Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
nata8484 21 червня 2023, 14:57
Третій день не можуть закрити рахунок, немає ні долгів ні кредитів. Кожен день у підтримці кажуть що от от закриють, але рахунок так і відкрит. В чаті спілкуються загальними фразами, у чому проблема так і не можу зрозуиіти.
monobank
Відповідь банку
21 червня 2023, 15:14
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
nenavisyrusniu 21 червня 2023, 11:40
З гарного маю зауважити чи не ідеальну роботу через мережу. Банк без відділень як ні як. За отримання картки з доставкою велике дякую.

У застосунку також є багато налаштувань з безпеки карток і навіть динамічний CVV.

А тепер те що дуже дратує.
Нема можливості сплачувати в транспорті як це є у privat.
Багато відмов в обслуговуванні. Це ненадійно.
К критиці відносяться «баном» якщо почати щось критикувати у їх телеграмі.

Нема базової можливості заборонити відновлення PIN через OTP (у приват така можливість є, треба звертатися в підтримку). Якщо я не правий то вибачаюсь.

Якщо коротко:
Зручно, безпечно, ненадійно (багато відмов в обслуговуванні)
monobank
Відповідь банку
21 червня 2023, 13:27
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів

Для того, щоб заборонити відновлення ПІН-коду через кнопку «Забули ПІН-код?» достатньо перейти в меню карток (головна сторінка, значок карток над балансом), натиснути на місце для аватарки і майже в самому низу списку є налаштування «Заборона відновлення ПІН». В цьому випадку відновити ПІН-код можна буде лише через службу підтримки

На рахунок ваших звернень до підтримки, написали вам в особистому повідомленні
ch777 21 червня 2023, 11:14
При отриманні валютного депозиту кассир видала мені купюри, значна кількість з яких мала кольорові печатки та плями. При поверненні ціх купюр касиру я отримав заперечення, що з купюрами все ґаразд та інших доларів у касі немає. Довелось підвищити голос, бо забирати валютний мотлох я не збирався та одразу в касі знайшлися нормальні непошкоджені купюри. Монобанк увсюди трубить що він найкращий банк, своїм же клієнтам підсовуває мотлох замість грошей, який потім тільки візьмуть з 50% уцінкою. Підтримка не може нічим зарадити та відписується шаблонами, що вони тут ні до чого та не можуть замовити клієнтам нормальні купюри, а забирати тим що привезли до каси. Чомусь у іншому банку видали нормальні купюри та без галасу замінили 1 купюру з печаткою
monobank
Відповідь банку
21 червня 2023, 13:16
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та виправитися
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Oleksii Ch 21 червня 2023, 11:08
Лише факти. Про один з найкращіх банків України без води та прикрас.
1. Банк піклується про якість своєї клієнтської бази. Тут немає місця сірим бізнесам, відмиванню грошей, крипто-спекуляціям, тощо. Порушники правил обслуговування рано чи пізно отримають відмову в обслуговуванні, щоб адекватні законослухняні клієнти могли спати спокійно.
2. Чудова концепція банку без відділень, коли не треба ходити, стояти в черзі, спілкуватись з випадковими людьми. Якщо бажаєте звернутись до банку для певних юридичних дій, треба просто діяти за законом України «Про звернення громадян» а не вмовляти персонал банку прийняти за зареєструвати звернення у відділенні.
3. Підтримка банку вже довгий час є взірцем поваги до клієнта та зразком клієнтоорієнтовності. Якщо відповідь існує, вона буде надана. Підтримка дуже ефективно вирішує реальні проблеми законослухняних клієнтів. Стає на сторону клієнта та професійно діє під час диспутів з міжнародними платіжними системами. Доречі, решта українських банків почала активно копіювати концепцію роботи підтримки Моно.

