Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
iegbr1969 9 червня 2021, 10:28
Відділення за адресою: Херсон, вул. Потьомкінська, 36
Отделение банка находится в Херсоне на ул. Потемкинская, 36. В нем находится терминал, который три дня работает, а неделю не работает. Это доставляет массу проблем, когда идешь оплачивать в Ваш банк, который удовлетворяет меня по качеству обслуживания и которому доверяю много лет, а тут такие неудобства, которые портят отношение к банку. Хотелось, что бы Вы реально приняли меры и не теряли своих ПРЕДАННЫХ клиентов.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 11 червня 2021, 16:11
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами, перепрошуємо за це. Ми вже опрацьовуємо Ваш відгук. Дякуємо, що повідомили нас про наявність проблем в роботі терміналу самообслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadia36 1 червня 2021, 18:34
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Після першого звернення, кредобанк наче щось почали вирішувати, проте так це нічим і закінчилось. Знову мені нараховано відсотки, хоча вже третій місяц поспіль сплачується все і навіть більше.
Але я знову бачу нараховані прострочені відсотки, а сама сума відсотків чомусь збільшується, хоча мало бути навпаки. Я думаю, що щось з програмним забезпеченням, хоча може і людський фактор тут також присутній. Будьте компетентними, і розберіться з ситуацією.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 червня 2021, 15:05
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із труднощами у роботі з АТ «Кредобанк».
Ми обов'язково розглянемо та проаналізуємо дані, вказані у Вашому відгуку та постараємось якнайшвидше вирішити ситуацію описану у зверненні.
Проблема вирішена
mariana2000 25 травня 2021, 15:12
20 05 2021 р. при здійсненні трансакції по перекидці грошей з карти Кредо Банку, з поточного рахунку, на карту Моно Банку кошти згідно смс списалися з рахунку, але на рахунок Моно Банку не прийшли. Гаряча лінія Кредо Банку повідамила, що не було зв’язку і кошти заблокувалися. Назвали термін 10 днів і кошти повернуться. 25 05 2021 року при звернені на гарячу лінію мені повідомили, що кошти заблоковані і коли вони повернуться не має інформації. При тому, визнають ща така трансакція була і що терміни вони назвати не можуть, бо не знають їх!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 27 травня 2021, 15:46
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Ми вже опрацьовуємо Ваші звернення на сайті банку та відгук. Відповідь Вам буде надано на поштову скриньку, вказану на сайті банку.
Amalteja99 25 травня 2021, 14:04
Снял часть денег с карты PKO банка польского через кредобанк (хорошо не все), в итоге заплатил дважды комиссию, больше10процентов. Причем 2часть комиссии снялась только через 2 дня. В PKO банке ушел в минус, не могу закрыть счёт, хотя уже отослал письмо. Спасибо кредобанку за грабеж!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 28 травня 2021, 11:36
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви зіштовхнулись із такими неприємностями. Для з'ясування питання, стосовно списаної комісії, рекомендуємо звернутись до банку-емітенту картки, з якої здійснювалось зняття коштів.
654321ira 19 травня 2021, 2:11
Прошу надати пояснень виключно у вигляді документів, чому ваша установа є донором інформації у моїй КІ. Я, особисто, не укладала з вами жодних правочинів та не надавала згоди на обробку особистих даних. Студенікова Ірина Володимирівна.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 травня 2021, 11:39
Доброго дня!
Для проведення детального аналізу ситуації, просимо у приватні повідомлення надати Ваш індивідуальний податковий номер (ІПН). Ми зі свого боку постараємось розібратись із проблемою, описаною у відгуку, якнайшвидше та надамо відповідь Вам у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dvoriankina 12 травня 2021, 11:23
