Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vladyslavvv 11 жовтня 2024, 12:45
Зв’язався із службою підтримки в телеграмі із простим питанням — «не активуються категорії кешбеку, що не так»?

Поради були дуууже погані, ніби мені відповідав не працівник банку, користувач.
Наприклад, пропонували мені відкрити ще одну картку, хоча причина була не в цьому.

Коротше кажучи, людина, яка мені відповідала взагалі ненавчена і не знала, що відповісти, тому писала непотрібні речі, які в результаті забирають дуже багато часу. Питання було елементарне, на яке можна було б відповісти одним повідомлення, якщо працівник знав свою роботу, а ми вирішували питання понад 2 години)))

Якщо хтось читає ці відгуки, скажіть на яку пошту надіслати вам скріншоти переписки, щоб ви переконалися в некомпетентності працівника абанку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 13:39
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нам прикро, що сталась така ситуація за Вашим зверненням до нашої підтримки. Нами вже було проведено роботу з фахівцями для уникнення схожих непорозумінь у майбутньому.

Для успішної активації кешбеку в застосунку має бути обрано дві категорії від банку, а для його нарахування достатньо однієї кредитної картки. Ваше питання є вирішеним. Ваш відгук допомагає покращувати наш сервіс
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tereshchak 11 жовтня 2024, 9:44
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 34
Банк дуже сподобався.
Приємне спілкування з клієнтами, зручне використання картки, без комісії погашення кредиту
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 10:00
Ми вдячні за Ваш відгук! Це так приємно, коли наша робота може принести Вам задоволення 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Agamemnon 10 жовтня 2024, 21:35
Написав онлайн в застосунок банку щодо скасування відсотків за кредитним лімітом під час дії військового стану як пільги для військовослужбовців. Через пару документів і 5 хвилин отримав пільгу.
Рекомендую А-Банк всім. Компетентні співробітники і оперативне обслуговування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 9:08
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли вам допомогти та що ви задоволені нашими послугами. Ваша підтримка дуже важлива для нас! Якщо у вас виникнуть додаткові питання, завжди звертайтесь, будемо раді допомогти 🔥💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 жовтня 2024, 16:57
Відгук не зарахований (на 13.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
kulagina1220 10 жовтня 2024, 19:57
Заблокували карту з незрозумілих причин і нічого не роблять) Просять надати довідку про доходи відразу надала сказали очікувати ДО 24 годин зрозуміло ніхто нічого не відповів пишу в підтримку висилають один і то же шаблон на мої повідомленні оператор на звʼязок не виходить. На наступний день теж саме подаю документ очікуйте до 24 годин і пропали звʼязку немає з банком і так вже 4 дні кожен день даю документи відповіді немає карта та і залишається заблокована, а до оператора не добитись.
Нікому не раджу цей банк бережіть свої нерви!!! Такого поганого обслуговування я ще не зустрічала)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 жовтня 2024, 16:07
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі перебуває на опрацюванні. Ми повідомимо Вас у разі необхідності додаткової інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pea241174 10 жовтня 2024, 17:07
Спасибо большое. Давно пользуюсь услугами банка. Всегда все делается быстро и качественно. Помогли мне даже когда Херсон был в окупации. И сегодня мне помогли разобраться с возвратом средств.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 17:12
Дякуємо за Вашу високу оцінку нашої роботи! Продовжуватимемо плідно працювати задля якісного сервісу та зручності для Вас 💚
Максим Гречанюк 10 жовтня 2024, 16:52
Я военный. После того как в ходу множества событий и столкновений с противником были утеряны средства связи. Я восстанавливал доступ к банкам. Более менее числу к 5-тому восстановил. За это время мне абсолютно без оповещения закрыл счёт Сенс, Райфайзен чуть ли на прямую высказав подозрение меня в спонсировании тероризма закрыл счёт когда я был в боевых действиях 25-го сентября. Из-за подозрений по счёту которым я не пользовался с начала полномасштабной. Сегодня моно утром ошарашил по возвращению с полевого выхода. И тут. Я понял что кто-то меня конкретно ломает по доступам. Приват слава богу на месте, но на него приходит зарплата да и всё по сути. Следующим перебором выпадает Абанк. И вот они сразу после оповещения о потере начали работать над востановлением доступа. Я понимаю что в этой ситуации по закону я смогу разве что с одним потягаться банком если по сроку давности подхожу. А так из всех банков лишь Абанк оперативно предоставил помощь когда остальные на просьбах о информации отказывались её предоставлять.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 17:16
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що змогли оперативно допомогти вам у складній ситуації. Ваша безпека та комфорт — наш пріоритет. Будемо раді допомогти Вам в нових питаннях. Завжди готові до Ваших звернень!
Valentina47 10 жовтня 2024, 13:58
Персонально дякую робітника А-банку Адама, який 10 жовтня за 5 хвилин вирішив питання, яке я намагалася вирішити з 7 жовтня 2024р. І з робітниками А-банку,і з пенсійним фондом, куди мене направили 7жовтня 2024р.робітники банку.
Дуже вдячна Адамові та його батькам за виховання і відповідальне ставлення.до роботи.
З повагою-Тімановська Валентина Миколаївна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 14:09
Дякуємо за відгук! Звертайтеся, завжди раді допомогти💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Максим Алексеев 10 жовтня 2024, 9:08
Хочу предупредить банк о мошеннических действиях продавца (5375 2351 2981 6847)
Объявления на olx: https://www.olx.ua/d/obyavlenie/kapot-bmw-x1-f48-IDVlac0.html

«Продает» капоты в Борзна (Чернигов). Ни в коем случае не ведитесь на самовывоз, его нету. Это в объявлении специально так написано
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 9:35
Добрий день!

Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
Victoria1313 10 жовтня 2024, 8:47
Заблокували карту 03.10, на карті особисті кошти. Сказали що за 3 дні розблокують, кожного дня телефоную і ніхто не може дати відповіді що три дні вже минули, а гроші досі заблоковані і це у військовий час, як людині їздити, жити. Є гроші а користуватись неможливо. Майте совість Абанк!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 жовтня 2024, 10:25
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Проблема вирішена
Юлия Юлия 9 жовтня 2024, 17:42
Заблокували картку після того як перекинула знайома мені кошти. Типу ви перевищили ліміт поповнення картки, що до нових законів про поповнення карток, з урахуванням новим законом до ліміту ще далеко щоб її блокувати.
Перекинула усі квитанції, пояснила витрати в мережі Інтернет, написали в протязі 24 годин розглянуть і досі нічого, в підтримці чат відповідає бот «надайте документи», які я вже надала, якщо банк так поводиться з новими клієнтами, я не раджу нікому абанк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 20:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. В обраний для спілкування з Банком месенджер Вам було відправлено повідомлення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для вирішення даного питання.
Полезный комментарий
Юлия Юлия 10 жовтня 2024, 2:49
Проблема вирішена Всім велика подяка за компетентність працівників абанк.
veslojyu 9 жовтня 2024, 10:47
Проконсультировали в телеграмме подробно по всем вопросам, которые интересовали по поводу карты выгода, а главное очень оперативно и со скриншот подсказками. Обслуживанием доволен
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 10:53
Ми вдячні за Вашу оцінку. Ваші слова передаємо фахівцю. Продовжуємо працювати надаючи лише такий професійний сервіс 💚
Pankul 9 жовтня 2024, 8:58
Чудовий банк! Чудові оператори. Завжди допомагають, вже не вперше виникають проблеми, з якими все вирішить допомогли, швидко виходять на зв’язок!
Провела неправильно платіж, звернулася за допомогою, щоб скасувати. Все швидко, чітко, без проблем чи зайвих нервів було вирішено. Дуже вдячна оператору Анастасії 🌺
Дякую А-банку, що не залишаєте з проблемами «сам на сам» та бережете нерви клієнтів 🫶
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:18
Дякуємо за відгук! Для нас важливо, щоб усе вирішувалось швидко та комфортно для Вас🤗
Olv11 8 жовтня 2024, 22:59
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Левка Лук'яненка, 21
При переходе из новой версии абанк 24 в старую пропала иконка профиля на моей страничке и назад вернуться в новую версию не было возможным, написала в Вайбере в колл центр абанка и хотя время было позднее около 22.00, сотрудники колл центра абанка буквально мгновенно вышли на связь и благодаря их грамотным советам удалось быстро востановить свою страничку. Очень им благодарна за быструю и професиональную помощь!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:15
Ми завжди на зв'язку, щоб підтримати Вас💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alenamok1127 8 жовтня 2024, 22:55
Відділення за адресою: Одеса, вул. Липи Івана Та Юрія, 32
Служба поддеожки, А банка вежливл и понятно объясняла ситуации в любое время суток.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 9:15
Завжди раді допомагати в будь-який час😊
Проблема вирішена
Mixey181089 8 жовтня 2024, 18:54
Напевно не даремно пишуть, що вони шахраї м’яко кажучи. Заблокували картку після того як перекинули мені кошти. Типу ви перевищили ліміт поповнення картки. З урахуванням нових законів до ліміту ще далеко.
Перекинули всі квитанції, написали на протязі 24 год розглянуть і досі нічого, в підтримці таке як живих людей не має і відповідає однією смс «надайте документи», які ми вже надали.
Не раджу зв’язуватися з цим банком та читати відгуки перед тим як мати з ними справу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 жовтня 2024, 14:06
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Knyaz2005 8 жовтня 2024, 13:51
Добрый день, прошу рассмотреть мое дело с терминалом а-банка, люди оплачивали услуги в соответствие с моим квэд, но а-банк в чем-то рассмотрел мошенничество в моих действиях, заморозил платежи на общую сумму 150 тысяч грн, не давая никакой конкретики сообщили ждать 180 дней, по итогу прошел весь срок ожидание, никаких претензий со стороны клиентов ко мне не было, но а-банк продолжает удерживать платежи не смотря на то что срок больше 180 дней уже прошел, превысев регламент уже на месяц сверху, от 180дней. В общем уже 7 месяцев заморозки!

