Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Тетяна Перькова 26 вересня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
19.09 получила средства на карту, после чего банк ее заблокировал.Позвонили из отдела фин мониторинга, затребовали квитанции, которые я вот же день загрузила в чат банка.После чего получила ответ, что они успешно добавлены к моей заявке.
На этом вся коммуникация со мной закончилась.Уже неделю банк не даёт мне доступа к денежным средствам.В службе поддержки отвечают, что ждите.
Надеюсь, что получится решить мою проблему мирным путем, без жалоб и судебных разбирательств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 19:16
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми наразі займаємось Вашим питанням і активно працюємо над збором усієї необхідної інформації для її вирішення. Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Як тільки буде рішення, ми обов'язково ще зв'яжемося з вами.
Проблема вирішена
Fifon 25 вересня 2024, 20:09
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 35
За поповнення коштів через термінал, заблокувал карту.Але шо саме цікаво до Їх не дозвониться не з фінансового номеру.На гарячії говорять пишіть у чат, а чаті не відповідають, пишіть надайте документи, докементів їм мало.Кошти не банку, а мої.Але шо саме цікаве вивести неможливо, а розрахуватися картою можно.Таке я чую перший раз.Банк обдрув не тільки мене але дуже багато людей я так думаю.Треба в таких банках забирати ліцензію НБУ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 вересня 2024, 13:05
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. Для використання залишку коштів Ви маєте змогу заповнити заяву для їх дебетування на рахунок іншого банку або ж використовувати для проведення операцій в торговельних точках.
Проблема вирішена
Олександр Олександрович 25 вересня 2024, 13:22
Наверное уже год, как клиент А-Банка.
Раньше они почти на каждый чих, блокировали мою карту.
Оплата в новом магазине — блокировка и видео-верификация.
Кредитные лимиты гуляют каждую неделю, то есть, то нет.

Но, в этот раз переплюнули все.
Сегодня обнаружил что мне доступен перевод платежа в рассрочку. Оформил, все ок.
Деньгами с этой рассрочки оплатил счет. И чтоб не уйти в кредитный лимит, перевел на карту своих денег. В результати, у меня одна рассрочка и +16 тысяч гривен на карте, своих 16 тысяч, не кредитный лимит.

Пробую снять немного налички в банкомате — карта блокируется и появляется сообщение, что перевод и снятие кредитных денег недоступен. Пишу в поддержку — пишут что карта заблокирована в целях безопасности и я могу ТОЛЬКО платить на кассах картой. В итоге, банк фактически заблокировал мою карту и мои деньги на ней.

Лютейшего треша я еще никогда не видел :)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 вересня 2024, 18:00
Добрий день!

Ми вдячні за прийнятий Вами дзвінок! Обмеження описаного Вами характеру застосовується банком саме на кредитні кошти. Наприклад такі, що можуть бути на картці завдяки кредитному ліміту або ж виплаті кредиту на картку і не стосується користування власними коштами або проведенні операцій в торговельних точках навіть за рахунок кредитних. У вашій ситуації банком було застосоване інше обмеження, яке було швидко зняте після підтвердження, що операцію проводили Ви. Наразі бачимо, що питання вирішене. Користування кредитними коштами на інші потреби також буде відновлене найближчим часом. Будемо раді подальшій співпраці і дякуємо за Ваш відгук
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bhuk 25 вересня 2024, 10:34
Заблокували карту, підтвердження доходів, хоча за місяць всього надходжень на 55 тисяч, я офіційно ФОП і кожен переказ маю підтвердити? Це вже вдруге. Також така є проблема в моєї мами при розрахунку за кордоном, блокують карти і треба дзвонити підтверджувати, робити селфі, роблять все аби перешкодити використаню власних коштів. З ПриватБанком, з моно банком проблем немає. Банк не рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 вересня 2024, 13:11
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Звертаємо Вашу увагу, що надання офіційних документів про Ваш дохід може вплинути на перегляд ліміту фінансового мониторингу для уникнення схожих повторних аналізів найближчим часом.

Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнтом, тому у разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку може його обмежити до підтвердження цього. Проте, таке обмеження знімається достатньо легко. Надати більш детальну інформацію стосовно обмеження та можливості його зняття ми можемо лише самому клієнту, який є власником даного рахунку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mafchik 24 вересня 2024, 15:08
Надежда лучшая! Помогла с разблокировкой карты! Спасибо большое!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 вересня 2024, 17:38
Завжди раді допомогти💚
Проблема вирішена
loletsiko 23 вересня 2024, 11:00
Все дуже просто, я просто студент довго користувався карткою Абанк, лише іноді перевищував 10 тис в місяць, грав з другом та вивів кошти на картку більше 20 тис.
Картку одразу заблокували і після перевірки розірвали відносини, користуюсь банком вже два роки і вперше така ситуація.
Після цього написав заяву 19.09.2024, час на розгляд заяви 24 години, кожен день час змінюється, тепер в боті треба чекати до тижня, гроші повернути мені та перевести на інший рахунок ніхто не хоче.
Просто вкрали гроші і не віддають…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 вересня 2024, 15:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Олексій сем 22 вересня 2024, 20:57
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
був на початку серпня. Я прийшов обміняти долари на гривні. У мене був паспорт. Мені відмовили у обміні. Сказали що треба заповнити якусь анкету! та сказали що треба код ідентифікаційний. Тобто паспорта навіть не достатньо. Казали що я не клієнт банку. Тобто щоб у цьому банку обміняти долари потрібно мати код! за заповнити анкету. це законно ??
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 вересня 2024, 12:35
Добрий день!

Операцію в касі можна провести будучі ідентифікованим у Банку. У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація.

Ідентифікація можлива за одним з документів:
— Документи з Дія;
— паспорт книжечка + ІПН;
— ID-картка (паспорт) + ІПН;
— ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні) + ІПН;
— закордонний паспорт + ІПН;
— ID-картка (посвідка на тимчасове перебування на України. Тільки паспорту недостатньо для проходження ідентифікації.
Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що Ви відчули в цій ситуації незручності.
Проблема вирішена
whoplay444 22 вересня 2024, 6:32
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Ситуация такая, брал часто микро-займы на торговлю фьючами
Попросили доказать откуда средства, я предоставил все договора микро организаций я предоставил скриншоты переводов от p2p binance.
Им было мало более 50 скринов доказательств я собрал им было мало.
Я сказал в общем закрывайте счет и деньги верните мои.
Написал заявление на закрытие счета, написал заявление на перевод остатка.
Сказали заявка будет обработана в течении 7 дней, спустя 7 дней я написал сказали задержки сейчас мол много заявок, у них всего в телеграм боте 64000 клиентов это меньше чем у любого банка Украины, ну ладно, прошел месяц тишина, прошу деньги перевести постоянно просят реквизиты и говорят в течении суток переведем, ничего не переводят, итог это скам банк скам платформа, буду собирать документы в набу и в суд.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ ЛОХОТРОН
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 вересня 2024, 11:04
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Stepanova111 21 вересня 2024, 21:39
Открыла я карту, а банк, ну и иногда пополняла её. По итогу в одн прекрасный момент, мне заблокировали средства, я предоставляла квитанции переводов мне на карту (да и сумма смешная, в районе 3 000) По итогу мне звонят и говорят что ваша карта подозрительная, оставляйте вредства в пользу банка. По итогу как вы поняли деньги мне никто не вернул, более того меня посылают ехать в отделение и там все решать, а оно за 200+ км от моего города и это только ближайшее. Тоесть они предлагают мне потратиться в треть суммы которая зависла на моей карте, что б просто приехать и наверняка ничего не доказать? Никаких подтверждающих документов о подохрительности моей карты не предоставляли, писали бесконечные анкеты! ПРИЧЕМ Я ДОЛЖНА БЫЛА ОБЬЯСНЯТЬ ПО ТРИ ЧЕТЫРЕ РАЗА ОДНО И ТОЖЕ! И поддержка по горячей линии только создавала видимость что понимает о чем я её прошу, по итогу в телефону сказали одно, по чату другое. Очень прошу людей, ге связываться с такими некомпетентными банками.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 вересня 2024, 10:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Будемо раді розібратися в ситуації, що склалася. Ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили Вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sometyan 20 вересня 2024, 20:45
Оператор в телеграмі Аліна дуже допомогла в вирішенні питання.
Як сердечний працівник Аліна намагалась мене переконати, але не дивлячись ні на що вона допомогла мені з вирішенням мого питання.
Також Аліна лише одним повідомленням змогла розтопити моє сердце, було настільки приємно з нею вести бесіду, а в самий момент накалу страсті вона, як справжня принцеса пішла допомагати іншим.
На мою думку, Аліна дуже совістно виконує свою работу.
Я бы залюбки покликав її пити каву на альтернативному молоці, але я люблю зелений чай.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 вересня 2024, 8:57
Добрий день!

Вдячні за те, що Ви приділили час і поділилися з читачами своїми враженнями. Дуже приємно чути, що служба підтримки змогла швидко та ефективно допомогти Вам у складній ситуації. Нам дійсно важливо підтримувати своїх клієнтів у важкі часи. Сподіваємось, що більше у вас не буде проблем, і ви надалі будете користуватися нашими послугами із задоволенням!
Алексей Сергеев 20 вересня 2024, 18:53
Принимая во внимание возможные проблемы с прохождением финмониторинга, перед размещением депозита обратился к сотрудникам отделения АБанка (Киев, ул. Баггоутовская). Сотрудник по имени Дарья, проверила мои данные, добавила предоставленные мной документы о происхождении средств в базу. После чего деньги были внесены в кассу и без всяких проблем размещены на депозит. Обслуживание в отделении понравилось. Рекомендую всем клиентам перед зачислением средств на свои счета в АБанке заглянуть в любое отделение и по возможности уточнить/обновить свои данные и предоставить заранее документы о своем финансовом состоянии. Надеюсь, тогда количество негативных отзывов будет меньше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 21:39
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашими послугами💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 вересня 2024, 8:03
Відгук зарахований (на 21.09.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
RFVgye27 20 вересня 2024, 17:14
Доброго дня, неприємна історія за участю а-банку у мене трапилася 16 серпня 2024 року. Використавши додаток а-банку, шахраї ввійшли в Дію, за допомогою якої, скористалися особистими даними та відкрили кредит у фінансовій компанії Швидко гроші.
Від а-банку приходили повідомлення про сторонній вхід і також були надіслані 4 значні коди на мій телефон!, які я нікому не повідомляла…
У мене виникає питання, як шахраї змогли ввійти у мій додаток не знаючи коду? Чи могли співробітники банку співпрацювати із шахраями і надати їм доступ до моїх особистих даних?!!!

І на завершення: як вирішення проблеми — А-банк просто знизив мій кредитний ліміт по карті!!!

Прошу провести розслідування, використавши всі можливості захисту клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 21:37
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.

Ми проводимо ретельну перевірку кожного випадку і підтверджуємо, що Співробітники Банку в жодному разі не передають інформацію щодо Клієнтів та їх рахунків стороннім особам. Усі дії з даними постійно контролюються та фіксуються системами безпеки

Радимо Вам особисто звернутися до правоохоронних органів із заявою про шахрайство. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всю необхідну інформацію за офіційним запитом поліції.
Проблема вирішена
Іван Чебан 20 вересня 2024, 10:58
16.09.2024 отримав кощти на свій рахунок. Банк, який до зарахування суми не робив жодних попереджень або дій заблокував рахунок разом з коштами. Отримати кошти не можливо, як і почути адекватну чітку відповідь від служби підтримки банку. Банк також вказує, що згідно оферти може утримувати мої кошти до 180 діб. Однак згідно чинного законодавства максимальний термін утримання коштів 7 діб. Рахунок може бути заблоковано на довший термін, однак кошти на ньому банк утримувати не має права і зобов’язаний видати клієнту. Готую офіційний лист-скаргу до НБУ для перевірки внутрішньої політики банку. Оскільки ні розблокувати рахунок, ні отримати кошти з рахунку та закрити його не можливо, що повністю порушує права споживачів. Дзвінка від банку як і чіткої адекватної крмунікації немає. Доведеться боротись зі свавіллям через суд.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 13:17
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Проблема вирішена
AnnaZam 20 вересня 2024, 10:40
Доброго дня.
Завжди дуже подобалось працювати з банком, але хочу залишити негативний відгук відгук, щодо фін моніторингу від, А Банку. Я фіз особа, не ФОП. Користуюсь двома картами, А Банку дебетовою та кредитною. 11.09.2024р., у зв’язку з закриттям рахунку в іншому банку, мною було здійсненно переказ залишку коштів на дебетову карту, А Банку у розмірі 1375,94 грн. 14.09.2024р. А Банком в односторонньому порядку прийняте рішення, згідно з яким розірвані укладені договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…, і як наслідок заблоковані обидва карткових рахунки, як дебет, так і кредитний. Сума що стала причиною блокування становить 1375 грн. Це порогова чи підозріла сума? Загальний оберт по картці за період не перевищує зазначений мною дохід за місяць. Без попередження, без запиту підтвердити походження коштів. На всі мої звернення на гарячу лінію або в чат, та у відділенні, отримую одне повідомлення про розірвання відносин. Я не можу отримати жодних роз’яснень. Псувати кредитну історію за операію в 1300 грн.
Навіть, якщо банк має право та підстави для розірвання відносин в односторонньому порядку, чому я не маю права отримати консультацію? Наприклад що робити з кредитом, як внести платіж для погашення заборгованості, якщо кредитна карта теж заблокована, але регулярні списання банк з неї виконує.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 13:12
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Погашення заборгованості Ви можете здійснювати за номером картки або за реквізитами. Після погашення кредитних зобов'язань рахунки буде закрито. Рішення остаточне та не підлягає переказу. Дякуємо за розуміння!
Iна Доманска 20 вересня 2024, 5:32
Я потеряла свою карту. Испугалась очень! Я сейчас нахожусь не в Украине. Вот такая ситуация. Связалась с банком, и как всегда все четко объяснили и сразу помогли заказать новую карточку, заблокировали старую. Все быстро, без лишних вопросов.
Как всегда, все замечательно!
Обожаю ваш банк. Нахожусь далеко от моей Украины, но чувствую вашу помощь и заботу. Спасибо
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 8:34
Ми цінуємо Ваш вибір та зробимо все, щоб Ви й надалі отримували позитивні емоції від обслуговування💚
Проблема вирішена
vladbunko 19 вересня 2024, 17:05
Стикнувся з ситуацією, де потрібно підтвердити джерело походження коштів. З абсолютним розумінням відношусь до цієї процедури, нічого проти не маю. Спочатку я сконтактував з підтримкою банку через бота, де мене переправили на це чудо-прости Господи, бота для перевірки документів від фінансового моніторингу.