Моя Мама получала пенсию в Кредобанк. Когда переходила в другой банк в 2019 году — закрыла счет. Есть заявление про закрытие текущего счета от 24.04.2019 г. И внезапно в 2021 поступило смс о том, что она должна 28грн. за обслуживание счета. Звонили, выясняли информацию — приходите на отделение, оплачивайте 28грн, пишите заявление о закрытии счета. Писала письмо через форму на сайте по этому поводу, ответа нет. Уточните, зачем писать повторно заявление о закрытие счета? Откуда взялась задолженность? Почему нельзя закрыть вопрос онлайн и нет обратной связи на обращение?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 травня 2021, 12:39
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими труднощами. Для того, щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію, просимо у особисті повідомлення повідомити нам ПІБ та ІПН Вашої матері. Також, просимо надати посилання на форму, яку заповнювали на сайті, та вказати дату заповнення.
Lavruk34 12 травня 2021, 10:54
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 190
В городе Запорожье на Маяковского работает не компетентная сотрудница, которая не понимала суть вопроса в течении 10 минутной консультации. Сотрудница в априори не заинтересована в своей работе для клиентов банка.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 13 травня 2021, 12:15
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності, нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас.
Для того, щоб ми могли вжити необхідних заходів задля недопущення подібної ситуації у майбутньому, просимо Вас вказати дату візиту та ПІБ працівника, який Вас обслуговував.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема вирішена
youdbettercall 26 квітня 2021, 15:45
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Банк не снимает обременение с авто уже в течение 2 месяцев после полного досрочного погашения кредита.
Менеджеры с конца февраля ссылаются на какую-то «девочку в центральном офисе, которая занимается этими вопросами» и «как Вы можете понимать, у нее ковид, поэтому она не может сделать запрос в реестр».
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 квітня 2021, 18:06
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Проблема вирішена
NYKOLYNLP 24 квітня 2021, 15:44
22.07.2020 я оформляла іпотеку в Кредо банку. Вчасно сплачую жодних проблем не було до 17.02.2021. В цей день я отримую на пошті ухвалу суду про те, що договір купівлі продажу квартири який я оформляла 22.07.20 не дійсний. Не розуміючи в чому справа, що сталося, того ж дня я відправила фото даного документу своєму менеджеру Олені із проханням вточнити що сталося, звідки ухвала і вчому причина такої ухвали. До сьогодні я відповіді із банку не отримала. Менеджер говорить що мої документи розглядають, ситуацію не розяснюють. Незрозуміло чому так довго розглядають документи і чи їх розглядають взагалі. Виходячи із даної ситуації можна зробити висновок що для того щоб банк, звязався із клієнтом і розяснив ситуацію потрібно перестати платити кредит. Як правило на боржників які не платять звертають увагу і починають діалог. Коли ти вчасно платиш, виконоуєш свої зобовязання перед банком, ти очікуєш місяцями на хоча б якусь конструктивну відповідь. Не думала що Кредо банк настільки байдужий до своїх клієнтів!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 квітня 2021, 12:58
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із такими незручностями. Для проведення аналізу, просимо надати Ваш ІПН у приватні повідомлення. Дані Вашого звернення будуть передані на розгляд профільним структурним підрозділам банку.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
pen 10 квітня 2021, 11:43
Банк ніби хоче змінюватись, але робіть дуже непродумані дії.
Зробили можливість покупки валюти онлайн, але зробити можливість зарезервувати готівку у касі можна лише по телефону.
Інший приклад перерахування грошей на картку іншого банку у полі де має бути повідомлення від відправника, пишуть 'Переказ на карту іншого банку' — відправник не може себе ідентифікувати, тому отримувач не радить відправляти через Кредобанк.
