Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Я являюсь 4 года клиентом монобанка сегодня пришло сообщение ваша карта заблокированна, по каким причинам. Все транзакции могу подтвердить 4 года я их устраивала, а это нет
monobank
Відповідь банку
8 грудня 2023, 12:00
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема вирішена
mrsyana 7 грудня 2023, 20:03
Доброго вечора, в тому місяці заблокували карту і попросили підтвердити оборот /дохід. Співпало це якраз з поїздкою плановою в інше місто в лікарню з дитиною на обстеження (документи є). Це питання відклала на потім, бо в пріоритеті інше було. Через деякий час написала в чат, що пізніше надам інфу у звʼязку з тим, що з дитиною маленькою на обстеженні і отримала відповідь про закриття рахунку в розірвання договору, без пояснення.
Оборот по карті можу пояснити, підтвердити джерело доходу.

Але нічого з цього вже не треба, бо так вирішив банк.
Дуже прикро бо користувалася не один рік.
monobank
Відповідь банку
8 грудня 2023, 11:34
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazarvorob 7 грудня 2023, 15:34
Все добре
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 грудня 2023, 17:05
Вдячні за ваш відгук!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
eight8 7 грудня 2023, 11:09
Дуже допоміг Іван зі служби підтримки вирішити питання по випадковому платежу
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 грудня 2023, 14:26
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Alinavatalina 7 грудня 2023, 0:36
Звернулась у службу пiдтримки mono з проблемою, що не можу увiйти у застосунок, який вирiшила оновити, не мала з собою номера, до якого було прив’язано банкiнг, вирiшити проблему допомiг просто чудовий, найквалiфiкованiший оператор Лiньков Дмитро! Хочу зауважити, що допомогти менi було не так i просто, бо iснували деякi проблеми з мого боку I я, чесно кажучи, вже майже втратила надiю вiдновити можливiсть доступу до своiх онлайн-карток поки не повернусь додому, а це не менше мiсяця так точно… I я в котрий раз була шокована тим, як швидко i дуже професiйно виконують спiвробiтники monobank свою справу!!! Повiрте, нiде в свiтi я не зустрiчала такого сервiсу i таких надможливостей банку, тим паче через девайс!!! Просто найкращi! Дуже прошу якось нагородити Дмитра Лiнькова за чудову працю i за те, що шукав новi альтернативнi варiанти, щоб менi допомогти. Я не буду розкривати всi дii, якi менi порадили зробити для вирiшення мого питания, бо вважаю, що ця iнформацiя не для всiх, це банкiвськi тонкощi, але повiрте, моя проблема була не з легких. Всiм серцем з Моно!!! Дякую всiм власникам цього чудового Банку, вiн дiйсно самий людяний, не зустрiчала такого вiдношення i щiростi в жоднiй фiнансовiй установi. I тi можливостi, якi може надати mono — нiхто бiльше не може надати на даний час. I такого бажання допомогти! Одним словом МОNO — це любов!!! Дмитро Лiньков, ще раз дякую! Сподiваюсь, що керiвництво Банку обов’язково побачить цей вiдгук, i вiдмiтить данного супер-людяного хлопця! Дуууууже вдячна вам за справу, яку ви так якiсно виконуэте!
Р.s.вибачаюсь за так званi помилки у текстi, нажаль не маю на своэму девайсi укр.раскладки, але сподiваюсь свою думку донести змогла)
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 грудня 2023, 14:21
Дякуємо за теплі слова, це багато для нас означає:)
Проблема вирішена
Назарій Товарницьуий 6 грудня 2023, 4:06
Шановні працівники банку,

Мене здивувало отримати інформацію, що мій рахунок, Товарицького Назарія Володимировича, було закрито без будь-якого повідомлення щодо причини. На даний момент, ми ще не отримали жодної офіційної інформації щодо цього рішення з боку банку.

Я обурений щодо цієї ситуації, особливо враховуючи те що користувався банком більше ніж два роки. Займався криптовалютою через p2p перекази. Я прагну розібратися у причинах, що призвели до такого рішення, і вважаю, що мені належить хоть якась відровідь на питання, що до цього приводу.

Я поважаю роботу вашого банку та вважаю його одним із найкращих в Україні. Така негативна ситуація, безумовно, засмучує мене, і я вірю в можливість знайти компромісне рішення, яке задовольнить обидві сторони.

я, Товарицький Назарій Володимирович готовий предоставити всі необхідні документи та інформацію, щоб врегулювати цю ситуацію шляхом конструктивного діалогу та взаємопорозуміння. Я розраховую на вашу відкритість у цьому питанні та швидше вирішення обставин, що призвели до закриття рахунку.

Будь ласка, повідомте мене про подальші дії та процедури, які слід виконати для вирішення цього питання. Я готовий співпрацювати і зробити все можливе для відновлення партнерства і доброзичливих стосунків між нами.

З повагою,

Товарницький Назарій Володимирович
nazar20057253@gmail.com
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 грудня 2023, 13:10
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи багато різних факторів та інформацію із перевірених джерел.
На поточний момент рішення банку щодо подальшої співпраці не змінилось.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Проблема вирішена
Mykola777 5 грудня 2023, 17:45
Моє листування з банком:

Вітаю! Мене звуть Марина, співробітник з аналізу операцій.
З урахуванням минулого місяця на Ваш рахунок монобанк було зараховано N UAH
Просимо надати документ який покаже джерело походження коштів
Це може бути один із таких документів (хоча перелік не є вичерпним):
— довідка про доходи за місцем роботи або за місцем отримання соціальних виплат. Цю довідку ви можете отримати у свого бухгалтера;
— виписки банків і договори, якщо ви отримали дохід за виконання робіт, послуг тощо;
— документ, який би показав, що ви продали будь-яке майно (рухоме, нерухоме, авторські права тощо), або договір дарування;
— документи про отримання страхової суми, дивідендів, спадщини, виграшу в лотерею;
— кредитні договори, договори позики, в яких ви є позичальником;
— декларація про доходи з відміткою податкової.
Просимо пояснити економічну суть операцій по карті, численні зарахування, далі кошти переводите на картки інших клієнтів, уточніть, за що оплата на вашу карту? І за що далі проводите розрахунок?

Надав підтверджуючі документи та відповів на запитання.
Вітаю. Гроші були зароблені у 2021 році і зберігалися в Райффайзен (надав декларацію). З Райффайзен я переслав до Монобанку для покупки Tether USDT.

Вітаю, мене звати Анастасія, фахівець з аналізу фінансових операцій
Просимо надати скріншоти аккаунту, де буде видно, що ви проводите операції по криптовалюті за участю вашої картки Монобанк, та скріншоти аккаунту / гаманця, де видно дані власника (ПІБ / електронна пошта / телефон).

Надав підтверджуючі документи вдруге, де видно моє прізвище та ім'я, та номер моєї картки монобанк.

Вітаю! Мене звуть Лінда, співробітник з аналізу операцій.
Надайте будь ласка виписку по рахунку з якого перераховували кошти

Надав підтверджуючі документи третій раз, виписку по рахунку с райффайзен банка.

Чи можете надати всі дані з аккаунту бінанс
Щоб підтвердити ваш профіль на біржі Binance, зайдіть у вкладку «Безпека», далі потрібно буде обрати спочатку «Номер телефону» та зробити скріншот у цьому меню.
Далі вийти на головну сторінку вкладки «Безпека» повторно і увійти до розділу «Ел. пошта» та зробити скріншот вже в новому меню.
По результату просимо надати обидва скріншота в наш чат.

Ви знущаєтеся? Може відразу всі гроші переказати вам на рахунок? Це вже перебір, як закрити рахунок у Монобанку?

