×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Найгірше Обслуговування
Ми дуже серйозно ставимось до якості обслуговування та підвищення рівня професіоналізму наших Співробітників. Тому кожен відгук та ситуація дуже важливі для нас. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для можливості детально розібратись у цій ситуації.
Коментарі (2)
Самый худший банк
Удерживают средства, расходятся в суждениях по типу «Ждите решение проблемы в течение 1 календарного дня» и потом сказали что решение будет 2024−03−11 21:25:58, хотя все доки уже скинул
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за
рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання
картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на
подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (1)
Заблокировали карту.
Общая сумма чуть менее 20000 грн.
Деньги в ту же секунду моментально были заблокированы без обьяснений. Поддержка ничего внятного не говорит, просто ждите звонка 5 дней, выйдете на видеосвязь и так уже много раз. На видеосвязь выхожу, ничего внятного они не говорят, опять ждите до 5 дней. Я написал заявление на закрытие счета в их банке и на выдачу остатка средств мне наличными в кассе банка. Это заявление было проигнорировано. Снова ожидайте, снова примите звонок. Сколько это будет длиться? Как это понимать вообще? Человек переводит деньги своему родственнику, а банк их сразу блокирует и отказывается вернуть! Считаю что это банк мошенник, никому не могу его рекомандовать.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації.
Коментарі (4)
А-Банк
Коментарі (1)
Блокування картки
Я зробив декілька висновків для себе:
1. Банк не заблокував мені рахунок одразу як поступила скарга, це було 17−18 січня, а заблокував тільки тоді коли мені поступили мої кошти на карту (30 січня). Тобто вони спеціально очікували такого моменту.
2. Фахівці а-банку набрали мене буквально протягом години, коли виникли проблеми від банку відправника (моно), по цій транзакції, але як тільки ми вирішили питання по цій транзакції, і виникло питання розблокування моєї картки, то дзвінки від фахівців можна очікувати як мінімум 5 днів. Тобто а-банк впершу чергу вирішує свої питання по іншим банкам, а на своїх клієнтів, так би мовити байдуже.
3. Взяти наприкладі монобанку. Такі питання вони вирішують буквально за пів години. Достатньо звязатися з підтримкою, направити все що вони попросять, і все, проблема вирішена. І знаєте, які би не зручні були європейські банки, але їх праця направлена на клієнтів, і в подібних ситуаціях, вони впершу чергу дають неділю на вивід власних коштів. Наші же банки блокують тобі ці кошти, і строки розгляду пів року. Піклування про клієнтів👍
Мені було би однаково на ті кошти які застрягли, і я би просто очікував розблокування, але коли є реальна необхідність в них, і підтримка а-банку це чудово знали, їм начхати.
Коментарі (1)
Полная не компетентность сотрудников банка и отсутствие комуникации между ними
Коментарі (5)
Повернення плати за ОСЦПВ
Написав запит до підтримки банку з проханням анулювати страховку і повернути кошти на картку. Наступного дня, до обід кошти повернули.
Прямо у власному кабінеті випустив картки АТБ та Епіцентр. Сплачую через NFC. Все працює без перешкод. Є кредитний ліміт на 60 днів. Комісії за поповнення мобільного та комуналку — 0%. Отримую кешбек за продукти та інші речі.
Купую валюту в мобільному додатку, і отримую у відділенні на Вокзальній площі (Дніпро), швидко і без черг. Готівка в касі завжди є в необхідній кількості.
Отримую заробітну платню та поповнюю картку для виплат без комісії.
Відповідальні працівники дзвонять, та нагадують про страховку та інше. Приходять нагадування на Вайбер. У відділенні завжди є вільний фахівець для консультації та перевипуску пластику.
Дуже зручний і вигідний банк.
Всім рекомендую.
Написати коментар
Нелояльний банк
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на Клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
А щодо наших показників якості роботи, вся інформація є відкритою та доступною на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/about/general. Ви можете бути впевнені в стабільності нашого Банку.
Для можливості розібратись у ситуації детальніше, очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Долгое ожидание звонка
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Коментарі (6)
Хочу выразить особую благодарность руководителю отделения А-Банка,
Коментарі (2)
Благодарность за отличную работу
Коментарі (1)
Хочу подякувати співробітникам банку за допомогу в поверненні коштів, які були перераховані шахраям.
Майже відразу зрозуміла і зателефонувала на гарячу лінію А-банку, де зафіксували мою заявку. Потім звернулася до поліції, справу внесли в єдиний реєстр розслідувань, але надії на повернення коштів не дали.
Звернулася і в свій банк, з карти якого переказала, там відповіли, що ні на що вплинути не можуть.
Але сподівання на якусь справедливість залишались: ну не можна ж так, щоб шахраї вільно робили що хотіли і не було на них ніякої управи. Тому я все рівно надала всі данні в службу по боротьбі з шахрайством А-банку.
До речі, дівчина, спеціаліст у відділені, не тільки допомогла це зробити, а й ще й просто підтримала словами, що було дуже цінно в той момент.
Була приємно здивована, коли в листопаді зателефонували з А-банку і повідомили, що вдалося повернути майже всю суму. А в січні гроші були зараховані мені на карту.
Отже, служба банку дійсно працює! Щиро дякую співробітникам за небайдужість!
Коментарі (15)
Робота відділення банку
Коментарі (2)
Возврат денег по мошенническим операциям
Коментарі (2)
Відзив Абанку
З повагою, Тоня П. В.
Коментарі (1)
Мене звати Дарья, не хочуть повернути кошти 1500 грн.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, наразі від Вас очікують підтверджуючи документи.
Коментарі (4)
а банк хоче мене обманути на кошти
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Вже взяли Ваше питання на контроль та будемо допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, займаємось Вашим питанням, за результатом Вас повідомлять.
Коментарі (5)
Не повертають гроші більше 1.5 місяці
21 грудня я написав заяву на закриття рахунку і переказ грошей в інший банк. Спочатку сказали до 1 січня буде виконано. 3 січня мені відповіли «На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду може бути збільшений.» і що розгляд цього питання проходить у порядку черги. 25 січня я зателефонував і мені сказали, що до заяви буде підвищено пріоритет і протягом 3 діб гроші перекажуть. Сьогодні вже 5 лютого, але гроші так і не переказали. Прошу допомогти з питанням по переказу грошей за заявою або відповісти, коли буде виконано переказ.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (2)
АБАНК хоче мене в мене вкрасти всі мої гроші
Вони хочуть вкрасти всі мої гроші які є у них на рахунку в розмірі 43442.76грн
Росказую все по порядку.
Переважно всі мої надходження на картку цього банку це — продаж криптовалюти на криптобіржі Binance яка верефікована на мене! І я є власником цього акаунту
28.11.2023 року А-Банк заблокував мої рахунку для перевірки інформації про надходження на мою картку і сказав мені очікувати до 5-ти робочих днів і банк зі мною звяжетться.Звичайна перевірка нічого такого тут не було, кожен банк має право перевіряти своїх користувачів.Я повідомив банк звідки в мене йдуть зарахування і 04.12 вони мені позвонили і сказали мені скинути останні десять скріншотів ордерів з криптобіржі по останнім десяти надходженням на мою картку.Я все скинув їм в той же день.Банк прийняв мою інформацію і сказав що протягом пяти робочих днів мені зателефонують з відповідального відділу банку стосовно моєї заявки на розблокування мого рахунку.
Згодом мені перезвонили щодо моєї заявки і повідомили мені що у мене на рахунку є дві скарги по двох транзакціях, хоча попередньо банк запевнив мене що це перевірка фінансового моніторингу банку і що скарг в мене немає але через пару днів якимось дивом вони зявилися, транзакції одна місячної давності, друга двох-місячної).Мені повідомили що у мене на рахунку були дві скарги по двом транзакціям:.Одна на суму 851.04 ₴ і друга на суму 201.72 ₴
Платежі були зроблені два місяці назад з цьогож банку!
Але чому лише зараз мені повідомили про скаргу невідомо.Відправник цих двох платежів була одна особа, а саме — мій друг який переказав мені їх якщо я не помиляюся одну за те що ми пішли в кафе, а іншу за ресторан я заплатив за рахунок, а потім він мені переказав свою половину на картку.Я попросив його надіслати мені квитанції по цим двом платежам щоб я скинув їх банку для розблокування мого рахунку,(квитанції які він мені скинув міг взяти лише він, бо лише він робив платіж, більше ніхто не міг мати ці квитанції крім нього).Я скинув їх банку для перевірки інформації і мені кажуть очікувати зворотнього звязку спеціаліста з відповідального відділу на протязі 5-робочих днів по моїй заявці:
Через тиждень мені телефонують з банку і повідомляють що мені потрібно надати підтвердження по цим двом транзакціям, я сказав що я їх вже скидав мені кажуть що їх немає і щоб я скинув їх ще раз. В той же день я знову завантажую квитанції по цим платежам в телеграм месенджер підтримки банку які надавав раніше: скріншот прикріпляю
Мені повідомляють те саме що на протязі 5-робочих днів зі мною звяжеться співробітник відповідального відділу по моїй заявці розблокування акаунту!
