Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
sergiyp777 11 січня 2023, 19:41
Хотів зі своєї валютної картинки перевести кошти на чорну карту в гривневому єквіваленті, але нажаль це зробити нереально… Написав у підтримку, оператор (або операториня бо писав (ла) то в чоловічому роді, то в жіночому) відповіли «Закрийте просто валютну картку і гроші автоматично зарахуються на чорну».

Отже, щоб зняти кошти з валютної картки необхідно буде її закривати?
monobank
Відповідь банку
monobankua 12 січня 2023, 1:28
Дуже шкода, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції
Ви можете у будь-який момент перевести валюту на гривневу картку Монобанку. Кошти на картку надійдуть миттєво у гривні, конвертація валюти пройде за курсом Монобанку. Комісія за такий переказ відсутня.
Хотілося б звернути вашу увагу, що мінімальна сума переказу складає 1 грн або 1 долар/євро.
Також хочемо зазначити, що перевипуск, закриття та відкриття віртуальної валютної картки безкоштовне
51794115 11 січня 2023, 13:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
Маю довіреність від матері на всі можливі дії з банками. Оформив депозит від їі імені без питань, але отримати не вдається. Підтримка днями викручується як може, погоджує видачу, відміняє погодження, блокує картки, розблоковує… в підсумку — нічого не знаємо, хочемо бачити власницю рахунку. Дивно, але в Приваті все виявилось набагато простіше, прийшов з довіреністю у відділення, оформив до маминої картки додаткову на себе і після закінчення строку депозиту гроші падають на обидві картки, знімати можна з будь якої, і додатково ця довіреність з’явилась у розділі Депозити.
monobank
Відповідь банку
11 січня 2023, 18:03
Розуміємо, що ситуація неприємна
Колеги в месенджері повідомили, яким чином можна зняти обмеження з рахунків та зняти депозит
Доброго дня, користуюсь монобанком уже декільки років, в основном пластик не використовувався та платежі робились через смартфон. Але протягом останнього року зросла потреба в користуванні карткою, банкоматами, в результаті чого пластик став майже непридатним у використанні, приблизно за рік активного користування. Картка буквально розслоюється, плівка відходить.

За багато років в користуванні було багато карток різних банків і з жодною з них не виникало таких проблем. І тепер потрібно платити 100 грн тільки за те, що у «найкращого банку» найгірший пластик, який не витримує звичайного повсякденного користування?

