×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.6 |
USD | 42 | 42.8 |
Всі курси банку |
Превысили лимит в 60 000 грн месяц. Заблокировал банк счет.
кстати высчитывать остаток по лимиту и помнить за него должны только Вы сами, т. к. банк не пришлет никаких напоминаний сколько и чего осталось. Я сразу обратился в поддержку, в которой попросили предоставить документы о происхождение средств. В чат оператору скинул 2 чека от отправителя и предложил со своей стороны предоставить паспортные данные отправителей. После в чате мне сообщили, что решение будет 2024−04−26 09:23:51. Для меня это очень критично, т. к. нахожусь на оккупированной территории и имею болезнь сердца, не сплю уже вторые сутки, переживаю. Деньги были для меня помощью. Написал повторно в чат банку, ответили что время решение моей проблемы занимает сутки до 2024−03−28. По состоянию на сейчас проблема так и не решена и в чате сотрудник говорит, что не знает временных рамок решения моей проблемы. прошу А-банк разобраться оперативно в сложившееся ситуации. Надеюсь остаться Вашим клиентом. Теперь от банка завит какой будет отзыв. Буду дополнять отзыв по мере происходящего.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
Коментарі (4)
Просто ужас
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Обслуживание карточек
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк майже ідеальний
Тепер щодо мінусів
Ліміт поповнення в терміналах складає усього 5000 гривень, дуже хотілось щоб банк надав можливість на 30 000 гривень на добу, бо кожен раз доводиться звертатися до відділення банку, щоб поповнити картку.
Я виводив раніше великі суми з Букмекерів, при фін.моні мені зауважили, що якщо я продовжу виводити такі суми, навіть сплачуючи податки з виграшів, банк відмовить в обслуговуванні, бо такі операції носять великий ризик для банку.
Щодо поповнення картки у терміналах, то можемо для цього порадити Вам терміналі City24, де Ви можете без комісії поповнити картку на суму до 5000 грн без ідентифікації та на суму до 30000 грн через безконтактне зчитування картки (NFC). А ще в нас стартує запуск власної банкоматної мережі, яка буде постійно збільшуватись та вже зовсім скоро ми додамо мапу розміщення банкоматів на сайті та у мобільному застосунку АБанк24. В них можна виконувати поповнення карток Абанку на суму до 400 000 грн на місяць, а денний ліміт поповнення 60 000 грн. Сподіваємось що Ви оціните!
Щодо Букмекерів, у зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило, щоб усі перекази супроводжувалися інформацією про платника (ініціатора переказу), інформацією про отримувача переказу коштів, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення подібних операцій ми просимо не використовувати надалі рахунки в Банку для подібних операцій.
Коментарі (6)
Заблокували рахунок 🫠
В службе поддержки ничего внятного ответить не могут. Я предоставила справку о доходах. Переводы, которые мне делали родственники. А-банк снова никакого ответа не дает. Пришлось им звонить самой, уточнять в чем проблема. Снова ответа не последовало. Пожалуйста, примите меры. 24000 грн, которые вы заблокировали, немалая сумма. Я хочу и далее оставаться клиентом вашего банка, но без предупреждения блокировать счет и удерживать мои деньги вы не имеете права.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо, повідомлення було відправлено Вам 23.03.2024 у застосунок АБанк24 а також при Вашому дзвінку 24.03.2024 Співробітник надав Вам детальну консультацію та зафіксував Ваші відповіді. Наразі Банк очікує від Вас документи, які підтверджують рідство з відправниками, квитанції де будуть вказані дані відправника та отримувача. Просимо надати запитувані документи, з нашого боку зробимо все можливе по отриманню для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Коментарі (2)
Рівень компетентності онлайн чату
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах та запитували підтверджуючи документи. Взяли Ваше питання на контроль, за результатом Вас повідомлять наші Співробітники.
Коментарі (4)
Благодарність за чудову роботу
Коментарі (1)
4323347369568677
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (1)
Обмеження картки
Коментарі (3)
Професійне обслуговування в відділені Абанк.
Щиро дякую Абанку за такий сервіс і обслуговування.
З повагою Ольга.
Написати коментар
Не могла убрать смс
СПАСИБО ВАМ!
Коментарі (2)
Заблокували рахунки за продаж власної техніки
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами, щодо пояснення причини блокування картки. Питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Коментарі (29)
Розірвали договір без проходження фінансового моніторингу
У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Коментарі (4)
Ужасный банк
Коментарі (2)
Все добре, але не дай боже вам перевищіти ліміт. будете чекати вічність
Будь ласка разблокуйте карту, обіцію більше ніколи в житті не буду перевіщювати ліміт.
Коментарі (10)
А банк топ
Коментарі (2)
Глючное приложение
2024−03−20 14:04
4922.12 ₴». Почему писало что карта в льготном периоде ответ не получил и просто закончили диалог. Проверяйте на следующий день информацию по кредитам, акцент скатывается до уровня ощада со своими зачислениями в 3 дня
Коментарі (2)
Блокируют деньги на счету
Не маємо за мету спричинити Вам незручності, але Банк вимушений запитувати документи згідно діючого законодавства. Для того, щоб у нас була можливість розібратися в описаній ситуації, більш детально, ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (2)
Допомогли повернути кошти
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Проблеми з банком
Коментарі (3)