Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
HeorhiiHH 15 грудня 2024, 15:14
Рахунок заблоковано без жодних доказів при наявності документів про походження коштів.
Gustavo Dinowawe 6 грудня 2024, 20:20
Я став клієнтом цього банку, через який здійснював свої фінансові операції. На перший погляд, все здавалося надійним, і я продовжував працювати з ним. Проте через деякий час банк раптово заблокував мій рахунок, посилаючись на необхідність пояснень щодо сутності моїх операцій. Знаючи про вимоги НБУ та загальні правила перевірок банківських операцій, я без зайвих вагань надав усі необхідні документи, зокрема довідку ОК-5, яка підтверджує мою офіційну зарплату в розмірі близько 50 000 грн, а також інші пояснення.

Однак через тиждень банк прийняв рішення не тільки залишити мій рахунок заблокованим, але й звинуватив мене у відмиванні коштів, не надавши жодних доказів. Вони нав’язали мені написати заяву про перерахування коштів на інший рахунок з призначенням платежу відповідно до статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Інших варіантів отримати свої кошти, окрім як погодитися з цим, мені не залишили.

Не маючи іншого вибору, я надав банку цю заяву з підписом, сподіваючись на швидке вирішення ситуації. Проте, відповідно до їхніх внутрішніх правил, я зможу отримати свої кошти лише через 45 днів, і то в порядку черги. Таке ставлення є абсолютно неприйнятним. Як військовослужбовець, я відчуваю глибоке приниження своєї гідності через безпідставні звинувачення у відмиванні коштів. Банк змушує мене чекати на свої законно зароблені кошти, затягуючи процес обробки ігноруючи всі надані документи.

