Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Солидова 10 квітня 2024, 15:18
Обращалась не раз в службу поддержки для решения некоторых вопросов.
Связались быстро, всё решили.
Рекомендую, на любой случай всегда помогут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 15:48
Дякуємо! Ми завжди готові прийти на допомогу 💪💚
Проблема вирішена
Serj402 10 квітня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Моніторна, 7
Было расторжение в одностороннем порядке, после предложили написать заявление на перечисление средств на другой банк, прошло две недели, деньги так и не перечислили, кормят завтраками, в нац банк буду писать жалобу с юристом. По закону не имею права. Кормление завтраками что процесс будет дольше, так как у них проблемы с очередью, меня не должны волновать. Будем ждать результата и ответа.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 13:39
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DariaMikhieieva 9 квітня 2024, 21:02
Винекла трудність з отримкою міжнародного переказу, звернулась у підтримку, допомогли, за 1 хвилину я отримала свої кошти.
100/10. Чудово. Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 10:55
Ми раді, що Вам сподобалось обслуговування наших фахівців, ми завжди раді допомогти нашим клієнтам 💚🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksanafomina45 9 квітня 2024, 20:43
Была проблема с получением перевода из-за границы решили очень быстро в течение 5 минут)
Лучше банка не знаю!!!
10 звезд из 5
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 квітня 2024, 10:22
Ми вдячні Вам за теплі слова подяки. Ми зробимо все можливе і неможливе, щоб і надалі у Вас не було зауважень 💪💚
Sveha080888 9 квітня 2024, 1:07
Дмитро #87650
Це найкращий оператор цього банку.
Найкраща підтримка, розяснювання та супровід!!!
Моя оцінка цій людині 101 бал із 10.
Дмитро! Дуже Вам вдячні!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 квітня 2024, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку роботи наших спеціалістів. Ми завжди раді допомогти Вам💚🍏
044zhenya 8 квітня 2024, 10:42
Меня обманули мошенники в интернете и я отправил деньги на карту человека у которого была карта от Абанка, я написал в службу поддержки Абанк. Мне очень быстро отвечали, помогали мне и в итоге мы решили данную ситуацию и мне вернули мои деньги на которые я был обманут.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 квітня 2024, 10:47
Завжди раді допомогти🍏😊
Проблема вирішена
Kirzak 7 квітня 2024, 18:46
Я знаходжусь закордоном, працюю водієм далекобійником. У відрядженні стались додаткові витрати повязані з обслуговуванням авто
Я фізично не можу надати документи, які передбачаються НБУ
Люди які висилали мені кошти, знайомі які погодились позичити мені гроші
Карти заблоковано, неможливо погасити кредитний ліміт. Техпідтримка абсолютно небажає розібратись у ситуації, стандартне відфутболювання до «профільного спеціаліста» з подальшою «недостатністю документів».
Зрозумійте, ліміт у 60 000 грн. ніяк не достатній для обслуговування вантажного авто в Німеччині
Я розумію, що це все не відповідає вимогам НБУ, але життєві ситуації теж буває не підпадають під жодні умови
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 квітня 2024, 20:27
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Щодо Вашої ситуації, наші Співробітники зв'язались з Вами через месенджер, який Ви вказували в застосунку Абанк24, задали уточнюючи запитання та надали рекомендації щодо необхідних документів для підтвердження зарахувань на картку. На жаль, не усі необхідні данні та документи для розблокування були отримані. Передали інформацію профільним Спеціалістам. За результатом Ви отримаєте від Банку повідомлення.
Mel UA 6 квітня 2024, 19:46
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Соборна, 15
О 14.36, 06.04.2024 р. звертався в чат з приводу не нарахування кешбеку за товари в «Аврорі», банк прийняв звернення і донарахував уже ввечері, великий респект, залишайтеся такими відкритими та прозорими, нехай щастить вам!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 квітня 2024, 20:17
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
Emissarrr 5 квітня 2024, 22:24
Вчера хотел оплатить себе игру на сайте плейстейшен, пополнив кошелек на 100 и 50 грн. На 100 пополнил, при попытке пополнить на 50 карту заблокировало. Полдня сегодня убил на общение с поддержкой банка. Расспрашивали, а я ли покупал, а что за транзакция, по 10 раз. В итоге спустя часа 3 сказали сейчас разблокируем через 2 минуты перевыпустите карту. Через 20 мин звонят, говорят скиньте чеки о пополнении карты. Скинул два чека за месяц. Игнор. Поддержка пишет скиньте снова и так 3 раза за час. После звонка сказали ок, ожидайте 5 ДНЕЙ звонка. Затем позвонили сказали скинуть ещё два чека за прошлый месяц. Крайне не рекомендую этот банк, это какой -то треш. И самое главное — зачем все это? Особенно смешно выглядит заспамленный смс телефон что у вас заблокировали карту из-за неподтвержденной операции на 50 гривен… При этом я понимаю что у людей крадут так данные карты и нужна проверка для разблокировки. Проверили по видео звонку, задали вопросы. Причину блокировки сказали кучу раз. Зачем меня направили в другой отдел, проверка которого займет судя по постам тут недели — мне непонятно. Отличная забота чтобы ваши деньги не забрали мошенники называются…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 квітня 2024, 12:27
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для покращення нашого обслуговування. Раді, що питання було вирішено та будемо раді новим відгукам від Вас!
Полезный комментарий
Emissarrr 6 квітня 2024, 12:26
После публикации комментария работники банка сразу связались утром ,извинились и разблокировали. Конечно неприятно ,но спасибо большое ,приятно что банк дорожит своей репутацией и отреагировали так быстро.
Проблема вирішена
ShakhtarSurkis 5 квітня 2024, 18:50
С 1.04 банк заблокировал мне деньги. После предоставления документа подтверждающего источник происхождения денежных средств, банк разорвал со мной контракт в одностороннем порядке.
Написал заявление на перевод остатка по дебетовому счету в другом банке.
Ни денег, ни информации о сроках исполнения транзакции не предоставляют.
При общении со службой поддержки сбрасывают телефон, после сказок про очередь.
Просто издеваются и не дают никакой информации.
Никаким форматом не ускоряют данный процесс.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2024, 19:44
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LanaBlazh 5 квітня 2024, 17:14
Карта шахраїв на олх, беруть передплату і деактивують кабінет.
Іншими способами теж зв’язатись не можливо
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2024, 17:26
Добрий день! Вдячні за сигнал.Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
velvetto 5 квітня 2024, 13:27
Пробував тричі сьогодні додзвонитися на 777. Раніше проблем з цим не було, сьогодні ж прочекав 10 хв. без результату. Рекомендую керівництву розігнати київську пофігістичну плісняву і передати функції менеджерам з інших регіонів. Ганьба.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2024, 16:19
Добрий день!
В першу чергу хочемо принести вибачення за незручності з якими Вам довелось зіштовхнутись при зверненні до нашої Служби підтримки.
Детально перевірили інформацію і виявили, що не отримували Ваших дзвінків з номерів які Ви вказували в Банку під час ідентифікації. Зв'язатись з Вами за цими контактами нам теж не вдалося.
Ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей щодо даної ситуації. Чекаємо Вашого зворотного зв'язку для подальшої допомоги.
Проблема вирішена
Bifg 5 квітня 2024, 10:45
Заблокували банк, у звʼязку з перевірити за що я отримав кошти, підтримка банку попросила, щоб я надав документи, на протязі 10 хвилин, всі докази були скинуті, пройшло вже багато часу, і мені тільки в кажуть що є черга, хоча вже б мали опрацювати моє питання, не раджу цей банк!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2024, 11:46
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Проблема вирішена
Karyna3673 4 квітня 2024, 23:27
Мені надіслали кошти на євро картку, після чого картка була заблокована, попросили надати документи для перевірки, надала 18 березня і наразі досі не отримала відповіді від банка, і постійна відповідь: «У нас черга».
Вибачте але це вже занадто! Не рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 квітня 2024, 10:48
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
З Вами зв'язався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію для перерахування залишків.
