Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BorisovaLena86 1 серпня 2023, 18:29
У меня списалось 17700 грн с карты, я обратилась в поддержку мне сказали что это какая то подписка, но они не знают какая.Карта была создана 2 месяца назад и ни где не светилась.После споров слёз и криков банк сказал что не может ни чем помочь.Деньги собирались на лечение, а по факту украдены банком
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 20:05
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2023, 12:33
Відгук не зарахований (на 03.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chezi1310 1 серпня 2023, 18:06
добрий день дуже сподобалося в обслуговування в, А банку по гарячій лінії вирішили проблему із поверненням коштів передзвонили, повідомили що гроші, повернулися велике спасибі
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 20:04
Добрий день!
Завжди раді допомогти 😉🍏
Леонов Xxx 1 серпня 2023, 17:21
Начнём:
30 июня я торговал на криптобирже Binance как и обычно до этого.Ко мне зашёл человек в ордер на сумму 40000 грн
Я попросил у него после оплаты квитанцию и отпустил его.Спустя 1−2 часа мне приходит уведомление от банка что отправитель не подтверждает отправку средств и хочет вернуть средства.Я в свою очередь на это всё ответил отказом так как криптовалюту эквивалентную сумме 40000 грн я ему отдал и успешно завершил данную сделку.
Далее начинается самое интересное: На протяжении месяца я общался с непрофессиональной и некомпетентной поддержкой которая вообще не понимает что происходит.Они попросили у меня все возможные доказательства (я их предоставил «неоднократно»)
После чего они сказали ожидать звонка от профильного специалиста который был через 3 дня
Профильный специалист начал городить в трубку какую то несуразицу и вообще не относящуюся к теме информацию.
Я объясним ему по новой то что объяснял консультанту в чате
С 1000 раза мы вроде друг друга поняли
Он попросил меня открыть апелляцию на бирже и запросить возврат.Я в свою очередь сделал все то что от меня просили и предоставил эти данные в чат поддержке.
Биржа сказала что возврат они могут оформить только по официальному заявлению от банка которое банк должен предоставить мне.Я в свою очередь эту информацию предоставил в чат и мне сказали ожидать ответа от профильного специалиста.
Прошло еще 3−4 дня после чего специалист позвонил сказал 3 слова о том что бы я писал в поддержку хотя я уже всё написал и предоставил и бросил трубку.После споров около недели в чате снова позвонил профильный специалист и сказал в ультимативной форме цитирую-(Если биржа не вернёт вам средства то мы спишем их с вашего счёта и вернём отправителю)
Я неоднократно просил банк передать мой финансовый номер отправителю что бы урегулировать данный спор- но меня просто игнорируют и не слушают.Всё свелось к тому что в чате меня снова просят открыть апеляцию и просить возврат спустя месяц споров и предвзятого отношения ко мне.Ни каких официальных документов, ни каких прямых сообщений и причины блокировки мне не назвали по сей день, я крайне негативно настроен к вашему банку и отношению к клиентам.
P.S на моем счету лежит еще +30000 которые никакого отношения к этой ситуации не имеют и просто удерживаются на моем счету.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 20:03
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом обов`язково повідомимо Вас.
Oksi0522 1 серпня 2023, 12:40
Скільки не звертаюсь до дівчат на відділення на Собранецькій, завжди отримую якісне, ввічливе і швидке обслуговувангя.Дівчата враховують всі деталі, уважні та точні в кожній цифрі та букві.Завдяки інформуванню про нові продукти та послуги банку від фінансового консультанта Ліди, мені вдалося реалізувати не тільки свої заплановані покупки, а й придбати для наших захисників на передовій тепловізор та авто і топливо для авто.Швидка Готівка від Абанку допомогла бачити нашим захисникам вже сьогодні та наближати перемогу.дякую дівчатам та абанку!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 12:48
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Vitaliyme 1 серпня 2023, 9:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Мені оплатили по рахунку 40 тис грн на рахунок ФОП у цьому банку, скинули платіжку. Зачекав декілька годин і звернувся в банк чому не видно коштів. На що мені відповіли що кошти зараховані, думаю чудово і пішов перевіряти, а коштів то не має. Транзакція є, в операціях її видно, успішне зарахування. А коштів на рахунку немає, друго добу мене просять зачекати бо «якийсь технічний збій». Нормально так украсти 40 тисяч гривень і просити клієнта зачекати. Мені мої клієнти навіть не повірили спочатку, а ле коли показав скріни самі здивовані такій наглій крадіжці.

Керівник відділення на Антоновича сказав що кошти є, будуть зараховані сьогодні, це було ще вчора і коштів таки немає.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 10:48
Доброго дня!
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок.
При відправці платежу, відправником було вказано невірне ОКПО, через це платіж не було зараховано.
Ми вже відправили запит до Банку відправника, для уточненення вірних реквізитів. Для прискорення даного питання, рекомендуємо, відправнику, зв'язатися зі своїм Банком та надати уточнення. Після отримання відповіді на запит, платіж буде зараховано згідно вказаних реквізитів.