Ця інформація необхідна для аналізу що рахунок належить вам, всі дані зберігаються банківською таємницею

Вчетверте я вже не витримав, рахунок із грошима не розблокували. Так ще хотіли особисті дані від біржі.
monobank
Відповідь банку
5 грудня 2023, 19:25
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Ми уточнюємо різну інформацію, для розуміння повної картини
Інформація, яку ви надали, знаходить у колег в роботі
Після перевірки обов'язково надамо вам зворотний зв'язок
Проблема вирішена
Katyikovleva87 4 грудня 2023, 20:19
Доброго дня! Мене звать Яковлева Катерина Валеріївна. 21.09.2023 року Монобанк заблокував мою картку без поясненя причини. Я подзвонила на гарячу лінію і мене фахівець банку попросив надати квитанції і пояснити походження грошей. Я надала всі квитанції за період який в мене попросив фахівець банку і пояснила кожен платіж, за той період у мене було сім переводів. Також я пояснила що зараз знаходжусь за кордоном одна з двома малолітніми дітьми і мені всі мої родичи допомогають перебувати тут. Пройшло вже більш ніж два місяці я знову написала на гарячу лінію і в мене знову фахівець просить тіж самі квитанції, і питає: «ви не займаєтесь кріптовалютою». Я була в шоці!!! Мені здається, що моїм питанням два місяці ніхто не займається. Я попросила перевести грощі на мою картку іншого банку, але мені в банку відповіли що немає такої можливості. Скільки ще мені чекати? І коли вирішиться моя проблема?
monobank
Відповідь банку
5 грудня 2023, 11:53
Розуміємо, що ситуація неприємна
Зараз питання у колег в роботі, зв'яжемося з вами, щойно буде нова інформація
Artem54324 4 грудня 2023, 20:01
Добрий вечір! Недавно спіткнувся з такою ситуацією: Перевипускав віртуальну картку, у додатку не було сказано що за таку операцію буде комісія, нажаль. Баланс пішов у мінус… Де ви ще бачили банк який може списати 100грн за четвертий перевипуск любої (про валютні картки незнаю) картки? «Банк без відділень — зручно та вигідно.
Ми не несемо витрати на відділення, тому можемо дати вам найвигідніші умови!» з телеграм каналу підтримки. Якщо це банк без відділень то чому ж не можете доставляти картки клієнтам безкоштовно? (Принаймі першу або перших 6 за останні 365днів). Той самий ПриватБанк який ви ненавидете надає 6 безкоштовних карток миттєвого випуску на рік БЕЗКОШТОВНО! Майже 6 місяців доставляє картки НП безкоштовно! Навіть з 2024року вартість доставки складатиме 80грн. Вже нічого не говорю про комісію за перевипуск картки. Оформив у вас картку у 2021році, тоді ще були привабливі умови обслуговування, зараз-ні. Багато банків які зараз можуть похвалитися безкоштовними переказами на картки інших банків і набагато вигіднішими умовами ніж монобанк, я розчаровний (
monobank
Відповідь банку
5 грудня 2023, 10:12
Ми розуміємо як важливо мати змогу вчасно перевипустити карту
На жаль, ми помітили зловживання цим функціоналом. Для того, щоб ви мали змогу перевипустити картку у безвихідній ситуації, ми зберігаємо можливість перевипуску кожної з карток до 3 разів за останні 365 днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 4 грудня 2023, 10:01
Теперь монобанк дерет 1.5% за переводы свой же счет в другом банке!!!
monobank
Відповідь банку
4 грудня 2023, 18:22
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, якщо натиснути на «Повторити переказ», то розраховується комісія, ніби це переказ на адресу юридичної особи, а не фіз особи
Колеги вже займаються виправленням, постараємося якомога швидше виправити
Ми надали рекомендації, як можна провести платіж без утримання комісії (створивши новий переказ через меню «Платіж по IBAN»)
Оскільки ви здійснили переказ з комісією, ми провели компенсацію комісії, як з вами домовились в месенджері
Oberstdalet 3 грудня 2023, 21:31
З моно вже більше 3 років. Велика кількість транзакцій. Входжу в рейтинг лідерів за програмою лояльності від монобанку. Мої враження про моно були позитивні та всім задоволений. Не знаю, що з ними сталося, але і у мене і у моїх родичів почались проблеми з банком починаючи з вересня.
Після одного переказу на мою особисту картку в додатку зʼявилося повідомлення, що цей платіж хочуть перевірити. Написав в «службу турботи» (так вони називають звʼязок з менеджером банку). Попросили надати квитанції, а це було дивно, тому що я отримувач. Ну гаразд, думаю, подзвонив відправнику і він надіслав мені документ, який я вже й передав менеджеру монобанку. Проходить 15 хв і отримую таке повідомлення від нього
«У ситуації, що склалася ми намагаємося вам допомогти врегулювати питання мирним шляхом, так як заявники можуть звертатися в поліцію. Нам би не хотілося, щоб у вас, в зв’язку з цим, виникли складнощі. Ви готові повернути кошти відправнику?» Що? Які заявники? Повернути кошти? Яка поліція? … Я так обурився і вже сам на нього наїхав, мол це що за розмови, закрию рахунки і забуду про моно. Ще за 30 хв такої переписки, вибачились та закрилм питання без жодних додаткових жодних вимог. Це був перший мій шок.

