×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Альянс Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 46.9 | 47.8 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
Заблокировали счет фоп, предоставили все документы согласно закону, при том сами себе урезали прибыли
Перерахували на свій рахунок 16 грн
Тепер не можу забрали 5000 грн з рахунка фіз особи
Поверніть мені мої гроші.
Банк ***
Также предварительно согласовали кредит фоп на 500 000, запросили кучу тупых документов, на почту сообщения не приходят, колцентр не берет трубку
Ни банк, а не понятно что. *** контра
не связывайтесь с ними!
Жалоба в нбу написана
Ми перевірили інформацію за вашим зверненням — учора на вашу фінансову пошту було надіслано лист з усіма деталями, а також шаблоном заяви для заповнення й підписання КЕП.
Будь ласка, заповніть документ, підпишіть КЕП і надішліть у відповідь на лист від банку. Як тільки отримаємо ваш лист — питання буде вирішене у найкоротші терміни.
Також хочемо зазначити: банк не блокує картки без підстав. Це відбувається у разі порушення умов обслуговування, підозри на шахрайство або інших ризикованих операцій. Ми діємо виключно в межах чинного законодавства та внутрішніх регламентів. Безпека — наш пріоритет.
Дякуємо за розуміння!
Написати коментар
Незаконные действия банка!!!
Ми перевірили статус вашого звернення. Ми бачимо ви вже поспілкувалися з оператором, і вам повідомили, що банк отримав вашу відповідь на запит. Наразі необхідно очікувати результати розгляду документів.
Блокування рахунку відбулося в межах процедури фінансового моніторингу, яку зобов'язаний здійснювати кожен банк відповідно до законодавства України. Ми вдячні вам за розуміння та терпіння.
Коментарі (1)
Альянс банк ***
хотелось бы узнать каким образом: «кредитный лимит открыт на двадцать одну тысячу гривень». Когда на мне открыто несколько исполнительных служб, и у меня не действительный ИНН
Написати коментар
Дуже поганий сервіс
В чатах відповіді нема, на гарячу лінію не відповідають
Найгірший сервіс з усіх банків які я знаю
Ми перевірили статус вашого звернення — бачимо, що вам надали всю необхідну інформацію щодо причин блокування та подальших дій.
Сподіваємоь, ваше враження про нас зміниться на краще, адже ми справді пропонуємо зручний банкінг, вигідні умови й тарифи та сучасні сервіси, які можуть бути для вас корисними.
Якщо залишилися питання — будь ласка, звертайтеся, ми будемо раді допомогти 😊
Написати коментар
Блокують рахунки без причини
Блокування відбулося в межах стандартної процедури фінансового моніторингу, до якої зобов’язаний кожен банк згідно із законодавством України.
Ця перевірка не пов’язана з розміром суми — фінмоніторинг може застосовуватися до будь-якої операції, якщо потрібно уточнити її джерело або мету. Це стандартна практика, що покликана захищати як клієнтів, так і сам банк від шахрайства, відмивання коштів та інших ризиків.
Вам було надіслано запит щодо руху коштів — необхідно відповісти на нього, і ситуація оперативно вирішиться. Якщо ж ви вирішите припинити обслуговування в банку, це також можна вказати у відповіді на запит — ваше звернення буде оброблено в пріоритетному порядку.
Але ми щиро сподіваємось, що ви залишитеся з нами, адже в нас багато справді вигідних, зручних і безкоштовних продуктів. І також сподіваємось, що ваше враження про нас зміниться на краще 😊
Коментарі (1)
Заблокували картку
Коментарі (1)
Невідподають
Ми все перевірили: наші спеціалісти надали вам відповідь у чаті 4 квітня, ситуацію вирішено, і картку розблоковано.
Просимо підтвердити, що питання закрите. А якщо у вас залишилися додаткові запити — будемо раді допомогти.
Сподіваємося, ваша думка про банк зміниться на краще. Дякуємо, що ви з нами!
Коментарі (1)
Безпідставне блокування карти
Розуміємо, що ця ситуація викликала у вас неприємні емоції, і хочемо надати роз’яснення. Безпека та відповідність законодавству України є пріоритетами для Alliance bank.
Блокування картки або тимчасове обмеження доступу до коштів завжди зумовлені питаннями безпеки чи вимогами законодавства. У кожному випадку ми надаємо клієнту інформацію щодо подальших дій. Якщо проводиться перевірка за підозрою у шахрайських діях, вона може зайняти певний час.
Після її завершення ми обов’язково повідомимо вас про подальші кроки. Запевняємо, що всі наші дії спрямовані на забезпечення безпеки та надійності фінансових операцій, адже ми суворо дотримуємося всіх законодавчих норм.
Дякуємо за розуміння. Ми обов’язково повідомимо вас про офіційне рішення після завершення перевірки…
Коментарі (3)
банк ужас
Ми дуже хочемо вам допомогти, але не бачимо тут ваших даних, тому не можемо перевірити ситуацію та детально пояснити, що сталося.
Блокування картки або тимчасове обмеження доступу до коштів можуть бути пов’язані з питаннями безпеки чи вимогами законодавства, але для точного з’ясування обставин потрібно розглянути ваш конкретний випадок.
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot зі свого фінансового номера. Наші фахівці оперативно проведуть перевірку та нададуть всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що все швидко вирішиться!
Написати коментар
Шахраї альянс банк
Ми перевірили статус вашого звернення — ще ввечері 19 березня наші спеціалісти в чаті підтримки надали детальне пояснення щодо руху коштів. Ви ознайомилися з інформацією, все побачили та підтвердили.
Чи можемо вважати ваше питання вирішеним?
Також сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще 😊
Коментарі (1)
Це не банк, це Кухня
Получивши штраф за просрочену страховку я не оплатив його більше місяца.
Відповідно наклали виконавче на мої рахунки, деякі рахунки заморозили деякі ні але в альянсі списали 500 гривень й наклали Мінус по карті -650, Лиш це що в мінус загнали карту це вже порушення! Але то таке!
Саме, далі буде найцікавіше…
Я заходжу в Дію, смониторити чи добалилось зарахування на виконавче (провадження), як з’ясовується ніяких змін немає, я думаю океей, почекаю може до 10 діб.
Прохододить більше двох тижнів,18−19 днів, я дивлюсь, а там нічого не помінялося,
Заходжу в банкінг навіть не думаючи листаю виписку, а там той транзакції яку вони зробили немає зовсім!
ВИПИСКА-це є Документ й його не можна змінити чи переробляти, це докази маніпуляцій з картками.
Ладно я вже дзвоню до них, ледве дозвонився, вона каже на моє питання де чому немає транз. Каже: я не можу дати відповідь технічні роботи, потім через деякий час казали що мені трезвязуватись з виконавцем.
Дзвоню йому (виконавцю) він каже що не було ніяких перерахувань пройшло на цей час вже місяць.
16.03.25 я дзвонив їм 4 рази в промежутках 15 хв, Всі оператори зайняті й навіть не передзвонюють.
Є всі пруфи
Розуміємо ваші емоції, тож пояснюємо всю ситуацію та процедуру детальніше.
📌 Перш за все, банк не списує кошти та не перераховує їх виконавчій службі, а лише тимчасово блокує суму на рахунку.
Як усе відбувається?
До банку надійшла постанова про арешт. Щоб дізнатися, хто саме ініціював провадження та який його статус, можна:
1. Дізнатися контактні дані виконавця та номер виконавчого провадження на сайті Міністерства юстиції за посиланням 👉 https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors
Щоб отримати інформацію про суму заборгованості, копію листа про накладення арешту та причини арешту, необхідно звернутися до виконавця провадження.
2. Або в додатку Дія в розділі «Сервіси», пункт «Виконавчі провадження», переглянути актуальну інформацію по виконавчих провадженнях.
Що робити далі?
Після того, як клієнт банку вирішить питання арешту з виконавцем провадження, останній зі своєї сторони направляє до банку постанову про зняття арешту.
Отримавши зазначену постанову про зняття арешту, банк розблоковує суму арешту, і клієнт може в подальшому користуватися коштами.
Спільно з вами сподіваємося, що ця ситуація швидко вирішиться, і ви зможете без проблем продовжити користуватися своїми коштами.
Дякуємо за розуміння!
Написати коментар
Хотіли оформити кредит
Надійшов запит на вашу кредитну історію з метою видачі кредиту від 12.03.2025 21:31, Кредитор Банк Альянс.
Якщо ви не подавали заявку на кредит -зверніться до кредитора.
На сайті Українського бюро кредитних історій https://ubki.ua можна отримати кредитну історію та оскаржити позику, якщо виявили шахрайські дії або помилку кредитора.
Коментарі (1)
Зникли кошти
Коментарі (1)
Не повертають кошти 1.5 місяці
Хотілося бі почути хоч якесь пояснення своїх дій від представника банку чи банк перетворився в скам?
Ми перевірили статус вашого питання і бачимо, що кошти були повернуті 27.01.2025. Будь ласка, перевірте зміну балансу на картці за цю дату — повернення не завжди дублюється в SMS. Розуміємо, що ситуація вас засмутила, і запевняємо, що ми завжди відповідально ставимося до кожного питання та звернення і робимо все можливе для їхнього швидкого вирішення.
Написати коментар
Блокування рахунку та утримання грошей понад місяця!
Коментарі (3)
Банк 🏦 Альянс
Написати коментар
Заблоковано рахунок
Нам дуже прикро, що у вас виникла така ситуація, і щиро перепрошуємо за незручності. Ми перевірили статус вашої заявки — наша служба підтримки вже вирішила ваше питання та надіслала вам підтвердження 18 січня.
Сподіваємося, що ви й далі користуєтеся застосунком, адже він пропонує багато переваг: вигідні тарифи, кешбек що стартує з 30% та інші корисні можливості. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди працюємо над покращенням сервісу.
Щодо відгуків, у будь-якої компанії є як позитивні, так і негативні відгуки – це нормальна частина роботи, навіть у найкращих. Водночас за останні 5 місяців наш застосунок встановили понад 500 тисяч разів, і ним активно користуються більше 150 тисяч людей. Ми будемо раді, якщо ви зміните свою думку про нас та дасте ще один шанс! 😊
Коментарі (2)
Оминайте цей банк — безпідставне блокування рахунку
Я неодноразово писав у службу підтримки, і кожен раз мені писали у відповідь, що я маю надати документи, що підтверджують доходи як відповідь на лист від банку. Цей лист за майже тиждень так і не надійшов.
Як наслідок, я не можу користуватись рахунком. Я навіть не можу погасити заборгованість за кредитною карткою.
Тому я вирішив надіслати податкову декларацію в окремому листі як підтвердження легальних доходів. Відповіді досі немає.
Я з таким жахливим обслуговуванням ще не стикався. Всі попередні запити від інших банків щодо підтвердження походження коштів я отримував ДО можливого блокування рахунків.
Я раджу оминати цей банк. Не думаю, що вони хотіли ускладнити саме моє користуванням рахунком. Схоже, там зовсім зламані процеси медіації між фін моніторингом і клієнтом
Ми перевірили статус вашого питання і зробили все для прискорення його вирішення — блокування вже знято. Розуміємо, що ситуація викликала у вас негативні емоції, але ми були зобов'язані діяти згідно з встановленими процедурами.
Alliance bank працює відповідно до вимог українського законодавства щодо фінансового моніторингу, і ми маємо дотримуватись цих правил. У банку не зламані процеси і все працює коректно, але для виконання таких процедур необхідний певний час.
Раді, що питання вирішено, і вдячні за терпіння. Ще раз перепрошуємо за можливі незручності.
Написати коментар
Блокування рахунку ФОП
Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження. Розуміємо, що ця ситуація викликала у вас неприємні емоції, тож хочемо пояснити наші дії. В Alliance bank безпека та дотримання законодавства України — наші головні пріоритети. У даному випадку банк керується вимогами Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…» та Положення №65 від 19.05.2020 «Про здійснення банками фінансового моніторингу».
Ми виконали всі вимоги законодавства та надали вам офіційний лист із зазначенням вичерпної інформації, яка передбачена вищевказаними документами. Якщо ви маєте додаткові запитання, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot.
Коментарі (2)
Збій який не можуть вирішити
Наприкінці листопада сталася тимчасова технічна проблема, через яку кешбек по деяких операціях не був нарахований. Ми цінуємо вашу увагу до цієї ситуації та розуміємо, що це могло викликати незручності.
Ми оперативно вирішили це питання та нарахували кешбек всім клієнтам, які звернулися до нашої служби підтримки. Кошти були повернуті на баланс кешбеку. Можливо, ви не звернули увагу, бо у фінансовій стрічці дані не оновилися.
Якщо у вас залишилися додаткові питання чи виникнуть нові, будемо раді допомогти. Звертайтеся до нашої служби підтримки у зручний для вас час.
Коментарі (2)