Мінфін - Курси валют України

Встановити

Брутальне нав язування платних додаткових послуг

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Валерій Влас 27 квітня 2019, 1:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 53-А
Оформлював Картку киянина в цьому відд.-19 лютого цього року. Попередив працівницю Яну аби не підключали нічого платного, тільки оформити саму голу соціальну картку. Гаразд? Гаразд! А вже 21 лютого 2019 отримую смс про підключення смс-банкінг, який є платною послугою, і від якої я вже відмовився 19 лютого. А 26 лютого 2019 я знов-таки особисто прибув в це відділ. вже з претензією про таке самовправство і з вимогою відключити платну послугу смс-банкінг яку не замовляв. Тут-таки в банку отримав смс про те що, за моїм зверненням, ця послуга відкючена. А сьогодні, 26 квітня 2019, отримую смс від ощад, що картку киянина мені заблоковано і розбокують тільки коли я сплачу БОРГ за послугу смс-банкінг. Що за маячня? Знов їду в відд. ощад. на Героїв Дніпра 53. Людей тьма, пенсіонери. Питання у всіх одне — заблокована Картка киянина. І ось така собі працівник банку гр.Похвальна в наказному порядку примушує всіх сплачувати платну послугу смс-банкінг. Особисто показую їй повідомлення від ощад.на моєму тел. про відключення цієї платної послуги за моєю заявою. Та для неї, гр.Похвальної, то не є аргумент. Користуєся, не користуєся все одно плати. Керівництво Ощадбанку, ви тут, присутні? Це що рекет з 90-х повернувся? Офіційно заявляю, що не потребую ніяких додаткових платних послуг від Ощад, окрім соціальної Картки киянина що видається і оформлюється безкоштовно згідно з положенням про Картку киянина. Наведіть нарешті лад, вгамуйте апетит занадто рєтівих ваших працівниць, і, я банку нічого не винен, розблокуйте мою Картку киянина.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 травня 2019, 11:47
Добрий день, пане Валерію. Приносимо вибачення за можливі незручності та завдану ситуацію. Оскільки працівники банку мають надавати коректну інформацію та грунтовні відповіді на звернення клієнтів. Тож розглянемо цю ситуацію предметно, згідно з наведеними у заявці даними, для унеможливлення такого в подальшому.
Згідно з тарифами банку, які є публічно доступними на офіційному сайті банку (https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe), послуга СМС-інформування обов'язково підключається до муніципальних карток, до якої належить Картка Киянина. При цьому максимальна вартість такої послуги складає 7 грн./міс, не залежачи від кількості повідомлень. Також ця послуга надає інформацію щодо руху коштів по вашому рахунку та надає доступ до користування Ощад 24/7, за допомогою якого можливо здійснити процедури не звертаючись до відділення банку.
Після сплати боргу картку буде розблоковано і ви зможете продовжити користування нею.

Коментарі - 3

+
+25
corsww
corsww
27 квітня 2019, 7:11
#
Руководствыо Ощаща надо гнать поганой метлой. Иначе они доконают этот банк некомпетентностью жадностью и воровством
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
28 квітня 2019, 12:22
#
Надо больше жалоб в НБУ и нацкомфинуслуги.
+
+1
StarFighter27
StarFighter27
28 квітня 2019, 20:02
#
Это не сотрудники делают, а руководство ихними руками наживается на Вашем горбу, поту и слезах. А сотрудники тупо выполняют указание сверху «сделать нереалные планы»
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Брутальне нав язування платних додаткових послуг