Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Хочу висловити подяку співробітниці на точці видачі Monobank Олені Олейнік за чудове обслуговування.
Я звернулася для отримання картки, і все було зроблено оперативно та без зайвих затримок. Співробітниця також надала детальні інструкції щодо користування додатком." Співробітниця Mono була надзвичайно ввічливою і компетентною, допомогла мені отримати картку швидко та без проблем. Детально відповіла на всі мої запитання з терпінням та професіоналізмом. Дуже задоволена обслуговуванням та рекомендую всім! Величезне дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 19 вересня 2024, 10:19
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
mihab 18 вересня 2024, 8:19
Звернувся до підтримки у вайбер-чат щодо неможливості підпису петицій з постів у ФБ в браузері chrome, з певними діями копіювання ссилки в google це все ж вдається зробити! Проблема залишається на різних пристроях. Надіслав скріни, запис екрану. отримав відповідь — проблема виникає не з нашого боку, відкрийте посилання на іншому пристрої, помилок не знайдено, складності в роботі Банк Айді і т.д. Тобто шаблонні відповіді! Ну, ок якось підлаштувався, підписую то приватом то іншими банками!

Вчергове звернувся щодо неможливості реєстрації карти моно мастер в програмі мастеркард Більше. Відповідь та сама — помилка при додавані карти, не з нашої сторони, зверніться до Мастеркард! Ну ок. Надіслав запит мастеру отримав відповідь — карта нова, потрібно зачекати декілька робочих днів! Тобто вирішення проблеми потребує певних дій Моно! Пане Гороховський ну про такі нюанси служба підтримки повинна знати!
Здебільшого відповіді шаблонні і спеціалісти навіть не напрягаються для вирішення проблеми! Дуже шкода!
monobank
Відповідь банку
18 вересня 2024, 12:39
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до підтримки
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та провести роботу над помилками
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Annaseyrik 16 вересня 2024, 22:00
Підтримка банку завжди працює швидко, дружньо, дуже кваліфіковано. Допомагають вирішити проблеми з інтернет шахрайством
monobank
Відповідь банку
17 вересня 2024, 15:25
Дуже дякуємо за ваш відгук!
smmih 15 вересня 2024, 1:35
На початку місяця мені блокують застосунок. Шановні боти банку — видихайте — не дроп, не щось там ще. Як виявилось через пару днів — щось там з ІНН. Після прогріву в чатику де мені на всі питання була відповідь що по інформаціії банку я погана людина, звісно, я не захотів надавати вже нічого і корректно пояснив, що справ з цією шарагою мати не хочу (кліентом банку був з 18го року). Хоча дівчина що телефонувала — реально єдиний адекватний працівник у цьому банку. Бажаю їй гарної кар"єри десь у нормальному місці.

Як відповідальна людина, у якої ніколи не було прострочок я випросив доступ до застосунку на 5 хвилин і зробив скрін розстрочок.
Ситуація неприємна, але хрін би з ним.
Закриваю потрохи чорну картку, приходить дата розстрочки, кидаю з запасом грошей. І чомусь от думаю, це ж моно. Треба написати їм.
І виявляється, що вже немае розстрочок, а є одна сумма боргу. Бо в один день розстрочки відмінили. ОК — це їх право згідно договору. Але ж повинні були повідомити. Саппорт пише що у застосунку повідомили. Який в мене місяць як заблокований. На пошту не вважають за потрібне мабуть.

Тільки до цього ми прийшли майже через годину спілкування. До цього це чудо затирало якісь історіі що всьо у мене ок, кидало виписки по іншій картці.

Як розумію ситуцію я. Після моєї відмови продовжувати відносини з банком, ці мишки вирішили знищити мою кредитну історію і ще накласти якихось санкцій. Бо так як ніхто не повідомив, що банк злив розстрочки у одну сумму яка одразу повинна бути погашена — я про це не знав і кидав би собі в дати виплат ті суми. А про те що щось не так я б узнав десь після нового року від коллекторів.
Монобанк — у вас не вийшло. І ваша служба підтримки — та найміть вже краще індусів.
Навіть термінали для оплати після вибора вашого банку відмовляються більше 5к на добу приймати.
Будь які пруфи, окрім телефонних розмов — та будь ласка. Навіть з задоволенням ту частину де 40 хвилин саппорт вдає з себе ідіота щоб не відповісти на пряме питання по розстрочці (про що вони повинні були самі попередити)
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 вересня 2024, 11:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
Samaretsee 14 вересня 2024, 11:03
Деякий час мала проблеми з фінансами, бо взяла собаку з притулку, яка потребувала операції і дуже багато вкладень. Кредитний ліміт завжди виручав і було всього 15.000
На деякий час прострочила виплату по мінімальному платежу, але не критично.
Банк надзвонював мені по 8−10 раз на день, не даючи покою.
Я завжди знала, що можна розраховувати на Моно, коли покриваєш заборгованість. Що можна користуватись далі. Я покрила свій ліміт, це були морально тяжко зароблені кошти. І важкий період.
Вони заблокували їх. Це мене добило, якесь фінансове насильство.
Підтримка дає дуже розмазані відповіді, ніякої конкретики. Відповіді типу «ми розраховуємо під кожного клієнта індивідуально» або «все залежить від сукупності факторів».
Я до вас індивідуально і звертаюсь, може ви індивідуально мені і поясните? Яка сукупність факторів впливає на конкретно на мій випадок? Ніякої відповіді

Я розумію, що банку нецікаві боржники і тд Але цей банк завжди міг розраховувати на мене, а я зі свого боку на нього. Але, на жаль, прийдеться розірвати ці стосунки взагалі.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 вересня 2024, 12:34
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Рішення про надання ліміту приймається системою з урахуванням багатьох параметрів та детального аналізу.
На поточний момент ви можете використовувати особисті кошти на картці.
Є такі рекомендації:
— частіше здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— Слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами і в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість використання та збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
Serhii Buhryk 13 вересня 2024, 22:53
Жахливий банк!
Постійний фін моніторинг.
Постійно мою карту блокували навіть якщо кошти приходили від знайомих.
І відмовили у користуванні рахунком без надання причини.
Кошти обіцяли повернути, а кешбек сказали що залишається банку. В мене приблизно 400 грн. було на кешбеку.
monobank
Відповідь банку
14 вересня 2024, 8:53
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
chubaka123 13 вересня 2024, 11:51
в начале месяца начал разбираться с блокировкой счета. там висели деньги. набрал исполнителю говорю — спишите деньги и разблокируйте счет, а дальше я сам буду платить. все нормально договорились. исполнитель вешает в АСВП квитанцию на списание, а на следующий день постановление о снятии ареста. время проходит банк игнорирует. поддержка в вайбере, которая по сути кучка обезьянок ничего не видит все слепые. ну думаю ладно. тут заходят деньги. звоню исполнителю. вешай квитанцию и списывай деньги. он делает и спустя три недели деньги списываются. а арест не снимается. в итоге висит две квитанции в асвп, а между ними постановление о снятии ареста. квитанции выполняются и деньги уходят, а постановление в упор не видят. как так? а просто. банку просто пофиг. блокировка счета за три секунды, а снятие ареста по той же процедуре — НИКОГДА! уроды!!!
monobank
Відповідь банку
13 вересня 2024, 14:09
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
aleksandr387 12 вересня 2024, 17:15
Я являюсь ФОП с 2019 года. Создал новый интернет магазин и хотел для удобства клиентов подключить Оплату частями от Монобанка, от Привата подключил без проблем. В итоге мне оператор по видеосвязи отвечает что не можно новый магазин подключить, так как он должен проработать минимум 1 год. Это как так и в связи с чем связано это тем более что ладно еслы бы небыл ФОП, а просто физ лицо. + это должны подключать когда будет полностью функциональный магазин и клиенты на нем уже будут, а не задумывались что подключить Вашу оплату это не раз два и все готово, могут и будут сбои пока все настроится, а это уже будут убытки. + будут клиенты недовольные так как когда будет настраиваться интеграция это уже будет полноценный работающий магазин. Это показало как вы относитесь к клиентам своим и моим!
monobank
Відповідь банку
13 вересня 2024, 14:08
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на жаль, наразі ми не можемо запропонувати вам підключення послуги Покупки Частинами
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mynda 12 вересня 2024, 13:47
10393 табельний номер, все дуже прикрасно швидка відповідь, розуміня клієнтів)
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 вересня 2024, 14:33
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Три літри 12 вересня 2024, 7:09
Як не дивно це звучить цей позитивний відгук про банк написаний тому що банк не зробив мені картку «Зроблено в Україні».

Не зробив бо я сам попросив банк про це: я за допомогою служби підтримки надав дозвіл передавати інформацію про оплати покупок, але свідомо відмовився від випуску карти «Зроблено в Україні».

Хочу відмітити що Монобанк один з небагатьох банків якій також надає клієнту можливість обрати які саме картки беруть участь в «Національному кешбеку», інші банки чомусь вирішили що клієнт має передавати інформацію для всіх карток.
От такий коротенький відгук.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 вересня 2024, 12:23
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rekonvalld 12 вересня 2024, 0:56
Написала майже в ночі, швидко надали відповідь та зробили все в рамках можливого. Дякую, Яно!
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 вересня 2024, 11:57
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
09.09.2024 мой аккаунт попал под фин мониторинг, после чего я надал все данные о доходах и о том что деньги легальны, спрашивают сколько будет длиться проверка, мне отвечают что неоприделенный срок и со мной свяжутся, прошу как можно быстрее решить проблему
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 вересня 2024, 11:13
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Gridddm 11 вересня 2024, 21:38
Напишу я невеличку сторі… Клієнтом моно був давно. Потім відкрив ФОП у моно (можливо, це моя помилка була). Працював я, працював. Вирішив, що багато часу витрачаю на ручне внесення даних до СРМ та вирішив трохи автоматизувати- підключив інтернет еквайрінг. Працювали рік, клієнти сплачували в CRM, платежі автоматично відображались- все добре… Я майже всіх перевів, полегшив собі життя…

Пройшов рік- приходить меседж в телеграм про відмову в обслуговувані, ще й без пояснення причин…

Ну що ж… Як фіз. особа-все добре (поки що), як ФОП- не рекомендую. Пропозиція переходу на класичні по IBAN чи по номеру карти (де ще й призначення не відображається) — повернення до «істоків"є

Побачим як буде з виведенням коштів при зачинені рахунку. 2 зірки — як середні показники обслуговування ФОП та фіз. особи.
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 вересня 2024, 10:55
Розуміємо, що ситуація неприємна.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Проблема вирішена
Eva678 11 вересня 2024, 12:54
Банк відмовився реєструвати і видавати картку без пояснень причини. У додатку при намаганні ввійти за номером після його підтвердження додаток блокується і направляє у техпідтримку. У підтримці сказали що банк відмовляється надавати свої послуги без пояснення причини. Пробували дзвонити у монобанк, я та мої батьки щоб якось перевірити ситуацію, але на автоматі одні і ті ж відповіді про те, що банк має право відмовити і не бажають розглянути скаргу і перевірити ситуацію. У приватбанку картку маю, відкрили і видали без проблем. Хотіла відкрити поточний рахунок у монобанку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 вересня 2024, 17:34
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Передали запит колегам, та розглянувши ситуацію детальніше, в індивідуальному порядку, рішення банку було переглянуте та ви можете продовжити реєстрацію.
Намагатимемося робити все, щоб і надалі вам все подобалося при користуванні нашими послугами.
Дякуємо за вашу довіру та розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saface 11 вересня 2024, 12:31
Очередной раз столкнулся с тем, что иногда переводы с WISE на ФОП Монобанк длятся 1−2 недели. Очередной раз пытаюсь пройти все скрипты, что бы выпросить помощи моно, что бы он связался с банком бенефециаром (все детали транзакции я предоставил в том числе MT103), что бы его пнуть и разобраться в чем причина задержки (каждый раз когда удавалось это сделать перевод тут же приходил). В этот раз этого сделать не получилось, скрипты оказались крепче чем мои нервы. Поэтому хочу сказать спасибо Монобанку за эти годы, действительно банк с очень удобным приложением, но смысл в этом приложении, если там нет денег, потому что я не могу нормально получить перевод. Поэтому вынужден попрощаться с Монобанк как только дойдет последний перевод и использовать альтернативный способ оплаты 👋
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 вересня 2024, 16:06
Регламент зарахування SWIFT-переказів з картки монобанк зазвичай до 5 робочих днів. Термін зарахування залежить від банків-кореспондентів в ланцюжку.
Колеги зв'язались з банком посередником та отримали інформацію, що переказ буде надіслано в монобанк після перевірки.
Детальну відповідь відправили вам в особисті повідомлення
добрый день дорогие читатели, хочу вам сообщить что монобанк не является надежным банком, а именно: 03.09.2024 был заблокированная карта из-за финансового мониторинга. 03.09.2024 запросили документы на оффициальный доход, который я не могу доказать. 03.09.2024 по сегодня, банк сказал что не может закрыть счет по моей просьбе. НО банк обязан вернуть средства переводов на другой банк после того как закончился фин мониторинг. Жалоб нету на переводы. Банк по статье 15 должен закрыть счет и перевести средства. Монобанк начал отвечать что закрытие не возможное, хотя все остальные банки закрывают и нету проблем.
Изменю свою оценку если банк повторно пересмотрит мою заявку на закрытие счета
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 вересня 2024, 12:46
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій.
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Наразі надані вами пояснення та документи знаходяться на перевірці у колег, триває перевірка.
Щойно буде нова інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdan20244202 10 вересня 2024, 19:42
оманда монобанку непрофесійна і над ладах із законодавством. пишу це, маючи на це повні докази. розумію, що сьогодні у нашій країні не до відкриття нових банківських установ, але цей т.зв. банк ніякої поваги та довіри у мене не викликає
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 вересня 2024, 11:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Проблема вирішена
YuliiaOskar 9 вересня 2024, 16:39
Взагалі все подобалось раніше. Але виникла нештатна ситуація та все пійшло шкереберть. 27.08.2024 під час зняття готівки (20к грн що зовсім не мало для мене) пропало світло на декілька секунд та банкомат не видав кошти хоча списання виконано. Одразу написала операторам банка та вони запевнили що кошли сьогодні повернуться. На наступний день сказали вже що до 9.09.2024 повернуться. Сьогодні відписали що на протязі 60 днів повернення коштів, а може і довше. Оператори не допомогають у вирішенні питання, а тільки по скриптам відповідають.

