Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Эльнур Мамедов 30 січня 2023, 11:36
Відділення за адресою: Дніпро, масив Тополя-2, 28, корп 6/40
A -банк, очень класный банк рекамендую, спасибо большое за помощь 😘😋
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 11:48
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ми раді, що Ви з нами. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
игорь шуркин 30 січня 2023, 9:16
хочу отметить отличную работу банка и отношение к своим клиентам, учитывая обстановку в стране от начала пандемии и войну, по сравнению с другими банками не обнулил кредитные лимиты по картам, а наоборот увеличил их
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2023, 9:31
Доброго дня!
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 😉🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2023, 9:43
Отзыв не засчитан (на 31.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
smaillove813 27 січня 2023, 18:52
Отвратительный банк! Насчитывает проценты и вымогает деньги у людей с оккупированных территорий, которые остались без дома и средств существования.Хочеться пожелать вам скорейшего банкротства и всем вашим сотрудникам всего того что есть у людей с оккупированных территории.А вашему начальнику «счастья и здоровья»!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 січня 2023, 20:32
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума Вашої заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2023, 11:15
Отзыв не засчитан (на 31.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Хочу выразить благодарность А-Банку, а именно отделению в городе Никополь на проспекте Трубников,6. Несмотря на ежедневные артобстрелы, отсутствие света сотрудники успеювают быстро и качественно обслужить каждого клиента.Обслуживаюсь давно и каждый раз не перестаю удивлятся, на сколько сотрудники адаптируются под все изменения, новшиства, шагают в ногу со временем и тенологиями, и прививают это все своим клиентам
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 січня 2023, 15:12
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ми завжди раді бачити Вас у наших відділеннях знову та впевнені, що разом ми здолаємо будь які складнощі. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VictorR 26 січня 2023, 15:35
Справа стосується % ставок за послугою, кредит готівкою,. Не те щоб мені ця послуга зараз потрібна. Ні. Але коли мені приходить повідомлення з банку про те що мені відкрили можливість оформлення цієї послуги я б міг би скористатися нею лише заради того щоб підтримати банк що розвивається і наче клієнтоорієнтовний.
В чому полягає обурення.
Відсоткові ставки просто жахливі від 50 до 75% річних? Що це за дичина? Невже банк настільки жадібний?
Ну я зрозумів би якби були ну трохи більші % ставки ніж в моно, ну нехай з поясненням накшталт у нас є відділення, а в моно немає, це додаткові затрати. Це було б нормально, але ж не в 2,5рази більші!
І семе формулювання коли немає чіткої ставки, а указано від 50до75% річних, це що я отримаю наприклад пропозицію в 55% і маю радіти цьому.
А якщо банку заманеться зробити саме для мене 75%? Що за брєд? Ви що не можете прорахувати ризики і зробити чіткі умови? Мені це нагадало таке явище як швидко гроші, розраховане на максимально неосвічених в фінансових питаннях людей.
Банк РОЗЧАРУВАВ такими жахливими пропозиціями і зіпсував те гарне враження яке склалося після відкриття картки.
Справедливості заради відмічу що служба підтримки і застосунок на висоті.
І до речі перше місце в рейтингу Мінфіна, те що А-банк обігнав Монобанк, це дуже висока оцінка яка буде втрачена, якщо банк не перегляне політику і не зробить правильні висновки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 січня 2023, 17:25
Доброго дня!
Дякуємо за зворотній зв'язок! Розмір відсоткової річної ставки за кредитом «Швидка готівка» визначається індивідуально для кожного Клієнта.
Хочемо звернути увагу, що у нас є свої переваги за продуктом «Швидка готівка», за даним договором можливе дострокове погашення, без додаткових нарахувань, що дозволяє не переплачувати зайві відсотки, якщо Ви вирішите погасити суму раніше.

Умови договору максимально прозорі — при оформленні Ви можете обрати зручний для Вас термін погашення та одразу підлаштуватися під суму щомісячного платежу, перед підтвердженням оформлення ви можете ознайомитися із договором. Для Вас все максимально просто — обираєте лише суму та термін з урахуванням того платежу, який Вам буде зручно погашати щомісячно.