Отже банк дуже користний для нормальних та адекватних клієнтів, яким треба ефективний та прогресивний фінтех продукт. Якщо ви працюєте легально, не порушуєте правила обслуговування та закони, можете почуватись цілком вільно та безпечно на довгий час. Висновки робіть самі

P. S.: Даний відгук є особистою думкою клієнта банку з багаторічним стажем обслуговування як фізособа і як фоп.
monobank
Відповідь банку
21 червня 2023, 13:15
Дякуємо за відгук!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanceBoob 20 червня 2023, 20:24
Я обратился в тех поддержку монобанка и мне помогли за 5 минут решить вопрос спасибо большое оператору Александр номер 8393, фамилию он мне не назвал свою
monobank
Відповідь банку
21 червня 2023, 9:54
Вдячні за ваш відгук! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 червня 2023, 9:29
Відгук не зарахований (на 23.06.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
pravdorrrub 20 червня 2023, 18:41
Просто факты. О худшем украинском банке, без воды и прикрас.
1. Банк может прекратить обслуживание клиента в любой момент и под любым предлогом, а деньги навсегда заблокирует, проще говоря — украдет. Соответственно на этом пункте доверие к банку можно прекращать. Ибо адекватный и здравомыслящий человек в жизни не доверит свои деньги ворующему банку.
2. Банк без отделений, куда обращаться и в какой колокол звонить, когда нужно добиться от банка какого-то действия, особенно юридического? Правильно, в никуда.
3. Поддержка банка абсолютно не клиентоориентирована, где практикуются банальные шаблонные ответы, она никоим образом не решает проблемы клиента и есть полностью бесполезной.
Соответственно пользы для клиента от этого банка нет никакой, зато может себе заработать геморроя и головняка на долгое время. Выводы делайте сами.
monobank
Відповідь банку
20 червня 2023, 19:22
Бажаємо звернути вашу увагу, що банк діє відповідно до Умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки.

10. Заключні положення
10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї із Сторін.

Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте перевірити діалоги з підтримкою, для цього написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MyNameIsBright 19 червня 2023, 23:45
Не дуже полюбляю писати відгуки де б то не було але…

Ігор з Mono, дякую тобі за допомогу! Я все ж хочу залишитися для тебе анонімом, але ти мені дуже допоміг. Дуже вдячний підтримці за терпіння та підтримку!

Що про застосунок?
Все як і маю бути. Не розумію кількості негативу до банку. Працює, а що ще треба від банку?
monobank
Відповідь банку
20 червня 2023, 9:38
Вдячні за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 червня 2023, 17:01
Відгук не зарахований (на 22.06.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Bond1978 19 червня 2023, 12:14
8/06 держ. Виконавець надіслав постанову про зняття арешту з рахунку рекомендованим листом. Проте станом на сьогодні співробітники монобанку відмовляються шукати лист у своїй вхідний документації. На надіслані мною фото постанови не реагують. Так як я є військовослужбовцем то не маю змоги особисто їздити і вирішувати дане питання
monobank
Відповідь банку
19 червня 2023, 13:23
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми хочемо вам допомогти з цим питанням і просимо уточнити у виконавця трек-номер листа, який було нам надіслано
Звернутися до виконавця можна дистанційно, за номером телефону або написати на електронну пошту, всі контактні дані є у застосунку, в повідомленні про накладення арешту
Useroftruth 19 червня 2023, 11:28
Банк не має жодної з функцій яка є у конкурентів.

Наприклад: заборона УСІХ інтернет операцій (ПУМБ), інтернет картки (PB)

У банку найбільш ненадійний моніторинг. Тож вам замість запроси документів можуть взяти й відмовити в обслуговуванні. Чому? А тому. Вони самі не знають.

Техпідтримка це просто пекло. Пишиш щось більш менш складне, а у відповідь набор «скрипту». Таке враження що вони на будь які запитання про відмови та моніторинги беруть копіювати вставити.

Жахлива якість обслуговування. Ніхто нічого не знає та не каже. Але якщо щось порушено (що саме — гадай) відправляють до біса.

Нажаль Mono — єдиний банк без тих де не треба ходити у відділення (у ПУМБ наприклад можуть періодично запрошувати на веріфікацію у відділення) тож для мене Mono єдиний варіант.

