Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KropiwaDima 5 травня 2022, 18:20
Все было очень, быстро, четко, и понятно, огромное спасибо 🖤
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 травня 2022, 18:25
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно.😊
12345xc 5 травня 2022, 13:14
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсона, 30
Щиро вдячні за добросовісну працю Керівнику Херсонського відділення А-Банку А282 Дмитрик Валентині та всьому колективу.
Ви справжні професіонали, а головне — просто хороші люди!
Спасибі за Вашу турботу, чуйність Ваших сердець, індивідуальний підхід до кожного клієнта, незважаючи на такі складні умови, в яких ми опинилися. Бажаємо всього самого хорошого, а головне — мирного неба, здоров’я, любові, сил, великих можливостей, удачі!

Жителі м. Херсона.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 травня 2022, 22:01
Працюємо для вас. Мирного неба!
Проблема вирішена
Сергей Доброхотов 4 травня 2022, 13:45
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Гагаріна, 102
Оформил долларовый депозит, пополнял его и тут решил снять, в итоге снятие было с комиссией. Комиссия была больше, чем все проценты по капитализации. Оказалось, что я снял деньги с «зеленой карты», а «желтую карту» мне забыли открыть. В итоге оформил еще один депозит, чтоб остаток на депозит зачисллилсяся на нужную карту. В кассе не предупредили о комиссии, на гарячей линии сказали что я сам виноват, что снимал с зеленой.ну да, а про то что желтую карту сотрудники не оформили ни слова. Мой негатив никак не погасили, поэтому крайне не рекомендую банк для депозитов.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 травня 2022, 15:56
Добрый день! По депозитам в нашем Банке нет комиссии. Указанная Вами комиссия в размере 1% от суммы снятия предусмотрена только в том случае, если Вы выполняете снятие собственных средств, которые были выплачены с депозита на карту «Зелена», данная информация доступна в приложении АБанк24 в разделе «Тарифы» а также на нашем сайте по этой ссылке: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf. Без комиссии есть возможность получить средства по вкладу в любом отделении А-Банка или с помощью зачисления средств на карту «Жовта», которую Вы можете получить абсолютно бесплатно в нужной Вам валюте в несколько кликов в АБанк24, для дальнейшего снятия без комиссии. Надеемся, что она не повлияет на дальнейшее сотрудничество с Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoria1195 4 травня 2022, 12:51
Намагалася через Інтернет придбати квиток на автобус і наткнулась на «липовий» сайт. Через кілька хвилин почало списувати гроші (за хвилину приблизно 4 списання). Одразу заблокувала картку і зв’язалася з банком щоб повернути гроші. Відповідь банку «Ви самі ж вводили картку, то самі і винні, банк ні до чого». І не хвилює що були шахраї, що я не підтверджувала
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 4 травня 2022, 18:47
Добрый день! Сожалеем, что произошла данная ситуация.
В данном случае мы видим, что операции по Вашей карте были подтверждены с помощью токенезации карты через сервис ApplePay, т.к. Вы ввели пароль для активации карты, тем самым передав данные карты мошенническому сайту.
К сожалению, повлиять на возврат данных платежей у нас отсутствует возможность, т.к. оплата была произведена через сторонний сервис.
Рекомендуем Вам обращаться в правоохранительные органы для написания заявления и дополнительно в службу поддержки сервиса на котором совершалась оплата для возврата средств.
Со своей стороны мы так же зафиксировали Вашу жалобу на мошенничество и отправили запрос сервису для того что бы определить конечного получателя средств и предоставить всю необходимую информацию по запросу полиции.
Andry22 3 травня 2022, 16:33
Хотів замовити довідку про відсутність заборгованості.
Но оператор Валентина в чаті написала, що довідку про відсутність заборгованості видає УБКІ,і нічим не може допомогти,і наголосила що банк таких довідки не дає.
Серйозно, довідку про відсутність заборгованості перед банком видає УБКІ?
Наскільки я знаю це не правда.