Рахую що монобанку треба щось робити з якістю свого пластику, або, хоча б не брати за перевипуск 100 грн, якщо вже через рік картку можна просто викинути бо вона стає непридатною для використання.
monobank
Відповідь банку
11 січня 2023, 13:15
Доброго дня
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Aleksei Togobitskyi 10 січня 2023, 20:04
Активно користуюся картою monobank вже 2 роки, але досі мій кредитний ліміт дорівнює нулю. Звертався до служби підтримки, але там просто ігнор. Некомпетентні працівники служби підтримки не можуть пояснити чому мені не доступний кредитний ліміт взагалі ні на яку суму, в мене немає жодної заборгованості в інших банках. У Приватбанку в мене немає жодних проблем з кредитним лімітом. Служба підтримки навіть не можуть пояснити чому у моїх знайомих є кредитний ліміт, хоча вони навіть офіційно не працевлаштовані, а кредитний ліміт у них відкритий з першого дня користування
monobank
Відповідь банку
11 січня 2023, 16:04
Детально перевірили інформацію, встановили кредитний ліміт
Це не остаточне рішення, в майбутньому ліміт може бути збільшений
Slavko86 9 січня 2023, 20:38
29.12 2022 виявив у додатку ДІЯ штраф від серпня (коли не працювала база) і відразу ж його сплатив через приват банк
09.01.2023 моно банк відчувши себе «богом» без узгодження зі мною, без попередження, без з’ясування обставин вирішив не заблокувати, а просто відправити мої 725 грн у виконавчу службу
Коли Я почав дізнаватися що і чому, то отримав відповідь: ми відправили згідно запиту, а ви там розбирайтесь, щоб вони «Виконавча Служба» вам їх повернули.
Дуже не раджу тримати власності кошти на картках цього банку, бо Моно банк розпоряджається ними, як своїми.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 січня 2023, 21:51
Дуже шкода, що ви зазнали таких негативних емоцій. Банк зобов'язаний дотримуватися законодавчих норм і реагувати на інформацію, що надійшла.
Якщо в банк надійшла вимога, то сума може бути списана в рахунок погашення боргу перед виконавчою службою.
Написали вам в особистому повідомленні, для перевірки інформації
marcipan 9 січня 2023, 3:08
Хочу сказати велике дякую співробітнику претензійної роботи Юліані
мала проблему, що списав епл кошти за незрозуміло що обіцяли протягом 3-ьох днів відповідь, на наступний день отримала приємну відповідь по те, що кейсом займаються!
сподіваюсь, кошти повернуть, а всім співробітникам претезійної роботи дадуть премію, особливо дівчинці, що мені допомогає.
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 січня 2023, 15:38
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вікторія Вікторія 8 січня 2023, 21:07
Доброго вечора. Звертаюся з проханням зробити функцію «Очистити історію переказів та платежів назавжди».Дуже прошу.Ця функція є дуже потрібною багатьом людям.Дякую.Всього Вам найкращого 🙏❤
monobank
Відповідь банку
monobankua 8 січня 2023, 23:54
На жаль, реалізувати цю функцію неможливо, тому що всі операції вчинені по вашій карті це фінансова інформація, яка повинна бути обов'язково відображена в застосунку. До того ж, якщо ви видаляєте операцію, то баланс карти не зійдеться з сумою транзакції в виписці
Проблема вирішена
Вера М. 6 січня 2023, 13:53
Син знімав кошти у сумі 900 гривень, з власної картки, списали 900, в видало 400. Все зробили по інструкції яку нам надали у підтримці, по результатам інкасо — відмова, так як у банку, який видавав кошти «все зійшлося». Ну що можу сказати. Нехай буде на ліки тому, хто прикарманив ці кошти. Ніколи не думала, що мій улюблений Моно зробить такий «сюрприз» для моєї сім'ї. Або ставте свої банкомати, або краще захищайте клієнтів.
monobank
Відповідь банку
6 січня 2023, 14:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatonsto 6 січня 2023, 11:19
5375 4141 2786 5383 Онищенко Д В Берут предоплату и морозятся
monobank
Відповідь банку
6 січня 2023, 14:09
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
cac 5 січня 2023, 17:47
Сплачена ком. послуга. Прошло 4 дні грошей постачальник послуг не бачить. Скрін квітанції надав. Постачальник вимогае листа від банка-банк не надае. Пише- дивиться квітанцию. Де гроши затримались? Думаю є проблема в банке.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2023, 18:16
Колеги перевірили інформацію.
Ваш платіж здійснено за договором з компанією, кошти мають відобразитися в особистому кабінеті компанії протягом 5-7 робочих днів, з дати проведення платежу. У разі, якщо особовий рахунок та одержувач вказані коректно – рекомендуємо очікувати зарахування платежів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій К 5 січня 2023, 10:24
Если вы боретесь с мошенничеством или хотя бы примите заявку.
Ситуация в том что разводят людей на деньги на сайтах знакомств.
Я не попал, но написал что бы не попали другие. Посмотрите транзакции там в районе 400грн должны быть транзакции.
Спасибо за внимание.

Банк монобанк отличный банк, давно пользуюсь все хорошо)
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2023, 17:14
Написали в особисті повідомлення для уточнення деталей
bn4 4 січня 2023, 20:27
При оформлении валютного депозита анонсируется возможность снять его наличными в кассе Универсал Банка. Однако, когда доходит дело до снятия депозита по завершении срока, начинаются всевозможные препятствия со стороны банка.

Первый сюрприз: для снятия депозита доступны только три города, при этом нужно ждать два дня, пока подготовят нужную сумму.

Второй сюрприз: вечером накануне назначенного дня приложение сообщает, что депозит мне завтра в выбранном отделении не выдадут. Поддержка предлагает совершенно неприемлемые варианты:

1. Открыть счёт в Укргазбанке или А-Банке и снять наличку через него. Возникает большой вопрос, почему мне навязывают обслуживание в другом банке и почему депозит, оформленный в Универсал Банке, нужно снимать в другом банке.

2. Ждать около 20 дней до следующей доступной даты, чтобы получить наличку в выбранном отделении. При этом не гарантируется успех: накануне могут позвонить и снова перенести на неопределённый срок.

3. Не снимать депозит наличкой.

Совершенно не укладывается в голове то, что в банке знают объёмы резервов по отделению на 20 дней вперёд, тем не менее, обещают то, что не могут выполнить, — выдать депозит через 2 дня. Также удивляет, что всё равно могут сообщить накануне об очередном переносе.

Создаётся впечатление, что банк всеми способами пытается усложнить и задержать выдачу депозита, чтобы подольше бесплатно попользоваться моими деньгами в валюте.