Сподіваємось, що Ви зможете оцінити переваги кредитування та підібрати суму, в разі потреби в додаткових коштах!
Alina 019 26 січня 2023, 15:07
Жахливішого банку ще не зустрічала. Почала користуватися картою банку з 2019р. Ніколи не виникало проблем. Кредитку гасила вчасно, ніколи не було просрочок. Була працівником банку. На початку року закрили відділення в центрі міста, змусили звільнитися. Потім прибрали плату частинами та зменшили ліміт по кредитці. А вчора заблокували кредитну карту взагалі. В додатку банка висвітило що я систематично порушувала правила погашення, хоча в мене немає жодного прострочення. Перший оператор Максим кинув трубку, бо не міг чітко пояснити в чому проблема. Другий оператор Єлизавета так і не передзвонила.Через дві години уже третій оператор ГЛ сказав, що банк вирішив розірвати зі мною стосунки. Причини блокування не назвали, тобто законних підстав немає. Зате приплітали мені борг за якусь реструктуризацію та готівковий кредит, яких в мене ніколи не було…
Знаю точно, що до цього причетні колишній регіональний директор Полтавської обл. та його сімейні зв’язки у вищому керівництві банку. Дуже прикро, що за особистими мотивами спостерігається таке відношення до клієнтів.
Також 20 січня залишила скаргу на спеціаліста з обслуговування клієнтів, яка без моєї присутності переглядала дані карт та їх баланс. Від третього лиця я почула суми які були на моїй карті а також інформація у відділенні банку звучала щодо інших звільнених співробітників. Заявка не вирішена до сьогоднішнього дня. Дуже «оперативно» працює гаряча лінія.
Maria200 26 січня 2023, 12:08
Являюсь клиентом банка с 2012 года. Всегда имела положительную кредитную историю. На днях зашла в приложение чтобы пополнить мобильный и обнаружила что моя карта Зелена заблокирована. Обратилась на горячую линию. Сотрудники объяснили мне что карту заблокировал банк из-за постоянных просрочек, хотя карта не в минусе и кредит погашается вовремя. Я попросила подать заявку на разбирательство, в чем мне сначала отказали, но потом все же подали. Через какое то время перезвонили и сказали что это решение банка. На следующий день опять звонит оператор и говорит что банк решил разорвать со мной деловые отношения. Причину этого решения мне не назвали, но я подозреваю что это из-за того что я бывший сотрудник А-Банка и пожаловалась на неправомерные действия регионального директора.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 січня 2023, 9:10
Отзыв засчитан (на 27.01.2023).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Nebylytsiaoa 26 січня 2023, 1:40
Співробітники банку відкрито обманюють своїх потенційних клієнтів (це я пишу про себе). Говорячи зі мною по телефону просто кидали слухавку, і я так розумію у зв’язку зі своєю не компетентністю, адже я ніколи при розмові не вживала не цензурну лексику і не ображали словами співробітників. Вже близько 3-х місяців мене тераризують з А-Банку, вони розшукують якусь жіночку, яку я взагалі не знаю, хоча стверджують, що це її номер телефону. Тому в мене виникає питання, що це за співробітники, які навіть при оформленні кредитів не перевіряють дані клієнта, можливо вони були у змові, а це вже нагадує шахрайство. Прошу звернути на це увагу і в принципі взагалі не зв’язуватись з даним банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 січня 2023, 12:01
Доброго дня! У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Бажаємо звернути Вашу увагу, що дзвінки від Банку можуть надходити згідно Умов та правил, а саме п. 1.1.3.2.9. Банк має право для різних цілей (повідомлення про зміну тарифів, активація додаткових послуг, актуалізація контактних даних, зміна Умов та Правил надання банківських послуг, інформування про розмір заборгованості по кредиту, інформування про проведених банком акціях, дистанційне обслуговування і т.д.) встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку.
Будемо раді розібратись у ситуації та допомогти.Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомлені.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
voduma 25 січня 2023, 11:36
Замовляв валюту для видачі з карткового рахунку — все сподобалось, швидко, зручно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2023, 12:10
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви залишилися задоволенні.😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Инна Авраменко 25 січня 2023, 5:00
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250
В любое время можно обратиться-и вам ответят!!! правда, геолокация отсутствует (((Когда нужно узнать точный адрес, где воспользовались твоей картой!(бывают ситуации)но это не критично совсем уж)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2023, 8:50
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 січня 2023, 9:31
Отзыв не засчитан (на 27.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
arta49108 24 січня 2023, 23:50
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Якщо захочете обслужитися в касі як клієнт моно то вас змусять відкрити картку Абанку. Співробітниця Наталя просто впарила мені карту та сказала, що так треба і касир без цього не зможе мене обслужити.
Потім зателефонувавши на гарячу лінію монобанку з’ясували що цього робити взагалі не треба було.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2023, 10:31
Доброго дня!
Приносимо вибачення за отримані емоції під час обслуговування у відділенні, ми розберемо Ваш приклад та перевіримо консультацію співробітників.
Дуже сподіваємось, що ситуація не вплине на подальше співробітництво.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 січня 2023, 9:30
Відгук не зарахований (на 27.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Ekaterina11111 24 січня 2023, 23:23
Здравствуйте, меня зовут Екатерина. Мне нужно было отправить Н-ую сумму денег по реквизитам, я обычно использую приложение, т.к. оно очень удобное в использовании, там у меня заготовленные шаблоны по которым оплата производится в считанные секунды, но вот сегодня по моей невнимательности деньги отправила не туда и я обратилась по горячей линии, по звонку, что-то не сработало, а вот написав в чат бот откликнулись сразу. Прошло пару минут и деньги вернулись на мою карту. Спасибо огромное оператору Тимуру за оперативную работу, вы меня спасли🙏🏻❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 січня 2023, 8:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, дуже раді, що Ваше питання було вирішено! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YURA2501 24 січня 2023, 6:04
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Висловлюю щиру подяку за привітність, ввічливість, великодушність, високоінтелектуальність, висококваліфікованість, люб’язність та гарну манеру спілкування зі мною операторці контакт-центру ПОГОРІЛКО Анастасії Олександрівній. І прошу Голову Правління банку та директора контакт-центру нагородити її премією у розмірі 3000 гривень, надайте мені зворотній зв’язок по номеру телефону +380968440887 Юра.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2023, 8:44
Доброго дня!
Дякуємо за високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволенні обслуговуванням у наших фахівців. 😉🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 січня 2023, 16:44
Відгук не зарахований (на 26.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
VladimirGd 23 січня 2023, 23:57
От сотрудничества с банком только позитивные эмоции. Несколько лет пользуюсь кредитной картой Зелена. Никаких скрытых комиссий, никаких навязчивых предложений или звонков от сотрудников банка. Но особенно хотелось бы отметить работу службы поддержки. Она на высоте. Консультируют по любому вопросу, помогли с восстановлением доступа в личный кабинет. Банк не зря находится в ТОПе народного рейтинга, вполне заслуженно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2023, 8:39
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та Ваш вибір, дуже раді, що Ви з нами. 🍏😉
Elena8888888 23 січня 2023, 21:50
Полтора года назад взяли кредит в А-Банке на стройку дома. Дом построили, через пару месяцев началась война. Дом находится в Киевской области, пгт Макаров. Пришел «русский мир» и разбомбил наш дом, ничего кроме груды кирпичей от нашего дома и всего нажитого за всю жизнь у нас не осталось. Соответствующие документы есть. Написали мы в А-Банк, что так мол и так, дома нет, нечем платить % за кредит, от оплаты кредита не отказываемся, просим чтобы нам не насчитывали % за пользованием кредитом или хотя бы их уменьшили, чтобы мы могли погасить само тело кредита.

Пришел ответ от сотрудников банка и запросили от нас подтверждающие документы, что дома действительно нет. Сказали что юристы банка будут разбираться и постараются войти в наше положение.
Конечно мы отправили копии документов от МЧС, полиции, копии документов с приложения «ДИЯ», документы с сельского совета что дома нет. Пришёл ответ от А-Банка быстро, через пару часов перезвонила барышня и сообщила что к сожалению % за пользование кредитом банк начислять будет и даже не сможет уменьшить их так как деньги были взяты на строительство дома, а не на сам дом. Абсурд конечно. В виде исключения предложили нам не вносить минимальный платеж, но % за месяц по полной ставке все равно будут начислены. Т. е. чем раньше мы кредит закроем тем меньше мы будем должны банку. В это же время узнаю что А-Банк рассылает сообщения своим клиентам, о том что уменьшают % за пользование кредитными средствами.Т.е. во время войны люди не платили кредит вообще и банк решил чтобы хоть как-то выиграть предложил людям платить меньшие % за пользование кредитом или вообще их не начислять. А людям которые честно платили минимальный платеж в тяжёлой жизненной ситуации — не пошли на уступки. Индивидуальный подход к каждому клиенту банка.
Во время войны А-Банк забирает последнее у людей который остались без крыши над головой. Пришлось продать машину и погасить кредит и % которые за 9 месяцев войны были начислены А-Банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 січня 2023, 16:07
Добрий день!
Банк індивідуально розглядає звернення клієнтів та шукає шляхи для вирішення питань клієнтів, що опинилися в складній ситуації.

