×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Закрытие счета
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
Коментарі (1)
Незаконне утримання коштів
Написати коментар
Повернення коштів в результаті шахрайства
Коментарі (2)
Незаконно утримують мої кошти
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо. Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Коментарі (2)
Долго совершают перевод денег на счет в другом банке.
До здійснення переказу залишків на надані Вами реквізити, кошти залишаються заблоковані та їх використання не є можливим, залишки коштів відображаються в цей час на балансі в застосунку АБанк24 та Ви завжди можете їх побачити.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та раді, що наразі Ваше питання вирішено.
Коментарі (1)
Блокировка счета
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за збільшений регламент переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (4)
Из-за затянувшейся проверки документов не могу использовать свои деньги на карте
28 марта от Абанка пришло сообщение, что за месяц на счёт поступило сверх лимита денег, и нужно предоставить документы, подтверждающие мои доходы
29марта, в 9 утра, я отправил в чат справку о доходах, и декларацию о доходах с квитанцией о приеме налоговой инспекцией.
В других банках проверка документов о доходах занимала пару часов максимум, даже на выходных
Но в Абанке прошла пятница, суббота, воскресенье. Уже середина понедельника, но я до сих пор не получил никакого ответа, и ограничения на использование моих средств остаются
Хотелось бы получить от представителя банка объяснение, сколько ещё ждать.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Вам було відправлено додаткові питання, після того як ми отримали відповідь перевірка документів була завершена. Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (1)
Додаток А-Банк самий глючний серед мобільних додатків всіх банків разом взятих!
Мені довелося звертатися до відділення банку, щоб менеджер провів оплату з мого рахунку! Також менеджер повідомив — що краще користуватися стаціонарним комп’ютером.
Я зробив висновок — що краще користуватися послугами іншого банку.
В першу чергу хочемо вибачитись за незручності, які Ви відчули під час користування нашим сервісом.
Наша команда вже працює над виправленням цієї складнощі.
Наразі рекомендуємо змінити браузер на Вашому пристрої на будь-який інший або здійснювати дані операції в Абізнес.
Ми врахували Ваше бажання та відключили відображення ФОП виключно для Вас. Ми завжди готові Вас слухати та вдосконалювати наші послуги для Вашого зручного користування будемо раді співпрацювати надалі.
Коментарі (3)
Повернення коштів
Фахівець мені сказав, що питання вирішіться протягом 3 робочих днів. Сьогодні вже 31 березня. Щодня я пишу фахівцям, та щодня один і той же відповідь «в нас черга, банк вибачається». На рахунку було 62.000 грн. Я майже місяць не можу забрати власні кошти. Банк усім підряд надає статтю 15, про відмивання грошей, а самі ці гроші використовують, та не повертають людям.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (3)
Послуги
Ми завжди цінуємо зворотний зв'язок наших Клієнтів, оскільки він допомагає нам покращувати якість наших послуг.
Щодо Вашого зауваження про зупинку розвитку. Ми ретельно аналізуємо потреби наших Клієнтів та впроваджуємо нові можливості та технології, які покращують наші сервіси.
Щодо відсоткових ставок по депозитам. Рішення по встановленню відсоткових ставок базуються на різноманітних факторах. Ми обираємо надійність, та стабільну роботу.
Хочемо зазначити, що ми не пишемо відгуки самостійно. Ми прагнемо забезпечити об'єктивність і достовірність всіх відгуків.
Банк продовжує свою роботу з повним зобов'язанням перед Клієнтами та зберігає стабільність фінансових показників. Фінансова звітність щодо роботи Банку прозора та відображена на нашому сайті.
Будь ласка, дозвольте нам знати більше про Ваш досвід або конкретні ситуації, з якими Ви зіткнулися під час обслуговування в нашому Банку. Ми написали Вам в особисті повідомлення надайте, будь ласка, відповідь.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (7)
Золота підтримка
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
А-банк тех рахунок кошти не у нас може вони в моно
Банк попереджав Вас та відправляв інформацію щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена на вхідні операції.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо ситуації з переказом, який не повернувся та щодо руху коштів по картці. Надали також рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. Очікуємо на Вашу відповідь та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Коментарі (3)
А банк мошенники
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена і ми очікували запитувані документи, платіж дійсно не було зараховано одразу.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Питання вирішено. Перепрошуємо за незручності.
