×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Шахраї співпрацюють з шахраями
Коментарі (6)
Закриття рахунку та служба підтримки
Отримала купу непотрібних повідомлень про те, що не варто закривати, знадобиться і т.п.
На мою відповідь що всеодно закриваю ігнор повний.Все по шаблону, дуже набридлива служба підтримки,2−3 години закривати 1 рахунок це жах.Обслуговування летить на дно, раніше було набагато краще
Додатково хочемо перевірити ваші звернення на підтримку якості проведення діалогів.
Написали вам у особисті повідомлення для уточнення інформації
Коментарі (3)
ужасное обслуживание Монобанки
Прийняли сигнал від вас та передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу.
У цій ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації всіма співробітниками було проведено коректно.
Наразі рішення банку про відмову в обслуговуванні не змінилося.
Коментарі (4)
Постійно непрацюючий додаток
Якщо відсутня можливість відкалібрувати датчики самостійно, тоді рекомендуємо звернутися в сервісний центр.
Після калібрування датчиків застосунок має працювати коректно.
Додатково передали ваше звернення до підтримки на перевірку якості ведення діалогу та вживемо заходів
Коментарі (8)
Некомпетентный банк
Коментарі (9)
Скасування переводу з банку Південний
о 20.00 прийшло повідомлення про скасування платежу. Все детальніше звертайтесь в банк відправник.
Я на протязі 2 тижнів звонив на горячу лінію монобанку вони сказали що стався збій і автоматично повинні прийти гроші на банк відправник. На горячій лінії банку південний і в відділені сказали що кошти надійшли і немає ніякого скасування. Це все підтверджують виписками. Але мене це не сильно цікавить. Якщо стався збій — значить ви і повертайте! Жодного відділення немає монобанку. Це жах. Хоча б в Києві могли зробити. Тільки одне й те саме повторюють що потрібно почекати.
Я не розумію хто винен. Одні кажуть що було скасування, інші що не було.
Написати коментар
Шокирован обслуживанием
Коментарі (16)
Не пришли деньги
На моно поставил на вывод в понедельник и досих пор нет! прокручивают деньги навенре
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше.
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Коментарі (3)
Кража средств с карты
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (18)
Цікаво, коли буде нормальний інтерфейс
Мені пропонує ввести особистий рахунок у компанії та призначення.
У моєму випадку це «За інтернет від, о/р 12345»
Заповнюю «За інтернет від Пупкіна Матрена Ігорівна, о/р хххххх» — тому що плачу не за себе, а за сусідку
Тисну далі. У рядку ПІБ моє ПІБ, у рядку призначення «За інтернет від ПІБ, о/р хххххх» — знову моє! Якого бiса додаток вже вкотре править рядок Призначення, який я заповнював на попередньому екрані? Я приблизно років зо два тому вже питав тут же — обіцяли поправити…
Те, що комунальне підприємство, навіть при зазначеному правильному о/р дивиться на прізвище у рядку Призначення — це загальна помилка, скрізь.
Але «котики», які не можуть нормально в інтерфейс…
1. у застосунку mono на головному екрані обрати Інші платежі
2. зверху обрати пункт Створити папку — Комунальні платежі
3. далі потрібно вказати ПІБ платника, місто та адресу, за якою проводитимете оплату
Після створення папки в ній можна буде вибрати потрібну вам компанію. Компанію можна знайти за назвою, ЄДРПОУ чи IBAN.
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар
Прошу рефінансування
Прошу зробити рефінансування мого боргу.
Тому що я залишилась без роботи і мій дім було пошкоджено внаслідок ракетної атаки на Павлоград в ніч на 1 травня.
Всі необхідні документи можу надати.
Коментарі (3)
обережно! Глючний додаток пересилає долари між Євро рахунками !
19 числа вирішив перекинути 700 євро між моїм рахунком Моно (Євро) та моїм рахунком Genome (Євро), оскільки swift/sepa и таке інше заборонені — вирішив скористався для цього переказом з картки на картку (помилка номер 1 — краще б зняв налічкою і усе). Відкрив монбанк, вибрав свою карту євро, ввів реквізити карти Євро genome.
Але на диво побачив біля сумми переказу значок доллару. Також поруч була мікроскопічна незрозуміла стрілочка на кілька пікселів (сподіваюся ця форма дасть завантажити посилання на іллюстрації).
Подумав, може на ту стрілочку треба натиснути щоб щось змінити — потикав її кілька разів. Але на екрані нічого не змінилося. Тоді я вирішив що можливо сумма в доларах є ілюстративна або по якимось правилам НБУ — хто його зна, бо я людина далека від фінансів та правил. Ну і звісно — якщо я перевожу Євро з одної карти на іншу — навіщо там взагалі долари. Тож нажав собі — і як ви могли здогадатися — перевів 700 долларів з одного рахунку євро на другий. Виконавши двійний обмін. Пр цьому за свою необачність та глюки програми я заплатив на місці 40 євро
Звернувся до підтримки щоб 1) розпочати чарджбек (бо обидва рахунки мої — і які питання просто відмінити транзакцію) 2) розібратися звідки там взагалі взялися долари (чому не юані?) і чого я ніяк не міг обрати Євро тією піксельною стрілочкою.
Ну, а далі почався звичайний монобанківський карнавал — де постійно змінюючись між собою, працівники «відділу турботи» мені спочатку співчували, потім обіцяли (але це не точно, можливо, якщо вийде) завести якийсь фіча-реквест на зміну UI в программі, потім просили не розповідати про це в інтернеті заманюючи компенсацією курсової різниці, а під кінець як водиться просто побажали гарного дня!
