Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Aleksandra3333 18 травня 2021, 12:50
Працівники зачиняють відділення банку на обідню перерву, хоча на вході на табличці де вказаний режим роботи банку написано, що відділення працює БЕЗ ПЕРЕРВИ! Тим самим вони створюють чергу під банком!!!
Будь ласка, владнайте це питання! Або пишіть правду на вході, що є перерва на обід і люди будуть знати та будуть приходити після перерви, або нехай працівники ходять на обід по черзі і не створюють таку ситуацію!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 15:46
Доброго дня! Графік відділення було тимчасово змінено, повідомлення про це розміщено при вході одразу під сірим таблом попереднього графіку роботи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lamo 16 травня 2021, 18:39
Сами установили лимит по переводу денег.
Звоню в поддержку — снимаю лимит — лимит типо снят — пытаюсь снова перевести деньги — хрен там, лимит никуда не делся.
Вот это сервис!
Еще дерут коммиссию при снятии со своего же банкомата, о которой не предупреждают.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 9:55
Доброго дня! Раді, що питання вирішено.

У разі виникнення складнощів зі зняттям ліміту цілодобово можна звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

Перевірити, яка сума доступна для зняття без комісії, рекомендуємо через чат-бот у розділі «Мої тарифи»: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Проблема вирішена
Floka 16 травня 2021, 13:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Депутатська, 30
19 марта 2021 года в отделении Ощадбанка на ул. Депутатская, 30 работник отделения Елена Олеговна оформила наше заявление-жалобу под номером: SC-6624005 и сказала, что заявление будет рассматриваться 30 календарных дней. Интересно, что в тот день наше заявление по счету было уже третье и это только за какой-то час работы отделения! И все сплошь пенсионеры. Напрашивается вывод, что это не просто так, а с определенным умыслом, направленным конкретно на пенсионеров.
29 апреля 2021 года от АТ «Ощадбанк» мы получили письмо № 100.16−08/296 от 20.04.2021 в котором заместитель начальника Главного управления О. М. Дуброва осчастливила нас известием о том, что рассмотрение нашего заявления-жалобы увеличивается сроком до 120 календарных дней.
А теперь давайте посчитаем:
Банкоматы по всей стране не выдали допустим 1000грн 1-му миллиону пенсионеров. Ощадбанк как бы на «законном» основании растянул рассмотрение их заявлений на 120 календарных дней. Эти деньги дают в виде кредитов на 4 месяца под хороший процент… Делайте выводы, господа!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:08
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Bluesky14 14 травня 2021, 23:00
Добрый вечер. Являюсь клиентом ПриватБанка, но 07.03.21 пришлось снять деньги в банкомате Ощадбанка по адресу: Харьковская обл., г. Купянск, пл. Центральная. Вместо 800 гривен банкомат выдал 600, а в Приват 24 была отображена информация о снятии именно 800 гривен. Обратилась к операторам Ощадбанка, но сказали, что необходимо звонить в Приватбанк. В ПриватБанке была оставлена заявка 1456242 о возврате 200 гривен. 12 апреля пришло сообщение ПриватБанка, что Ощадбанк отказывается вернуть на мою карту ПриватБанка невыданные средства. Ощадбанк мотивирует отказ тем, что после инкассации у них не оказалось лишних денег. К сожалению, в моём кошельке не оказалось 200 гривен не только «лишних», а и моих собственных. Пересчитала и проверила сразу же после получения- три купюры по 200 гривен. Как обычно, банки присылают вежливые отписки и никогда ни в чем не виноваты.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 10:03
Доброго дня!

У випадках розгляду спірних проводиться службове розслідування, на основі якого надається офіційна відповідь. Відповідно, якщо надлишку суми в банкоматі не виявлено, відсутня можливість і повернути суму.
Aragorn 14 травня 2021, 11:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 24/1
Списаны с социальной карты деньги, за обслуживание. Написана жалоба. Пришел ответ, что тарифы меняются с обязательным уведомлением клиента. Но уведомлений Банк забыл мне отправить наверно. уведомлений о изменений тарификации не получала. А комисию с детских денег списали в районе 1000 грн. Да, деньги не пахнут. Будет написана жалоба в НБУ.
И в ощадбанке нарушают правила кассы, у них излешек в кассе. Списывают деньги без подписи владельца. и если человек обращается выдают, если нет делят наверно между собой. у меня произошло списание с карты в один день, при обращени через два дня выдали в касе. отделение на Бажана.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 12:52
Доброго дня! Про всі зміни в тарифах банк інформує завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.

Для зручності отримання інформації про зміни було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу Ви можете перевірити або змінити канал, через який Вам зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.

За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:

✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Щодо описаної ситуації, йдемо до особистих повідомлень для уточнення деталей.
Проблема вирішена
VovkNata 11 травня 2021, 22:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
Пришло письмо якобы из вашего отделения («ТВБВ № 10026/084 Філії — Головного управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», также указан адрес банка «03110, м. Київ, вул. Олексіївська, 13» (почти правильно) исходящий № 100.40/084−593 от 28.04.2021 на адрес «02097, м. Київ, вул. Милославська, 2, кв. 200» на имя «Коваленко Сергій Вікторович», но по этому адресу указанное лицо никогда не проживало и никогда не было зарегистрировано. Написали заявление в полицию. Просим сообщить направлял ли банк такое письмо. Если направлял, то на каком основании вы прислали указанное письмо на указанный адрес квартиры работника правоохранительных органов — Вовк И.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2021, 11:12
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок.
kristina77gats 11 травня 2021, 18:49
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 68
Доброго дня, 11.05.11 о 17.00 звернулась до 68 відділення Ощадбанку м. Києва з необхідностю зняти гроші з поточного рахунку.
Працівнику надала паспорт гр. України, для підтвердження особи.
Працівник банку відмовила у зв’язку з відсутністю вклеїного фото у 25-років.
Хочу зауважити, що мій день народження 14.04 — з моменту дня народження до моменту звернення у відділення банку не пройшов термін у 1 місяць.
Працівник банку — Світлана
Пащенко, на прохання законодавчо обґрунтувати та вказати нормативно -правовий акт, дозволила перейти на особистості,
обґрунтувавши тим, що «это не мои проблемы, нужно было головой раньше думать»
По-перше: Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
По-друге: Чому працівник банку дозволяє розмовляти з клієнтов на «ти», та відмовляти в наданні інформацї, а саме законодавства, на підставі якого вона відмовляє?
По-трете: Чому працівник банку дозволяє, собі вислів «скаржтесь куди хочете »!
Дивно, що «внутрішній розпорядок» банку, не відповідає нормам чинного законодавства.
На жаль)
Ощадбанк
Відповідь банку
12 травня 2021, 10:13
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію обов'язково перевіримо детальніше.
istrelets 11 травня 2021, 16:32
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 21, прим. 1-А
09.04.21 г. Ощадбанком был пролонгирован мой депозиз под проценты, на усмотрение банка (а именно 0.01%, прежде процент был 2.5%) без уведомления меня об изменениях.
22.04.21 г. я написала заявление об ошибке банка с просьбой скорейшего исправления.
На сегодня, 11.05.21 г. вопрос не решен- за предыдущий месяц я получила 0.02 цента прибыли со вклада в 4000 евро.
Предлагаю руководству банка ощутить эту сумму прибыли на себе
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2021, 17:51
Доброго дня! Продовження вкладу здійснюється відповідно до умов, які діють в банку на момент пролонгації. ця інформація не є прихованою: https://www.oschadbank.ua/ua/private/deposit
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bobula25 7 травня 2021, 23:17
6 мая обратившись в отделение для открытия счета моей маме, нас при входе в отделение чуть не сбив с ног очень навязчивый сотрудник по имени Катерина, который якобы питался нам помочь, своим криком и беготней вокруг нас не дав нам толком и шагу ступить за пределы порога в отделение отказала моей маме в открытии счета мотивируя тем что паспорт мамы не действителен т.к. отсутствует вытяг с пропиской, и отправила через весь город в миграционную службу, перепугавшись за свои документы мама с поднятым давлением через весь город поспешила в службу миграции. Когда обратились туда, сотрудники там сказали что получить данный документ нужно в другом конце города, но сжалившись над старым человеком связались с работниками данного отделения, какое наше удивление было узнать что для открытия счета не обязательный данный документ. После мы позвонили на горячую линию и там нам подтвердили слова сотрудников миграционной службы. Сразу же мы вернулись в отделение попав на другого сотрудника нам открыли без проблем счёт. Скажите у вас вообще есть инструкции или вы счета открываете только по звонку от других организаций? Очень обидно за потраченное время и нервы!!! Научите своих сотрудников элементарной инструкции, какой пакет документов нужен для открытия счета!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2021, 11:28
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію та причинені незручності. Передаємо звернення до керівництва відділення та зробимо все необхідне, щоб уникнути повторення такого випадку. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Gremmi13 7 травня 2021, 22:41
Ощадбанк арештував мої рахунки за вимогою виконавця, і не просто заарештував, а поклав мені по всіх рахунках мінус!!!
Хоча в постанові просто арешт не зняття.
30.04 зняли мені арешт так прояснили ситуацію
Станом на 07.05 — банк так арешт і не зняв, хоча наявна постанова про зняття, та ще й нагло далі знімає будь які надходження на соціальну і зарплатну карту.
Ви можете пояснити яке Ви маєте право знімати кошти на які вже як тиждень знятий арешт?
У банку з відділення в відділення посилають і розводять руками, на гарячій лінії так само розводять руками!
Я в шоці Ощадбанк від ваших дій! Вкрали таким чином біля 5000грн!!!
Поверніть те, що Ви не мали знімати!
Я переводжусь на інший банк бо Ви неадеквати!!!

