой паспорт. Искала очевидно какие-то извилины, водяные знаки или вообще непонятно что (оставалось только на зуб попробовать). В компьютер по сути никаких изменений не было внесено. В результате изрекла: «Изменений никаких не требуется, все остается как прежде счет, номер карты и срок действия.» Наконец-то получил «драгоценную» информация! Стоила ли такая информация подобных мытарств?
Призначення зустрічі у відділенні допомагає систематизувати обслуговування клієнтів та дозволяє додаткової економити час. Записатись можна через наш сайт: https://appointment.oschadbank.ua
Вдячні вам за зворотний зв'язок! З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (2)
Ощадбанк — это просто ужас!!!
Коментарі (15)
менеджер- националистка в банке г. Изюм.
а доверенность получена в России? А БОЛЬШЕ ВСЕГО МЕНЯ ВОЗМУТИЛИ КРИКИ МЕНЕДЖЕРА С СОСЕДНЕГО СТОЛИКА. ОНА КРИЧАЛА ЧТО МЫ ДОЛЖНЫ ЖИТЬ В УКРАИНЕ. Я ПЫТАЛАСЬ ЕЙ ДОКАЗАТЬ, ЧТО г. МАКЕЕВКА ЭТО УКРАИНА. Доказать не смогла. ЕЩЕ ОНА КРИЧАЛА, ЧТО МУЖА Я МОГЛА БЫ ПРИВЕЗТИ В г. ИЗЮМ ЧЕРЕЗ РОССИЮ. Весь этот «разговор» у меня записан на диктофон, жаль что я не имею возможности предоставить его здесь.
ПРОШУ объяснить сотрудникам банка в г. Изюм
1. на территории какого государства находится г. Макеевка.
2. поездка из ДНР в Украину через Россию является нарушением и облагается штрафом…
Коментарі (6)
нулевые услуги
Комісію за смс-інформування передбачено тарифами банку. Якщо було відкрито зарплатну або соціальну картку — смс надсилається при операціях на суму більше 1000 грн., на суму до 1000 грн. надходять пуш-повідомлення в Ощад 24/7 (як сповіщення), в яких зазначається вся інформації- сума операції та поточний баланс.
Стягнення комісії відбувається за ті періоди, коли послуга була підключена до рахунку. Кількість відправлених смс-повідомлень не впливають на розмір чи факт списання комісії.
Коментарі (1)
Воры.Аферисты.
Коментарі (1)
Подводные камни ипотеки 9.99
Так, оформлення банківської платіжної карти класу «ELITE» за тарифним пакетом «Мій комфорт» є дійсно обов'язковою умовою. Ця інформація не є прихованою. Ознайомитись з умовами продукту можна на сайті:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/loans/nerukhom-st-na-vtorinnomu-rinku
Коментарі (1)