Відділення Альянс Банку: Одеса, вул. Базарна, 5/1
Адреса:
Одеса, вул. Базарна, 5/1
Телефон:
+38 (048) 710-10-77
Час роботи:
Пн-Чт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), Пт: 09:00-16:45 (каса: 09:00-16:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Богдан Боз
5 лютого 2025, 1:52
Як тільки гроші зайшли на мій баланс (16.000грн) Мені заблокували карту! Вже на протязі місяця телефоную в тех.підтримку але вона дуб дубом🤦🏻♂️ Постійно відповідає по заготовленому листу, що ми немає сроків і можемо спокійно утримувати ваші гроші скільки нам захочеться — це виглядає ось так! Я просив пояснення, або документ на якій саме підставі утримуються мої гроші! Але вони нічого не можуть сказати, бо самі нічого не знають! Як тільки попросив закрити мій рахунок, так вони почали казати що це неможливо поки йде провірка котра вже триває 1 МІСЯЦЬ🤯 Це жах и повний треш!
Коментарі (2)
Пополнения и переводы проходят легко.
Но комиссия не понятно как снимаеться.
Ставлю 4 звезды, есть куда расти еще.
Написати коментар
Но комиссия не понятно как снимаеться.
Ставлю 4 звезды, есть куда расти еще.
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за ваш відгук і високу оцінку!
Нам дуже приємно, що ви задоволені роботою нашого застосунку. Щодо комісії, з вашого коментаря не зовсім зрозуміло, про яку саме комісію йдеться. Якщо у вас є питання чи потреба в уточненнях, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot — ми з радістю все роз’яснимо та допоможемо. Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок!
Нам дуже приємно, що ви задоволені роботою нашого застосунку. Щодо комісії, з вашого коментаря не зовсім зрозуміло, про яку саме комісію йдеться. Якщо у вас є питання чи потреба в уточненнях, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot — ми з радістю все роз’яснимо та допоможемо. Ще раз дякуємо за зворотній зв’язок!
Являюсь клиентом банка недавно.Столкнулся с тех.сложностями в этом банке.
приложение работает в тестовом режиме, не все функции корректно отображаются.Благодаря управляющему Бензеруку Виталию Владимировичу все сложности были решены.В отделении порядок, как и должно быть в банке.
Написати коментар
приложение работает в тестовом режиме, не все функции корректно отображаются.Благодаря управляющему Бензеруку Виталию Владимировичу все сложности были решены.В отделении порядок, как и должно быть в банке.
Ответ банка

Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам шкода, що ви зіткнулися з технічними складнощами, але дуже раді, що всі питання були успішно вирішені. Особливо приємно чути позитивний відгук про нашу команду — ми пишаємося професіоналізмом наших співробітників та їхньою готовністю допомогти у будь-яких ситуаціях.
Дякуємо, що обрали Alliance bank!
Дякуємо, що обрали Alliance bank!
Розмістив депозит в банку, 16 днів очікував на картку, картку забрав. Але пін код мені не дали, сказали що прийде пізніше, якщо не прийде, то зателефонуйте.
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав
Коментарі (1)
Я зателефонував, оператор запитав секретне слово, я сказав що не знаю, сказали зателефонують що не можуть надати мені пін код без секретного слова, я пояснив що не пам’ятаю, сказали що мають ідентифікувати мене через секретне слово…на моє питання чому не через паспорт та код відповіли що в них саме такий регламент, але через 5хв полеміки зв’язали мене з відділенням банку у якому я розмістив депозит і вони в усній формі назвали мені секретне слово…
Далі більше, пін код з їх слів мені вони відправили, але він не приходив! Кожного разу різні причину називали оператори, то картка моя не активована, то СМС банкінг у мене не підключений, то телефон у мене не такий!
Уже пройшло дві неділі з моменту отримання картки, а користуватись нею, я так і не зміг, пін код так і не отримав