Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Нещодавно зі мною сталася вкрай неприємна ситуація, пов’язана з банком «Monobank». Як виявилося, я далеко не єдиний, хто зіткнувся з подібною проблемою.

Це був звичайний день. Я згадав, що на моєму рахунку в Binance давно лежать кошти, про які я майже забув. Ці гроші були відкладені ще з початку війни як своєрідна «фінансова подушка», адже зберігати всі кошти виключно в банку було ризиковано.

Я вирішив вивести гроші через P2P Binance на карту Monobank, щоб скористатися ними. Це були кошти, на які я розраховував прожити найближчий час. Однак через кілька днів після переказу, відкривши застосунок, побачив повідомлення про необхідність повторного підтвердження через ДІЯ.Підпис.

Я виконав усі вимоги та спробував знову увійти в обліковий запис, але доступ залишився заблокованим. Звернувшись до служби підтримки Monobank, отримав лише коротку відповідь: «Ваш рахунок заблоковано». Жодних пояснень чи попереджень.

Я намагався дізнатися, чи пов’язане це блокування з переказом з Binance, але служба підтримки вперто ігнорувала мої запитання. Жодної конкретики, лише повна відмова від діалогу.

На мою думку, банку варто було б діяти обґрунтовано: проводити ретельну перевірку транзакцій, запитувати додаткові документи чи підтвердження, а не блокувати рахунок без пояснень. Відчуваю, що мене несправедливо внесли до «чорного списку», що викликає неабияке обурення. Я жодним чином не причетний до шахрайських дій і, більше того, сам неодноразово ставав жертвою обману.

Я намагався оскаржити рішення банку, але всі мої спроби були марними. Служба підтримки чітко дала зрозуміти, що розглядати мій випадок вони не збираються.

Це дуже розчарувало мене, адже я завжди цінував Monobank за зручність і якість послуг. Проте така байдужість до клієнтів змушує замислитися над тим, чи варто продовжувати співпрацю з цим банком.

Я щиро сподіваюся, що Monobank змінить підхід до розв’язання подібних ситуацій і припинить необґрунтоване блокування рахунків. Хочу, щоб усе було справедливо і прозоро, адже довіра клієнтів — це найцінніше для будь-якого банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 січня 2025, 12:01
Ми розуміємо, що ситуація, яка виникла, викликала у вас розчарування.
Водночас інформація, наведена у вашому відгуку, не повною мірою відображає всі дії та обставини, які мали місце. Ми не можемо надати деталі, щоб пояснити ситуацію в повному обсязі, адже це порушило б банківську таємницю, що є неприпустимим.

Банк приймає рішення щодо обслуговування клієнтів, спираючись на ретельний аналіз даних.
У даному випадку позиція банку щодо обслуговування залишається незмінною.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andriy2003 21 січня 2025, 21:46
У вирішенні проблеми мені допоміг Костянтин. Він більше двох годин переписувався зі мною поки до мене нарешті не дійшло. Велике йому дякую 🤝
monobank
Відповідь банку
monobankua 22 січня 2025, 13:15
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Проблема вирішена
Єлизавета Чумак 21 січня 2025, 18:28
Вітаю! Найкращий банк серед українських- вважала я до моменту, поки мені не відмовили в обслуговуванні без жодних пояснень. З додатку вилогінило. Я навіть не могла вивести кошти так я вони залишались по картках. З $ карти теж смішно- вивести не можна. ФОП гроші- вивести не можна. Все єдиною сумою зарахувалось на рахунок в іншому банку. Є бажання розібратись в причині, готова надати виписки про сплату податків- але представники монобанку не дають жодних пропозицій чи надій. Прошу розглянути моє прохання на відновлення співпраці або ж зрозумілу причину відмови в обслуговуванні. Певно лише завдяки зверненню в суд зможу його отримати відповідь. Та навіть більше не скажу- користуватись додатком взагалі стало не можливо, навіть перевірити історію транзакцій. До речі цікавий факт- що відмовили під час відпустки за кордоном) готова іти на зустріч банку, але якщо
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2025, 20:07
Ми розуміємо, що ваші очікування були іншими.
Банк приймає рішення щодо обслуговування, ґрунтуючись на ретельному аналізі даних із різних перевірених джерел. На цей момент, наявної інформації достатньо для прийняття рішення. На жаль, позиція банку залишається незмінною.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.

