Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
bodnarukmykola 11 лютого 2025, 19:52
11 Февраля 2025 Моя Супруга обратилась в банк чтобы обжаловать транзакцию в платежной системе (чарджбек) — попросили предоставить доказательства при обращении в чатбот — спустя пол часа даже не дожидаясь доказательств — бан и отказ в обслуживании моей супруге и мне. Допустим решили отказать в чарджбеке жене и заблокировать ее — за что блокировать членов семьи? Банк славится своими блокировками по любому поводу, поэтому удивляться нечему. Но это позорное обслуживание должны видеть все, так как неадекватно блокировать человека если с транзакцией произошла проблема — а тем более блокировать членов семьи за это. Другие люди в чем виноваты?
monobank
Відповідь банку
12 лютого 2025, 10:49
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Проблема вирішена
autovova 10 лютого 2025, 19:28
Отримано поворотну фінансову допомогу від юридичної особи згідно законодавства, банк заморозив кошти з вимогою надати підтверджуючі документи. Всі документи які вимагав банк надано — кошти не розблоковано
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2025, 20:40
Ми згодні, що перевірки — це не завжди приємний процес, але банк зобов’язаний запитати необхідні документи та пояснення відповідно до вимог законодавства.
Вдячні за надані документи. Ми вже передали запит колегам із проханням прискорити вирішення питання та повідомимо вас, як тільки буде оновлення.
Дякуємо за ваше розуміння
26831062 10 лютого 2025, 11:41
Звернувся 07.02 через месенджер в підтримку моно закрити карту національний кеш-бек.
(я не відкривав її ніколи повністю, лише дійшов до умов договору і на тому все)
Але карта висіла в додатку, тому звернувся закрити її.
Спілкувався з Владиславом (номер 10592) і чомусь він вирішив, що мене хакнули і поспішив заблокувати ВСІ мої карти в моно без попередження.
Я пояснював, що не маю підозрілих транзакцій, телефон не втрачав, доступ нікому не давав. Просто Нац. кешбек зявився, хоча не повинен. Далі ознайомлення з договором відкриття карти Нац. кешбек діло не пішло.
Ні каже, для Вашої безпеки ми все заблокували.
Кажу дякую, що заморозили всі карти, мені дуже зручно зараз буде.
Поверніть назад (розблокуйте)
Выдповыдь — Ні. Тільки перевипуск карт.
АБЗАЦ.

Далі я дзвоню в Моно.
Антон Баркалов уважно вислуховує мою ситуацію і бере 1−2хв. розібратись.
Дуже швидко розблоковує карти (за це окремо дякую)
Дуже професійно зорієнтувався в ситуації.

Можливо по телефону легше ніж чат, але я мушу відмітити саме Антона і саме він врятував моно від втрати клієнта бо бажання перейти в інший банк було шалене.
(Блок всіх карт коли ти сам звернувся в підтримку був дуже не приємний. Хоч би попередили перед тим як таке робити.
Перевипуск те ще щастя, поки фізична приїде, додавати катру в додатки і т.д.)
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2025, 14:26
Вдячні, що поділилися своїм досвідом та залишили ваші зауваження та побажання.
Нам щиро шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.

Ми уважно перевіримо всі комунікації, щоб оцінити якість діалогів та коректність блокування карт. Нам важливо вдосконалювати наші процеси, щоб подібні випадки не повторювалися, а сервіс був максимально зручним та надійним для вас.

Раді, що питання вдалося оперативно вирішити.
Дякуємо, що залишаєтесь з нами!
Доброго дня. Розповім про свою співпрацю з банком.
Реєстрація — зайняла в мене майже тиждень. І з третьої спроби. Бо завжди щось у них проблеми технічні виникають.
Не довго побувши клієнтом, не сподобалось обслуговування — вирішив закрити рахунок.

