Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
crashbandicoot 18 серпня 2023, 13:58
Як клієнт, я задоволена роботою банку А-банк, у моєму місті раніше працювала (не знаю як зараз) дуже гарний співробітник банку, начальник відділення, завжди надавала допомогу у вирішенні банківських питань, чемна та гарний спеціаліст. Ще подобається застосунок А24, я кому є багато функцій та продуктів банку, зручний, проблем у роботі не наблюдала. Вже не перший раз користуюсь продуктами банку, такими як розстрочка, наприклад, дуже подобається Плати частинами під нульовий майже відсоток. Роботою операторів задоволена, в усіх випадках (або майже в усіх) завжди надавали потрібну інформацію швидко та у повному обсязі. Через роботу операторів сама захотіла працювати в А-банку, але, на жаль, не склалося, можливо спробую пізніше (якщо візьмуть 😁).
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 серпня 2023, 15:07
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування.
Будемо раді бачити Вас у нашій команді 😉🍏
Проблема вирішена
Володимир Нотченко 18 серпня 2023, 0:16
Продав наприкінці липня крипту через біржу на 11тис гривень, і до цього і після також продавав і все було добре. Отримав переказ на мою картку, передав людині крипту на біржі і забув. Через два тижні блок картки, в чаті запросили документи звідки гроші, я поскидав оператору скриншоти с біржі, які підтверджують що я не шахрай, а дійсно продав монетки. І вже тиждень чекаю, оператори кожного дня кажуть що треба ще чекати, та скільки можна, ви залишили мене без грошей. Якщо до кінця тижня мій рахунок не буде розблоковано я буду звертатися до органів влади
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 серпня 2023, 10:42
Доброго дня! У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Наші Спеціалісти зв'язувались з Вами сьогодні та повідомили про стан розгляду питання. Зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gensus 17 серпня 2023, 21:38
Второй день банк помогает быстро решить возникшую ситуацию, спасибо быстро и удобно!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 серпня 2023, 9:31
Завжди раді Вам допомогти. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hanna888 17 серпня 2023, 12:12
16.03.23г. Представиль от А-банка приехал по адресу регистрации, начал рассказывать моему папе что они за меня кредиты будут платить и что он прийдёт с амбалами и посмотрим как они запают. Папа хотел закрыть дверь, на что коллектор, начал дверь тянуть на себя и оторвал дверную ручку в бронедвери. Зачем дотрагиватся до дверей и ломать её? Это способ вымогательства или общения? В результате звонок в полицию, заява в НБУ и МинФин.
Что за рекетирство в момент, когда женщины с детьми в статусе беженца.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 серпня 2023, 15:37
Добрий день! У разі виникнення простроченої заборгованості, Банк лише телефонує клієнтам з метою вирішення питання щодо заборгованості та пошуку шляхів вирішення ситуації з простроченим боргом. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні щодо Ваших даних для перевірки описаної ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2023, 10:33
Відгук не зарахований (на 24.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gensus 16 серпня 2023, 19:51
Грамотні та професійні рабітникі! Швидкий та зручний сервіс! Це, А банк! Гарний професійний менеджер здатен підняти рахунок банку, та допомогти людині! Це теж про, А банк!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 серпня 2023, 20:08
Добрий день! Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2023, 10:33
Відгук не зарахований (на 24.08.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Alisa37 16 серпня 2023, 19:41
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Была проблема в возврате средств через пром.юа.Обратились в банк, сотрудники помогли связаться со службой поддержки банка, оформили заявку! Быстро решили вопрос, деньги вернулись на карту, перезвонили, всё уточнили и объяснили)Хороший банк и сотрудники!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 серпня 2023, 20:05
Добрий день! Вдячні за високу оцінку нашої роботи!🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 16 серпня 2023, 19:33
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 59
Хочу вчергове подякувати банку за порядність та професіоналізм.У липні я оформив віртуальну картку «АТБ», але не мав нагоди нею скористатись.Тиждень тому мені прийшло у моб. додаток банку повідомлення з пропозицією зробити першу покупку карткою в АТБ на суму від 100 грн. і отримати за це 50 грн. кешбеку. І 12.08 я зробив таку покупку.Але кешбек мені так і не нарахувався. Я декілька днів почекав — нічого не змінилось.Сьогодні звернувся з цим питанням у службу підтримки.Консультант вислухав мене, висловив припущення що кешбек не нарахувався бо картка була відкрита до початку акції, але після мого нагадування, що мені приходило повідомлення з пропозицією кешбеку, запропонував оформити звернення у тех.відділ і прикласти до нього скрін повідомлення, що і було зроблено.І дійсно — через 2−3 год. кешбек уже було нараховано.Отже, банк дотримав слова — не дивлячись на тех.неув`язки, умови акції було виконано. Взагалі працює служба підтримки А-банку дуже добре, чітко, оперативно і головне — дієво. Спілкуються завжди дуже ввічливо, звертаються по-імені та по-батькові (що, на жаль, є рідкістю у наш час), відчувається повага до клієнта.І у той же час — все конкретно і по суті, без зайвої словесної «лободи».Окрема подяка консультанту Дмитру, з яким я спілкувався щодо описаної проблеми.
