Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обманывают и затягивают время возврата средств

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SpAceFuTure 1 грудня 2020, 19:12
8.11.2020 я снимал деньги с карты Аваль банка через банкомат Приват Банка. Банкомат завис и не выдал деньги, написал ошибку что банкомат не работает. Все как следует сообщил в службу поддержки. Заявке присвоили номер 268403. Сроки решения указали в течении 30 календарных дней.
Перезвонил сегодня 1.12.2020 уточнить статус решения проблемы. На что услышал что заявка все еще в работе и дата решения указана 29.12.2020. Тоесть по факту почти 2 месяца. И сказали что дата подачи заявки 21.11.2020.
Тоесть 2 недели после подачи никто не занимался вопросом. И только потом подали заявку.
Что делать если это последние деньги????
Ждать 2 месяца??? Потому что кто то не может выполнить свою работу???
Или потому что Ваш банк нарушает законодательство Украины, согласно которого все обращения граждан должны решаться в 30-дневный период.
Такая ситуация в первый раз. Но отношение ужасное.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 грудня 2020, 19:16
Доброго дня! Просимо зачекати, найближчим часом повідомимо інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 грудня 2020, 12:15
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. Запевняємо, що ми намагаємось вирішувати такі питання в найкоротші терміни, однак в даному випадку Банк звертається з запитом до банку, що обслуговує банкомат, яким Ви користувалися. Отже строк прийняття рішення залежить безпосередньо від термінів отримання відповіді на запит Банку. Просимо Вас зачекати до кінця дня 04.12, намагатимемось позитивно вирішити питання до вказаної дати.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
iamdimon
iamdimon
2 грудня 2020, 8:41
#
Ситуация неприятная, но есть правила МПС (Visa/MasterCard) и рассмотрение подобных вопросов между банками ограничено сроком до 180 дней (закон об обращении граждан тут не работает).
В ситуации данной спор решается с участием банка эмитента карты, банка АТМ где Вы снимали средства и платежной системы (Виза/Мастеркард).
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 грудня 2020, 12:15
#
Корисний коментар
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. Запевняємо, що ми намагаємось вирішувати такі питання в найкоротші терміни, однак в даному випадку Банк звертається з запитом до банку, що обслуговує банкомат, яким Ви користувалися. Отже строк прийняття рішення залежить безпосередньо від термінів отримання відповіді на запит Банку. Просимо Вас зачекати до кінця дня 04.12, намагатимемось позитивно вирішити питання до вказаної дати.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RosNaz
RosNaz
3 грудня 2020, 9:13
#
Вины Райффайзенбанка Аваль как таковой, здесь нету.
Банкомат другого банка, Вы сами написали.
Другое дело, если бы снимали в банкомате Райфа.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Обманывают и затягивают время возврата средств