×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Кредит
Написати коментар
Депозит отримав без проблем.
Коментарі (1)
Не задовбуйте клієнтів!
Написати коментар
Депозит отримала.
Написати коментар
Получение валютного депозита
Отмену пролонгации нужно делать в день закрытия депо в Обанке либо через горячую линию.
В день окончания горячая линия отказалась принимать звонок, т.к. номер не «финансовый», хотя на него почему-то приходят смс от банка о зачислении % и и меня идентифицировали по названным персональным данным. А номер не зарегистрировали финансовым при открытии счетов.
Оказывается номер надо подтверждать через отделение отдельным заявлением либо через Обанк, который футболит «Дальнейшее оформление О.карты невозможно» несмотря на наличие 2 валютных депозитов. На месте сказали, что надо «удалять меня с программы», чтоб сбросило регистрацию в обанке.
Пришлось ехать в отделение для отмены пролонгации.
Случилось отключение эл. в отделении, в итоге я остаюсь в отделении без света с депозитом, который сам лонгируется снова на 3 месяца через несколько часов и невозможностью подтвердить финансовый телефон и отменить пролонгации на месте.
Начальник отделения категорически отказалась у меня принимать заявление на отмену лонгации вручную от руки с регистрацией, т.к. у них «все заявления регистрируются в эл.виде и присвается входящий номер».
Пришлось срочно искать другое работающее отделение Идеи, где еле успели закрыть депо и подтвердить телефон.
2 балла за то что в срок выдали деньги, и то купюрами в ужастном состоянии.
С банком пришлось попрощаться и закрыть счета. Очень много подвохов в день закрытия депо, глючный обанк и дурацкий автопролонгирующийся договор
Коментарі (4)
Шарашкина контора
Написати коментар
Не можна замовити валюту під депозит по телефону.
Коментарі (4)
З літа не повертають кошти.
Будьте обережні з цим банком.
3,5 місяці тому мені заблокували рахунок, ніяк не повідомивши про це, поки я виконую свій обовязок в армії.
Зв’язавшись з банком, мені повідомили, що мій рахунок заблокували. За що саме та навіщо мені не сказали. Сказали, що протягом 3 днів повернуть кошти.
Після 3 місяців блокування, нічого не змінилося, я звертавсь 6−7 разів на підтримку банку з проханням пояснити ситуацію, вони сказали, що подали запит і зі мною зв’яжуться. Пройшло вже 10 днів після мого останнього звернення, і звичайно ніхто зі мною не зв’язався
За підсумком банк заблокував моїх понад 100000 грн без конкертної причини і не пояснює свої дії.
Коментарі (1)
ІДЕЯ БАНК НАЙЗБИТКОВІШИЙ БАНК. 5 місце з кінця з понад 67 банків
Ідея Банк в п’ятірці найзбитковіших.
І це лише початок.
Фінансовий результат МІНУС 230 МІЛЬОНІВ ГРН.
https://minfin.com.ua/ua/2022/11/17/95753332/
Немає більше слів.
Коментарі (4)
банк *** !
Написати коментар
Все изменилось
Написати коментар
Скарга
Коментарі (1)
Жахлива поведінка кредитних інспекторів банку
Коментарі (2)
Не дотримання чинного законодавства! Іншими слова плювати хотів Ідея Банк на чинне законодавство!
Написати коментар
Відділення Ідея Банку # 2 м.Киів
Написати коментар
Контора — рога і копита!!!
Написати коментар
Зворотній зв’язок при відмові в оформленні кредитної картки, спроба № 2
При заповненні заявки через відділення мені не сподобалось, що запитували номери телефонів рекомендованих осіб — осіб, яким би «впарювали» продукти банку. Розумно було запрошувати інформацію після того, як я став би клієнтом банку (а не до цієї процедури), і вона повинна бути необов’язковою.
На цей раз свій результат опрацювання заявки банк повідомив повідомленням «Operatsiia z finansovym nomerom „Pidkliuchennia“ v statusi „Vidminena“. Chas 13:58:22. Dovidka za tel. 0800502030″». Правильніше було відправити повідомлення, що банк відмовив у оформленні кредитного продукту й повідомити строк, через який можна подати заявку повторно.
ps У мобільному застосунку «O.Bank 2.0» є можливість стати клієнтом банку, маючи в застосунку «Дія» закордонний паспорт громадянина України. Через відділення це можливо й для першого разу вимагають оригінали документів, а не зі застосунку «Дія».
Написати коментар
Ідеябанк
Написати коментар
Тероризують дзвінками щодо кредитних пропозицій
До 20 дзвінків на день з різних номерів. Я є КОЛИШНІМ клієнтом банку, усі рахунки закрив ще у 2018 році. Мої прохання видалити мій номер зі списку «розсилки» — нічого не дали.
Написати коментар
Процентные ставки уменьшились
Коментарі (1)