Зі мною ніхто з банку не зв’язується хоча я просила, просто банк ігнорить своїх клієнтів, краде гроші і заводить у мінуси!!!
А особливо краде дитячі кошти!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 10:53
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Donfinn 7 травня 2021, 13:41
3 часа продержали в очереди. Перевод не приняли.
Через другие банки онлайн перевод не проходит. это бред, а не банк. Надо ощадбанк щакрыть и забыть как страшный сон из ссср!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 14:36
Доброго дня! Для уточнення деталей ситуації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kusti1980 6 травня 2021, 20:31
28 апреля была жалоба на банк о отснятии ареста с пенсионной карты Мамедовой Татьяны Ивановны. до сих пор карта заблокирована. никакой реакции со стороны банка
Ощадбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 10:34
Доброго дня! Станом на 7 травня 2021 року постанова від виконавчої служби про зняття арешту не надходила до банку.
TatianaDnipro 6 травня 2021, 16:32
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Доброго дня!
Сьогоднi, 6 травня 2021 року, об 11 годинi дня я звернулася до вiддiлення «Ощадбанку» в м. Днiпро, вул. Європейська, буд.5 за отриманням своєї пенсії. Грошi є на рахунку, документи на отримання грошей менi оформили та видали на руки. Але в касi грошей мені не видали, бо в касi грошей немає. Ось вже на протязi шости годин грошей в касi не має.
Що відбувається в «Ощадбанку»?
Чому не на першу, не на десяту мою вимогу, порушуючи Цивiльний Кодекс, мені не видають мої гроші?
Прошу не розповідати мені про картки, тому що на мою заяву про видачу картки, на протязі восьми місяців «Ощадбанк» так і не зміг її видати.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 17:46
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
Yanuska19 6 травня 2021, 15:56
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-Д (прим. 1288)
В феврале месяце у меня среди ночи начали ити СМС о снятии денег со счета без подтверждения я сразу заблокировала карту и написала заявление в Кибер полицию так как в банке без этого заявления не принимают заяву на возврат денег в самом банке вместо Шахрайских действий мне оформили спорную транз акцыю на сколько я понимаю спорная транз акцыя это если банкомат не додал деньги по итогу мне только вчера позвонил сотрудник и сказал что надо прийти в банк написать 6 заяв так как было 6 операций мелкими Сумами и в случае если служба безопасности не докажет шахрайски действия то с меня будет снято штраф 500 гривен за каждую операцию что я как потребитель могу росценивать за вымагаиельство и писать заяву в СБУ что я и сделаю. Еще у меня вопрос по закону у меня заява от громадян которая должна росматриватца от 14 до 30 дней, а у меня росматриватца 4 месяца. Отсюда выводы что Ощяд банк не хочет заниматся жуликами, а проще оштрафовать или запугать клиента чтобы не писали заяву и не возвращать деньги и тут у меня сработал принцип благо что есть хорошие знакомые на телевидение и Глава списки прав потребителя помогут довести до конца ету историю и прикрепить кто бардак в Ощяд банке позорить имя етого банка будут на каждом канале. Также я понимаю что там работают сотрудники которые не понимают абсолютно ничего вопрос за что им платят заработную плату тут непонятно.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 17:34
Доброго дня! Варто відзначити, що картки банку мають всі необхідні рівні захисту відповідно до правил і вимог міжнародних платіжних систем. У разі нерозголошення даних своєї карти (номеру картки, терміну дії, CVV-коду) списання коштів з Вашої картки неможливо.

В даній ситуації проведення розслідування за фактом шахрайства знаходиться в компетенції правоохоронних органів. Банк, за їх запитом, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.

Стосовно затримки у надання письмової відповіді хотіли б перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо вам вдячні.
Анатолий Комисарчук 5 травня 2021, 6:33
1. Ощадбанк настоящее болото. Постоянно периодически шлют СМС о том, что на Ваш номер карты (мне неизвестный) поступило энное количество средств, некоторое количество израсходовано, остаток столько-то. Хотя, на самом деле, на личном счету и настоящей карточке сплошные нули. На вопросы от какого «благодетеля» поступают средства, кто израсходовал и где же остаток? По телефону ничего вразумительного ответить не могут? Хождения по сайту Ощад24/7 о подобных манипуляциях никаких сведений нет. Так что же это за СМС террор?
2. Опять же СМС: в связи с изменением и уточнения Вашего расчетного счета предлагаем посетить ближайшее отделение Ощадбанка. Являюсь во всеоружии в отделение. Не тут-то было. Чтобы попасть к оператору сначала необходимо простоять 2−3 часа в очереди на улице. Зайдя в помещение вас вылавливает консультант, который предлагает записаться к «великому господину оператору» на какой-то день и время на прием. Записался и ушел не солоно хлебавши. Являюсь в назначенный день и время. Оказывается опять очередь с таких же ходоков по мукам на тот же день и на то же время. Наконец-то радость какая! УРА! Нижайше поклонился ясным глазкам операторши. Полчаса мурыжила вглядываясь в мой паспорт. Искала очевидно какие-то извилины, водяные знаки или вообще непонятно что (оставалось только на зуб попробовать). В компьютер по сути никаких изменений не было внесено. В результате изрекла: «Изменений никаких не требуется, все остается как прежде счет, номер карты и срок действия.» Наконец-то получил «драгоценную» информация! Стоила ли такая информация подобных мытарств?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 11:30
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, в приватних повідомленнях номер телефону, на який надходять смс-повідомлення про зарахування та ваше ПІБ. Ситуацію перевіримо.

Призначення зустрічі у відділенні допомагає систематизувати обслуговування клієнтів та дозволяє додаткової економити час. Записатись можна через наш сайт: https://appointment.oschadbank.ua

