Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Героїв Дніпра, 53-А
Адреса:
Київ, вул. Героїв Дніпра, 53-А
Телефон:
+38 (044) 363-93-50, +38 (044) 363-93-49
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Просто жахливий банк. Протягом двох тижнів у відділенні Ощадбанку по вул. Героїв Дніпра, 53А неможливо замовити карту Киянина. По-перше, не зрозумілий графік роботи відділення: на дверях відділення час роботи указаний 19−00, на сайті 18−00, у відділенні сказали, що вони працюють до 17−30. Але 14 липня при відвідуванні цього відділення вже третій раз о 17−00 мені було сказано, що менеджер не встигне прийняти заявку. Раніше мені було повідомлено, що для заявки на карту потрібно мати паперові документи, не зрозуміло, чому документи в «Дії» не влаштовують? А якщо не влаштовують, то можна про це написати на сайті банку, чи це дуже важко. А час роботи до 17−30 — це нормально? Решта людей не працює у нас в країні? Кому потрібна така робота?
Коментарі (7)
Якщо Вам потрібно подзвонити на відділення, не думайте, ви не дозвонитеся на протязі всього дня! Тимошенко 12 і Героїв Дніпра 53А.
Гаряча лінія не передає інформацію на відділення (що дуже сумно).
Співробітники неадекватні.
Коментарі (1)
Гаряча лінія не передає інформацію на відділення (що дуже сумно).
Співробітники неадекватні.
Ответ банка
22 січня 2021, 15:00
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що у відділенні банку в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння.
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, номери телефонів, за якими намагались зв'язатись, а також питання, яке потрібно з'ясувати. Будемо раді вам допомогти.
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, номери телефонів, за якими намагались зв'язатись, а також питання, яке потрібно з'ясувати. Будемо раді вам допомогти.
Записался на 10:00. Очередь сумасшедшая. Половина очереди тоже записана на 10:00 с их слов. Менеджер один! Просто дно! Не дай бог связываться с этим банком.
Коментарі (8)
Ответ банка
13 жовтня 2020, 11:30
Добрый день. Я сотрудник главного офиса Ощадбанка. Приносим извинения за неудобства. Банк понимает и знает, что существует такая проблема, как очереди в отделениях. В связи с этим, изменяется и совершенствуется каждый день. Разрабатываются современные альтернативные каналы коммуникаций для улучшения качества обслуживания и уменьшения очередей, а именно: Web-банкинг, Mobile-банкинг, информационно-платежные терминалы, чат-боты. Благодаря таким каналам, Вы можете быстро и без очередей оплатить любые платежи или уточнить информацию по счёту, которая вас интересует.
Здравствуйте. Такая ситуация, нужно оплатить платежку по приватизации в ощадбанке, пришел говорят- нету работника, приходите в понедельник, пришел, говорят у нас нет касира, касира нету… БАНК блин… Вы серьезно блин??? почему я должен тратить свое время, и рисковать(на оплату дается определенное время) Звонок по горячей линии ничего не дал, сотрудник аля, а я тут причем? Класс) в отделении говорил с заведующей отделением, у нас нет людей и тд. это что мои проблемы? я второй раз прихожу! Оплатить нужно именно в этом отделении, в другом не прокатит, так как приватизация!!! Отделение на Героев Днепра 53! УЖАС!!!
Написати коментар
Ответ банка
10 лютого 2020, 15:21
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО и контактный номер телефона.
Сегодня пришли с мужем снимать деньги в банкомат ощад банка. Начали снимать деньги, баланс проверили, и сделали запрос на выдачу денег, карточку выдал, а деньги нет. Выбежала женщина и кричит, что видите банкомат не работает, и начала клеить объявление, зона 24/7 не работает. Что такое зона 24/7 в банкомате? Почему нельзя нормальным текстом написать, что банкомат не работает? В итоге денег на счету и на руках нет. Дозвонились на горячую линию, сказали, что деньги ваши зависли. Приходите 8 января, пишите заявление. Хотя в ощад 24, операция выполнена. Да, только деньги нужны сейчас, и мы работаем. Теперь не из-за нашей ошибки, мужу нужно отпрашиваться с работы, что бы прийти и написать это заявление, и ждать потом ещё две недели. На праздники мы остались без денег. Спасибо ощад банк, за «хорошее» обслуживание.
Коментарі (5)
Ответ банка
8 січня 2020, 15:00
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию. Пожалуйста, обратитесь в отделение банка для написания заявления на возврат средств.