Далее обманным путем заставляют дальше ожидать, обещая волшебный звонок со стороны банка который должен вот вот прозвенеть, но каждый день поддержка банка просто продолжает нагло кормить завтраками.

Также в поддержке сказали пройти идентефикацию в банке. Обещая что сразу же после идентефикации деньги будут зачисленны на счет, чего не произошло и поддержка продолжает обманывать, и кормить завтраками.

Самый ужасный банк которым я когда-либо пользовался. Поддержка — дно! Как и сам банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 17:10
Добрий день! Нам прикро, що сталась така ситуація, проте для детального аналізу банком було відправлено особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього, будемо раді розібратись в питанні
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2024, 20:55
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
Kseniia Petruk 8 жовтня 2024, 12:20
Я нахожусь территориально в Африке, и покупки тут совершаются в трех супермаркетах, которые очень дико смотрят на мою карту, и на весь магазин у них есть только один терминал. Каждый раз закупаюсь в супермаркете мне не приходил кэшбэк, и я писала в службу поддержки и просила мне его начислить. Хочу подякувати Аліні, Матвію, Ользі, Емілії за їх професіоналізм та витримку. Вони дуже делікатно та ввічливо допомагали мені вирішити питання. Прошу дати їм премії😁
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 12:32
Дякуємо за відгук! Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми цінуємо Вашу терплячість у вирішенні питання з кешбеком. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання або потреби, звертайтеся. Сподіваємося, що Ваш наступний досвід буде ще більш приємним!
ritAmel 8 жовтня 2024, 1:56
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 45, корп А
За законом України є ліміт на перекази це 150 000 грн на місяць. Ця постанова діє з 1 Жовтня 2024 р. Але в мене операції були на 26 000 грн і картку заблокували за якісь шахрайські дії, просто супер. З яких це пір переказ коштів це шахрайські дії? Намагалася звернутися в службу підтримки, але за добу мені відписував лише бот, та ніхто так і не допоміг. Добре, що ці кошти перед блокуванням встигла перевести їх на Моно (самий адекватний банк). Що не вийшло вкрасти мої гроші?) Картку заблокували на ній рівно нуль гривень. Сидіть теперь без клієнта, удачі. Відгуки взагалі ніколи не пишу, але коли блокується в наглу рахунок і ніхто не відповідає в службі підтримці це абсурд. Тому не рекомендую цей банк нікому і ніколи.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 17:07
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки нами було адресоване особисте повідомлення. Прохання надати відповідь на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Mooga 8 жовтня 2024, 0:06
Знаходжусь за кордоном і при зміні дивайсу, при спробі ввійти в застосунок потрібно було ввести ПІН який успішно було забуто! Попри те що заявка була біля 12 ночі, коли втома має брати верх, ваші спеціалісти провели оперативну, турботливу і висококваліфікаційну підтримку в ході якої пін код був успішно замінений попри всі бар'єри та незгоди. Також хотілосяб відмітити сучасний підхід самого А-Банку, що дало інструментарій виходу з цієї складної ситуації. Ваші HRи провели гарну роботу при пошуку спеціалістів і вважаю що ці спеціалісти (також як особи які є обличчям вашого банку) отримують гідну зарплатню.

Щастя Вам, злагоди, зручних графіків і стабільних серверів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 9:17
Висока оцінка нашого професіоналізму є прикладом для багатьох, але нам завжди є куди вдосконалюватись. Робитимемо все, для вдосконалення роботи усіх процесів 💚
Проблема вирішена
Сергій Любицький 7 жовтня 2024, 19:26
Шахраї, не хочу мати з ними справу.Усе вже написав у Мінфін., але завтра буде скарга як до суду, так і в НБУ, так і з попередженням людей на усіх сайтах, Фейсбук, Твітер, ТікТок.А як жити з такими, доброзичливими, добродіями як А-Банку!? Може хтось буде обачливішим і не таким довірливим як я.,і не буде їхати за 200 км., щоб потім принизливо повернутися ні з чим, тому що, ТВІЙ, як ти вважав, найкращій банк, просто брехуни, ось і усе.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 жовтня 2024, 11:33
Добрий день!

Нам дуже шкода, що ситуація викликала негативні емоції. У разі, якщо не має впевненості, що операцію проводить власник рахунку банк може його обмежити до підтвердження транзакції. Банк турбується про збереження коштів на рахунку клієнта тому у разі підозрілої активності та/або непідтвердженої операції банк може обмежити використання кредитних коштів за рахунком. Але йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Проте, таке обмеження дозволяє проводити операції в торгівельних точках без перешкод.
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