×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.5 | 44 |
PLN | 9.8 | 10.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
глухо-немой банк
Надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank опис проблеми, що у Вас виникла, запитання, які Вас цікавлять та відповідні документи.
Гарного Вам дня!
Коментарі (2)
Фишка от ПАО «Идея Банк»: поручитель, которого вы не знаете
Это у них штатный, карманный и подставной поручитель на смешную сумму в 50 (!) грн. Причем договор поручительства как бы заключен намного позже основного кредитного договора.
А делается это по одной причине… В данном случае при наличии двух ответчиков (заемщик и поручитель), у истца (ПАО «Идея Банк») есть право подавать иск в суд по месту жительства одного из ответчиков. И таким истец (ПАО «Идея Банк») конечно выбирает именно Б… ка Р… на Р… ча (место жительства: Сиховский район г. Львова).
Думаю не нужно объяснять, что ответчику из Харьковской области ой как накладно ехать во Львов и защищать свои права в Сиховском районном суде г.Львова.
Но на всякого мудреца довольно простоты)
Обращайтесь. Подскажу противоядие)
P.S. Уважаемые админы и модераторы! Этот отзыв не является антирекламой, флудом и желанием кому-то насолить. Отзыв основан на реальных документах и судебных делах, информация о которых есть в открытых источниках.
Я дорожу своей репутацией и отвечаю за каждое слово. При необходимости предоставлю сканкопии документов и ссылки на открытые официальные источники (реестры).
Коментарі (3)
робота банка м.Житомир
Дякуємо Вам за звернення і за те, що стали клієнтом нашого банку. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Коментарі (2)
кредитная политика, лживая реклама
Для того, щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію та провести розмову із працівником банку з метою покращення обслуговування, надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank наступну інформацію:
1) П.І.П
2) П.І.П. працівника, що Вас обслуговував
3) номер відділення банку
4) дату та час візиту у банк
У листі вкажіть також причину звернення.
Гарного Вам дня
Коментарі (2)
Ужасное обслуживание ИДЕЯ Банк Житомир
Дякуємо Вам за звернення та приносимо вибачення за незручності зі сторони банку.
Для того, щоб детальшіше розглянути Вашу ситуацію та провести розмову із працівником банку з метою покращення обслуговування, надішліть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank наступну інформацію:
1) П.І.П
2) П.І.П. працівника, що Вас обслуговував
3) номер відділення банку
4) дату та час візиту у банк
У листі вкажіть також причину звернення.
Гарного Вам дня
Коментарі (2)
Люксовое обслуживание клиентов ИдеяБанка
Мне летом посчастливилось открыть депозит в Идея Банке в отделении на ул. Лагерной, 42 в г.Киеве.
Свои деньги я положила на месяц, а мой менеджер Титов Алексей (кажется, начальник этого отделения) сказал, что я могу переоформлять депозит по телефону, даже не приходя в банк. Он объяснил, что в моём случае лучше отказаться от автопрологнации, а лучше постоянно переоформлять. Мол, это очень выгодно для моей банковской истории.
Я согласилась и очччень довольна))))) Вот уже несколько месяцев подряд под чутким руководством Алексея я переоформляю свой депозит всего лишь по телефону.
Сама пользуюсь, и всем рекомендую!!!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Коментарі (1)
Повне дострокове погашення кредиту.
Дякуємо Вам за звернення і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта.
Для того, щоб уточнити інформацію надану Вами, потрібно надіслати наступні дані на на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
1) П.І.П.
2) Номер договору
3) Коли і хто телефонував
Просимо також вказувати у листі сам текст звернення.
Гарного Вам дня!
Коментарі (4)
Окончание депозита
Дякуємо Вам за звернення.
Для того, щоб детально розглянути Ваш коментар, нам потрібно більше інформації. Надішліть нам, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П;
2) номер депозитного договору.
У листі вкажіть ситуацію, яка виникла.
Гарного Вам дня!
Коментарі (2)
Хороший клиент интернет-банкинга
Система очень удобная и функциональная — на втором месте после Приват24.
Правда есть небольшие недостатки:
1) При использовании депозитов онлайн нет возможности установить опцию «не продолжать депозит автоматически». Т.е. после окончания срока он всегда автоматически продлевается — это очень неудобно!
2) неконстантный тариф (т.е. 0.5%, мин: 5 грн) за безналичный перевод денег, хотя сложность проведения операции для системы константная. В Приват24 эта услуга стоит 3 грн (константа), а здесь 0.5% от суммы операции, но минимально 5 грн.
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Дякуємо Вам за зауваження, їх взято до розгляду.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Коментарі (4)
Махінації та маніпуляції ІдеяБанку з відсотками!
Банк без мого відома прийняв рішення щодо збільшення відсоткової ставки, збільшення суми щомісячного платежу та зміну Графіку погашення. Про це я дізнався 02.06.2015 відвідуючи свою сторінку на сайті Ідея Банк в розділі Системи дистанційного обслуговування «Інтернет-банкінг».
У відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» ст. 12. Право клієнта на інформацію та Закону України «Про звернення громадян» я неодноразово звертався в телефонному режимі з проханням надати мені роз’яснення: на якій підставі, коли та ким було прийнято рішення щодо збільшення мені відсоткової ставки та суми щомісячного платежу – але відповіді не отримав
Написав скаргу на адресу: Інспекція з питань захисту прав споживачів у Львівській області, 79058, м. Львів, пр-т Чорновола, 59 з проханням: Провести перевірку законності підняття мені річної процентної ставки. Зобов’язати ПАТ «Ідея Банк» надіслати мені копії нових графіків щомісячних платежів (що змінені після підняття річної процентної), які Банк мені досі не надав для ознайомлення.
Отримав відповідь: На Ваше звернення зареєстроване за вхідним № 1514/3 щодо незгоди з новим гафіком щомісячних платежів, Банком була направлена Вам письмова відповідь в якій зазначено, що відсоткова ставка за Кредитним договором повернута на попередній рівень, а також надіслано новий графік щомісячних Платежів.
В новому графіку щомісячний платіж не змінився (2000 грн), відсотки ніби-то не змінилися, але!!! Банк в останній платіж приписав додатково 18000 грн!!! в тіло кредиту!!!
Оте будьте уважні з Банком та вимагайте документальне підтвердження кожного випадку підняття відсотків!!!
Дане рішення банку буде оскаржуватися!!!
Для того, щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію, Банку необхідно отримати додаткову інформацію. Надішліть, будь ласка, Ваше звернення на електрону скриньку банку PPOavto@ideabank.ua, в якому необхідно вказати наступні дані:
1) П.І.Б. позичальника,
2) номер кредитного договору,
3) запитання, що Вас цікавлять по кредиту.
На всі звернення Позичальників, що надходять в Банк, надається відповідь в термін до 30 календарних днів. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються Банком на адресу реєстрації Позичальника, яку Він вказував при укладанні кредитного договору або на адресу, що вказанав заяві. Крім того, відповіді на звернення Позичальників надсилаються рекомендованими листам Укрпоштою, відповідно Банк, в разі такої необхідності, має можливість надати підтвердження факту вчасної відправки Вам відповіді на звернення.
Гарного Вам дня!
Коментарі (2)
Перевірки підтвердили - ІдеяБанк НЕЗАКОННО вимагає від клієнтів сплачувати за страхування життя
По цьому питанню я також звертався в 2014р до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, від якої отримав відповідь що кошти «СК «УНІКА Життя» було повернуто на рахунок Банку, як такі що були помилково перераховані. «УНІКА Життя» з метою дотримання законодавства України задовольнило прохання Банку, повернувши вказані грошові кошти.
Не дивлячись не це, з боку Банку продовжилися незаконні вимоги сплати за Договори СЖ.
Нацкомфінпослуг, до якої я звернувся, надала відповідь від 15.08.2014, в якій зазначено: «під час перевірки отриманих від «ПЗУ Україна страхування життя» документів, Нацкомфінпослуг було виявлено ознаки порушення страховиком законодавства у сфері ринків фінансових послуг щодо невиконання страховиком обов'язків передбачених умовами договору страхування в частині неотримання згоди застрахованої особи на страхування. Нацкомфінпослуг порушено провадження по справі, за результатами якого вирішуватиметься питання щодо застосування заходів впливу до «ПЗУ страхування життя»
Також ДЕРЖСПОЖИВІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами ініційованої мною перевірки надала відповідь: договір страхування 2015р «ПЗУ Україна страхування життя » подано на скасування, а сума 697 грн. буде скасована після повернення коштів «ПЗУ Україна страхування життя». Сплата вказаних вище суми Банком від Вас не вимагається.
Отже відстоюйте свої права та не платіть зайвих грошей!!!
