Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
esigns 4 жовтня 2024, 1:00
Обслуговуючь в кредобанку вже не перший рік. Не знаю що змінилося, але вже 2й місяць поспіль блокують переуаз коштів на рахунок фоп. 1 раз витратив свій час, встановив віндовс на запасний ноутбук (працюю на лінукс і в айфопс не логінить з нього), відновив доступ і написав листа в форматі: прошу зарахувати кошти * дол сша це оплата робіт згідно договору (і додав його як частину листа). Чекав 3 тижні на реакцію, гроші зарахували, коли думав що все. На слідуючий місяць видалив віндовс з запасного ноутбука, бо планував його повернути компанії(це не мій прилад). Знову звінок з банку що заблокували. Знову квест, пишу лист, ніхто не реагує довгий час. Після звінка на тех підтримку, залишили заявку до валютного відділу. Абсолютно хамсткою інтонацією щось почали мені розповідати що це не звернення до банку, треба вказати дату, номер договору, ще якийсь там номер і ще яку фігню. Договір у вкладенні до відповіді, номеру догову немає, да й взагалі що це за завдання мені нарізає операціоністка і диктує що мені в якій формі писати, а інакше не зарахує зарплату. Я пояснив походження коштів, багато років отримував у валюті.
Якийсь дурдом. Сервіс нижче дна. Це вже постіше почекати кілька днів щоб повернули кошти відправнику і поторити переказ на інший банк, ніж псувати собі настрій.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ якщо будуть надходження на валютні рахунки. Відділ валютних операцій та кабінет IFOPS дно. Хто шукає альтернативу дивіться в сторону Уксибу, умови не погані(хоча я як фоп не працював з ними).
maestro5 26 вересня 2024, 13:03
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 78-А
Моя заявка на продаж валюти, як ФОП, була оброблена 25.09.2024 по курсу 41.16. Мінімальна ціна купівлі на міжбанку за 25.09.2024 — 41.18, як можна було продати за 41.16? Я так розумію, що банк придбав цю валюту собі, по своєму власному курсу, та ще й взяв з мене комісію за дану операцію — чудово! Дякую що не по курсу 8 грн./долл. продали!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasiiavoz 18 вересня 2024, 22:25
Сьогодні мала нагоду відвідати Кредобанк в м. Хмельницький. Сказати, що я приємно вражена — це нічого не сказати! Щиро дякую Кредобанку і особливо менеджеру по роботі з клієнтами Олені Лабчук за їх відповідальність. Пані Олена продемонструвала високий професіоналізм, витримку, уважність, а головне людяність. Приємно, що є такі працівники, які доброзичливо ставляться до всіх клієнтів.
Volkioseni 18 вересня 2024, 16:00
Обслуговувалась у відділенні на Незалежності в м.Івано-Франківськ. В кінці грудня 2023 року оформила преміальний пакет в менеджера Катерини. Кожен місяць за обслуговування даного пакету знімалась сума в 400 грн. В кінці квітня 2024 року звернулась до Катерини, що в Преміальному пакеті тимчасово (!!) не маю необхідності, потім оновлю, ми закрили преміальне обслуговування, залишили мені картки на майбутнє і я перейшла на самий звичайний пакет. Маю всі документи на руках. Сьогодні, 18.09.2024, мені дзвонить керівник відділення і говорить, що в мене заборгованість за обслуговування преміальної картки. На моє питання про те, чого пів року була тиша від банку керівник відповіла, що вона працює недавно, а Катерина вже не працює в них і це її помилка, що не повідомила відразу, що за частину квітня не сплачено обслуговування. Заходжу у додаток- ніякої заборгованості додаток не відображає, питаю, чому я сама не можу ніяк побачити свою заборгованість отримала відповідь, що це по старому рахунку, який був підтягнутий до преміальних карток і він в додатку не відображається (!!!). Організація самого банку мега кончена, я з таким не стикалась в жодному банку, щоб була скрита від очей клієнта заборгованість, яку я фізично позбавлена можливості побачити, пів року працівники банку сиділи тихо і от прокинулись. Жодних сповіщень на імейл чи якимось іншим чином я не отримувала. Добре, що хоч через пів року проінформували, а не втихушку до суду звернулись. Банк — дно. Ніколи в житті більше не буду з Вами працювати з такої організацієб, а я у Вас оплачувала преміальне обслуговування. Хай прибуток отримує інший банк з адекватною організацією роботи.
