Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
rratsun 22 вересня 2023, 9:53
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 104
Якщо проводити зовнішню економічну діяльність, то, А банк дуже гарний вибір, бо банк має SEPA для ФОП. Також є відділення в містах на відміну від того ж моно. Курс обміну як правило кращий ніж в конкуретнів. Також привітна підтримки і завжди намагаються допомогти. Трохи приторний получився відгук але мені дійсно комфортно з цим банком :)
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 вересня 2023, 11:59
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 вересня 2023, 10:38
Відгук зарахований (на 22.09.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
WhatTheBank 22 вересня 2023, 9:19
Два года у жены новый номер. Два года звонят сотрудники Абанка, и просят позвать Иванова Ивана Ивановича к телефону. Нет здесь Иванова Ивана Ивановича, не знаем такого — не работает. Звонить при этом умудряются в любое время дня, даже за пределами рабочего времени — хоть где-то молодцы. Два разных сотрудника могут позвонить с перерывом в 15 минут, вообще никакой обратной связи.

Говорили с сотрудниками на телефоне. Говорили с менеджерами. Нет, удалить номер из списка это слишком сложная операция, в 21 веке так ещё не умеют.

А нет, умеют. В процессе вызванивания менеджеров дошли до дамы, которая пообещала, что они действительно могут удалить этот номер из спам-листа. Для этого надо всего лишь *барабанная дробь* прийти лично в отделение банка, и стать их клиентом. Так воооот в чём дело, им нужно поднимать число «пользователей», пусть даже фиктивных. Великолепный метод, аплодирую стоя.

Хочется ли идти в этот банк, учитывая что они не в состоянии сделать элементарное действие, добавить приписку к номеру телефона? Нет. Поможет ли такой поход найти заветную кнопку «удалить», и как часто начнут звонить теперь уже официальному клиенту банка? Проверять не тянет.

