Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Valeria220 3 квітня 2024, 15:43
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 135/2
Добрый день! 29.03.2024 розоравала договор с банком абанк, подписала договор о закрытие счета, указала реквизиты на возврат средств на другой банк. Сказали ожидать до 72 часов, прошло 72 часа, пишу поддержке, говорят ожидать, очень много заявок якобы…потом написали ждать до 5 рабочих дней
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 квітня 2024, 16:39
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Анжеліка Чайка 2 квітня 2024, 15:06
18 березня заблокували кошти та попросили надати документи що до походження цих коштів, надав їх через 20 хвилин. І по сьогоднішній день кошти досі утримані даним банком. Кожного дня пишу їм, і кожен раз відповідь що в них черга. Черга практично на цілий місяць? Це вже абсурд. Жахливий банк та обробка докуменів. Нікому не рекомендую даний банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 квітня 2024, 16:46
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Євгеній Цапенко 2 квітня 2024, 14:54
Добрий день. 17.11. 2023р. я став жертвою телефонного шахрая. Піддавшись емоціям та не перевіривши інформацію, перерахував кошти (2000 грн.) з власної карти ПриватБанк на карту шахрая А-Банк. Зрозумівши свою помилку, звернувся у службу підтримки ПриватБанк та А-Банк. Потім було звернення до правоохоронних органів та відкрита справа. 01.04.2024 мені зателефонувала співробітник А-Банк та повідомила, що мої кошти буде повернено. Надавши свої реквізити, 02.04.2024 отримав втрачену суму в повному обсязі. Я був дуже здивований та водночас задоволений, так як на повернення коштів вже не розраховував. Не знаю подробиць розслідування моєї справи, але безмежно вдячний всім причетним, зокрема співробітникам А-Банк. Процвітання та успішної діяльності під мирним небом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 квітня 2024, 15:05
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Проблема вирішена
Yanagol 2 квітня 2024, 11:04
15 березня заблокували мої гроші, попросили надати документи, які підтверджують їх походження, після надання документів, сказали, що цієї інформації недостатньо (розглядали тиждень). Щоб повернути кошти вирішила розірвати відносини з банком, написала заяву та надала реквізити для відправлення перерахування грошей у інший банк (21 березня), розглядали ще тиждень. 29 березня прийшло смс, що банк вирішив зі мною розірвати стосунки, попросили надати реквізити для перерахування, які я відправила тиждень тому, на моє питання скільки чекати відповіли три календарних дні. Сьогодні 02.04 коштів немає, у відповідь чую: великі черги, чекайте ще. Скільки чекати ніхто не може відповісти??? Нікому не раджу співпрацювати з цим банком, найгірший банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 квітня 2024, 13:45
Добрий день! Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо. Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Вишинский 2 квітня 2024, 7:53
30.03.2024. А-Банк разорвал со мной договор об обслуживании. Я 31.03.24 написал Заявление на перевод личных средств на счет в другом банке по реквизитам. В обратном письме от банка срок рассмотрения был указан 1 рабочий день. Конкретного срока возврата средств добиться от сотрудников банка на горячей линии или в чате нереально. Прощу А-банк принять меры для скорейшего решения проблемы. Я проконсультировался в других банках такие вопросы решаются очень оперативно. Есть такое подозрение, что банк просто бесплатно решил попользоваться моими деньгами неопределенный срок. Согласно закона, деньги на счете мое имущество. прошу его вернуть.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 квітня 2024, 11:38
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки після виконання кредитних зобов'язань перед Банком, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
До здійснення переказу залишків на надані Вами реквізити, кошти залишаються заблоковані та їх використання не є можливим, залишки коштів відображаються в цей час на балансі в застосунку АБанк24 та Ви завжди можете їх побачити.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду. Детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та раді, що наразі Ваше питання вирішено.
Полезный комментарий
Денис Вишинский 2 квітня 2024, 10:51
Благодарю А-банк за перевод средств. Претензий не имею больше.
Проблема вирішена
Игорь Подкур 1 квітня 2024, 15:30
Перевел свои же средства с ПриватБанка, хотел открыть в, А банке депозит и заблокировали счета. Никаких объяснений не принимают. Заявление написал в начале марта. Отговорка одна и та же, очередь. Уже почти месяц как нет доступа к моим средствам. Надо консультироваться с юристом и что-то делать. Возможно колективное заявление писать? Не рекомендую связываться с этим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 квітня 2024, 19:03
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення за збільшений регламент переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
new4569 1 квітня 2024, 15:04
Я по мере необходимости пополнял свой счёт в Абанке с моего счета в другом банке.