Стосовно відображення надходження у виписці, нам вже відомо про дану складність, наші Спеціалісти вже займаються даним питанням.
Ми будемо очікувати відповідь на наш запит та сподіваємося, що питання буде вирішено якнайшвидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aartur32452 1 серпня 2023, 3:29
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 10
Рекомендую всим
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 1 серпня 2023, 8:28
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Проблема вирішена
Игорь Галусяк 31 липня 2023, 14:42
Взял товар в «Оплату частями».
Первый платёж прошёл без инцидентов всё как обычно без комиссии.
Через месяц снимают с меня второй платёж + комиссия в 4% в счёт кредитных средств.
Открываю договор «Паспорт банківського продукту «Плати частинами», читаю ещё раз условия и про 4% ни слова.
Пишу в поддержку и они мне скидывают левый документ «Інформація про істостні характеристики послуги з надання споживчого кредиту «Плати частинами», где указано про комиссию в 4% в счет кредитных средств.
Почему эту информацию изначально не включить в договор?
Это чистой воды разводняк. Первый платёж без комиссии, а второй платеж через месяц уже с комиссией. И по закону я через месяц уже не могу отказаться от кредита. Если бы изначально в договоре были прописаны такие условия или хотя бы в первый же платеж была бы комиссия, то я бы смог от кредита отказаться, а теперь уже не могу.
4% снимаются, если бы я с кредитной карты снимал наличные в банкомате или делал перевод на карту, но банк снял с карты получив при этом около 12% с магазина по этой программе. Монобанк работает по этой программе без комиссий в счет кредитных средств.
Итог: банк намеренно утаил информацию о комиссии в 4%, чтобы его предложение на фоне остальных банков не было сильно отвратительным.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 31 липня 2023, 16:28
Доброго дня!
Комісію було списано згідно тарифів картки «Зелена». При списанні платежу на кредит «Плати частинами», за рахунок власних коштів — комісія відсутня, за рахунок кредитних коштів — 4%, від суми платежу. Про це Ви були проінформовані при оформлені кредиту. Банк відправляв Вам нагадування з інформацією про тарифи, в застосунок, одразу після оформлення кредиту, оскільки умови з моменту оформлення попередніх кредитів «Плати частинами» не було змінено.
Щоб не сплачувати комісію, Ви завжди можете здійснювати погашення за рахунок власних коштів з іншої картки Абанк, самостійно, до планової дати списання. Для цього в застосунку Abank24, необхідно перейти в меню «Кредити», обрати активний кредит, натиснути кнопку «Погасити» та обрати картку для погашення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
adept99 30 липня 2023, 23:26
Жінка продає собак на OLX. Представилась Жиронкіна, після передоплати перестала виходити на звязок
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 31 липня 2023, 8:41
Доброго дня! По одержувачу буде вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Наш Банк буде сприяти розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Samara100 28 липня 2023, 14:37
Сьогодні я звернувся по допомогу у контакт центр. Моє прохання було вирішено швидко, коректно, та без зайвих зусиль. Консультант Настя була на висоті. Дякую)))
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 28 липня 2023, 16:37
Раді, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! 🍏😊
Дар\'я Кандибіна 28 липня 2023, 13:19
Вночі 28.07 зайшла у застосунок і побачила на рахунку картки суму менше ніж була на 548 грн. Написала у підтримку, оператор мені підтвердив що сума така як має бути, що інформація не обновилась. Зранку перевіривши рахунок нічого не змінилось, сума менше. Оператор відповів про якісь резерви в сумі 524,05. Ситуація не вирішилась, я просто вирішила більше не мати справу з цими шахраями і закрити всі картки, окрім АТБ. Не довго користувалася послугами цього банку і більше не буду.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 28 липня 2023, 18:03
Доброго дня!
На данний момент, в застосунку ABank24, за Вашим рахунком, відображається коректний баланс.
Питання відображення помилкового балансу, є більш технічним та потребує детального розгляду, тому нам потрібно трохи більше часу, одразу після цього ми зв'яжемось з Вами. Дякуємо за розуміння.
Саша Горошкевич 27 липня 2023, 16:17
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Л. Українки, 10
Доброго дня. Допустив помилку у він коді автомобіля коли оформляв страховий поліс. Звʼязатися з менеджером можна через різні месенджери, відповідь була миттєво, грамотно чітко і зрозуміло. Запросили всі необхідні документи та інформацію, та в короткий час внесли зміни в страховий поліс і скинули мені на пошту. Окремо дякую менеджеру Іллі, який оперативно зателефонував і допоміг.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 липня 2023, 16:29
Доброго дня!
