×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Попал на мошенничество
Скинул деньги на Абанк, начал оплачивать, перед проведением платежа мне так же позвонили с службы безопасности Абанка и сказали, что сайт похож на мошеннический. заблокировали карту, отправили заявку на гарячую линию мошенничества, обратную связь долго ждать не пришлось — 13 минут если быть точным, перезвонили, разблокировали карты и приложение, посоветовали покупать товары в других магазинах.
В целом очень доволен банком и ситуацей, что спасли мои деньги и быстро решили вопрос.
Коментарі (1)
Подяка співробітнику А-Банку
Написати коментар
А-банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Повернення коштів
Відповіли зразу же, розповів про проблему, вирішили впродовж декількох годин, хоча оплату робив більше місяця назад.
Привітні і дуже вічливі.
Дякую за допомогу у моєму питанні.
Написати коментар
Карта 5169 1551 1043 1077 мошенника c Трейдер👨💻, инвестор💰, IT предприниматель📲
Канал собрал много подписчиков (около 57000), за счет публикации новостной ленты (около 3мес). После этого стал рекламировать заработок на бирже, трейдерство.
Схема обмана — пишешь администратору Алексею, после чего он высылает карточку куда нужно перевести деньги (мин 2000грн). Через 2−6 ч он сообщает, что сумма инвестиций увеличена примерно в 10 раз, и просит карточку куда перевести деньги. Но тут возникает проблема, чтобы вывести деньги на карточку, нужно оплатить комиссию в размере 13% от всей суммы. Если не платишь, он блокирует вас, если платишь, он блокирует вас.
Написати коментар
Шахраї на фейсбуці
5169 1551 2425 2956
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію.
Коментарі (2)
Блокування карти коли заманеться
Коментарі (5)
4323 3473 6030 3322 карта шахраїв!!!
Коментарі (9)
Приємно вражений якістю обслуговування
Співробітники банку оперативно знайшли мені зарядку яка підходила до мого телефону.
Також в касі були дрібні доларові купюри і я зміг отримати депозит повністю на руки.
Після того я ще знімав гривні з поточного рахунку і касир підказав мені як зменшити комісію моно банку при знятті готівки з поточного рахунку (притому що це комісія моно, а не їх банку) а також як можна подвоїти денний ліміт на зняття використовуючи білу карту моно банку.
В останні півроку мені довелось користуватися послугами в 10-ти різних банках і відвідувати їх виділення.
І в моєму персональному рейтингу відділення А-банку на вул.Під дубом це явний лідер (ще з неабияким відривом) в якості обслуговування.
Написати коментар
Проблема с снятием денег
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Написати коментар
Не можу отримати свої кошти
Коментарі (2)
Друзі це жах
Я ПРОСТО ХОЧУ ПОПОВНЮВАТИ СВОЇ КАРТИ В КАСІ І БІЛЬШЕ НІЧОГО МЕНІ НЕ ПОТРІБНО
Саме тому я віддаю свій вибір monobank, а не вам
Ми прагнемо, щоб відвідування наших відділень було комфортним. Мета наших Співробітників лише ознайомити Вас, як клієнта про наявність нових продуктів та у разі зацікавленості допомогти у їх оформлені.
Перепрошуємо, якщо у Вас залишились негативні емоції після відвідування відділення та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Написати коментар
видали долари 1996 року, які не де не приймають, та не хотіли міняти
Хотіла обміняти з чеком видачі. Банк відмовив та ще сказав що такі купюри не видавали.
Хотіла викликати поліцію, камери відмовились показувати.
Касир Верещак Поліна Сергіївна
Крч зіпсували настрій і нерви. Мені прийшлось покласти їх знову на карту і ще тепер повинна платити комісію!!!
А-банк завжди працює тільки з купюрами в належному стані. Пошкоджених купюр в обігу банку немає, так як ми не працюємо з інкасо. При отриманні купюр, не відходячи від каси, Ви можете переглянути купюри та у разі зауважень змінити їх на інші.
