Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
AZK7 5 грудня 2025, 16:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Моя история началась с того, что от этого банка пришли СМС с предложением открыть карту с льготным периодом 92 дня. Ок… И открыл карту. В ноябре начал ей пользоваться. 2 декабря вдруг приходит уведомление, что до 2 января 2026 года надо или закрыть сумму задолженности или внести минимальный платеж в сумме 5%. Так какой реально льготный период у этого банка? Получается два месяца вместо заявленных трех… Да… все траты были через POS терминалы. Сотрудник банка (одесское отделение на ул. Базарной) показал мне на своем терминале что проценты не начисляются… Вопрос: А чего им начисляться если еще действует льготный период… Посмотрим, после 2 января будет начисление процентов или нет, и тогда будет точно понятно два или три месяца льготный период по карте при безналичным операциям. На вторую проблему, о том что мобильное приложение не принимает лицевой счет за электроэнергию отфутболил меня на 0 800… После 10 минут концерта (музычка такая играет, когда оператор не берет трубку) звонок сбросил. На момент написания этого поста, прошло 4,5 часа, а ТП не отдуплилась…
Проблема вирішена
Владислав Конопацький 30 листопада 2025, 15:47
Хотел сделать перевод по айбану ввел все данные и выбило ошибку деньги зависли и я ничего не могу сделать. Поддержка кормит только ожиданиями с вчерашнего дня ничего они так и не сделали. Мне нужно платить за квартиру, а они не могут починить свое баганое приложение. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК ДЛЯ ПЕРЕВОДОМ ПО АЙБАНУ + очень большая комиссия (с 1000 грн комиссия 100+ грн)
Проблема вирішена
Олександр Михайлусь 17 листопада 2025, 16:42
13.11.2005 року о 13 годині 17 хвилин 55 секунд. З моєї картки 5232 4410 1119 4697 були списані кошти за покупку в інтернет магазині amazon.de. в розмірі 7248 гривень 37 копійок. І операція відобразилась, як виконана і влада. Гроші були списані з моєї картки, тоднак магазинamazon.de їх не отримав!!! В той же день я звернувся в службу підтримки банку за допомогою телеграм, де мені повідомили, що так, дійсно, операція не пройшла, а кошти на картку мені повернуться протягом 3 днів. Пройшло вже чотири дні, та кошти на картку мені так і не повернули, вважаю такі дії банку ****. І маю намір звернутися до регулятора та правоохоронних органів.
Юрій Пономаренко 11 листопада 2025, 18:54
19.09.2025 сплатив покупку в інтернеті, у них був якись збій, та платіжна система відхилила сплату, але кошти списали с кредитки. Раз на тиждень дзвоню|пишу в підтримку і мені розповідають про розгляд звернення. Так вже майже два місяця. А сьогодні взагалі, жіночка почула моє повторне питання, без жодної відповіді, поклала слухавку. В цьому банку були плюси, поки не виникає питань до підтримки, далі все дно, правди і відповіді тут не отримати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wjshohs 4 листопада 2025, 11:53
Тиждень тому банк попрохав надати документи про походження зарахованних на власний рахунок коштів. Відповідно надав витяги про отримання крупних депозитів з інших банків у цьому та минулому році, а також розписки та платіжні документи про поверння боргів від боржників кошти з яких надходили на рахунок в Альянс.

Після надання цих документів банк прислав повідомлення про розірвання договору з обслуговування з причини «ненадання необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів».

Документи надавалися через менеджера банку Л.Зеленську до відповідного департаменту банку. Вкрай непрозорий та незрозумілий фінмоніторинг банку, який блокує раханки за незначні перекази з наявними документами про джерела походження коштів.
Qrio234 3 листопада 2025, 20:25
Маю депозит в банку.Але за жовтень 2025 року проценти нараховані, а на карту не надійшли.На протязі дня зв’язку з банком нема взагалі, трубку ніхто не бере.Яка причина ситуації невідома.Можливо технічні проблеми, але як це зрозуміти невідомо.
vikbobko 2 листопада 2025, 14:01
ніколи не майте справу з цим банком. не зміг поповнити карту, виявилось що вона заблокована. Банк не зміг пояснити чому, тільки посилались на якись лист на елек ронну пошту. Ніхто з працівників банку не зміг нічого мені пояснити. Не відповіли на жодне запитання. Всі в кого є картки цього банку закривайте в будь-який момент ваші кошти можуть бути заблоковані і будете судитись дуже довго.
Альянс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2025, 18:24
Вікторе, добрий день!

Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з блокуванням. Але запевняємо вас, що банк ніколи не здійснює блокування карток без поважної причини. Таке рішення приймається відповідно до вимог фінансового моніторингу та чинного законодавства України.

03.11 вам було надіслано лист від банку на вашу електронну пошту із запитом надати додаткову інформацію для перевірки. Будь ласка, надішліть на нього відповідь для скорішого вирішення даного питання.

Дякуємо та очікуємо на ваш лист.
Проблема вирішена
User08 1 листопада 2025, 15:55
З 2024 року ніби було без зауважень, отримувались вчасно відсотки по гривневому депозиту вранці першого числа кожного місяця або останній день місяця. Починаючи ж минулого місяця жовтня виплата по депозиту зарахована пізніше, сьогодні станом на цю годину ще взагалі не прийшли кошти. З додатку викидає постійно. На звернення в месенджери не реагують, а я з-за кордону додзвонитись не можу. Повернусь додому, заберу звідти кошти, суцільні нерви, чого не мала ніколи з іншим банком
Альянс Банк
Відповідь банку
3 листопада 2025, 18:13
Вітаємо! Ми перевірили дані за вашим запитом — ваші відсотки за депозитом вже нараховано ✅
Виплата відсотків за депозитами завжди нараховується вчасно, в перший робочий день місяця. Оскільки 1 листопада припало на вихідний день, то виплата була здійснена 3.11 в понеділок – у перший робочий день місяця.

Дякуємо, що обрали Alliance bank 💙
VitaliiShy 30 жовтня 2025, 4:18
Пополнил карту Альянс с Моно на 1000 грн. После чего деньги пропали. Написал в чат, ответили спустя 4 часа, скинуть выписку, по выписке поступления есть, на конец периода деньги якобы есть 1000 грн, но по факту пишется, что ее нет, сделать транзакцию не могу, пишет, недостаточно средств на счёте. Повторно написал в чат, умело игнорируют.

Где мои деньги ???
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 12:21
Віталій, добрий день!

Ми перевірили інформацію за вашим запитом — кошти тимчасово заблоковані.
Розблокування суми відбудеться автоматично протягом 30 днів.

Кошти не втрачені — вони будуть повернуті після завершення технічного процесу, і ми активно працюємо над вирішенням даного питання.

Щиро перепрошуємо за незручності та запевняємо, що ситуація під контролем і вирішиться автоматично 🤝
Проблема вирішена
Cobra99 21 жовтня 2025, 14:25
Користувався протягом місяця карткою, ніби все влаштовувало. Сьогодні потрібно було переказати з банку альянс кошти на іншу мою картку (іншого банку), а саме 1300грн. На що Альянс відмінив переказ по причині: «Обмеження виконання операції встановлені банком-емітентом».

При спробі хоч якось звʼязатися з підтримкою — в чаті — ігнор, у дзвінках — збивають трубку. Що у них на думці — не ясно. При тому за місяць не виконував переказів на якусь колосальну суму, користувався карткою при купівлях і все ніби було спокійно.

Дуже дивна ситуація, а найгірше — халатне відношення до клієнтів з боку підтримки…
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:22
Вітаємо!
Будемо раді все пояснити щодо ваших лімітів. Перепрошуємо, якщо ви не одразу отримали консультацію. Наша команда підтримки обов’язково виходить на зв’язок із кожним клієнтом, якщо вам не вдалося додзвонитися.

Щодо вашого ліміту — це щомісячний ліміт, який встановлюється для неповнолітніх користувачів. Подібні обмеження діють у більшості банків.
Для вас встановлено індивідуальні щомісячні ліміти на різні типи операцій — перекази, поповнення мобільного, зняття готівки тощо.

Ви можете дізнатися детальну інформацію про свої ліміти, звернувшись до нашої служби підтримки у Telegram (@Alliancebank_Bot), яка працює цілодобово
Анатолій Богомольний 21 жовтня 2025, 0:28
Был вылет с приложения, попытался зайти — заблокировали вход, тех поддержка говорит это не финансовый номер, как может быть не финансовый? Сам по себе пропал номер?
Не могут сказать какой номер там!
Говорят ничем не могут помочь, это как получается? Банк скам?
Телеграмм тех поддержка не отвечает, по звонку одно и тоже ничем помочь не могут🤬
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:28
Анатолію, добрий день!

Ми перевірили інформацію за вашим запитом – 21.10 вам було відправлено повідомлення на мобільний телефон, що застосунок розблоковано. Повторних звернень від вас не було.

Раді, що питання вирішено, користуйтеся застосунком із задоволенням 🤝
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Milkworld31 17 жовтня 2025, 11:24
Відділення за адресою: Харків, вул. Чернишевська, 65
Говорят что % не берут за снятие финпомощи. А сами 2.5т снимают. В харькове в отделении Анна трубки кидает и на звонки не отвечает. Хамит
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:35
Добрий день!

Ми дуже хочемо вам допомогти, але у відгуку немає ваших даних або контактів, а також недостатньо інформації стосовно проблеми.

Якщо питання актуальне, будь ласка, напишіть до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Підтримка працює 24/7, і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам оперативну відповідь.

Щиро сподіваємося, що ви зміните свою думку про нас на краще.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 жовтня 2025, 15:44
Відгук не зарахований (на 19.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
lapa8012002 13 жовтня 2025, 13:40
25 вересня, мала нещастя стикнутися з вашим банком. Помилково перевела гроші на карту вашого банку. Я день намагалася вам дозвонитися, і день спілкувалася з вашим оператором, який прислав мені якусь форму заяви, яку я ледь заповнила, а потім дегітально підписувала, вам написав листа мій банк… З карти якого я перевела кошти. Пройшло більше 2 неділь! Мені так нічого не повернули і навіть нічого не відповіли… Я намагаюся дозвонитися у вашу службу підтримки, або дописатися у телеграм… Мені ніхто не відповідає… Направила листа на пошту! Як в нікуди… Найгірший сервіс. Являюся клієнтом багато банків… У вас це просто жах…
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:31
Наталія, добрий день! Ми перевірили інформацію за вашим запитом – вам надійшла відповідь від банку на вашу електронну адресу 20.10.2025.

У разі виникнення подальших питань, ви завжди можете звертатися до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot). Вона працює 24/7, і ми будемо раді допомогти.
Проблема вирішена
Cobra99 4 жовтня 2025, 16:47
Робив поповнення вже не перший раз на картку. Хотів покласти 100грн. Все як зазвичай: ввів номер карткт, вписав номер телефону, подзвонили — продиктували 4 цифри. Поклав готівку в банкомат. Нажав поповнити, пройшло вже більше 20-и хвилин, а коштів так і немає. Підтримка альянсу також не може навіть звʼязатися. Гарячі лінії зайняті, в соц.мережах не відповідають.

-репутація
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:47
Добрий день! Щиро перепрошуємо за незручності і раді, що питання було оперативно вирішено 💙
Проблема вирішена
Dasha200777 4 жовтня 2025, 16:06
Мне 17 лет и я пользуюсь банком около 20 дней и 26.10.2025 мне прилетает уведомление в дию про то что альянс банк запрашивает кредитную историю для открытия кредита. Поддержка молчит, а что им сказать. Просто немощный банк который делает незаконные вещи.
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 11:58
Добрий день!
Хочемо вас заспокоїти — для клієнтів до 21 року банк не встановлює кредитні ліміти. Це означає, що ви можете користуватися виключно власними коштами, без доступу до кредитних коштів чи позик.

Під час відкриття картки «Стартова», яка є кредитною за типом, запит на встановлення кредитного ліміту надсилається автоматично. Після цього вам надходить повідомлення про те, що кредитний ліміт не встановлено.

Ми бачимо, що ви вже зверталися до нашої служби підтримки — оператор надав роз’яснення щодо цього процесу.

Тому користуйтеся карткою із задоволенням і без жодних хвилювань 💙
Roman Z 3 жовтня 2025, 18:04
Оформив картку. Є прості питання повязані з тарифами та кешбеком. За добу так і не зміг звязатися з підтримкою банку, використовуючи: телефон, телеграм там email. Якщо підтримки немає, то про це треба говорити і я тоді буду закривати картку. Це буде найкорочший період використання картки. При реєстрації також були проблема — і ні хто не допоможе їх врішити, бо підтримки як я вже казав — немає.
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 12:49
Добрий день, Романе!

Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк, щиро перепрошуємо за очікування. У більшості випадків спеціалісти з підтримки реагують максимально оперативно, але в період підвищеного навантаження час очікування може збільшуватися. Ми активно працюємо над посиленням служби підтримки та зменшенням часу очікування.

Ми перевірили інформацію за вашим запитом — в той же день, 3 жовтня, оператори банку повернулися до вас зі зворотнім зв’язком, але, на жаль, ви не були на зв’язку.

Якщо ваше питання ще актуальне, будемо раді допомогти. Ви завжди можете звернутися до нашого чату підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), який працює цілодобово.
Олександр Середович 1 жовтня 2025, 18:38
Зареєстрував банк сьогодні 1.10.2025, і зразу на дію прийшло повідомлення, цитую: «Надійшов запит на вашу кредитну історію з метою видачі кредиту від 01.10.2025 17:26, Кредитор — Банк Альянс.», я кредит ніякий не збираюся брати та і я неповнолітній. Писав заяву на почту банку, де мене послали грубо кажучи в телеграм або до чат-ботів, я написав ту саму заяву в телеграмі де просто ігнорують.

Дублюю заяву

Кому:
АТ «Банк Альянс»
Від:
Середович Олександр Тарасович

Заява
01.10.2025 р. я отримав повідомлення в застосунку «Дія» та в Українському бюро кредитних історій про те, що від імені АТ «Банк Альянс» були здійснені два запити до моєї кредитної історії з метою оформлення кредиту.
Я підтверджую, що жодних заявок на отримання кредиту в АТ «Банк Альянс» не подавав та не надавав згоду на обробку моєї кредитної історії з цією метою.
У зв’язку з цим прошу:
Надати офіційне пояснення, на якій підставі здійснювалися запити.
Зафіксувати у внутрішніх системах, що я не звертався по кредит 01.10.2025.
Забезпечити недопущення оформлення кредитних зобов’язань від мого імені без моєї особистої присутності та письмової згоди.
У разі виявлення факту шахрайських дій залишаю за собою право звернутися до правоохоронних органів.
Дата: 1.10.2025, підпис: Середович Олександр Тарасович
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 12:30
Олександре, вітаємо!

Хочемо вас заспокоїти — для клієнтів до 21 року банк не встановлює кредитні ліміти. Це означає, що ви можете користуватися виключно власними коштами, без доступу до кредитних коштів чи позик.

Під час відкриття картки «Стартова», яка є кредитною за типом, запит на встановлення кредитного ліміту надсилається автоматично. Після цього вам надходить повідомлення про те, що кредитний ліміт не встановлено.

Тому користуйтеся карткою із задоволенням і без жодних хвилювань 💙

А якщо у вас виникатимуть додаткові питання, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки в Telegram (@Alliancebank_Bot), вона працює 24/7.

***

Проблема вирішена
Andy0905 1 жовтня 2025, 11:52
Була зарплатна карта, яка після звільнення була закрита.Більше ніж через рік в кредитній історії з’явився борг від банку Альянс, де вказано кредитний договір, якого я в очі не бачив і якого ніколи не було.При оскарженні кредитної історії була відповідь про несанкціонований овердрафт у банку.Чому більше року банк мовчав, а потім внесли цю інформацію як кредитний договір в УБКІ і тим самим зіпсували мені кредитну історію, залишається великим питанням.Додзвонитись в службу підтримки дуже важко, ніхто нічого пояснити не може.Обходьте цей банк десятою дорогою.
Минулого місяця відкрив карту, тому що вигідно купувати валюту. Цього місяця заходжу в додаток банку, намагаюсь здійснити траназацію. Пише «Вашу карту заблоковано ». Звертаюсь в підтримку, відповідь — «Чекайте 30 днів, внутрішня перевірка банку ». Я перепрошую, чому я маю чекати свої кошти 30 днів. Ви жодного права не маєте утримувати кошти, без рішення суду! Конкретної прчини блокування банк не вказав і зловмисно утримує кошти. Я пропонував надати документи, в підтримці вказали, що їм нічого не потрібно і щоб я чекав 30 днів. Це абсурд, на карті мої збереження, мені потрібно за щось жити, оплатити оренду квартири. Жоден банк так довго не перевіряє, а тим паче утримує кошти. Запитав чи можу закрити рахунок , — відповіли «ні «, чекайте 30 днів перевірки. Тобто навіть закрити і вивести кошти не можу. Це вже зловмисне заволодіння моїми власними коштами.
Шановні відвідувачі МІНФІН, Я Вам не раджу користуватись банком АЛЬЯНС, та раджу закривати рахунки в даному банку. В даного банку немає клієнтоорієнтованості.
Прошу допомогти вирішити проблему і вжити міри!
Альянс Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2025, 16:16
Володимире, вітаємо!

Ми перевірили інформацію за вашим запитом – станом на зараз перевірка все ще триває.

Запевняємо вас, що картки та рахунки не блокуються без поважних причин. Рішення щодо блокування приймається відповідно до вимог фінансового моніторингу та чинного законодавства України.

У разі необхідності вам буде надіслано запит на надання додаткової інформації для належної перевірки. Після цього буде ухвалене фінальне рішення.

Термін розгляду може становити до 60 днів. Просимо вас очікувати та сподіваємося, що питання вирішиться якнайшвидше.
DeeMON4ik 19 вересня 2025, 15:21
В середині серпня випадково помітив що мої картки в Alliance банку заблоковано — і гривневу і єврову. Без жодних повідомлень з боку банку. Декілька разів звертався у техпідтримку банку — і в Telegram-чаті і телефоном.
При першому зверненні мені повідомили що це якась планова перевірка та через 30 днів рахунки розблокуються.
При другому зверненні повідомили що терміни розблокування невідомі
При кожному наступному зверненні інформація була абсолютно різною — то планова перевірка, то якась скарга (незрозуміло на що та від кого), то фінмоніторинг, то ще щось. То 30 днів буде перевірка — то 60. Інформація (точніше дезінформація) явно вигадана, встановити причини блокування та спланувати подальші дії так і не вдалось.
Співробітники техпідтримки нагадують ботів — жодних прямих конкретних відповідей на запитання, постійна дезінформація, шаблонні відповіді не по темі, одностороннє завершення діалогу при невирішеній проблемі. Суцільний жах!

Пройшло вже набагато більше заявлених 30 днів — картки досі заблоковано, жодної причини блокування не озвучено, кошти заморожені. Більш гіршої якості послуг уявити складно, схоже на відверте «віджимання» особистих коштів під будь-яким надуманим предлогом
Альянс Банк
Відповідь банку
24 вересня 2025, 16:27
Дмитре, добрий день!

На вашу електронну пошту банк надіслав лист із проханням надати письмове обґрунтування щодо зарахувань і списань, здійснених за вашими рахунками. Будь ласка, надайте відповідь найближчим часом. Отримавши від вас інформацію, ми оперативно повідомимо про подальші дії.

Сподіваємось на швидке вирішення питання та чекаємо на відповідь від вас.

Курс валют в Альянс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.6 49.25
USD 41.9 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Альянс Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.6 49.25
USD 41.9 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Альянс Банк 💰 / Відгуки про Альянс Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Альянс Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.