Також, користуючись нагодою, хочу подякувати банку за те, що знаходить можливість підтримувати клієнтів, не дивлячись на важкі часи — цього року мені двічі піднімали кредитний ліміт і ліміт на розстрочки. Успіху банку і подяка його працівникам!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 серпня 2023, 19:49
Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Раді, що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання!🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gensus 16 серпня 2023, 15:15
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71
Отримав ліміт на карті… але мені його було призначено мало, погано розуміючи, щё як і коли, я мало не відмовився від дуже гарного банку) По перше ті банки з котрими я мав справу, відмовили мені в трудну хвилину не дивлячись на те що я ні разу їх не підводив…, А цей банк дав мені можливість виправити свої справи, благодаря чудовому менеджеру Дарині я все зрозумів що мене турбувало, Даріна дуже добре мені все обяснила, розповіла що до чого як і коли! Не дивлячись на те що, я не дуже правильно пояснював суть своїх незразумінь, вона дуже грамотно і просто мені все розповіла, а головне ні разу не проявивши якихось там негативних відношень до мене. Дякую, А банку та менеджеру Даріні!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 серпня 2023, 15:31
Дякуємо, що обрали наш банк для обслуговування 🥰🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AndrewYana21 15 серпня 2023, 5:49
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Адмiральський, 1А
Почитала комментарии и убедилась в компетенции данного банка! Воры!!! Перевела бабушке деньги по вестерн Юнион, которые попытались украсть. Сказали, что ошибка перевода. А сами уже быстро их получили по коду и прикарманили. Который бабушка дала ранее и ей ответили ошибка перевода приходите в понедельник!!! Все легко доказать! Деньги вернули! Не до «коллеги» с другого банка позвонили, когда бабушка пришла у них получить свой перевод и видимо в компе увидели, что перевод и выдача денег осуществлена по документам, но бабушке денег никто не дал. Так что те быстро позвонили и вернули деньги уже без чека и квитанции!!! Естественно. Второй раз то чек не выйдет на уже полученные деньги не бабушкой.
Позорище! Бессовестные работники!!! Грошь вам цена, а не 50$
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 серпня 2023, 13:15
Доброго дня!
Ми перевірили описану Вами ситуацію.
На жаль, при виплаті переказу, дійсно стався технічний збій.
У наших Співробітників не було жодного наміру привласнити кошти клієнта, тому одразу після виявлення ситуації, ми зв'язались з клієнтом та запросили до відділення, для отримання коштів.
Нам щиро шкода, що Ваша бабуся зазнала незручностей при обслуговуванні в нашому Банку, але ми сподіваємось, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexeiofficial 14 серпня 2023, 22:16
Доброго всім дня. А-банк на власний розсуд заблокував мені рахунок. Користуюсь банком вже більше року і раніше ніяких проблем не виникало. До сьогоднішнього дня. Сьогодні вдень мені прийшло сповіщення що «вашу картку заблоковано» На рахунку в мене там знаходиться 75770грн сума не маленька! Відразу написав їм в телеграм з питанням — чому мою картку заблоковано?! Там як завжди ніхто ніколи нічого не знає. Пишуть мені що «Банк проводить перевірку оборотів за Вашими картами» Я їм написав що нічого протиправного не вчинив! На що вони відповіли «Вашу картку заблоковано згідно з умовами та правилами Банку.
Всю інформацію Вам нададуть у дзвінку фахівці» Коли саме той фахівець має мені зателефонувати так і не відповіли! Написали просто «Цим займається інший відділ. Очікуйте будь ласка» Я просто в шоці!!! Без причини заблокували мені картку і самі навіть не знають за що!!! Звертаюсь до співробітників банку РОЗБЛОКУЙТЕ МЕНІ МОЮ КАРТКУ!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 серпня 2023, 11:29
Добрий день!
Деякі платежі по картці можуть вимагати додаткової перевірки сторони Банку. Наразі проводиться перевірка характеру зарахувань коштів на Ваш рахунок. При Вашому зверненні до Банку, спеціалісти зафіксували інформацію щодо зручного для Вас каналу зв'язку для вирішення питання.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо від Вас додатково документи щодо описаної Вами в дзвінку ситуації для пришвидшення проведення перевірки.
