Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
saronno 23 лютого 2020, 1:48
Звернувся відділення банку забрати свій валютний переказ, в банку як завжди не виявилось валюти, на що працівник банку запропонував замовити валюту на наступний день після другої половини дня, але на наступний день в мене була електрона черга на заміну паспорта на id карту, я пояснив працівнику що буде заміна паспорта і він буде вилученний, запитав чи варто це робити, або краще поміняти дату е- черги, нащо отримав відповідь, що буде достатньо довідки про вилучення паспорта, я ще раз запитав цього дійсно буде достатньо? Відповідь ТАК.На наступний день прийшов з довідкою, з ДМС про вилучення паспорта, до цього ж співробітника даю валютну карточку і цю довідку в руки, і чекаю на свій КЕШ, проходить хвилини три і тут починається, бере слухавку і давай десь дзвонити, проходить ще пару хвилин і каже мені візьміть картку і довідку і зайдіть в кабінет до старшого менеджера, заходжу я в кабінет даю картку та довідку ,і тут вона засіла на хвилин 15-20 в комп'ютері, потім почала дзвонити юристам банку ще хвилин 15, а хвилин через 5 передзвонили юристи і сказали щоб мені відмовили в наданні готівки без оригінала паспорта, потім я знову звернувся до співробітника яка мене запевнила що довідки буде достатньо, на що отримав відповідь «вибачте я не думала що таке станеться „Потім зробив дзвінок на гарячу лінію, на що мені дали пораду знімати гроші в банкоматі, але з їхнім курсом та відсотками втрати будуть 800-900грн з кожної 1000€ P.S банку хотів дати пораду, що потрібно допомогати клієнту в любий час, і знаходити вихід з будь якої ситуації, а не так як ви робите, або чекай id карту, або знімай з банкомату, ви не банк ви ЛОХОТРОН
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:21
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, дана ситуація залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі співробітником відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Deformasialubvi 22 лютого 2020, 13:31
Второй месяц не работает банкомат в супермаркете ,, Класс,, ул.Клочковская,104 А, г.Харьков. звонила на горячую линию месяц назад, реакции нет. Сегодня пошла снять деньги, тоже самое. Позвонила опять на горячую линию, стали навязывать условия, при которых я смогу снимать свою же зарплату в банкоматах других банков. Зачем тогда вы мне?! Банк либо не работает, либо специально затягивает выдачу денежных средств.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:30
Доброго дня.
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі Вашого обслуговування.
На жаль, іноді бувають випадки, коли банкомати не працюють і це може бути пов'язано з причинами, що не залежать від Банку: збій роботи внаслідок неналежного використання, якість купюр якими здійснюється поповнення карткового рахунку, перепад напруги у мережі та ін. Окрім цього, зазначаємо, що, станом на сьогоднішній день працездатність даного банкомату успішно відновлено.
Повторно приносимо вибачення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
a b 21 лютого 2020, 22:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дворянська, 8
25.05.2018 я заключил депозитный договор с Райфайзен банк Аваль. В заявлении-договоре была прописана сумма процентов по вкладу, а сейчас в нарушение этого заявления –договора Райфайзен Банк-Аваль в одностороннем порядке уменьшил проценты по вкладу, ссылаясь на изменения договора выставленного у них на сайте два раза за два месяца понизил проценты на вклад, даже не уведомляя меня как клиента.
в п.1.1 они пишут «Банк зобов'язується повертати Клієнтові Вклад та сплачувати проценти на нього на умовах та в порядку, встановленних цією Заявою-Договором.»
В п.2.1 указан четко процент.
Никакой другой депозитный договор у меня с банком не подписан в явном виде и в бумажной версии мне не был выдан.
А главное, что в самом Заявлении-договоре про возможность изменения процентов в одностороннем порядке банком не пишется. На лицо обман клиентов и нечестное информирование. Вам подсовывают одни бумаги, вы подписываете, а по факту через время делают такие условия, какие хочет банк ссылаясь на то, что вы якобы косвенно согласны с договорами выставленными у них на сайте. А там договоры можно менять в любое время и как хочет банк.
