Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
vitka59 10 травня 2024, 12:08
Хочу звернутись напряму до керівництва Мінфіну, тому цей лист відправляю на Ваш сайт. Це лист-подяка. Дякую перш за все тим робітникам А-банку, з якими на днях я спілкувався і, які насправді допомогли мені вирішити мої проблеми.Трошки займу Вашого часу, щоб більш детально про все розповісти.
Так склалося, що я потрапив (може й банальну, але все ж)), життєву халепу. Почалося звичайно з того, що я ненавмисно розбив свій телефон. Все було б гаразд і я напевно тільки трохи засмутився бо розумію: це — життя і доволі часто щось випадає не тільки з рук, але й люди з вікон теж, випадають (пробачте за чорний гумор, більш не буду)).Його стан можно було б охарактеризувати як «напівживий»)).Це теж не аби яке диво, — таке трапляється майже не щодня.Але, все це (може довга, пробачаюсь, «підводка»).Далі буду розказувати те, що Вас таки точно б здивувало, бо мене «таки да». Ви ж, напевно, розумієте, що сучасний телефон, це і «гаманець», і документи, і багато чого, — навіть «ключи от квартиры, где деньги лежат»)). Я людина віруюча і майже впевнений, що мене Господь направив саме туди, де були люди, які мені дійсно допомогли. Не буду довго витрачати Ваш час і розповідати як і яким чином дівчата, (заради яких я і пишу цього листа), допомогли мені встановити додаток на телефон, який вже не подавав ознак життя, аби, попри все, я зміг стати клієнтом А-банка,(навіть придбати новий телефон, це вже дуже довга епопея)). Зазначу тільки, що мені дуже повезло, бо в той день не було великого напливу людей, а зі мною «грались» більш трьох (!!!) годин. Ще скажу одну річ. Мені без малого 65 років і я багато за життя спілкувався, (і продовжую спілкуватись), з різними людьми. Добре пам’ятаю випадок, коли рідного (на жаль вже покійного) батька (йому було майже 90-о і він був лежачим інвалідом, працівниця «Привату», запропонувала мені привести (принести, чи привезти) його до відділення банку, щоб підтвердити якісь документи,і яке було, «майже поряд», на сусідній вулиці) і добре, що у мого товариша тоді була така машина, куди ми змогли тоді закатати інвалідне крісло, і товариш, який сам киянин був у Вінниці, звідки я Вам пишу. Тоді пам’ятаю не стримався і побажав їй прийти за тим кріслом, коли батька не стане. Як християнин не бажаю їй такого, але, скоріш за все воно так і буде згодом, бо Господь завжди за нами спостерігає і багато чого робить ще при нашому житті. На цьому хочу завершити свого листа, щоб не перетворювати його в жанр «оповідання». Просто не знаю, як віддячити тим дівчатам, які на це 100% заслуговують. Я пішов купив коробку цукерок (каюсь), але вони замахали руками), говорячи, що їх можуть «вигнати з роботи». В мене є визитівка одної з них, — сказала, якщо будуть якісь питання, то дзвонити, але я зараз, навмисно не наголошую на ній. Коли Вас зацікавить моя розповідь, то відпишіть будь ласка, або зателефонуйте, як завгодно. Я прочитав, що Ви проводите якийсь конкурс, але в даному випадку, мене менш за все цікавлять гроші, бо вбачаю сенс в тому, щоб ті люди, які роблять добро для інших, були відзначені. Майже впевнений, що Господь, поряд з ними, вже «поставив галочку»)). За «допенсійного життя», я керував невеличким колективом біля майже сотні людей і в мене, на той час (десь кінця 80-х), таких працівників точно не було. Так що на рахунок «вигонять», вони явно перебільшили, але неприємностями,(навіть випадково), «віддячити» їм, навіть у страшному сні, не хотілось. Дякую за терпіння, якщо дочитали мого листа до цього місця)). Всього найкращого. З повагою, Віктор Степанович.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 травня 2024, 13:00
Добрий день!
Ми вдячні Вам за високу оцінку і теплі слова в адрес наших Співробітників. Вони справжні професіонали своєї справи, які завжди раді допомогти Клієнту. До зустрічі в відділеннях Абанк 🍏💚
Проблема вирішена
Олексій Павленко 9 травня 2024, 0:57
Заблокували кошти, докази надані. Але банк весь час пише чекати і нічого не змінюється. Терміново потрібні кошти на ремонт авто, а вони утримують мої власні кошти і не дають відповідь!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2024, 12:03
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.

Ми взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Dmitryu 9 травня 2024, 0:33
Назвали так этот банк от начального слова awful-bank
Заблокировали мои средства по надуманным законам, ни, а одном банке такого нет как здесь, деньги возвращали 43дня, ещё и за перевод на карту сняли процент. Завтраками кормили, никто ничего не знает. А общем надо держаться от этого банка подальше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 травня 2024, 12:02
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку розгляду.

Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та зробимо висновки. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
orest frank 8 травня 2024, 18:49
Вже не вперше, коли Банк бере комісію НЕ повідомляючи належним чином згідно до вимог чинного законодавства.
Півдня на переписки з чемними операторами, які висловлюють тільки жаль, але не вирішують питання по суті і НЕ надають відповіді по суті, призвели до того, що НАРЕШТІ мало статися — і що оператори зі ШВИДКІСТЮ комети зробили — Клієнт здійснив ЗАКРИТТЯ всіх рахунків, закриття всіх карток, обнулення кредитного ліміту (який АБанк нещодавно підням до нечуваних тисяч за довгі роки співпраці), закриття кредитного рахунку і припинення співробітництва загалом і зовсім.
7 років співпраці.
П. С. Прохання, до представників, А Банку — не пишіть НІЧОГО про спроби вирішення питання, надання деталей і прочу всіляку ахінею.
Співробітництво припеинено назавжди.

Іншим, нажаль, НЕ РАДЖУ співпрацю з даною фінустановою.
Наче і не погана, але от беруть комісіії і не повідомляють — це вже вп«яте.
Неприємний досвід.
Банк змінено на MONOBANK в той же вечір.

І так — картки і рахунки дружини в, А Банк буде також закрито наступного дня.
Ось така історія.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 20:53
Добрий день! Банк завжди попереджає про комісію при здійсненні платежів та переказів, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія залежно від суми, а також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації та обов'язково все виправимо у разі помилок з нашого боку. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
AnastasiaMarrn 8 травня 2024, 16:16
Добрий день. Даний банк- це суцільне розчарування! 04.04 на мою карту А-Банку було здійснено зарахування коштів в розмірі трішки більше 100000грн, після чого карта відразу була заблокована по ст. 15, документи стосовно джерел походження коштів були надані в той же день, але все одно блокування не було знято, у звʼязку з цим до банку була подана заява на закриття рахунку і переказу коштів по реквізитам в ін.банк, спеціалістом банку було в чаті указано терміни, що протягом 72 годин кошти будуть перераховані, минуло 72 години, кошти так і не перераховані, на даний момент вже минуло більше 30 днів, а результату так і немає, банк і досі утримує мої кошти, і просить ще чекати. Конкретних термінів і досі не надано, інформацію де це вказано в ДКБО теж не надали. Чи взагалі законно це, що моїми особистими коштами користується банк цей довгий період часу, а мене годують лише «завтраками»? Можливо надасте мені тоді відсотки, як за користування? Банк крадій, котрий утримує безпідставно кошти…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 17:04
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Маланюк 8 травня 2024, 12:49
Очень доволен обслуживанием, из-за определенных ситуаций нет возможности пользоваться приложением, но благодаря сотрудникам я всегда могу узнать информацию о своем счете и других финансовых операциях.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 травня 2024, 13:03
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
Проблема вирішена
IvanGal 7 травня 2024, 15:31
Користувався пів року банком, все добре. Коли за тиждень зняв приблизно 60 тис грн. мені заблокували гроші які прийшли на картку 18 тис грн.
Почав розбиратись.
Заблокували, так повинен пояснити походження коштів і через добу разьлокують.
Відправив всі документи (справку о доходах, ок-5,7, розписки повернення боргу)
Сказали, що документи підходять.
Через 2 доби пишу, що і як …відповідь :« пришліть ще документи ». Вислав.
Через тиждень говорять, що розвивають зі мною відносини і залишок коштів відправлять на карточку іншого банку, услуга займе 5 днів.
Через 7 днів нічого не повернули, сказали, що повернуть через місяць.
Пройшов місяць — нічого.
«Ми повинні були повернути 5.05. чекайте. Вибачте за незручності»
Вже 7.05, відповіді немає, чекайте.

