×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Александра Кравчук 24 травня 2019, 12:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 96, прим. 75
Открыла карту злотовка для получения переводов из заграници, все вроде бы было ничего, месяц назад мне звонят сотрудники банка и говорят у вас задолженность 5 злот! Якобы проверка баланса в банкомате платная услуга и я ушла в минус, на минуту меня об этом не предупредили при открытии карты! Дальше веселее, чтоб пополнить карту надо ехать в отделение со всеми документами и никак иначе, у меня маленький ребенок и я не имею возможности кататься с ним туда сюда. Вообщем прислали мне перевод и он перекрыл минус. Снимала деньги в этот раз не проверяя баланс, специально, чтоб не снимало за это деньги. Вчера захожу в личный кабинет, а там опять -4. 65 злотт, звоню и спрашиваю в чем в этот раз дело, а они мне говорят, что я снимала в выходной день и был один курс, а сняло деньги другим числом и по другому курсу. Что это за бред? Не хватает сил. Не банк, а что попало Кто подумывает открыть карту в этом банке, не советую! Берегите свои нервы.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 травня 2019, 11:00
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.05.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
NataliaUsh 18 травня 2019, 17:03
Відділення за адресою: Харків, вул. Данилевського, 18
Взяли в 2017 году кредит на авто. Тут вопросов нет — ставка, условия, все норм. Ненорм получилось, когда мы этот кредит погасили.

Объясняю — мужу предложили по работе выгодный контракт за границей. Терять машину не хочется, поэтому погасили кредит 8 мая, и тогда же заказали справку о снятии обтяження. На что нам ответили — как минимум месяц она делается, но и это не точно. Конкретных сроков назвать никто не может, хотя по закону об обращении граждан на все про все дается 15 дней.

В пятницу (17.05) позвонил муж на отделение. понадеялся на чудо. Там ему менеджер говорит что да, готовы обе справки (заказывали еще и про погашение кредита за 120 грн. Понимаю, ее крайне сложно сделать. поэтому 120 грн.) Приходим. Оказывается, готова только одна, про погашение. Про снятие нет, это из головного офиса дали ошибочный ответ.

Переезд за границу — вы понимаете, что это такое? Мы начали готовиться за месяц, но кто ж знал, что Кредо Банку законы Украины не писаны, и в течение 15 дней никакой справки мы не увидим?! И более того, НИКТО не может дать информации о том, когда она будет готова. Девочка на Горячей линии морозится и начинает хамить, менеджеры разводят руками «Ну мы написали им, что надо побыстрее».
Ау! Банк! Под угрозой контракт на работу из-за ваших нерадивых сотрудников!
Сколько времени надо снять обтяження и сформировать справку об этом? У вас что, каждый день по 100000 таких операций? На дворе 21-й век!
Короче, если поездка сорвется, мы будем подавать в суд за невыполнение требований законодательства об обращении граждан.
Богдан Заблоцький 15 травня 2019, 22:44
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Дружби, 3
Взяв кредит в Кредобанку на авто на 7 років.Менеджер все гарно розмолював
Кредит під 12% річних вручили мені графік помісячного погашення на всі 84 місяці з чітко прописаними сумами і запевнили що сума виплат не зміниться ні від зміни курсу валют, ні від будь яких інших факторів.
Та не минуло й року як мене ощасливили, що з наступного місяця процентна ставка по моєму кредиту зміниться з 12% річних на 19% річних
І моїй сім'ї прийдеться в подальшому сплачувати на 1700грн більше кожного місяця.І я не впевнений що через деякий час це знову не повториться і вони вирішать ще трохи нагріти руки на довірі клієнтів.
Не беріть кретид у Кредобанку.Особливо довгострокові.
Раджу вам добре подумати перш ніж оформляти кредит
Кредобанк
Відповідь банку
20 травня 2019, 16:57
Доброго дня! Відповідь надано у приватні повідомлення.
Valentin73 8 травня 2019, 12:33
Не знаю як в інших містах, в Херсоні постійно пусті банкомати. Другий день нема грошей навіть в банкоматі під центральним відділенням. Каса працює одна з 4, постійні черги. Обслуговування жахливе в цьому плані
Кредобанк
Відповідь банку
17 травня 2019, 12:39
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності які виникли у процесі співпраці з нами. Дякуємо за Ваш відгук, ми працюватимемо над уникненням такої ситуації в майбутньому. Також нагадуємо, що за умови обслуговування на тарифному пакеті, Ви можете знімати кошти у будь-якому банкоматі України без комісії в межах ліміту тарифного пакету.
Andrii7777 24 квітня 2019, 14:56
Решил купить валюту и взял деньги с депозита в отделении Кредобанк( депозит с возможностью снятия средств в любое время оформленный в Кредобанке ). Кассир озвучила итого к оплате, все было правильно, В чеке котором я расписывался сумма та же правильная, НО оказалась там КОМИССИЯ (700гр.)которая не учитывается в строке «итого к оплате». В придачу оказалось что кассир не обязан предупредить о комиссии как делают в других банка. Сотрудники долго не могли понять откуда комиссия, в итоге оказалось что кассир должен был снять средства как то по другому. Деньги никто не вернул. И сказали что нужно внимательно читать договор.
Кредобанк
Відповідь банку
17 травня 2019, 14:47
Доброго дня! Надали відповідь у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
34526183 23 квітня 2019, 19:50
клиент банка около четырех лет, чуть более.
Из плюсов — отличные тарифы, как на овердрафт так и на само обслуживание.
Из минусов:
Начну с апогея, по причине которого пишу отзыв — я закрыл больше месяца назад свой кредит на авто, выдать справку об изъятии из базы залогоаого имущества не могут дать до сих пор и даже не могут огласить сроки.
Что еще происходило в этом банке. Например мой кредит на авто светился в бюро кредитных историй по два раза, в итоге любой банк кроме кредобанка считал меня не платежеспособным. Решали это почти год.