Оформлював Картку киянина в цьому відд.-19 лютого цього року. Попередив працівницю Яну аби не підключали нічого платного, тільки оформити саму голу соціальну картку. Гаразд? Гаразд! А вже 21 лютого 2019 отримую смс про підключення смс-банкінг, який є платною послугою, і від якої я вже відмовився 19 лютого. А 26 лютого 2019 я знов-таки особисто прибув в це відділ. вже з претензією про таке самовправство і з вимогою відключити платну послугу смс-банкінг яку не замовляв. Тут-таки в банку отримав смс про те що, за моїм зверненням, ця послуга відкючена. А сьогодні, 26 квітня 2019, отримую смс від ощад, що картку киянина мені заблоковано і розбокують тільки коли я сплачу БОРГ за послугу смс-банкінг. Що за маячня? Знов їду в відд. ощад. на Героїв Дніпра 53. Людей тьма, пенсіонери. Питання у всіх одне — заблокована Картка киянина. І ось така собі працівник банку гр.Похвальна в наказному порядку примушує всіх сплачувати платну послугу смс-банкінг. Особисто показую їй повідомлення від ощад.на моєму тел. про відключення цієї платної послуги за моєю заявою. Та для неї, гр.Похвальної, то не є аргумент. Користуєся, не користуєся все одно плати. Керівництво Ощадбанку, ви тут, присутні? Це що рекет з 90-х повернувся? Офіційно заявляю, що не потребую ніяких додаткових платних послуг від Ощад, окрім соціальної Картки киянина що видається і оформлюється безкоштовно згідно з положенням про Картку киянина. Наведіть нарешті лад, вгамуйте апетит занадто рєтівих ваших працівниць, і, я банку нічого не винен, розблокуйте мою Картку киянина.
Коментарі (3)
Ответ банка
2 травня 2019, 11:47
Добрий день, пане Валерію. Приносимо вибачення за можливі незручності та завдану ситуацію. Оскільки працівники банку мають надавати коректну інформацію та грунтовні відповіді на звернення клієнтів. Тож розглянемо цю ситуацію предметно, згідно з наведеними у заявці даними, для унеможливлення такого в подальшому.
Згідно з тарифами банку, які є публічно доступними на офіційному сайті банку (https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe), послуга СМС-інформування обов'язково підключається до муніципальних карток, до якої належить Картка Киянина. При цьому максимальна вартість такої послуги складає 7 грн./міс, не залежачи від кількості повідомлень. Також ця послуга надає інформацію щодо руху коштів по вашому рахунку та надає доступ до користування Ощад 24/7, за допомогою якого можливо здійснити процедури не звертаючись до відділення банку.
Після сплати боргу картку буде розблоковано і ви зможете продовжити користування нею.
Згідно з тарифами банку, які є публічно доступними на офіційному сайті банку (https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe), послуга СМС-інформування обов'язково підключається до муніципальних карток, до якої належить Картка Киянина. При цьому максимальна вартість такої послуги складає 7 грн./міс, не залежачи від кількості повідомлень. Також ця послуга надає інформацію щодо руху коштів по вашому рахунку та надає доступ до користування Ощад 24/7, за допомогою якого можливо здійснити процедури не звертаючись до відділення банку.
Після сплати боргу картку буде розблоковано і ви зможете продовжити користування нею.
Оскільки належної оцінки дій працівників названого відділення не надійшло навіть від присутніх тут резонерів Ощадбанку, мною прийняте рішення про розірвання договору відкриття поточного рахунку «КАРТКА КИЯНИНА». З метою цього сьогодні, 17.04.2019р., о 10.00 звернулась до головного економіста зазначеного відділення «Похвальна Ірина Анатоліївна» з пропозицією прийняти заяву про закриття поточного рахунку, про відмову від платної послуги СМС-банкінгу. Орім того, на мою пропозицію спілкуватись зі мною державною мовою гр.Похвальна І.А. відповіла рішучою відмовою. Прийняти заяву про закриття поточного рахунку так само відмовила, в закритті платної послуги ( яку я не замовляла) СМС-банкінгу, відмовила так само, мотивуючи, що не вона приймала документи від мене на відкриття рахунку, то чого ж я до неї звертаюсь. Направила до завідувачки відділенням якої на роботі сьогодні так само не було. Питання до Ощадбанку: ви працюєте в правовому полі України чи не про вас Закони писані? Ви поважаєте Державу Україна, її державну мову чи камлаєте «путін прідді»? Бажання одне: подалі від Ощадбанка.
Написати коментар
Ответ банка
18 квітня 2019, 9:16
Добрий день. Перепрошуємо, що у вас виникла така думка, оскільки така ситуація одинична і зі співробітником буде проведене додаткове навчання.
Зателефонуємо вам для урегулювання ситуації.
Гарного вам дня!
Зателефонуємо вам для урегулювання ситуації.
Гарного вам дня!