Звернувся в підтримку. Годину щось відмовляли мене. Але таки прийняли заявку на закриття рахунку. І сказали що для цього потрібно повний робочий день, а коли рахунок буде закритий надішлють документи про закриття на електронну адресу. Пройшло три дні робочі, ні слуху ні духу. Перевірив. Начебто реєстрації активної немає.
Пишу в підтримку, чи можна перевірити дійсно
закритий рахунок чи ні. Підтримка не відповідала взагалі.
Почекав декілька днів. Знову звернувся. На цей раз відповіли. Що активної реєстрації вони не бачать. Тому не можуть відповісти чи закритий рахунок. Бо в базі немає даних.
На запитання, а де ж обіцяні документи про закриття? Ми не можемо дати вам відповіді, бо у нас немає даних.

Що сказати:

Реєстрація — тиждень часу, технічні збої і помилки.
Підтримка — можуть проігнорувати зовсім, обіцяють і не роблять, брешуть. Зовсім не кваліфіковані.
Закриття рахунків — потрібно самостійно чистити хвости, бо вони просто видалили активний профіль. А все решта по базам ви рахуєтесь як їх клієнт.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2025, 17:20
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження про сервіс, і перепрошуємо за можливі незручності.

Ми вже передали цю ситуацію на детальну перевірку, щоб ретельно оцінити всі комунікації, їхню якість та коректність.
Лист про закриття рахунків надсилається на електронну адресу, вказану у застосунку monobank. Якщо ви його не отримали, рекомендуємо перевірити папку «Спам».
Якщо вам будуть потрібні додаткові документи (виписки) по закритому рахунку, їх можна отримати одним із способів:
звернувшись до відділення банку (після ідентифікації особи співробітником);
надіславши нотаріально завірену заяву поштою (нотаріус попередньо встановлює особу);
подавши заяву в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам важливо вдосконалювати сервіс, і ваша думка та відгук допомагають нам ставати кращими.
Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів у майбутньому!
Maryann3 9 лютого 2025, 22:19
Всім привіт
Хочу поділитись негативним відгуком стосовно співпраці з монобанком ((
Відкрив я цю карту вперше в цілях звичайного користування, без будь-яких великих оборотів, шахрайських дій і тд.
Скидали на карту пару платежів і останні три платежа скинув колега, одразу запросили довідки, що це саме за кошти і звідки вони)
Сума в загальному з початку місяця була трохи більше 50-ти тисяч, після запиту довідок, зв'язався з підтримкою оскільки не працюю офіційно, пояснив, що це за платежі від кого вони і за що це, пропонували надати хоч якийсь документ, запропонував тоді довідку дружини про офіційне працевлаштування, отримав негативну відповідь, оскільки ця довідка їм не підійшла.
Попросив розірвати зі мною відносини бо не матиму змоги надати ще якісь документи, на хвилину заблокували 10.000 і відмовляються повертати, сказали, що рахунок буде обмежений до тих пір, поки ХОЧ якогось документа не буде надано
Відповідно, я втратив свої кошти, тому будьте з цим банком обережні!!!
Сказали, що відносини розірвати не можливо доки обмежений рахунок
Говорив з підтримкою приблизно годину, працівник банку не компетентний, кожних 2 хвилини відключався і бігав уточняв, але питання чи дійсно він щось таки уточнив!
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 лютого 2025, 12:58
Банк дотримується вимог законодавства та зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів. Ми розуміємо, що ця ситуація може викликати незручності, і вже передали запит колегам. Вони зв’яжуться з вами найближчим часом, щоб допомогти розібратися у питанні.
bovolodymyr 8 лютого 2025, 18:33
Відкрив рахунки ФОП по рекомендації: основний та додатковий в гривні, підписав договір із контрагентом та вписав туди відповідні реквізити, через місяць приходить сповіщення «Ваші рахунки закрито, оскільки ви припинили діяльність ФОП».

