Курс валютв Абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42 | 42.8 |
USD | 39.2 | 39.8 |
Всі курси банку |
Відділення Абанку: Київ, провул. Музейний, 2
Адреса:
Київ, провул. Музейний, 2
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
30 січня 2024, 18:27
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Після закінчення перевірки, Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами, згідно Умов та правил, розділ 1 Загальне, п. 3. Права та обов'язки сторін, п.п. 3.3.25.3.
Щодо повернення коштів за доставку карток, закордон, така можливість відсутня, оскільки Ви користувались картками, з моменту доставки до прийнятого Банком рішення.
Не рекомендовано даний банк для співпраці, тиждень тому 24.01 я надіслала собі грошовий переказ з банку іншої країни. Сьогодні вже 30.01 грошей немає, і не бачать в банку. Це просто крадіжка, бо інакше я не знаю як це назвати. Банк відправник надає платіжний ордер, і каже що платіж надіслано в мій банк. Але в моєму, А банку його не бачать і кажуть немає. Прошу прийняти міри що до того що банк навмисно затримує гроші клієнта. Це якесь свавілля зараз в банківській сфері. І прошу нарешті віддайте мої гроші і зарахуйте на рахунок.
Коментарі (13)
Ответ банка
30 січня 2024, 15:31
Доброго дня!
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Нам прикро, що Вам довелося зіткнутися з описаною ситуацією. В даному випадку, при відправці переказу було вказано некоректні реквізити, тому платіж дійсно не надійшов в Абанк, про що Вам було повідомлено нашим Співробітником, в телефонній розмові.
Намагаємось відшукати платіж без запитуваного протоколу МТ103, повідомимо про подальші дії, додатково.
Цікавий банк, реєструєшся відкриєш карту лімітів не надають, а закриваєш то беруть відсилають в УБКІ що був кредит, ви там при сувоєму розумі?🤔 Відкривав два раза не давали ліміт, то я і закривав бо у мене є і пенсійна і зарплатна картки, а вони мені кредити малюють і кредитний рейтинг псують, ви напишіть зразу у нас дебетові картки і не компасуйте людям мізки, ні в одному банку такого не бачив, щоб так людям гадив👎
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Коментарі (4)
Не рекомендую, не хочуть вирішувати це питання, хоча в УБКІ мені сказали що це банк такі дані подає…
Ответ банка
18 травня 2023, 16:33
Доброго дня!
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Дякуємо за прийнятий дзвінок.
Рішення щодо надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт постійно переглядається та може бути збільшений з часом, про що Вас буде повідомлено додатково.
Якщо у Вас відкрито кредитну картку, Банк передає інформацію, в УБКІ, про її наявність, навіть за відсутності кредитного ліміту.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Дали годину на те, щоб перерахував кошти і «вирішили розірвати стосунки».
Ок, розірвати я не проти, але ставлення жахливе.
Перед тим замовляв доставку карток закордон, доставили 2 картки за 600 грн. Зараз ними користуватися не можу через рішення банка, просив повернути кошти, бо послуги мені вже не надають і цими картками користуватися не можу. Кошти не повернули.