З 19.02.2019 неможливо отримати Картку Киянина (Договір оформлено). Звертаюсь особисто щотижня. Через три тижні від первинного звернення мені повідомили, що реєстрового номера справі не надано, тобто картка не виготовляється. Чому невідомо.
Наступного приходу, вже інша операторка, подивившись в реєстр, повідомила, що картка готова але треба чекати поки привезуть відділення. На 12.04.2019 мені повідомляють про якісь нестиковки, невідповідності у наданій мною інформації і тому картка не замовлена навіть! Характер невідповідностей не повідомляють бо не знають!!! Відправляють до Управління соцзахисту, проте без пояснень навіщо. В реєстрі соцзахисту навіть прізвище моє не фігурує бо документи на оформлення Картки Киянина не подавались. З пояснень соцзахисту: тому що документи не вийшли за межі відділення Ощад.
Крім того, звертаюсь тут-таки до каси про отримання монетизованої субсидії по прогр.«Швидка копійка». Касирка питає мене! як це оформлювати?!!! На моє зауваження, що в іншому відділенні таких труднощів не виникає, просто сидить і сміється. Питаю, чому не обслуговує клієнта державною мовою, говорить «нє панімаю» і сидить шкіриться від задоволення. Прошу її назватися бо всілякі опізнавальні таблички у неї відсутні. Реакція: сидить шкіриться, їй бо смішно. Зі слів присутніх ім«я її світлана. Тут підходить адміністратор по залу, та, що чергує близ банкоматів, питаю в неї чому ТАК! організована робота? На що відповідає, що вона взагалі тут ні до чього. За зауваження на вкрай незадовільну роботу працівників в усіх порушених питань, з місця почала волати аби на неї „не орали і вона зараз-но викличе поліцію“. Після мого погодження на її погрозу залучити орган охорони правопорядку, кудись-таки ця особина ушилась. Крім того, вказана працівниця, знаходилась в стані захворювання, мала просівший голос, кашляла, проте медичної маски не застосовувала, наражаючи на небезпеку захворіти всіх відвідувачів в той день, ремствувала на те, що витратила купу грошей на ліки які їй не допомогли видужати, а Ощадбанк їй того не компенсує. Все описане тут дійство певно зафіксоване камерати спостереження яких предостатньо змонтовано у приміщенні. Завідувачки відділенням під час зазначеного вище 12.04.2019р. о годині між 17.00 та 18.00 в приміщенні не було. Запитання до керівництва Ощад.: допоки буде тривати знущання з громадян з боку ваших так званих „фахівців“. Ви наймаєте на державну службу відвертих сепаратистів, *** , брехунів. А керівниця відділенням, вона що не знає що коїться за її відсутності?, а камери спостереження для чього? То чия це протекторована креатура на поталу Українцям.
Категорично не раджу користуватись банківською установою — відділенням Ощадбанку по вулиці Героїв Дніпра 53а в місті Києві.
Написати коментар
Наступного приходу, вже інша операторка, подивившись в реєстр, повідомила, що картка готова але треба чекати поки привезуть відділення. На 12.04.2019 мені повідомляють про якісь нестиковки, невідповідності у наданій мною інформації і тому картка не замовлена навіть! Характер невідповідностей не повідомляють бо не знають!!! Відправляють до Управління соцзахисту, проте без пояснень навіщо. В реєстрі соцзахисту навіть прізвище моє не фігурує бо документи на оформлення Картки Киянина не подавались. З пояснень соцзахисту: тому що документи не вийшли за межі відділення Ощад.
Крім того, звертаюсь тут-таки до каси про отримання монетизованої субсидії по прогр.«Швидка копійка». Касирка питає мене! як це оформлювати?!!! На моє зауваження, що в іншому відділенні таких труднощів не виникає, просто сидить і сміється. Питаю, чому не обслуговує клієнта державною мовою, говорить «нє панімаю» і сидить шкіриться від задоволення. Прошу її назватися бо всілякі опізнавальні таблички у неї відсутні. Реакція: сидить шкіриться, їй бо смішно. Зі слів присутніх ім«я її світлана. Тут підходить адміністратор по залу, та, що чергує близ банкоматів, питаю в неї чому ТАК! організована робота? На що відповідає, що вона взагалі тут ні до чього. За зауваження на вкрай незадовільну роботу працівників в усіх порушених питань, з місця почала волати аби на неї „не орали і вона зараз-но викличе поліцію“. Після мого погодження на її погрозу залучити орган охорони правопорядку, кудись-таки ця особина ушилась. Крім того, вказана працівниця, знаходилась в стані захворювання, мала просівший голос, кашляла, проте медичної маски не застосовувала, наражаючи на небезпеку захворіти всіх відвідувачів в той день, ремствувала на те, що витратила купу грошей на ліки які їй не допомогли видужати, а Ощадбанк їй того не компенсує. Все описане тут дійство певно зафіксоване камерати спостереження яких предостатньо змонтовано у приміщенні. Завідувачки відділенням під час зазначеного вище 12.04.2019р. о годині між 17.00 та 18.00 в приміщенні не було. Запитання до керівництва Ощад.: допоки буде тривати знущання з громадян з боку ваших так званих „фахівців“. Ви наймаєте на державну службу відвертих сепаратистів, *** , брехунів. А керівниця відділенням, вона що не знає що коїться за її відсутності?, а камери спостереження для чього? То чия це протекторована креатура на поталу Українцям.