Mixxa007 12 вересня 2024, 12:03
Дякую консульатнту Оксані, що допомогла закинути гроші на карту. Нещодавно почав користуватися банком, і ще не знайомий з багатьма функціями, але дуже сподобалася чуйність персоналу. Дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:13
Дякуємо за відгук.
Нам приємно отримувати теплі слова подяки.
Halyna2024 30 серпня 2024, 18:21
Не рекомендую банк нікому. Пишу від юридичної особи. Найгірші умови, найгірше обслуговування, кожен місяць у них своє «покращення» для клієнтів. Зарплатну відомість проводять пів дня, а то і більше, а ще можуть і заблокувати. Нервів для них не хватає.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:08
Доброго дня.
Нам прикро, що у вас склалось негативне враження щодо обслуговування в нашому банку. Для того щоб ми могли розглянути Ваше звернення напишіть нам у приватні повідомлення назву юридичної особи та детальніше опишіть ситуацію.
KaterynaTer 28 серпня 2024, 11:27
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Всем добрый день. Это самый ужасный банк, который есть!!!
Блокирует переводы без причины, не объясняют в чем дело. Пишешь информацию от кого перевод адрес проживания и т. д. они просто возвращают отправителю. Пытаемся снова осуществить перевод, снова возвращают и на 10 зл. меньше. Потом вообще без каких либо объяснений блокируют карты. Больше никогда не обращусь в этот самый УЖАСНЫЙ БАНК. ШАРАШКИНА КОНТОРА
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 13:31
Добрий день. Дякуємо за зворотний зв'язок.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що Правилами надання комплексних банківських послуг обумовлено особливості здійснення переказів з країн європейського союзу та зазначено у яких випадках для зарахування переказу необхідне уточнення інформації.
LudaSn 23 серпня 2024, 14:16
Із жахливішим рівнем некваліфікованого керівництва і персоналу який в цьому банку працює не стикалися. Працівники і керівники не несуть відповідальність за умови прописані договором, свої фінансові косякі перекладають всіма зручними для них способами на клієнта — роблять з нього Цапа -відбувайло. Як клієнти банку закривши свої фінансові умови по фінансовому лізингу, не отриали від банку свій 2 екземпляр ключів від автомобіля які повинен був передати банк нам. Скоріш за все, ключ був загублений або сплутаний із іншими ключами (співробітниками банку), так як ключ вони передали від іншого автомобіля, який ми повернули вказавши, що не наш. Іншого ключа сказали ми не маємо. Платити рахунок від дилера за Новий ключ — відповіли підстав не має. І тому, керівництвом банку були придумані усілякі історії — і що ключ дилер не передавав, і що його зовсім не було, і що дилер передав той ключ від чужого авто (доречі який був від нового авто 2023 року випуску, а наше авто 2020 року). Наша компанія запросила від дилера підтвердження передачі другого ключа банку при заключені договору лізингу — дилер надав всі документи і пояснення в писмовому вигляді, що ключ саме передавався!!! І, що по умовам фінансового лізинку Обов’язково передається банку другий ключ від авто!!! Нащо Начальник відділу лізингу Ожгевич Юлія Борисівна відповіла: Що таких лістів, я можу намалювати скільки завгодно!!! І це відповідь керівника!!! Оце я розумію рівень!!!
Порада: Ні в якому разі не майте ніяких справ із цим банком, інакше пошкудуєте. Бо будете мати розмову з некваліфікованим базарним персоналом і нічого не доведете,
навіть якщо будете на 100% праві із всіма документальними доказами. Вас просто керівництво лізингового відділу (м.Львів) Юлія Борисівна пошле на… і кине слухавку
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 13:25
Доброго дня.
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь.
Проблема вирішена
ArtemR 12 серпня 2024, 11:09
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Два роки тому (20.06.2022) закрив кредит (46793/2021), а зараз (10.08.2024) зʼясувалось що банк досі не зняв обтяження на авто.
