×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.51 | 44.09 |
PLN | 10.04 | 10.29 |
USD | 41.21 | 41.74 |
Всі курси банку |
Херсон о качестве обслуживания терминалом
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами, перепрошуємо за це. Ми вже опрацьовуємо Ваш відгук. Дякуємо, що повідомили нас про наявність проблем в роботі терміналу самообслуговування.
Написати коментар
Проблема у нарахуванні відсотків! Це вже друге звернення!
Але я знову бачу нараховані прострочені відсотки, а сама сума відсотків чомусь збільшується, хоча мало бути навпаки. Я думаю, що щось з програмним забезпеченням, хоча може і людський фактор тут також присутній. Будьте компетентними, і розберіться з ситуацією.
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами у роботі з АТ «Кредобанк».
Ми обов'язково розглянемо та проаналізуємо дані, вказані у Вашому відгуку та постараємось якнайшвидше вирішити ситуацію описану у зверненні.
Написати коментар
обслуговування поточного разунку
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Ми вже опрацьовуємо Ваші звернення на сайті банку та відгук. Відповідь Вам буде надано на поштову скриньку, вказану на сайті банку.
Написати коментар
Проблемный банк.
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із такими неприємностями. Для з'ясування питання, стосовно списаної комісії, рекомендуємо звернутись до банку-емітенту картки, з якої здійснювалось зняття коштів.
Написати коментар
Хто ви такі і чому опинились у моїй КІ?
Для проведення детального аналізу ситуації, просимо у приватні повідомлення надати Ваш індивідуальний податковий номер (ІПН). Ми зі свого боку постараємось розібратись із проблемою, описаною у відгуку, якнайшвидше та надамо відповідь Вам у приватні повідомлення.
Написати коментар
Платежи за обслуживание счета, который был закрыт
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Для того, щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію, просимо у особисті повідомлення повідомити нам ПІБ та ІПН Вашої матері. Також, просимо надати посилання на форму, яку заповнювали на сайті, та вказати дату заповнення.
Написати коментар
Не компетентные работники
Перепрошуємо за спричинені незручності, нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас.
Для того, щоб ми могли вжити необхідних заходів задля недопущення подібної ситуації у майбутньому, просимо Вас вказати дату візиту та ПІБ працівника, який Вас обслуговував.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Написати коментар
Банк не снимает обременение с авто после полного погашения кредита.
Менеджеры с конца февраля ссылаются на какую-то «девочку в центральном офисе, которая занимается этими вопросами» и «как Вы можете понимать, у нее ковид, поэтому она не может сделать запрос в реестр».
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Іпотечний кредит
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими незручностями. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення. Дані Вашого звернення будуть передані на розгляд профільним структурним підрозділам банку.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Переказ на картку іншого банку
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Коментарі (2)
КредоБанк — наразі найнезрозуміліший банк, не оформлюйте кредит ні в якому разі
Відділ з непрацюючими активами — взагалі не знають, звідки заборгованість у клієнта, та чи є вона взагалі.
Комунікації між відділенням банку немає — ніхто нічого не знає, окрім того, щоб за 25 грн який нарахував банк (і при цьому ще й неправильно нарахував, тобто на свою користь) відразу відправляють справу колекторам, які виносять мозок за просрочену заборгованість.
на гарячій лініі навіть не говорять телефони відділень, бо їх відключили, і як я зрозуміла по всій території України. То скажіть мені будь ласка, в умовах карантину, як можна вирішити це питання?
Я ще перед початком нового року написала лист з проханням надати графік платежів — отримала лист з незрозумілою інформацією, де навіть натяку немає на якусь суму.
Наразі, мені вже третій місяц поспіль нараховують просрочену заборгованість, а коли я телефоную на гарчу лінію та у департамент по заборгованості, вони кажуть, що не володіють інформацією. Скажіть мені будь ласка, а хто має володіти цією інформацією?
Дві тисячі гривень, що банк зарахував на свою користь, я так і не змогла з’ясувати де вони і звідки взялися.
Навіть у відділенні, співробітники банку не знають як працює кредитна картка і чому виникають з нею такі ситуації.
Смс — інформування працює некоректно, не надсилають правильну інформацію, або зовсім не надсилають.
