×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 40 | 40.7 |
Всі курси банку |
А Банк на Харківському шосе 58
Написати коментар
АБанк — покищо найгірший банк що мені поки що зузтрічався
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (12)
А Банк оперативно и профессионально
Написати коментар
Тех підтримка
Написати коментар
Работа сотрудников
Написати коментар
Пункт 3.3.20
Я считал вас лучшим что нынче может предложить рынок. Даже собирался оформить премиальную карту. Но о каком таком сотрудничестве, депозитах может идти речь, если вы имеете право просто украсть из сбережений клиента 30% на основании «мы так решили». Я уверен, что если бы хотя бы ПОЛОВИНА из держателей депозитов у вас ЗНАЛА о такой гнили с ВАШЕЙ СТОРОНЫ, ты вы бы НИКОГДА не имели ни депозитов, ни топ 1 народного рейтинга. Даже топ 31.
УБЕРИТЕ этот пункт. Это чистый грабеж. Такого не позволяет сейчас себе ВООБЩЕ ни один из банков.
Вам прикро що у мене склалося таке враження, да? Так уберите причину этого враження.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk і також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Коментарі (25)
Повернення коштів
Платіж був проведений, але декілька днів очікувала на бронювання авіабілету.
Звичайно поїздка була запланована і коли не приходило підтвердження бронювання, це викликало занепокоєння.
Тоді я звернулась в службу підтримки, де мене запевнили що кошти за призначенням переведені.Коли я почала виясняти у компанії kiwi, чому немає ніяких повідомлень про підтвердження бронювання авіарейсу, то вияснилось, що платіж був компанією не прийнятий, анульований і потрібно очікувати на повернення коштів на мій рахунок назад.
Я була розгублена, виникли питання по якій причині так склалось, але надавши підтвердження про анульований платіж від компанії kiwi, я звʼязалась зі службою підтримки, А банку, працівники прийняли мою заявку та кошти повернулись на мій рахунок.
Тепер можу ними знову користуватись.
Важливо було щоб все якомога швидче вирішити, адже я мала знову почати пошуки іншого авіарейсу, а вартість квитків збільшувалась майже щодня і повернення коштів було дуже актуальним питанням.
Дякую службі підтримки, зверталась як і на гарячу лінію так і в чат, моє питання вирішили дистанційно, що дуже важливо!
Рекомендую, А банк, так як і багато появилось нових продуктів, ще хотілось би відділення в моєму місті з таким же кваліфікованим персоналом, який працює в службі підтримки!
Написати коментар
Подяка
Лік, менеджерів Ірини Смолій та Інни Ніколюк. Дуже вдячна за високий рівень обслуговування та прекрасні людські якості. Дякую банку за надані послуги. З повагою, Ромашина Олена.
Написати коментар
гаряча лінія
Складнощів з дозвоном на лінію служби підтримки, не виявлено.
Для можливості розібратися в описаній ситуації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
що це за правило
кон.телефон 050 672 92 79
Дії Співробітника коректні та відповідають правилам обслуговування клієнтів. На сьогоднішній день продаж іноземної валюти, дійсно, можливий лише для клієнтів Абанку.
Бути клієнтом Абанку — це не обов'язково мати картку, достатньо пройти ідентифікацію, за якою ми будемо розуміти, хто звертається до каси для проведення операції.
Нам щиро шкода, якщо у Вас виникли негативні емоції з даного приводу та ми сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Ми намагались з Вами зв'язатися за вказаним номером телефону, але на жаль, виклик було відхилено.
Коментарі (6)
Шахрайство
Стосовно повідомлень, Банк немає технічної можливості редагувати відправлену Вам інформацію, навіть якщо було припущено помилку, в такому випадку Ви лише отримаєте додаткове повідомлення від Банку, а стосовно авторизації в АБанк24, відмова може бути тільки у випадку, якщо Ви ввели помилково пін-код від картки на етапі авторизації, робиться це з метою безпеки. Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та будемо раді розібратись в ситуації, повідомимо Вас за результатом.
Коментарі (1)
Умови банка щодо розстрочки
Коментарі (1)
Инновационный банк
Коментарі (2)
За приєднання та гарний настрій
Написати коментар
Найгірший банк України
Хочу додати, монобанк проводить фін. моніторінг за 15 хвилин, і на монобанці у мене спокійно лежать більше 100 тис. грн.
Одразу видно рівень та клієнтоорієнтованість цього прости Господи «банку».
На закінчення хочу сказати всім хто розглядає цей «банк», як основний, будьте готові до того що вам заблокують гроші, будуть обіцяти вирішення за «3 дні», а на ділі — місяць або два, а потім заберуть 30% від них та заблокують рахунок. Найгірше що таке коїться під час війни, людей просто кидають на кошти…
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації, більш детально, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (6)
Чудовий банк 🍏💸
Коментарі (1)
Самий гірший банк , крадутьк кошти
Підсумок: сьогодні десятий день як в мене заблоковані 7000 гривень на картці, як вони паралізували мені життя та взяли мене в заручники свого банку, тероризуючи цими очікуваннями на дзвінок. Якщо не хочете, щоб у вас блокували кошти «на свій розсуд «у них є такий пункт в правилах не зв’язуйтесь з цим мародерським банком, який у період повномасштабного вторгнення краде по 30% з балансу не зрозуміло за що, аргументуючи, що є такий пункт у документах, але коли я відкривав картку на відділенні менеджер дістала 20 листків бумага і просто показувала де ставити підпис кажучи що це формальність проста. Не зв’язуйтесь з шахрайським банком.
Коментарі (2)
Вкрали гроші
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Ваше питання на контролі, за рішенням Вас повідомимо.
Коментарі (2)
Не нарахували кешбек
У ній вказано, що туди входять (Послуги та товари кінотеатрів,
оренда I купівля товарів B спеціалізованих магазинах)
Так, що сервіс онлайн кінотеатр MEGOGO, туди не входить?
Не зважаючи на те, що декілька місяців тому кешбек за мегого нараховували
Так, що змінилось?
Я не скупий на гроші, просто відчуваю, що мене обманули
Підтримка каже про коди операцій, але в додатку вказано, що сплата за MEGOGO!!! Кіно, не послуги Google…
Дуже прикро здивований
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Кешбек за дану операцію нараховано. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (4)
Заблокировали карту без видимых причин
Спросил в поддержке в чем причина, они процитировали несколько пунктов из договора, ничего не объясняющие.
Возможности разблокировать мои средства никакой не предоставили, сказали ждать звонка из банка
Написати коментар