Тепер нова історія з моно і вже з моїми близькими родичами. Теж відкрили фоп на моно (за моєю рекомендацією) і вже за 30 днів роботи мають заблокований рахунок. Особисто в курсі, яка там зараз ситуація. Банк виставив цілу низку вимог до власника рахунку — зробити фото переписок з клієнтами; довести, що фоп має приміщення для складу (надати документ оренди приміщення); написати лист-пояснення як саме він веде свою комерційну діяльність, тобто детально розповісти процеси закупівлі, у кого купляє, як продає, як шукає клієнтів; надати копії чеків та ТТН з Нова Пошта. Я зараз не перебільшую, це в точності те, що вимагав банк. І він це все надав. Зрештою, коли документи були надані, був дзвінок з банку з повідомленням, що картку блокують і будуть розбиратись. Вже три дні пишуть в чат — як там перевірка, коли розблокуєте — відповідь одна, все, що ми просили вами надано, питання на розгляді. Скільки це часу займе і чим закінчиться, не відомо, але я же боюся з моно працювати.
monobank
Відповідь банку
4 грудня 2023, 10:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Roxy67 3 грудня 2023, 11:14
Якщо коротко — відмовляються відповідати на питання чи буде відмова в обслуговуванні якщо ви безробітний. Техпідтримка використовує «копіювати вставити» та пише «банк аналізує…» мантру.

Тримаю на моно тепер 300 гривень для оплати транспорту. Якщо банк не знає про свої умови (або прикидається таким) то як я можу бути впевненим в тому що нічого не буде?

Я не заробляю гроші на фірмі, працюю майстром по оголошенню на OLX. Тобто є вісі можливості потрапити на «фіншмон». Жахіття.
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 грудня 2023, 16:18
Наявність або відсутність працевлаштування скоріш за все може вплинути на встановлення кредитного ліміту. Користуватись карткою можна клієнтам, що не працюють.

При цьому звертаємо вашу увагу, що будь-яке зарахування на картку може потрапити під перевірку і буде потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Це пов'язано зі статтею 48 Закону України «Про банки і банківську діяльність»

Таким чином ми, як банк, зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу, банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.

Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.

Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі, не називаючи причини прийнятого рішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hagelinak 2 грудня 2023, 22:09
Неймовірний сервіс, все пояснять до деталей, і завжди залишають з вирішеними проблемами. Люблю monobank всім сердцем🇺🇦🫶🏻🥹
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 грудня 2023, 12:00
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема вирішена
Юля Чорна 2 грудня 2023, 21:29
У мене винекла така ситуація що на мене подали скаргу що купили у мене товар оплатила, а я не відправила товар!!! Хотя я все відправила і підтримці все показала що я відправила і все закінчилось добре!!! Но відповідь банка мене взагалі убила ((заре вам тут їх відповідь!
Мені дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, обслуговуванні, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1.
І як після цього можно працювати і довіряти банку!!!
Не рекомендую банк, блокують карт бо їм так захотілось без вказівок причин!!! Це я таке перший раз таке чую
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 грудня 2023, 11:14
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Trech8 1 грудня 2023, 23:33
Приветствую. Давно оформил детскую карту дочке. Ей на данный момент 13 лет.
Дочка использовала карту для онлайн игры. За подписку сняли деньги, несмотря на нехватку средств. Боланс ушёл в отрицательный. Как это в принцыпе возможно?
Карта несовершеннолетнего ребёнка. На каком основании там возможны на мой взгляд мошеннические действия со снятием средств свыше положительного баланса?
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 грудня 2023, 13:55
Дитячу карту для дитини можна оформити у віці від 6 до 14 років.
Карта оформлюється на рахунок одного з батьків.