Сподіваюся тих відмов стане менше, а підтримці змінять шаблони.
monobank
Відповідь банку
19 червня 2023, 14:13
Можна залишити оплату в інтернеті лише з підтвердженням в застосунку/смс. Щоб це зробити, достатньо зробити на головному екрані свайп вліво, обрати «Налаштування безпеки», «Оплата в інтернеті» і вимкнути. Тепер можливі списання лише у випадку, якщо при оплаті буде 3DS

Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам. Уточнення походження коштів не означає, що ми відмовляємо в обслуговуванні. У разі, якщо банк отримує достатні пояснення щодо підозрілих операцій, перевірка не впливає на можливість обслуговування
Банк не зацікавлений у відмові в обслуговуванні клієнтам, оскільки частково отримує прибуток від розрахунків клієнтів

Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Дозвольте перевірити діалоги з підтримкою, для цього написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KawaiiGirl 19 червня 2023, 2:53
Учора зареєструвалася у застосунку Mono, та вирішила звернутися до техпідтримки з приводу створення залізної банки. Дуже швидко відповіли на усі запитання.

Привіт службі турботи:)

Але є один недолік — PIN для входу в аккаунт замість паролю як у всіх інших банках
monobank
Відповідь банку
19 червня 2023, 11:11
Дякуємо за відгук
Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку
OrkiGunutNuIHay 18 червня 2023, 20:26
Если быть кратким то банк может поставить финмониторинг и даже отказать в обслуживании если на вашу карту (или банку) будет поступать много «левых средств»

В теории любой может заблокировать чужую карту переводя на нее небольшие суммы денег очень много раз. И если с финмониторингом все понятно то отказ в обслуживании максимально вероятен в таком случае. Вы ничего не сможете доказать техподдержке.

Это мы говорили про теорию. А теперь к практике:
В банке полностью отсутствует возможность заблокировать прием средств на свой счет (только перевыпуск карты)
Ссылка на пополнение счета (не банки) статическая и никогда не обновляется. Огромнейший минус так как вам могут устроить проблемы скажем сотнями мизерных пополнений)
Абсолютное отсутствие объяснений количества отказов в обслуживании перед аудиторией. Что именно можно нарушить?

Из того что раздражает: техподдержка которая говорит скриптами вместо живого общения и низкая компетенция сотрудников PR (нет взаимодействия с клиентами)

Под вопросом:
Компетенция сотрудников финмониторинга (судя по жалобам они принимают далеко не все аргументы, однако опыта с ними по счастью не имею поэтому от себя писать не могу) и безопасность аккаунта защищенного 4 циферками (49=262144 комбинаций). Защит от подбора обнаружено небыло (поправьте меня если я неправ)
monobank
Відповідь банку
19 червня 2023, 11:08
У випадку, якщо вам на рахунок надходить велика кількість незрозумілих вам переказів, просимо звернутися до підтримки, щоб ми зафіксували інформацію і вжили заходів у випадку, якщо відправник — клієнт моно

Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею

Ми активно працювали і працюємо над безпекою входу в застосунок. Для вводу ПІН-коду необхідно ввести номер телефону та код з смс. Якщо все ж у 3 особи є доступ до фінансового номера телефону, то при некоректному вводі ПІН-коду декілька разів, ми встановлюємо ПІН-блокування і далі необхідно відновлювати ПІН або за допомогою селфі, або через відеодзвінок. У випадку якщо у 3 особи є доступ до номера телефону та пін-коду, для повноцінної роботи з переказами необхідно підтвердити новий пристрій на вашій електронній адресі, яка вказана в застосунку

Для перевірки діалогів з підтримкою, написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр саша 18 червня 2023, 10:36
хотів оформити виплату заробітної плати на білу карту моно але бухгалтер сказала що при зарахуванні виплат банк буде нараховувати комісію (
хто оформляв зарплату на карту моно чи це дійсно так?
monobank
Відповідь банку
18 червня 2023, 14:10
Після надходження цільової виплати, у вас буде можливість зняти цю суму за пільговим тарифом — безкоштовно в рахунок особистих коштів і 3,5% в рахунок кредитних. Пільговий тариф буде діяти тільки на зняття цільових виплат (максимум до 50 000 грн в місяць).
GeekYestTest 17 червня 2023, 18:54
Користуюся банком вже більше року. Вирішив написати відгук.

Дратує відсутність можливості не відкривати чорну картку, а одразу зробити білу. Так можна анулювати ліміт через підтримку але я кажу як є.

Приватність під питанням. Чому я не можу заборонити бачити моє ПІБ коли я даю номер картки іншому користувачу Моно? Чому банківська таємниця працює на інші банки (якщо я дам номер картки наприклад людині з Ощад то вони не побачать ПІБ)? Так це зручно але чому вибірково?