Проходив я анкету та авторизацію, все добре. Вибрав категорію зарплата, завантажив свій документ про доходи, написав як я використовую свої кошти, куди здійснюю перекази. Все ок.

На ранок приходить повідомлення, що документ не прийнято. Я в шоці, пишу ще раз у підтримку, і тут починається казус. Коротше кажучи — якщо вам потрібно підтвердити доходи ви НЕ ПОСПІЛКУЄТЕСЬ з живою людиною в підтримці. Як тільки ти хочеш написати щось, тебе автоматом перенаправляє до бота з документами.

І найголовніше, просто вдумайтесь в абсурдність ситуації. Якщо бот криво зроблений та написаний, з обмеженим функціоналом, і тобі потрібно вирішити іншу проблему саме з підтримкою — наприклад, скарга на якийсь платіж, або просто людська підтримка. Фізично ти її не отримаєш, бо системою бота закладено — треба підтвердити дохід? ну то ти не людина, і спілкуватись з людьми ти не будеш.

Обсяг за моєю карткою складав 40 тисяч за місяць. Я надав документ, який місячно покриває суму мого обсягу в два рази. Якщо бути конкретним, то робочий контракт за кордоном.

Після попередньої істерики, я спробував повторно завантажити документ, просто у вкладку «Інше», а не «Зарплата». І що ви думаєте? За хвилину мені прийшла шаблонна відповідь, що документ не підходить, скористайтесь підказками у боті. Брєд!

Керівництво банку, або ж відділ розробки прошу виправити це неадекватне становище з ботом для перевірки документів. Більшість проблем клієнтів не вирішується через ботів, а треба саме живе спілкування зі спеціалістом банку. А через цю проблему — поспілкуватись з співробітниками я не можу.

Дякую за увагу. Якщо проблему вирішать, зміню відгук.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 вересня 2024, 11:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
25716666 19 вересня 2024, 12:23
Два дні тому АБанк випустив разом із сервісом Bolt та платіжною системою Visa ко-бренд картку. Не буду перераховувати всі пункти, у мене зауваження до одного з них, а саме до знижки 20% на все меню у Bolt Food.

Цю умову банк вказує так:
На сайті:
20% знижки на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

У дописі на Facebook:
🚖 знижка 20% на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

В додатку:
Знижка 20% на поїздки з Bolt та на оренду самокатів, а також на все меню при замовленні доставки в Bolt Food.

Я користуюся аналогічною карткою Visa Bolt іншого банку, де 20% знижки надається лише для тих закладів, де в Bolt Food стоїть спеціальна відмітка (тобто далеко не у всіх).

В АБанку, подумав я, якщо так впевнено пишуть про 20% знижки на усе меню, і ні слова про якісь обмеження (інші знижки, чи не всі заклади у Bolt Food чи ще щось), то, можливо, й справді буде аж 20% усюди.

Отже, додав у додаток Bolt Food картку АБанку (при сплаті через Google чи Apple Pay знижка не нараховується), зробив замовлення — і знижки 20% не було (насправді очікувано). Не було і кешбеку в 20% (це була остання соломинка надії, що це не навмисна помилка в рекламі, а «одруківка»).