На жаль, Ви не залишили даних у заявці, щоб мати змогу переглянути деталі щодо Вашої ситуації. Надайте відповідь, будь ласка, в особисті повідомлення на Мінфіні, ми написали Вам лист для уточнення.
Проблема вирішена
0994506393 21 січня 2023, 22:27
Виявила в додатку в розділі Кредити, що у мене відкрито кредитний ліміт на готівку і сервіс «покупка частинами» загалом на понад 52000 грн. Оператор в переписці як папуга пропрацьовує заперечення і доказує, що ці ліміти забрати не можна. Якщо поставити питання інакше — або забирають кредит, або прощаємось, тоді фіксують якусь заявку. Через кілька днів говорять, що кредити обнулили, а по факту про один з них «забувають». Знов той самий шлях і вуаля — за тиждень+ дзвонять та кажуть, що встановлюють заборону кредитування. Дякую. Рівно через день я не можу оплатити карткою в кафе. Дзвоню на гарячу лінію. Один перемикає на другого, другий на третього. Третій каже, що зі мною припинені ділові відносини. Ок, банків багато і є з чого вибрати. Причин, ясне діло, ніхто не знає, пишіть листи укрпоштою. Пізніше в чаті прошу замовити мені багато готівки на касу, буду забирати депозити, раз таке діло. А ніт! Нізя. Депозити їм мої потрібні. Ще додам, що жодного попередження смс або е-поштою не було, якби сама не подзвонила, то би й не знала. Що таке розрив ділових відносин знаю добре і причин об'єктивних (як то численні скарги інших клієнтів на мене чи багатотисячні обороти без документів, чи інша шкідлива поведінка) немає. Адже й клієнтом я стала кілька місяців тому.
Тож ласкаво просимо в А-банк. Тут ви маєте кредитну лінію, про яку навіть не знаєте (зате знають працівники, а ваші персональні дані в них є) і одного дня ви станете спонсором сучасної побутової техніки для шахраїв.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 січня 2023, 14:58
Доброго дня!
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації. Ваше питання вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YURA2501 21 січня 2023, 21:07
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Висловлюю щиру подяку за привітність, ввічливість, люб’язність, великодушність та гарну манеру спілкування операторкам контакт-центру Неміровській Олесі Олегівній Вікторії, Наталії та Юлії 78498.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 січня 2023, 9:29
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏😉
Тетяна Скороход 21 січня 2023, 16:43
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Користуюсь послугами А-Банку з травня 2022 року та маю дуже приємні враження про його роботу. За цей час, що я є клієнтом А-Банку, завжди отримувала обслуговування на високому рівні безпосередньо у відділенні банку, яким я користуюсь і їх Кол-центром. Професійно, привітно, з відчутним бажанням допомогти клієнту і що дуже важливо!!! це вчасно. Саме таке ставлення я отримувала від цього банка в вирішенні будь-яких моїх питань.
Але не тільки гарне обслуговування мене вразило в цьому банку. Я також є клієнтом іншого банку та цікавлюсь умовами і пропозиціями інших банків. То можу з упевненістю казати, що умови переказів, депозитів вигідно відрізняють цей банк від інших. І це при цьому що цей банк ще має високий рейтингу надійності!

Отож розкажу те, що мені більш всього сподобалось в А-Банку, чим я саме користувалась і маю певний досвід.
1. Перекази власних коштів на рахунок любого банку України БЕЗ комісій!
2. Міжнародні перекази БЕЗ комісій! Це вообще дивовижно та дуже приємно))
3. В А-Банку є шикарний валютообмінний депозит, на вкрай вигідних умовах для клієнтів. А також в гривневому депозиті найвигідніші умови з більшості банків і це як я зазначувала вище, що цей банк є в списку самих надійних банків України.

Я з великим задоволенням щиро раджу всім цей банк і бажаю А-Банку, незважаючи на труднощі, постійного зросту, вражати своїми успіхами та постійно радувати своїх клієнтів!❤

Все буде Україна!💛💙
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2023, 16:56
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 🍏😊
FraulaGrant 21 січня 2023, 1:36
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Незалежності, 23
Я з А-Банком вже понад 7 років і бачу, що була зроблена величезна робота над покращенням сервісів і послуг. За цей час додаток став зручним, візуально приємним і зрозумілим, банк постійно спілкується з клієнтами в соц. мережах, розглядає побажання для покращення сервісів. Також за цей час було запроваджено безліч нових послуг: відправити або отримати міжнародний переказ — онлайн, сплатити штраф — теж онлайн в додатку, відкрити депозит, картку, кредит, ко-брендову картку з бонусами — і це в смартфоні. Комунальні платежі зручно і зрозуміло переробили. А пошук партнерів банку з послугою «Плати Частинами» — то взагалі краса. Підтримка, у випадку чого, теж завжди була максимально ввічлива і уважна. Тільки у відділенні, думаю, не вистачає хоча б ще одного працівника :)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 січня 2023, 8:33
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, Ваша підтримка мотивує нас працювати ще краще! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleks345 20 січня 2023, 17:34
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 79 прим. 23
Величезна дяка співробітникам банку за тактовність, ввічливість, швидкість обслуговування. Дуже приємний персонал. Обслуговуюсь у цьому банку вже більше 3х років.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 січня 2023, 17:47
Доброго дня!
Ми дуже раді, що у Вас залишились позитивні емоції після обслуговування. 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