В банку мені одразу сказали, що транзакції за місяць не повинні перевищувати 100 тис грн.
І що кожного місяця буде обнуляться ця сума.
По факту можуть спитати за 1.5 місяця тому за якусь транзакцію більший 10 тис грн.

Не рекомендую працювати з цим банком. Все добре поки немає проблем. Якщо проблема буде, то ви дуже пожалієте, що зв’язались з цим банком.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2024, 16:55
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.

Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.

Наразі Ваше питання вирішене.
Nauna 7 травня 2024, 13:43
Мама виїжджала з Каховки проживши там 2 роки в окупації, їй 85 років. Загубила свій телефон з фінансовим номером, пенсійна картка теж була втрачена, і скоріше за все хтось її знайшов і спробував зняти гроші, тому банк її заблокував. Коли мама приїхала до нас у Німеччину ми почали займатися відновленням доступу до українського банківського рахунку. Це було складно, але з допомогою працівника сервісної підтримки Максима нам все вдалося. Було проведено відеоконференцію задля підтвердження особи мами, і через деякий час нам відновили доступ і ми отримали змогу відновити картку👍
Велика подяка Максиму і іншим співробітникам які нам допомогали! Якщо чесно, в мене вже були моменти коли я думала що нічого не вийде🙈 Весь процес зайняв декілька днів, тому не здавайтесь якщо щось не виходить, дзвоніть у підтримку і рано чи пізно все буде добре.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2024, 14:18
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінюєте роботу наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді прийти на допомогу Клієнту 🤗🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olegik2112 7 травня 2024, 10:49
Дуже приємні оператори, готові допомагати стільки скільки потрібно, залишаються з вами до повного вирішення ваших питань
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 травня 2024, 11:02
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🍏
Проблема вирішена
Лиля Егоршина 6 травня 2024, 13:36
Клиентами А-банка являются мошенники, которые обманывают людей и с помощью обмана зарабатывают деньги! После того как меня обманули, я перевела на счёт клиента этого банка деньги, среагировала я довольно быстро и обратилась на горящую линию этого банка, мое заявление приняли, я написала так же заявление в кибер полицию и позвонила в свой банк! На следующий день со мной связались представители А-банка, попросили выслать свои реквизиты так как есть возможность вернуть часть денег, я была довольна сначала их работой, но проходит три дня возврата денег нет, я пишу сообщение с вопросом когда будет возврат денег, мне ответили завтра, в итоге прошла неделя и на данный момент денег возврата нет и на сообщения мои представитель банка не отвечает и не читает!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2024, 17:13
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства, тому всіляко сприяє у розслідувані стосовно шахрайських дій.

Детально перевірили всю інформацію. Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу. Дякуємо за розуміння!
Полезный комментарий
Лиля Егоршина 7 травня 2024, 17:16
Проблема моя решена, как было сказано банк сделал возврат одной части денег. Дальше надеюсь полиция сделает свое дело! А не отложит в стопку висяков!
Проблема вирішена
Игорь Виноградов 6 травня 2024, 9:47
Пользуюсь А-Банком давно, просрочек не было, банк дал «Рассрочку» на сумму 34700грн.И 5.05.24года банк полностью обнулил эту функцию.Это при том, что я сейчас оплачиваю 3 кредита, все по графику, интересно, за что, такое наказание??? Очень жаль…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2024, 13:10
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.