Тому я не можу рекомендувати цей банк як надійний фінансовий заклад. Якщо ви хочете поповнити мобільний рахунок на 50 грн або замовити на гудок пісню «Good Morning Vietnam» — це ще може бути місцем для таких операцій. Але не розраховуйте на гідне ставлення чи швидке вирішення питань, якщо щось піде не так.
Ptrou 18 листопада 2024, 12:15
Депозитними програмами і обслуговуванням в офісі № 2 в Києві повністю задоволений, користуюсь багато років. Але виникла проблема при спробі магазину повернути на картку кошти за покупку у сумі 349.90 грн. 17.1024 р. Повідомлення в кабінеті «Збій». Звернувся в банк зі скаргою 28.10.24. У відповідь — тиша. Звернувся повторно 1.11.24 р. — мовчання. Звернуся втретє 18.11.24. відповідь чекайте. Сума невелика, але відношення банку неприємне, жодного зворотного зв’язку без моєї ініціативи. До мінусів віднесу також короткий час дійсності для картки банку і складність заміни картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Man9Go 1 жовтня 2024, 14:07
Карту заблокували — надіслали листа на пошту, назвали мене терористом і заблокували 500 грн. Не банк, а щось із чимось, повівся на кешбек за запрошення друга 100 грн.
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 жовтня 2024, 19:19
Відгук не зарахований (на 04.10.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Vadimkah 30 серпня 2024, 22:05
Муж прислал мне 10000 8 отправила ему назад.На следующий день прислал еще 1500 на продуккккты и мне заблокировали карту.Было еще несколько транзакций по 1000.Мне даже не с чем идти в магазин.Главное что заблокировали в пятницу вечером.Что б в выходные я не могла ею пользоваться.Я не понимаю если б я гоняла миллионы то ладно.Это просто кошмар
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VADIM ON 27 серпня 2024, 10:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
27 червня 2024 року зареєструвався в додатку Альянс банку, активував картку, отримав кредитний ліміт. 29 червня банк заблокував картку. При зверненні по телефону до банку повідомили, що треба надати оригінали документів. 4 липня 2024 року прибув до відділення м.Київ, Соборності ,10/1 і надав всі документи, підписав копії в присутності співробітника банку. Прямо в відділенні звернувся на гарячу лінію, де сказали що всі документи надані вірно. По цей день, 27 серпня, картка не розблокована. Кажуть — надайте документи знову, а навіщо одні і ті самі документи подавати ми не знаємо. Звернувся зі скаргою до НБУ — відписка без вирішення питання. Не рекомендую банк, довіри до нього нуль!!!
Vitalii Ruzhin 20 серпня 2024, 10:08
Заблокировали 35000 грн. Уже прошел месяц никаких ответов. Каждую неделю звоню им, говорят ожидайте. Больше слов они никаких не знают! Что я жду не понятно. Когда деньги вернутся и вернутся ли вообще тоже не понятно. Пожаловаться больше некуда, так как поддержка у них как будто настроена на развод людей!
VADIM ON 28 липня 2024, 17:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Зареєструвався в додатку Альянс банку в кінці червня 2024 року. Довго морочився з ідентифікацією документів і особи, оформив віртуальну картку, встановили кредитний ліміт. Купив в продуктовому магазині на 80 грн. і ввечері 29 червня картку заблокували і по цей день не розблокували. По телефону кажуть, що це фінмоніторінг!!! За 80 грн!!! Не банк, а посміховисько.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Степан Прилипко 25 липня 2024, 5:10
Звернувся до банку вирішити питання з новим додатком та реєстрацією. Оператор швидко повідомила, що запит направлено на фахівців ІТ відділу, наступного дня, самі написали та повідомили, що можу продовжити реєстрацію, дуже вдячний за оперативність та допомогу. Дуже дякую технічні підтримці, завжди дуже швидко, завжди зрозуміло та клієнтоорієнтовно. Дякую
Kristen22 30 червня 2024, 17:28
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Пополнения и переводы проходят легко.
Но комиссия не понятно как снимаеться.
Ставлю 4 звезды, есть куда расти еще.
Як тільки гроші зайшли на мій баланс (14000грн), я захотів їх вивести але ваш банк вирішив по іншому, спочатку мені поставили якийсь ліміт, а потім взагалі заблокували картку, пишу у підтримку — відповідають, що карта проходить фін муніторинг, не дають ні термінів, ні причин, відписує підтримка скриптом і заготовленим текстом.Справжній банк шахрай, який навіть не знає причини але блокує
MykhailoB 24 травня 2024, 11:02
Ситуація аналогічна до попереднього відгуку. При спробі виведення кешбеку сталася помилка. За тиждень повторно не зміг вивести кешбек. 1,5 місяці очікування, 5 звернень на підтримку банку. Проблема не вирішена. Співробітник банку копіпастить стандартні скріпти, чекайте, проблема вирішується. Найгірша підтримка та ставлення до клієнтів серед українських банків з якими доводилося взаємодіяти
Vasya140276 24 травня 2024, 10:01
5 апреля оформил новую карту Альянса «Стартова». Заработал 500 грн кешбека и попытался вывести его на карту. Деньги списались с кешбека и не пришли на карту. Через неделю деньги вернули на счет кешбека. Снова попытался вывести их на карту и опять деньги потерялись и не пришли на карту. Опять звоню в поддержку, где говорят что заявку передали разработчику. В итоге уже полтора месяца молчание. С таким сервисом отпадает желание иметь дело с банком.
Zynq 16 квітня 2024, 16:47
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Являюсь клиентом банка недавно.Столкнулся с тех.сложностями в этом банке.
приложение работает в тестовом режиме, не все функции корректно отображаются.Благодаря управляющему Бензеруку Виталию Владимировичу все сложности были решены.В отделении порядок, как и должно быть в банке.
TSI 20 лютого 2024, 13:42
Заказали у АТ «БАНК АЛЬЯНС» банковскую гарантию для участия в процедуре закупки на площадке prozorro. Сотрудник, который оформлял доверенность, а именно Олена Дмитренко, оформила ее с нарушением формы банковской гарантии, утвержденной приказом Министерства развития экономики, торговли и сельского хозяйства Украины от 14.12.2020 № 2628. Эта форма является обязательной и не требует никаких изменений, кроме внесения данных банка и принципала. Этот горе сотрудник умудрилась внести изменения в текст. После этого она прислала текст на согласование, чтобы снять с себя ответственность. И теперь утверждает, что вина в неправильном оформлении, обоюдная. Из-за неправильного оформления банковской гарантии, нашу компанию дисквалифицировали в процедуре закупки. Обходите стороной этот банк. Ничего хорошего они предложить не могут, учитывая, что там работают такие нерадивые сотрудники.
And Rew 11 січня 2024, 19:46
Відділення за адресою: Житомир, вул. Театральна, 9/5
Неодноразово оформлював депозити пiд купiвлю валюти i весь час виникали проблеми при отриманнi валюти в касi, повертали досить старими купюрами (проте в нормальному станi).