28 марта от Абанка пришло сообщение, что за месяц на счёт поступило сверх лимита денег, и нужно предоставить документы, подтверждающие мои доходы
29марта, в 9 утра, я отправил в чат справку о доходах, и декларацию о доходах с квитанцией о приеме налоговой инспекцией.
В других банках проверка документов о доходах занимала пару часов максимум, даже на выходных
Но в Абанке прошла пятница, суббота, воскресенье. Уже середина понедельника, но я до сих пор не получил никакого ответа, и ограничения на использование моих средств остаются
Хотелось бы получить от представителя банка объяснение, сколько ещё ждать.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 квітня 2024, 17:36
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Вам було відправлено додаткові питання, після того як ми отримали відповідь перевірка документів була завершена. Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема вирішена
Artem2728 1 квітня 2024, 11:10
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 46
При використанні додатку в мобільному телефоні, в розділі А Бізнес, під час спроби вибрати своє підприємство — постійно змінюється відкрите вікно на — «ВІДКРИЙТЕ НОВИЙ РАХУНОК НА ФОП». Ця реклама не дає оперативно проводити розрахунки, бісить і з'їдає нервові клітини.
Мені довелося звертатися до відділення банку, щоб менеджер провів оплату з мого рахунку! Також менеджер повідомив — що краще користуватися стаціонарним комп’ютером.
Я зробив висновок — що краще користуватися послугами іншого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 квітня 2024, 14:16
Добрий день!
В першу чергу хочемо вибачитись за незручності, які Ви відчули під час користування нашим сервісом.
Наша команда вже працює над виправленням цієї складнощі.
Наразі рекомендуємо змінити браузер на Вашому пристрої на будь-який інший або здійснювати дані операції в Абізнес.
Ми врахували Ваше бажання та відключили відображення ФОП виключно для Вас. Ми завжди готові Вас слухати та вдосконалювати наші послуги для Вашого зручного користування будемо раді співпрацювати надалі.
David38 31 березня 2024, 18:42
6 березня 2024 року банк розірвав зі мною угоду, я написав заяву на повернення власних коштів до іншого банку за реквізитами.
Фахівець мені сказав, що питання вирішіться протягом 3 робочих днів. Сьогодні вже 31 березня. Щодня я пишу фахівцям, та щодня один і той же відповідь «в нас черга, банк вибачається». На рахунку було 62.000 грн. Я майже місяць не можу забрати власні кошти. Банк усім підряд надає статтю 15, про відмивання грошей, а самі ці гроші використовують, та не повертають людям.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 березня 2024, 19:37
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuliia1988 31 березня 2024, 7:22
А-бак зупинився на своєму розвитку.Давно вже всі банки зробили можливість покупки ОВГЗ через застосунок. У цього ж банку зупинився розвиток.Ставки по валютним депозитам нікчемні. Якість обслуговування дуже низька. Майже всі позитивні отзивт на цьому порталі є накрученими самими співробітниками.Не раджу становитися клієнтом цього банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 березня 2024, 10:53
Добрий день!
Ми завжди цінуємо зворотний зв'язок наших Клієнтів, оскільки він допомагає нам покращувати якість наших послуг.
Щодо Вашого зауваження про зупинку розвитку. Ми ретельно аналізуємо потреби наших Клієнтів та впроваджуємо нові можливості та технології, які покращують наші сервіси.
Щодо відсоткових ставок по депозитам. Рішення по встановленню відсоткових ставок базуються на різноманітних факторах. Ми обираємо надійність, та стабільну роботу.
Хочемо зазначити, що ми не пишемо відгуки самостійно. Ми прагнемо забезпечити об'єктивність і достовірність всіх відгуків.
Банк продовжує свою роботу з повним зобов'язанням перед Клієнтами та зберігає стабільність фінансових показників. Фінансова звітність щодо роботи Банку прозора та відображена на нашому сайті.
Будь ласка, дозвольте нам знати більше про Ваш досвід або конкретні ситуації, з якими Ви зіткнулися під час обслуговування в нашому Банку. Ми написали Вам в особисті повідомлення надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 квітня 2024, 9:05
Відгук не зарахований (на 08.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bondinvestor 31 березня 2024, 4:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорiя, 8/2
Мав звернення щодо повернення коштів заблокованих закордонним продавцем; спеціалісти підтримки провели по необхідним етапам, прийняли інформацію і розблокували кошти через 10 діб. Комунікація приємна, швидка та найголовніше результативна!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 березня 2024, 10:37
Дякуємо за відгук! Ми завжди на зв'язку😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 квітня 2024, 9:05
Відгук не зарахований (на 08.04.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Platon114242 29 березня 2024, 23:44
Ситуация следующая по карте кинули заявку что лимит по пополнению карты хотя как уже и писали многие пользователи о лимите ты должен знать сам мне нужно было переслать деньги на моно, но как оказалось там такая же ситуация ну и думаю ладно сейчас деньги просто на, А банк вернуться да и всё, но не тут то было они не приходят не туда не сюда пишу в поддержку, А банка где мне откровенно морочат голову и на вопрос где мои 7 тысяч отвечать не хотят на карте лежало ноль, но после того как я прямо задал куда делись деньги на карте каким-то чудным образом появилось 31 гривна ну это уже полный смех конечно же они начали говорить что будем решать вопрос сейчас, но даже сам вопрос откуда взялась 31 гривна для этого Мега банка стал не понятен деньги в статусе блокировки как мне сказали, так же не забыли напомнить что у них вообще-то есть скидки на атб вообще не понятно зачем… А банк в стране не лучшее положение, а вы занимаетесь не известно чем! Этот вопрос нужно решать так как такая проблема не только у меня
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 березня 2024, 13:19
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Банк попереджав Вас та відправляв інформацію щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена на вхідні операції.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники звязались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24 та надали детальну інформацію щодо ситуації з переказом, який не повернувся та щодо руху коштів по картці. Надали також рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. Очікуємо на Вашу відповідь та будемо раді допомогти у вирішенні Вашої ситуації.
Проблема вирішена
Skrypnyk 29 березня 2024, 13:42
Ситуация в следующем, брала кредитные деньги в, а банк, пользовалась банком, в итоге словила лимиты на поступление на карту, решила отправить по ибану с монобанка на кредитную карту, а банка 10000 грн дабы погасить часть кредита, с монобанка деньги списались, на, а банк они так и не пришли, пишу в сапорт, а банка они говорят что деньги они видели, но не зачислили так как был превышен лимит зачислений, и деньги якобы вернулись мне обратно на моно банк, пишу в моно банк они говорят что никаких платежей у них нет, возврата не было, просят опять писать в, а банк, те же опять старую пластинку, после чего мне моно банк попросил подсказать им предоставить мне мемориальный ордер о возврате средств, что деньги действительно были возвращены на мой счет, а банка, никаких документов подтверждения слов, а банка они не предоставили, никаких возвратов не делали, деньги где-то зависли, сапорт ничего не решает, любые доказательства я предоставлю, выписки, квитанции. В случае если вопрос не решится буду подавать в суд на, а банк по данному факту. 3 день мне говорят пишите в моно, а моно пишите в, а банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2024, 15:08
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена і ми очікували запитувані документи, платіж дійсно не було зараховано одразу.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Питання вирішено. Перепрошуємо за незручності.
Максим Томчук 29 березня 2024, 11:41
Сьогодні звернувся до чат-боту А-Банку, тому що виникли проблеми з фінансовим номер. Консультант Матвій лояльно і відмінно допоміг мені у вирішенні мого питання. Не часто зустрічаєш консультанта який бажає допомогти. Дякую за гарне обслуговування!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2024, 11:53
Ми завжди готові прийти на допомогу 🦸‍♂️🍏
Проблема вирішена
andray10 29 березня 2024, 10:44
Решил закрыть счет, кормят завтраками и ничего не делают.Ужасный банк и ужасное отношение!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2024, 12:54
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо всю ситуацію, яка у Вас виникла. Взяли Ваше питання з перерахунком коштів на контроль, наші Співробітники зв'язались з Вами через обраний в АБанк24 месенджер та надали інформацію, яку наразі очікуємо від Вас для перерахунку. Чекаємо на Вашу відповідь.
