Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Olenochka 1 жовтня 2024, 22:07
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 35/37
Поклала за внутрішньобанківською довіреністю готівку в євро на рахунок невістки, яка за кордоном. Сума до 70000грн в еквіваленті. Просиділа у відділенні декілька годин виясняючи як покласти, щоб не було ускладнень. Ледве не божились, що таку суму не потрібно підтверджувати. Були лагідні і доброзичливі. Поклала гроші — їх в той же день заблокували. Невістка дізналась про це через 13 лише днів, бо до того щось купляла з тієї картки і не знала про блокіровку. Сповістили лише в застосунку під приводом сумнівних банківських операцій.
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 жовтня 2024, 13:31
Добрий день!

Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.

У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Проблема вирішена
NikaM77 1 жовтня 2024, 13:27
А-банк наверное самый отстойный банк, вчера заблокировал карту и не возвращает деньги. Связи с оператором нет никакой, только тупой бот спамящий одно и тоже. Я безработная (какие нафик документы???), деньги перечислили родственники, чтобы я долги всем вернула. и Этот мошеннический банк заблокировал деньги!!! Сумма смешная, значительно меньше 150тыс, платежей за месяц тоже минимум! И вдруг блок! Даже карту закрыть не могу и перевести деньги в Приватбанк. Просто в наглую воруют деньги!!!

Не связывайтесь с А-банком — это мошенники и ворьё! А у кого есть там деньги немедленно выводите!!! Потому что и вас заблокируют под надуманным предлогом!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 жовтня 2024, 17:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 жовтня 2024, 15:17
Відгук зарахований (на 02.10.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
OlgaKhodko 1 жовтня 2024, 1:33
У мене стався прикрий інцидент, коли я побачила рекламу в соцмережі і спробувала взяти участь в акції щодо косметики. Нібито до річниці компанії вони давали хорошу знижку і фірмову помаду можна було купити за 4 євро. Далі виявилось, що гроші списали і пішли вони на якісь сервіс автомобілей в Лімасолі.

Я ні на що особливо не сподівалась, але написала в саппорт Абанку в телеграмі чи можна відмінити платіж? І запитала які краще зробити подальші кроки — чи варто блокувати картку, адже шахраї отримали мої реквізити і зможуть автоматично списувати з мене різні суми, як дрібні, так і великі. Хоча у мене на рахунку лишалось 600 гривень, та втрачати їх по своїй дурості та дарувати шахраям я не хотіла.

Мені в чаті підтримки привітно відповіла пані Валерія, працівниця Абанку. Ми досить довго спілкувались і заповнили завяку щодо шахрайства. Дівчина була дуже привітна та спокійна, діяла як справжній професіонал. Що мені було особливо мило, під час мого очікування щодо заповнення заявок я отримала повідовлення від Абанку з моїм фінансовим гороскопом. Тобто не полінувались подивитись мою дату народження і прислати мені повідомлення під мій знак гороскопу. Це класно, це про турботу і про тепло. Люблю цей банк вже давно :-)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 жовтня 2024, 9:57
Дякуємо за відгук! Ми завжди прагнемо зробити Ваші моменти з нами особливими та турботливими💚
Проблема вирішена
Lamak222 30 вересня 2024, 16:53
Відділення за адресою: Львів, вул. Бандери С., 43
18.09 — блокують карту
Запитують інформацію з крипто біржі, надсилає все, що тільки просять,
Проходить година мені відказують в обслуговуванні,
В цей самий день надсилаю документи на яку карту надіслати кошти (які лишились на заблоковані карті)
По регламенту обіцяли відпрацювати за 24 годин
Пройшло 24 годин, пишу тепер мені говорять, що перевірять протягом 7 днів, пройшло 7 днів, мені вже просто не відповідають, моя вам порада обходьте цей банк будь якою ціною, він того не вартий
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 жовтня 2024, 9:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. За Вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Maksymbil 29 вересня 2024, 20:05
Я перевів кошти зі свого рахунку в монобанку близько 52 000 гривень. Одразу мій рахунок заблокували і попросили надати підтвердження походження коштів. Сам факт простити підтвердження походження коштів які я перевів зі свого ж боку це абсурд. Але документи я надав, а банк мене не розблоковує і навіть не надає доступу до чату підтримки
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 вересня 2024, 10:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Solomiia123 29 вересня 2024, 18:15
Спеціаліст Неля швидко та якісно допомогла у вирішенні мого питання! Дякую ій за це!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 вересня 2024, 18:19
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені нашим обслуговуванням. Ми цінуємо Ваш вибір і зробимо все можливе, щоб Ви й надалі отримували позитивні враження від нашої роботи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wasilina Smetenko 29 вересня 2024, 10:45
Це саме найлучше місце там де я була бистро все зробили саме на лучше місце де я була в жизні но одне, но я вам вірю що ви будете сюди заходити іменно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 вересня 2024, 11:27
Добрий день!

Ми вдячні за вашу високу оцінку роботи нашого банку. Будемо раді знов і знов бачити Вас в наших відділеннях 💚
Проблема вирішена
Лев Ворническу 28 вересня 2024, 18:43
Неодноразово звертався до цього банку з тим, щоб мені надали реструктуризацію за моїм борогом згідно до законопроекту 9051 від 22.02.2023. Але мені постійно відмовляють, кажуть, щоб до наступного дня закрив усю суму боргу. В мене такої можливості немає. Вони постійно кажуть та пишуть, що передадуть справу до суду (хоча суд вже був), або колекторам. Або починають торгуватися, зменшувати суму внеску до мінімального платежу. Я платив одного разу 1000 грн., після оплати одразу почалися дзвінки з погрозами та вимогами закрити всю суму до наступного дня. Знов торгуються. На мої пояснення, що я не можу кожного дня платити їм гроші, якби була така змога, то віддав би вже давно всю суму, але вони закривають розмову з відмовою від оплати, та надсилають повідомлення з підготовкою передачі справи до суду або колекторам. У законній реструктуризації відмовляють, тільки кажуть, що передадуть звернення, але надалі все теж саме. Ніхто нічого не робить. Тільки телефонують і вимагають внести всю суму до завтра. Одного разу якійсь оператор навіть почала погрожувати, що якщо не заплачу, до мене прийдуть колектори розібратися зі мною. Я знаю злісних неплатників цього банку з сумами 200+ тисяч, яким реструктуризацію надали. В мене сума боргу набагато менша.
Дуже жахливий банк з непрофесійними та некомпетентними «робітниками».
Не раджу його нікому. Вже декілька людей по моїм рекомендаціям не захотіли користуватися послугами та продуктами цієї контори.
Якби вони пішли назустріч, то я б змінив своє ставлення до них та, мабуть, продовжив користуватися їх послугами та продуктами. Але вони вже дістали своїми погрозами та спілкуванням як рОботи, які по колу кажуть одне те й саме.
Не банк, а шарага.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 вересня 2024, 12:18
Добрий день!

Проєкт Закону 9051 про внесення змін до розділу ІV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про споживче кредитування» щодо особливостей нарахування процентів за споживчими кредитами під час воєнного стану передбачає виконання певних вимог.

1) Цей закон не поширюється на осіб, у яких станом на 23 лютого 2022 року вже були прострочені зобов'язання перед банком.
2) Станом на 23 лютого 2022 року за вашим договором вже було ухвалено рішення суду щодо простроченого зобов'язання.

Враховуючи ці обставини, відповідно до законопроєкту 9051, банк, на жаль, не має можливості переглянути умови вашого кредитного договору.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadimka77 28 вересня 2024, 18:20
Была проблема с входом в онлайн-банкинг, которую коснультант Ольга решила очень быстрой и качественно альтернативным путем.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 18:50
Ми вдячні за Вашу підтримку та високу оцінку професіоналізму. Будемо раді новим, можливо ще більш якісним консультаціям 💚
Проблема вирішена
nikod1997 28 вересня 2024, 17:10
Я є клієнтом банку з 2016 року. 21 вересня банк заблокував карту за надходження на неї аж 20000 гривень! Звісно, звернувся до банку в чат, просять надати документи. Збирати документи немає часу, прошу закрити рахунок і повернути кошти. Стандартна процедура: заява, довідка іншого банку з реквізитами для перерахування залишку. Все надав. Чекаю. Проходить тиждень. Знову пишу в чат банка: автовідповідь- «просимо надати документи для закриття рахунку»… Та наче ж надав усе. Телефоную на гарячу лінію: автовідповідач: «просимо надати документи»… Пишу електронного листа на пошту … Відповіді немає… Інших засобів звʼязку з банком немає. Повторно надсилаю документи в чат- заяву, довідку. Увага! Відповідь- «документи прийняті до розгляду»… А те що тиждень пройшов нас не хвилює.))) Добре. Питаю- коли гроші віддасте? Відповідь- «до 1 дня». Знов чекаю.
Пройшло ще два дні… пишу в чат- «ваша заява на розгляді». Чекаємо далі. У понеділок напишу заяву до суду. Ще такого скотського відношення до себе не відчував. Немає більше бажання ні з цим банком мати справи, ні з іншим. Переходимо на готівку. Памʼятаю як на початку 90-х банкіри бігали за нами, аби ми рахунки відкривали і вчили нас користуватися картками. Що, ж як відкрили рахунки, так і закриємо. Але, що ж банкіри без нас будуть робити? Питання ріторічне.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 20:07
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні фахівцями. Прохання очікувати на остаточне вирішення найближчим часом
Проблема вирішена
Oksana740 28 вересня 2024, 15:11
Добрий день! Схоже це єдине місце, де банк реагує на твої запити. Проблема та сама як і у всіх: перерахувала свої особисті кошти з зарплатної карти на карту а-банка щоб відкрити депозит. Надала документ про свої доходи, надала квитанції іншого банку про переказ. І запит банку «на які цілі плануєте використати кошти» в мене відбив бажання мати щось спільне з цим банком. Я маю звітувати банку куди я планую витрати свою місячну зарплатню і витрачати ще й на це купу часу? Даруйте, але це щось запрєдельне. Прошу банк розглянути мій запит в 24 годинний строк (як декларується) і далі я хочу забрати вже існуючий депозит і забрати перераховані кошти з рахунку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 19:30
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lona5 28 вересня 2024, 11:43
Кожен раз як я звертаюсь онлайн до банку, завжди допомагають, це найкращій банк для мене, дуже дякую!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 11:45
Такий відгук не може не гріти нас своїм теплом. Ми безмежно вдячні, що Ви поділились своїм досвідом обслуговування. Лише вдосконалюємось! 💚🔥
Проблема вирішена
MariaDer 27 вересня 2024, 23:43
Доброго здоровʼя!

З банком співпрацюю вже більше року, нарікань не було, але ця жахлива ситуація повністю перекреслила бажання на подальшу співпрацю.
Незважаючи на те, що мною були надані всі необхідні документи, мої картки досі заблоковані.

Я фрілансер, кошти мені надходять на міжнародний рахунок, а з нього я завжди надсилала кошти на свою картку А-банку і постійно без проблем замовляла та забирала кошти у відділенні банку. Проте 17 вересня мені заблокували рахунки, я звісно надала всю необхідну інформацію яку просив банк. Була у відділенні банку, менеджер проконсультувала і подала документи зі свого ПК, адже як виявилося, документи, які я надсилала і надсилаю до чат- боту А-банку не доходять на розгляд. На всі мною надіслані документи з міжнародного банку, а їх більше 17 та мої повідомлення (розписані пояснення) чат- бот відписував «не пройшов валідацію». Я кошти зняти не можу, ні в касі, ні в банкоматах, переслати гроші також не можу, все заморожено. Коли я телефоную на гарячу лінію, відповідає автовідповідач одне й те саме, а потім викидає з дзвінку. У відділенні, дівчата кажуть, що це не від них залежить. Чат-бот…Достукатися не можу щоб повернули мої кошти, комунікації толкової немає! Вся комунікація це відповіді, які приходять у додаток у формі запитів на подачу документів, але додати не є можливою фічею у застосунку, тому подаю в чат-бот А-банку, як каже мені автовідповідач. Все по колу, а картки заблоковані вже 10-ий день!
Подала абсолютно всі документи, включаючи трудовий договір з роботодавцем, номер телефону, електронну адресу, багато виписок з міжнародного банку про зарахування заробітної плати і тд…
Те що я пишу пояснення та грунтовні коментарі — безтолково, адже їх ніхто не читає(відповіді не має).

Ці кошти мені вкрай необхідні, тому я очікую на швидке вирішення питання та розблокування моїх рахунків або ж розірвання зі мною договору та повернення моїх грошей на рахунок іншого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 9:18
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
Полезный комментарий
MariaDer 28 вересня 2024, 10:18
Дуже вдячна за миттєве вирішення мого питання на ранок наступного дня з подачі заяви. Сподіваюсь, що більше подібних непорозумінь не буде.
Проблема вирішена
Dio322 27 вересня 2024, 23:33
Сегодня 27.09.2024 мой друг отправил мне два платежа 20 и 29тыс.грн.После чего средства были заблокированны и попросили квитанции и письменное обьяснение от отправителя.Все сделал и ответтил на доп.вопросы.Карта все также заблокированна, а с оператором невозможно связатся.Решите проблему, почему деньги удерживаются? они легальные и были получены от венослужещего друга!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 вересня 2024, 17:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення
Tsl7772024 27 вересня 2024, 16:15
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 46
Я пенсіонер, мені 82 роки, але я користуюсь мобільним додатком А-банку. При здійсненні переказу з картки на картку у мене виникли труднощі, але я звернувся до спеціалістів підтримки і вони мені дуже допомогли. Я дуже вдячний за таке ставлення до своїх клієнтів А-банку. Надалі буду користуватись послугами цього банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 16:23
Звертайтеся, ми завжди поруч💚
Проблема вирішена
Viki756 27 вересня 2024, 15:23
Хочете потріпати собі нервову систему тоді цей банк для вас! Всі інші обходьте стороною! Прийшли кошти по Ібаn скинули батьки через знайому, від банка блок прилітає! Зняти готівку відповіно не можна, пишу пояснювальні дохода немає я студентка, ніякі перекази на картки я не робила, з казино чи криптовалютой діла немаю!!! від банка нуль комунікації перекидають все на чат бот я нінаодне своє питання не отримала відповідь від оператора, для чого тоді вам месенджер як там бот, на гарячу лінію не дозвонитись взагалі не зв’язуэ з оператором! Банк тупо морозить гроші на довго! Я вимагаю закрити рахунок і немати з цим банком ніяких справ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 16:19
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VinnikDenis 27 вересня 2024, 15:21
Прекрасно выполняют свои функции, лаконично, и без лишних слов
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 15:26
Дякуємо за теплі слова. Такі відгуки надихають нас лише покращуватись 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Данило Скіпа 27 вересня 2024, 10:34
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Хочу Зробити Подяку на Співробітницю Дарина Вона Чудова Добра Чуйна Цікава Багатознаюча Мила Відкрита Щира Я Обслуговувався в Співробітниці Мене Гарно Обслуговувала з приводу можливостей АБанк24 Дарина Супер Молодчина я їй Дуже Вдячний Прошу Нагороди і Подяки Дарині я обслуговуюся постійно в неї вона розповіла про ребрендинг про те що буде ще краще про картку Болт дізнався про нові скіни карток Дарина Супер Молодчинка Відділення м Дніпро Проспект Слобожанський 11 Дарина Т И СУПЕР ТИ МОЛОДЧИНКА БУДУ ОБСЛУГОВУВАТИСЯ ТІЛЬКИ В ДАРИНИ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 15:26
Ми вдячні за високу оцінку професіоналізму нашого співробітника і надалі робитимемо все, щоб при зверненні до нас приносити лише позитивні емоції 🔥💚
Матвей Белошицкий 27 вересня 2024, 2:08
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 3
Давно были уже мысли закрыть счёт в этом самом донном банке страны, но иногда пользовался, так как переводы без комиссии ну и впринципе всегда думал, что «меня не коснётся» (хотя как минимум у троих знакомых этот пока что так называемый «банк» заблокировал средства абсолютно без каких-либо оснований). До сегодняшнего вечера…

Понадобились средства на оплату коммуналки, так как немного задержка по выплатам от работодателя произошла. Обратился в микрофинансовую организацию (МФО) MyCredit. Пользуюсь их услугами уже не первый раз, в МФО ИЗНАЧАЛЬНО была привязана карта этого «банка» — всегда получал кредит от MyCredit на неё, всё было нормально.

Ну вот в очередной раз подаю заявку, быстро одобрили, подписываю договор. Через 2 минуты МФО зачисляет на мою карту деньги. Захожу в А-Банк чтоб оплатить этими деньгами коммуналку и вижу: Карта заблокирована. Обратитесь в чат.

Пишу в чат, объясняю ситуацию. В ответ слышу: На вашу карту поступила не подтвержденная операция, мы проводим расследование.Пытаюсь объяснить, что средства кредитные, от легальной финансовой компании: отправляю скриншоты, доказательства. Оператор в чате талдычит одно и то же, ссылаясь на их «правила и условия», половина из которых противоречит действующему законодательству. Закрывать карту и возвращать остаток, естественно, отказываются.

Собственно, что имеем по ситуации:
1) Банк заблокировал абсолютно легальные средства на карте, видя кто их отправитель и получив множество подтверждений в чате.
2) Кредитные средства от МФО заморожены скам-банком под названием «А-Банк». Воспользоваться я ими не могу, МФО насчитывает проценты, «банк» вешает лапшу что я получил «неподтвержденный платёж» и они проводят «расследование».
3) Закрыть счёт, естественно, отказываются. Скриптами талдычат ждать звонка их «специалиста», без уточнения сроков — то есть ждать можно и месяц.

Зачем платить людям % по депозитам, когда можно блокнуть 100 тысяч карт (и плевать на то, что операция перевода на карту абсолютно легитимна) и удерживать средства клиентов, «маринуя» их разными баснями?

Я уже молчу о том, что банк возомнил себе органы правопорядка и взял их роль на себя (именно органы правопорядка в нашей стране могут проводить «расследования», но никак не банки).

Любые доводы банком игнорируются, решение вопроса банк намеренно затягивает. Тем самым банк намеренно создал мне, как клиенту, условия попадания в долговую яму: так как я получил кредитные средства от МФО, которыми не могу воспользоваться, но в то же время по ним начисляется процент; я вынужден взять ЕЩЁ ОДИН микрозайм до оплаты коммунальных платежей и обслуживать уже ДВА кредита с процентной ставкой 365% годовых — и я, теоретически, вовсе не уверен что смогу ВОВРЕМЯ оплатить их и не попасть в просрочку.

Будет написано обращение в НБУ касаемо действий этого «недобанка». Также при общении со службой поддержки МФО объяснил ситуацию и предоставил все скриншоты переписок и прочее. Напишу с утра обращение на электронную почту МФО с описанием ситуации и просьбой приостановить начисление процентов на период удержания банком моих средств, полученных законным путём.

Если в течении дня банк не разберётся в ситуации и не снимет блокировку — будет подан гражданский иск через электронный суд, с требованием помимо возврата средств со счёта в этом недобанке также обязать этот скамный А-Банк компенсировать все начисленные проценты по займу в МФО, ну и компенсировать моральный ущерб.

Задумайтесь, стоит ли вообще пользоваться услугами этого банка.

Завтра в подобную ситуацию можете попасть и вы — и банку вообще будет плевать, что у вас есть абсолютно все документы касаемо легитимности поступивших на счёт средств.

Банк — кидок. Вместо честной работы банк привлекает оборотные средства путём подобных блокировок и удержания как можно дольше средств клиентов; а после длительного удержания банк оставит себе «бонус» в виде 20% комиссии за закрытие счёта от остатка на нём.

Категорически не рекомендую этот разводильный банк!!! А НБУ уже давно пора обратить внимание на этот банк и его подобия (особенно на схему «сбивания» с клиента 20% комиссии за закрытие счёта по инициативе банка).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 9:19
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від Банку з детальним роз'ясненням щодо Вашого питання та подальшими рекомендаціями.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 12:07
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
Проблема вирішена
Zhuramakar 26 вересня 2024, 21:17
Банк надіслав у додатку повідомлення з проханням підтвердження доходу, я як будь яка нормальна людина думав, що зможу вирішити ситуацію поспілкувавшись з підтримкою та спокійно вирішити цю проблему, щоб і далі користуватись банком. Все б нічого, якщо б ці документи дійсно приймав та оглядав бот якого добавили замість підтримки, як таке можливо, що навіть не перевіряючи, за 1 хвилину він відхиляє мої документи? Можливо вже з’явились нанотехнології, які дозволяють це зробити, але поки маю думку, що він просто нічого не робить.
Зв’язатись з підтримкою не дають, скільки б не намагався, тоді як я повинен надати докази та продовжити користуватись рахунками, якщо мені навіть не дають можливості надіслати ті документи?! Я дуже обурений цим та бачу, що я не один незадоволений таким обслуговування. Надіюсь на зворотню відповіть та зв’язок з людиною, а не роботом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 11:34
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.7 44.7
USD 41.1 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