Категорично не раджу користуватись банківською установою — відділенням Ощадбанку по вулиці Героїв Дніпра 53а в місті Києві.
Ответ банка
17 квітня 2019, 9:46
Доброго дня!
Працівники банку не є державними службовцяит, та дійсно є кваліфікованими спеціалістами.
Затримка у виготовленні карти киянина виникла по технічним нюансам, не зі сторони банку.
На даний номент карта відправлена на друк, ближчим часом буде у відділенні банку. Дізнатись етап виготовлення можете зателефонувавши до контакт-центру 0800210800.
Працівники банку не є державними службовцяит, та дійсно є кваліфікованими спеціалістами.
Затримка у виготовленні карти киянина виникла по технічним нюансам, не зі сторони банку.
На даний номент карта відправлена на друк, ближчим часом буде у відділенні банку. Дізнатись етап виготовлення можете зателефонувавши до контакт-центру 0800210800.
23.08.2018. Попробовав неудачно самообслужиться в терминале (г.Киев ул. Героев Днепра 53 А) я обратилась в кассу отделения, для того чтоб оплатить одну квитанцию. Сотрудница банка Скуйбеда Светлана Анатольевна сказал мне, чтоб я шла и сама разбиралась со своей квитанцией. Я настояла на том, чтоб она приняла платеж, на что она ответила, что работает только по картам банкам. Я отдала ей карту в руки, на что она ответила, что она не верит, что эта карта моя и я собираюсь якобы воспользоваться чужой картой. Она потребовала паспорт, я опешив от подобного хамства, показала ей права. Не извинившись, она продолжала издеваться… Взяв квитанцию она пробила не ту сумму, которая была в ней указана, а превышающую в 2,5 раза. Увидев сообщение об минусе на моем счету, я спросила, что произошло и почему сумма не соответствует написанному. Сотрудник банка рассмеялась мне в лицо, сказавши, что я сама виновата. Затем минут 10 она возилась с компьютером, после чего протянула мне квитанция на возврат с требованием, чтоб я ее подписала, что мол деньги мне вернули. Я возмутилась, потому что на карте был все тот же отрицательный баланс. В это время в отделении не было ни одного человека, который мог бы мне помочь и дать хоть какие-то объяснения по поводу всего происходящего. Кассиры сказали, что уже короткий день и никого нет, и у них тоже рабочий день короткий, а я тут пристаю к ним со своими непонятными претензиями. К вечеру мне действительно были возвращены деньги на карту, без пяти гривен комиссии. Из чего я поняла, что за пять гривен я купила себе негативный опыт общения с Ощадбанком.
Надеюсь, что сотрудника отделения Скуйбеду Светлану Анатольевну привлекут к курсам повышения квалификации и проведут беседы по уважительному отношению к клиентам банка.
Коментарі (2)
Надеюсь, что сотрудника отделения Скуйбеду Светлану Анатольевну привлекут к курсам повышения квалификации и проведут беседы по уважительному отношению к клиентам банка.
Ответ банка
27 серпня 2018, 10:20
Добрый день. Приносим извинение за сложившуюся ситуацию. Ситуацию проанализируем и проведём работу с сотрудницей. Так же, хотим заметить, что для удобной оплаты коммунальных услуг, можно воспользоваться Ощад24/7. https://www.oschadbank.ua/ua/private/web_bank_ng/
Тоді мені запропонували приїхати у день закінчення депозиту і все отримати, інакше включиться автопролонгація і я отримаю гроші ще за рік. Написати заяву на зняття автопролонгації я не можу, тому що депозит не мій, а на дострокове розірвання депозиту можу)). Не шановний ощадбанк дайте своїм юристам почитати новий Цивільний кодекс. Ви повинні зробити вклад з фактичними відсотками на вимогу спадкоємця. Я до термінів депозиту якесь маю відношення. Я маю свідчення про право на спадщину за законом. Прохання розібратися в ситуації та надати відповідь в письмовому вигляді на пошту timofeewa626@ukr.net на основі якого закону працівники відмовляють в розірванні договора та видачі спадщини