×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Мошенники, номер карты 4028082002554697, Светлана +380955018740
4028082002554697
+380955018740
Коментарі (1)
Все пройшло дуже чудово!!!
Написати коментар
Консультація контакт-центра А-Банка
я в шоці, борг з часом закрию, як і картку.
Коментарі (1)
святославу.
Написати коментар
наглость
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації більш детально та перевірити чи дійсно дзвінки надходять від А-Банк, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (3)
А-банк у період війти
З радістю прийду на суд коли на нього подасть банк і у залі суду. Буду добивається лишити цей банк право на існування.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (4)
Хамське відношення працівників банку.
Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів.
Відмовитись від продовження вкладу Ви можете самостійно в АБанк24 в розділі «Депозити» або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (з першого дня відкриття до закінчення вкладу, крім дат періоду отримання депозиту). У нашому застосунку АБанк24 Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу на картку у відповідній вкладу валюті.
Ми перевіримо Вашу скаргу на обслуговування та інформацію, яку Вам надавали у відділенні. За результатом зв'яжемось з Вами.
Коментарі (5)
Відгук про відділення у Івано-Франківську
Написати коментар
Все чудово
Написати коментар
просто набридло це вічне нав’язування всякої фігні
так мені ще й карту відкрили у додатку, ось навіщо вона мені потрібна??? і без моєї згоди сотрудниця я так розумію начальниця відкрила якусь карту для допомоги. Я обурений та більше у банк я не прийду бо купа проблем з вами і питання як тепер мені це все позакривати
Написати коментар
Блокировка карты
«Служба поддержки» мне рассказывает басню, что я могу пользоваться картой, вот только не в состоянии объяснить как пользоваться заблокированой картой… слов нет, одни матерные выражения
Перепрошуємо, якщо спілкування з нашими Співробітниками викликало у Вас негативні емоції.
Ми перевіримо Ваші зверненнями до Служби підтримки на коректність консультації.
Щодо обмеження встановленого на рахунок, питання в роботі, ми зв'яжемось з Вами найближчим часом.
Коментарі (1)
Шахрайство з приводу відкриття додаткової карти без попередження
Ми підійшли спитати чи можна купити валюту у оператора у відділенні А-банк, вулиця Гетьманська, 20, Новомосковськ, Дніпропетровська область, 51200 29.05.2023 о 14:10 приблизно, це перше питання нам сказали так і ми зайняли чергу в касу і потім я попросила роздрукувати квитанції за комуналку у оператора поки чекаємо в черзі, оператор сказала зараз надійде дзвінок, щоб роздрукувати квитанції і попросила натиснути 1 не слухаючи, можливо моя вина, що я не прослухала дзвінок, вона роздрукувала квитанції і сказала чекати чергу в касу. По приходу додому я виявила, що без мого відома мені відкрили карту є відновлення, яка мені взагалі не потрібна. Звернулась до оператора у чаті він повідомив, що це без мого дозволу неможливо, але виявляється, що працівник банку у м. Новомосковськ дозволяє собі шахрайські дії по відношенню до клієнтів. Сьогодні мені відкрили карту, а завтра, що спишуть кошти і не повідомлять? Потім коли я запитала у оператора коли був перший вхід у застосунок мені надали відповідь о 15.39, а карту відкрили о 14:15 коли я була біля оператора, що видно по камерам. Дуже прикро, що оператори дозволять собі такі шахрайські дії, а оператори в чаті їх прикривають. Будьте уважні, адже вам теж можуть відкрити карту без вашого відома, додаткову і навіть не попередити.
Оператор чата допоміг закрити карту, сама ситуація певно і його шокувала.
Перш за все, бажаємо принести вибачення, стосовно ситуації, яка виникла.
Ми обов'язково, детально, перевіримо надану Вами інформацію.
Для Вашої безпеки, просимо завжди уважно прослуховувати інформування, яке надходить у телефонному дзвінку.
Обіцяємо зробити все можливе, для не повторення даної ситуації та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Написати коментар
Очень Хороший Банк
Коментарі (1)
Найкращий банк яким я користувався за весь час
Написати коментар
Все супер
Написати коментар
Не дают читать договор без предоплаты
Якщо Ви вирішили звернутись для оформлення реструктуризації боргу, то друк Генеральної угоди реструктуризації Вашого боргу доступний тільки після завершення всіх етапів у заявці на оформлення. Але звертаємо увагу, що документ перебуває на безпаперовій процедурі та не підлягає обов'язковому друку. Договір Банк відправляє Вам на фінансову електрону пошту або на електронну пошту, яку Ви вказали у заявці. На Вашу вимогу договір можна роздрукувати, але це не обов'язкова операція. Наш Банк поступово переходить на безпаперову технологію виконання операцій згідно з Положенням про застосування електронного підпису в банківській системі України (Постанова 78 НБУ від 14.08.2017). На договорі ручний підпис змінюється на цифровий підпис з ОТП-паролем, яким Ви підтвердили згоду, договір зберігається в електронному вигляді. Будемо раді детальніше розібратись у Ваші ситуації. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Карта: 5169 1551 2555 3964 мошенника с olx
Коментарі (2)
А банк- Банк Мошеник
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (1)
Привітний персонал, посміхаються
Написати коментар
Надання інформації
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар