Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ukuduku 15 квітня 2022, 21:39
Являюсь клиентом банка больше 5 лет. Никогда не выходил с грейса, имею отличную кредитную историю. В банке есть кредитый лимит на сумму 75 000 грн.
На 23.02.2022 долг по кредитке -74 749.94 грн.

Как и многие 24 февраля уехал из города. 11 марта где находился зашли русские оккупанты, и забрали мобильные телефоны. 29 марта освободили село, но до 5 апреля не было возможности вернуться в город, так как вьезды были заменированы (ожидали саперов).

Вернулся в город. 8 апреля, восстановил сим карту, и доступ к Абанк24
а там.
2022−04−01 00:03
«Списання відсотків за використання кредитного ліміту»
-3714.04 грн.

Позвонил в банк, обьяснил все в подробности, попросил оспорить, или пойти на встречу и списать проценты за март месяц, так как не было совсем возможности не то чтоб закрыть долг, но и положить минимальный платеж. На что банк отказал. Не думал что они так поступят, почему?
Имею кредитку в ПриватБанке, монобанке, пошли на встречу. Списали. Но к моему удивлению, только АБанк, посчитал что да, мы все понимаем. Но сейчас всем не легко. 11 апреля закрыл весь долг, но еще оказываеться.

«На сьогодні Ви погасили суму заборгованості з урахуванням відсотків, нарахованих за користування кредитним лімітом минулого місяця.

Відсотки в сумі 776.26 грн будуть списані наприкінці місяця та відображені у виписці 1 травня."
Спасибо А-банк за каникулы (которых я так и не увидел), и понимание! Не рекомендую!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 квітня 2022, 14:41
Добрый день!

Понимая ситуацию, которая произошла мы пошли навстречу Клиентам и предоставили кредитные каникулы с переносом обязательного платежа. В случае не внесения никаких платежей пеня и штрафы не начисляются, невнесение платежа не будет влиять и на Вашу кредитную историю. Но при этом другие условия договора остаются неизменными, то есть начисление и списание процентов производится в стандартном режиме.