Ну дуже некомпетентна підтримка в чатах
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 травня 2022, 18:56
Доброго дня! В нашому Банку довідку також можливо отримати в АБанк24-web. Для цього потрібно зайти в розділ «Ще» далі «Довідки» та після «Довідка про наявність/відсутність заборгованості в Банку». Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми будемо раді розібратись в ситуації та перевірити діалог. Зробимо все можливе, щоб надалі отримувати від Вас лише позитивні відгуки та високі оцінки!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kk777 3 травня 2022, 14:09
Благодарю сотрудника за помощь в решении вопроса, очень профессиональный работник, быстро помог найти цепочку событий.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 3 травня 2022, 17:07
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы рады, что Вы оценили работу наших Сотрудников. 😊🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2022, 19:07
Отзыв не засчитан (на 05.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiborg35454 1 травня 2022, 22:34
Быстро и понятно объяснили, что нужно сделать чтобы, открыть карту быстро без каких-либо проблем
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 2 травня 2022, 8:28
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Рады, что Вы с нами! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 травня 2022, 9:21
Отзыв не засчитан (на 05.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Елена Онищенко 30 квітня 2022, 14:20
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Хрещатик, 190
Обслуживаюсь в А-Банке очень давно, также пользуюсь кредитной картой этого банка. Ранее никаких нареканий не было, моя история в банке идеальная.
НО… Учитывая, что сейчас в Украине война, что есть клиенты, которые сейчас оказались в тяжёлой финансовой ситуации, а многие просто физически не могут добраться до отделения, — я считаю А-Банк должен был с пониманием отнестись к своим клиентам, снизить ставки, рассмотреть вопрос рассрочки или хотя бы предупредить клиента об изменениях в обслуживании. Что же делает А-Банк!!! А-Банк вначале войны пропиарился, что дадут отсрочку по платежам, что штрафы и пени не будут начислены. А сейчас разводят своих клиентов по-полной! На каком основании были подняты проценты в 2 раза? Это Вы так поддерживаете людей, пользуясь моментом, что сейчас людям не до беготни по банкам?
Я — волонтёр, я оставила все свои дела, осталась вообще без доходов. Моим долгом сейчас принести как можно больше пользы нашим ребятам, которые воюют за мир в нашей стране. У меня нет выходных, я тяжело тружусь с 8,00 до 20,00. И когда сегодня (суббота) я вырвалась, чтобы закрыть карту и забыть про А-Банк, как про страшный сон — я не нашла ни одного работающего отделения! Позвонив на горячую линию — в ответ услышала «что в связи с праздничными днями отделения банков не работают»! С какими праздничными днями??? Вы что там День трудящихся празднуете? Перешли на бок сепаратистов? ПОЗОР!!! Хочу закрыть долг, насчитанные двойные проценты, выбросить карту и забыть что такой банк существует! Подавитесь!!!
Считаю Банк, который наживается в военное время на своих клиентах, — сепаратистским Банком!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 30 квітня 2022, 17:49
Добрый день! Нам жаль, что у Вас сложилось такое впечатление.
Банк не нарушал действующее законодательство и следует рекомендациям Национального Банка Украины, выполняя свои обязательства в полном соответствии. Механизм кредитования в Банке тесно связан с другими банковскими программами (депозиты и др.), невозврат предоставленного кредита, процентов и вознаграждений может негативно отразиться на функционировании Банка в целом.
Понимая ситуацию, которая произошла мы пошли навстречу Клиентам и предоставили кредитные каникулы с переносом обязательного платежа. В случае не внесения никаких платежей пеня и штрафы не начисляются, невнесение платежа не будет влиять и на Вашу кредитную историю. Но при этом другие условия договора остаются неизменными, то есть начисление и списание процентов производится в стандартном режиме.
Мы просим Вас погашать задолженность в меру Ваших финансовых возможностей и вместе с Вами надеемся на скорейшую стабилизацию ситуации в нашей стране.
Проблема вирішена
Евгений Белый 30 квітня 2022, 8:36
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Хрещатик, 190
Заморозили вхідний Swift переказ з-за кордону на 1850 доларів. Пославшись при цьому на Постанову Правління Національного банку України від 20 квітня 2022 року № 78 «Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 24 лютого 2022 року № 18». Що як на мене являється повним ідіотизмом, адже в цій постанові йдеть виключно про вихідні опереації. Яке відношення до цього має переказ який надійшов мені, для мене загадка. Просять щоб відправник коштів надав довідку про доходи. Не зрозуміло куди він її має надати, і мені не зрозуміло чи взагалі вдасться її отримати, адже він за кордоном. Повернути платіж назад теж відмовилися, заявивши що банк відправник має звернитися до них з відповідним зверненням. Яким зверненням? Вони вам листа мають написати? Також банк просто не попередив мене про це, банки Mono та Приват без проблем приймають цi переводи.Одже зробив висновок, що хтось вирішив проявити ініціативу, не розібравшись навіть як грамотно обгрунтувати свої дії. Вкрай не рекомендую мати хоч якісь справи з цим банком.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 30 квітня 2022, 12:27
Доброго дня! Постановою НБУ № 78 від 22.04.2022р. внесені зміни в Постанову НБУ № 18 від 24.02.2022р., якими Національний банк запроваджує додаткові заходи для запобігання непродуктивному відтоку капіталу, а саме — здійснення операцій «quasi cash» із гривневих рахунків клієнтів з 20.04.2022р. тимчасово обмежено.
Нагадуємо, що Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу, тому він має повне право потребувати від клієнта додаткову інформацію щодо джерел зарубіжних коштів відправника, що і було в цьому випадку.
Наші Спеціалісти детально перевірять інформацію по Вашому переказу і за результатом зв'яжуться з Вами.
Stepka79 29 квітня 2022, 22:22
Есть наличные в кассе. Сегодня пришлось обойти немало банков, что бы понять, что половина из них мне не поможет, наверное клиенты им не нужны, их политика. Договорился получить перевод в долларах, но их же хочется получить наличными. Пока сказали, что если будет валюта, то выдадут, ну не без минуса — это лимит в 100 тысяч. Оператор хоть объяснил почему так, буду пробоваться получать перевод, напишу, как получится
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 30 квітня 2022, 12:24
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Если у Вас будет выплата перевода наличными в кассе отделения, то Вы можете получить нужную Вам сумму в полном объеме при ее наличии в кассе. Если выплата выполнена на Вашу валютную карту, то согласно постановлению НБУ №18 от 24.02.2022, снятие с нее на данный момент ограничено выдачей собственных средств в экв. 100 тыс. грн в день. Надеемся, что Вы сможете сразу получить нужную Вам сумму! Если возникнут вопросы — всегда будем рады помочь в личном сообщении! 🍏😊
Отделение 71 г. Бердянск работает в тяжелейших условиях в течение последнего месяца. Другие банки бросили своих клиентов, закрывшись. Персонал смог наладить работу, вежливо обслуживает посетителей, решает все проблемы: с наличкой, с картами, со связью. Моя семья благодарна сотрудникам отделения. Люди действительно благодаря им смогут выжить в этих условиях. Спасибо профессионалам!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 30 квітня 2022, 8:50
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы рады, что Вы оценили работу наших сотрудников. Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonid24 29 квітня 2022, 17:18
Доброго дня. Підкажіть, будь- ласка куди треба звертатися…оформив заявку на допомогу в 6500 грн через дію ще 27 березня, в дії мені її одобрили, прив’язав на виплату карту, А Банку…досі виплати немає…мої колеги оформили зі мною в один день, але на інші банки, вони вже ці кошти і розтратили), А мені не приходять… Робив оновлення застосунку що дії, що банку, але все марно
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 29 квітня 2022, 17:40
Доброго дня!
Всім хто в березні успішно подав заявку і не отримав виплату — кошти по заявці ще не надійшли в Бнк для зарахування.
Щойно кошти надійдуть в Банк, на Вашу картку «єПідтримка» буде зараховано 6500 грн.
Очікуйте повідомлення про зарахування. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Domadanar 29 квітня 2022, 14:37
Берет предоплату за вещи и блокирует, некоем случае не верьте и ничего не переводите!
ФИО-Анастасия Викторовна К
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 29 квітня 2022, 16:08
Добрый день! Спасибо за сигнал, зафиксировали информацию. Мы рекомендуем Вам обратиться в правоохранительные органы для написания заявления.
Nimfa17 29 квітня 2022, 12:05
Хочу поблагодарить управляющую отделения 71 г. Бердянска Наталью Викторовну за эффективную организацию работы с клиентами. Она вместе со своей командой наладила работу отделения по всем направлениям. Девочки особенно внимательны с пенсионерами, помогают им со смартфонами. Профессионализм на высоком уровне!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 29 квітня 2022, 12:35
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Рады, что Вы с нами! 🍏😊
Проблема вирішена
cmpunk 28 квітня 2022, 18:13
Так як термін депозиту закінчується, звернувся в підтримку для бронювання валюти у відділення, на що відповіли спочатку що мають валюту для виплат депозитів, але коли запитав у якому відділенні є валюта відповіли «за наявності валюти в касі»
У яких відділеннях, яка сума не відповідають, тобто для зняття ВЛАСНИХ коштів потрібно обїхати всі працюючі відділення (які звісно працюють з 10.00 до 15.00), вистояти черги і тоді можливо (а можливо ні) вдасться забрати свої кошти
Банк не виконує своїх зобов’язань перед клієнтом, не шукає шляхів вирішення проблеми та списує на все підряд, аби не віддати кошти.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 28 квітня 2022, 20:16
Доброго дня!
Щоб отримати валютний депозит не обов'язкового звертатися до відділення. Ви можете зарахувати кошти на Вашу картку та при можливості отримати готівку. Дійсно, на разі готівка у відділеннях потрапляє лише від обороту, тому наші фахівці радили уточнювати інформацію про наявність готівки саме у відділеннях Банку. Ми зв'яжемось з Вами для вирішення питання.
Проблема вирішена
100to2000eurUSD 26 квітня 2022, 18:34
Заморозили вхідний Swift переказ з-за кордону майже на 1000 доларів. Пославшись при цьому на Постанову Правління Національного банку України від 20 квітня 2022 року № 78 «Про внесення зміни до постанови Правління Національного банку України від 24 лютого 2022 року № 18». Що як на мене являється повним ідіотизмом, адже в цій постанові йдеть виключно про вихідні опереації. Яке відношення до цього має переказ який надійшов мені, для мене загадка. Просять щоб відправник коштів надав довідку про доходи. Не зрозуміло куди він її має надати, і мені не зрозуміло чи взагалі вдасться її отримати, адже він за кордоном. Повернути платіж назад теж відмовилися, заявивши що банк відправник має звернитися до них з відповідним зверненням. Яким зверненням? Вони вам листа мають написати? Одже зробив висновок, що хтось вирішив проявити ініціативу, не розібравшись навіть як грамотно обгрунтувати свої дії. Вкрай не рекомендую мати хоч якісь справи з цим банком.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 квітня 2022, 16:23
Доброго дня!
Постановою НБУ № 78 від 22.04.2022р. внесені зміни в Постанову НБУ № 18 від 24.02.2022р., якими Національний банк запроваджує додаткові заходи для запобігання непродуктивному відтоку капіталу, а саме — здійснення операцій «quasi cash» із гривневих рахунків клієнтів з 20.04.2022р. тимчасово обмежено.
Нагадуємо, що Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу, тому він має повне право потребувати від клієнта додаткову інформацію щодо джерел зарубіжних коштів відправника, що і було в цьому випадку, тому що операція переказу коштів від відправника до одержувача була повторна.
Ми йдемо Вам назустріч та зарахуємо кошти на Ваш рахунок, однак при подальших платежах Банк не зможе зарахувати перекази, якщо кошти будуть надіслані на закордонні рахунки з порушенням чинного законодавства України.
Проблема вирішена
antonf 26 квітня 2022, 12:53
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Выдают кривые купюры которые потом назад же не принимают.

25.04.2022 в кассе выдали 1000$, 10 купюр по 100$.
в тот же день поехал поменять в обменнике.

Обменник одну купюру забраковал, якобы она стиранная и им там в приборе видно.
ну ок, пошел в другой обменник, третий — ситуация аналогичная — не принимают.

26.04.2022 пошел обратно к ним в отделение, чтоб или поменяли купюру на другую или поменяли на гривну раз других нет.