Я дійсно жалкую про те, що я звернулась до цього банку.
І прикро, що банку надали таку можливість як надання пільгових кредитів на купівлю житла, думаю, це не самий надійний банк (
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Написати коментар
Банк использует мои данные для получения информации по мне в Минюст
Для з'ясування питання, описаного Вами у зверненні, просимо Вас надати, в особисті повідомлення, більш детальну інформацію про те, яка саме пошта Вам підтягнулась. Також просимо надати посилання на сайт, на якому виникла дана ситуація. За можливості, надайте, будь ласка, скріншот екрану.
Написати коментар
Чем дальше — тем хуже.
Теперь к главному. У меня есть дополнительная карточка зарегистрированная на мое имя, с моим данными на карточке, которую мне дали после похода в банк мной и владельцем карты, с моим паспортом и идентификационным номером, с заявлениями и подписями и моими и владельца основной карты. Владелец карты дал все полномочия и лимиты пользоваться картой. Я могу с помощи карты оплачивать покупки в магазине, могу производить покупки в интернете, могу снимать деньги в банкомате, могу пополнит счет карточки, но я не могу им пользоваться в мобильном приложении. Я не могу переводить деньги с нее на мои счета, не могу переводить деньги внутри банка, не могу переводить деньги в другие банки. Где логика?! То есть я должен, во время карантина, идти в банкомат снять деньги, а потом идти в банк и отправить деньги на мой счет, или на другие счета? Самое интересное что сперва все работало в мобильном приложении, а потом отменили отправку между своими счетами, а сейчас вообще не возможно выполнить какую либо операцию с дополнительной карточкой. Все думают как упростить клиенту жизнь, а Кредобанк все усложняет.
Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Коментарі (1)
Добре проконсультували
Щиро вдячні, за залишений відгук. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваша підтримка важлива для нас.
Написати коментар
У банка постоянно проблемы с процесингом и постоянные технические проблемы
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із труднощами, проте, бачимо, що Вашу проблему вирішено, деталі проаналізовано та надіслано відповідь на Вашу особисту скриньку, вказану в момент оформлення звернення на сайті банку.
Вибачаємось за спричинені незручності.
Написати коментар
Неудобная служба поддержки
Надеюсь, банк исправится!
Дякуємо за Ваше зауваження щодо обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК».
З метою покращення обслуговування клієнтів Ваше зауваження направлено у профільні підрозділи Банку, для здійснення аналізу.
Додатково інформуємо, що з Банком можна сконтактувати через мережу Facebook написавши у приватні повідомлення. Також, на сайті Банку можна замовити онлайн консультацію, за посиланням https://kredobank.com.ua/internet-banking/video-consultant
Написати коментар
Некомпетентна подача функції «Зберігай курс»
Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.
Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.
Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."
«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях
Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.
Коментарі (2)
Банк постоянно списывает деньги с карточного счета
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!
Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.
Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.
Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.
Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.
Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.
«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.
Написати коментар
Обманщики ! Ужасный банк! Поборы растут!
Открыла в банке счёт в злотых в январе, по акции цена 200 грн. Менеджер Катерина сказала, через 2 недели прийти в банк за картой.
Я пришла за картой, а она мне сказала, что карту дала вместе с договором. Смотрит прямо в глаза и нагло врёт!!!
Я обратилась к заведующей отделением,
бесполезно, что либо выяснять.
Меня обвинили, что я потеряла… что я ещё дома найду… ну да! большой, оранжевый конверт, который мне забыли дать! А новая карточка стоит 100 грн., открывайте!
НЕПРИЯТНО и ПРОТИВНО быть клиентом Кредобанка!!!
Обходите этот банк, есть огромный выбор, куда вкладывать деньги!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, описану у Вашому відгуку. Для цього, надайте, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону аби ми могли вжити заходів та недопустити повторення подібної ситуації у майбутньому.
Написати коментар
Рассмотрение ипотечного кредита
Нам прикро, що Вам довелось зіткнутись із такими труднощами у отриманні іпотечного кредиту. Дякуємо, що повідомили нам про це та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вжити заходів, які дозволять уникнути подібних ситуацій у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.
Написати коментар