Еще у меня есть карта с овердрафтом, было несколько изменений лимита и каждое такое изменение отображалось в УБКИ как новый кредит, что влекло туже проблему, что и автокредит.
Бональная замена карты по причине истечпния срока действия — несколько часов в отделении(то пин код не могут новый найти, то уточнить что-то надо то еще что-то). Истекала карта 4 раза, нормальновче прошло только раз.
Вывод: тарифы отличные, но никакими услугами кроме «получить деньги — снять» я больше в этом банке пользоваться не буду.

З.Ы.
Интернет банкинг и мобильное приложение — это просто нечто, не в хорошем смысле.
hermes2005 23 квітня 2019, 13:10
После 4х лет сотрудничества с банком, при оформлении овера попросили документы (1й пакет, 2й пакет) эпичным финалом стало то, что нужно расписать еще «кое какие» позиции, хотя они и так видят все движения. Напишите почему у Вас 2 кв 2018 был убыточным (дайте клиентов — будет прибыльным). Вот только 4 года потерял, к слову овер на 500к при годовой выручке в 30млн.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 квітня 2019, 16:05
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 23.04.2019).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
girkaja2202 22 квітня 2019, 8:50
Хотіла зняти готівку в банкоматі, кошти списали, а готівка не вийшла і працівник гарячої лінії сказав, що на жаль, нічим допомогти не може!!!
Кредобанк
Відповідь банку
22 квітня 2019, 17:29
Доброго дня! У Вас платіжна картка «Кредобанку» чи іншого банку?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Незнайко 19 квітня 2019, 11:13
Звернувся на відділення для отримання кредиту. Моя заявка CL-184522. Після тривалого очікування я отримав дзвінок від менеджера зі звісткою — максимальна сума кредита зрізана до 100 000грн, при бажаній сумі 300 000. Причиною відмови мені не повідомили, наявних проблем для зрізання суми немає. При зверненні на відділення для вияснення причини — мені відмовили повторно. Перебуваючи на відділення я почув розмову працівників банку з кимось, і основні слова їхні були — кредит погоджено! но через Гребенкину Тетяну видача кредиту неможлива.
Завдяки пані Тетяні я отримав кредит в іншому банку, без проблем та ще з меншим платежем.
Кредобанк
Відповідь банку
24 квітня 2019, 11:39
Доброго дня!
Ми уважно розглянули Ваш відгук та у відповідь повідомляємо наступне.
Згідно статті 44 Закону України «Про Банки і Банківську діяльність» (надалі — Закон): «Банк створює комплексну та адекватну систему управління ризиками, що має враховувати специфіку роботи банку, встановлені Національним банком України вимоги щодо управління ризиками. Система управління ризиками має забезпечувати виявлення, ідентифікацію, оцінку, моніторинг та контроль за всіма видами ризиків на всіх організаційних рівнях та оцінку достатності капіталу банку для покриття всіх видів ризиків.»
Згідно п. 1.2. глави 1 розділу VI Інструкції про порядок регулювання діяльності банків в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 28 серпня 2001 р. N 368: «1.2. Банки зобов'язані мати ефективну політику та процедури своєчасного виявлення, розрахунку, оцінки, моніторингу, контролю та управління кредитним ризиком, у тому числі за операціями з пов'язаними з банком особами, а також великими ризиками щодо одного контрагента або групи пов'язаних контрагентів, пов'язаних з банком осіб. Ці політика та процедури мають охоплювати весь цикл кредитування, який включає видачу кредиту, оцінку кредиту, а також здійснення управління кредитним та інвестиційним портфелем.»
Відтак, запевняємо, що Ваша заява на отримання кредиту, про які іде мова у відгуку, розглядалась Банком згідно діючого порядку та на підставі аналізу профільних підрозділів Банку, визначення фінансового стану та платоспроможності позичальника, кредитної політики Банку Вам погоджено максимальну суму кредиту в розмірі 100 тис. грн. Сподіваємось на розуміння та збереження добрих взаємовідносин.
Volodymyr Dozirtsiv 12 квітня 2019, 16:15
за 4 роки обслуговування було аж 2 проблеми
1. при оплаті в Польщі була подвійна конвертація і списало + 15% від суми (курси злотий гривня були орієнтовно 7.2 і 7.89).
2. На дебетовій платинум картці появився несанкціонований овердрафт у звязку з запізнілим зарахуванням на рахунок кошті по переказу з картки на картку. смс прийшла зразу але зарахували кошти на рахунок тільки наступного дня. Обіцяли вернути через 45 днів (поки в процесі вирішення).
Проблема вирішена
Yurii Yesipov 10 квітня 2019, 17:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 179
Доброго дня. Я є клієнтом Кредобанку, 10.04.2019 о 16:30 при здійсенні валютно-обмінної операції у віділенні Кредобанкуза адресою: м.Львів, вулиця Городоцька, 179 (ТЦ «Скриня»), касир просив надати паспорт для здійсення операції, і відмовлявся здійснювати операцію без надання паспорту, на питання чому я зобов'язаний надавати паспорт, оскільки Постанова Правління Національного банку України від 12 грудня
2002 року № 502 “Про затвердження Інструкції про порядок організації та
здійснення валютно-обмінних операцій на території України та змін до деяких
нормативно-правових актів Національного банку України” була скасована Постановою №31 від 05.02.2019 (сума яку я хотів купити у валюті була значно меншою ніж 150 000 грн, Постанова 502, передбачає ідентифікацію особи при операціях від 150 000, але це навіть неважливо, оскільки, ця постанова — скасована). На питання касиру/менеджеру відділу/оператору гарячої лінії:«На який документ Ви посилаєтесь вимагаючи у мене паспорт», всі дали одну й ту саму відповідь:«Це наш внутрішній розпорядок/інструкція». Шановні співробітники банку, як вже Вам пояснював особисто, на мене внутрішні порядки банку не розповсюджуються, я не є працівником Кредобанку. Тому пишу сюди, прошу пояснити на що Кредобанк посилається вимагаючи у людей паспорт при здійсенні валютно-обмінних операціїй, при цьому напряму суперечучи постанові НБУ. І дякую звісно за витрачений час, який я витратив на абсолютно безрезультативні бесіди з персоналом банку.
Кредобанк
Відповідь банку
11 квітня 2019, 15:27
Доброго дня!
Згідно вимог п.39 розділу ІV «Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті», затвердженого постановою НБУ №5 від 02.01.2019р.:« Уповноваженим установам заборонено здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти або банківських металів з фізичною поставкою одній фізичній особі в один операційний (робочий) день у межах одного/однієї банку/фінансової установи, за винятком здійснення таких операцій у незначному розмірі.» Згідно підпункту 7) п.2 розділу І цього ж Положення :« незначний розмір валютної операції (далі — незначний розмір) — розмір валютної операції (в еквіваленті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Національним банком на дату здійснення операції), який є меншим, ніж розмір, що установлений для фінансових операцій, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу згідно із законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Відповідно, згідно вищезазначеного банк зобов'язаний контролювати суму проданої готівкової іноземної валюти в межах банку одній особі в один операційний день в сумі, що не може перевищувати незначний розмір, що зараз становить еквівалент 150000,00 гривень. Без пред'явлення в банк документів, що посвідчують особу, якій продається готівкова іноземна валюта, банку не можливо здійснити контрольних функцій з метою не перевищення цієї суми в один операційний день.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Карина Эрихт 4 квітня 2019, 22:27
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 47
Мне не нравится обслуживание в этом банке, понабирали много работников из провинции, которые даже разговаривать толком не умеют, возникает сомнение по поводу экономического образования, а есть ли оно вообще у большинства?????! не рекомендую это банк
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 квітня 2019, 15:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.04.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Константин Кучевский 26 березня 2019, 13:51
Обратились в банк по поводу кредитования под существующую недвижимость. Предоставили твердый залог, покрывающий сумму кредита в два раза. На протяжении месяца занимались футболом, и требованиями предоставить кучу справок, все справки предоставлены. В конечном итоге на кредитный комитет вынесли сумму, которая нам абсолютно не интересна. В итоге потеряли месяц. Каждое общение проходило будто мы у сотрудников деньги личные просим, видимо они привыкли что часть кредитных средств, им дают в знак благодарности. Очень не приятное отношение!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alina Grinevich 21 березня 2019, 19:01
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Курчатова, 2/1-Б
Вчора у банкоматі Кредобанку хотіла зняти готівку.Сума не велика, але справа не в цьому! Гроші з рахунку виявилися зняті, але банкомат мені їх не видав.Звернулась по допомогу до працівників Кредобанку, але вони мене направили до ПриватБанку(тому що карта у мене Приватбанківька).На сьогодні гроші не повернуто, у відділенні свого банку написала заяву про повернення кошт, чекатиму близько 7 днів. Навіщо мені це все, я просто хотіла прийти і зняти свої гроші, зароблені чесною працею, а тут ось така халепа.Мій відгук однозначно — НЕГАТИВНИЙ!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
36619677 17 березня 2019, 11:18
Кредобанк оновив сайт, але тепер всі старі посилання з google ведуть на головну сторінку нового сайту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Notezn 10 березня 2019, 13:10
Хороший банк, за рік користування не виникало жодних проблем
Екатерина Реут 6 березня 2019, 15:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Обратилась в отделение для открытия счета ФОПа в валюте (ФОП уже является клиентом банка, имеет гривневый счет, обслуживается больше 3 лет, идентификацию проводили месяц назад).

Сотрудники отказались открывать валютный счет по нотариальной доверенности в которой четко оговорено открытие счета. Ссылаются они на то, что необходимо лично присутствие клиента. Зачем? Зачем, если в доверенности четко прописано, что я могу быть представителем в банке, открывать, закрывать, распоряжаться счетами.

Почему нельзя завести меня как доверенное лицо, сделать карточку образцов подписей и открыть счет?
Ответ сотрудников поражает «Я позвонила, мне так сказали». На что вы ссылаетесь? На внутреннее положение. Само это положение никто не видел, просто позвонили и кто-то им там сказал.

Контакт центр в вопросах ведения счетов ФОПов вообще не консультирует.

Может стоит ввести сотрудникам план продаж, что б они резвее счета открывали?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vasia2 27 лютого 2019, 10:12
Гроші ходять, але повільно, повільно.

3 (три) ДОБИ між банками ???

В теперешній час ???

Як це в них так виходить??? Хоча б перелік банків з днями надходжень грошей на сайті вивісили, для планування.
36619677 20 лютого 2019, 11:40
Я клієнт Кредобанку і досить задоволений якістю обслуговування, відділеннями, банкоматами. Депозитні ставки як на мене одні з найкращих.

Єдина проблема Кредобанку це відверто застаріла система KredoDirect і відсутність якісної мобільної версії. Більшість банків створили зручні системи користування. В KredoDirect дуже незручно проводити якісь операції, навіть банально переказати гроші на інший картковий рахунок являється квестом, потрібно заповнити багато даних, в тому числі Ідентифікаційний код (!).

В сучасних реаліях це великий мінус для банку.
Кредобанк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 16:45
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку нашої роботи. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет-банкінгу, надіємось що незабаром зможемо виправити незручності з якими Ви стикнулись.
Проблема вирішена
Olha1968 19 лютого 2019, 10:59
Я погасила кредит в банке перед новым годом. Написала заявление о предоставлении справки о том, что я погасила кредит и заявление о закрытии счета. До сих пор справку я не получила. Звонила неоднократно, все обещают разобраться, но результата до сих пор нет. Как я поняла не могут найти даже мои заявления.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
USD 26.050 26.350
EUR 29.500 30.050
RUB 0.3950 0.4600
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
USD 26.050 26.350
EUR 29.500 30.050
RUB 0.3950 0.4600
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