В дополнение к этому, некоторые возможности просто скрыты из приложения, и выяснилось, что их можно заказать через поддержку. Если обратиться в поддержку до окончания депозита, то можно и дату выбрать не через два дня после окончания, а день в день, и город можно выбрать не из трёх предложенных (но тогда выдача будет в другом банке). Но как об этом узнать заранее? На это и расчёт, видимо.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2023, 14:46
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення або в банк-партнер та запропонувати клієнту отримати кошти
Вибачте, будь ласка, за незручності
Додатково написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Ksenia Viktorovna 4 січня 2023, 18:01
Монобанк дуже мене розчарував. 3 тижні тому, 16.12.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає шаблоними фразами, які зовсім не є відповідями на мої питання. Служба підтримки посилає мене до банка-відправника, я ж, в свою чергу, до банка-відправника неодноразово з цим питанням зверталася, всі необхідні документи та іниормацію від банка-відправника отримала і передала монобанку, який все рівно стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ усспішний і квитанцію про успішний переказ мені надсилає. Підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише футболить мене по 10 колу до банка-відправника. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2023, 15:09
Для перевірки інформації та для того, щоб розібратися в ситуації, наш співробітник зв'язався з вами по телефону
Ірина Коссе 4 січня 2023, 15:13
Карту оформила в 2021 году, все было нормально. 3 января 2023 года
не смогла пополнить мобильный счет. Написала в поддержку и оказалось, что со мной разорвали договор в одностороннем порядке и заблокировали счет без пояснения причин. На счете зависли 13 тыс. грн. Не рекомендую! В один момент можете остаться без денег!
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 січня 2023, 16:07
Дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити клієнту у випуску картки, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1.
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
dronator 3 січня 2023, 14:42
Користувався послугами моно близько 3−4 років.
Завжди всім рекомендував, радив, розповідав про зручну аплікашку, кешбек, зручне користування, миттєві перекази, нульові комісії і тд.

Однак нещодавно до мене прийшов лист, який дуууже був схожий на фішинг ніби від монобанку, без теми, лише із запитанням «коли надасте документи?». Я послав в спам так я к подумав, що то дійсно спам (попередньої переписки не було).

Пізніше я звернувся до підтримки з іншого питання і виявилось, що той лист все ж був від моно підтримки.
В новому листі пояснили, що я є родичем «публічної особи», надайте документи, які підтверждують дохід.

Звичайно, не весь мій дохід був офіційним, як і в більшості громадян України, обороти по карті були невеликі, чисто в обʼємі місячних витрат. (10−40к грн). Я надав виписку із Дії за декілька років по нарахуваннях офіційної зп. Зараз іще не оформлений офіційно, але маю дохід, його показав, прислав всі інвойси, виписки із інших платіжних систем, в т. ч. криптовалютних майданчиків, бо маю невеликі вкладення, котрими і користуюсь.

Через тиждень мовчання, 2-го січня мені відписали вже не на пошту, а в телеграм. Фактично послали без адекватних пояснень, зіславшись на свій один затертий скрипт про «право банку», «перевірку із декількох джерел» і тд. Відмовили в обслуговуванні.
Так, я згоден, частина моїх доходів не була офіційними, урок засвоєно. Однак таких не те що клієнтів, громадян України більшість (на жаль), деякі мають нормальні бізнеси (і відповідні заробітки) і взагалі не мають ніяких трудових відносин з точки зору закону.

Я в свою чергу працював по КЗпП, великих оборотів не мав, невеличкі кредитні борги, які мав час від часу закривав в найкоротші строки, мій батько в свою чергу є «публічною особою» вже декількадесят років.
Але ок, все ясно, вирішили, апеляцій не приймають, до побачення.
На моє питання, чи можу я в подальшому, після оформлення, наприклад ФОП стати клієнтом банку, мені відповіли «Якщо буде змога банку запропонувати обслуговування, то ми звяжемося». Що в цілому значить «виходь на%%й з чату вже і не томи».

Тому питання одне — чому після досить адекватної історії і взаємовідносин до мене ставиться як до покидька, як до шахрая?
Рік лише почався, на часі 3 січня, але я не знаю в кого вийде стати більшим розчаруванням року для мене, ніж монобанк.

P. S. оператори підтримки не виказують особливої зацікавленності і клієнтоорієнтованості, шлють одні і ті ж заготовані і неінформативні скрипти у відповідь.
Листи взагалі не піддаються жодній критиці, немає теми, структури, різний розмір, різний колір шрифту, неправильно написані слова.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2023, 16:36
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Проблема вирішена
Timofeyodessa 3 січня 2023, 2:36
Пытался снять наличные с карты монобанка в банкомате Приват. 17.12.2022 в 12.54. В момент снятия суммы 10000 грн банкомат очень долго считал после чего выдал ошибку и на время перестал работать наличные так и не выдав. Созвонился с банком монобанк создали заявку на возврат средств через платежную систему. Почему не подали заявку в приватбанк не известно. И сказали что будет только первый ответ в течение 60 дней. Получается только ответа ждать 60 дней и не факт что деньги вообще вернут мне на счет. Это чистой воды кража, в чем операторы Монобанка не хотят разбираться. Деньги кстати нужны были мне срочно на лекарства. Пришлось брать кредит в другом банке. Прошу разобраться с данной ситуацией и вернуть мои средства.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2023, 16:26
Згідно з внутрішніми процедурами та особливостями банківської системи, за спірними транзакціями питання вирішуються за допомогою платіжної системи
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи
Колеги написали вам в месенджері інформацію, стосовно оскарження операції
Адріан Хомич 2 січня 2023, 16:24
Оплачував готель, плату зняло, після цього через три дні монобанк в 3 ночі робить списання, тих самих коштів, на рахунок готелю вони не приходили, говорячи мені що це було офлайн списання і чекати на свої кошти я повинен 11 днів, для чого це все, я нехочу чекати на свої кошти по чиїйсь провині
monobank
Відповідь банку
2 січня 2023, 16:54
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tarramm 30 грудня 2022, 11:19
Живу в Мелитополе. Город оккупипован уже 9 месяцев. Работаю. Зарплата в рублях. Цены в рублях. Жизнь в рублях. Имел карточный кредит в этом банке, с погашением которого проблем не было. Текущий. Взял — отдал. Но пришли рузкие. Дальше вы знаете.
Суть проблемы: банк от меня требует погашения. И как я это сделаю? Зп в рублях, терминалов нет, связи нет и прочие прелести оккупации о которых вы понятия не имеете.В рублях вы брать отказываетесь. Вы продолжаете мне начислять долг, несмотря на мою просьбу предоставить крелитные каникулы.
monobank
Відповідь банку
30 грудня 2022, 14:43
Мы искренне сопереживаем. К сожалению, ситуация очень сложная в оккупированных регионах
Для того чтобы не портить кредитную историю необходимо внести минимальный платеж
Возможно, кто-то из близких или знакомых может помочь с внесением средств
Drap . 29 грудня 2022, 19:00
Ещё год назад отказали в обслуживании якобы за отмывание денег/финансирование терроризма. Соответственно, информацию банк передал и в государственную службу финансового мониторинга, с которым у меня потом были разбирательства, из-за чего отказ в обслуживании я получил во всех банках на тот момент. Что имеем в итоге? Монобанк после подтверждения моих доходов (зарплата военного) просто отказал в обслуживании, служба поддержки просто шаблоном заканчивала диалог, остальные банки. ПриватБанк и укрсиббанк так же потребовали у меня подтверждение доходов, но с этими банками проблем не возникло. На момент блокировки я не мог открывать счета в других банках, так как блокировка была от госфинмона, но опять же, что имеем в итоге? Приватбанк и укрсиббанк продолжили моё обслуживание, остальные банки так же меня обслуживают после снятия блокировки госфинмониторингом. Монобанк, возможно ли решение данной проблемы, или отказ в обслуживании перманентный?
monobank
Відповідь банку
30 грудня 2022, 12:23
К сожалению, мы не можем продолжить ваше дальнейшее обслуживание в нашем банке
Если решение изменится — мы вам обязательно сообщим
summ3r 27 грудня 2022, 23:33
Хотів би трішки розбавити полосу негативних відгуків.
23 грудня закінчився 3-місячний валютний депо в моно. Замовив зняття на 26.12 у відділенні Універсал банку.
За день до візиту, прийшло повідомлення, що можу забрати у відділенні укргазбанку.

Чесно кажучи трошки челенджу з їхнім еко додатком і сама процедура на годину часу. Але впринципі все пройшло, на мою думку досить добре.

Після відгуків тут, очікував гірший результат, але я задоволений.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 грудня 2022, 12:57
Дуже дякуємо за високу оцінку, відгук та за те що поділились своїм досвідом

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.36 39.8295
EUR 42.25 42.9
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.36 39.8295
EUR 42.25 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