Підтримка банку відправляє в Bolt, підтримка Bolt відправляє у банк, але, як ми знаємо із досвіду з аналогічною карткою іншого банку, знижка діє не на все меню, хоч як би це впенено і не писав банк.

І от я звертаюся у підтримку банку другий день, а вони мене не розуміють, і стоять на своєму, що 20% на все. Але ж ні.

Номер звернення в чаті по заявці прибрати фразу «на все меню» не дають, бо не вважають це помилкою.

Тож, АБанк, нарахуйте, будь ласка, мені 20% від замовлення і виправте текст усюди, де клієнти його можуть побачити. Це нечесно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 17:32
Добрий день! Наші фахівці вже взяли до роботи дане питання для внесення більшої ясності в умови ко-бренд картки. Знижка, яка надається за умовами картки Bolt має розмір до 20% і розповсюджується на все меню закладів, що є поміченими відповідною позначкою в застосунку Bolt Food. Різницю за знижкою нами було нараховано Вам на рахунок кешбеку, вдячні за Вашу небайдужість
alexart2004 19 вересня 2024, 9:27
Різні питання, чат в Телеграмі, швидка реакція, відповіді на 20 уточнюючих питань, без поспіху — що я вже набрид чи немає часу. Якісні продукти банку — бо паралельно питав і в інших банках, тож зміг оцінити — і по якості підтримки і по суті продуктів.
Відповіді по суті питань.
Перебільшення очікувань.
Рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 10:02
Дякуємо за приділений час та відгук, дуже раді, що Ви задоволені обслуговуванням💚
Проблема вирішена
Shram 19 вересня 2024, 9:22
Перевів дружині на картку гроші. Банк частково заблокував їй картку!
Передав довідки ок5, ок7.
Проблема не вирішується
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 18:08
Добрий день!

Надати Вам інформацію щодо рахунку клієнта Банку, на жаль, відсутня можливість, оскільки банк зобов'язаний зберігати банківську таємницю щодо рахунків клієнтів та руху коштів на цих рахунках.

Рекомендуємо дружині надати запитувані документи через телеграм бот за посиланням: https://t.me/abank_docs_bot
Проблема вирішена
vghalina 18 вересня 2024, 19:23
Хочу поділитися своїм негативним досвідом користування послугами А-Банку, щоб застерегти інших клієнтів від можливих проблем.

16 вересня 2024 року мій рахунок та картку без надання пояснень та підстав було заблоковано після надходження коштів у розмірі 4320 грн. Після мого звернення до банку, повідомили, що блокування було здійснено на підставі внутрішньої перевірки банку, згідно з пунктом 3.3.18 договору, який дозволяє банку призупиняти видаткові операції до 180 днів, якщо виникають сумніви щодо використання картки. Банк підозрює, що доступ до картки або її реквізитів могли отримати треті особи.

Попри те, що я одразу надала всі необхідні документи для перевірки, минуло вже кілька днів, а доступ до моїх коштів так і не було відновлено. Представники банку лише обіцяють розглянути питання у встановлені терміни, які постійно затягуються. Відсутність чіткого пояснення ситуації та нездатність вирішити проблему у встановлені строки викликають сумніви у прозорості та надійності банку.

Пізніше сказали, що банк має право блокувати картку відповідно до пункту 3.3.5 договору в ряді випадків, серед яких:
Інші випадки на розсуд банку.

Цей пункт свідчить про те, що банк може скористатися положеннями договору для безпідставного блокування коштів клієнтів, що ставить під загрозу доступ до ваших коштів. Це викликає серйозні підозри щодо професійності роботи банку та його добросовісності у виконанні своїх зобов’язань перед клієнтами.

Працівник банку в телефонному дзвінку спілкувався зверхньо, говорив, що на мене подана скарга, не називаючи заявника, пропонував мені врегулювати питання з заявником, не називаючи його, не відповів на мої питання та кинув слухавку.
Я просто шокована таким відношенням до клієнта! Це виглядає як схема привласнення клієнтських коштів.
Якщо ви не хочете опинитися в ситуації, коли ваші кошти заблоковані без належного пояснення і вирішення питання відкладається на невизначений термін, я настійно рекомендую уникати послуг А-Банку. Остерігайтесь подібних випадків і обирайте більш надійні фінансові установи.

Будьте обережні і обирайте надійні фінансові установи, які поважають своїх клієнтів і забезпечують прозорість у питаннях блокування рахунків та доступу до коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 вересня 2024, 20:08
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Вони також надали детальні рекомендації щодо подальших дій для вирішення ситуації.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