Як розповідають співробітники банку, — «ви мали самі просити його зняти», і — «не всі клієнти хочуть знімати це обтяження, тому самі ми це не робимо, потрібно залишати заявку»
Тобто, понад два роки в мене нема ніяких боргів перед банком, але я все ще не можу повноцінно розпоряджатись своїм авто, і навіть мало того, після того, як я звернувся до банку, вони залишать заявку на якийсь інший відділ і той відділ, в порядку черги вже буде це робити. В ПОРЯДКУ ЧЕРГИ, два роки пройшло. Це знущання.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2024, 14:15
Добрий день. Відповідь надіслали Вам на електронну скриньку.
mmmazda1 8 серпня 2024, 13:40
Я військовий з початку війни. До цього отримував тут зп з заводу. Будучи на завданні, мені звонять і кажуть, що мій рахунок заблоковано із за шахрайських дій від третіх особ і мій рахунок заблочено задля безпаеки. Коди зайшов у свій кабінет то побачив, що намагалися зняти два рази по 15 тис, дуже дякую банку, що вирішив все швидко і зберіг мої кошти, за це Вам респект.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 серпня 2024, 9:25
Дякуємо за зворотний зв'язок. Передали Ваш відгук профільним підрозділам Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yar11777 12 липня 2024, 18:01
12 липня знімав кошти в банкоматі Приватбанку з карти Кредобанку. Але під час зняття коштів потухло світло. На Кредобанк прийшло повідомлення що кошти списались, але банкомат їх не видав. Зателефонував на гарячу лінію Кредобанку, подав заявку на повернення коштів. Сказали чекати до 45 днів. Цікаво чому так довго, і чи не можна прискорити строки повернення?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 15 липня 2024, 15:20
Добрий день.
Претензійна робота здійснюється банком в строки, визначені правилами відповідної платіжної системи. Як правило, згідно з правилами платіжних систем строк проведення претензійної роботи не перевищує 60 днів. По завершенні претензійної роботи банк надасть Вам інформацію про її результати.
Виталий Копач 11 липня 2024, 11:21
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
З квітня місяця я не можу зайти в додаток, тому что карта заблокована.Нарахували з квітня по липень 800 грн за обслуговування, так як був пакет craft black
Я такого ще не бачив, заблокували карту і нарахували комісію
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 15 липня 2024, 15:19
Добрий день. Комісія за обслуговування тарифного пакету нараховується у випадку невиконання клієнтом умов безкоштовного обслуговування.
OlegSimonenk0 5 липня 2024, 19:55
Особисто для мене банк показує себе завжди із хорошої сторони, мінусів я не бачу. Завжди тільки позитивне відношення, без відсотків перекази на картку, лояльна та професійна технічна підтримка. Раджу всім.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 8 липня 2024, 9:30
Дякуємо за відгук.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
lapites624 30 червня 2024, 22:22
Маю депозит у вашму банку, тримав три роки, вс було безупречно і без ізьянов. Поїхав закордон, мама моя має генеральну довіреність від мене і у тому числі на фінансове розпорядження і на тобі банк це не рахує як передане право, потребують мого приїзду щоб зняти той депозит.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 1 липня 2024, 17:29
Добрий день.
Дуже прикро, що у Вас погіршилась думка про нас. Написали Вам у приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
LSM 28 червня 2024, 11:56
Відділення за адресою: Рівне, вул. Кавказька, 2
Спочатку вони блокують переказ, вимагають купу підтверджень, без пояснень повертають переказ назад відправнику, але не забувають нарахувати вартість послуги. Оператори хами. Весь цей банк — це гарна реклама. Нікому не рекомендую мати з ним справу
Я шокована таким відношення для клієнтів.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 1 липня 2024, 17:15
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 червня 2024, 14:48
Відгук зарахований (на 28.06.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
SvitaBio 14 червня 2024, 11:43
У вівторок прийшло на мій рахунок майже 8 000 євро, точніше тільки надійшло повідомлення в додатку банку, що мені прийшло якесь зарахування на рахунок (яка сума, не сказали, я мала здогадатися яке саме зарахування :). але зрозуміла, що це напевно буде велика сума і таку суму дійсно чекала цього дня). Переказ на мій рахунок взагалі не зарахували, тільки мені прийшло повідомлення щоб я написала від кого чекаю гроші, яка сума, на який рахунок мало бути зарахування ітд. Інформацію заповнила, скинула їм навіть документ — підтвердження про переказ від банку з якого мені гроші відправили і там також вся інформація була.