Считаю, что это не честная практика и действия со стороны банка и обман своих клиентов. Сначала банк предлагает одни условия, а потом в одностороннем порядке их меняет.
А главное — для чего у нас НацБанк? Почему он как регулятор не следит за тем, чтобы банки не обманывали клиентов??? И потом у нас хотят, чтобы люди несли деньги в банки и доверяли банкам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 15:22
Доброго дня.
Обслуговування фізичних осіб в Банку здійснюється у відповідності до умов укладеного договору, Тарифів та Правил банківського обслуговування фізичних осіб в Банку (далі – Правила).
Згідно п 3.5 ст. 3 Правил, зазначена в Заяві за Вкладом, що розміщений на умовах видачі Вкладу на першу вимогу Клієнта (Вклад на вимогу), процентна ставка може бути змінена Банком в односторонньому порядку на власний розсуд, без згоди Клієнта та без внесення будь-яких змін до Заяви, у випадку зміни ситуації на фінансовому ринку України, зміни облікової ставки НБУ та/або нормативів НБУ по обов’язковому резервуванню, а також наявності інших обставин, що впливають на вартість ресурсів Банку.
Зміна процентної ставки відбувається в наступному порядку: про зміну (коригування) процентної ставки в сторону зменшення Банк повідомляє Клієнта шляхом оприлюднення інформації про такі зміни на сайті Банку, а також розміщення у відділеннях Банку за один місяць до введення цих змін у дію. Клієнт має самостійно стежити за відповідними інформаційними повідомленнями. Нова процентна ставка починає діяти зі сплином одного місяця з моменту оприлюднення інформації на сайті Банку, а також її розміщення у відділеннях Банку. У випадках, коли протягом одного місяця з дня повідомлення Банком про зміну процентної ставки, Клієнт особисто звернувся в Банк і не погоджується з розміром зміненої процентної ставки, Клієнт має право витребувати суму Вкладу, а Банк повертає суму Вкладу разом з процентами в порядку, передбаченому Заявою.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Banax 21 лютого 2020, 13:48
Відділення за адресою: Херсон, вул. Іллюші Кулика, 143
Херсон, отделение И.Кулика. На сайте Минфина и Райфайзена указано, что кассовое обслуживание работает без обеда. Пришел в 13—02, уже не обслужили ( до 14—00 обед ) Или не вводите людей в заблуждение графиком работы, или работайте, как указываете на он—лайн сервисах ((((Чужое время тоже надо уважать (((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 17:28
Доброго дня!
По-перше, дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування. Дійсно, на жаль, з об’єктивних причин на момент Вашого звернення каса була зачинена на обідню перерву, яка встановлена Кодексом законів про працю України. У відділенні здійснюються заходи для недопущення подібних ситуацій.
Ми щиро шкодуємо, що ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку. Повторно приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
mosaik 21 лютого 2020, 12:08
Добрий день. Вчора о 16-50 через касу відділення Приватбанку я проплатив кошти згідгно рах. №20022009 від 20.02.2020р. Отримувач коштів ТОВ «АГРОСІБ» має рахунок в вашому банку: UA52380805000000002600767665. Сьогодні поїхав за товаром і виявилось, що цеї фірми за вказаною адресою немає, жоден з телефонів по яких спілкувався з «менеджером» цього підприємства не відповідає.Це підприємство займається махінаціями, про що була подана мною заява до поліції. Як банк допомогає в таких ситуаціях?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 15:06
Доброго дня.
Інформацію про можливі шахрайські дії клієнта Банку зафіксовано та передано до відповідального підрозділу.
Відзначаємо, що всі суперечки, які можуть виникнути з питань врегулювання повернення коштів між учасниками розрахунків, вирішуються ними відповідно до законодавства України. Та, за умови наявної підозри щодо шахрайських дій з боку третіх осіб, Банк всіляко сприяє вирішенню даного питання у правовому полі, зокрема, шляхом здійснення відповідних комунікацій за запитом правоохоронних органів тощо.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
54445103 20 лютого 2020, 14:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дерибасівська, 14
В банке отказались принимать злотые. И отправили в другое отделение. Если банк не работает с злотыми так и напишите Курс просто для информации не покупаем.
Адрес где отказались принимать ул Дворянская 8 и Дерибасовская 14 дата 20.02.2020г.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 11:46
Доброго дня.
На жаль, у зазначених Вами відділеннях, на момент Вашого звернення було відсутнє відповідне технічне обладнання для прийняття злотих. Здійснено заходи для недопущення подібних ситуацій в майбутньому. Дозвольте принести вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
Додатково інформуємо, що у Вас існує можливість звернутися до Інформаційного центру Банку в телефонному режимі для уточнення адреси відділень, які здійснюють обмін злотих.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Elena Starynets 18 лютого 2020, 0:34
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
Здравствуйте, много лет получаю зарплату на карточку вашего банка. До сегодняшнего дня снимала деньги с карточки в кассе в отделении банка. Сегодня кассир отказала мне в этой услуге, сказала, что теперь деньги через кассу снимать нельзя, нахамила и отправила меня к банкомату. Что происходит? Это для меня принципиально, т.к. был негативный опыт пользования банкоматами, не собираюсь рисковать при снятии крупных сумм и поэтому я специально ездила в кассу. Правомочны ли действия кассира?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 13:13
Доброго дня, шановна Олено!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
driveua 17 лютого 2020, 12:07
Нужно было снять валюту с валютного счета в Авале, худшего качества обслуживания я еще не втречал. Жаль что нет отрицательного рейтинга.
По порядку:
1. Пришел Свифт платеж на счет в этом банке. Оказывается что снять валюту с текущего счета физлица НЕЛЬЗЯ с паспортом. Валюту НЕ ВЫДАЮТ БЕЗ КАРТЫ по паспорту. Нонсенс, но пришлось заказать новую карту, так как старая затерялась. Стоимость примерно 180 грн. Занимает процесс неделю.
2. Через неделю забрал карту — в кассе нету валюты :) Пришлось заказать на другой день… банк в выходные не работает, а это еще 2 дня
3. Пришел в назначенный день с картой — НЕЛЬЗЯ СНЯТЬ БЕЗ ПАСПОРТА. Другие документы подтверждающие личность (пенсионное удостоверение) не подходят…
ИТОГ: деньги еще не сняты, уже вторая неделя пошла

ПС: Свифт платеж — вообще отдельная тема в этом банке: смс или имейл что платеж зачислен — это не про Аваль. Хорошо что документы по свифту были и получилось дозвонится.

Обходите этот банк стороной
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 18:20
Доброго дня.
Зняти готівку з поточного валютного рахунку можна у касі Банку за наявності договору, паспорту та ідентифікаційного коду.
З валютного карткового рахунку зняти готівку без наявності активної картки – неможливо. Вартість картки залежить від пакету послуг, яким користується клієнт та становить від 185 грн. Тривалість виготовлення нової іменної картки — 10 робочих днів.
У разі, втрати, пошкодження, крадіжки основної картки, можна отримати миттєву картку до рахунку під час візиту до відділення Банку.
Для замовлення готівки (якщо сума становить до 5000 дол. США (в еквіваленті) клієнт має звернутися до відділення Банку за два робочі дні до запланованої дати зняття коштів.
Sms-інформування про зарахування коштів здійснюється у разі, якщо клієнтом підключено послугу М- банкінгу до карткового рахунку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
burkentiy 15 лютого 2020, 9:41
Обратился на 521 с вопросом ошибочного пополнения интернета Триолан, ошибка была в одну цифру в л/с при оплате! Ответ оператора: к сожалению, мы не принимаем подобные заявки!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 16:46
Доброго дня!
На жаль, відхилити вже успішно проведену операцію відсутня можливість. Відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, за якою здійснюється переказ, несе платник. Платники і одержувачі коштів здійснюють контроль за проведенням таких розрахунків та розглядають взаємні претензії без участі Банку.