Кассир начала говорить, что выдавала не «она лично» и вообще на купюре не написано где ее выдали (ну вы поняли настрой). Начала говорить что банк ПУМБ и Приват работают с ветхой, говорю — ну классно устроились, выдавать купюры которые сами же потом назад не принимают.

Начали говорить надо же на месте проверять, а как проверять? я обычный человек пришел в отделение, что выдали то и выдали, как я глазами могу ультрафиолетом посмотреть на купюру нормальная она или стиранная/ветхая. ну да немного выглядит как потасканная, но зачем тогда такую выдавать?

Итог такой — отделение в г. Днепр, пр. Слобожанский 91 А-Банка обманывает клиентов, выдавая им старые/потасканные купюры которые потом назад не принимают и отсылают клиентов куда по дальше.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 квітня 2022, 17:54
Добрый день!
При получении средств в кассе, Вы как Клиент, можете проверить точную сумму выданных Вам средств и качество полученных купюр не отходя от кассы. В случае, если состояние купюр вызывает замечание, Вы можете обратиться к Сотрудникам с требованием обмена купюр, также не отходя от кассы.
Касательно отказа, то кассир оценивает купюру, которые вы предлагаете к обмену и принимает решение об обмене.
Наш Банк не работает с инкассо. Поэтому, иностранную валюту мы принимаем только в надлежащем состоянии. К сожалению, если валюта имеет дефекты, что в дальнейшем делает невозможным ее реализацию, то кассир может отказать в ее приеме согласно сообщению НБУ № Э.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на Ваше дальнейшее обслуживание.
51210319 23 квітня 2022, 10:51
З технічних причин проведення регламентних робіт на стороні банку, переказ з картки на картку, було повернуто за вказаним терміном… Нічого немає ідеального у житті, але я ціную правду та своєчасну відповідь підтримки А-Банк… Все роблять спеціалісти, по-людськи… Хто ще користувався послугами А-Банк, спробуйте, зв’язок з оператором через наприклад, Вайбер, швидкий, допомога та відповіді на питання своєчасно…
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 квітня 2022, 11:12
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Бардюк 22 квітня 2022, 12:23
Ось одна із ваших клієнток, Oлх шахрайка Коганова Анна. ОБМАН НА ПРЕДОПЛАТУ!!! МАЄ БАГАТО ПОЗИТИВНИХ ВІДГУКІВ, АЛЕ ОЛХ ДОСТАВКОЮ ВІДПРАВЛЯТИ ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ.Номер картки 5375 — 2352 — 1170 — 3077 (А-БАНК).
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 квітня 2022, 13:15
Доброго дня! Позиція Банку в цьому питані категорична, ми проти шахрайства, для цього у нас проводяться постійні перевірки сумнівних платежів, а для кожного Клієнта і також для гостей нашого офіційного сайту у нас є окремі та доступні для кожного інструкції безпеки, з якими можете ознайомитись і Ви за цим посиланням: https://a-bank.com.ua/security. Зі свого боку ми зафіксували факт шахрайства і Банком було вжито заходів. Також радимо звернутися до поліції для фіксації заяви про шахрайство. Будемо раді сприяти розслідуванню та допомогти в поверненні Ваших коштів. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь у приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Владислав Беляев 21 квітня 2022, 18:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Вчера, 20 апреля, получил пластиковую жёлтую карту в этом банке, пополнил её за 3900 (раньше была виртуальная), пошёл в магазин, не смог расплатиться — карта заблокирована, транзакции требуют дополнительной проверки, позвонил, сказали идёт какое-то расследование и со мной свяжутся в течении 3х дней, чтобы там не было, но карту я пополнил сам, а они заявляют, что подал жалобу отправитель о неподтвержденными операции со своей карты на мою, но причём тут средства, которые на счёт закинул я сам с карты брата, который может подтвердить данную операцию, какое отношение к этому всему имеют мои средства и почему мне не дают ими воспользоваться?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 квітня 2022, 20:20
Добрый день! Если в Банк поступают жалобы от отправителей средств о не подтверждении переводов на карту получателя, карта может быть временно ограничена до подтверждения и выяснения операций. Будем рады помочь Вам и предоставить дальнейшие рекомендации. Уже связались с Вами и дополнительно уведомим по результату решения!

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.2 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