Ми сподіваємось, що бажана сума ліміту буде встановлена згодом і ми будемо співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
Игорь Виноградов 8 травня 2024, 13:22
Спасибо!А-банк восстановил рассрочку.Все просто супер!)
Проблема вирішена
SergPoll 5 травня 2024, 12:36
А-банк заблокував в мене кошти і розірвав зі мною договір в односторонньому порядку потребував з мене щоб я довів звідки ці кошти я прислав їм скріншоти і вважаю що довів звідки ці кошти але банк тягне час і не віддає мої гроші в сумі там 9281 грн Я не знаю чому мовчать національний банк України поліція чому не наказують цих шахраїв, я влазив в долги щоб прожити якось працює офіційно і якби я взяв кредит і не віддавав більше місяця з мене останню шкуру зняли б, то пишуть мені щоб я заяву їм прислав там 15 грн на скарбнички в мене було я прислав заяву і вони рахують з цього дня ще написав заяву на повернення коштів коротше вони хочуть вкрасти мої гроші!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 16:34
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Послуга накопичення «Скарбничка» — це депозитний вклад, тому у разі наявності залишків Ваших коштів потрібна окрема заява, яку Спеціалісти повинні запросити.

Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення питання. Ми взяли Ваше питання на контроль та передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Денис Волик 5 травня 2024, 1:54
Волик Денис Олександрович 15.11.00

20.04 Первів собі на картку кошти з картки іншного банку, після чого картка була заблокована, поспілкувавшись з службою підтримки в телеграмі надав докази того, що кошти мої (надіслав квитанції), також банк запросив довідку про доходи та ще купу всього, у підсумку банк вирішив розірвати зі мною договір та попросив заповнити заяву та надіслати їм фото заяви, заява була заповнена 22 квітня, сьогодні вже 5.05, кошти сказали за регламентом повинні бути перераховані напротязі 3 днів, прошу пришвидшити повернення коштів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 9:10
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
dianadodai 4 травня 2024, 21:49
После того, как я получила средства на свою карту, её немедленно заблокировали. Мне было запрошено предоставить подтверждение цели получения этих средств. Я предоставила все необходимые документы в техническую поддержку А-Банка, после чего мне было сообщено, что необходимо ожидать принятия решения. Длительность данной проверки неизвестна, однако, исходя из опыта знакомых и отзывов на министерстве финансов, предполагается, что она может затянуться на длительный срок. Мои средства остаются заблокированными в этом банке, их срок задержки неизвестен, поэтому настоятельно рекомендую внимательно взвесить решение о сотрудничестве с данным банком. В случае решения открыть счет в А-Банке, будьте готовы к возможной блокировке ваших средств на неопределенный срок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 10:15
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Через обраний в Банку месенджер Вам надали сьогодні перелік необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
nastyasweet 4 травня 2024, 13:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Вчера ограничели счёт показало что надо по видео звонку подтвердить перевод якобы подозрительная операция, я позвонила по видео звонку подтвердила что лично пользуюсь банком и делала перевод сказали ок можете пользоваться. Зашла, но там ограничения снова пишу в тех подержку на что получаю ответ что счёт ограничен из-за автоматической заявки на мошейничество потому я не подтвердила перевод. Хотя я его подтверждала. Далее говорят снять не можем пока заявка по вашей просьбе в работе говоря я не подавала им плевать сами подали заявку сами счёт ограничели банк мошейников
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2024, 18:29
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності.

У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). Під час відеодзвінка наш Співробітник має можливість переконатися, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.

Після відеодзвінку, у разі необхідності більше детальної перевірки операцій з карткою може бути створено додатковий запит. Під час розгляду запиту з Вами зв'язувались профільні Спеціалісти. Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та у разі помилок буде вжито заходи для покращення процесу нашого обслуговування.

Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння.
insanegod 2 травня 2024, 23:17
15.04.2024 мне перевели зарплату за работу в тот же день получил сообщение что банк разрывает договор и блокирует мои средства. После того как я предоставил все доказательства откуда пришли деньги, они сказали уже поздно и вам уже отказано в обслуживании.Прошло уже больше двух недель и я все еще не получил свои деньги на счет в другом банке
абанк
Відповідь банку
oper23 3 травня 2024, 14:01
Добрий день!

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Vika45678 2 травня 2024, 21:42
3 дні назад я перевищила ліміт у 60000 тис, банк обмежив карту попросив надати документи. Я одразу надала документи і всі пояснення після чого сказали очікувати 1 календарний день і звісно ж на наступний день зі мною ніхто не зв’язався і з карти не було знято обмеження. Вже на протязі 3 днів я намагаюся дізнатися коли ж вже нарешті обмеження буле знято чи дадуть якусь конкретну відповідь. Відповідаю ТМ самим текстом кожного разу що ніби то багато заявок і моя розглядається, а коли саме її розглянуть не відому. Не раджу мати жодних справ з цим банком бо не зрозуміли коли отримаєте доступ до своїх грошей, якщо виникне така ситуація
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:45
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Приносимо вибачення за збільшений регламент розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.

Будемо раді співпрацювати надалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
deneeska 2 травня 2024, 19:29
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Прийшол зняти депо у доларі. Касирка каже тількі старі купюри, ок кажу покажить у ваших руках купюри, я підтвержу буду брать чи ні. Відмова. Почали посилати читать постанови нацбанка № 1, 75 и 76. Потикал дурочку нач відделення у ці постанови, що нема такого, мовчить *** що води набрала. Каже ви дуже вумний, ми вас заблокуемо на обслуговування. Ну добре, прийшов у другий раз, кажуть вас заблокували за шахрайство. Які докази? Нема доказів, ми так вирішили. Ну кажу хай вам щастить
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:27
Добрий день!

Детально перевірили всю інформацію.

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.

На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.

Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
makarenkokaty92 2 травня 2024, 13:23
Я дуже задоволена роботою працівників, А банку, настільки швидко і просто вирішили мою проблему! Раніше була у приват банку, зараз розумію вже остаточно що не повернусь до них!
Величезне дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2024, 13:54
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xo4y 1 травня 2024, 16:36
Інколи коли я розраховують доларовую карткою то не йде нарахування кєшбєку на ту категорію яку я вибрав, звертаюсь до оператора й вони повертають, але вони повертають ту суму яка повинна в грн. Тобто останній раз я розрахувався на 75.38 доларів по категорії Продукти й Супермаркети, мені кешбек не нарахували, звернувся до оператора й мені нарахували 0.53 грн. Начебто все вірно, 0.53 це є 0.7 відсотка від суми, але потрібно нарахувати 0.53 долара. Я розумію що кешбек повинен бути в грн, то потрібно ці 0.53 долара помножити на їхній курс. Це вже не в перший раз. Що саме цікаве то так відбувається тільки тоді коли кешбек не нараховується автоматично й після звернення оператора то нараховується але з різницею в курсі. Коли автоматично нараховується кешбек то нараховується все вірно. Питався роз’яснити це оператору так у них відповідь тільки одна — кешбек нараховується тільки в грн, так добре, тоді помножте його на курс. Чому автоматично все вірно робиться, а коли через оператора то якось неправильно?!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 20:27
Добрий день!

Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям.

Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».

Ми завжди раді допомогти в таких ситуаціях та детально розглядаємо кожне питання Клієнтів. Ми перевіримо Ваші звернення та вже займаємось донарахуванням різниці кешбеку у відповідності сумі транзакції у гривневому еквіваленті. За результатом проінформуємо Вас.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.5
USD 41.8 42.5
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.5
USD 41.8 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