В даному випадку, питання врегулювання зарахування коштів за призначенням необхідно вирішувати безпосередньо з отримувачем коштів.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Евгений Павленко 15 лютого 2020, 8:23
Перевел деньга на карту — висят замороженными, попытался дозвониться в техподдежку — не перезванивают.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 16:44
Доброго дня, Євгенію.
У разі, якщо на поточний момент проблему не вирішено, напишіть звернення до Банку у системі «Райффайзен Онлайн», натиснув «Повідомлення».
Додатково інформуємо, що платежі здійснюються у строк встановлений чинним законодавством (Закон України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні»). Так, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів, внутрішньобанківський — до 2. Це максимально допустимий термін виконання переказу.
З повагою, АТ «Райффайзен банк Аваль»
Nlua 13 лютого 2020, 12:21
В общем кредиты не беру, но нужно было поставить МП окно с компенсацией. Предложили кредитку 100 дней, понятно что счет и привязанная к нему карта. По мимо этого я пользуюсь услугами еще двух банков, мне эта карта ни к чему. Я совершил пару ошибок, за которые претензий к банку нет, хотя что только за то что 48% годовых средств насчитывают… это просто ого как много, ну ладно, перейдем к непосредственной проблеме
1) счет дистанционно закрыть нельзя, нужно ехать в отделение, а их всего два. Такого ни в Приватом ни с Альфой не случается, куча отделений везде помогут решить практически любую проблему. Не знаю как с закрытием, но не удивлюсь если и закрыть счет можно у них просто с приложения или через поддержку.
2) плата за наличие самого счета. Тоже самое в привате нету палты за то что у тебя в руках их кредитка. (не реклама, просто мне есть с чем сравнивать)
3) приложение не может адекватно расчитать процент как и сотрудники ограничены в инормации. И вот тут подробнее:
я пришел закрывать счет с погашенной под ноль кредиткой, заплатил толи комисиию толи что 3 грн. написал заявление, порезали и заблокировали карту и мне сказали что я свободен. буквально через полчаса прилетает -40 грн по процентам, о которых в отделении не сказали. Выходит что у сотрудников даже нет доступа к информации по этим начислениям. И вот если бы не пользовался интернет банкингом, я бы даже не подозревал об этом.

А теперь выходит что если я не знал бы, то счет не закрыли бы, каждый месяц была бы пеня и обслуживание счета… И потом получите и распишитесь за -10000 на карте, которой вы не пользовались?

Поддержка и сотрудники стараются, но система у банка мягко говоря дурацкая, что даже в отделении не знают что через полчаса банк снимет процент по использованию кредита. А страдать будут клиенты, так и не закрывшие свои счета, думая что разрез кредитки их избавил от отношений с банком.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 19:50
Доброго дня.
Дійсно, наразі закрити кредитний картковий рахунок можна лише у відділенні Банку. Абонплата обумовлена укладеним договором та не застосовується у разі виконання клієнтом критеріїв по проведенню 10 безготівкових розрахунків в місяць та, наявності середньомісячного балансу по рахунку за попередній місяць менше мінус 150,00 грн.
Розрахувати процент, що буде нараховано на момент звернення клієнта може лише співробітник відділення. В системі «Райффайзен Онлайн» відображається тільки інформація про нарахований процент на останню дату нарахування процентів (зазвичай 25-28 число місяця).