Підтримка прості речі вирішує. Що там буде якщо буде щось поскладніше не знаю.

Є залізна банка та динамічний CVV. Ванька з рашки зі своїми схемами шось засумував.

Нема можливості вимкнути інтернет оплати чи зробити окрему картку тільки для цього. З окремим лімітом на витрати. Дуже незручно. Наприклад я не хочу щоб зарплатня картка мала можливість зняття через інтернет (для тих хто зараз почне про підтвердження через додаток: так це є АЛЕ не на всіх сайтах, а тільки на тих які це підтримують, отже якісь іноземні сайти не будуть надсилати вам підтвердження у застосунок і це величезна проблема у безпеці)

Можна блокувати картку та розблокувати. Рекомендую картки з великими сумами блокувати, а коли потрібні перекидати на іншу картку (наприклад на білу) і знов блокувати.

Банки для донатів — топ. Сподіваюся ви не зробите клоунаду з відмовленнями в обслуговуванні якщо я отримую на неї десь 20 гривень на місяць? Бо занадто багато про це скарг.

100 гривень на місяць коштує обслуговування неактивного рахунку. Що в них є неактивним рахунком — питання (про це ніде не написано). Майте на увазі. (Уважно читайте тарифи до умов)
monobank
Відповідь банку
17 червня 2023, 19:37
Дякуємо за відгук
При переказі по номеру картки відображається лише ваше ім'я та перша літера прізвища. Повністю ПІБ не відображається

Можна залишити оплату в інтернеті лише з підтвердженням в застосунку/смс. Щоб це зробити, достатньо зробити на головному екрані свайп вліво, обрати «Налаштування безпеки», «Оплата в інтернеті» і вимкнути. Тепер можливі списання лише у випадку, якщо при оплаті буде 3DS

Якщо по рахунку відсутні оплати протягом 36 місяців, то цей рахунок вважається неактивним
Agent0007 17 червня 2023, 1:12
Маю 3 картки монобанк (чорна, біла, валютна).

З того що мені сподобалось:
1) Разом з білою карткою йде заява на отримання заробітної плати, дрібниця, але приємно
2) Кридитний ліміт можна вимкнути, залишивши розстрочку (у більшості випадків кредит як такий не потрібен, бо у магазинах зручніше розстрочка)
3) Нульові комісії при оплаті комунальних послуг та мобільного (це саме ті операції які проводяться найчастіше)
4) Посилання на поповнення. Не треба давати номер картки (а отже шушара за «служб безпеки» одразу лісом)
5) Динамічний CVV. Не зовсім зрозуміло як він працює при підписках, але працює і на тому добре
6) Котик. Для когось це дрібниця, але це робить застосунок меньш набридливим та більш комфортним для використання

З того що не сподобалося:
1) Надто багато відгуків та скарг про відмову в обслуговуванні у порівнянні з іншими банками. Отже тримати у них щось більше ніж 2000 гривень я не буду.
2) З VPN не дружить (мабуть так треба, але PB24 працює)

Висновок:
Я не вважаю його надійним (мабуть то моя параноя) та завжди напоготові про їх «відмови», тож не рекомендую тримати там хоч якісь великі гроші.
Уважно слідкуйте за відсотками та кнопками конвертації валюти розміром з піксель. Дрібне шахрайство з непомітною кнопкою $ та €.
Не беріть через моно облігації. Відсотки та вибір надто погані. Купуйте через Дія. Перевірте самі якщо вам не сподобалось як я це написав.

І ще. Рекомендую відрізати застосунку доступ до камери та мікрофону після того як ви їси скористувалися. Застосунок передає велику кількість інформації (перевірено сніфером на роутері). Не знаю що у цих зʼєднаннях (зашифроване) але буде все одно краще вимкнути.
monobank
Відповідь банку
17 червня 2023, 11:19
Дякуємо за відгук
Динамічний CVV працює при оплаті в інтернеті або підв'язці картки. В деяких випадках він не перевіряється, якщо є підтвердження операції в застосунку, оскільки цього достатньо для забезпечення безпеки оплати
При підписках, в основному, списання відбуваються по токену, який формується в момент оформлення підписки. По цьому токену списання можуть проводитися навіть з перевипущеної картки. Тому ми рекомендуємо слідкувати за підписки та скасовувати неактуальні

Ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею
Sergiykharchk 15 червня 2023, 17:18
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 77 (Samsung)
Помітив що щось не так томущо не зміг зайти в додаток, зателефонував до горячої лінії повідомили що вирішили заблокувати назавжди мене, хоча не пояснили причину. Ні криптою не займаюсь, ні якимись платежами незрозумілими, ні торгівлею в інтернеті, великі суми коштів ніколи не отримував чи з якихось незрозумілих джерел, активність мінімальна по рахунку, хоча кошти є. Те що гроші вкрали то ладно, живемо в такій країні с такими банками, а от те що створили проблему що підписки треба змінювати, через просочення оплати з мене знімуть штрафні то інше. Був нормальний банк багато років, тепер рекомендую бігти до інших, темпасе зараз масса є аналогічних з додатком.
monobank
Відповідь банку
15 червня 2023, 18:34
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Beowulf 14 червня 2023, 8:14
Итак, начну с регистрации счета ФОП. Полдня. Сказали ждать смс. Смс не пришла. Позвонил — сказали заново проходить идентификацию. Начал проходить, у девочки Катерины пропал звук. Психанул. Пришла смс, но сказали, что она уже не нужна, включили удаленно. Сразу нельзя так было сделать? Дальше, сказали если заказать карточку по новой почте, придёт именная. Пришла — обманули. Но самое главное — на карточке, на одной стороне — номер, дата и cvv. Вы совсем там тронулись мозгами? Как я ей расплачиваться буду? В супермаркете камеры над каждой кассой. Любой охранник ставит запись видео на стоп, увеличивает, и заказывает по этим данным что хочет. Одно слово — кретины. Принимаю один перевод и закрываю счет. И больше дела не имею. И всем скажу, что это самый идиотский банк.
monobank
Відповідь банку
14 червня 2023, 11:26
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс.
Обов'язково перевіримо всі діалоги з колегами та проведемо роботу над помилками.
Для додаткової безпеки даних вашої карти ви можете встановити в додатку монобанк динамічний CVV код або проводити оплати лицьовою стороною картки.
FuckRuskiyKurva 13 червня 2023, 20:02
Зареєструвався в застосунку.

Все добре окрім:
— Відсутність карток для WEB оплати (хочу остаточно перейти на mono, але без цього це неможливо…)
— Надто повільна перевірка документів. Ну мені сказали що це норма, але модно якось пришвидшити? :D
— Нема можливості зробити вхід по Дія підпис. OTP легко перехопити, PIN занадто короткий (хочаб 6 цифр для входу в застосунок)

Це всі претензії. А так все гарно.

Милий котик муркотить при поповненні!
monobank
Відповідь банку
14 червня 2023, 10:59
Дякуємо за ваш відгук. Передали ваші побажання відповідальним співробітникам для розгляду додавання їх у майбутніх оновленнях мобільного застосунку.
Lolik1837 11 червня 2023, 9:23
Дорогой Монобанк. Так вы так и не объяснили внятно — на каком основании вы за оплату в интернете за государственные услуги (МСС 6211) стали брать с людей конскую комиссию в 4 % якобы за покупку квази кеша, которая идет вообще по другому коду (по МСС 6051)?

Вы отлично знали, что МСС 6211 (гос услуги) НЕ облагается комиссией, так же как и намеренно врали людям, что это МСС «квази кеша»

Ради любопытства позвонил в десяток различных банков и мне ВЕЗДЕ ответили, что их банки НЕ ВЗЫМАЮТ комиссию по МСС с оплатой за государственные услуги.

