Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
OksanaIam 11 лютого 2024, 17:56
Доброго дня, хотіла написати відгук про працівника банку, яка працює на касі вул. Липнева. Не вихована, не привітна я підійшла до неї вона бавилась на телефоні обслужила мене через 5 хв ., і через свої великі червоні нігті зробила мені помилку в платежі. Беріть молодших на роботу. Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 лютого 2024, 20:17
Доброго дня! Дякуємо за відвертий зворотний зв'язок про Ваш досвід обслуговування в нашому відділенні. Приносимо вибачення за будь-які непорозуміння та незручності, які Ви відчули під час візиту.
Ми дуже серйозно ставимось до якості обслуговування та підвищення рівня професіоналізму наших Співробітників. Тому кожен відгук та ситуація дуже важливі для нас. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні для можливості детально розібратись у цій ситуації.
Проблема вирішена
Danil1111 11 лютого 2024, 17:28
Самый худший и не надежный банк которым можно пользоваться! заблокировали счета. В прошлый раз тоже блокировали счет и за снятие средств блокировали,
Удерживают средства, расходятся в суждениях по типу «Ждите решение проблемы в течение 1 календарного дня» и потом сказали что решение будет 2024−03−11 21:25:58, хотя все доки уже скинул
абанк
Відповідь банку
13 лютого 2024, 9:19
Добрий день!
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за
рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання
картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на
подальшу співпрацю з Вами.
Проблема вирішена
BI03 11 лютого 2024, 14:23
12 дней назад мне пришло два перевода по реквизитам от родной сестры моей супруги.
Общая сумма чуть менее 20000 грн.
Деньги в ту же секунду моментально были заблокированы без обьяснений. Поддержка ничего внятного не говорит, просто ждите звонка 5 дней, выйдете на видеосвязь и так уже много раз. На видеосвязь выхожу, ничего внятного они не говорят, опять ждите до 5 дней. Я написал заявление на закрытие счета в их банке и на выдачу остатка средств мне наличными в кассе банка. Это заявление было проигнорировано. Снова ожидайте, снова примите звонок. Сколько это будет длиться? Как это понимать вообще? Человек переводит деньги своему родственнику, а банк их сразу блокирует и отказывается вернуть! Считаю что это банк мошенник, никому не могу его рекомандовать.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 лютого 2024, 14:49
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Детальна інформація щодо можливості блокування зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Поки на рахунку встановлено обмеження, закриття рахунку не є можливим.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
23834169 11 лютого 2024, 14:08
Хочу выразить свою благодарность директору банка, и всему персоналу.Банк вошёл в моё положение и простил мне огромные проценты, эти проценты не подъемные для меня тем более сейчас в такое время, персонал очень хороший, вежливые к своим клиентам, на все вопросы отвечают и делают всё чтобы помочь человеку, входят в положение как это было со мной.Банк этот хороший, всем рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 лютого 2024, 14:19
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Раді що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання! 🍏😊
Проблема вирішена
deniszaverukha 11 лютого 2024, 13:12
Раніше думка про а-банк була доволі така гарна, але це до тих пір поки не зіштохнувся з проблемою. Одного дня поступили кошти на картку, після чого в ту ж саму хвилину її заблокували. Одразу звернувся до підтримки банку, і як виявилось, за дві неділі до ситуації з блокуванням картки, поступила скарга на мій рахунок. Почали розбиратися з проблемою, уточнення: кошти по цій транзакції на яку отримано скаргу, я отримав від людини яка виконувала ордер на криптобіржі, так як, я виводив свої кошти звідти. Розібралися в ситуації, як тільки міг співпрацював з підтримкою банку. Для розблокування рахунку, від мене потрібно було скинути докази, що це був просто ордер на криптобіржі, а також, щоб я звернувся в техпідтримку зі зверненням для заблокування контрагента на біржі. Все було зроблено, всі докази направлені працівникам а-банку. Що можу сказати, рахунок мені так і не розблокували, вони як тільки можуть максимально розтягують час, та годують «регламент на розгляд заявки 5 днів». Хоча я неодноразово звертався до підтримки, тому що мені потрібні були кошти які застрягли на рахунку, так як в мене було день народження, це я теж пояснював.
Я зробив декілька висновків для себе:
1. Банк не заблокував мені рахунок одразу як поступила скарга, це було 17−18 січня, а заблокував тільки тоді коли мені поступили мої кошти на карту (30 січня). Тобто вони спеціально очікували такого моменту.
2. Фахівці а-банку набрали мене буквально протягом години, коли виникли проблеми від банку відправника (моно), по цій транзакції, але як тільки ми вирішили питання по цій транзакції, і виникло питання розблокування моєї картки, то дзвінки від фахівців можна очікувати як мінімум 5 днів. Тобто а-банк впершу чергу вирішує свої питання по іншим банкам, а на своїх клієнтів, так би мовити байдуже.
3. Взяти наприкладі монобанку. Такі питання вони вирішують буквально за пів години. Достатньо звязатися з підтримкою, направити все що вони попросять, і все, проблема вирішена. І знаєте, які би не зручні були європейські банки, але їх праця направлена на клієнтів, і в подібних ситуаціях, вони впершу чергу дають неділю на вивід власних коштів. Наші же банки блокують тобі ці кошти, і строки розгляду пів року. Піклування про клієнтів👍

Мені було би однаково на ті кошти які застрягли, і я би просто очікував розблокування, але коли є реальна необхідність в них, і підтримка а-банку це чудово знали, їм начхати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 лютого 2024, 15:44
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Ми взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Були раді допомогти та раді, що Ваше питання наразі вирішено.
Yehor Nm 10 лютого 2024, 22:05
9-ого октября 2023-ого года я получил ограничение вывода средств со своих гривневых карт а-банка.Банк не соизволил выйти со мной на связь и не проявил инициативу в решении этой проблемы.Пришлось писать в поддержку самому.Оператор ''Сава'' запросил у меня документы, подтверждающие суть моих операций, которые я сразу же предоставил.После чего мне сказали ждать, в течении двух недель я не получил обратной связи от банка и пришлось снова обращаться в поддержку и подавать заявку заново.10-ого декабря мне объявили что на меня подана жалоба и предложить вернуть средства заявителю (при этом забрать у меня 30 процентов от остачи и закрыть мне счет)Еще через неделю я привел так называемого заявителя в банк, где он заявил что никаких жалоб на меня он не подавал и даже если такая есть то он готов ее забрать.На что сотрудники банка объявили мне что ничем не могут помочь и чтоб я ждал звонка от компетентных сотрудников.Регламентное время обработки таких звонков как мне заявили в банке 5 дней, однако они обрабатываются более 2-ух недель каждый раз.Я неоднократно общался с такими ''компетентными'' сотрудниками и каждый раз они просили у меня разные документы и объясняли разные причины моей блокировки.5-ого января мне дали лучик надежды и сказали что разблокируют мне счета, если я предоставлю скриншоты.Я их предоставил и снова заказал звонок ''компетентных'' сотрудников.Через 2−3 недели мне позвонила сотрудница Оксана и сказала что заявку на меня подал человек, с которым у меня никогда не было общих переводов и общих связей и потребовал чтоб этот человек забрал заявку в противном случае со мной расторгнут договор.Я пытался объяснить что это не возможно, так как я понятия не имею о ком идет речь и переводов от этого человека я не получал.На что я услышал ''хорошего дня'' и бросок трубки с той стороны.Из всего вышеизложенного делаю вывод что банк любыми путями ищет способ заморозки моих средств и перечисления их на свой счет.Так-же в банке полностью отсутствует механизм решения подобных проблем и каждый сотрудник пытается побыстрее написать с графу ''звонок на финансовый номер-успешный'' и передать вопрос следующему коллеге, который поступит точно также.Последний раз заказывал в чате звонок 15 января и до сих пор жду ответа.ХУДШИЙ БАНК В ИСТОРИИ ЧЕЛОВЕЧЕСТВА.Однако если у вас слишком хорошее настроение и вы хотите вернуться в реальность-этот банк то, что вы искали!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 лютого 2024, 12:38
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку. Тому Ви можете бути впевнені, що блокування через причину надходження скарги на Вас не є безпідставним. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. За період блокування Вашої картки, наші Спеціалісти неодноразово успішно зв'язувались з Вами, так само, на жаль, були й неуспішні дзвінки з причини неможливості до Вас додзвонитись. Взяли Ваше питання на контроль та передали питання на пришвидшення. Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами сьогодні для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас необхідного підтвердження. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Олексій Соболєв 10 лютого 2024, 20:06
Помилково переоформив попередню страховку на наступний термін.
Написав запит до підтримки банку з проханням анулювати страховку і повернути кошти на картку. Наступного дня, до обід кошти повернули.
Прямо у власному кабінеті випустив картки АТБ та Епіцентр. Сплачую через NFC. Все працює без перешкод. Є кредитний ліміт на 60 днів. Комісії за поповнення мобільного та комуналку — 0%. Отримую кешбек за продукти та інші речі.
Купую валюту в мобільному додатку, і отримую у відділенні на Вокзальній площі (Дніпро), швидко і без черг. Готівка в касі завжди є в необхідній кількості.
Отримую заробітну платню та поповнюю картку для виплат без комісії.
Відповідальні працівники дзвонять, та нагадують про страховку та інше. Приходять нагадування на Вайбер. У відділенні завжди є вільний фахівець для консультації та перевипуску пластику.
Дуже зручний і вигідний банк.
Всім рекомендую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 лютого 2024, 21:14
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
dmytrek 10 лютого 2024, 9:56
Вибрав банк через зручність інтернет-банкінгу і кеш-бек в АТБ. Була добра співпраця, мені поступово піднімали кредитний ліміт. Після повного погашення у найпотрібніший момент його повністю обнулили. Взамін, скасував продовження депозиту і не можу дочекатись, коли він закінчиться, щоб вивести гроші з банку. Читаючи відгуки про блокування і привласнення 30% і очікувалось, що банк не надійний і має ознаки посередньої кредитної спілки — йому невідоме таке поняття як лояльність до клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 лютого 2024, 12:11
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на Клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
А щодо наших показників якості роботи, вся інформація є відкритою та доступною на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/about/general. Ви можете бути впевнені в стабільності нашого Банку.
Для можливості розібратись у ситуації детальніше, очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
User1234512345 8 лютого 2024, 13:37
Мне заблокировали карту, непонятно по каким причинам и не хотят их говорить. Сказали ждать в течении 5 дней, но жду уже дольше. Удерживают мои средства, не могут сообщить причину блокировки, непонятно сколько нужно ждать звонка (Хотя можно было сообщить в мессенджере).
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 лютого 2024, 14:31
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
vakhtangi 8 лютого 2024, 13:19
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Выражаю ослбую благодарность руководителю отделения А-Банка Дяченко Дарине Евгеньевне, распол. Г. Днепр, пр-кт Слободонскийй 11с отделение, А 275 за грамотную и качественную консоультацию в решении вваднооо для вопроса. Большое ей спасибо!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 лютого 2024, 13:27
Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊
Halusigor 8 лютого 2024, 10:59
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Хочу оставить благодарность менеджеру абанка Юлии Коноваловой, очень приятный человек, отзывчивый, поможет в любом вопросе, быстрое решение любых вопросов, всегда готовы помочь.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 лютого 2024, 11:16
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника 😉
SvitlanaR 7 лютого 2024, 20:20
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 91
В вересні переказала кошти на карту А-банку, як виявилося потім, шахраям. Через переписку в телеграмі, як думала з подругою, була ошукана на суму 6800 грн.
Майже відразу зрозуміла і зателефонувала на гарячу лінію А-банку, де зафіксували мою заявку. Потім звернулася до поліції, справу внесли в єдиний реєстр розслідувань, але надії на повернення коштів не дали.
Звернулася і в свій банк, з карти якого переказала, там відповіли, що ні на що вплинути не можуть.
Але сподівання на якусь справедливість залишались: ну не можна ж так, щоб шахраї вільно робили що хотіли і не було на них ніякої управи. Тому я все рівно надала всі данні в службу по боротьбі з шахрайством А-банку.
До речі, дівчина, спеціаліст у відділені, не тільки допомогла це зробити, а й ще й просто підтримала словами, що було дуже цінно в той момент.
Була приємно здивована, коли в листопаді зателефонували з А-банку і повідомили, що вдалося повернути майже всю суму. А в січні гроші були зараховані мені на карту.

Отже, служба банку дійсно працює! Щиро дякую співробітникам за небайдужість!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 лютого 2024, 20:31
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergejwork 7 лютого 2024, 7:52
Злагоджена командна робота колективу відділення. У відділенні атмосфера привітності, та професіоналізму, що налаштовує на взаємовигідну співпрацю. Працівники на місцях у всіх розуміннях цього виразу. Завжди допоможуть у вирішенні Вашого питання. Окремо про касира — дуже швидке обслуговування, конкретні пояснення послідовності дій, вміння зрозуміти що потрібно клієнту та як це реалізувати інструментами Банку.Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 лютого 2024, 11:53
Дякуємо Вам за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Riojas 6 лютого 2024, 16:19
В конце прошлого года неизвестные злоумышленники завладели реквизитами карты и сделали два валютных платежа в интернете с использованием иностранных платежных систем. Благодаря оперативной работе службы безопасности А-банка один из платежей удалось вернуть почти сразу, по второму к сожалению пришлось долго ждать арбитража, но деньги были возвращены. Благодарю А-банк за решение проблемы.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 лютого 2024, 16:41
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Павло Тоня 6 лютого 2024, 9:55
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Все дуже професійно! Конкретно, своєчасно! Дякую за діловий підхід!
З повагою, Тоня П. В.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 лютого 2024, 11:52
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Проблема вирішена
380666841989 6 лютого 2024, 2:35
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 лютого 2024, 11:40
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Детальна інформація щодо можливості блокування зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Щодо встановлення блокування, Вам було надіслано інформування в застосунок АБанк24 та в sms-повідомленні. Поки на рахунку встановлено обмеження, закриття рахунку не є можливим.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, наразі від Вас очікують підтверджуючи документи.
Проблема вирішена
Pavel146 5 лютого 2024, 20:55
Сьогодні мені поступили на картку кошти від невідомої особи в сумі 3100 грн, через 2 години мені зааблокували картку з великою сумою на рахунку (29000 грн), зі мною звязався працівник банку і повідомив про цей платіж, я обяснив всю ситуацію і кажу що я готовий повернути ці кошти так як вони не мої і постіпили мені ні за що, на це мені працівник банка каже щоб я зайшов на інакший свій банк і звідтамти відправив кошти, я выдмовився від такої пропозиції так як я немаю більше коштів на інакших банківських рахунках, кажу розблокуйте мені картку і я поверну кошти відправнику або поверніть їх самі, То оператор заявляє мені що з мене буде списана комісія в невідомому розмірі. Тобто людина скинула кошти на мій номер картки, я готовий їх повернути і не намагався нікого обманути, то, а банк хоче за це з мене ще взяти невідому комісію, а на прохання розблокувати рахунок щоб я міг повернути кошти без комісії відповідіють відмовою. Я просто шокований і бачу тільки два варіанта або, а банк перестане дурити і верне нормально кошти людині або писати заяву в нбу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 лютого 2024, 12:13
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Вже взяли Ваше питання на контроль та будемо допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, займаємось Вашим питанням, за результатом Вас повідомлять.
Проблема вирішена
Олексій UA 5 лютого 2024, 12:38
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Лесі Українки, 19
Вітаю! 19 грудня зі мною було розірвано договір після переводу грошей з Приват Банку.
21 грудня я написав заяву на закриття рахунку і переказ грошей в інший банк. Спочатку сказали до 1 січня буде виконано. 3 січня мені відповіли «На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду може бути збільшений.» і що розгляд цього питання проходить у порядку черги. 25 січня я зателефонував і мені сказали, що до заяви буде підвищено пріоритет і протягом 3 діб гроші перекажуть. Сьогодні вже 5 лютого, але гроші так і не переказали. Прошу допомогти з питанням по переказу грошей за заявою або відповісти, коли буде виконано переказ.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 лютого 2024, 14:08
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Полезный комментарий
Олексій UA 5 лютого 2024, 14:25
Дякую за оперативність! Проблему вирішено.
Den1015 4 лютого 2024, 22:06
В мене склалася неприємна ситуація в одному з українських банків, а саме А-Банк.
Вони хочуть вкрасти всі мої гроші які є у них на рахунку в розмірі 43442.76грн

Росказую все по порядку.
Переважно всі мої надходження на картку цього банку це — продаж криптовалюти на криптобіржі Binance яка верефікована на мене! І я є власником цього акаунту
28.11.2023 року А-Банк заблокував мої рахунку для перевірки інформації про надходження на мою картку і сказав мені очікувати до 5-ти робочих днів і банк зі мною звяжетться.Звичайна перевірка нічого такого тут не було, кожен банк має право перевіряти своїх користувачів.Я повідомив банк звідки в мене йдуть зарахування і 04.12 вони мені позвонили і сказали мені скинути останні десять скріншотів ордерів з криптобіржі по останнім десяти надходженням на мою картку.Я все скинув їм в той же день.Банк прийняв мою інформацію і сказав що протягом пяти робочих днів мені зателефонують з відповідального відділу банку стосовно моєї заявки на розблокування мого рахунку.
Згодом мені перезвонили щодо моєї заявки і повідомили мені що у мене на рахунку є дві скарги по двох транзакціях, хоча попередньо банк запевнив мене що це перевірка фінансового моніторингу банку і що скарг в мене немає але через пару днів якимось дивом вони зявилися, транзакції одна місячної давності, друга двох-місячної).Мені повідомили що у мене на рахунку були дві скарги по двом транзакціям:.Одна на суму 851.04 ₴ і друга на суму 201.72 ₴
Платежі були зроблені два місяці назад з цьогож банку!
Але чому лише зараз мені повідомили про скаргу невідомо.Відправник цих двох платежів була одна особа, а саме — мій друг який переказав мені їх якщо я не помиляюся одну за те що ми пішли в кафе, а іншу за ресторан я заплатив за рахунок, а потім він мені переказав свою половину на картку.Я попросив його надіслати мені квитанції по цим двом платежам щоб я скинув їх банку для розблокування мого рахунку,(квитанції які він мені скинув міг взяти лише він, бо лише він робив платіж, більше ніхто не міг мати ці квитанції крім нього).Я скинув їх банку для перевірки інформації і мені кажуть очікувати зворотнього звязку спеціаліста з відповідального відділу на протязі 5-робочих днів по моїй заявці:
Через тиждень мені телефонують з банку і повідомляють що мені потрібно надати підтвердження по цим двом транзакціям, я сказав що я їх вже скидав мені кажуть що їх немає і щоб я скинув їх ще раз. В той же день я знову завантажую квитанції по цим платежам в телеграм месенджер підтримки банку які надавав раніше: скріншот прикріпляю
Мені повідомляють те саме що на протязі 5-робочих днів зі мною звяжеться співробітник відповідального відділу по моїй заявці розблокування акаунту!
Знову через тиждень мені телефонує оператор відповідального відділу банку який займається моєї справою і в телефонному дзвінку повідомляє що ВСІ МОЇ ГРОШІ КРАДЕНІ І НАЛЕЖАТЬ НЕ МЕНІ! Крім цього вона додатково повідомила мені що склалася така ситуація що жертвою став якись поліцейський і сказала що в мене тільки один вихід це віддати гроші їм і щоб вони повернули їх поліцейському в якого я їх вкрав. На моє запитання по яким транзакціям в мене крадені гроші, хто цей поліцейським і чому ви думаєте що ці гроші не мої оператор відповів мені цитую «Це вся інформація яку банк може вам озвучити».Це просто нонсенс, пропонує клієнту один вихід віддати крадені гроші не повідомляючи чому і кому вони будуть їх віддати.Коли я відмовився на перерахунок коштів невідомому поліцейському і взагалі не відомо як його гроші опинилися в мене, оператор мені повідомив якщо я відмовляюся віддавати їм гроші, міліція сама це зможе зробити.Я відповів їм нехай міліція зі мною звязується мені немає чого приховувати! По всім платежам на мому рахунку я мою підтвердження!