З нашого боку зауважень до купюри немає. Купюру касир прийняв для поповнення картки. Комісія за таку операцію відсутня. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
Коментарі (7)
Дитині 3 тижні як заблокували карту і єдина відповідь: «ми з вами зв’яжемось»
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Ми неоднаразово намагались зв‘язатись з клієнтом, але на жаль, клієнт не виходив на зв‘язок.
Наразі питання знаходиться в роботі. Після його вирішення клієнта проінформують.
Коментарі (7)
Подяка Евгений.
Написати коментар
Високий рівень обслуговування у відділенні банку у м. Харків, проспект Гагаріна, 26
Наголошую, саме про це відділення, бо є винятки.
Написати коментар
👍
Дуже професійні та орієнтовані, коли б не прийдеш — завжди розповідають про фішки та новини банку.
Це дуже приємно!!!
Я прийшов обслуговуватися як клієнт монобанку, дуже сподобалось і вирішив відкрити карту.
Зовсів не пошкодував про це рішення.
Рекомендую!!!
Написати коментар
Неповага до клієнтів
Ми не зупиняємося на досягнутому, тому постійно вдосконалюємо та розширюємо функції нашого застосунку ABank24.
На жаль, 03.04.2023 в нас виникла технічна складність зі входом у застосунок. Повірте для нас це також критично, оскільки ми розуміли, що могли підвести наших клієнтів. Перепрошуємо, якщо через це у Вас виникли незручності. Наразі застосунок працює стабільно.
Стосовно надання кредитування, рішення приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Інформація постійно аналізується та згодом ліміт може бути надано, про що Вам повідомили.
Нам дуже прикро, що Ви все ж таки прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Пользуюсь услугами банка пол года
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий дзвінок.
Рішення щодо ліміту приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Наразі, питання з наданням кредитного ліміту вирішено.
Бажаємо Вам приємного користування. 😊🍏
Написати коментар
Банк заблокував мої рахунки
Це більше загальний відгук, але пишу його про А-банк, тому що на даний час питання не вирішене з цим банком.
Я мешкаю на окупованій території в Херсонській області. Ще в лютому ПриватБанк розірвав зі мною угоду та закрив мої рахунки. Більше місяця я спілкувалася з ПриватБанком, щоб отримати залишок своїх коштів на рахунок А-Банку. Клієнтом А-банку я вже рік. За рік у мене було близько 6 надходження на карту: три надходження зі своєї карти Приват ще рік тому кожне близько 1500грн., одне надходження у лютому 1500грн. надіслала сестра, у березні зі свого рахунку Ощадбанка я перевела 1600грн. та останнє надходження — це залишок моїх коштів з ПриватБанку, там вже коштів побільше — накопичені пенсії по втраті годувальника, соц.виплати та допомога ООН. І як тільки зайшли останні кошти, А-Банк заблокував мої рахунки з вимогою надати відомості про надходження. Я надала пояснення на електронну пошту. За тиждень отримала відповідь, як і ПриватБанк, А-банк розриває зі мною відносини згідно 1ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму
та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», я для них ризиковий Клієнт. Тепер питання: де є підстава відмивання коштів? Це мені знову переводити кошти до іншого банку. А де гарантія, що наступний банк мені їх не заблокує?
Так в мене і немає більше рахунків в банках. До кого тепер звертатися, я вже не розумію.
Я знаходжусь на окупованій території. Відкрити віртуальні картки в інших банках я не можу, немає зв’язку для отримання підтвердження смс та дзвінка, або через Дію. Авторизація в Дії тільки через банк, і так по колу.
Що за ставлення банків до людей, що знаходяться в окупації?
На адресу Вашої електронної пошти було відправлено повідомлення з інформацією і причинами розірвання відносин 04.04.2023. Просимо надати відповідь на даний лист і кошти будуть перераховані на карту іншого банку протягом 5-ти робочих днів після отримання заяви.
Коментарі (2)