Олександр Ткачук 14 серпня 2023, 18:48
Звернувся в чат підтримки для актуалізації даних (код платника податків). Швидко відповідали на мої повідомлення, давали чіткі інструкції. Сподобалось що для вирішення питання було надано декілька варіантів. Коли з першим варіантом (чат-бот) були проблеми то у звичайному чаті запропонували звернутись до відділення або виконати операцію дистанційного. Загалом роботою задоволений, приємно що все швидко вирішили.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 серпня 2023, 19:40
Дякуємо за високу оцінку і відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! 🍏😊
HannaQtickets 14 серпня 2023, 16:04
Я турагент. По своей деятельности частото бронирую и покупаю авиабилеты на сайтах авиакомпаний. За последний год я несколько раз сталкивалась с проблемой «технического сбоя» — сумма за покупку авиабилетов блокируется, а билеты так и не выписаны. Это очень неприятная ситуация, поскольку сумма может быть не маленькая, а авиабилеты все-таки нужно выкупить.
Я обратилась за посощью на горячую линию А- Банка, и мне была дана рекомендация: обратиться в авиакомпанию и получить письменное подтверждение, что данная транзакция не успешна. Авиакомпания Turkish airlines мне ответили на письменный запрос, что действительно: был технический сбой и данная покупка билетов не успешная. Я выслала в чат — поддержку принт скрин письма от авиакомпании. Сотрудником банка был сделан запрос на разблокировку суммы.
Буквально через день сотрудник банка лично перезвонила и сообщила что сумма разблокирована и доступна для пользования. Я очень рада и благодарю «А — Банк» и его замечательных сотрудников, за то что моя ситуация разрешилась максимально быстро и легко.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 серпня 2023, 16:30
Вдячні Вам за відгук.
Раді, що нам вдалося вирішити питання.😉🍏
asnalminf 12 серпня 2023, 11:23
Відділення за адресою: Одеса, вул. Липи Івана Та Юрія, 32
Дуже дякую операціоністу відділення А-банку за адресою: Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 32.
За 10 хвилин оформила мені видачу переказу Western Union 500$ із США та оформила дві пластикові картки. За 10 хвилин! Потім ще й клопотала перед чергою, щоб мене пропустили в касу. І це людина, яку я вперше бачу!
Здавалося б, що такого, звичайні операції, звичайна робота. Але річ у тому, що у Приватбанку, клієнтом якого я є вже скоро 25 років, мені не змогли зробити це за три дні та два тривалі відвідання з багатьма розмовами.
У банку OTP, де я був єдиний клієнт на чотири співробітника, вони спочатку зробили все, щоб я пішов, а потім, коли це не вдалося, не перевіряючи моєї особистості, а також того, чи прийшов той переказ, замовили гроші для каси, бо їх не було. Через тиждень…
Підготовлений таким чином, я 10.08.2023 року прийшов до А-Банку, налаштований на чергову боротьбу, а тут такий сюрприз! Контраст в якості спілкування був настільки вражаючим, що я просто зобов’язаний написати цю подяку.
Дуже дякую Вашому співробітнику Савчиній Ірині Іванівні (Одеса, вул.Івана та Юрія Лип, 32)! Коли людина любить свою роботу, сприймає її як нагороду життя, «розкіш людського спілкування», робота йде дуже добре!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 серпня 2023, 13:07
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Євген Васильєв 12 серпня 2023, 10:02
Пользуюсь банком 2 года. Функционал замечательный, работает без задержек, но банк занимается рэкетом, как в 90-х. Если вам вдруг заблокировали счет — можно забыть про деньги, это надолго.
Лично мне заблокировали счет ФОП.
Запросили документы, я их дал — сказали, проверим через 1 день. Пишу им через день — говорят, на проверке.
Проходит неделя — звоню, говорят что документов не хватает. Отправляю документы по новой — и в итоге через месяц разблокировали.

Знакомому повезло меньше. Ему А-Банк спустя полтора месяца и забирает 30% от суммы заблокированных средств. У нас бандиты в Украине берут 20% и решают вопросы гораздо быстрее. Собрав информацию по знакомым мы сначала пришли к выводу, что банк не хочет отдавать деньги из-за плачевного финансового состояния и последующего закрытия.
Но нет, они функционируют, просто не хотят отдавать деньги и максимально тянут время.

И кстати, если вам сказали, что позвонят — не позвонят, им на вас наплевать.
В отделении забрать средства невозможно.
К сожалению, по внутренней политике АБанк в худшую сторону отличается от других банков Украины.

Из плюсов, могу отметить действительно удобное, интуитивно понятное приложение, которое может потягаться даже с моно. Быстрая поддержка в телеграме (если конечно у вас что-то не заблокировано, ибо если заблокировали — их кусает европейский банк) и мгновенные переводы.
Очень надеюсь, что в скором времени банк сможет выйти на уровень «локомотивов» нашей банковской системы и привнести что-то новое в развитие Банковской системы Украины.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 серпня 2023, 12:47
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.