Гроші мені протягом дня не зарахували на рахунок і навіть нічого банк не відповів :) Ось написала повідомлення банку із запитанням щодо ситуації… тільки потім мені написали що так, моя заявка обробляється і на перевірці, чекайте, вам незабаром подзвонять -чекаю 3 день, тиша.

По-перше, чому коли приходять гроші на карту, то банк їх відразу автоматично не зараховує, а тільки пише повідомлення в особистому кабінеті що, у вас там якийсь переказ прийшов і напишіть нам від кого і яку суму очікуєте.
Дозвольте мені запитати, що це за дебілізм і непрофесіоналізм? вперше таке бачу…

По-друге, після моєї відповіді банк 3 дні продовжує морозиться і грошей у мене на рахунку немає, блокування також немає, просто вони незарахують переказ на мій рахунок, а де гроші взагалі на якому рахунку або в якому просторі теж мені незрозуміло, просто відповідь: чекайте :)

Не рекомендую Кредобанк, в жодному разі, думаю у них там бардак, а можливо і брак персоналу, що відображається на загальному цирку.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 17 червня 2024, 9:36
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
Polaris0308 12 червня 2024, 0:33
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Это история началась давно, пару-тройку лет назад в один прекрасный день, пришло сообщение о том что моя карта заблокирована. Пока размышлял о возможной причине и собирался позвонить в поддержку чтобы начать решать проблему, пришло второе сообщение, карта разблокирована. Все это в течении часа. Я было успокоился, думая что это, возможно, либо технический сбой, либо недоразумение какое-нибудь, однако через несколько дней, когда понадобилось воспользоваться услугами банка, обнаружил, что не могу зайти в приложение. Позвонил на горячую линию, там мне заявили что доступ в приложение заблокирован и по нему проводится некое расследование длящееся ровно 7 суток. При этом по карте нет ограничений и ее функционал не ограничен, счет не заблокирован, как и доступ к средствам. Ок. Обратился через 7 суток. Расследование продолжается, еще 7 суток. Первое время я еще звонил каждые 7 суток, но потом стал пропускать, звонил уже раз в месяц-полтора, мне всегда говорили — еще 7 суток. Потом, может через год, мне объявили что расследование завершено и банк принял решение заблокировать мое приложение, для меня, навсегда. Причину назвать отказались. При этом по карте никаких ограничений не вводилось, претензий со стороны банка ко мне не было. Так как в такой конфигурации, использование карты по ее прямому назначению было нецелесообразным и невозможным, выложил ее в ящик стола и вообще забыл о ее существовании. И вот чуть больше месяца назад, карта попалась мне на глаза. Дай, думаю, узнаю, что там с ней. Звоню, да, активна, никаких ограничений, а вот, говорю, в приложение не могу войти, подождите минутку, все, можете входить, все активно. Ок. Вхожу, нормально, 30 гр двухлетней давности на месте. Купил кофе в автомате. Действительно все работает. Восторг. Решил попробовать сам себе перекинуть, с другого своего банка 10гр. Не проходит, возврат. Звоню на горячую. Есть-ли по моей карте ограничения? Нет никаких. А вот входящие не идут. Минуту. Да, банком принято решение заблокировать вам п2п навсегда, без возможности восстановления. Причина? Не скажем. Еду в отделение, работники банка, с интересом и нескрываемым удивлением выслушали мою историю, особенно их поразили сроки расследования, больше двух лет и история с п2п. Потому-что они не знали не только как включить эту функцию, но и то что ее можно отключить. Но так как прошло уже столько времени с момента выключения, то тот кто умел это делать, видимо, канул в неизвестном направление, было принято решение просто перевыпустить мне карту. Старую чикнули ножницами, за 10 мин активировали новую, на тот же счет и чудо, п2п заработал. И вот я начал пользоваться услугами забытого было банка. Что поразило, звонки из банка для идентификации буквально по каждой транзакции, кроме оплаты в магазине и снятие в банкомате. Дошло до того, что ночью, понадобилось пополнить мрбильный, 18гр. Отправил, не доходят. Через час, часа в три ночи, звонок из банка. Вы пополняете