×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Отзыв клиента
Связались быстро, всё решили.
Рекомендую, на любой случай всегда помогут.
Коментарі (2)
Не возвращают деньги, А банк
Коментарі (1)
Допомогли вирішити труднощі за 1 хвилину!
100/10. Чудово. Рекомендую!
Коментарі (5)
Лучший банк в Украине
Лучше банка не знаю!!!
10 звезд из 5
Коментарі (5)
Найкращий оператор!!!
Це найкращий оператор цього банку.
Найкраща підтримка, розяснювання та супровід!!!
Моя оцінка цій людині 101 бал із 10.
Дмитро! Дуже Вам вдячні!!!
Коментарі (4)
Возврат средств
Коментарі (6)
Зіткнувся з блокуванням карти знаходячись закордоном
Я фізично не можу надати документи, які передбачаються НБУ
Люди які висилали мені кошти, знайомі які погодились позичити мені гроші
Карти заблоковано, неможливо погасити кредитний ліміт. Техпідтримка абсолютно небажає розібратись у ситуації, стандартне відфутболювання до «профільного спеціаліста» з подальшою «недостатністю документів».
Зрозумійте, ліміт у 60 000 грн. ніяк не достатній для обслуговування вантажного авто в Німеччині
Я розумію, що це все не відповідає вимогам НБУ, але життєві ситуації теж буває не підпадають під жодні умови
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники зв'язались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24, задали уточнюючи запитання та надали рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. На жаль, не усі необхідні данні та документи для розблокування були отримані. Передали інформацію профільним Спеціалістам. За результатом Ви отримаєте від Банку повідомлення.
Коментарі (10)
Донарахування кешбеку по акції від «Аврори»
Коментарі (1)
Заблокировали счёт
Коментарі (2)
Блокировка денег
Написал заявление на перевод остатка по дебетовому счету в другом банке.
Ни денег, ни информации о сроках исполнения транзакции не предоставляют.
При общении со службой поддержки сбрасывают телефон, после сказок про очередь.
Просто издеваются и не дают никакой информации.
Никаким форматом не ускоряют данный процесс.
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Написати коментар
5169155116542711 шахраї
Іншими способами теж зв’язатись не можливо
Коментарі (1)
No answer
В першу чергу хочемо принести вибачення за незручності з якими Вам довелось зіштовхнутись при зверненні до нашої Служби підтримки.
Детально перевірили інформацію і виявили, що не отримували Ваших дзвінків з номерів які Ви вказували в Банку під час ідентифікації. Зв'язатись з Вами за цими контактами нам теж не вдалося.
Ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей щодо даної ситуації. Чекаємо Вашого зворотного зв'язку для подальшої допомоги.
Коментарі (1)
Блокування банку
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Написати коментар
Блокування коштів
Вибачте але це вже занадто! Не рекомендую!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
З Вами зв'язався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію для перерахування залишків.
Коментарі (2)
Долго совершают перевод денег на счет в другом банке
Написати коментар
Блокування карти та відмова у закритті рахунку
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання вирішене.
Коментарі (4)
Подяка від клієнта відділенню 477
Написати коментар
Видають старі 100 долларові купюри
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Коментарі (11)
Закрытие счетов и возврат денег
При блокировке по фин мониторингу тоже в обещанные сроки не было выполнено обещаний!!!
Поэтому прошу скорей, очень нуждаюсь на получение своих средств в сроки!
Благодарю!
Коментарі (2)
Очень медленные консультанты, навешивают доп услуги
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (1)