Питання з клієнтом описаному у Вашому відгуку вирішені Банком за Вашим попереднім зверненням.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 серпня 2023, 12:12
Відгук зарахований (на 12.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Katok777 12 серпня 2023, 0:50
Платил кредит всегда вовремя, как началась война перестал платить на какое то время. Через пару месяцев платил опять. Но недавно случились большие проблемы и не было возможности платить. Просил у банка реструктуризацию, мне отказали. В техподдержке банка ответили что якобы мой кредит продали компании дельиа м, я звонил туда, там ответили что ничего не знают.
Самое обидное что я хотел нормально договорится, но сотрудники банка не захотели помочь
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 серпня 2023, 12:39
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок. Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком.
«Delta M» представляє Банк у питаннях оплати просрочки. Телефонні дзвінки надходять до Вас з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації.
На даний момент Вам необхідно сплатити суму простроченої заборгованості. Ви повернетесь в графік платежів і телефонні дзвінки надходити не будуть.
Godric731 11 серпня 2023, 22:39
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 27/24
08.08.2023 року я придбав не якісний товар в магазині Алло та за нього не хотіли повертати гроші офіційно та говорили аби прийшов завтра та забрав їх.
Але я настояв на офіційному поверненні через банки.
Мені сказали в магазині Алло, що кошти будуть 40−45 днів до мене йти та в банків великі затримки.
Я не повірив так як впевнений в якісній роботі А-банку та його працівників.
Мені магазин зробив офіційне повернення і в той же день я написав в підтримку А-банку (заявка номер 1490747) та мені сказали, щоб не хвилювався та буде повернення на протязіі 3 днів.
В тех підтримці ввійшли в мою ситуацію та вирішили питання швидко та якісно та на користь клієнта.
Це однозначно великий + такого банку.
Особисто я мав багато проблем з банками типу Приват банка де до клієнта дуже погане відношення та інколи працівники могли навіть насміхатися.
А в А-банку це просто вау, відношення класне і я користуюсь вже майже рік і ніяких нюансів жодного разу не було!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 серпня 2023, 8:28
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями від обслуговування! Завжди раді допомогти.🍏😊
Vira1966 11 серпня 2023, 14:04
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Виникли питання по роботі з новою версією Абанк бізнес. Звернулись до банку і були дуже задоволені. До нашого питання віднеслись дуже відповідально. Допомагали спочатку в чаті, а потім передзвонили і вели нас в цьому питанні доки все не було вирішено. Велика подяка консультантуМарії яка просто не залишила нас і консультувала нас по кожному питанню і допомагала поки у нас все не вийшло. Дуже приємно працювати з такими відповідальними працівниками як і з самим банком. Велике спасибі!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 11 серпня 2023, 18:04
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yulchik09 10 серпня 2023, 14:49
У липні на одному сайті я скористалася разовою послугою та сплатила за неї ввівши всі необхідні дані картки для здійснення платежу. Кошти списали рівно за послугу (50 грн), проте через тиждень з мого рахунку автоматично цей же сайт списав ще 449 грн. Зателефонувавши в А-Банк, мені повідомили, що в мене була підключена підписка на даний сайт. Проте цю підписку самостійно я не здійснювала, сайт про автоматичне її підключення після скористання разовою послугою на ньому мене не проінформував, тому звісно ж, я була не згодна зі стягненням коштів та намагалася їх повернути. Працівник А-Банку запропонував мені оформити Заявку на оскарження, що і я зробила. Зі мною дуже швидко зв’язалися з банку та уточнили певну інформацію. І буквально через декілька днів, мені надійшло повернення коштів на мій рахунок, за що я щиро завдячую команді А-Банку.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 серпня 2023, 17:07
Дякуємо за відгук. Нам приємно, бути корисними для Вас! 🍏😊
Gayne 10 серпня 2023, 13:00
я поповнила рахунок, а гроші списалися через хвилину надходить повідомлення що не вдалося поповнити
а гроші списалися
написала в телеграм і вони сказали треба зафіксувати заяву до технічного відділу термін рішення 1 місяць, але вирішили за 1−2 дні і гроші прийшли на рахунок
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 серпня 2023, 13:24
Дякуємо за відгук. Раді, що змогли Вам допомогти! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Петро Зборівський 10 серпня 2023, 10:06
Користуюсь цим Банком приблизно пів року, хотів подякувати та розповісти усім що користувався і користуюсь ще іншими банками, але Абанк мене просто вразив своєю роботою над операціями тобто переведення грошей отримування грошей і так дальше тобто кращого банку за Абанк у мене ще небуло і це не просто вигадки це дуже легко перевірити, кожен може створити як мінімум онлайн карту та перевірити це на ділі а не на моїх словах!!! Абанк Дякую за вашу роботу!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 10 серпня 2023, 10:35
Дякуємо, що обрали наш банк для обслуговування 🥰🍏

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