Отже, уточнити інформацію щодо нарахованих Банком процентів, саме на день звернення клієнта для закриття карткового рахунку, можливо лише у співробітників відділення Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Velhus 12 лютого 2020, 21:27
Добрый день, очень сильно разочаровалась в Вашем партнёр Fishka. По условиям акции у них на сайте и в приложении, при первой покупке в сети Prostor, на сумму от 250грн, я получу 50грн бонусами на карту Фишка. 18.01 будучи в магазине Prostor, я позвонила на горячую линию Fishka, чтобы уточнить условия акции. Мне сказали, что достаточно оплатить моей банковской картой сумму, и мне налислятся 50грн + кэшбек. В итоге, по вине оператора, я не просканировала на обратной стороне свою карту Fishka. Кэшбек мне насчитали(1.4грн), а 50грн — нет. На многочисленные обращения по горячей линии (91380, 91479,91820 и жалобы 92059) ответ менеджера один — мы Вам не можем ничего начислить. Меня не смогли ни переключить на менеджера для решения конфликтной ситуации, ни на старшего оператора. Просто игнор. Отвратительное отношение к своим клиентам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2020, 18:06
Доброго дня, шановна Катерино Вікторівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано у телефонному режимі.
Нам шкода, що ситуація, що склалася заподіяла Вам незручності та залишила негативне враження.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kapousfoxs 12 лютого 2020, 20:25
Периодически захожу в это отделение в попытке поменять рубли. Каждый раз ответ в кассе один — гривны нет! Что это за банк в Украине в котором постоянно нет гривны? Последний раз был 11 февраля 2020.
Плюс еще наличие обеда в режиме работы. Зачем двум кассирам обед, если гривны всё равно нет? Сотрудники похоже всё еще в СССР живут.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 19:52
Доброго дня.
Інформуємо, що касовий вузол здійснює обслуговування коштами, які наявні на момент звернення клієнта. На жаль, під час Вашого обслуговування запитувана сума була відсутня.
Запевняємо Вас, що всі співробітники Банку прагнуть надавати послуги найвищої якості і піклуються про те, щоб кожен Клієнт залишився задоволений умовами обслуговування саме в нашому Банку.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проблема вирішена
Karina1976 12 лютого 2020, 0:39
Я перестала быть клиентом этого банка в 2016 году. Фирма навязала зарплатную карту, как корпоративную-всем сотрудникам один банк. К этой карте автоматом шла и кредитная.
Я уволилась из фирмы. Пришла в этот банк закрыть счета. Написала заявление. Попросила справку о закрытии, сотрудник сказал: «справку на даем, но можем на камеры порезать карты и все. Есть Ваше заявление о закрытии. Этого достаточно».
Так и сделали. Заявление, разрез карт на камеры. Точка.
Прошло почти 4 года. На вайбер моей мамы (отдельный вопрос-с какого маме) пришло сообщение, что я должна погасить долг по кредитной карте. Я, понимая, что это ошибка, позвонила на горячую линию. Там мне сообщили, что да, счета закрыты, но кредитный не закрыт и банк снимает себе пеню. По счету движений нет 4 год. Банк сам с собой ведет работу. Бред
Я пришла в отделение в Киеве на пр. Лобановского, где писала заявление.
Замначальника сказал, что с тех пор никто не работает, все те сотрудники уволились. Проверил счета. Говорит-да, все закрыты, кроме одного. Напишите председателю правления! Я написала жалобу, жду ответ!
Это беспрецедентный случай!!! Это махинации или тупость сотрудника? Я не говорю, про срок давности, он давно вышел!
Но, сам факт! Человек закрывает счет, а банк втихаря ничего не закрывает и молча сам себе пени насчитывает за «пользование картой». Классная схема!
Открыла отзывы в интернете. Ба! Да с 16 года много людей возмущены этой схемой! Закрывают, живут спокойно, а банк втихую людям счета не закрывает и потом начинает предьявлять!
Это надо минфину расследовать и в хедофис писать! Позор, а не банк!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:05
Доброго дня, шановна Каріно Оганесівно.