Розуміємо, що ви не розраховували на те, що суму буде списано понад доступний баланс. При цьому під час списання деяких операцій може бути наданий овердрафт.

Згідно правилами платіжна система має право, не чекаючи відповіді відповіді від Банку при проведенні авторизації — підтвердити цю операцію самостійно без участі банку для зручності клієнта та належні оплати послуг на користь торгової точки, на які раніше були надані. У разі проведення операції таким чином – банк інформується вже постфактум – надходить повідомлення про те, що платіжна система схвалила проведення такого роду операції.

Так як у момент підтвердження операції платіжна система не оперує даними, отриманими з Банку — дійсно, трапляються такі ситуації, коли операції проводяться незважаючи на встановлені ліміти (ліміт інтернет-оплати, кредитний ліміт).
Не виконувати такі вимоги — Банк немає права, оскільки це пряме порушення правил платіжної системи.

Таким чином Банк може надати овердрафт на підставі Закону України «Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток та здійснення операцій з їх застосуванням». Детальніше інформацію прописано у пункті 3.22.

При цьому, якщо клієнт не отримав послугу/товар за цією операцією, Банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
MonoKitXD 1 грудня 2023, 0:08
Ну що я можу сказати…

Я не дуже полюбляю писати відгуки, не люблю соціальні мережі. Але друг вмовив написати відгук, каже допоможе нашому любому Моно.

Ну що ж…

Почну з історії як я з вами познайомився.

Колись десь на вечірці, анімешніків (типу косплей), зайшла мова про якийсь банк у якому є кіт. Ну є і є, подумав я. Думав знов якась піраміда чи щось таке. Коротше, я не повірив в те, що в застосунку банку буде щось настільки цікаве.
Пройшла певна кількість часу, та мене виникла проблема з тим, що я зарахував 20 гривень не туди (просив друга купити кави бо він йшов до кавʼярні та помилився цифрою). І тут мені він спитав: «Потруси телефон, навіщо тицяти номер». І знов Моно згадали.
Ну думаю, якщо так рекомендують, то спробую, чому б ні.

Завантажив застосунок, зареєструвався через «Дію» і… Справді котик :)

Це досить незвично як для банківської сфери. Але, хто б що не казав ідея дуже хороша. Я запросив в моно 2 друзів (складно було знайти того, у кого не було Моно XD) показавши котика, якого я одягав у застосунку. Як для мене це гарний антістресс. Котики правлять інтернетом!

Ну все, помилувалися й досить. Перейдемо до функціоналу.

Дуже сподобалось те, що можна вимкнути все, окрім розрахунку чипом. Хоть що не казав але я бачив в даркнеті пристрої для перехоплення NFC та копіювання магнітної полоси. Скімери так звані.

Ще сподобалося заборона розрахунків якщо не співпадає країна пристрою з країною розрахунку. Я так зрозумів для цього потрібно мати GPS увімкненим? Тому що коли я увімкнув цю функцію, на потім вимкнув дозвіл на локацію, мені відмовило в розрахунку карткою за кордоном. За те знаю, що все працює.

Ну про поповнення Shake to pay казати я думаю не треба? Одна з найбільш зручних функцій.

Поповнення банки по номеру та посиланню — теж щось новеньке. Шахраї з такими функціями до крейсера підуть :)

Були проблеми з роботою через VPN, але то не проблема банку, бо на іншому VPN все було гаразд. Просто якщо у когось буде якась така проблема, спробуйте новий VPN (як усі знають (я на це сподіваюсь) що не можна проводити операції на публічних WiFi, бо ризикуєте бути зламаними (пункт правил 4.2.7))

Були питання як подзвонити до підтримки, але, як виявилося, в месенджері зручніше.

Дякую за продукт,
Залишайтеся в безпеці :)
monobank
Відповідь банку
1 грудня 2023, 9:23
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Проблема вирішена
Vladsss1 30 листопада 2023, 12:30
В мене сталась наступна ситуація: 25 листопада банк запросив інформацію по платежу за 19 листопада (я намагалась дістати кошти від знайомих, борги на операцію для свого батька), на жаль, я будучи в лікарні з 25 листопада включно з важкохворим батьком, який потребує постійного догляду (86 років), не мала змоги й часу користуватись телефоном й заходити в додаток, щоб дізнатись, що мені потрібно було надати інформацію про платіж банку (все що треба я готова була надати, всі документи чи квитанції надати, все є), дізнавшись постфактумом інформацію тільки 30 листопада, що мої рахунки будуть закриті без пояснення причин. Я надала всі виписки з лікарні і час перебування, я надіялась на порозуміння і людяність з боку банку, як одного з найкращих в Україні, але в ітозі мені закрили рахунок і без пояснень.
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 13:47
Розуміємо, що ситуація неприємна
Написали вам в месенджері, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Микита Микита 29 листопада 2023, 23:49
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 1 (Mi Store)
З плюсів можна відзначити дуже швидкі платежі, досить зручне застосування та хороші відсотки за депозитом. Ніколи не користувався моно як основним банком. Була ситуація навесні 2022 року що другу треба було заплатити за комуналку і він зайшов через мій телефон у свій моно, заплатив і наші моно заблокувало. Почали писати в підтримку і пройшли відеодзвінки, моєму другу розблокували, а мені ні. Після цього я ще писав в підтримку мені сказали повідомлять мені коли я зможу відкрити рахунок. Вчора знову дали відкрити рахунок, ліміт на поповнення поставили 90 000 грн, сьогодні сиджу вибираю яку їжу замовити відкриваю моно, але грошей не вистачає, оплачую з іншого банку і повертаюся в моно щоб його поповнити, а моно вже знову і забанен 🤣 Заходив тільки через свій телефон, ліміт не перевищував і навіть майже додатком не користувався. Відразу згадується як той мужик з тик току, який моно просуває, погано у відео відгукувався за приват банк, але там хоч від погляду особисті кабінети не летять
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 13:55
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwerty1234p 29 листопада 2023, 21:36
Оператори Анастасія та Богдан прекрасно професійно надали консультацію
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 9:32
Вдячні за ваш відгук!
Михайло Меркулов 29 листопада 2023, 21:31
З монобанком 6 років, донедавна виключно позитивні емоції — найкращий на мою думку мобільний застосунок, топова служба «турботи», прозорість тарифів.
Але маю і негативний досвід, опишу його, можливо, комусь стане в нагоді.
09.11.23р. я здійснив платіж майже на 1 млн. грн. за облігації внутрішньої державної позики зі своєї карти. Операція була заблокована фін моном монобанку, який надіслав запит надати їм договір, що я одразу і зробив. З тією дати платіж не проведений.
Продавець за угодою — проф учасник ринку ЦП, входить в топ 3 на Заході України.
Брокер — найбільший в Західній Україні торгівець цінними паперами
Таких операці
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 18:51
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на даний момент колеги перевіряють надану вам інформацію
Щойно буде нова інформація для вас, одразу надамо зворотний зв'язок
Полезный комментарий
Михайло Меркулов 3 грудня 2023, 17:05
Update. Кошти розблокували через хвилин 20 після коменту вище. Добре, що публічність діє, дякую сайту і працівнику банку, який це моніторить.
Маю надію, комусь мій досвід стане в пригоді.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.9 41.3206
EUR 44.88 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