Написати коментар
СКАРГА на начальника
Моя мама клієнт Вашого банку, Матушняк Ольга Володимирівна. Вашими послугами користвалася з 2014 року. Весною дівчата порекомендували перевести пенсію у Ваш банк, обіцяли що все буде гараз, так воно і було до 10.09.2015 року. В четверг мама прийшла на відділення Житомирське, дівчат не було тих які її завжди обслуговували, сиділа взагалі якась інша дівчина, яка відправила її до начальника відділення Віленської Н.В., яка на високих тонах сказала їй чекати так як вона сильно занята, але чим вона так зайнята була якщо жодного клієнта на відділенні не було. В моєї мами піднявся тиск до 200… уваги нуль, чекала 30 хвилин. Це що за скоцьке відношення до людей похилого віку???!!! Я так все не залишу бду писати скаргу в НБУ на начальника відділення. Прошу прийняти адміністративні міри. Та чекаємо дзвінок з вибаченнями.
Коментарі (2)
Хамство
Мало того что кредит на сумму 20тыс, а на руки немного больше 16… ещё и у операторов жаргон как у уличных баб
Как можно скорей закрою этот кредит и никому не советую связываться с данным банком
Коментарі (3)
непонятки
я им отвечаю, что ничего не получила еще. Отправили в отделение банка активировать карту в банке сказали карта активна а кредит не видят опять звоню в центр и тишина
Дякуємо Вам за звернення.
Для того, щоб детально розглянути Ваш коментар, нам потрібно більше інформації. Надішліть нам, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П;
2) детальний опис ситуації, що виникла.
Гарного Вам дня!
Коментарі (3)
Вымогательство по кредиту другого лица
Прошу удалить мои персональные данные из базы данных ПАО «Идея Банк», а также НЕМЕДЛЕННО прекратить меня шантажировать. Idea-Bank незаконно собирает и хранит мои личные данные, чем нарушает Закон Украины «О защите персональных данных», а также статью 32 Конституции Украины.
Действия банка подпадают под следующие статьи КУоАП:
— ст. Ст. 212-6 КУоАП «Осуществление незаконного доступа к информации в информационных (автоматизированных) системах, незаконное изготовление или распространение копий баз данных информационных (автоматизированных) систем»
— ст. 189 КУоАП «Вымогательство».
С недавних пор мне начали приходить СМС и поступать звонки от этого банка с требованием погасить кредит. Банк начал шантажировать меня и мою семью по кредиту, к которому я не имею никакого отношения — я провёл своё расследование и выяснил, что кредит взяла моя тётя.
Сначала банк мне писал, что моя супруга взяла кредит и не платит. Далее мне начали звонить и требовать немедленно связаться с клиентом банка и погасить кредит. Вчера и сегодня банк вообще решил пойти на откровенный шантаж — сотрудник банка начал рассказывать, что я могу понести солидарную ответственность по невыплаченному кредиту и банк подаст на меня в суд. Я не являюсь ни поручителем, ни сожителем, ни любовником, ни мужем клиента банка и никогда ими не был. Поэтому потребовал прекратить шантажировать меня и мою семью, а также удалить мои персональные данные из базы данных банка. Сотрудник банка — некая… которая уже неоднократно терроризировала меня, грозит мне судом и семейным кодексом.
Хочу подчеркнуть, что я не давал разрешения на хранение и использование моих личных данных. Я не подписывал никакие документы и вообще никогда в этом банке не был до 03.09.2015, когда написал заявление об исключении моего номера из базы данных банка.
Сегодня, 06.09.2015 снова позвонил сотрудник банка, и снова попыталась меня шантажировать.
Сотрудники банка некомпетентны!!!
Дякуємо Вам за звернення!
Для того, щоб детальніше розглянути Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації. Надішліт на електрону скриньку підтримки клієнтів банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступні дані:
1) П.І.П.
2) Номер Вашого телефону.
3) Номер телефону з якого поступали смс та дзвінки.
Гарного Вам дня!
Коментарі (10)
Обслуживание
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Вибачте за незручності, які виникли під час роботи з банком.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Коментарі (1)
махинации идея банка
стрёмный банк…
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Коментарі (4)
Валютный депозит
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написати коментар
Авто кредит
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Вибачте за незручності, які виникали під час оплати кредиту.
Якщо у вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Написати коментар
ХАМСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарного Вам дня!
Коментарі (1)