Встановлено, що Ви вже зверталися до Банку з порушених питань. Лист-відповідь з викладеною позицією Банку відправлено Вам рекомендованим листом на зворотну поштову адресу, яка зазначена у письмовому зверненні.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Irina Odessa 11 лютого 2020, 13:20
Обратилась в отделение на Филатова 70, возле кассы указаны курсы обмена валют на сегодня, в том числе и швейцарский франк. Кассир сказала, что франки принять не может, потому что в этом отделении их не принимали никогда. На вопрос, почему тогда в списке курса эта валюта указана, ответить затруднилась. Позвонила в центральное отделение и постаралась выяснить вопрос. Сказали, что нужно установить программу для обмена этой валюты. Кассир подала заявку. Но когда программу установят, неизвестно. Книгу жалоб на отделении мне не дали, сказали, что таковой не имеется. Очень надеюсь, что сегодня программу установят и я смогу обменять франки, курс которых постепенно падает последние пару дней.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:25
Доброго дня!
По-перше, приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування в Банку. Ми щиро шкодуємо, що ситуація, яка виникла в процесі Вашого обслуговування, залишила негативне враження та вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в Банку. За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано, про що Вас проінформовано співробітником відділення.
Якщо Ви бажаєте висловити подяку, пропозицію чи зауваження, або залишити заяву чи скаргу щодо роботи Банку, Ви можете:
1. Написати офіційного листа у відділенні Банку;
2. Написати офіційного листа на юридичну адресу Банку: Центральний офіс, м. Київ, вул. Лєскова, 9, індекс 01011;
3. Написати звернення на електронну адресу Банку info@aval.ua;
4. Заповнити форму зворотного зв'язку на сайті нашого Банку: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma
5. Заповнити Буклет «Ваша думка важлива для нас» у відділенні Банку.
Після отримання звернення розглядається уповноваженим підрозділом Банку та, у термін, встановлений статтею 20 Закону «Про звернення громадян», надається відповідь.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Aleks1982 11 лютого 2020, 13:16
С банком в 2014 была подписана ипотека. По условиям договора необходимо застраховать имущество на весь период действия кредитного договора. Был подписан в 2016 году договор. Срок действия страхового договора по 2024 год включительно. При этом необходимо предоставлять копию квитанции об оплате очередного страхового взноса в банк. И копию страхового договора в случае оформления нового. Статья 4 кредитного договора. В связи с невозможностью посетить отделение банка попытался отправить копию квитанции через форму обратной связи на сайте aval.ua об оплате страхового взноса. 06.02.202 года получил от банка уточнение предоставить ИНН и номер и дату кредитного договора. Предоставил копию квитанции, инн и номер кредитного договора для идентификациии себя как клиента. Электронное обращение 179542. Сегодня получил отказ в предоставлении помощи: Ми хотіли Вам допомогти, але, на жаль, Вам необхідно самостійно звернутись у відділення Банку з оригіналами паспорту, ідентифікаційного номеру платника податків, договором та квитанцією про сплату для підписання документів.
Перечитал в очередной раз условия договора. в договоре четко указано только предоставить копии. Подписания любіх документов или составление дополнительных соглашений при этом не предусмотрено. В колл центре не могут ответить о каких документах идет речь? номера отделения по которому позвонить не предоставляют. Отдел страхования переадресовывает на оператора, а тот на отдел страхования. При этом приходится ждать по 20 мин пока оператор поднимет трубку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:31
Квитанцію, яка надавалась Вами на адресу електронної пошти Банку, прийнято уповноваженим підрозділом Центрального офісу. Відмічено, що страховий платіж Вами сплачений. Запевняємо Вас, що ми завжди докладаємо зусиль для вирішення питань клієнтів в індивідуальному порядку.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
kamin 11 лютого 2020, 11:52
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ю. Гагаріна, 18
Добрый день, подскажите пожалуйста вчера 10.02.20 я был у Вас в отделение, писал заявление об ошибочном переводе, меня обещали прозвонить к вечеру но звонка так и не поступило, можно узнать на какой стадии находится заявление и есть ли какие то новости
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:18
Доброго дня.
Питання на контролі начальника обслуговуючого Дніпровського відділення № 7. За отриманою інформацією, про остаточне рішення Вас буде проінформовано додатково співробітником даного відділення.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
Oleksandr Belkin 10 лютого 2020, 12:06
Вже більше чим пів години у черзі, що цікавеше передімною 4 чоловік, збоку є ще одна каса яка непрацює!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 19:18
Доброго дня.
