×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.36 | 39.8295 |
EUR | 42.25 | 42.9 |
Всі курси банку |
Ліквідація Моно, не спроможність банку повернути кошти, гендерна дискримінація по моновськи…
Отже, щоб зняти кошти з валютної картки необхідно буде її закривати?
Ви можете у будь-який момент перевести валюту на гривневу картку Монобанку. Кошти на картку надійдуть миттєво у гривні, конвертація валюти пройде за курсом Монобанку. Комісія за такий переказ відсутня.
Хотілося б звернути вашу увагу, що мінімальна сума переказу складає 1 грн або 1 долар/євро.
Також хочемо зазначити, що перевипуск, закриття та відкриття віртуальної валютної картки безкоштовне
Коментарі (27)
Не видають депозит за довіреністю.
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
Коментарі (1)
Жахлива якість пластику Монобанк. Перевипуск картки.
За багато років в користуванні було багато карток різних банків і з жодною з них не виникало таких проблем. І тепер потрібно платити 100 грн тільки за те, що у «найкращого банку» найгірший пластик, який не витримує звичайного повсякденного користування?
Рахую що монобанку треба щось робити з якістю свого пластику, або, хоча б не брати за перевипуск 100 грн, якщо вже через рік картку можна просто викинути бо вона стає непридатною для використання.
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (20)
Не можуть пояснити чому мені не доступний кредитний ліміт
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути збільшений
Коментарі (6)
Моно банк без узгодження з клієнтом розтринькуе мой гроші
09.01.2023 моно банк відчувши себе «богом» без узгодження зі мною, без попередження, без з’ясування обставин вирішив не заблокувати, а просто відправити мої 725 грн у виконавчу службу
Коли Я почав дізнаватися що і чому, то отримав відповідь: ми відправили згідно запиту, а ви там розбирайтесь, щоб вони «Виконавча Служба» вам їх повернули.
Дуже не раджу тримати власності кошти на картках цього банку, бо Моно банк розпоряджається ними, як своїми.
Якщо в банк надійшла вимога, то сума може бути списана в рахунок погашення боргу перед виконавчою службою.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
Коментарі (11)
Прекрасний продукт та сервіс
мала проблему, що списав епл кошти за незрозуміло що обіцяли протягом 3-ьох днів відповідь, на наступний день отримала приємну відповідь по те, що кейсом займаються!
сподіваюсь, кошти повернуть, а всім співробітникам претезійної роботи дадуть премію, особливо дівчинці, що мені допомогає.
Написати коментар
Функція «Очистити історію переказів та платежів назавжди »
Коментарі (6)
Сума списалась, але коштів видало на 500 гривень менше
Коментарі (13)
Мошеник 5375 4141 2786 5383
Написати коментар
Проблема в банке
Ваш платіж здійснено за договором з компанією, кошти мають відобразитися в особистому кабінеті компанії протягом 5-7 робочих днів, з дати проведення платежу. У разі, якщо особовий рахунок та одержувач вказані коректно – рекомендуємо очікувати зарахування платежів
Коментарі (4)
Мошенники 5375411408127350
Ситуация в том что разводят людей на деньги на сайтах знакомств.
Я не попал, но написал что бы не попали другие. Посмотрите транзакции там в районе 400грн должны быть транзакции.
Спасибо за внимание.
Банк монобанк отличный банк, давно пользуюсь все хорошо)
Коментарі (3)
Невозможно вовремя получить свой депозит
Первый сюрприз: для снятия депозита доступны только три города, при этом нужно ждать два дня, пока подготовят нужную сумму.
Второй сюрприз: вечером накануне назначенного дня приложение сообщает, что депозит мне завтра в выбранном отделении не выдадут. Поддержка предлагает совершенно неприемлемые варианты:
1. Открыть счёт в Укргазбанке или А-Банке и снять наличку через него. Возникает большой вопрос, почему мне навязывают обслуживание в другом банке и почему депозит, оформленный в Универсал Банке, нужно снимать в другом банке.
2. Ждать около 20 дней до следующей доступной даты, чтобы получить наличку в выбранном отделении. При этом не гарантируется успех: накануне могут позвонить и снова перенести на неопределённый срок.
3. Не снимать депозит наличкой.
Совершенно не укладывается в голове то, что в банке знают объёмы резервов по отделению на 20 дней вперёд, тем не менее, обещают то, что не могут выполнить, — выдать депозит через 2 дня. Также удивляет, что всё равно могут сообщить накануне об очередном переносе.
Создаётся впечатление, что банк всеми способами пытается усложнить и задержать выдачу депозита, чтобы подольше бесплатно попользоваться моими деньгами в валюте.
В дополнение к этому, некоторые возможности просто скрыты из приложения, и выяснилось, что их можно заказать через поддержку. Если обратиться в поддержку до окончания депозита, то можно и дату выбрать не через два дня после окончания, а день в день, и город можно выбрать не из трёх предложенных (но тогда выдача будет в другом банке). Но как об этом узнать заранее? На это и расчёт, видимо.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти
Вибачте, будь ласка, за незручності
Додатково написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (27)
Чекаю SWIFT-переказ 3 тижні
Коментарі (11)
Заблокировали счет
не смогла пополнить мобильный счет. Написала в поддержку и оказалось, что со мной разорвали договор в одностороннем порядке и заблокировали счет без пояснения причин. На счете зависли 13 тыс. грн. Не рекомендую! В один момент можете остаться без денег!
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (8)
відмовили в обслуговуванні
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.
Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).
Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.
Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.
Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.
Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».
Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.
P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Коментарі (35)
Снимал наличные с карты Монобанк в банкомате деньги не выдались ну списались с счета
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи
Колеги написали вам в месенджері інформацію, стосовно оскарження операції
Коментарі (4)
Було повторне списання коштів
Коментарі (4)
Банк, такой банк
Суть проблемы: банк от меня требует погашения. И как я это сделаю? Зп в рублях, терминалов нет, связи нет и прочие прелести оккупации о которых вы понятия не имеете.В рублях вы брать отказываетесь. Вы продолжаете мне начислять долг, несмотря на мою просьбу предоставить крелитные каникулы.
Для того чтобы не портить кредитную историю необходимо внести минимальный платеж
Возможно, кто-то из близких или знакомых может помочь с внесением средств
Коментарі (35)
Отказ в обслуживании
Если решение изменится — мы вам обязательно сообщим
Коментарі (4)
Валютний депозит
23 грудня закінчився 3-місячний валютний депо в моно. Замовив зняття на 26.12 у відділенні Універсал банку.
За день до візиту, прийшло повідомлення, що можу забрати у відділенні укргазбанку.
Чесно кажучи трошки челенджу з їхнім еко додатком і сама процедура на годину часу. Але впринципі все пройшло, на мою думку досить добре.
Після відгуків тут, очікував гірший результат, але я задоволений.
Коментарі (8)