Але останнiй раз це було щось) Майже всю суму видали синiми доларами i дали декiлька старих i помiтно зношенних, одна була навiть надiрвата, попросив замiнити надiрвану, касир дала iншу купюру, але також надiрвану, сказала що iнших немає i можуть лише викупити цi купюри, бо за постановою Нацбанку їх мають приймати всюди. Варто було не брати цi купюри взагалi, але в касу я йшов с випискою (в моїй уявi маю забрати все що на паперах) за якою отримував кошти, тому взяв зi «скрипом»…

При наступному вiзитi знiмав залишок, за словами касира в наявностi були купюри по 50−100. В цей же день в iншому банку отримав 30 (10 + 20) доларiв, де 20-ка '93-го року. Саме 30 доларiв не вистачало щоб отримати суму кратну 50-ти (в касi ж iнших немає))
Касир вiдмовилась брати 20-ку i попросила замiнити на бiльш нову, тодi я нагадав її слова, що це також є платiжний засiб. Пiсля цього в касi «раптово» з’явилися дрiбнi купюри i нiчого докладати вже не треба було) Далi намагався обмiняти цi 20 доларiв на гривнi, але в касi не виявилось гривень) Звернення на гарячу лiнiю банку нiчого не дало…

Звернувся до банку в якому отримав цi 20-ть доларiв i там їх без проблем обмiняли на iншу купюру.

Так що постанови постановами, але в деяких банках намагаються позбуватися и не брати старi купюри (
Андрій Романов 25 грудня 2023, 21:34
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 30/12
Великий позитив невеликих банків — якість обслуговування та клієнтоорієнтованість; практично маленька родина, яка тобі завжди рада допомогти.

Хотів зробити депозит.
Працівники банку порадили на 3 чи 6 місяців.

Я озвучив суму коштів, яку хотів би покласти.
Мені чемно порадили, що є акційний депозит із +2,5%, але для нього потрібно мінімум 25,0 тис.грн.

Мені не вистачало наявної у мене суми.
Порадили взяти кредит «Гроші на все». Детально розкалали по ставкам: віддам за 14 днів — нічого не платитиму; не встигну — 3,9% за місяць.
Згодився на взяття недоїмки кредитом.

За 7 хвилин було оформлено і кредит, і депозит.

Повернув кредитні кошти за 1 тиждень. Жодної гривні комісії чи відсотків банк не нарахував (хоча у повідомленні від банку йшлося, що до певного числа я маю заплатити тіло кредиту із вже нарахованими відсотками). Все чесно.

Завжди приємно бути у цьому відділенні! Тут всі свої та розуміють тебе із пів-слова.
vadc1 4 грудня 2023, 1:19
При покупке онлайн, банк дважды отказал в оплате (сообщение на экране), но в обоих случаях эта сумма, притом немалая, с баланса карты была вычтена. Через пару дней обратилась к бизнесу — говорят у них в системе не было таких операций. Он предложил подождать возврата денег банком.
Прошло более недели — не возвращаются. Поехала туда лично. Показали на компьютере все операции/оплаты в тот день — вообще нет моих сумм и заказов.

Обращалась в Службу Поддержки клиентов. Они всю информацию получили и сообщили «Ваше звернення зафіксовано та передано до фахівців відповідного підрозділу. Очікуйте будь ласка на зворотній зв’язок».

Однако ничего не произошло, деньги не возвращаются, ни привета, ни ответа.

Притом доступ к этим операциям онлайн стал невозможен. Указаны только самые недавние операции.

До того было 3 случая возврата товара. Магазин давал чек о возврате, но деньги на карту не возвращаются. Выдать наличными они никак не могут. С их счета деньги ушли, по их правилам деньги возвращаются туда откуда поступили, а также операции за границей были в иностранной валюте.

Обратилась с просьбой помочь в получении выписку о прежних операциях. Говорят онлайн это невозможно. Необходимо лично (!) явиться в отделение и там мне дадут выписку. Но я нахожусь за границей и зайти в свое отделение в Киеве никак не могу.

Они говорят, что в следующей версии их приложения на телефоне будет возможно получить выписку. Однако деньги исчезли в июле (а мелкие покупки и возвраты даже в мае), а сейчас уже декабрь.

Помогите, пожалуйста вернуть исчезнувшие деньги! Не знаю — ошибка это или действие злоумышленников в банке? Почему они игнорируют? Почему они не хотят предоставить информацию об прежних операциях?
UADon 30 листопада 2023, 15:08
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Шевченка, 11
м.Хмельницький.
Зробив валютообмін в межах 50 т.грн. (долар) та оформив Антістрес. Сьогодні гроші впали на рахунок, зайшов у відділення забрати, операціоніст (Наталія, вона там одна) спитала ціль приходу, на що отримала мою відповідь «забрати валюту», й одразу сказала, що валюти немає, є тільки під тримісячний конверт депо. Подзвонив на гарячу лінію з питанням, чи можна купити 2 т. доларів, щоб сказали, чи є в наявності, й… він є. Одразу представився (дзвонив не з фінансового номеру), розповів все, й тії сторони слухавки трошки «здивувалися», обіцяли розібратися. Одразу знов в відділення й операціоніста для отримання грошей. Вже не сперечалася, але почала спор, що її не так зрозуміли, вона була зайнята, дивиться в очі й бреше, робить з мене дурака, й все це затягнулося на годину. При мені дзвонила касиру «Долар є? А, тільки 96», щоб видали старими, розумію, що видавати можуть усяким, але так нахабно робити, щоб видали старим… Касир (вона там тільки пару міс. робить) розумничка, вибрала краще з того, що було, навіть кілька 2003, 2006, сині все ж таки не дала, але не маю до неї претензій, ще раз — молодець, дякую їй.
Сьогодні не дзвонив би на гарячу лінію, але в тому місяці була така сама ситуація по евро, ходив, дзвонив біля двох тижнів, купував двома частинами, першу забрав все-таки через якийсь час (коли забирав, бачив, що евро у касі досить багато), іншу частину так і не зміг, трошки віддали евро, іншу частину грн. притому що курс на купівлю в них поганенький порівняно з іншими й, головне, тим, по якому вони самі мені його продали. Коли евро оформлював, то операціоніст говорила постійно, що в евро у них підкріплення немає, а коли вже через тиждень сказав, що через гарячу лінію можна замовлення зробити, то разом подзвонили й там Наталя вже їм говорила, що сума маленька, якщо хоча б 2000 було, то привезли би.
Ось і сьогодні зрозумів, що ходити тиждень два буду й вирішив подзонити.
Пані Наталія довго мені сьогодні розповідала, про якусь лояльність особисто до мене, про гарні відносини між нами, неслухаючи про минулий місяць, й постійно говорячи й все перекручуючи про сьогодні, а то що в тому місяці було, то зараз розмова не про це. Сьогодні вже нічого не хотілося робити, але все ж таки не витримав після години постійного «Я почула купити… Ми винні 50/50», й залишив на неї скаргу.
Лояльність… Це я був до неї лояльний, в тому місяці скаргу вирішив не залишати, коли оформлював купівлю й мене не влаштувала комісія, за яку я забув й вона теж, й дала платіжку на меншу суму, то мені було не вигідно воно вже, але доніс різницю, хоча мог сторно й як повертати мені гроші які вона почала вже проводити, то вже була б її справа.
Ну й на останок, кожен раз на протязі року (тільки як пару місяців перестала), дуже дуже настирно пропонувала страховку.
rivnyj 27 серпня 2023, 12:08
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Розмістив депозит в банку, 16 днів очікував на картку, картку забрав. Але пін код мені не дали, сказали що прийде пізніше, якщо не прийде, то зателефонуйте.
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав

Курс валют в Альянс Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.500 42.050
EUR 43.100 44.100
Всі курси банку

Курс валют в Альянс Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 41.500 42.050
EUR 43.100 44.100
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Альянс Банк 💰 / Відгуки про Альянс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Альянс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.