Виписка — проплати та деякі поповненя на карту побачити можна, але повернення або щось особливе це ЖАХ оператори не знають як, та де дивитися. Самому не знайти.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 квітня 2021, 16:23
Доброго дня!
Ми цінуємо Ваші зауваження щодо покращення умов обслуговування в нашому Банку.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас, перепрошуємо за спричинені незручності.
Ваш відгук прийнятий до уваги та переданий для аналізу профільним структурним підрозділам банку.
Надіємось на подальшу плідну та приємну співпрацю.
Проблема вирішена
Nadia36 8 квітня 2021, 14:03
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Вже майже рік, я не можу добитися жодної відповіді на свої питання, щодо кредитної картки.
Відділ з непрацюючими активами — взагалі не знають, звідки заборгованість у клієнта, та чи є вона взагалі.
Комунікації між відділенням банку немає — ніхто нічого не знає, окрім того, щоб за 25 грн який нарахував банк (і при цьому ще й неправильно нарахував, тобто на свою користь) відразу відправляють справу колекторам, які виносять мозок за просрочену заборгованість.
на гарячій лініі навіть не говорять телефони відділень, бо їх відключили, і як я зрозуміла по всій території України. То скажіть мені будь ласка, в умовах карантину, як можна вирішити це питання?
Я ще перед початком нового року написала лист з проханням надати графік платежів — отримала лист з незрозумілою інформацією, де навіть натяку немає на якусь суму.
Наразі, мені вже третій місяц поспіль нараховують просрочену заборгованість, а коли я телефоную на гарчу лінію та у департамент по заборгованості, вони кажуть, що не володіють інформацією. Скажіть мені будь ласка, а хто має володіти цією інформацією?
Дві тисячі гривень, що банк зарахував на свою користь, я так і не змогла з’ясувати де вони і звідки взялися.
Навіть у відділенні, співробітники банку не знають як працює кредитна картка і чому виникають з нею такі ситуації.
Смс — інформування працює некоректно, не надсилають правильну інформацію, або зовсім не надсилають.
Я дійсно жалкую про те, що я звернулась до цього банку.
І прикро, що банку надали таку можливість як надання пільгових кредитів на купівлю житла, думаю, це не самий надійний банк (
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 квітня 2021, 18:56
Доброго дня!
Вибачаємось за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
Dmytro31 5 квітня 2021, 15:45
Сегодня решил посмотреть на сайте минюста информацию по недвижимости в реестре речевых прав-решил зарегистрироваться-попробовал-пишет что есть такой пользователь. Я отправляю напомнить пароль, а почта подтягивается… вуаля…Кредобанка на мое имя! Это как?! Прошу ответить срочным образом!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 квітня 2021, 11:47
Доброго дня!
Для з'ясування питання, описаного Вами у зверненні, просимо Вас надати, в особисті повідомлення, більш детальну інформацію про те, яка саме пошта Вам підтягнулась. Також просимо надати посилання на сайт, на якому виникла дана ситуація. За можливості, надайте, будь ласка, скріншот екрану.
peija 3 квітня 2021, 19:19
Являюсь клиентом Kredobank лет 10. Сперва долго и нудно ждали, когда появится Apple Pay, потом долго и нудно ждали пока появится мобильное приложение и о чудо, оно появилось. Сперва были лаги, баги… оно и понятно, ведь приложение новое.
