×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Допомога з погашенням кредиту
Щира подяка усім працівникам!
Написати коментар
Використання моїх персональних данних
Ми сподіваємось, що Ваше рішення не кінцеве і Ви залишитесь нашим Клієнтом. Будемо раді продовжувати з Вами співпрацю 🍏💚
Коментарі (3)
Утримують кошти
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (1)
Блокировка счета, моих личных денег
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
Коментарі (1)
Банк розірвав договір
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Коментарі (2)
Транзакція не зарахована, але кошти не повертаються
Приносимо вибачення за складнощі з якими Вам довелося зіштовхнутись. На момент проведення платежу в Банку відбувся масовий збій. Наразі, роботу сервісів відновлено та проведено ряд заходів для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Ваше питання щодо неуспішного платежу знаходиться в роботі. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами. Дякуємо за розуміння!
Коментарі (2)
Найкращі спеціалісти
Коментарі (1)
Як провалити регламент х5 разів
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (1)
Погрози від співробітників
Представились як: Мілевська Ольга Григорівна, Осіпов Микола Іванович і сказали що їх керівник Гачок Олексій Олександрович.
Не коректне ставлення до Клієнтів з боку Співробітників при спілкуванні неприпустимі. Ми розглядаємо кожну ситуацію індивідуально і будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Коментарі (9)
Заблокировали деньги уходите с этого банка если не хотите проблем
Коментарі (1)
Не повертають кошти
Написати коментар
Утримання коштів
Написати коментар
Спасибо!
Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого Співробітника! Вибачте за тимчасові незручності, які Ви зазнали через закриття нашого відділення на певний час. Ми вдячні за Ваше розуміння та терпіння. Зробимо все можливе, щоб всі Клієнти отримували якісний сервіс в кожному відділенні🍏😊
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Ускорьте процесс перевода средств
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (3)
Жахлива робота підтримки, блокування картки і погрози забрати 30% балансу
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Коментарі (3)
Додаток, а далі спам
Коментарі (5)
Непрофессионализм
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (4)
Подяка!
Коментарі (2)
Розблокування карти
Коментарі (3)
Ужасный банк
Коментарі (1)