Завжди раді прийти на допомогу 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dydya67 27 липня 2023, 10:41
Добрый день. Хочу поблагодарить сотрудников банка отделения № 210 г. Херсон пр. Текстильщиков 10 за профессионализм, отзывчивость, внимательное отношение к клиентам и их умение быстро и качественно решать вопросы.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 липня 2023, 10:43
Дякуємо, що Ви з нами. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ганна Ярова 27 липня 2023, 10:15
Відділення за адресою: Суми, пр-т Курський, 115
Дякую представникам «А-банку» за можливість оформлення кредитної карти, гарне обслуговування та кваліфіковану інформаційну підтримку з будь-яких питань.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 липня 2023, 10:39
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luba1950 26 липня 2023, 12:51
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Доброго дня.хочу залишити відгук про 209 відділення по адресі Кінна 22.Дуже ввічливий персонал, уважні, доброзичливі, завжди допоможуть вирішити будь-які питання.Особливо хочу відмітити керівника відділення Бондареву Катерину Вікторівну -завжли уважна і всім приділяє увагу.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 липня 2023, 13:21
Дякуємо за високу оцінку і відгук! Дуже раді, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! 🍏😊
sunlife 26 липня 2023, 12:23
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
А Банк — це банк, який заслуговує повагу та найкращих відгуків. Зручний банкінг, приємне спілкування, швидке вирішення любого питання, як в чаті, за телефоном, так і офлайн. Мала досвід обслуговування в різних відділеннях, завжди залишалася задоволена.
Хочу вірити, що й далі так буде.

(На мій погляд треба внести зміни в анкету нижче: має бути більше можливостей поставити відзнаки, та пунк немає нарікань)
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 липня 2023, 13:20
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 серпня 2023, 9:10
Відгук зарахований (на 27.07.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Zhk2 26 липня 2023, 11:04
Обслуговуюсь у відділенні на Василя Сергієнко 23, завжди все швидко, зручно і компетентно. Проблеми виникають дуже рідко, а якщо і виникають то швидко вирішуються, за це вам велике дякую. Хороші кешбеки і дуже зручний додаток який поліпшується с кожним оновленням!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 липня 2023, 11:34
Дякуємо, що Ви з нами. Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir1887 26 липня 2023, 1:49
Добрый день, будьте аккуратны появилась или может была схема развода, на олх супруга разместила объявление о продаже подаренного на работе набора плойка фен и тд, позвонил человек и заказал, попросил привезти встретиться он проверит, мы отвезли все ок, деньги сбросили на карту, через месяц, а банк блокирует все счета якобы из-за жалобы человека что он перечислил деньги, банк предложил предоставить накладную или какой-то то документ о происхождении средств, мы объяснили ситуацию, но специалист, а банка сказал у вас 2 варианта, либо они спишут обратно заявителю средства и возьмут свою комиссию в размере 30% от этой суммы либо счета ваши будут заблокированы с последними деньгами навсегда, честно это капец в такое время творить, а банк у вас классное приложение, сервис, но почему вы такое допускаете, и ещё и берёте 30% за это, Позор и Ганьба вам,
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 26 липня 2023, 11:34
Доброго дня! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарг, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Ми будемо раді розібратись у ситуації Вашої дружини. Просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vred 25 липня 2023, 17:48
Була вказана у додатку некоректна інформація про заборгованість! Оператор допоміг вирішити мою проблему за декілька годин?
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 липня 2023, 17:59
Ми завжди готові прийти на допомогу. Дякуємо, що Ви з нами 🥰🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mykola1106 25 липня 2023, 16:34
Відділення за адресою: Тернопіль, пр-т Злуки, 9 прим. 140
Були проблеми банк все вирішив оперативно. Дякую за картку вигода і кредитний ліміт, роблю ремонт дуже виручає.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 липня 2023, 17:57
Ми раді, що Ви заощаджуєте разом з нашою карткою. 🍏

P.S. Бажаємо скорішого завершення ремонту 😉
Проблема вирішена
alexeiofficial 25 липня 2023, 16:24
Доброго дня! Склалася така ситуація 23.07 о 23:30 мені заблокували картку! Я написала в підтримку сказали очікуйте на відео дзвінок. 24.07 о 9:00 мені запропонували в додатку пройти відео дзвінок я подзвонила і оператор сказав мені що на мою картку була скарга і через це вони її заблокували! Япросто в шоці! Він назвав мені суму хто саме кинув скаргу і як виявилося це був ШАХРАЙ з біржі де я торгую на P2P. Він перевів мені кошти і одразу поскаржився. Як виявилося у нього всі відгуки на біржі такі що він блокує людям картки просто для забави. Я скинула всі документи, фото ордерів з біржі, фото відгуків про цього ШАХРАЯ. Мені написали що протягом одного календарного дня мою картку розблокують. Сьогодні вже 25.07 16:10 картку досі ніхто не розблокував. Я писала їм сьогодні вранці, казала що ви обіцяли протягом дня все вирішити, на що вони мені написали що уже не один день треба чекати, а три дні!!! Я просто в шоці я стала жертвою шахрая, так мені ще не хочуть розблоковувати мою картку! А на ній знаходиться 13тис грн. Ці кошти мені потрібні на ліки для моєї матері. Але А-банку на це чхати вони повинні були заблокувати ШАХРАЯ але натомість заблокували мене! :(
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 липня 2023, 17:54
Доброго дня!
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться. Питання на контролі.

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 39.8 40.5
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 39.8 40.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