Якщо вам потрібні документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
aleksandr1432 20 січня 2025, 22:06
Спасибо службе поддержки моно за быстрое решение моей проблемы, максимально подробно объяснил и предоставил всю необходимую информацию (после чего проблема была решена). лучший банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 січня 2025, 15:33
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pol349101939 17 січня 2025, 22:34
Хочу подякувати операторам за привітність та оптимізовану роботу! Швидко допомогли з вирішенням проблеми та терпляче пояснили. Моно кращий.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 січня 2025, 13:24
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Додатково написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Cortex 17 січня 2025, 21:52
Банк не открывает карту национального кешбека, ссылаясь на то, что заблокирована черная карта (карта блокировалась по моей просьбе, для обеспечения сохранности кредитных денег на карте) С 31 декабря 2024 года не получается разблокировать карту, в банк обращался уже 15 раз, ссылка которую банк сбросил на электронную почту не работает (в приложение банк не сбрасывает и на электронную почту ссылку также банк не сбрасывает, но после третьего обращения банк сбросил на электронную почту ссылку на видео связь для разблокировки карты) по ссылке не возможно выйти на видео связь. Прошу банк доработать алгоритм разблокировки карты.
Банк без отделений это не банк, это шарашкина контора, решить какой-то вопрос по претензиям не возможно, т.к. отделений нет, квитанций с мокрой печатью не получишь, для получения денег необходимо заказывать за неделю, а если в банке партнере нет денег, необходимо ждать еще, в банке партнере клиенты МОНО банка, отходят на второй уровень, т.к. у банка партнера в приоритет свои клиенты, а потом все остальные.
— плюсы Моно банка нет
— МИНУСЫ
1. нет отделений банка и касс для получения и внесения наличности, а также решить вопросы (получить квитанцию с мокрой печатью, разблокировать карту, получить новую по утере или сроку действия).
2. нет своих банкоматов для получения наличности
3. нет своих терминалов для внесения наличности
4. платное получение карток
5. Не полной функционал приложения, не возможно связаться со службой поддержки
через приложение (только через мессенжер).
6. Банк не отстаивает своих клиентов, если возникают спорные ситуации по обслуживанию в отделениях банков партнеров и терминалов пополнения счета
7. комиссия за снятие личных средств с карты.
8. нет карт для выплат, белая карта — я не считаю это карту для выплат, это для
получение зарплаты, если есть зарплатный проект
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 січня 2025, 12:44
Нам дуже шкода, що у вас склалось таке враження про наш банк.
Розуміємо, що відсутність фізичних відділень може для когось викликати певний дискомфорт, але ми робимо все, щоб забезпечити максимальну зручність, простоту та привабливість тарифів для наших клієнтів.

Усі питання можна легко вирішити дистанційно — через підтримку в месенджерах або телефоном. Якщо вам потрібні квитанції чи інші документи, ми безкоштовно надішлемо їх через Нову Пошту.

Щодо фінансових операцій, хочемо уточнити: ви можете знімати кошти у будь-якому банкоматі на території України. Цільові виплати, такі як зарплата, виплати СПД, пенсія, соціальні виплати та субсидії, можна знімати без комісії (до 50 000 грн на місяць). Біла дебетова картка дає можливість відокремити особисті кошти від кредитних та на неї ви можете отримувати ці виплати. Для особистих коштів комісія становить лише 0,9%, а для кредитних коштів — 4%.

Поповнювати картку готівкою чи переказом також дуже зручно — монобанк не бере комісії за такі операції.
Також немає комісії при поповненні через термінали та каси наших партнерів.

Ми дуже цінуємо кожного клієнта і завжди готові розглянути кожне звернення індивідуально. Також у випадку складнощів із партнерами, ми робимо все можливе, щоб допомогти вирішити ситуацію.
Додатково ми передали ваші звернення стосовно розблокування картки та відкриття картки Національний кешбек на перевірку якості комунікації, та вживемо необхідних заходів.
ksenaselena 17 січня 2025, 16:44
декілька годин намагалася з’ясувати причину блокування моєї картки. Виявилося, що без мого дозволу Монобанк перевипустив мою картку.
Я оформила скаргу, і після цього Монобанк перевипустив всі мої Валютні картки!!!
Без повідомлення та без узгодження зі мною. Відповідно до законодавства України, будь-які дії з вашими фінансовими рахунками повинні бути узгоджені з вами.

Монобанк офіційно анонсував перехід з карток Mastercard на Visa. Ця зміна не стосується дитячих, преміальних та валютних карток. Клієнти, які користуються цими картками, можуть продовжувати використовувати їх без необхідності заміни
Це самоуправство і беззаконня.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 січня 2025, 18:14
Час від часу платіжні системи переглядають умови роботи з банками. VISA запропонувала більш вигідні умови роботи для нас на наступні 5 років. Ці умови дозволяють нам зберегти поточні стандарти якості обслуговування, тому ми пропонуємо клієнтам перейти на VISA.

Для вашої зручності ми вже створили нову картку Visa.
MasterCard наразі продовжує працювати для оплат картою та через токени, але зверніть увагу:
— З 25 листопада кешбек по MasterCard більше не нараховуватиметься.
— Протягом поточного року картка MasterCard припинить свою роботу.
Якщо ви додасте нову Visa до Apple або Google Pay, токен від MasterCard автоматично видалиться з Гаманця, але підписки, прив’язані до неї, залишаться без змін.

Тобто ваша картка MasterCard продовжує працювати, щоб у вас було достатньо часу для замовлення пластикової Visa та оновлення платіжних даних на потрібних ресурсах.
Проблема вирішена
Александр Гладун 16 січня 2025, 16:17
Вернул деньги за товар с розетки (розетка отправила на карту) хочу перевести на другую, пишут карта заблокирована, пишу в поддержку, что прошлые переводы были получены за обмен криптовалюты p2p, попросили с биржи видео запись, где показано 5 последних сделок с картой монобанка, отправил, теперь им надо официальные документы, откуда у меня взялись деньги на обмен криптовалюты на бирже, сказал что получил деньги со стройки, наличкой, где я был неофициально устроен, и возврат долга от друзей, в итоге документы им не подходят, и других у меня нет, т.к деньги я получал только с 2х источников дохода, в итоге нет документов, нет денег которые мне розетка отправила, на мой вопрос почему на заблокированную карту мне пришли деньги, ответили мол «можно пополнять, а выводить нельзя», то есть если я получил деньги со стройки, и у меня нет документов т.к я неофициально устроенный, либо предоставляй другие документы (которых у меня нету, и не было, т.к 2 источника дохода, стройка, и криптовалюту, по криптовалюте я предоставил всё что просили) либо деньги остаются у нас. Деньги скорее всего уже потеряны, т.к у меня нет других документов, на мою просьбу вывести мне деньги, (3610грн) которые остались на карте за возврат товара с розетки, отказались, попросив предоставить документы которых у меня нет, и которых я никак не могу получить, что делать в таком случае?
monobank
Відповідь банку
16 січня 2025, 17:57
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк зобов'язаний проводити перевірку операцій клієнта, згідно з законодавством
Колеги детально перевірили надану вами інформацію та надали вам зворотний зв'язок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія Ярчак 16 січня 2025, 11:43
Оператор Марина, пояснила і розʼянила все від, А до Я, вона молодчинка!
Я дуже задоволена вашим банком, і задоволена людьми які там працюють! Ви ТОП❤️
monobank
Відповідь банку
16 січня 2025, 12:37
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Furosemid 15 січня 2025, 17:32
Валерія — один з найкращих консультантів, з якими я спілкувався за весь час! Ввічлива, компетентна, все доступно пояснила, паралельно підтримувала розмову на тему мистецтва і культури в цілому! Отримав величезне задоволення!
monobank
Відповідь банку
15 січня 2025, 18:07
Дуже дякуємо за відгук!
voshik 15 січня 2025, 13:04
З 13.01.25 у монобанку почались серйозні проблеми із платежами по ібан, якщо ви хочете людині у якої монобанк відправити кошти по ібан і ваша сума більше ніж 2 тисячі то ваш платіж застрягне десь у системі і буде висіти 3−4 дня, хотя монобанк цього не визнають, кажуть у них проблем не має все добре працює, я їм кажу в інші банки платіж йде 15 хвилин, а у ваш людина чекає 3 день, вони дають заготовлену відповідь, що
"
Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому якщо на карту платіж відправлений в цей час, то він має бути зарахований орієнтовно протягом години. Якщо платіж відправлений після 22:30, то зарахування слід очікувати після 1:30. Якщо він не зарахований у цей термін — рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування до 22:30. Якщо після 22:30 дати валютування не буде зарахування, потрібно повідомити нас повторно для перевірки.

