Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
UADon 30 листопада 2023, 15:08
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Шевченка, 11
м.Хмельницький.
Зробив валютообмін в межах 50 т.грн. (долар) та оформив Антістрес. Сьогодні гроші впали на рахунок, зайшов у відділення забрати, операціоніст (Наталія, вона там одна) спитала ціль приходу, на що отримала мою відповідь «забрати валюту», й одразу сказала, що валюти немає, є тільки під тримісячний конверт депо. Подзвонив на гарячу лінію з питанням, чи можна купити 2 т. доларів, щоб сказали, чи є в наявності, й… він є. Одразу представився (дзвонив не з фінансового номеру), розповів все, й тії сторони слухавки трошки «здивувалися», обіцяли розібратися. Одразу знов в відділення й операціоніста для отримання грошей. Вже не сперечалася, але почала спор, що її не так зрозуміли, вона була зайнята, дивиться в очі й бреше, робить з мене дурака, й все це затягнулося на годину. При мені дзвонила касиру «Долар є? А, тільки 96», щоб видали старими, розумію, що видавати можуть усяким, але так нахабно робити, щоб видали старим… Касир (вона там тільки пару міс. робить) розумничка, вибрала краще з того, що було, навіть кілька 2003, 2006, сині все ж таки не дала, але не маю до неї претензій, ще раз — молодець, дякую їй.
Сьогодні не дзвонив би на гарячу лінію, але в тому місяці була така сама ситуація по евро, ходив, дзвонив біля двох тижнів, купував двома частинами, першу забрав все-таки через якийсь час (коли забирав, бачив, що евро у касі досить багато), іншу частину так і не зміг, трошки віддали евро, іншу частину грн. притому що курс на купівлю в них поганенький порівняно з іншими й, головне, тим, по якому вони самі мені його продали. Коли евро оформлював, то операціоніст говорила постійно, що в евро у них підкріплення немає, а коли вже через тиждень сказав, що через гарячу лінію можна замовлення зробити, то разом подзвонили й там Наталя вже їм говорила, що сума маленька, якщо хоча б 2000 було, то привезли би.
Ось і сьогодні зрозумів, що ходити тиждень два буду й вирішив подзонити.
Пані Наталія довго мені сьогодні розповідала, про якусь лояльність особисто до мене, про гарні відносини між нами, неслухаючи про минулий місяць, й постійно говорячи й все перекручуючи про сьогодні, а то що в тому місяці було, то зараз розмова не про це. Сьогодні вже нічого не хотілося робити, але все ж таки не витримав після години постійного «Я почула купити… Ми винні 50/50», й залишив на неї скаргу.
Лояльність… Це я був до неї лояльний, в тому місяці скаргу вирішив не залишати, коли оформлював купівлю й мене не влаштувала комісія, за яку я забув й вона теж, й дала платіжку на меншу суму, то мені було не вигідно воно вже, але доніс різницю, хоча мог сторно й як повертати мені гроші які вона почала вже проводити, то вже була б її справа.
Ну й на останок, кожен раз на протязі року (тільки як пару місяців перестала), дуже дуже настирно пропонувала страховку.
rivnyj 27 серпня 2023, 12:08
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Розмістив депозит в банку, 16 днів очікував на картку, картку забрав. Але пін код мені не дали, сказали що прийде пізніше, якщо не прийде, то зателефонуйте.
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав
Yana2015 22 червня 2023, 11:11
21.06.2023 оформила кредит, позвонила консультант и сказала что кредит могут дать только на 6 месяцев, при том что я просила на 10. В магазине распечатали договор.Но… по факту Альянс банк оформил мне кредит на 14 месяцев!!! При этом не сообщив мне об этом. Не связывайтесь с этим банком!!!
paulball 1 червня 2023, 13:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Я другий місяць не можу в он лайн перерахувати кошти з карти банку. Раніше казали що вони змінили процессінговий центр та проводят якісь работи пл налаштуванню, але минув місяц і нічого не змінилось! Їхати у відділення це теж кошти та час. Що трапилось?
Getting 13 квітня 2023, 14:00
12.04.23 Была здійснена гривнева операція по перерахуванню коштів з картки Банку Альянс на іншу картку банку Альянс. При перерахуванні коштів на карту банк написав що комісія за операцію складає 0 грн. По факту комісію за перерахування не було знято, але з отримувача було знято за операцію 600 грн. При зверненні в контакт центр повідомили що комісію сплачує отримувач і я повинен дізнатися у отримувача чи є у нього комісія за зарахування коштів та кинули слухавку. Шановний шахрайський банк, майже у всіх банків України комісія по картковому переведенню в межах банку складає 0 грн, а є Банки які ставлять комісію 0 грн навіть за перерахунок на картки інших банків. Тобто якщо за логікою банку я замовив би піцу кур'єрською доставкою то ви би привезли мені не цілу піцу, а погризану і я повинен поцікавитись чи не голодний той кур'єр який мені її везе… Якщо ви здійснюйте грошові перекази то вказуйте будь-ласка комісію яку треба заплатити, чи суму яку отримає на рахунок клієнт до проведення платежу. Я по людськи попрохав відмінити платіжну операцію, але банк мені в цьому відмовив бо операція успішна!!! Прошу відмінити таку операцію по перерахунку, чи повернути списану комісію клієнта. В чому успіх операції в тому що клієнт не отримав тієї суму котру йому я перераховував??? Банк шахрай, довго працював і був клієнтом банку, тепер буду забирати кошти з ваших рахунків. Обманюйте самі себе, і отримуйте «погризану піцу» при замовленні послуг, а працівникам Нацбанку прошу звернути увагу на подібні операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fiuknh 15 лютого 2023, 10:34
неочікувано зручний онлайн-банкінг та низькі комісії. дуже зручно сплачувати комуналку через телефон, або поповнювати рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
loxjic 20 січня 2023, 15:35
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Вразила служба підтримки клієнтів. Дуже зручно комунікувати з персоналом, допомогли вирішити питання з кредитного договору швидко і професійно.
slex 14 січня 2023, 19:42
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 28
Подзвонив на гарячу лінію спитати чи можна знімати гроші за кордоном з банкомату в понеділок, якщо вже зняв у суботу. Сказали, що так, в нас ліміти 12500 з понеділка по неділю. Але, в наступний понеділок зняти гроші не зміг. Гаряча лінія спочатку підтвердила попередню інформацію щодо понеділка-неділі, але потім після вимоги« ну тоді давайте гроші», пішла радитись на півгодини, після чого відповіла, що в них тепер відсічка 7 календарних днів. Тобто ласкаво просимо в наступну суботу. Коли я їм зауважив, що двічі мені підтверджували іншу відсічку, а саме понеділок-неділя, відповіли, що я перший клієнт, який на цей факт їм розкрив очі, і до цього вони всім казали, що терміни рахуються з кожного понеділка. Це ще не кінець. Наступної суботи 14.01.23 не зміг спочатку зняти кошти з банкомату. Спускався з 280 до 240 євро, все марно. Гаряча лінія повідомила, що так і має бути і зніму я свої кошти в межах ліміту тільки в наступний понеділок, 16.01.23. Але це вже 9 днів!!! Прийшлося трохи розчарувати гарячу лінію, бо мені за допомогою деяких логічних маніпуляцій в додатку і п’ятихвилинного танця з бубном все ж таки вдалося зняти 280 євро, хоча гаряча лінія до цього моменту казала, що я забагато хочу і радила отримати 260−270 єврів. Подав заявку на розслідування, чому було заблоковано виплату і як все ж таки рахується тиждень в Альянс банку. Чекаю на відповідь.
ssts 30 грудня 2022, 16:04
Получил 2 смски на вайбер

Dlya kartky ****5929 bulo zmineno limity:
Kilkist operaciy (ATM) = 10
Gotivka (ATM) = 5000
Kilkist operaciy (POS) = 30
Kupivla (POS) = 5037
Gotivka (POS) = 50000

PAN5375***5929
36.60 UAH
Kupivlya
POS
IB500806
BALN_ALNS_SRBANK2, KYIV, Sichovyh Striltsiv, 50
UKR
30.12.22
15:48
Dostupno: 0.00 UAH

Сняли всё под ноль, крохоборы. Ни копейки нельзя доверить. Хорошо, что на валютном счету оставалось меньше $1, иначе попал бы на больше.

Каким образом сняли мои деньги с карты в отделении в Киеве без моего присутствия? Ещё и лимит на снятие предварительно увеличили (для безопасности всегда ставлю лимит 0), чтоб обокрасть.
sova1410 27 грудня 2022, 17:33
Открывал конвер. депозит сотрудники подсказали про акцию 1.5 процента.Не знал.Спасибо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vesytre 21 грудня 2022, 10:28
Прозорі умови та якісне обслуговування. А головне — ввічливий персонал, доступна інформація, все просто і зрозуміло.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
puwbu 15 листопада 2022, 15:18
відкрила у банку рахунок для торгівлі на ринку форекс, з виведенням грошей проблем не виникало.
AAAA2000 8 листопада 2022, 13:54
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Открыл депо на 3 месяца под 20 годовых. Обслуживание на уровне. Через три месяца получил все с проциками. На пролонгацию никто не уговаривает. Все четко и в рамках закона. Обслуживание на уровне (если не считать неудобства с тревогами и обстрелами)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
poytr 24 жовтня 2022, 18:28
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 11
У Альянсі можна обмінювати валюту по вигідному курсу, якщо не любите в обмінках і у бариг. Двічі вже була в плюсі завдяки їм, головне це моніторити коливання
Уже много лет коллектив нынешнего Альянс банка, находящегося в Коростене работает в банковской сфере. Так получилось, что названия банков меняются, а люди и помещение, в котором они располагаются остаются на месте. Коллектив банка очень приветлив, начиная от уборщицы и охранника и заканчивая заведующей отделением. Все вопросы решаются быстро, с вниманием и даже с элементами дружеского общения. Тёплая атмосфера общения располагает, меня лично, работать с этим коллективом и в конечном итоге банком Альянс. Всем коростенцам и жителям района рекомендую этот банк, где нет очередей, где вас внимательно выслушаю и быстро решат все ваши вопросы. А руководству банка пожелаю скорейшего обретения своего помещения в городе Коростень, с современным качественным ремонтом для улучшения работы, как персонала банка, так и удобства клиентов.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Романов 3 жовтня 2022, 19:30
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 30/12
Вирішив диверсифікувати банки.
Тут все на гарному рівні, не то що в Х-банку (назву не вказую):
1) привітний і дружній колектив на доброму позитиві, хоч і був ранок першого понеділка місяця (а я — новий клієнт);
2) за 15 хвилин зробили картку для нового клієнта та відкрили депозит;
3) слухали мене і підбирали під мої потреби, а не виконували план продажів;
4) відсутні черги та штовханина як у операційному залі, так і біля кас;
5) світле і просторе відділення;
6) гарні відсоткові ставки;
7) якщо заморилися — сусідами є гарна кав’ярня.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vewu 23 вересня 2022, 9:33
Зараз за кордоном, але банк все одно допомагає дистанційно — дуже приємно працювати з професіоналами та чемними фахівцями
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KROKY 17 вересня 2022, 1:59
Гарний банк!
Відділення на Метрологічній — чудові працівники.
ukrmegaleon 1 вересня 2022, 18:25
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 28
Это не банк, а просто днище полное. Оформил заявку через сайт минфина, пошел в банк оформлять депозит, и на тебе 1 сентября, дверь закрыта, 8 человек очередь на улице, пропускают по 1 человеку. Охранник — стоит огрызается с клиентами банка, в то время когда в его прямые обязанности входит следить за порядком и приветствовать клиентов, а не грубить и тыкать. Ранее имел негативный опыт в этом банке, и знаю что клиент для них находится на самом последнем месте, операторы банка — это просто днище, где вы таких понабирали, у меня такое впечатление что проводя собеседование вы выбирали самых из самых отмороженных. Еще кстати думаю что всему этому вина и начальника отделения, который неизвестно где прячется, вместо того что бы выйти и наладить работу отделения. График работы с 10:00—16:00, и это не учитывая воздушную тревогу, и кварцевание отделения от ковида, в общем отделение можно сказать почти не работает. Закройте его и не издевайтесь над своими клиентами в Днепре. Я постоял 5 минут, плюнул и положил деньги в другой банк, На все про все потратил 10 минут. Учитесь работники и руководство не до банка «Альянс». Все равно вы ничего не делаете. Может мой комент поможет хоть обычным гражданам обходить десятой дорогой вашу богадельню под названием банк.
naa1971 1 вересня 2022, 17:57
С банком сотрудничаю уже 5 лет, всегда обслуживание было на достаточно высоком уровне. Но сегодня был очень неприятно поражен тем, как изменилось обслуживание. Пришел в отделение, чтобы пополнить карту с последующим оформление депозита в интернет-банкинге, а также подать заявку на перевыпуск карты (почему-то нет возможности это сделать по телефону на горячей линии или в интернет-банкинге, нужно обязательно идти в отделение). Перед отделением стояло больше 10 человек, дверь заперта, охранник лично впускает и выпускает людей. Узнал у людей, сколько ждут уже по времени, сказали, что не меньше часа. В кассу было немного людей, поэтому зашел минут через 15. Спросил у охранника, почему не организовали рассадку людей внутри помещения, на что получил ответ, что банк не резиновый. Хотя площадь позволяет разместить достаточно большое количество людей. В кассу внес 240000грн. Кассир долго считала деньги на машинке и объявила мне, что я вношу 190000грн. На мой вопрос, где еще 50000 сказала: смотрите сами, все перед Вами. После повторного пересчета сумма все же стала 240тысяч, как и должна быть. После кассы зашел к оператору, которая томно сидела, уставившись в потолок, так как клиент, которого она обслуживала, пошел в кассу. Я задал вопрос, можно ли сейчас написать заявление на перевыпуск карты, получил отрицательный ответ, так как «она занята обслуживанием другого клиента». Я сотрудничаю с достаточно большим количеством банков, но с таким отношением к клиентам сталкиваюсь впервые. Скорее всего, после окончания срока депозитов, прекращу сотрудничество с этим банком.

Курс валют в Альянс Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 36.700 37.800
EUR 39.500 41.000
Всі курси банку

Курс валют в Альянс Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 36.700 37.800
EUR 39.500 41.000
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Альянс Банк 💰 / Відгуки про Альянс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Альянс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.