×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Обслуговування на вищому рівні
Написати коментар
Подяка співробітникам Абанку
Написати коментар
Банк который будет вас игнорировать
Дозвониться невозможно, на звонки не отвечают, автоответчик говорит, ваша карта заблокирована.
Тех поддержка в телеграмме так же полностью игнорирует мои сообщения.
Я скидываю полную последовательность своих действий, все квитанции, от куда деньги, с какого банка, от кого и т. д. Полное игнорирование абсурдной ситуации, банку безразличны клиенты.
Наразі банком проводиться аналіз фінансових операцій, для чого необхідно отримати запитану банком раніше інформацію. Наразі банком не було отримано уточнень на підставі яких обмеження буде знято. Нами було додатково відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер. Будемо раді допомогти з вирішенням питання після отримання уточнення
Коментарі (1)
Заблокували картку ліміт поповнення
Заблокували картку за перевищення ліміту на поповнення картки, щось мені не зрозуміло, який ліміт якщо в мене ще не досягло ліміту місячного? а банк, негайно розблокуйте 2700 гривень, ви не маєте право блокувати картку якщо ліміт ще є та ще й багато ліміту місячного…
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про розірвання ділових відносин. Прохання надати до банку інформацію запитану в прив'язаному месенджері задля дебетування коштів на рахунок іншого банку та закриття рахунків
Коментарі (2)
Обман зі сторони банку в кешбеку картки Вигода
Написати коментар
Консультація.
Коментарі (1)
4 дні очікую виведення коштів
Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами перевірки було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Коментарі (8)
Банк не даёт ответ!
Через 2 дня, то есть сегодня — я отправил документы им на почту, вайбер и телеграмм (всё что они просили).
Досих пор нету ответа и никаких сообщений.
Під час встановлення обмеження на рахунки Клієнт отримує повідомлення з інструкціями та має можливість надати всю запитувану інформацію. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Документи було отримано. Проте, ми не змогли опрацювати Ваші документи, оскільки вони не містять всієї необхідної інформації. Ми вже надіслали уточнення із деталями в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Для можливості вирішити Ваше питання якомога швидше, просимо надати запитувані документи у відповідному форматі.
Коментарі (2)
А-Банк шахраї?Блокують кошти,а підтримка слухати нічого не хоче
Співробітники подзвонили, почали повишенним тоном говорити, погрожувати поліцією, на що я було приголомшена, ніколи не знала що банки таке роблять, якісь підтверждення, скарги.
Карту з грошима заблокували
Я тероризуючи підтримку майже кожен день, наслухалась брехливих відповідей, то дай підтверждення документами, а потім кажуть що скарги вже на ці операції, я ж кажу кому і чому я маю переказувати свої кошти, до мене ніхто особисто не звертався, а мені товар повернуть? де якесь підтвердження.
У банка одна відповідь: повереіть кошти
Але кому? за що? я так і не мала підтвердження
Ігнорують моє прохання про розірвання договору, кажуть що не можливо.
Я мати одиначка 2 річної дитини, вони ігнорують, чесно опускаються руки, але Ні, це мої кошти,і чому я маю повертати кошти СВОї, заробленні мозолями
Не хочу більше чути навіть про А-БАНК, тільки один оператор (вроді матвій)був адекватний,і не попугай як остальні.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі для розв'язання даного питання необхідно прийняти дзвінок від банку, проте з Вами так і не вдалось встановити контакт з вирішенням. Нами було відправлено особисте повідомлення. Прохання відповісти на нього
Коментарі (12)
Консультація щодо депозиту
Коментарі (1)
Кредитний ліміт
Я написала в службу підтримки банку. Але там мені відповіли з відвертим сарказмом і не допомогли вирішити мою проблему. Консультант Надія, «велике вам дякую», якщо що то це сарказм 😉.
Виникло єдине бажання — більше не користуватись вашими послугами взагалі, хоча до цього взагалі проблем не було. Дякую.
Нам прикро, що сталась така ситуація. Основною метою цього рішення є забезпечення фінансової безпеки та запобігання накопиченню боргових зобов’язань у період, коли можливості для регулярного погашення можуть бути обмеженими. Банк готовий розглянути інші фінансові інструменти або рішення які допоможуть уникнути додаткових витрат і забезпечать захист фінансових інтересів. Ви можете скористатися іншими видами кредитування: Розстрочка на витрати, Плати частинами або Швидка готівка.
Ми також перевірили ваше спілкування з оператором Надією і можемо повідомити, що порушень не виявлено. Причину відмови у збільшенні ліміту оператор озвучив у чаті. На цей момент, відповідно до рішення Банку, немає можливості встановити бажаний вами кредитний ліміт. Сподіваємося, що ця ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (2)
Заблокировали счёт за перевод 1460грн 55коп
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Коментарі (2)
хуже сервиса не существует
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше
Коментарі (4)
!!!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Таке рішення банку є незмінним
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. В результаті ретельного аналізу банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Наразі дане питання вже є вирішеним, для отримання залишків коштів Ви можете звернутись до відділення банку
Коментарі (3)
Забронировали счет
За результатами такої перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про зняття обмеження. Запит документів в таких випадках є послідовним, проте у разі, якщо надані підтвердження не вказуватимуть Ваш офіційний дохід банк може повторно уточнити таку інформацію. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Коментарі (2)
А Банк не бажає закривати мій рахунок та переводити остаток коштів.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Збільшений термін очікування в цій ситуації пов'язаний з завершенням операцій, раніше проведених за рахунком. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним!
Коментарі (1)
Прислали мне информацию по штрафу не по моей машине
Дякуємо за відгук! Ми перевірили Вашу ситуацію, авто було додано Вами особисто в розділ для оплати штрафів. В застосунку можна додавати автомобілі, навіть якщо вони Вам не належать, і саме тому вам було надіслано повідомлення про штраф. Також хочемо зазначити, що банк може використовувати інформацію з таких джерел, як база МВС, дані про штрафи ПДР та придбання страхування, щоб забезпечити зручність і актуальність сервісів для наших Клієнтів.
Наразі це авто видалене з системи, і Ви більше не будете отримувати подібні повідомлення. Ми цінуємо Ваш зворотний зв'язок і будемо раді продовжити співпрацю.
Коментарі (5)
Отвратительный сервис / поддержка и не рабочий бот
Наданих Вами документів, на жаль, виявилося недостатньо для підтвердження доходу. Вам у повідомленні було зазначено перелік необхідних документів, які потрібно було надати для зняття обмеження.
Ми розглянули Вашу ситуацію індивідуально, врахувавши її особливості. Наразі обмеження з рахунку знято, і питання вирішено.
Коментарі (2)
Благодарность
Написати коментар
звернення в чаті
Наша команда завжди прагне надати швидку та якісну підтримку, і нам приємно знати, що Ви це оцінили. Ваші слова є для нас великою мотивацією продовжувати працювати на найвищому рівні.
Коментарі (1)