Так, а Моно банк это что? Единственный банк которому закон не писан? Или единственный банк, который может врать людям, что их оплата за гос услуги является, якобы покупкой квази кеша причем СОВСЕМ ПО ДРУГОМУ НОМЕРУ МСС?
monobank
Відповідь банку
11 червня 2023, 13:48
Код МСС 6211 — це не державні послуги, по цьому коду проходить оплата за покупку цінних паперів
До квазі-кеш транзакцій належать категорії видаткових операцій, які по суті не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, тобто придбання облігацій підпадає під квазі-валюту
Комісія списується лише у випадку, якщо оплата відбувається в рахунок кредитних коштів. Ми попереджуємо про комісію, яку буде утримано при оплаті кредитними коштами, при підтвердженні операції в застосунку моно
Полезный комментарий
Lolik1837 12 червня 2023, 8:36
Реально я обычный штраф оплатил. И взяло 4 %. А если ты собираешься брать ОВГЗ, то, что бы не рисковать -просто купи одну и посмотри как ее оплатило… Я неделю назад тоже был уверен, что МСС 6211 это только покупка ценных бумаг. А ФИГ ТАМ. По этому коду могут проходить и штрафы в пользу государства, и пошлины за какие то гос услуги. На комиссию при покупке ОВГЗ я не попал. А вот 16 грн комисси при оплате штрафа с неприятностью обнаружил.)
NiceBoy 10 червня 2023, 14:57
Мої вітання.

Претензій до банку немає, але відсутність інформування по важливим питанням хоча б на email створює незручності. Не завжди є можливість читати пуші. В деяких випадках вони зовсім вимкнені (бісять).

Тож я пропоную щось дуже важливе дублювати на email чи в телеграм.

Ще дратує відсутність окремої картки для інтернету як це є у привату. Як зʼявиться одразу перейду до вас остаточно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 червня 2023, 18:56
Вітаю
Уся інформація щодо операцій по карті, змін, новин, або тимчасових помилок в першу чергу надсилається пуш-повідомленням у застосунок та зберігається там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Важлива інформація та інформація щодо змін зазвичай додатково дублюється на електрону пошту клієнтові.
Крім основної чорної карки можна випустити додаткові, наприклад віртуальні, білу (дебетову), валютні та використовувати для оплат в інтернеті.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Проблема вирішена
Andrii33 9 червня 2023, 22:12
29 травня 2023 з-за кордону було відправлено, переказ. Який до цього часу так і не надійшов, накрились плани…але то таке. Читаю коментарі, читав форуми де пишуть подібні проблеми з переказами, нажаль кругом звучить монобанк. Я розумію, що типу треба звертатися до банку відправника, звернувся, надали квитанції, де чітко показано, що кошти відправлені, на реквізити монобанку. Але моно платежу не бачить і допомагати навіть не думає, зате потім комісію добру здере за зняття коштів. Служба підтримки просто жахлива, по всім питанням відповідь одна, звертайтесь в банк відправник…просто жах. Не можу зрозуміти одного, чому інші банки якось борятся з ситуацією, до прикладу приват, так платно, але подасиш заяву і він знайде твої гроші, маю приклади… а тут скільки скарг, і розвитку нуль, монобанк просто розчарував. Я вважаю, щоб не втрачати рейтинг, тримати клієнтів треба розвиватися, не піарити нові відділення в Польщі і т.п., а розвивати сервіс, щоб залучати внутрішню клієнтську базу, особисто я с таким сервісом, просто позакриваю всі рахунки. Не знаю, чи хтось з менеджменту моно читатиме це, але вважаю, що у вас горить, ви втрачаєте свою первину ідею, банку в смартфоні, адже гарний банк, перше, що робить допомагає своїм клієнтам. І останнє, що додам, хтось пише в коментарях, що моно все правильно, говоре, що звертайся в банк відправник, а нікого не турбує, що клієнт в Україні, а вирішувати питання має через іноземний банк, я сподіваюсь коментанти, що пишуть ці тези, хоч раз самі листувались з іноземним банком, або з його партнерами…
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 червня 2023, 13:26
Ми детально перевірили надану вами інформацію, але на жаль, вказаний вами переказ не надходив на наші рахунки.
Кошти можуть бути зупинені у банках-кореспондентах, у будь-якому випадку деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук/статус платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони шляхом його прямування.
Зі сторони банка відправника гроші можуть бути списані, але їх може зупинити будь-який банк кореспондент, який бере участь у переказі. Якщо платіж зупиняють, то зазвичай шлють запит до банку відправника з проханням надати інформацію щодо платежу, що їх цікавить. Тому і рекомендація відправнику звертатися до свого банку, відправник може попросити у своєму банку зробити запит по свіфт-каналу та уточнити в якому банку та чому платіж зупинили. Оскільки ініціатором звернення та пошуку завжди має бути банк відправник.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.36 39.8295
EUR 42.29 42.9092
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.36 39.8295
EUR 42.29 42.9092
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