Курс валютв Ідея Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.7 | 44.2 |
PLN | 9.8 | 10.25 |
USD | 41.4 | 41.8 |
Всі курси банку |
Відділення Ідея Банку: Полтава, вул. Європейська, 12
Адреса:
Полтава, вул. Європейська, 12
Телефон:
+38 (053) 250-13-32, +38 (050) 373-23-06
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Spam Checker
8 квітня 2024, 10:06
Дзвонять по декілька раз на тиждень і запитують щоб взяв кредит. Не реагують на запит щодо вилучення номеру з бази данних, навіть якщо його власник змінився. Передзвонюють по два рази. Брешуть що питання вирішене, навіть тут на сайті мінфіну в коментарях. Брешуть в відділенні коли умовляєшь їх не зберігати персональні данні. Порушують Закон України про персональні данні, Конституцію України тощо. Прошу прийняти дисциплінарні міри щодо цього банку. Записують розомови, після чого передають їх третім особам. Поліція не реагує на звернення щодо порушення конфедиційності персональних данних. Вказують на відсутність рішення мінфіну. Брешуть і ведуть себе нікчемно ігноруючи запити щодо вілучення номеру з бази данних третьої особі. Ганьблять діловий простір України. Ведуть себе нахабно із клієнтами. Прошу провести незалежну експертизу і додаткові перевірки. Якщо цього не буде зроблено гарантую офіційний запит до голови Мінфіну і якщо не буде зроблено протягов 1го кварталу, буде ініційован запит до Кабінету Міністрів України щодо відставки голови Мінфіну.
Коментарі (6)
Маю велике бажання написати цей відгук.Велику подяку висловлюю всім працівникам ІдеБанку за їхню працю.Вчора мала можливість відкрити готівковий кредит.Все швидко та на вищому рівні, дівчатка все чітко та поєтамно донесли мені всю інформацію.Дякую дівчата Вам за чуйне відношення до клієнта!!!
Написати коментар
Доброго дня, хочу поділитися досвідом співпрааці з Ідея Банк. Мною було взято кредит готівкою на 2 роки, щомісячна оплата здійснювалася вчасно. Від початку введення військового положення в країні була прострочка в оплаті платежу. Для того щоб погасити кредит повністю звернулись до відділення банку в м.Полтава: співробітником банку не було надано жодної внятної інформації щодо погашення кредиту (відповіді потрібно було витягувати з фахівця), повідомили лише що термін договору вже закінчився, а що робити далі не знає. На наполеглеве прохання роздрукувати мені виписку по оплатам відреагувала негативно, не змогла пояснити суму яка відображалася у виписці, правда всеж таки надала номер гарячої лінії і сказала що все розкажуть там. Під час звернення до контакт центру також не було надано конкретної інформації які повинні бути діїї для погашення кредиту. Також під час военного стану неодноразоро телефонували та вимагали оплатити прострочку за оплату березня 2022 року, я так розумію що передали справу колекторам. Також телефонували люди які представлялися кредитними інспекторами хамське спілкувалися. На даний час питання не закрито, постійно звертаюся до контакт центру для вирішення ситуації, а Ідея Банк постіно нараховує якусь не зрозумілу сумму (відсотки), хоча повідомляли що під час воєнного положення пеня та відсотки не нарахоються. Хочеться сказати багато поганих слів, але до рівня спілкування даного банку не хочеться опускатись!!! Не рекомендую даний банк від слова «ВЗАГАЛІ».
Коментарі (1)
Прийнявши рішення перестати кліентом цого Банківского Офісу Ідея Банк України м. Лвів реєстру, сталося на підставі Головного Менеджменту міста Полтави відділення на вул. Європейська 12.
Необразовані співпрацівники, відмовилися надання допоміжної карти за міжнародним паспорт. При наявності Дія, витяг з державного реєстру, та індефікаційний код! … По Законодавству України внесено зміни с 2019 року, а також поправки 2020 року про нотаріальне обслуговування в банках по закордонному паспорту можливе 100%.
Коментарі (2)
Необразовані співпрацівники, відмовилися надання допоміжної карти за міжнародним паспорт. При наявності Дія, витяг з державного реєстру, та індефікаційний код! … По Законодавству України внесено зміни с 2019 року, а також поправки 2020 року про нотаріальне обслуговування в банках по закордонному паспорту можливе 100%.
Ответ банка
10 серпня 2022, 9:26
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання цієї скарги за вказаними Вами в цій заявці контактами Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Оплачивал через этот банк визовый сбор (около года назад). Были большие очереди, но в целом обслуживание пойдет.
Больше никакими услугами не пользовался, и счета в данном банке не имею.
Написати коментар
Больше никакими услугами не пользовался, и счета в данном банке не имею.
Ответ банка
23 грудня 2021, 16:11
Доброго дня, Едуард! Дякуємо за цей зворотній зв’язок. Нам приємно чути слова подяки від наших Клієнтів. Сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю з вами. З повагою, Ідея Банк
Користувався кредитною карткою Ідея банку в пільговому періоді. були тільки безготівкові розрахунки. Щоб не платити зайві відсотки погасив кредит в термін дії пільгового періоду. І яке було моє здивування що через деякий час прийшло смс з банку про мій залишок кредиту банку і термін погашення до кінця місяця. Перезвонив на гарячу лінію співробітник банку заявив що я знімав готівкові кошти я попросив його вказати дату і сумму яку і нібито зняв. Після безперспективних пошуків він мене перенаправив у відділ карток де співробітниця заявила що за знаття безготівкових коштів нараховуються відсотки. Я попросив скинути документи де таке прописано і також пояснити чому ці відсотки начислили після погашення кредиту, а не після здійснення операції(клієнт погасив кредит значить гроші є чому ж не взути його) Буду звертатися до спільноти через засоби масової інформації про обманювання клієнтів Ідея банку і обходити стороною шахрайський Ідеал банк.
Коментарі (2)
13.07.21 пришла оплатить визовый сбор в кассу. Как объяснила девушка, работник банка, при входе, что те, кому надо в кассу ждут свою очередь на улице! Солнечный день, температура 27 градусов, на улице нет никакой защиты от солнца, о кулере с водой даже нет речи. То есть, те, кому нужно к специалисту или терминал, сидят в помещении с кондиционером, кому в кассу — на жаре! Обслуживание ужасное — девушка — кассир, наверное не выспалась, отвечает с вызовом. В итоге: отстояла часовую очередь- оплатить услуги не смогла, потому что хотела рассчитаться телефоном, в этом банке такой вид оплаты не принимают. Пересмотрите, пожалуйста, уровень обслуживания. На данный момент это ужас!
Коментарі (1)
Попытался взять кредит наличными, оформил онлайн заявку 01.06.2020.
Перезвонила приятная девушка, уточнила некоторые моменты по моей заявке, и спросила данные инн, паспорта и т.д.
Так же взяла номер родственника под предлогом что могут просто позвонить, уточнить, что я реален.
Вопросов нет, общение вежливое.
После этого звонит какая-то неудовлетворенная жизнью оператор, которая в дерзком тоне как коллектор начинает у меня выпытывать все данные еще раз, плюс взяла номер начальника по работе. Меня это смутило.
После этого начались звонки Маме и начальству и всем знакомым с вопросами сколько я зарабатываю и смогу ли я платить, и вообще чуть ли не какого хрена я беру кредит у их чудесного банка. Я понимаю, что это надо. Претензия не к факту звонка а к тому, что сотрудник ведет себя как быдло, а не сотрудник банка.
Я работал с многими банками, в некоторых работал, но такого отношения как к быдлу и бомжу, который пришел за подачкой не было нигде.
После жалобы в колл центр начались звонки «службы безопасности» моей маме.
Закрыл заявку, перехрестился. Пришлось извиняться перед родственниками и начальством за Ваши выходки.
1 это много. Обслуживание на -5.
Написати коментар
Перезвонила приятная девушка, уточнила некоторые моменты по моей заявке, и спросила данные инн, паспорта и т.д.
Так же взяла номер родственника под предлогом что могут просто позвонить, уточнить, что я реален.
Вопросов нет, общение вежливое.
После этого звонит какая-то неудовлетворенная жизнью оператор, которая в дерзком тоне как коллектор начинает у меня выпытывать все данные еще раз, плюс взяла номер начальника по работе. Меня это смутило.
После этого начались звонки Маме и начальству и всем знакомым с вопросами сколько я зарабатываю и смогу ли я платить, и вообще чуть ли не какого хрена я беру кредит у их чудесного банка. Я понимаю, что это надо. Претензия не к факту звонка а к тому, что сотрудник ведет себя как быдло, а не сотрудник банка.
Я работал с многими банками, в некоторых работал, но такого отношения как к быдлу и бомжу, который пришел за подачкой не было нигде.
После жалобы в колл центр начались звонки «службы безопасности» моей маме.
Закрыл заявку, перехрестился. Пришлось извиняться перед родственниками и начальством за Ваши выходки.
1 это много. Обслуживание на -5.
ідея банк своєчасно нараховує відсотки по депозиту, дуже задоволений даним банком. так тримати і на далі.
Коментарі (2)
Ответ банка
8 травня 2018, 14:18
Доброго дня, шановний автор!
Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми раді, що Ви обрали наш банк і наша робота відповідає Вашим очікуванням.
У разі, якщо у Вас з'являться додаткові запитання, Ви можете завжди написати нам на пошту info@ideabank.ua або зателефонувати на гарячу лінію банку за номером — 0 800 50 20 30.
Ми завжди раді допомогти Вам!
З повагою, команда Ідея Банку.
Дякуємо за Ваш позитивний відгук! Ми раді, що Ви обрали наш банк і наша робота відповідає Вашим очікуванням.
У разі, якщо у Вас з'являться додаткові запитання, Ви можете завжди написати нам на пошту info@ideabank.ua або зателефонувати на гарячу лінію банку за номером — 0 800 50 20 30.
Ми завжди раді допомогти Вам!
З повагою, команда Ідея Банку.
Раньше уже оставлял отзыв. С декабря 2017 пользуюсь кредиткой банка. Доволен.
Перед обращением в банк распечатал ихние условия и образец договора на сайте. Долго вникал, считал стоимость, переплаты, проценты и т.п. и только потом обратился за кредиткой.
В банке подписал типовый договор и условия и получил кредитную карту.
Следуйте условиям и все будет хорошо.
Считайте стоимость кредита. Если не тяните — обращайтесь к родственникам.
Коментарі (3)
Перед обращением в банк распечатал ихние условия и образец договора на сайте. Долго вникал, считал стоимость, переплаты, проценты и т.п. и только потом обратился за кредиткой.
В банке подписал типовый договор и условия и получил кредитную карту.
Следуйте условиям и все будет хорошо.
Считайте стоимость кредита. Если не тяните — обращайтесь к родственникам.
Ответ банка
23 лютого 2018, 15:03
Добрый день, уважаемый paolo2003!
Благодарим Вас за положительный отзыв, нам важно мнение каждого клиента.
Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.
Благодарим Вас за положительный отзыв, нам важно мнение каждого клиента.
Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.