×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.9 | 41.3206 |
EUR | 44.88 | 45.4401 |
Всі курси банку |
АРТЕМУ ПРЕМІЮ!!!
Написати коментар
Депозит
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (6)
Эм спасибо
Дійсно, у нас відсутня оцінка співробітника після діалогу, однак ми оцінюємо якість сервісу внутрішніми інструментами
Коментарі (1)
Не всегда зачисляется кэшбек
В чате поддержки в таких ситуациях говорят, что я не выбирал эту категорию на момент оплаты. А выбрал её только за несколько минут до обращения в чат.
Это не так, ибо все категории выбираются мной в начале месяца. До обращения в чат я мог снять и поставить + на категорию повторно, но перед оплатой они всегда есть.
В каких-то обращениях в чат они признают вину и делают перерасчет, а в каких-то стоят на своем. Нет желания чилить в чате по 30−40 минут ради кб 100−200 грн., поэтому бросаю это дело.
Пофиксите, пожалуйста, эти моменты с кэшбеком. Бесит.
Дійсно бувають ситуації, коли кешбек не нараховується автоматично. Таки ситуації ми розбираємо окремо в індивідуальному порядку.
Стосовно останнього вашого звернення, ми бачимо що оплата пройшла за МСС, який не входить в перелік обраної категорії
Коментарі (2)
Оперативна відповідь та вирішення питання
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Написати коментар
Найпрогресивніший та найсучасніший
Коментарі (1)
хз шо тут писать
всім рекомендую
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Написати коментар
Є що виправляти
2. Відсутність кнопки «повернути гроші». Це мінус. Так, я можу це зробити вручну, але це буде вважатися окремою транзакцією, не відмовлю від коштів. Дуже часто іншим людям переводять якісь копійки шахраї, щоб потом влаштовувати проблеми через «шахрайство» та погрожувати заявами в поліцію. А зараз кудись ходити не хочеться (я думаю усі розуміють чому).
3. Чому неможливо поставити окремий PIN на застосунок? Це незручно. Я маю на увазі локальний, не той що транзакції авторизує.
Підтримка на висоті. Пити в якусь дурню про те як захистити свою картку, й мені надали розширену інформацію з покроковою інструкцією. За це ВЕЛИЧЕЗНЕ дякую.
Додатково відповіли вам у особистих повідомленнях
Коментарі (2)
Кращій банк. З найкращіми умовами, тарифами, командою професіоналів та додатком.
Мобільний додаток — це як особистий фінансовий асистент. Контроль над фінансами, проведення платежів, перекази коштів — все це легко та зручно доступно в одному місці. А головне — швидкість та надійність операцій. Технічна підтримка, яка так швидко реагує на потреби клієнтів, допомагає вирішувати будь-які складнощі миттєво.
Такий сервіс, де підтримка використовує виписки та документи для оперативного вирішення питань — це дійсно нове слово у світі фінансових послуг. Монобанк — це не лише банк, це довіра, зручність та надійність у кожній фінансовій операції.
Коментарі (3)
що ж це у вас за джерела такі🤔
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (13)
Крапля дьогтю в цистерну меду…
Банком та додатком задоволений — що стосується оплат, переказів тощо. Хочу вказати за дрібну неприємність що є настільки нелогічною і безглуздою. Ситуація з внутрішнім паспортом громадянина України. Річ в тому що в 45 років потрібно в паспорт вклеїти нову фото. Я це зробив. В витягу на останній сторінці паспорта чітко (юридично) написано що потрібно вклеїти лише фото — інакше паспорт буде недійсний. Більше ніяких пунктів та підпунктів про те, що на фото має стояти печатка чи додаткові відмітки. Як написано так і зробив. (Не мав і не маю жодної можливості попасти в паспортний стіл) Для того щоб я через додаток монобанк купив автоцивілку я маю завантажити свій внутрішній паспорт-який в мене не прийняли із-за того що немає додаткових відміток. Це здалось такою маячнею. Автоцивілка яка має відношення тільки до автомобіля (немає значення хто власник) в додатку моно вимагає обов’язкової відмітки на моєму фото в 45 років? В мене є закордоний паспорт, ДІЯ, водійське…але то все не підходить. На сьогодення-багато людей взагалі наразі втратили свої внутрішні паспорти то чому немає альтернативи в тій ситуації? (Автоцивілку я оформлю через партнера Моно. На диво там все гаразд. Але не в тому контекст, а в нелогічності певних дій -які я думаю просто потрібно усунути- щось застаріле з часів радянщини напевно)
Самому банку вітання -дякую що ви є.
З повагою Тарас.
Ми передали колегам інформацію, для розгляду і можливих змін в майбутньому
Дякуємо
Коментарі (32)
Не дают вывести личные средства
Відповідно до п. 4.3.6. Умов та правил Банк здійснює документальну перевірку джерел походження.
Відповідно до п.4.3.23. Банк може у передбаченому чинним законодавством порядку призупинити здійснення фінансової (фінансової) операції (операцій).
Для встановлення правомірності переказу Банк за результатами моніторингу або у разі опротестування переказу власником, емітентом або платіжною організацією платіжної системи має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на 60 календарних днів.
На поточний момент, документи розглядаються спеціалістами.
Ми надамо відповідь відразу, як тільки закінчиться перевірка.
Коментарі (10)
Своевременно помогли.
Коментарі (2)
Шахрайство
Залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Написати коментар
Не платить податки 4441114400267207
Коментарі (3)
Жахливий додаток — жахливе обслуговування
Дійсно, на жаль, може вказуватися декілька міст, ми працюємо над тим, щоб виправити це і вказувалось лише одне місто
Стосовно відеодзвінку, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (8)
банк вразив
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
На зараз колеги детально перевіряють всю ситуацію та нададуть вам зворотний зв'язок стосовно дій співробітників
Коментарі (36)
банк-барига
Скорингова система аналізує дуже багато факторів та параметрів.
Ймовірно система отримала додаткову інформацію, що може вплинути на рішення про доступ до кредитного ліміту.
Бачимо, що сьогодні зранку банк вже переглянув рішення.
Коментарі (22)
зарахування переказу з-за кордону
Через пару хвилин мені той самий співробітник відповідає що ці документи нібито «не підтверджують факт виплати коштів» хоча я консультувався с юристом і навпаки він мені каже що 1 документ (фактура) є прямим підтвердженням, з печатками та підписами.
Далі мені співробітник банку пише, що у мене в push-up повідомленнях заява та попросив підписати через телефон. Відкриваю, а там бачу заяву що я, Валерій Пархоменко відмовляюсь від зарахування так як воно є помилковим.
Виходить з якоїсь причини, банк/співробітник відмовляється прийняти документи (фактура, контракт з компанією) і просить щоб я підписав хибну заяву де написано що я підтверджую що зарахування помилкове і відмовляюся від грошей.
Повне листування і фото я зберіг, звертатимуся до НБУ
Ми розглянули в індивідуальному порядку документи, що ви надали.
На поточний момент, питання з отриманням переказу вже вирішено
Коментарі (13)
Плата за перевипуск карти
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (8)