Мы понимаем, что в Вашем случае не было возможности произвести оплату для того, чтобы оставаться во льготном периоде, мы также видим, что как только такая возможность появилась Вы погасили карту, поэтому мы рассмотрим в индивидуальном порядке эту ситуации, а также возврат процентов за использование кредитных средств. Как только у нас будет решение по данному вопросу, мы свяжемся с Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sanalex520 14 квітня 2022, 13:38
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 64
Добрый день! Хочу поблагодарить сотрудников отделение по адресу г. Винница, ул. Келецкая 64, Трачук Алину и Бойку Снежану за их отзывчивость и качественное обслуживание. В целом очень доволен обслуживанием на данном отделении, очень приятные люди!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 квітня 2022, 16:33
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! 😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2022, 11:06
Отзыв не засчитан (на 17.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladislava22 13 квітня 2022, 20:18
Доброго дня! З 27го березня чекаю виплату 6500 грн допомоги від держави. Обіцяли нарахувати протягом 10 робочих днів. Сьогодні 13квітня, а грошей на карту Епідрдимка вашого банку я досі не отримала. Чому така затримка?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 13 квітня 2022, 20:31
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти миттєво, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Міністерство економіки — розпорядник державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки.
Ви можете звернутися з питання нарахування коштів в Міністерство:
Гаряча лінія — 044 253 61 36
Пошта — meconomy@me.gov.ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DaryaB 12 квітня 2022, 11:21
Пройшло 11робочих днів з моменту успішної подачи заявки на отримання допомоги, зарахування коштів досі нема, стандартна відписка про моментальне зарахування і тиша
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 квітня 2022, 12:23
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти миттєво, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Міністерство економіки — розпорядник державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки.
Ви можете звернутися з питання нарахування коштів в Міністерство:
Гаряча лінія — 044 253 61 36
Пошта — meconomy@me.gov.ua
Celticlady 11 квітня 2022, 14:59
Відділення за адресою: Херсон, вул. Миколаївське шосе, 15
Мне, наверное, повезло с отделением, но уоллектив там подобрался, действительно, хороший, начиная от охранника и до руководителя отделения. Город находится в оккупации, обстановка с наличкой очень непростая, люди на нервах, в очереди в кассу стоят преимущественно пенсионеры, которые в силу своего возраста не всегда понимают все как нужно и не с первого раза. И вот работники банка постоянно находятся на связи с очередью, постоянно выходят к людям на улицу и терпеливо, по несколько раз разъясняют людям правила и ньюансы быстро меняющейся ситуации. Охранник очень четко регулирует потоки людей и также вежлив и предупредителен к людям. В принципе, это должна быть нормальная ситуация, но после диких случаев отношения Привата к своим клиентам или полного игнора и недоступности Ощада, начинаешь ценить сервис А-банка. И хочу им выразить благодарность за их человечность и поддержку своих клиентов. И сейчас, когда наш город находится в непростой ситуации, я думаю, как же мне повезло быть клиентом этого банка. И горячая линия работает четко, всегда, даже по любой мелочи операторы все разъяснят и пошагово проведут тебя по какой-нибудь банковской операции. Считаю, что я сделала правильный выбор, когда решила стать их клиентом несколько лет назад. С благодарностью.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 квітня 2022, 16:55
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы рады, что Вы оценили работу наших Сотрудников. Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NATALINATALI40 11 квітня 2022, 13:09
Доброго дня, подала заявку на виплату 6500 в є підтримці.Але до сих пір не отримала, хочу дізнатись чому, якщо заявка пройшла.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 квітня 2022, 13:42
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lisa1978 11 квітня 2022, 12:00
Зарегистрировалась в Дие, жду поддержку в 6'500. 6 апреля было 10 рабочих дней, с 7 числа начала звонить — никто ничего не знает.Дают номер 044−253−6136, а по номеру только два варианта ответа — занято или 2 минуты длинных гудков, потом сброс. На сегодняшний день прошло уже 15 рабочих дней, помощи не получила.
Абанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 12:35
Добрый день!
Будем рады разобраться в вопросе и помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Ємець 9 квітня 2022, 14:53
Добрий день.
Підтвердження заявки на отримання допомоги 6500.00 було 23 березня на сьогодні 9 квітня я не отримала зарахування на картку цих коштів. Чому банк не перераховує допомогу, якщо вже пройшло більше 10 робочих днів???
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 квітня 2022, 15:09
Доброго дня! Виходячи з вказаної Вами інформації розуміємо, що регламентований період зарахування коштів в 10 робочих днів пройшов. Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Будемо раді детально перевірити інформацію та розібратись в ситуації. Просимо Вас надати нам відповідь у приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Решмид 8 квітня 2022, 23:58
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Сталеварiв, 26
Доброго дня. Питания шодо допомоги від держави на карту Єпідтримка 6500гр. Заяву було схвалено ще 18.03. гроші на 08.04.2022 так і не прийшли. Пройшло вже 14 днів. Співробітники вже отримали допомогу, а мені досі не прийшли.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 9 квітня 2022, 14:28
Доброго дня! Виходячи з вказаної Вами інформації розуміємо, що регламентований період зарахування коштів в 10 робочих днів пройшов. Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Будемо раді детально перевірити інформацію та розібратись в ситуації. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Karinagk3 6 квітня 2022, 22:09
5375 2351 2341 1447 телефон — 066−982−82−75
Взял предоплату за товара, телефон отключен, товара нет. Сообщения игнорирует и дальше продолжает разводить людей.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 7 квітня 2022, 8:53
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества и приняли необходимые меры. Для уточнения дополнительной информации просим Вас ответить нам в личном сообщении.
Проблема вирішена
SinyaevAlex 6 квітня 2022, 20:26
Мне с непонятных причин заблокировали карту *7896

Я обратился в чат поддержку, мне сказали ожидать звонка

На прошлой неделе мне перезвонили и сказали предоставить информацию по платежам за последние дни.

На следующий день вся информация, квитанции была отправлена на электронный адрес который мне написали.

Это было 31 марта

Через несколько дней написал в чат, сказали обрабатывается и ожидать три рабочих дня
Сегодня закончился четвертый рабочий день после предоставления документов, и мне в приложении в чате сообщают что: 29.03 был ОТКАЗ ПРЕДОСТАВЛЕНИЯ ДОКУМЕНТОВ.
У меня вопрос — у вас там все впорядке ??? Что за школьники у вас работают? Поддержка НИКАКАЯ
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 7 квітня 2022, 18:48
Добрый день!
Данная ситуация связана с тем, что Вы отправили нам документы с не финансовой почты, поэтому документы не поступили на рассмотрение. На данный момент мы запросили у Вас подтверждающие документы, как только мы их получим и рассмотрим, мы предоставим Вам решение о снятии ограничения.
Проблема вирішена
hostcity 6 квітня 2022, 12:00
А-Банк в военное время занимается мародерством счетов своих клиентов т. е. на ровном месте обворовывает по новой схеме!
Каждому клиенту кредитной карты без ведома клиента включают дополнительную услугу «Безопасный лимит» и дополнительно снимают 0,9% от суммы кредита. т. е. с каждого клиента с картой кредита 5000грн. марадерят на 45грн.

После первого воровства был сюда написан отзыв о том как банк обносит клиентов. И банк сразу начал звонить и рассказывать что кто-то завладел вашим телефоном и зашел в онлайн банк и включил услугу или вы сами включили или в отделении вам говорили что включат. Т. е. банк в своем воровстве обвинял клиента.
В итоге Банк вернул украденное, отключил самовключенную услугу и попросил снять отзыв отсюда что и было сделано!

Какое было удивление что после снятого отзыва А-Банк опять начал обносить мой счет.
04.04.22 банк украл 27грн. опять был снят безопасный платеж. Опять украли! т. е. после первго раза услугу отключили иде

ТЕПЕРЬ 100% МАРАДЕРСТВО!!! Банку больше нечего рассказывать так как повторил свою же схему воровства и крыть больше нечем!!!

А-Банк напоминает Путина говорит одно, а делает другое так и А-Банк сначала вернул отключил, а потом опять нагло и открыто ворует!!!
ВСЕМ ПРОВЕРЬТЕ СВОИ КАРТЫ — А-БАНК ВАС ОБКРАДЫВАЕТ!

А-Банк ВЕРНИТЕ НАГРАБЛЕННОЕ ОПЯТЬ!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 квітня 2022, 21:07
Добрый день! Благодарим Вас за принятый от нас звонок. Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. Ваш вопрос решен, договор страхования полностью закрыт, списанный платеж возвращен.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Регіна Арутюнян 5 квітня 2022, 20:52
Доброго дня! З 10го березня чекаю виплату 6500 грн допомоги від держави. Обіцяли нарахувати протягом 10 робочих днів. Сьогодні 5 квітня, а грошей на карту Епідримка вашего банку я досі не отримала. Чому така затримка?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 6 квітня 2022, 14:31
Доброго дня! Перевірили інформацію, розуміємо, що регламентований період зарахування коштів в 10 робочих днів пройшов. Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Ми детально перевірили інформацію, вдалось з'ясувати, що заявку було надіслано не через А-Банк. Ми надали Вам рекомендації для урегулювання ситуації та разом з Вами сподіваємось на скоріше вирішення.
Полезный комментарий
Регіна Арутюнян 6 квітня 2022, 16:39
Дякую за відповідь. Питання було вирішенно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380678804950 5 квітня 2022, 20:02
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
марина анна кристина дякую за допомогу при реєстрації в єпідтримка це було дистанційно я не була ні в якому відділенні бо була війна харків наприкінці березня
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 квітня 2022, 20:30
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 квітня 2022, 10:12
Відгук не зарахований (на 07.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Krosavchenko 5 квітня 2022, 19:43
Доброго дня, Шановний уряд, прошу звернути увагу на роботу цього банку.
Банк не зробив ніяких канікул, не змінили відсотки та інших дій для допомоги гражданам України. Наразі по карті встановлен ліміт 5 000 грн для будь яких операцій у місяць, нараховують проценту ставку та вимог п’ють повного погашення кредиту за карткою. Всі інші банки в Україні вже зробили якись лояльні умови по роботі з заборгованості. В мене ніколи не було ситуацій, коли я б не виконувала умови договорів за кредитами, про це свідчить моя кредитна історія у будь-якому банку України.
Цей банк не працює для громадян України, не ставиться з розумінням до ситуації в нашій країні. Дуже прошу звернути увагу на роботу цього банку та його відношення до рекомендацій нашого уряду та президента Зеленського В. О.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 квітня 2022, 20:22
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження.

Насамперед хочемо звернути Вашу увагу, що Банк не порушував чинного законодавства та дотримується рекомендацій Національного Банку України, виконуючи свої зобов'язання у повній відповідності. Механізм кредитування в Банку тісно пов'язаний з іншими банківськими програмами (депозити та ін.), неповернення наданого кредиту, відсотків та винагород може негативно позначитися на функціонуванні Банку в цілому.

Розуміючи ситуацію, що відбулася, ми пішли назустріч Клієнтам і надали кредитні канікули з перенесенням обов'язкового платежу. У разі не внесення жодних платежів пеня та штрафи не нараховуються, невнесення платежу не впливатиме і на Вашу кредитну історію. Але при цьому інші умови договору залишаються незмінними, тобто нарахування та списання відсотків проводиться у стандартному режимі.
Ми просимо Вас погашати заборгованість у міру Ваших фінансових можливостей та разом з Вами сподіваємося на якнайшвидшу стабілізацію ситуації в нашій країні.
Y13 5 квітня 2022, 15:12
Банк в той час, коли в країні війна, продовжує списувати відсотки за кредитами одразу за 3 місяці(аргументуючи це обманним шляхом як кредитні канікули)
На прохання млн клієнтів знизити % ставку,ігнорують всі заявки, в той час коли всі банки вже зменшили і пішли назустріч своїм клієнтам.
Ганьба такому банку!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 квітня 2022, 15:32
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження.
Насамперед хочемо звернути Вашу увагу, що Банк не порушував чинного законодавства та дотримується рекомендацій Національного Банку України, виконуючи свої зобов'язання у повній відповідності. Механізм кредитування в Банку тісно пов'язаний з іншими банківськими програмами (депозити та ін.), неповернення наданого кредиту, відсотків та винагород може негативно позначитися на функціонуванні Банку в цілому.
Розуміючи ситуацію, що відбулася, ми пішли назустріч Клієнтам і надали кредитні канікули з перенесенням обов'язкового платежу. У разі не внесення жодних платежів пеня та штрафи не нараховуються, невнесення платежу не впливатиме і на Вашу кредитну історію. Але при цьому інші умови договору залишаються незмінними, тобто нарахування та списання відсотків проводиться у стандартному режимі.
Ми просимо Вас погашати заборгованість у міру Ваших фінансових можливостей та разом з Вами сподіваємося на якнайшвидшу стабілізацію ситуації в нашій країні.
Vitok 5 квітня 2022, 14:21
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Добрий день, скажіть що це за хамовитий, не адекватний і не кваліфікований «Регіональний Директор А-Банку — Тернопільська РД» «Угрин Ірина Миколаївна» сидить??? Хамить і ображає клієнта, три рази мені відкривала доларовий депозит і друкувала договори (що мені аж надоїло їх перечитувати), усно мені розказувала про різні умови цього депозиту і постійно ці «умови» в неї змінювались. Потім мені голову морочила куда мають падати % і сам депозит, спочатку на поточний рахунок, а потім все поміняла і сказала що на картку. Вона взагалі не розуміла про що я з нею говорю. А потім в добавок сказала що я порушую правила клієнта банку і погрожувала мені охороною. І коли я сказав що визивайте охорону будемо розбиратись, вона притихла. Це так тепер банк відноситься до своїх клієнтів??? Я вже є вашим клієнтом мінімум 7р і такого хамського відношення ще не зустрічав у вашому банку і перший раз почув що я порушую правила клієнта вашого банку (з якими мене ніхто, ніде не ознайомлював.) І в добавок сказала своїм працівникам, щоб вони мені сказали, що за те що я написав на неї скаргу, банк може мені відмовити в обслуговувані. Якщо ви в цій ситуації не розберетись то я звернусь в НБУ — хай вони розберуться чи законні її дії і банка, щодо відмови в моєму обслуговуванні. І це під час воєнного стану, де я просто хотів відкрити доларовий депозит.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 квітня 2022, 16:12
Доброго дня! Ми завжди детально інформуємо Клієнта, при обслуговуванні в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, в тому числі й з умовами відкриття депозитних вкладів, нарахування відсотків, а ще, доречі, і з умовами системи гарантування вкладів фізичних осіб, оскільки розуміємо як це важливо відкривати вклад і володіти детальними умовами. Також надаємо умови, тарифи та інформацію для ознайомлення в додатку і на сайті.