Проблема вирішена
Денис Вишинский 29 березня 2024, 8:08
Хотел бы рассказать о ситуации, которая возникла, после того как мне пополнили 27.04.24 банковскую карту на 29950 грн и 15000 грн. Оказалось, что превысили месячный лимит,
кстати высчитывать остаток по лимиту и помнить за него должны только Вы сами, т. к. банк не пришлет никаких напоминаний сколько и чего осталось. Я сразу обратился в поддержку, в которой попросили предоставить документы о происхождение средств. В чат оператору скинул 2 чека от отправителя и предложил со своей стороны предоставить паспортные данные отправителей. После в чате мне сообщили, что решение будет 2024−04−26 09:23:51. Для меня это очень критично, т. к. нахожусь на оккупированной территории и имею болезнь сердца, не сплю уже вторые сутки, переживаю. Деньги были для меня помощью. Написал повторно в чат банку, ответили что время решение моей проблемы занимает сутки до 2024−03−28. По состоянию на сейчас проблема так и не решена и в чате сотрудник говорит, что не знает временных рамок решения моей проблемы. прошу А-банк разобраться оперативно в сложившееся ситуации. Надеюсь остаться Вашим клиентом. Теперь от банка завит какой будет отзыв. Буду дополнять отзыв по мере происходящего.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2024, 10:38
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Наразі Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль, ми детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та повідомимо за результатом вирішення питання Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ruslan184 29 березня 2024, 1:23
Хочу оставить свой отзыв об этом Недобанке (Абанк) это просто даже слов подходящих нету, я удевляюсь как люди пользуются таким недобанком, почти год активно пользывалась, сумы были до 12000−15000 тысяч только зашли более 20000 заблокировали, выслала всё что нужно только, официальный источник дохода, суть не в этом что там курят тех поддержка, и где их набирают? они всё одно и тоже говорят, я просто не в доумении как можно общаться так с клиетами
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 березня 2024, 10:36
Добрий день! Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 березня 2024, 9:33
Отзыв не засчитан (на 30.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alek2040 28 березня 2024, 7:42
Было у меня две карточки этого банка, зарплатная и кредитка.Кредитка лежала дома и никто нею не пользовался.Но в феврале мошенники начали снимать деньги с кредитки и банк не уведомлял о том, что кто-то пользуется моей картой, пока не было снято весь лимит суммы.Это всё происходило в течение почти двух месяцев. Если хотите остаться без денег, добро пожаловать в Абанк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 березня 2024, 11:32
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 березня 2024, 9:32
Отзыв не засчитан (на 30.03.2024).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Monomah9 27 березня 2024, 18:39
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ситова, 11
Маю вже понад пів року картку АБанку, три рази натрапляв на фін.мон, проходив за декілька годин. Нещодавно прийшло повідомлення, що банк поставив ліміт на поповнення в місяць майже 300 тисяч, що є високим лімітом, який мене задовільнить.
Тепер щодо мінусів
Ліміт поповнення в терміналах складає усього 5000 гривень, дуже хотілось щоб банк надав можливість на 30 000 гривень на добу, бо кожен раз доводиться звертатися до відділення банку, щоб поповнити картку.
Я виводив раніше великі суми з Букмекерів, при фін.моні мені зауважили, що якщо я продовжу виводити такі суми, навіть сплачуючи податки з виграшів, банк відмовить в обслуговуванні, бо такі операції носять великий ризик для банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2024, 20:01
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ваші питання з запитом моніторингу були вирішені максимально швидко та що розрахований ліміт Вас задовільнив!
Щодо поповнення картки у терміналах, то можемо для цього порадити Вам терміналі City24, де Ви можете без комісії поповнити картку на суму до 5000 грн без ідентифікації та на суму до 30000 грн через безконтактне зчитування картки (NFC). А ще в нас стартує запуск власної банкоматної мережі, яка буде постійно збільшуватись та вже зовсім скоро ми додамо мапу розміщення банкоматів на сайті та у мобільному застосунку АБанк24. В них можна виконувати поповнення карток Абанку на суму до 400 000 грн на місяць, а денний ліміт поповнення 60 000 грн. Сподіваємось що Ви оціните!
Щодо Букмекерів, у зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило, щоб усі перекази супроводжувалися інформацією про платника (ініціатора переказу), інформацією про отримувача переказу коштів, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення подібних операцій ми просимо не використовувати надалі рахунки в Банку для подібних операцій.
Проблема вирішена
Євгенія Марченко 27 березня 2024, 12:22
Уважаемый А-банк, подскажите, на каком основании вы мне заблокировали счет?
В службе поддержки ничего внятного ответить не могут. Я предоставила справку о доходах. Переводы, которые мне делали родственники. А-банк снова никакого ответа не дает. Пришлось им звонить самой, уточнять в чем проблема. Снова ответа не последовало. Пожалуйста, примите меры. 24000 грн, которые вы заблокировали, немалая сумма. Я хочу и далее оставаться клиентом вашего банка, но без предупреждения блокировать счет и удерживать мои деньги вы не имеете права.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 березня 2024, 13:51
Добрий день! Додаткові перевірки характеру операцій можуть бути спричинені тим, що Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Банк інформує про те, що необхідно надати, якщо попередньої інформації недостатньо, повідомлення було відправлено Вам 23.03.2024 у застосунок АБанк24 а також при Вашому дзвінку 24.03.2024 Співробітник надав Вам детальну консультацію та зафіксував Ваші відповіді. Наразі Банк очікує від Вас документи, які підтверджують рідство з відправниками, квитанції де будуть вказані дані відправника та отримувача. Просимо надати запитувані документи, з нашого боку зробимо все можливе по отриманню для пришвидшення вирішення Вашого питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