Я гадаю ця проблема із за того що у банка немає власних банкоматів та вони не можуть зробити інкасацію банкомату, а сторонні банки не дуже зацікавлені вирішувати проблеми монобанку. Від сюди і виходить що банк без власних банкоматів та відділень то вже не сучасне ноухау, а просто потенціальна проблема для клієнта.

Інстукція для всіх у кого склалась подібна сітуація. Не слухайте консультантів Моно) Викликайте поліцію для фіксування проблеми. Потрібен запис з камер що кошті зняти не вдалось. Якщо це було в ТРЦ для цього заява в поліцію і потрібна (Без заяви відеозапис не видадуть). З цими матеріалами звертайтесь до суду.
monobank
Відповідь банку
10 вересня 2024, 17:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту
Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і бачимо, що вони вже з вами зв'язалися стосовно цього питання
Oksanahladun1 9 вересня 2024, 16:10
Монобанк — це хороший банк для тих хто просто тримає там кредитку чи звичайну карту і не користується всіма доступними послугами. Якщо ж у вас виникне якась серйозніша проблема — знайте ви стикнетеся з неадекватними знаннями саппорту, постійними «завтраками» та невизначеністю того коли ваш запит оброблять. Працівники саппорту не знають нічого, постійно скеровують до інших служб на які треба чекати доти доки не обірвеш всі лінії і не будеш нагадувати за свою проблему.

Отже проблема є в тому що Я як ФОП щомісяця отримую Свіфт платіж на рахунок в доларах монобанк від фірми замовника із закордону. Щомісяця протягом року платіж надходив 1−3 години цього місяця я не отримала його навіть на наступний день

03.09 відправник скинув платіж через систему wise, та надіслав квитанцію, я декілька днів дзвонила в монобанк чому немає платежу. Вони сказали чекати до понеділка тобто сьогодні постійно кажучи що платежа нема. Хоча як виявилося платіж в їхню систему надходив. Сьогодні вони мені відписують що платежа немає бо відправник не вказав мій IBAN і вони отримали платіж до себе на рахунок банку і відправили 04.09 назад. Відправник ж це заперечує і скидає квитанцію де все правильно вказано і стверджує що wise технічно би навіть не зміг нічого відправити без IBAN отримувача. Банк заперечує свою причетність і вказує що гроші назад відправив відправнику, на що відправник стверджує що грошей назад не отримав.

Я як клієнт не отримала своєї оплати, ні банк ні wise ні замовник своєї вини не визнають. Банк навіть не надіслав жодних квитанцій про те що платіж був відхилений офіційних і про повернення його назад. Все що я отримала це лише повідомлення в чаті. Невідомо яким чином мій IBAN зник лише тоді коли монобанк отримав платіж від мого замовника. Очевидно що це нісенітниця так як зі сторони відправника — все чисто та з квитанціями натомість зі сторони монобанку — це години очікування, повне тотальне незнання сапорту, та небажання допомогти.

Добре думайте перед тим як обираєте монобанк своїм банком для обслуговування щоб не потрапити в таку ситуацію як я і не залучати до цього суд.
monobank
Відповідь банку
9 вересня 2024, 18:35
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Дійсно, на жаль, оскільки до банку надійшов переказ без вказаного, платіж було повернуто
Можливо, при створені переказу сталась технічна помилка, через що у квитанції дані відображаються коректно, однак платіж було відправлено без IBANу
Колеги, після перевірки, надали вам інформацію, з якою в банк надійшов переказ, а також надіслали довідку, в якій вказані дані, про повернення переказу
Сподіваємось, що платіж якомога швидше повернеться відправнику і можна буде ініціювати новий переказ
Проблема вирішена
Tanya294 8 вересня 2024, 13:14
Мені відмовили в підвищенні кредитного ліміту, хоча в мене ідеальна історія, погашений минулий кредитний ліміт, ніяких заборгованостей, знаходжуся закордоном, постійні операції з карти, навіть мінімальну суму мені відмовилася надати
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 вересня 2024, 18:02
На жаль, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою відображає реальну ситуацію.
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння щодо наявності ліміту. Таким чином ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.96 42.3693
EUR 49.14 49.7389
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