Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найжахливіший сервіс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KolesnykTetiana 31 травня 2021, 18:32
Я, Колесник Тетяна, стала жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернулася в АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направила в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
20.03.2021р. я направила до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримала листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/571 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315530. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
21.04.2021 я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
23.04.2021 р. за рішення МПС VISA мені було частково повернуто кошти Стосовно останньої спірної транзакції на суму інформації від банку не надходило.
І ось тут пригоди почались! На гарячу лінію телефоную, називаю номер заявки, оператор каже, що все добре і скоро повернеться остання сума. Час іде, а гроші не надходять. 30.04.2021р. я направила запит до АТ «Райффайзен Банк Аваль» про результати розгляду останньої спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR з використанням платіжної картки Міжнародної платіжної системи VISA.
19.05.2021р. я отримала смс повідомлення від банку, що «Ваше звернення № 315530 розглянуто, за результатами проведеної роботи найближчим часом на Ваш рахунок надійдуть кошти»
Але кошти так і не поступили на мій картковий рахунок.
Телефоную на гарячу лінію, мені кажуть, що термін продовжено до 30.06.2021р. я питаю за смс повідомлення яке надійшло мені 19.05. про виграну справу, оператор нічого не знає, каже, що баче відмову. А я знаю з правил Виза, що коли приходить відмова від банка-еквайра, то банк -емітент, тобто мій банк «Аваль» мав би терміново мене про це повідомити, ознайомити з документами, дати 30 днів для підготовки документів на 2 подачу претензії. Але А Т «Райффайзен банк Аваль» не знає правил, тому і запропонував мені сидіти і чекати 30.06.
Тоді 21.05.2021 р. я вже звернулась до чату АТ «Райффайзен Банк Аваль» з запитом про результати розгляду спірної транзакції за 10.08.2020 на суму 7561,59 SAR. Тут оператор мені також повідомив, що претензійна робота по транзакції продовжена до 30.06.2021р і треба чекати.
Вечором цього ж дня 21.05.2021р. я отримую від Банку листа за № Д2-В65/30/ВВ-516 від 20.05.2021р. за підписом головного менеджера Базового відділення (м. Херсон) Мединського Р.Є., виконавець Харченко К. В., де зазначається, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж).
Виникає питання, чому Аваль, отримавши відповідь від банка-еквайра не зв«язався зі мною, не ознайомив мене з документами, та не дав можливості самій подати на пре-арбітраж??? Звідки я знаю чи там взагалі були документи від банку-еквайру, а якщо і були, то що там було написано і що їм відповів мій банк? Скільки б я не дзвонила на гарячу лінію, чи зверталась у чат відповіді весь час були різні. Можливо якби Аваль не порушив грубо правила платіжної системи, надав вчасно мені копію відмови від банку-еквайру, то я б виграла б чарджбек-диспут після другого представлення претензії.
Згідно правила платіжної системи VISA, я знаю, якщо програно другий етап представлення претензії, то я можу подати на третє представлення претензії тобто Арбітраж, але для цього мені потрібна відповідь з відмовою банка-еквайра яку я не може добитись вже який тиждень.
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 травня 2021, 18:37
Доброго вечора! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі завтра протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 червня 2021, 12:46
Доброго дня! Тетяно, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також 01.06 в чаті системи «Райффайзен онлайн» та 02.06 на електронну пошту Вам надавалися документи наявні у Банку. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 червня 2021, 12:46
#
Корисний коментар
Доброго дня! Тетяно, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також 01.06 в чаті системи «Райффайзен онлайн» та 02.06 на електронну пошту Вам надавалися документи наявні у Банку. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися