Мінфін - Курси валют України

Встановити

Операція дострокового погашення кредиту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
0989751375 15 червня 2021, 16:30
Доброго дня, я ще такого не бачила!!! Зробила безготівкову операцію на дострокове погашення кредиту, кошти списані з рахунку, а зарахування немає, два дня виясняю де кошти? При дзвінкові в інформаційний центр відповідь кваліфікованого працівника — збій в системі банку. Я просто в шоці, який збій Ви про що ??? це кваліфіковані працівники в банку ??? … немає слів другий день виясняю, і у відповідь просто чекайте, що чекайте Ви маєте повернути кошти мої, а не чекайте!!! Відповідно поки чекаю продовжують нараховувати відсотки, а мої кошти не понятно де зависли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:35
Доброго дня! Просимо зазначити номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях). Перевіримо, що трапилося під час проведення дострокового погашення та якість консультації, яку Вам надавали та прокоментуємо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 червня 2021, 16:47
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 червня 2021, 16:47
#
Корисний коментар
Доброго дня! Відповідь по ситуації буде надана в чаті системи «Райффайзен онлайн». Додатково наголошуємо, що працівники інформаційного центру не мають права надавати консультацію, якщо виникає підозра що звертається третя особа. Просимо з розумінням поставиться до даної вимоги, оскільки вона направлена виключно на недопущення розголошення інформації, яка становить банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися