Відділення monobank: Чернігів, пр-т Миру, 49 (ЦУМ)
Адреса:
Чернігів, пр-т Миру, 49 (ЦУМ)
Телефон:
0 800 205-205
Час роботи:
Пн-Нд: 10:00-20:00, без перерви
Відгуки про відділення:
ЦУМ Чернігів, є миттєвий перевипуск картки
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Руслана Коваль
12 лютого 2025, 19:14
Після зміни картки на Візу, що було обов’язково картку перестали приймати в половині магазинів Польщі. Приходиш до каси самообслуговування, наприклад Росман або Бедрьонки, Леклерк інших і не можешь здійснити оплату, картку монобанка апарат просто не бачить!!! Я як дурна стою і перекидую гроші з моно на приват щоб здійснити оплату. Інші картки привата або Сантандера (теж віза) все приймає, а моно — ні. Таке саме з карткою доньки, яку оформили як їй виповнилося 14 років. Зверталася в підтримку банка, постійні відписки, ми перевіряємо, дайте нам докази, що там пише постермінал ітд, мені що стояти фотографувати? Тим більше, що воно дуже швидко зникає, що помилка і все. Стоїш як ідіот перед касою🙁. Хочу попередити інших, беріть картки інших банків, бо будете мати халепу з цими новими картками монобанка ((
Коментарі (35)
Ответ банка

13 лютого 2025, 12:00
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація
На жаль, є багато причин, з яких картка може перестати коректно працювати
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
На жаль, є багато причин, з яких картка може перестати коректно працювати
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Сьогодні стикнулась з проблемою, що мені прийшло повідомлення в телеграм чат моно в якому йшлось, що мені відмовлено в подальшому обслуговування. На питання чому, вони не можуть надати відповідь через політику банку. На картах не будо жодних неправомірний дій, картка не була задіяна не у виводі грошей, не у шахрайстві і тд. На прохання оскаржити, дали відповідь, що оскарженню не підлягає.
Стосовно виводу коштів, цілий день мені говорять, що очікуйте порядок подальших дій, але яких дій — невідомо. Фінанси вивести я не можу, в застосунок зайти не можу, щось дізнатись у підтримці не можу, бо вони вже не відповідають на мої повідомлення.
Коментарі (36)
Стосовно виводу коштів, цілий день мені говорять, що очікуйте порядок подальших дій, але яких дій — невідомо. Фінанси вивести я не можу, в застосунок зайти не можу, щось дізнатись у підтримці не можу, бо вони вже не відповідають на мої повідомлення.
Ответ банка

Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Передали запит колегам розглянути цю ситуацію, на жаль, рішення банку не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Кнопка для виведення залишку коштів з'явиться завтра у застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато параметрів та інформацію із різних перевірених джерел.
Передали запит колегам розглянути цю ситуацію, на жаль, рішення банку не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Кнопка для виведення залишку коштів з'явиться завтра у застосунку.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення комунікацій та вживемо відповідних заходів.