За отриманою інформацією, дійсно під час Вашого обслуговування виникла черга біля каси, через тривалість здійснення певного типу операцій. У відділенні передбачено одну посаду касира і найближчим часом другу касу буде демонтовано.
Додатково, слід проінформувати, що у клієнтів Банку існує можливість здійснювати більшість операцій дистанційно та цілодобово у разі використання системи «Райффайзен Онлайн». Зареєструватися в системі можливо за посиланням: https://online.aval.ua.
Ми щиро шкодуємо, що дана ситуація вплинула на Вашу думку про якість обслуговування в нашому Банку.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
fdfkm13 8 лютого 2020, 13:05
Доброго дня, не хотілося писати поганий відгук про ще до недавна хороший банк, та це для мене суцільне розчарування. В відділенні банку допомоги не допросишся, особливо від тих які працюють порівняно недавно. Зареєструвалась в системі Райфайзен онлайн, думала це дещо спростить життя, та навпаки… Для чого створювати систему яка не працює? Двічі
марно намагалась поповнити мобільний рахунок і сплатити компослуги, платіж в обробці, за добу статус не змінився… Щоб дозвонитись на гарячу лінію потрібно мати міцні нерви, годину слухати запис, який рекомендує не гаяти час… Оператор сказав, що банк платежі відхилив вчора через технічні роботи, хоч статус в обробці. Сьгодні повторила спробу, та це не дало результату… Даремно витратила час.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 19:27
Доброго дня, шановна Галино Василівно!
За отриманою інформацією, ситуацію врегульовано в телефонному режимі. Приносимо вибачення за незручності, що виникли в процесі обслуговування.
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»
dubovayala 8 лютого 2020, 12:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 2-А
Вчера пришла в кассу погасить свой месячный платеж по кредиту. Отстояла очередь, но мне порекомендовали оплатить его с помощью интернет банкинга, который установлен у меня в тел. Час (!) мы совместно с сотрудниками потратили на то, чтобы провести его — система не проводила. Потом я потратила еще столько же, чтобы провести самостоятельно. Никакой информации о сбоях мне не сообщили, на запросы в инт.банк. не отвечают. Я ещё раз приехала в кассу, опять отстояла очередь, мне сказали «не работает программа, ждите», потом сказали «мы закрываемся, до свидания». Пошла к начальнику отдела. Деньги взяли, сказали, что платеж проведен. Однако интернет банкинг по прежнему сообщает мне, что платеж не погашен! Я вчера звонила на горячую линию в течении 45 минут, нет ответа. Сегодня я на линии «в ожидании» уже 1 час 25 минут. Итак:
— платеж по инт.банк не проходит, при этом мне говорят, что сбоев нет, он не проходит «просто так»
— в кассе мне говорят о том, что не работает программа, ждите, а потом «не работаем мы, до свидания»
— погашенный платеж светится как непогашенный
— горячая линия и онлайн интернет линия не отвечают в течении двух дней
— общее потраченное время на ожидание в очередях и попытки провеления платежа вместе с сотрудниками банка — 6 часов (!!!).
— деньги отданы кассиру, но нет информации об их зачислении.
По-моему, это уже материал для подачи в суд!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 19:23
Доброго дня, шановна Анастасіє Іванівно!
По-перше, дозвольте принести вибачення за завдані незручності. Дійсно іноді виникають складнощі під час проведення операцій в системі «Райффайзен Онлайн». Розробники системи постійно працюють над поліпшенням сервісу вцілому.
За отриманою інформацією, ситуацію було врегульовано та співробітником відділення Вас проінформовано в телефонному режимі.
Додатково інформуємо, що Банк постійно працює над скороченням часу очікування з’єднання з операторами Інформаційного центру. Також, інформуємо, що звернутися до Банку можна у чаті системи «Райффайзен Онлайн».
З повагою, АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.4951 41.7878
EUR 44.3421 46.0627
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 40.4951 41.7878
EUR 44.3421 46.0627
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