×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Працівники служби турботи безтолкові
Поради були дуууже погані, ніби мені відповідав не працівник банку, користувач.
Наприклад, пропонували мені відкрити ще одну картку, хоча причина була не в цьому.
Коротше кажучи, людина, яка мені відповідала взагалі ненавчена і не знала, що відповісти, тому писала непотрібні речі, які в результаті забирають дуже багато часу. Питання було елементарне, на яке можна було б відповісти одним повідомлення, якщо працівник знав свою роботу, а ми вирішували питання понад 2 години)))
Якщо хтось читає ці відгуки, скажіть на яку пошту надіслати вам скріншоти переписки, щоб ви переконалися в некомпетентності працівника абанку
Для успішної активації кешбеку в застосунку має бути обрано дві категорії від банку, а для його нарахування достатньо однієї кредитної картки. Ваше питання є вирішеним. Ваш відгук допомагає покращувати наш сервіс
Коментарі (5)
Зручний у використанні,без комісії
Приємне спілкування з клієнтами, зручне використання картки, без комісії погашення кредиту
Коментарі (2)
Пільги для військових
Рекомендую А-Банк всім. Компетентні співробітники і оперативне обслуговування.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Заблокували карту і не розглядають справу
Нікому не раджу цей банк бережіть свої нерви!!! Такого поганого обслуговування я ще не зустрічала)
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
Коментарі (1)
Оперативная помощь
Написати коментар
Мой грустный опыт в общем и Абанк который поступил лучше всех
Написати коментар
Професійність та чуйність-головні якості людини,яка покликана допомагати іншим!
Дуже вдячна Адамові та його батькам за виховання і відповідальне ставлення.до роботи.
З повагою-Тімановська Валентина Миколаївна.
Коментарі (2)
Мошеннические действия
Объявления на olx: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/kapot-bmw-x1-f48-IDVlac0.html
«Продает» капоты в Борзна (Чернигов). Ни в коем случае не ведитесь на самовывоз, его нету. Это в объявлении специально так написано
Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (4)
Блокують особисті кошти
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Написати коментар
Заблокували картку
Перекинула усі квитанції, пояснила витрати в мережі Інтернет, написали в протязі 24 годин розглянуть і досі нічого, в підтримці чат відповідає бот «надайте документи», які я вже надала, якщо банк так поводиться з новими клієнтами, я не раджу нікому абанк.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для вирішення даного питання.
Коментарі (2)
Отличное обслуживание
Коментарі (1)
Скасування платежу
Провела неправильно платіж, звернулася за допомогою, щоб скасувати. Все швидко, чітко, без проблем чи зайвих нервів було вирішено. Дуже вдячна оператору Анастасії 🌺
Дякую А-банку, що не залишаєте з проблемами «сам на сам» та бережете нерви клієнтів 🫶
Коментарі (2)
Помощь колл центра абанка в работе приложения абанк 24
Коментарі (1)
Хороший сервис
Коментарі (1)
Шахраї
Перекинули всі квитанції, написали на протязі 24 год розглянуть і досі нічого, в підтримці таке як живих людей не має і відповідає однією смс «надайте документи», які ми вже надали.
Не раджу зв’язуватися з цим банком та читати відгуки перед тим як мати з ними справу.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (1)
Екварийнг
Далее обманным путем заставляют дальше ожидать, обещая волшебный звонок со стороны банка который должен вот вот прозвенеть, но каждый день поддержка банка просто продолжает нагло кормить завтраками.
Также в поддержке сказали пройти идентефикацию в банке. Обещая что сразу же после идентефикации деньги будут зачисленны на счет, чего не произошло и поддержка продолжает обманывать, и кормить завтраками.
Самый ужасный банк которым я когда-либо пользовался. Поддержка — дно! Как и сам банк!
Коментарі (2)
Ребята которые 24/7 помогают мне решать задачи
Написати коментар
Заблокували рахунок бо на картку мені вислали 500 доларів
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Коментарі (4)
Класна, оперативна підтримка
Щастя Вам, злагоди, зручних графіків і стабільних серверів.
Написати коментар
Немає оцінки,не варті за свою брехню.
Нам дуже шкода, що ситуація викликала негативні емоції. У разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку банк може його обмежити до підтвердження транзакції. Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта тому у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції банк може обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торгівельних точках без перешкод.
Написати коментар