Проблема вирішена
Влад Галейда 4 квітня 2024, 20:21
01.04.2024. А-Банк разорвал со мной договор об обслуживании. Я 01.04.24 написал Заявление на перевод личных средств на счет в другом банке по реквизитам. В обратном письме от банка срок рассмотрения был указан 1 рабочий день. Конкретного срока возврата средств добиться от сотрудников банка на горячей линии или в чате нереально. Прощу А-банк принять меры для скорейшего решения проблемы. Я проконсультировался в других банках такие вопросы решаются очень оперативно. Есть такое подозрение, что банк просто бесплатно решил попользоваться моими деньгами неопределенный срок. Согласно закона, деньги на счете мое имущество. прошу его вернуть.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2024, 20:38
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Виктор Охрименко 4 квітня 2024, 12:11
02.03.24 поклав на свою картку абанк 3000 грн через термінал, після чого одразу картку заблокували та попросили зв’язатись з банком. Співробітник по телефону сказав що йому потрібна інформація про цей платіж. Я відправив в телеграм абанку два чеки які брав після поповнення у терміналі. Сказали що цього недостатньо, і потрібна інформація по 10 останнім надходженням. Картку поповнюю самостійно в терміналі, і до цього не виникало ніяких проблем. Вирішив закрити рахунок, попросив надати мені форму для заповнення щоб розірвати договір з банком. На що мені відповіли що допоки я не надам чеки про поповнення рахунок мені не закриють. Я зараз їх ніяк не дістану. Надіюсь на компетентність підтримки банку та як найскоріше врегулювання питання і повернення коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2024, 15:08
Добрий день!
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання вирішене.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaAveryanova 4 квітня 2024, 11:07
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 139/А
Я дуже вдячна відділенню банку А- 477, та його співробітникам за якісну, та оперативну роботу, які ввічливо, та з повагою відносяться до клієнтів баку. Прошу винести подяку керівнику, спеціалісту з обслуговування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2024, 11:55
Добрий день! Дякуємо за приємні слова та високу оцінку роботи наших Співробітників. Ми завжди раді надати допомогу на високому рівні.
Ggggg000 4 квітня 2024, 8:47
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 39
02.04.2024 року знімав кошти з депозитного рахунку у доларах, видали старі пошарпані долари 1996 — 2006 років, на моє прохання видати більш нові, мені відмовили, хоча коли я робив вклад то дав купюри 2017 року, огидне та зухаале ставлення до клієнта банку, таке враження що навмисно видають старі долари, а нові ні, на моє прохання прийти в інший день та отримати нові — відмовили, сказали не подобається — то не беріть, а нових купюр ви не отримаєте, жах, якщо я не забрав би кошти, то вони б автоматично перейшли на 2 місяць у депозиті, також зппропонували зняти в іншому відділені, але вже із ставкою 0.9%, як там можна відноситися до клієнтів та обдурюаати їх… Зателефонував на гарячу лінію — до цього часу дають відповідь, так ваші працівники реагують на звернення громадян. Нікому із своїх знайомих вже не порекомендую абанк, і не тільки знайомих. Одним словом абанк «розвів» на 1200 доларів ганьба і не бажають жодним чином виправити свої недоліки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2024, 11:43
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 9:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Проблема вирішена
Дарина Селезньова 4 квітня 2024, 8:31
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Добрый день, банк решил расторгнуть со мной договор, с техподдержкой связалась скинула реквизиты для возврата денег, написала заявление, в итоге решила узнать позвонив оператору, так как конкретики никакой нет в чате, от работников банка, по телефону оператор мне сообщил что нет никакого заявления и нужно отправить снова, я в третий раз отправила, и понимаю что могут кормить завтраками долго!!!(
При блокировке по фин мониторингу тоже в обещанные сроки не было выполнено обещаний!!!
Поэтому прошу скорей, очень нуждаюсь на получение своих средств в сроки!
Благодарю!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 квітня 2024, 11:09
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Nastysha 3 квітня 2024, 15:47
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Снимаю постоянно в, а банке доллары (точнее депозит с моно). Сама, а банком не пользуюсь и никогда не пользовалась. Всегда забирала без проблем. Пришли сегодня забирать мужа депозит и тут начались проблемы. Что бы забрать надо открыть счет, карту, пройти какую то верификацию. На вопрос почему у меня такого не было, кассир ответ не знает. Но это еще пол беды, на все отделение оаботает один консультант, работает медленнее черепахи и обслуживает одного клиента уже больше 40 минут. Я не понимаю за что они получают зарплату, если ей тупо впадлу нормально работать. Остались недовольны, ушли и заберем деньги в другом банке партнере. А банк не рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 квітня 2024, 18:02
Добрий день! Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Полезный комментарий
Nastysha 3 квітня 2024, 18:25
Ситуацию решила другая девушка консультант, которая пришла на работу. Спасибо!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