Звертаємо Вашу увагу, що Співробітник зобов'язаний надати Вам повну інформацію про умови й відкриття вкладів і саме це і намагався робити. З Умовами й правилами обслуговування в А-Банку Ви маєте можливість ознайомитися на етапі підписання анкети про приєднання до зазначених умов при відкритті рахунку в Банку і ми маємо для Вас цю інформацію за посиланням: https://a-bank.com.ua/terms. Ми завжди з повагою відносимося до кожного Клієнта. Тож детально перевіримо інформацію за Вашим зверненням до відділення Банку і Керівництвом буде вжито заходи щодо зазначеної ситуації.

Приносимо вибачення та сподіваємось, що вона не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
alekc1960 4 квітня 2022, 17:20
С 1 апреля (без предупреждения) банк наложил запрет на перевод с виртуальной кредитной карточки на карты других банков.
Я всегда пользовался кредитными средствами и в первых числах каждого месяца погашал задолженность (вместо 62 дней)
Сегодня попробывал оплатить на prom.ua через промОплату оплатить товар тоже не прошел.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 квітня 2022, 20:46
Добрый день!
В связи с ситуацией в стране, мы были вынуждены ввести ряд ограничений по кредитным картам. Действительно, перевод кредитных средств с карты на карту, а так же снятие наличных — временно ограничено. На данный момент, кредитными средствами можно пользоваться, в пределах доступного баланса, для оплаты в торговых точках, включая оплату в интернете, проведения коммунальных платежей, а так же пополнение мобильного.
Вместе с Вами надеемся на стабилизацию ситуации.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksiy533 3 квітня 2022, 19:48
Были трудности с документами и карту заблокировали😔
Позвонив в поддержку неожиданно быстро ответил оператор 🤨🧐👍
И мою проблему решили буквально за 10 минут в телефоном режиме 💪
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 квітня 2022, 19:58
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! 😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 квітня 2022, 9:34
Отзыв не засчитан (на 06.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дима Нечепура 3 квітня 2022, 13:43
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Звенигородська, 1
Я надеялся на помощь от етого банка, но после того как узнал что во время войны они начяли начислять проценты, каким образом людям отдавай, люди остался без роботы и без средста на жизнь.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 квітня 2022, 14:59
Добрый день!
Понимая ситуацию, которая произошла мы пошли навстречу Клиентам и предоставили кредитные каникулы с переносом обязательного платежа. В случае не внесения никаких платежей пеня и штрафы не начисляются, невнесение платежа не будет влиять и на Вашу кредитную историю. Но при этом другие условия договора остаются неизменными, то есть начисление и списание процентов производится в стандартном режиме.

Мы просим Вас погашать задолженность в меру Ваших финансовых возможностей и вместе с Вами надеемся на скорейшую стабилизацию ситуации в нашей стране.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.8
USD 40.4 41.2
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.8
USD 40.4 41.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