Теперь к главному. У меня есть дополнительная карточка зарегистрированная на мое имя, с моим данными на карточке, которую мне дали после похода в банк мной и владельцем карты, с моим паспортом и идентификационным номером, с заявлениями и подписями и моими и владельца основной карты. Владелец карты дал все полномочия и лимиты пользоваться картой. Я могу с помощи карты оплачивать покупки в магазине, могу производить покупки в интернете, могу снимать деньги в банкомате, могу пополнит счет карточки, но я не могу им пользоваться в мобильном приложении. Я не могу переводить деньги с нее на мои счета, не могу переводить деньги внутри банка, не могу переводить деньги в другие банки. Где логика?! То есть я должен, во время карантина, идти в банкомат снять деньги, а потом идти в банк и отправить деньги на мой счет, или на другие счета? Самое интересное что сперва все работало в мобильном приложении, а потом отменили отправку между своими счетами, а сейчас вообще не возможно выполнить какую либо операцию с дополнительной карточкой. Все думают как упростить клиенту жизнь, а Кредобанк все усложняет.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 квітня 2021, 14:18
Доброго дня!
Перепрошуємо за спричинені незручності. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію описану Вами у зверненні.
Відповідь, за результатом перевірки, Вам буде надано в особисті повідомлення, у термін визначений законодавством (не пізніше 45 днів від дати залишеного відгуку).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
jcifjfaw 22 березня 2021, 16:27
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Зверталась до відділення з приводу консультації відкриття рахунку. Клієнтом поки ще не стала, проте процівники дуже детально вся пояснили, були дуже чемні та привітні (я саме через грубість перехожу з іншого банку, тому знаю про що кажу). Однозначно задоволена!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 березня 2021, 12:23
Доброго дня!
Щиро вдячні, за залишений відгук. Нам приємно отримувати теплі слова подяки. Ваша підтримка важлива для нас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis212 22 березня 2021, 11:25
Проблема со списанием денег была 8.02.2021, решили ее 22.03.2021, после 100 звонков на горячую линию, обращений в банк через горячую линию-везде говорили чепуха и выставляли идиотом меня. И только обращений на сайт Минфина помог мне решить вопрос с банком. Если банк считает такое поведение приемлемый, я так не считаю. И каждому скажу-если вы хотите проблем со своими деньгами, выбирайте КредоБанк. Счет буду закрывать, такие услуги мне нужны. Вы не монополист на рынке банковских услуг.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 25 березня 2021, 12:21
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіштовхнутись із труднощами, проте, бачимо, що Вашу проблему вирішено, деталі проаналізовано та надіслано відповідь на Вашу особисту скриньку, вказану в момент оформлення звернення на сайті банку.
Вибачаємось за спричинені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mango44 9 березня 2021, 14:30
Очень неудобно, что нет онлайн чата на сайте банка или через вайбер/ФБ… Мне неудобно звонить, хотела уточнить некоторые детали по интересующему вопросу (хотела открыть депозит), но так и не нашла на сайте какой-либо поддержки онлайн… В наше время (особенно во время пандемии) — как никогда актуально развивать такие каналы связи!
Надеюсь, банк исправится!
Кредобанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 10:43
Доброго дня!
Дякуємо за Ваше зауваження щодо обслуговування в АТ «КРЕДОБАНК».
З метою покращення обслуговування клієнтів Ваше зауваження направлено у профільні підрозділи Банку, для здійснення аналізу.
Додатково інформуємо, що з Банком можна сконтактувати через мережу Facebook написавши у приватні повідомлення. Також, на сайті Банку можна замовити онлайн консультацію, за посиланням https://kredobank.com.ua/internet-banking/video-consultant
Проблема вирішена
Dima Koshevets 5 березня 2021, 17:20
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 58
Обслуговувався в цьому банку як ФОП і фізична особа. На валютному рахунку ФОП в мене була деяка сума в доларах. Так як наше прекрасне законодавство не дає можливості зняти валюту напряму, а лише з конвертацією в гривню, я не спішив їх знімати, аж поки не отримав 4.02.2021 повідомлення від банку про нову послугу «Зберігай курс».