Це стандартні терміни зарахування по IBAN, ми не затримуємо зарахування коштів і завжди раді допомогти в перевірці при зверненні
"
Бла бла бла короче, а не відповідь бо це все не правда за годину платіж не зараховувався, я сам провіряв і відправляв кошти на моно у будь який час дня ночі чи вечора він всерівно приходив у монобанк приблизно о 23:20—23:30, а з 13.01 взагалі досих пір не дійшов, але у монобанку все добре вони так зізнались що вони найкращий банк до тепер не визнають своїх косяків хочуть виправити тишком нишком або потім казати клієнтам що то збій був чи то тільки в них, але люди які зараз змушені відправляти по ібан бо по номеру картки не можна то чому банк не попереджає що це буде через 3−4 дня платіж вдруг терміно переказати потрібно, не думаю що колись так розчаруюсь у цьому банку я вважав його чимось ідеальним, а він лицемірний
monobank
Відповідь банку
15 січня 2025, 14:51
Приносимо вибачення за незручності
У нас немає складнощів з 13.01.25 стосовно платежів по IBAN. Все працює в штатному режимі
Дозвольте, будь ласка, детально перевірити переказ та допомогти з зарахуванням
Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katyamelnyk5 14 січня 2025, 16:51
Чудові консультанти, допоможуть розібратися в проблемах, які у вас виникли. Вирішення проблеми та моральна підтримка — це те, що ви обов’язково отримаєте.
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 січня 2025, 17:19
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wince 14 січня 2025, 14:44
Дякую менеджеру Уляні за допомогу. Дуже змістовно пояснила про національний кешбек. Все швидко та позитивно
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 січня 2025, 16:19
Вдячні за ваш відгук!
Tanukina 13 січня 2025, 19:52
Сотрудники Монобанка помогли вернуть деньги, оплаченные на сайте мошенников
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 січня 2025, 11:59
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Marinatalaban 13 січня 2025, 19:43
Доброго вечора! Пишу сюди, так як незнаю, що робити, прошу допомоги. Я підприємець десять років, банк заблокував рахунки. Попросили надати документи, я надала ок5, ок7декларацію з податкової!!! Увідповідь: чекайте найближчим часом, і це тягнеться три місяці!!! На прямі питання -іздіватільські відповіді -«нам шкода, чим швидше вирішимо, чекайте… «прошу допомоги з шахраями в обличі моношахрай банку
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 січня 2025, 10:27
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій.
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Передали запит колегам, вони зв'яжуться з вами для уточнення інформації
Проблема вирішена
Олександр Єфремов 11 січня 2025, 22:54
Щойно, співробітники звинуватили мене у відмиванні грошей, заблокували рахунок і розірвали договір (мабуть, тому, що один із перших клієнтів виявився шахраєм).
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів.
Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.

Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.

Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.

Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс.
Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :)
На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.

Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку:
«Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».

Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.

У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.

Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.

Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
monobank
Відповідь банку
12 січня 2025, 13:25
Приносимо вибачення за некоректну інформацію щодо переказу
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Kigor 11 січня 2025, 16:40
Нульові комісії. Кешбек.
За довгий час користування одні тільки плюси і ніякого негативу.
Чудово працює підтримка менеджерів.
Виникла тимчасова проблема, пан Ярослав (фахівець з аналізу фінансових операцій), за декілька хвилин вирішив питання. Оперативно. Дуже дякую.
monobank
Відповідь банку
11 січня 2025, 17:34
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Євгеній Ковтун 11 січня 2025, 9:32
Сьогодні сталося диво, яке не тільки підняло мій настрій, але й вирішило мою проблему! Я намагався прив’язати картку до безконтактної оплати, але після численних спроб нічого не виходило. Тоді я звернувся до служби підтримки через Telegram. І тут у чат підключилася Анна. Коли я побачив це ім'я, то зрозумів, що Бог не відвернувся від мене і подарував мені промінь надії. Я був упевнений, що цей працівник зможе мені допомогти!

Анна грамотно і чітко пояснила, у чому полягає проблема, і розписала покрокове рішення. Всього через п’ять хвилин мою проблему було вирішено! Я був дуже вдячний і хотів залишити відгук у Telegram або в додатку Монобанку. На жаль, такої функції поки що немає, тому пишу тут.

Дякую працівнику Анні з табельним номером 10328 за професійну допомогу! Вважаю, що такі співробітники, як вона, заслуговують на премію — це найменше, що банк може запропонувати таким цінним працівникам. Бажаю Монобанку вдосконалити систему залишення відгуків про співробітників, а Анні — всього найкращого!
monobank
Відповідь банку
11 січня 2025, 11:23
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
Yurkefox 10 січня 2025, 8:04
Я як дурачок звичайний часто купую в інтернеті всяку фігню, і тут одного разу ввів карту, дані карти на не повіреному сайті, через днів так 3 в мене спробували списати з карти 105 доларів приблизно в гривні, Так оператор банку допомог не тільки заблокувати картку як це робить більшість банків, та й допоміг відписатись на самому сайті з якого хотіли зняти, кошти, допоміг відписатись з усіх сайтів де було видно прив’язку, дуже дякую за хороше обслуговування. Оператора звуть В’ячеслав 🤝🫡
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 січня 2025, 12:53
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
SergRusyn 9 січня 2025, 15:50
Підтримка відповідає миттєво навіть під час війни. Повернули кошти, які заплатив на фішинговому сайті. Жив у багатьох країнах протягом 9 років, і ніде не було настільки гарного сервісу. Дуже дякую. Бажаю вам росту і успіху. Ви робите багато для розвитку фінансової структури України
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 січня 2025, 16:40
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