Коментарі (1)
А-Банк, допомога консультанта чат-боту
Коментарі (2)
Ужасный банк
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо всю ситуацію, яка у Вас виникла. Взяли Ваше питання з перерахунком коштів на контроль, наші Співробітники зв'язались з Вами через обраний в АБанк24 месенджер та надали інформацію, яку наразі очікуємо від Вас для перерахунку. Чекаємо на Вашу відповідь.
Коментарі (6)
Превысили лимит в 60 000 грн месяц. Заблокировал банк счет.
кстати высчитывать остаток по лимиту и помнить за него должны только Вы сами, т. к. банк не пришлет никаких напоминаний сколько и чего осталось. Я сразу обратился в поддержку, в которой попросили предоставить документы о происхождение средств. В чат оператору скинул 2 чека от отправителя и предложил со своей стороны предоставить паспортные данные отправителей. После в чате мне сообщили, что решение будет 2024−04−26 09:23:51. Для меня это очень критично, т. к. нахожусь на оккупированной территории и имею болезнь сердца, не сплю уже вторые сутки, переживаю. Деньги были для меня помощью. Написал повторно в чат банку, ответили что время решение моей проблемы занимает сутки до 2024−03−28. По состоянию на сейчас проблема так и не решена и в чате сотрудник говорит, что не знает временных рамок решения моей проблемы. прошу А-банк разобраться оперативно в сложившееся ситуации. Надеюсь остаться Вашим клиентом. Теперь от банка завит какой будет отзыв. Буду дополнять отзыв по мере происходящего.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
Коментарі (4)
Просто ужас
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Обслуживание карточек
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк майже ідеальний
Тепер щодо мінусів
Ліміт поповнення в терміналах складає усього 5000 гривень, дуже хотілось щоб банк надав можливість на 30 000 гривень на добу, бо кожен раз доводиться звертатися до відділення банку, щоб поповнити картку.
Я виводив раніше великі суми з Букмекерів, при фін.моні мені зауважили, що якщо я продовжу виводити такі суми, навіть сплачуючи податки з виграшів, банк відмовить в обслуговуванні, бо такі операції носять великий ризик для банку.
Щодо поповнення картки у терміналах, то можемо для цього порадити Вам терміналі City24, де Ви можете без комісії поповнити картку на суму до 5000 грн без ідентифікації та на суму до 30000 грн через безконтактне зчитування картки (NFC). А ще в нас стартує запуск власної банкоматної мережі, яка буде постійно збільшуватись та вже зовсім скоро ми додамо мапу розміщення банкоматів на сайті та у мобільному застосунку АБанк24. В них можна виконувати поповнення карток Абанку на суму до 400 000 грн на місяць, а денний ліміт поповнення 60 000 грн. Сподіваємось що Ви оціните!
Щодо Букмекерів, у зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило, щоб усі перекази супроводжувалися інформацією про платника (ініціатора переказу), інформацією про отримувача переказу коштів, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення подібних операцій ми просимо не використовувати надалі рахунки в Банку для подібних операцій.
Коментарі (6)
Заблокували рахунок 🫠
В службе поддержки ничего внятного ответить не могут. Я предоставила справку о доходах. Переводы, которые мне делали родственники. А-банк снова никакого ответа не дает. Пришлось им звонить самой, уточнять в чем проблема. Снова ответа не последовало. Пожалуйста, примите меры. 24000 грн, которые вы заблокировали, немалая сумма. Я хочу и далее оставаться клиентом вашего банка, но без предупреждения блокировать счет и удерживать мои деньги вы не имеете права.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо, повідомлення було відправлено Вам 23.03.2024 у застосунок АБанк24 а також при Вашому дзвінку 24.03.2024 Співробітник надав Вам детальну консультацію та зафіксував Ваші відповіді. Наразі Банк очікує від Вас документи, які підтверджують рідство з відправниками, квитанції де будуть вказані дані відправника та отримувача. Просимо надати запитувані документи, з нашого боку зробимо все можливе по отриманню для пришвидшення вирішення Вашого питання.
Коментарі (2)