Тож попереджаю усіх користувачів, а також ще раз публічно пишу до монобанку — приберіть дефолтні долари при переказі з картки Євро на картку Євро. Пофіксіть / збільшіть вашу піксельну стрілочку яка не працює і не дає обрати євро. Перестаньте морочити клієнтам голови, а просто робіть чарджбек, хоч це мабуть руйнує якомусть манагеру KPI та позбавляє квартальних бонусів. Ну і під кінець не гарного вам дня!
Надаю посилання на два скріншоти для розуміння ситуації (на одному піксельну стрілочку суппорт спеціально виділив мені червоним — бо інакше її і не видно) — на другому чим ця історія закінчилася (нічим)
postimg.cc/gallery/7qCZQGY
На етапі створення переказу ми відображаємо всю інформацію по переказу, в тому числі і валюту переказу
Дійсно, для зміни валюти достатньо натиснути на значок валюти і таким чином ви можете обрати необхідну вам валюту переказу із доступних
Коментарі (11)
Затягують розблокування рахунку.
Коментарі (2)
Не розблоковують рахунок
Попросіть, будь ласка, виконавця перевірити цю інформацію
Також, виконавча служба може відправити постанову про зняття арешту з накладеним ЕЦП по електронній пошті УніверсалБанку contact@universalbank.com.ua
Коментарі (5)
Дуже сподобалося!
Дякую вам за організацію доставки карток за кордон, а також за вирішення моїх побутових питань.
У мене просто немає слів. Дивовижно!
Не забудьте погладити вашого котика ;)
Написати коментар
Монобанк 2.5 місяця не проводить платіж за комуналку
07.03.2023 я оплатив комуналку як зазвичай.
Через місяць помітив, що кошти не зараховані.
Підтримка увесь час продовжує повторювати ту саму мантру «Чекайте».
«Айбокс Банк був партнером по комунальним платежам, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір.
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої зобов’язання згідно з договорами. Вони вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти надійдуть до компаній.»
Але не кажуть скільки чекати і не дають жодних гарантій.
Відмінити платіж я також не можу, як мінімум не знаю як це зробити, а підтримка переконує, що це неможливо.
Тобто банк, який є посередником між покупцем і продавцем і роботою якого є доставити кошти від першого до другого, цю роботу не виконує.
Натомість перекладає відповідальність на покупця за свою невиконану роботу.
Представники Монобанк, поправте мене, будь ласка, якщо я неправильно розумію роботу банківської системи.
Айбокс поступово проводить перерахунки в компанії, по яким проводили оплату
Ми стараємося максимально пришвидшили процес з нашого боку
Додатково ми надішлемо повідомлення, коли кошти по вашим оплатам будуть переказані на рахунки компанії
Приносимо вибачення за незручності
Коментарі (9)
Псують кредитну історію після реструктуризації кредиту!
Вирішили з банком питання — уклали реструктуризацію, вийшли на новий графік платежів за допомогою підписання додаткової угоди.
І навіть після цього у додатку висить банер з вимогою повністю погасити всю суму!
Крім того, банк систематично щомісяця передає в бюро кредитних історій інформацію про прострочену заборгованість.
А сенс тоді цієї реструктуризації, якщо Ви все одно псуєте мені кредитну історію!
Це прямим чином потрапляє під статтю неетичної поведінки і якщо питання не вирішиться, за допомогою цього відгуку, в НБУ буде подано відповідну заяву!
На рахунок передачі інформації в бюро кредитних історій, колеги надали вам офіційну відповідь
Коментарі (5)
«Банк в смартфоні» (ні)
Нічого для зручності немає. Забагато обмежень (неможна створити до ОДНОГО рахунку додаткову картку), немає можливості створити картку для підозрілих операцій (усіякі сайти які не мають жодної довіри але купити там щось треба), немає можливості автоматично поповнювати депозит (це є у конкурентів), немає можливості використовувати ТІЛЬКИ віртуальні картки. Навіщо мені потрібен чорний пластик, коли чорна у мене тільки для цифрового розрахунку, а я біла завжди у кишені?
А головне… ЧОМУ, ТРЯСЦЯ… Чому немає можливості зробити окрему картку для оплат в інтернеті. Це є в приваті!
Як для звичайного банку 3. Як для мобільного 2. Треба доробити.
Чого не вистачає:
1. Картки для інтернет оплат (це з зірочкою!)
2. Додаткові картки до ОДНОГО рахунку (не додаткові рахунки!)
3. Можливість вимкнути розрахунок у певних категоріях. Наприклад я хочу вимкнути (У НУЛЬ, не під підтвердження!) Інтернет оплати чорною карткою. Для безпеки (для розрахунків використовую білу).
Це те, що є у банках конкурентів. У вас немає. Перше найбільше заважає…
Виправлю коли хочаб інтернет картка як у приватна зʼявиться.
Не сподобалося. Але я поки що з Mono. Поки що.
Вдосконалюватимемося!
Коментарі (3)
Не розблокувують кошти
Я не розумію у чому проблема, як блокувати, так за хвилини від постанови у АСВП рахунок заблоковано. А при розблокуванні постанова вже тиждень у АСВП, у банка є до неї доступ, я надавав постанову у службу підтримки, а мене просто годують сніданками, вже всі строки розблокування які надавав банк давно пройшли.
Коментарі (1)
Пропали деньги при переводе больше 12000грн
Ночью делала перевод на крупную сумму как по мне больше 12000грн. Платежи почему-то не поступили пользователю которому отправляла. Транзакция грузит без остановки.
Помимо этого я знаю о переводе на свою карту, который так же не дошел. Техподдержка банка отвечает шаблонно, когбудто там бот, а не человек.
ТП сказала мне что последние платежи успешны, но по факту меня обманули, так как ничего никому не дошло! Как вообще такое возможно, что ТП обманывает.
Жду свои деньги!!!
Написати коментар