×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.1 | 42.9 |
USD | 39.3 | 39.9 |
Всі курси банку |
Я IT фрілансер і мені А банк дуже підійшов
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Позвони мне, позвони
Говорили с сотрудниками на телефоне. Говорили с менеджерами. Нет, удалить номер из списка это слишком сложная операция, в 21 веке так ещё не умеют.
А нет, умеют. В процессе вызванивания менеджеров дошли до дамы, которая пообещала, что они действительно могут удалить этот номер из спам-листа. Для этого надо всего лишь *барабанная дробь* прийти лично в отделение банка, и стать их клиентом. Так воооот в чём дело, им нужно поднимать число «пользователей», пусть даже фиктивных. Великолепный метод, аплодирую стоя.
Хочется ли идти в этот банк, учитывая что они не в состоянии сделать элементарное действие, добавить приписку к номеру телефона? Нет. Поможет ли такой поход найти заветную кнопку «удалить», и как часто начнут звонить теперь уже официальному клиенту банка? Проверять не тянет.
Очень плохо.
Банк діє згідно Умов та правил, частина 3. Права та обов'язки сторін, згідно п. 3.3.2. Банк має право для різних цілей встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі). У разі, якщо номер зареєстровано за боржником, дзвінки можуть надходити з ціллю проінформувати про наявність заборгованості перед Абанк.
Для видалення номеру телефону дійсно необхідно звернутися до відділення Абанк або прийняти відеодзвінок від нашого Співробітника та пройти ідентифікацію. Звертаємо Вашу увагу, що ставати клієнтом Абанк немає необхідності, достатньо підтвердити особистість.
Нам дуже прикро, що сталась описана Вами ситуація, тому ми бажаємо допомогти. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Коментарі (3)
Карта заблокована
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Написати коментар
дуже швидко VIBER пiдтримка
Борис
Коментарі (1)
Мой лучший вечер!
Написати коментар
Лучшие
Мира нам всем 🙏🏽
Написати коментар
Блокировка счета и бездействие.
Деякі платежі по картці можуть вимагати додаткової перевірки зі сторони Банку. Наразі проводиться перевірка характеру зарахувань коштів на Ваш рахунок. При зверненні до Банку, наші Співробітники фіксували інформацію щодо зручного для Вас каналу зв'язку. Ми неодноразово намагались, зв'язатися з Вами за вказаним номером, але на жаль, Ви не виходили на зв'язок.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо від Вас додатково документи щодо описаної в дзвінку ситуації для пришвидшення проведення перевірки. Зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Коментарі (2)
Відгук про роботу служби підтримки А-Банку
Сподіваюсь на поліпшення, користуюсь послугами не довго, в загальному приємне враження, подобається застосунок але є над чим працювати.
Ми прагнемо, щоб важлива інформація для Клієнтів, була максимально зрозумілою. Наш Співробітник зафіксував Ваше побажання, щодо тексту в меню «Заборгованість».
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Щодня ми працюємо над покращенням застосунку та сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам суцільне задоволення.
Дякуємо, що обрали Абанк 💚
Написати коментар
Вкрали кошти
0/10
Стосовно ситуації з відкриттям картки, надали Вам відповідь у попередньому Вашому відгуку, раді, що питання також було вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Коментарі (1)
Банк,который ценит не только свое время, но и ваше.
Написати коментар
Благодарность!
Написати коментар
Онлайн сапорт працює добре
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Оновлення даних у банку
Написати коментар
Професіоналізм команди А-Банку
Написати коментар
А Банк
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Коментарі (6)
Невірне надання інформації
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуції.
Згідно тарифів картки «Жовта», комісія за операції з quasi-валютою складає: 1% по транзакціям в Україні, 2% по транзакціям за кордоном, дана інформація вказана на нашому офіційному сайті, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf, а також в застосунку ABank24, у розділі «Тарифи».
Стосовно дзвінків після 20:00, оскільки Ви звернулись до Служби підтримки, після зазначено часу, у телефоній розмові наш Співробітник обіцяла Вам перетелефонувати, щодо Вашого питання.
Запис розмови, проводиться з ціллю оцінки якості обслуговування та використовуються лише для внутрішього аналізу.
З приводу інформації про табельний номер, згідно внутрішніх інструкцій, Співробітники надають його за вимогою.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю з Вами.
Коментарі (3)
Помощь банка
Написати коментар
Партнерство з монобанком. Робота каси
Але постійно як не зайду, так каса о 9 годині ще не працює, хоча касир завжди на робочому місці. Це дуже не зручно, тому що завжди розраховуєш свій час, а такі ситуації вибивають з колії, бо по графіку роботи каса працює з 9:00.
Мінусую 2 зірочки за невчасне відкриття касси. Роботу касира, її привітність та професіоналізм оцінюю на 5 з 5 зірочок.
Ми бажаємо розібратися щодо описаної ситуації про роботу каси у відділенні. Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Написати коментар
Досрочное расторжение депозита
Написати коментар
А банк найкращий банк у світі.
Написати коментар