Пройшло більше двох тижнів з моменту коли мені сказали що поліція зі мною звяжеться але ніхто не звязався, в цей день мені знов звонить А-банк оператор з відповідального відділу банку по моєму питанню

І тепер найцікавіше що мені каже банк в лиці цїєї операторки цитую «Ви є учасником шахрайської схеми і кошти потрібно повернути заявнику»
Хто заявник невідомо! (Лиш те що він поліцейських)
Що за шахрайська схема невідомо!
Якщо банк виявив шахрайські схеми він мав звернутися в правоохоронні органи і повідомити про ці шахрайські схеми!
Чому банк каже що моїх грошей вистачить щоб розплатитися з заявником? Чому саме всі мої гроші чому не 40тис не 20тис, все що я незаконно превласнив збіглося з моїм балансом на картці копійка в копійку?
Яке співпадіння)
Також Оператор в телефонній розмові була повідомила мені що кіберполіція подала на мене запит (нібито заявник, нібито пішов в міліцію,і нібито вона звязалася з Абанком) Через пів години я був в відділку кіберполіції. Я підтвердив поліцейському свою особу сказав свій номер телефону і по ньому він переглягув чи були запити по мені і виявилося що нічого не було!
Крім цього всього я був у відділення А-банку і мені кажуть що мій рахунок знаходиться на перевірці і вона може йти до 180днів і перевірка полягає в тому що на моєму рахунку скарги на 851грн і 201грн.
Я їм був скинув квитанції відправника іхнього банку вони їм не підійшли якщо за місяць вони не змогли їх перевірити.Але офіційно в мене на акаунті далі перевірка цих транзакції.Тільки відповідальний відділ банку вирішує питання по скаргам і тільки вони озвучують мені як я вже казав раніше один варіант повернути всі свої гроші невідомо чому і невідомо кому
В мене є всі підтвердження доходів по кожній моїй транзакції! Банк хоче незаконно привласнити мої гроші собі видумуючи казки про шахрайські схеми, скарги на 800грн і 200грн і міфи про «заявника поліцейського» гроші якого опинилися в мене. Як? Невідомо.Факти які б підтверджували це або взагалі хоть щось вони мені не дають.

І додаток до цього.Все що я вам росказав правда і оператори які мені це говорили це оператори банку це не шахраї які дзвонять до людей і кажуть віддати всі гроші їм.Це все казали оператори банку.Вони дзвонили з номерів банку і їхні дзвінки і мої розмови з ними мені підтверджували на гарячій лінії і в відділенні казавши точну дату дзвінка і тривалість.
Щодо шахраїв мені було дзвонило одне бидло після того як я відмовився віддати всі свої гроші банку.Він мені почав дзвонити і погрожувати що він приїде до мене до дому з людьми в яких я вкрав гроші і подивиться чим я там займаюся, він казав мені транзакції які є в мене на рахунку він казав мені інформацію про мій акаунт яку знаю тільки я і банк, Банк передав мої персональні дані йому всепереч закону про банківську таємницю.

Пройшло більше двох місяців мій рахунок далі
заблокований.Якщо хтось хоче взяти і просрати всі свої гроші — ласкаво просимо в А-Банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 лютого 2024, 12:20
Добрий день!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки Банку та приймемо міри якщо це буде необхідно.

Ми неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання.

n.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viski1234 4 лютого 2024, 12:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
ольга — ви супер.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 лютого 2024, 13:50
Дякуємо, що Ви з нами 🥰

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