Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Людмила Бузіян 25 жовтня 2024, 14:32
Заблокировали карту, после того как поступили деньги на карту в размере 8 тыс, я предоставила договор купли продажи земельного участка, но пишут что документов не достаточно, лемит по карте на месяц не превышен, так почему мне заблакировали карту
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 жовтня 2024, 18:25
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин з Вами. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wsqsq2 24 жовтня 2024, 23:07
Подскажите пожалуйста, нужна ваша помощь, я торгую больше года в CryptoBot там нету верификации, были возвраты через банк, когда отправляли деньги из Глобус, Восток, Ощад, по этому не принимаю платежи из большинства банков, так же прошу при переводе указывать комментари

покупка криптовалюты на бирже

сделка CryptoBot, покупка криптовалюты

Подарок претензий не имею

Если на мою карту придут грязные деньги, то это считается отмывом, или соучастником? Какая ответственность за это может быть,
Спрашивал у знакомого студента полицейского на счёт этого, он говорил что это считается за отмыв, хотел бы узнать у поддержки банков, адвокатов, и понимающих людей, за последние время уменьшил объемы сделок в 2 раза, и не принимаю сумы больше 10 к грн, так же напишете какие банки чаще всего взламывают, и с каких банков не стоит принимать, спасибо за ответы
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 жовтня 2024, 14:40
Добрий день!

Незважаючи на існування у світі численних практик використання криптовалют у якості міри вартості, засобу обміну та накопичення, чинні норми законодавства України мають обмеження стосовно можливості проведення операцій з криптовалютами.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, просимо не використовувати в подальшому рахунки в Банку для подібних операцій.

У разі використання в подальшому рахунків (карток) для проведення вищезазначених операцій — Банк змушений буде обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorg1980 24 жовтня 2024, 6:40
Допомогли молодці дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2024, 10:15
Дякуємо за теплі слова. Продовжуємо рухатись у вірному напрямку 💚
Bcauseimart 23 жовтня 2024, 22:59
Мала питання щодо зарахування коштів після оплати комунальних послуг. Бо переказана сума не відображалась на сайті Енергозбута. Написала в службу підтримки а-банк на Телеграм, бо не згасала в чому проблема.
У мене уточнили інформацію щодо моєї проблеми і сказали, що просто потрібен час для зарахування коштів на рахунки комунальних підприємств.
Дякую працівникам а-банку за реакцію на будь-який запит, навіть якщо дрібний і о половині 11 ночі👍
За зручне збільшення кредитного ліміту і вигідне його використання також дякую а-банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2024, 9:59
Такий відгук не може не надихати працювати ще більше на покращеннями. Дякуємо що даєте зрозуміти, ми рухаємось в правильному напрямку. Будемо допомогти Вам знов 💚🙌
Artem1211 23 жовтня 2024, 22:39
Відмовили в обслуговуванні із-за того що на моно поскаржилась, подзвонив оператор сказав що треба надати щоб мене розблокували, я одразу все надіслав що було перечислено, але чомусь рішення прийняли що я хайрай …щоо чому так, чому банк не хочу розібратись і так далі …коли я готовий все надати, і є всі підтвердження що не було з мого боку шахрайства!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2024, 9:49
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
андрей мирошниченко 23 жовтня 2024, 18:59
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
с 2018 был клиентом этого банка был депозит 2020 хотел закрыть все счета и как вы поняли не получилось ну бросил как оно есть уехал за границу карты просроченые думал остался депозит 40тысяч ну буду в стране переоформлю карты и сниму.и вот недавно решил приехать зашел в банк и чудо у вас долг в сто тысяч и сказали когда карты возобновил, а депозита и не было как будто понятно заявление на мошейничество банка написал в юбки еще интересная история нету данных аж только когда боевые действия начались и появляеца кредит и угадайте без бумажек без документов меня не уведомив швыдки гроши кто сталкивался еще напишите
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2024, 12:51
Дякуємо за Ваш відгук! Мусимо зауважити, що оформлення договору в банку неможливе без згоди клієнта, адже для нас важливі Ваша безпека та спокій. Розірвання вкладу або його виплата на картку може відбутись лише в рамках діючого договору. Ми будемо раді розібратись у розв'язання питання, проте за наданими раніше даними не вдається ідентифікувати Вас як клієнта. Нами було відправлене особисте повідомлення, на яке варто відповісти. Будемо раді розібратись в питанні більше детально та надати розгорнуті відповіді
Проблема вирішена
Ruhadze 23 жовтня 2024, 13:20
2 месяца назад подал заявление на разрыв договора с банком, после чего тишина, спустя месяц обратился в отделение и сказали написать на почту. Спустя кучу дней бесполезной писанины с поддержкой так ничего не произошло. После еще одного визита в отделение сказали что мое заявление так никто не рассматривал, сейчас подадут в рассмотрение, идет третий месяц и неизвестно сколько еще это будет продолжаться. Категорически не советую использование этого банка, если вы конечно остаться со своими деньгами
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 жовтня 2024, 17:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом.

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь банку для розв'язання даного питання.
Яна Белоброва 22 жовтня 2024, 22:23
Добрый вечер. Не могу понять по какой причине а-банк заблокировал мне карту. В приложении пишет, что превышен лимит. Но переводы на мою карту были минимальные. Я должна отчитываться и предоставлять квитанции за каждую проданную свою б/у вещь? Это ведь нереально. На карте остались мои личные деньги, которыми я воспользоваться не могу, поскольку все операции по карте заблокированы. Уважаемый а-банк, пожалуйста пересмотрите свое решение или верните мои личные деньги на мой счет в другом банке.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 жовтня 2024, 10:39
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.
Vladsss1 22 жовтня 2024, 14:56
Користувався банком у звичайному режимі, однак отримав гроші на рахунок у сумі 11700 грн, далі одразу блокування, сказали пройти відеоверифікацію для розблокування, одразу пройшов і сказали ні у вас проблема з платежем, 3 місяці тому, де я отримав кошти на свій рахунок 700 євро, банку натомість вимагав повернення цих коштів без пояснення причин і урегулювання питання, я надав усі докази, що це мої ж кошти, пояснював, що я за кордоном і навчаюсь, і ці кошти очікую терміново, просив звʼязатись зі мною по відеозвʼязку для підтвердження що я користуюсь своїм рахунком, пояснював нелдноразово і прикріпляв усі квитанції і вже благав просто закрити рахунок і повернути кошти, якщо ви не можете розблокувати мені рахунок і зрозуміти, що це мої власні кошти. Цей спір триває близько місяця, я доводжу що це мої кошти, мені кажуть очікувати дзвінка впродовж 3 днів, але дзвінок раз в тиждень після 19−20 години надходить. Спілкуватись і вирішувати проблему ніхто як я зрозумів не буде й не бажає, повідомив підтримку, що буду писати скаргу й звертатись до юристів, так як банк просто неадеватно відноситься, ігнорує й просто зневажає своїх клієнтів з таким відношенням своїх співробітників. Вживу звернутись до відділення не можу, так як знаходжусь за кордоном.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 жовтня 2024, 17:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
boyocaf930 21 жовтня 2024, 16:56
Банк дал отказ в обслуживании и не отдают мои деньги. Сегодня написал в поддержку, мне разблокировали карту для перевода остатка. Я перевел часть остатка, затем банк блокирует счёт, говорит, что онлайн вы деньги не выведете. Я беру такси, 20 километров от города, еду в отделение забрать. В отделение говорят, что деньги не отдадут и это при том, что банк меня не обслуживает. Мало того, что банк забрал 30 процентов в размере 7 тысяч гривен себе, так теперь не отдают мой остаток. В отделение приехал, в отделении ничего не отдают говорят ждите. Я не уйду с отделения, пока вы не отдадите мои деньги. Вы как банк меня не обслуживаете, украли 7 тысяч гривен 30 процентов и ещё мои деньги не отдаете, хотите украсть ещё. Бот игнорирует, на телефон никто мне не отвечает. Я считаю это какое-то недоразумение. В начале вообще безопасность заблокировала деньги, говорят перевыпустить карту, чтобы я пользовался картой. Звоню им, говорю, что у меня «за ришеням банку» перевыпуск не доступный, я не могу пользоваться деньгами. Какая-то хамка по телефону начала хамить, говорит ну тогда и не пользуйтесь. Пишу в поддержку, в поддержке говорят платите деньги, мы вам переавпустим за 100 гривен карту. Я звоню, говорю откройте мне платиновую карту за 1000 гривен, чтобы я смог переводы делать и пользоваться, пока остальные заблокированы. Мне в поддержке говорят, пополните карту на 1000 гривен, откроем вам карту, чтобы вы могли пользоваться банком. Закидываю 1000 гривен и опа, звонят, говорят мы не можем открыть вам карту платиновую. Все, поимели 1000 гривен, карту не открыли. Перевыпустить не могу, хотя в поддержке говорят перевыпустить вам надо. Это треш происходит. В боте спам одного и того же сообщения, решения проблемы нет. Вот такой банк, надеюсь банк поможет и разберётся в ситуации. Буду писать в комментариях, какие действия от этого банка происходят. Сижу в отделении, говорят звонить в поддержку, дозвонится не могу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 17:40
Добрий день!

Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.

Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна Коган 21 жовтня 2024, 15:18
Відділення за адресою: Львів, вул. Коперника, 32
Доброго дня
Допоможіть вирішити ситуацію
Оплачувала еліменти на карту колишнього чоловіка
Тепер мене подали в виконавчу службу
Щоб підтвердити свої платежі має бути прізвище і імʼя, кому я відправляла кошти
У банку сказали кондефіційна інформація
Допоможіть вирішити цю проблему
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 17:31
Добрий день!

Ми вдячні за Ваш відгук та нам прикро, що сталась така ситуація. Проте, при відправці коштів переказом коштів з картки на картку (технологія P2P) банк-відправник коштів не має інформації про істотного отримувача коштів, а саме даних власника рахунку в іншому банку. Ви можете сформувати квитанцію в застосунку àbank24 з повною інформацією. Проте, у разі необхідності отримання документу з вказанням даних отримувача таку операцію варто проводити як платіж за допомогою кнопки Інші платежі — За реквізитами.
МИкола Урбанович 21 жовтня 2024, 13:01
Хочу сообщить о неправомерных действия банка
Вчера заблокировали счет при переводе на 1000грн написал в тех подерджку уточнить на каком основание ограничения говорят с целью безопастности. ВОпрос какой безопастностью вель жалобы с моей стороны не было и перевод делал я лично который подтвердил по видео звонку, но им оказалось мало даже после моего подтверждения продаолжают незаконно ограничевать счет финансовый номер заблокировали на горячей линии дозвониться уродам нет возможности счет до сих пор ограничен на каком основание он ограничен елси я как владелец счета подтверждаю данный перевод и уверея что не какой угрозы безопастности нету я лично делаю данны перевод оснований для ограничения нет
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 13:26
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. При Вашій готовності зняти обмеження, просимо Вас написати нам в особисті повідомлення, ми зафіксуємо для цього заявку.
Asenturin 21 жовтня 2024, 9:43
Отримав всі документи по закриттю договору від абнку для перереєстрації авто, прийшов в сервісний центр МВС, а там сказали що ці документи можна викинути, адже банк має виконавче провадження і перереєстраці неможлива. Якоїсь відповіді по термінам банк не дає. Дуже схоже на шахрайську схему. Будь які подальші дії неможливі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 12:46
Дякуємо за відгук!

Ситуації з реєстром боржників можуть виникати через юридичні процедури, які Банк повинен виконувати. Ми розуміємо, що це може спричиняти незручності, і саме тому працюємо над якнайшвидшим вирішенням питання. Сьогодні питання буде вирішене. Рекомендуємо перевіряти інформацію про статус боржника на сайті https://erb.minjust.gov.ua Ви зможете одразу звернутись до сервісного центру після оновлення списку в даному реєстрі.
Проблема вирішена
Максим Рудь 21 жовтня 2024, 6:04
Здравствуйте. Хочу поделиться историей которая произошла с банком А-Банк.
В прошлом месяце были поступления на мою виртуальную карту, которой пользовался без проблем долгое время. Пришло смс-уведомления о том что моя виртуальная
карта заблокирована, по причине превышение лимита зачислений, так же с просьбой подтвердить источник моих доходов.
Документ должен быть не старше двух лет.
Далі продовжу українською…
Також запросили «Довідку про доходи за місцем роботи»
Копія декларації про майновий стан та доходи.
Довідки ОК-7 та ОК-5
Тощо.
Хочу сказать что мне 23 года и я не работаю официально, что и сказал я службе поддержки банка, и так же при посещения в отделение банка- консультанту.
На вопрос как мне вернуть свои деньги которые остались на карте?
В ответ услышал: Никак.
Объяснил всю ситуацию девушке консультанту. Но решения проблемы я не увидел.
Консультант мне посоветовал обратиться в службу поддержки банка, и объяснить что у меня есть документ который доказывает: от куда деньги пришли на карту. Но документа об подтверждении работы и доходов у меня нет.
В ответ служба поддержки общается со мной скопированным заранее текстом и полностью меня игнорируют. На любой мой вопрос вижу смс — «Вы перевищили ліміт по карті, надайте наступні документи та довідки!»
Гоняют меня по кругу. Я объяснил почему не могу подтвердить место работы и свой доход так как работаю не официально!
Как забрать свои деньги я не знаю. Банк просто украл их. И игнорируют мои просьбы для решения проблемы!
Никогда еще не сталкивался с таким. Как вернуть остаток денег по карте? Может кто-то столкнулся с такой же проблемой.
Заранее спасибо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 11:38
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене! За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Залишки коштів були успішно перераховані на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків.
alex91111 20 жовтня 2024, 20:25
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Шахраї 15.10 в 21:15 и 21:17 вкрали з моєї картки 550 євро. Зробили оплату в якомусь інтернет магазині в Німечині поки я перебував в Туреччині

Оплати проходили без підтвердження в додатку — гроші просто списувалися!!!

Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання

Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення — «не передавайте дані карток третім особам» і все…

На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …

Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості

Тільки той тупий чат

На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій

Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))

Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2024, 17:30
Прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти в разі несанкціонованого списання коштів і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.

Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.

Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Галина Дуброва 19 жовтня 2024, 22:10
Заблокировали карту без предупреждения. Попросили документы подтверджающие платеж. Я их надала. карту не разблокируют. Я вижу такое поведение банка и решаю закрыть эту карту и расторгнуть договор с банком. А банк отказывает мне в расторжении договора. На карте находятся деньги, большая сумма. Пользоватся этими деньгами я не могу. Как я должна жить? Чем я буду платить за квартиру? Что я буду есть? Поэтому я решаю закрыть счет чтобы банк вернул мне мои деньги. Банк отказался возвращать деньги. Поэтому я открыла кримінальну справу против, А банка справа кримінальна № 34518. Еще я сняла на камеру весь беспредел который творит, А банк. Выставила это видео в ютуб. Пускай Украина смотрит как, А банк нарушает права клиентов. Или бы думали что весь этот беспредел никто не увидит? И только пускай представник банка попробует мне писать здесь какую то хуйню типа «мы разберемся в этой ситуации». Вы уже разобрались. Рабозрались до того, что клиент открыл кримінальну справу на, А банк. Потому что блокировать мою карту без решения суда и без виконавчого провадження вы не имеете права по закону. И поверьте я просто так это не оставлю. Подам скаргу в НБУ которая «вкатит» вам штраф за безосновательныую блокировку счета. И подам иск в суд на разблокування коштів на відшкодування моральної шкоди.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 жовтня 2024, 9:04
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації
Проблема вирішена
Levshaaa 18 жовтня 2024, 18:20
Завжди все платила вчасно, але виникла складна ситуація і проблеми з оплатою, це єдиний банк який не надав реструктуризацію та не пішов на поступки тільки фіксує відмову від оплати в той час як я не проти погасити борг. Але немає можливості таку суму одразу внести. Я розумію, що винна сама і мала розраховувати на свій фінансовий стан, але до цього проблем не було і все платилось вчасно, наразі ж необхідність у реструктуризації, але на жаль банк не бажає вирішити питання мирним шляхом. Як тільки погашу борг закрию усі картки у цьому банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 жовтня 2024, 20:05
Добрий день!

Банк завжди відкритий до пошуку рішень, які враховують індивідуальні обставини Клієнта. Ми вдячні за прийняти дзвінок та надану інформацію. Зараз питання перебуває в роботі у відповідальних фахівців, і ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання подальших роз'яснень одразу за вирішенням.
Полезный комментарий
Levshaaa 19 жовтня 2024, 11:13
Дякую, питання швидко вирішили 🙏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Khikmatula 18 жовтня 2024, 12:36
Дуже вдячний працівникам банку, а особливо службі підтримки клієнтів. Користуюсь послугами банку декілька років, жодної скарги на роботу немає. Було багато питань але все вирішувалось навіть без втручання моєї нервової системи. Хай буде в Україні більше таких установ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 жовтня 2024, 12:45
Дякуємо вам за теплі слова! Ми дуже раді, що ви задоволені нашими послугами та роботою служби підтримки. Ваші позитивні відгуки надихають нас працювати ще краще. Ми завжди готові допомогти Вам. 💚🔥
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavlo2004 17 жовтня 2024, 22:22
У відділенні банку навішали карт, а вирішити проблему не допомогли, спеціаліст Назар чисто в соло все рішив, красава
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 жовтня 2024, 9:55
Добрий день! Чудово, що Назар швидко розібрався з питанням! Для уточнення деталей ми вже написали Вам в особисті, щоб усе ретельно перевірити😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 жовтня 2024, 19:20
Відгук не зарахований (на 22.10.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
NinaG777 17 жовтня 2024, 16:49
15 октября с помощью IBAN я отправила со своего счета Укрсиббанка на свой счет в А-банке 70,000 гривен с целью открытия депозита «Online».

После зачисления суммы на счет А-банка карта была заблокирована, сумма не доступна.

Я обратилась в поддержку банка, но к сожалению с менеджером переговорить не представляется возможным. Отвечает только Бот.

Предоставила боту платежку с моего счета Укрсиббанка о сделанном переводе. Сообщила что это мои сбережения.

В ответ только шаблонные ответы бота, а на мою просьбу со мной связаться — тишина.

После всего этого, никакого желания открывать депозита в А-банке у меня.

Такая ситуация у меня впервые при взаимоотношениях с банками. С другими банками такого никогда не было.

Хочу вернуть свои деньги обратно на Укрсиббанк, закрыть счёт в А-банке и больше не связываться с А-банком.

Как это сделать?

P. S.
У меня сложилось впечатление, что банк намеренно хочет присвоить мои сбережения в эти не простые времена в Украине.
В Украине война, а они деньги замораживают клиентов, чтобы мне их не отдать.
Позор таким действиям банка!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 жовтня 2024, 19:26
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Будь ласка, надайте відповідь Банку для розв'язання даного питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