Знову через тиждень мені телефонує оператор відповідального відділу банку який займається моєї справою і в телефонному дзвінку повідомляє що ВСІ МОЇ ГРОШІ КРАДЕНІ І НАЛЕЖАТЬ НЕ МЕНІ! Крім цього вона додатково повідомила мені що склалася така ситуація що жертвою став якись поліцейський і сказала що в мене тільки один вихід це віддати гроші їм і щоб вони повернули їх поліцейському в якого я їх вкрав. На моє запитання по яким транзакціям в мене крадені гроші, хто цей поліцейським і чому ви думаєте що ці гроші не мої оператор відповів мені цитую «Це вся інформація яку банк може вам озвучити».Це просто нонсенс, пропонує клієнту один вихід віддати крадені гроші не повідомляючи чому і кому вони будуть їх віддати.Коли я відмовився на перерахунок коштів невідомому поліцейському і взагалі не відомо як його гроші опинилися в мене, оператор мені повідомив якщо я відмовляюся віддавати їм гроші, міліція сама це зможе зробити.Я відповів їм нехай міліція зі мною звязується мені немає чого приховувати! По всім платежам на мому рахунку я мою підтвердження!
Пройшло більше двох тижнів з моменту коли мені сказали що поліція зі мною звяжеться але ніхто не звязався, в цей день мені знов звонить А-банк оператор з відповідального відділу банку по моєму питанню
І тепер найцікавіше що мені каже банк в лиці цїєї операторки цитую «Ви є учасником шахрайської схеми і кошти потрібно повернути заявнику»
Хто заявник невідомо! (Лиш те що він поліцейських)
Що за шахрайська схема невідомо!
Якщо банк виявив шахрайські схеми він мав звернутися в правоохоронні органи і повідомити про ці шахрайські схеми!
Чому банк каже що моїх грошей вистачить щоб розплатитися з заявником? Чому саме всі мої гроші чому не 40тис не 20тис, все що я незаконно превласнив збіглося з моїм балансом на картці копійка в копійку?
Яке співпадіння)
Також Оператор в телефонній розмові була повідомила мені що кіберполіція подала на мене запит (нібито заявник, нібито пішов в міліцію,і нібито вона звязалася з Абанком) Через пів години я був в відділку кіберполіції. Я підтвердив поліцейському свою особу сказав свій номер телефону і по ньому він переглягув чи були запити по мені і виявилося що нічого не було!
Крім цього всього я був у відділення А-банку і мені кажуть що мій рахунок знаходиться на перевірці і вона може йти до 180днів і перевірка полягає в тому що на моєму рахунку скарги на 851грн і 201грн.
Я їм був скинув квитанції відправника іхнього банку вони їм не підійшли якщо за місяць вони не змогли їх перевірити.Але офіційно в мене на акаунті далі перевірка цих транзакції.Тільки відповідальний відділ банку вирішує питання по скаргам і тільки вони озвучують мені як я вже казав раніше один варіант повернути всі свої гроші невідомо чому і невідомо кому
В мене є всі підтвердження доходів по кожній моїй транзакції! Банк хоче незаконно привласнити мої гроші собі видумуючи казки про шахрайські схеми, скарги на 800грн і 200грн і міфи про «заявника поліцейського» гроші якого опинилися в мене. Як? Невідомо.Факти які б підтверджували це або взагалі хоть щось вони мені не дають.
І додаток до цього.Все що я вам росказав правда і оператори які мені це говорили це оператори банку це не шахраї які дзвонять до людей і кажуть віддати всі гроші їм.Це все казали оператори банку.Вони дзвонили з номерів банку і їхні дзвінки і мої розмови з ними мені підтверджували на гарячій лінії і в відділенні казавши точну дату дзвінка і тривалість.
Щодо шахраїв мені було дзвонило одне бидло після того як я відмовився віддати всі свої гроші банку.Він мені почав дзвонити і погрожувати що він приїде до мене до дому з людьми в яких я вкрав гроші і подивиться чим я там займаюся, він казав мені транзакції які є в мене на рахунку він казав мені інформацію про мій акаунт яку знаю тільки я і банк, Банк передав мої персональні дані йому всепереч закону про банківську таємницю.
Пройшло більше двох місяців мій рахунок далі
заблокований.Якщо хтось хоче взяти і просрати всі свої гроші — ласкаво просимо в А-Банк
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки Банку та приймемо міри якщо це буде необхідно.
Ми неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання.
Коментарі (5)
n.
Написати коментар