мобильный, да, на 18 гр. Давайте пройдем идентификацию. Давайте… И так во всем. Все разы прошел, никаких проблем. Тем более транзакций немного было, в основном своей жене, о чем всегда говорил оператору. Все хорошо. И вот не прошло и 2 месяцев,02.06, приходит сообщение, ваша карта заблокирована и тут же гаснет приложение. Звоню. По вашей карте и приложению проводится расследование — 7 суток)) Причины — не скажем. От вас ничего не нужно. Я объяснил, что мне нужны деньги, для лечения ребенка и я готов предоставить документы это подтверждающие, сказали что мне отказано в разблокировке, никак невозможно. Ждите 7 суток, не волнует ничего. Зная эту их фигню с 7ю сутками, еду в отделение в тот же миг. Выслушав меня, опять с удивлением, представитель банка говорит, давайте я вот прям сейчас выдам вам ваши деньги через кассу. Не веря своему счастью, говорю, давайте. Выдали. За что огромная благодарность представителю банка. Таки хорошие люди бывают…
Итак, теперь уже без нервов, жду. 11го, звоню, говорят, так 7 суток не прошло. Говорю где, второе число, где 7 суток и где 11е. Так нет, говорит, 7 суток не расследование проходит, а вы можете подать повторное заявление на разблокировку.))) Ну ок, даю заявление. Через 15 мин, ваша карта разблокирована. Отлично. В приложение зайти не могу)) Звоню, минуту. Банком принято решение все вам разблокировать. Пользуйтесь, хорошего дня) Все заработало. Ок, думаю. Отлично. Спасибо) Проходит 2 часа, я еще ничего после этого не делал со счетам, там 4 коп на балансе. Сообщение, банком принято решение разорвать с вами деловые отношения с 20.06. Звоню, да, по статье отмывание, финансирование терроризма, и распространение оружия массового уничтожения. Ок, говорю, какой номер дела, в какую полицию идти, статья уголовная, тяжелая. Ни в какую, мы вас ни в чем не обвиняем и никуда никаких заявлений не делали, у нас к вам претензий нет. Но закрываете, и именно по этой статье? Да. Почему? Может какие-то транзакции не понравились. Нет, все хорошо. Так в чем тогда проблема? Хорошего дня и бросили трубку. Что вообще происходит?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 12 червня 2024, 16:23
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
ARTEM TRETIAKOV 31 травня 2024, 11:59
Банк заблокував мене просто так! я нічого незаконного не робив, ніякі правила не порушував. Назвати вони причину не можуть, гроші там так і залишились…
Допоможіть розблокувати
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 4 червня 2024, 10:08
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vik8742 28 травня 2024, 12:28
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Жах звичайно коли беруть людей у ​​фін моніторинг на зп 15 к на місяць. Серед айтішників їх називають невдахи, які не змогли вивчити навіть код… Заблокували карту. Чого? Я написав вище чого, це теж саме що невдаху дати автомат! Пишемо в НБУ на цей недобанк, добре хоч грошей там не було!
Rich12345 27 травня 2024, 15:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Банк заблокував картку, на ній 4к, після того як робила переказ синові на картку через внутрішній переказ банку. За місяць на карту зайшло 22к. Що тут сказати, продовжують робити з людей рабів. Сказали чекати тиждень, може 2. Дуже сподіваюся, що незабаром банку цього існувати не буде, так як він обманює своїх клієнтів, користується їх грошима ну і т.д. Все куплено у країні. Мені допомогли на них у НБУ написати, я вже у віці, тож для мене інтернет складний!!! Юрист радить чекати тиждень і потім уже писати на них до суду, але каже це довго. Добре хоч що я працюю, адже вони блокують карти, я так розумію у всіх. Бідні пенсіонери.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredo Bank 28 травня 2024, 17:26
Добрий день. Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами розгляду надамо відповідь у приватні повідомлення.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.36 45.94
PLN 10.41 10.84
USD 41.11 41.59
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.36 45.94
PLN 10.41 10.84
USD 41.11 41.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Кредобанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.