Але я нічого не припиняв, про що одразу написав в підтримку. Один рахунок було видалено, інший був активний. Підтримка не відповіла чому один рахунок закрили, але я перепитав, чи можу я скористатися другим рахунком. Мені підтвердили, що я можу змінити реквізити в договорі на другий рахунок та їм користуватися. По першому рахунку попросили почекати, бо була якась технічна помилка.

Пройшло два місяці, я підписав акт і мені контрагент відправив кошти. Заходжу і бачу, що мені і другий рахунок видалили. Ніхто не зв’язався зі мною щодо можливих технічних проблем, просто видалили рахунки. Пропонують у застосунку знову відкрити рахунки «спочатку». Я відкрив рахунки знову і бачу, що IBAN там вже інші.

Висновок такий — три місяці листування із підтримкою, яка радить тільки чекати, дві додаткові угоди про зміну реквізитів та додаткова робота для бухгалтерії контрагента.

Монобанк на це відповів «перепрошуємо за можливі незручності». От і все, витрачено купу часу та бухгалтерія контрагента вважає що я дуже дивний, бо кожен місяць треба готувати папірці про зміну реквізитів.

Не знаю чи тільки мені так щастить, але не рекомендую монобанк для роботи із бізнесом, вони не вміють правильно комунікувати та виправляти свої помилки
monobank
Відповідь банку
9 лютого 2025, 12:45
Вибачте, будь ласка, за негативний досвід
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iyvenalevna7591 7 лютого 2025, 17:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 63
Ми обслуговуємось з чоловіком у відділенні на Саксаганського в Киіві. Я не знаю як можна віддячити співробітникам за таку увагу. Ми немолоді вже люди в цьому відділенні співробітники завжди терпляче та з розумінням ставляться до наших потреб. Працівники привітні, обслуговування швидке. Окрема подяка касиру Борейко Н.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 лютого 2025, 18:04
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Олена Сюмар 7 лютого 2025, 14:15
Сталась в мене дуже неприємна історія, провина моя і нікого не звинувачую. Перейшла по рекламі, зробила мінімальний платіж і тим самим підписала собі вирок)) оформила підписку на сайт і раз на тиждень почали списувати кошти без підтвердження. звернулась у підтримку моно, менеджер Дмитро професійно вирішив мою проблему. Я під враженням, обслуговування на самому високому рівні. Ще ніколи, ні в одному банку не бачила такого відношення до клієнтів. Найвища оцінка яку можна поставити. Банку процвітання, відділу підтримки окрема дяка, ви чарівні, ви найкращі. Людям порада-будьте дуже уважні на сторонніх сайтах.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 лютого 2025, 15:18
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас! :)
Endr 6 лютого 2025, 16:53
Звернувся з вищезазначеної нагоди, опрацьовували заявку за декілька годин, списали вагому для мене суму %. Дякую щиро банку та його команді!

Бажаю банку, разом з його співробітниками та клієнтами, прибутків, а насамперед всій нашій Україні настання найскоршого миру та процвітання!
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 лютого 2025, 17:20
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 лютого 2025, 11:41
Відгук зарахований (на 07.02.2025).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
suprunmihajlo 5 лютого 2025, 16:03
Очень благодарен сотруднику Алёше, помог быстро и комфортно разобраться с возникшимися проблемами в приложении монобанка, спасибо
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 18:53
Дякуємо за відгук!
olegboitsov1998 5 лютого 2025, 13:34
Запросили документы предоставил все документы аренду договора и прочее.
Накладные
Обещали разблокировали, заблокировали без предупреждения
На почту не отвечают
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 14:58
Розуміємо, що ситуація неприємна
Банк зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства
Наразі питання у колег в роботі
Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок від колег
DaniilDv 4 лютого 2025, 23:03
Здравствуйте. Хочу написать про МоноБанк. Мне было 14 лет. Заблокировали монобанк без причины, ничего не крутил. Крупных переводов не было. Писал в поддержку на протяжении 2 лет. Ответ получал только 1 — причина не разглашается.
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 10:57
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Vital11 4 лютого 2025, 22:10
Ніколи не міг подумати, що моя сім'я потрапить в таку ситуацію, в такий тяжкий для всіх час.
Вирішили ми придбати зарядну станцію, оскільки періодично були виключення світла, а оскільки я з дружиною працюємо з дому це дуже сильно впливало на дохід сім'ї. Я завжди дуже скурпульозно підхожу до вибору товару, магазину та можливості оплати товару. Визначився з товаром, хотів спочатку вести із закордону через друзів, щоб було трохи дешевше, але потім знайшов інтернет магазин, де товар був майже за такою самою ціною, просто не довелося би напрягати друзів. А оскільки, в інтернет магазині, була можливість оформити товар в оплату частинами то в принципі ніяких сумнівів не було, щодо добросовісності інтернет магазину. Я часто користувався цією послугою і ніяких проблем ніколи не було. В результаті оформив оплату частинами на зарядну станцію, вартістю 28000грн. Очікували відправку товару, але товар продавець так і не відправив. Після дзвінка до продавця спочатку сказали що стався збій системи. Через два тижні сказали, що систему зламали потрібно зачекати. Після звернення до служби підтримки монобанку сказали що це Ваші проблеми, банк гроші перерахував, а ви маєте виплатити їх банку. Наступного разу коли телефонували до служби підтримку прийняли якесь звернення, сказали що розберуться з даною ситуацією. В результаті зарядної станції немає, ще і значну суму коштів знімає кожного місяця. З продавцем вже звязатись не можна і що робити не знаю…
В даному випадку банк перекладає 100% відповідальність на клієнта, а як же відповідальність банку, який заключив договір з підприємцем аферистом… Розчарований у Monobank, раніше думав, що це один з кращих банків.
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 10:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
ksm1th 4 лютого 2025, 20:46
В цілому банк нормальний, але підтримка не реагує на повідомлення про шахрайські «банки"(збори). Навіть коли до них звертаєшься з усіма потрібними доказами вони просто відповідають «ми відреагуємо».
В результаті шахрайська банка висить вже весь день, на неї зібрано вже 98к.

Нема слів.
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 10:35
Дуже шкода, що у вас склалася така думка
Колеги ретельно перевіряють сигнали про шахрайство і вживають відповідних заходів
У нас відсутня можливість повідомити деталі, оскільки це розкриття банківської таємниці
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
albrounce 4 лютого 2025, 20:01
Я оформил подписку на 7 дней в одном сервисе и пользовался им, в условиях не было снятия денег за другие подписки после истечения срока, после 7 дней, снялась внушительная сумма, обратился в поддержку банка, очень удобно что все происходило в телеграмм с приветливыми менеджерами, уверили что постараются максимально быстро решить запрос и направят заявление от меня, мне нужно было указать лишь свою почту регистрацию, сами нашли что за сайт и связались сразу же утром. Вечером уже сайт, где оформлял подписку, отправили мне подтверждение что вернут средства. Банк очень сильно помог и позаботился, не скинул на меня вину, типо что не могут вернуть и заинтересованы были в решении. Также, пользуюсь mono около 3 лет и это самый новый и успешный банк, множество крутых функций и 0 проблем. Спасибо Вам. Такой сервис это действительно показывает, что Украина отличная страна!
monobank
Відповідь банку
5 лютого 2025, 10:32
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 лютого 2025, 9:40
Відгук не зарахований (на 08.02.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Pashokk 3 лютого 2025, 14:54
Монобанк відмовив в обслуговуванні причину пояснити не можуть хочу відновити обслуговування це неможливо чому незрозуміло вже пройшло 4 роки нічого з часом не змінилось
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 лютого 2025, 18:14
Банк ухвалює кожне рішення зважено та відповідально, спираючись на детальний аналіз багатьох факторів та різних параметрів.
Відмова в обслуговані є обґрунтованим кроком, прийнятим на основі аналізу та даних із перевірених джерел. Водночас відповідно до політики банку, ми не можемо розголошувати причини такого рішення.
Наразі позиція банку залишається без змін. Однак, якщо в майбутньому ситуація буде переглянута, ми обов’язково повідомимо вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Asia035012 3 лютого 2025, 14:42
Хочу подякувати Валерії з ТЦ Сіті Центр, Одеса за надану кваліфіковану допомогу в оплаті комунальних послуг за допомогою додатку монобанк. Дякую!
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 лютого 2025, 17:01
Раді, що залишили приємні враження! Дякуємо! :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 лютого 2025, 11:42
Відгук не зарахований (на 07.02.2025).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
DVRZKYIV45 3 лютого 2025, 13:59
Невероятный непрофессионализм службы поддержки Монобанка. При регистрации карты пожилому человеку через видеозвонок сотрудник банка указал неправильные данные в анкете и 4 часа служба поддержки перебрасывала звонок между операторами и так и не смогла исправить свою же техническую ошибку. Результат: потраченное впустую время, стресс для пожилого человека и грубость со стороны сотрудников службы поддержки с клиентами банка. Операторы Игорь, Михаил и Владислав, вы не только некомпетентны в банковском сервисе! Вам лучше выбрать профессию, не связанную с поддержкой клиентов! 03/01/2025, Киев
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 лютого 2025, 17:24
Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження про роботу служби підтримки, і ми перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час оформлення картки.
Ми передали комунікації з клієнтом на детальну перевірку. Ми ретельно проаналізуємо всі етапи обслуговування, щоб з’ясувати причини помилок і вжити відповідних заходів. Нам важливо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Ми щиро сподіваємося, що подальша співпраця з нами буде комфортною та приноситиме лише приємні враження.
Проблема вирішена
Marrsello7677 3 лютого 2025, 1:36
Я військовий з початку повномасштабного вторгнення
Волонтер зібрав на ремонт машини кошти, пройшов перевірку у вашому банку, ви надали статус волонтера
Перевів мені кошти, ви заблокували рахунок
Сказали що треба підтвердити особистість через дію
Я підтвердив
Потім сказали що треба підвердити походження коштів, також все підтвердив
Також надав військовий квиток свій і посвідчення учасника бойових дій
Потім почали просити переписку з сто з яким домовлялись про ремонт авто, потім начали на іншу тему
Що були поповнення вбет і все дійшло до того що просили виписку про вивід коштів за місяць з особистого кабінету, скріншот з ПІБ, поштою і номером телефону з особистого кабінету, скріншоти переписки з друзями
Не зовсім розумію як це повʼязано з перевіркою даного платежу і чи може взагалі банк просити таку інформацію і ще і так сильно давити на людину, коли питаю навіщо ця інформація і як вона з цим повʼязана, мені просто пишуть що надасте цю інформацію чи ні
Потім я пройшов перевірку і мені пишуть що все добре але я повинен буду звітувати за витрати
Тобто самостійно писати і надсилати в банк звіти за гроші які витрачаю, це дійсно потрібно робити?
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 лютого 2025, 11:00
Дякуємо вам за службу та вашу важливу справу!

Банк зобов’язаний перевіряти транзакції клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства.
Бачимо, що на поточний момент питання щодо блокування вже вирішене.
Для збереження прозорості та відповідності вимогам, банк очікує звіти щодо витрат коштів, щоб підтвердити їхнє цільове використання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
artem2812 1 лютого 2025, 16:24
Дуже вдячний працівнику Владу з оушен плази. Все було швидко, зручно і комфортно
monobank
Відповідь банку
1 лютого 2025, 17:53
Нам дуже приємно! Дякуємо, що поділилися своїми враженнями!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.3693
EUR 49.23 49.9301
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