Текст повідомлення «Дуууже зручно, якщо отримуєте надходження у валюті. Послуга «Зберігай курс» — це автоматичне зарахування валюти з вашого рахунку ФОП на ваш приватний рахунок.

Як це працює: спочатку маленьке звірятко конвертує валюту з рахунку ФОП у гривню за курсом продажу. Пізніше гривню конвертує назад у валюту за цим же курсом, але вже на ваш приватний рахунок. Тобто без подвійної конвертації і комісії. Все просто. І не потрібно бігати по обмінниках.

Замовляйте послугу у найближчому відділені Кредобанку."

«Нарешті» — подумав я — «можна зняти долари, не втрачаючи на подвійній конвертації» і пішов у відділення.
Спочатку мене не зрозуміли правильно і думали що я хочу зняти долари за старою схемою (долар — гривня -долар), відкрили мені валютний рахунок фізособи і сказали, що це можна зробити через їхній додаток. Але я зателефонував на гарячу лінію і мені там повідомили, що потрібно підписати угоду, щоб ця послуга спрацювала і я отримав долари без втрат на подвійній конвертації.
І знову я прийшов у відділення, попросив оформити цю угоду. Так як працівники банку вперше надавали таку послугу, вони консультувались з колегами по телефону (це все тривало години півтори), і виявилось, що комісія все ж таки буде (39 + 39 грн за обслуговування рахунку ФОП, плюс близько 1000 грн за обмін валюти), але це вийде дешевше за рахунок єдиного курсу обміну валюти. Окей, поповнив рахунок ФОП і фізособи гривнею на необхідні суми, але на цьому етапі виявилось, що мій тарифний план не сумісний з послугою «Зберігай курс». Ну добре, домовляємось, що я підписую заяву на зміну тарифного плану (добре хоч за це грошей не беруть) і як тільки він зміниться, вони підготують пакет документів на підпис для активації даної послуги.
На наступний день мені телефонує працівник банку і питає, чи не здійснював я обмін валюти (а я не здійснював, просто чекав поки активується необхідна мені послуга). Заходжу я в додаток і бачу, що валюта конвертувалась в гривню. Спочатку подумав що послуга вже наполовину активована, і скоро я отримаю валюту на рахунок фізособи. Але пізніше мені знов зателефонував співробітник банку і повідомив, що через «технічний збій» послуга спрацювала неправильно, мої долари просто конвертувались в гривню і все що мені залишаться — це перевести собі їх на рахунок фізособи і купити долари по комерційному курсу, так як відмінити операцію вже неможливо. Занавєс.
Виникає багато питань:
1. На якій підставі банк чіпав мої гроші без підписаної угоди?
2. Хто буде компенсувати втрати на комісіях

Я вимагаю в АТ «Кредобанк» вирішити цю проблему за власний кошт, так як ця помилка сталась по їхній вині і надати мені дану послугу так, як це описано в рекламному повідомленні. Дресируйте краще своїх «маленьких звіряток», які займаються конвертаціями, інакше мені доведеться звернутися до суду.
Кредобанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 10:47
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли детально проаналізувати ситуацію, яка склалась та прийняти міри задля її виправлення, просимо надіслати нам у приватні дату проведення транзакції, про яку йдеться у зверненні та Ваш ІПН.
Проблема вирішена
Denis212 5 березня 2021, 13:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Верхній Вал, 18
Постоянно мошенничество со стороны банка, а именно с карточного счета весь февраль 2021 пропадают деньги. Неоднократно звонил на информационную линию, говорят что попало, лишь бы трубку положил. Обращался через сайт, ваш сотрудник ответил что происходили удвоение сумм зачислений.
«Доброго дня, шановний Денисе Ігоровичу!

Користуючись нагодою, АТ «КРЕДОБАНК» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу.

Дякуємо за звернення, які Ви залишили на сайті Банку 11.02.2021 року. Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання Вам сервісу найвищої якості.

Ситуація, описана у Ваших зверненнях, пов’язана із частковим збоєм у роботі автоматизованої банківської системи, який призвів до того, що Банк двічі зарахував Вам на рахунок кошти по операціях Р2Р, а саме чотири операції по 190,00 грн. та три операції по 250,00 грн. При виявленні вищевказаної проблеми, Банком було вжито невідкладні заходи задля її вирішення. Станом на 11.02.2021 р. ситуацію виправлено, що призвело до зменшення залишку по Вашій банківській платіжній карті.

Додатково інформуємо, що відповідно до п. 2.13. Правил надання комплексних банківських послуг фізичним особам в АТ «КРЕДОБАНК» Підписанням Заяви-Договору Клієнт (Держатель БПК) доручає Банку самостійно проводити списання помилково перерахованих Банком сум щодо яких Клієнт (Держатель БПК) є неналежним отримувачем та/або надлишково виданих коштів в процесі здійснення операцій у Банкоматах Банку), у тому числі, якщо Клієнт (Держатель БПК) самостійно не повернув таку неналежно отриману суму.