Вдячні вам за зворотний зв'язок! З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chance211 4 травня 2021, 18:06
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23
Сегодня, 4.05.21, мне пришло смс о снятии с моей карты суммы 148 грн в качестве % за пользование кредитной линией. Зашёл в Ощад24 и вижу, что снята указанная сумма 5.05.21 (Среда), хоть сегодня ещё 4.05.21 (Вторник)… Знаю, что по договору льготный период 62 дня и никаких % с меня браться не должно. Последнее 100% пополнение кредитной карты мною произведено месяц назад 5.04.21 в день получения пенсии и я знаю, что никаких долгов и % не должно быть. Звоню на горячую линию, чтобы выяснить, почему с меня сняли %. Сначала одна оператор оказалась некомпетентной и толком ничего не смогла мне объяснить, переключила на другого, картавого, которого на слух понять было вообще невозможно. Бубнил невнятно несколько раз один и тот же текст, из которого понять ничего не возможно. Если по договору льготный период без снятия % за пользование кредитов — 62 дня, то почему через месяц с меня уже сняли %, да ещё следующим, ещё не наступившим днём!!! Операторы на горячей линии некомпетентные с нечленораздельной речью, от которых ничего невозможно добиться и внятно услышать причину снятия с меня % не в установленные договором сроки. Бардак и некомпетентность — основные критерии «работы» этого НЕдобанка!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 11:03
Доброго дня! Хотіли б перевірити якість наданої вам консультації. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Проблема вирішена
vergelesgalina1 4 травня 2021, 0:30
Мы с мужем пенсионеры-переселенецы проживаем в данное время в ДНР. 27.04.21 г. я обратилась в отделение ощадбанка в г. Изюм предоставив доверенность от моего супруга выданную на мое имя Российским нотариусом. Сотрудники банка начали меня допрашивать почему у нас прописка- регистрация в Изюмском районе Харьковской об.,
а доверенность получена в России? А БОЛЬШЕ ВСЕГО МЕНЯ ВОЗМУТИЛИ КРИКИ МЕНЕДЖЕРА С СОСЕДНЕГО СТОЛИКА. ОНА КРИЧАЛА ЧТО МЫ ДОЛЖНЫ ЖИТЬ В УКРАИНЕ. Я ПЫТАЛАСЬ ЕЙ ДОКАЗАТЬ, ЧТО г. МАКЕЕВКА ЭТО УКРАИНА. Доказать не смогла. ЕЩЕ ОНА КРИЧАЛА, ЧТО МУЖА Я МОГЛА БЫ ПРИВЕЗТИ В г. ИЗЮМ ЧЕРЕЗ РОССИЮ. Весь этот «разговор» у меня записан на диктофон, жаль что я не имею возможности предоставить его здесь.
ПРОШУ объяснить сотрудникам банка в г. Изюм
1. на территории какого государства находится г. Макеевка.
2. поездка из ДНР в Украину через Россию является нарушением и облагается штрафом…
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:51
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
dima2528di 3 травня 2021, 17:45
подключил смс банкинг и в итоге нет не одного сообщения только проверка за 3 грн каждый раз, тогда зачем я вам должен плотить 7 грн каждый месяц если ваши условия услуг *** и не каких смс уведомлений не дают, получается мы идем не в европу, а в  *** , так как в европе любая операция оповещается, а у нас нет
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:42
Доброго дня! Перевірити баланс безкоштовно будь-яку кількість разів можна через Ощад 24/7 або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Комісію за смс-інформування передбачено тарифами банку. Якщо було відкрито зарплатну або соціальну картку — смс надсилається при операціях на суму більше 1000 грн., на суму до 1000 грн. надходять пуш-повідомлення в Ощад 24/7 (як сповіщення), в яких зазначається вся інформації- сума операції та поточний баланс.

Стягнення комісії відбувається за ті періоди, коли послуга була підключена до рахунку. Кількість відправлених смс-повідомлень не впливають на розмір чи факт списання комісії.
Natali Salamatina 1 травня 2021, 18:29
В конце 2020 года мое предприятие принудило оформить здесь зарплатную карту. Кредитную карту всучили. С тех пор я стала заложницей бесконечных комиссий. Комиссия снимается даже за то, что карта проведена в магазине и не прошел платеж из-за недостатка суммы. Сайт убогий.С времён, когда в этом банке я «попала» на вирус «Петя» ничего не изменилось: до сих пор в Кривом Роге нельзя оплатить коммунальные платежи-только вводом реквизитов предприятия-что там программистов нет?, или руководство экономит? Судя по всему, руководство жадное, раз не улучшает сервис клиентам и гребет комиссии за всё.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:36
Доброго дня! Після оплати комунальних послуг в Ощад 24/7 рекомендуємо створити шаблон, щоб не вводити реквізити рахунку щоразу. Якщо між банком та компанією, що постачає послуги, укладено договір, здійснити оплату ще простіше — необхідно перейти в розділ «Комунальні платежі» та ввести необхідну суму.
ShalimovaIrina 1 травня 2021, 10:07
Здравствуйте. Хотелось бы, чтобы на сайте были указаны все нюансы ипотеки под 9.99% годовых. Изучив варианты в разных банках можно сделать вывод, что Ощадбанк предлагает наиболее выгодные условия. Только в отделении вам скажут один момент, что вы можете получить ипотеку, только оформив карту Элит, обслуживание которой обойдется вам в 10 000 гривен в год. То есть за 10 лет ипотеки переплёта 100 000 гривен. И этого нюанса НИГДЕ не указывают. Прошу обратить на это внимание при выборе банка для получения ипотеки.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 12:29
Доброго дня!
Так, оформлення банківської платіжної карти класу «ELITE» за тарифним пакетом «Мій комфорт» є дійсно обов'язковою умовою. Ця інформація не є прихованою. Ознайомитись з умовами продукту можна на сайті:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/loans/nerukhom-st-na-vtorinnomu-rinku

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.3 44.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