Повідомляємо, що Ваше звернення доведено до відома відповідних профільних підрозділів Банку для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.

АТ «КРЕДОБАНК» просить вибачення за спричинені незручності, сподівається на Ваше розуміння та збереження хороших взаємовідносин.

«Но деньги как пропадили так и продалжают пропадать со счета. Так в чем же ситуация исправлена???
Прошу вас провести служебное расследование. И вернуть мне списанные деньги.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 березня 2021, 18:08
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас був негативний досвід у роботі із банком. Ми обов'язково проаналізуємо причини виникнення ситуації, описаної у відгуку. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни.
lenbik99 4 березня 2021, 17:39
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 78-А
Винница, Пирогова, 78.
Открыла в банке счёт в злотых в январе, по акции цена 200 грн. Менеджер Катерина сказала, через 2 недели прийти в банк за картой.
Я пришла за картой, а она мне сказала, что карту дала вместе с договором. Смотрит прямо в глаза и нагло врёт!!!
Я обратилась к заведующей отделением,
бесполезно, что либо выяснять.
Меня обвинили, что я потеряла… что я ещё дома найду… ну да! большой, оранжевый конверт, который мне забыли дать! А новая карточка стоит 100 грн., открывайте!
НЕПРИЯТНО и ПРОТИВНО быть клиентом Кредобанка!!!
Обходите этот банк, есть огромный выбор, куда вкладывать деньги!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 березня 2021, 13:01
Доброго дня!
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження. Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, описану у Вашому відгуку. Для цього, надайте, будь ласка, нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону аби ми могли вжити заходів та недопустити повторення подібної ситуації у майбутньому.
sp2021 4 березня 2021, 17:29
Обращался в банк по поводу выдачи ипотечного кредита на квартиру в феврале 2021 года. Как обычно бывает квартиру на которую пытаются люди взять в ипотеку ставят под залог на короткое время, как правило до месяца, и после истечения срока залога деньги не отдают, если сделка на продажу не оформляется. Перед началом подачи документов на ипотеку в отделение я оформил заявку на сайте, мне в онлайн режиме одобрили кредит на ипотеку и сказали подать документы в банк. Я на следующий день пришел в банк и подал все документы, документы приняла сотрудница банка Елена. также сказала что для подачи на рассмотрение нужна оценка квартиры, без оценки не рассматривает кредитный эксперт. На сколько я знаю что Кредо банк единственный банк который требует оценку до решения о кредитовании. Елена посоветовала оценщика который берет за оценку 4000 гривен, что по рынку очень высокая цена! В среднем стоимость оценки до 1500 гривен. Но после того как оценщики которых посоветовали отказались ехать на оценку из-за погодных условий на объект оценки и тянули время, я обратился в аккредитованную фирму по оценке которая мне сделал оценку квартиры за 1400 гривен. Я полученную оценку выслал Елене и в тот же день Елена говорит что подает заявку на рассмотрение и ожидать 7 рабочих дней, а на сайте написано что решение выдают за 3 часа. И в ожидании прошло не 7, а 10 рабочих дней. Елена пишет «Доброго дня, заявка на кредит ще актуальна?». В итоге за оценку заплатили, залог пропал на квартиру… Ипотеку так и не одобрили, отказ о выдаче кредита не получили. С данным банком думаю не стоит работать, достаточно просто почитать отзывы в интернете и все станет ясно!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 березня 2021, 12:07
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелось зіткнутись із такими труднощами у отриманні іпотечного кредиту. Дякуємо, що повідомили нам про це та перепрошуємо за спричинені незручності. Для того, щоб ми могли вжити заходів, які дозволять уникнути подібних ситуацій у майбутньому, просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та контактний номер телефону.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.51 44.09
PLN 10.04 10.29
USD 41.21 41.74
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