Очень плохо.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 вересня 2023, 11:26
Доброго дня!
Банк діє згідно Умов та правил, частина 3. Права та обов'язки сторін, згідно п. 3.3.2. Банк має право для різних цілей встановити контакт з Клієнтом, використовуючи будь-які зазначені канали зв'язку (повідомлення в мобільному додатку, повідомлення в месенджерах, дзвінки і так далі). У разі, якщо номер зареєстровано за боржником, дзвінки можуть надходити з ціллю проінформувати про наявність заборгованості перед Абанк.
Для видалення номеру телефону дійсно необхідно звернутися до відділення Абанк або прийняти відеодзвінок від нашого Співробітника та пройти ідентифікацію. Звертаємо Вашу увагу, що ставати клієнтом Абанк немає необхідності, достатньо підтвердити особистість.
Нам дуже прикро, що сталась описана Вами ситуація, тому ми бажаємо допомогти. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Микола Кобзін 21 вересня 2023, 18:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 39
Мені заблокували карту з сумою в 5 тисяч грн, я звернувся одразу до підтримки, мені відповіли що тут питання по платежу в 1450 грн, я надав всі докази, за що я отримав дану суму і те що я не шахрай, це було 2 травня, мені відповіли що на протязі 3 днів, питання буде вирішене, і мені розблокують карту, як ви бачите сьогодні 21 вересня, і досі карту мені н розблокували, і взагалі всеодно на цю ситуацію, буду писати в НБУ так як це затримання моїх коштів
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 вересня 2023, 20:24
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
BondJovy 20 вересня 2023, 3:45
Я клиент А-БАНКа больше 5 лет. Всегда быстро и оперативно рашаются возникающие вопросы. Сегодня конкретно моя карта вдруг перестала работать в режиме PAY-PASS. Несколько терминалов отказали в PAYPASSб хотя версия через чип прекрасно работает. VIBER чат — поддержка вникла в проблему, проверили все запросы по которым был отказ, проверили все возможные завязки карты на разные кошельки и поставили диагнос- карте уже 3 года возможно PAYPASS на самой карте вышел из строя, и мне предложили сделать замену карты при этом присылают карту по почте. Учитывая что я в другой стране- то эта функция очень удобна. Оформление этого заказа заняло 10 минут. Благодарю А-БАНК!
Борис
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 20 вересня 2023, 10:52
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MMersedez57 19 вересня 2023, 20:54
Приобрела карточку АТБ, совершила покупку в АТБ, расплатилась новой карточкой, получила скидки от АТБ и бонус от А-Банка 50 грн! Приятно, когда сеть супермаркетов заботится о покупателях и заключили договор с А-Банком, чтоб получить ещё и бонус от Банка! Спасибо вам за заботу, честность и желаю вам финансового благополучия, чтоб сотрудничать с вами в дальнейшем!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 20 вересня 2023, 10:50
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лёша Горожанкин 19 вересня 2023, 15:01
Самый лучший банк, приветливые сотрудники, обслуживание клиентов на высоте, всегда подскажут, помогут, всегда войдут в твое положение, только процветания и благополучия банку и всем сотрудникам 🙏🏽❤️
Мира нам всем 🙏🏽
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 вересня 2023, 15:13
Дякуємо, що обрали Абанк для обслуговування. 😊🍏
astashov 19 вересня 2023, 1:05
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Богоявленський, 39
Мне заблокировали карту с средствами в размере 40тысяч грн.Это произошло 27 августа, после чего я обратился в поддержку и они ответили что проходит финмониторинг по моей карте.Сказали что свяжутся со мной в течении 3х рабочих дней.На данный момент уже 19 сентября, я каждый день пишу в поддержку через телеграм.В ответ слышу что много заявок, ожидайте.И это все по кругу.Я сказал что могу предоставить документы с последнего места работы если интересует происхождение средств.В ответ снова услышал ожидайте и так уже на протяжении практически месяца.Бездействие со стороны банка это хуже всего!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 вересня 2023, 11:42
Доброго дня!
Деякі платежі по картці можуть вимагати додаткової перевірки зі сторони Банку. Наразі проводиться перевірка характеру зарахувань коштів на Ваш рахунок. При зверненні до Банку, наші Співробітники фіксували інформацію щодо зручного для Вас каналу зв'язку. Ми неодноразово намагались, зв'язатися з Вами за вказаним номером, але на жаль, Ви не виходили на зв'язок.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, очікуємо від Вас додатково документи щодо описаної в дзвінку ситуації для пришвидшення проведення перевірки. Зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Mainer 18 вересня 2023, 23:58
Формулювання А-Банку що до кредитів жахлива, інформація є, це вже плюс, але при цьому вона є зрозумілою лише для їх співробітників. Звертався до підтримки 3 рази і жоден з скриптів операторів чату чи інформаційної лінії мені не здався загально зрозумілим, інформація більше механічного характеру, здається їм заборонено висловлення пояснень простими словами але лише заготовленим текстом. Моє останнє четверте звернення було у чаті протягом 1,5 години оператор відповідав не поспішаючи але краще так і зрозуміло, ніж шаблонно і без сенсу, цілком отримав відповіді на поставленні запитання зрозумів умови що до деяких продуктів банку, зафіксував фітбек стосовно граматичних помилок в мобільній программі, та пропозицію що до формулювання.
Сподіваюсь на поліпшення, користуюсь послугами не довго, в загальному приємне враження, подобається застосунок але є над чим працювати.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 вересня 2023, 10:19
Доброго дня!
Ми прагнемо, щоб важлива інформація для Клієнтів, була максимально зрозумілою. Наш Співробітник зафіксував Ваше побажання, щодо тексту в меню «Заборгованість».
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.
Щодня ми працюємо над покращенням застосунку та сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам суцільне задоволення.
Дякуємо, що обрали Абанк 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JULIKK 18 вересня 2023, 22:17
Поповнила карту в терміналі Сіту 24, на сайті платвж успішний, номер карти звірили, співпадає але коштів немає. Звернулась в, а банк з квитанцію і тут почався мем, подали заявку 18.09.2023, а термін зворотного зв’язку 16.03.2024. Це навіть не місяць. Єдиний банк, що так довго вирішувати питання, це треш повний. То карту без мого дозволу додаткову відкриють, то кошти вкрадуть і півроку будуть шукати. Обходьте банк 10 дорогою.
0/10
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 19 вересня 2023, 10:59
Доброго дня! Дякуємо за прийнятий дзвінок. Раді, що питання з зарахуванням коштів вирішено. Ми перевіримо Ваше звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Стосовно ситуації з відкриттям картки, надали Вам відповідь у попередньому Вашому відгуку, раді, що питання також було вирішено. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Очень нравится А-банк. Приходишь в отделение, всегда нормальное отношение, нет этих изматывающих очередей, обслуживают быстро, не навязывают лишнее. Это важно, когда к тебе не пристают, навязывая страховку, или еще что-то ненужное. Однажды имела неосторожность открыть карту юниора в привате, это был кошмар: звонки сотрудников с просьбами положить на карту хоть 20грн и купить с неё хоть жвачку… и вечные очереди. Также хочу поблагодарить специалистов с горячей линии. Оперативно предоставили всю нужную мне информацию, помогли с получением справки для правоохранительных органов, так как мною был совершен сомнительный платёж.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 вересня 2023, 17:09
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ваша думка важлива для нас. 💚🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliachemeris4 18 вересня 2023, 16:32
Хочу выразить благодарность Лик Ольге и всему коллективу девочек очень отзывчивых и профессионалов своего дела…Благодарность Вам за таких сотрудниц!!!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 вересня 2023, 16:56
Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
banagua 15 вересня 2023, 19:14
Сподобалось ставити питання у Телелезі та отримувати відповіді по діючим продуктам. Хлопці та дівчата компетентні. Працюють за межами банківських годин, це добре.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 вересня 2023, 20:12
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2023, 18:10
Відгук не зарахований (на 20.09.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
NatalyBog 15 вересня 2023, 10:42
Не можу звернутися у відділення для зміни своїх даних, бо знаходжусь через війну закордоном. Через старі дані у банку ніде не приймають довідку про відкритий рахунок. Підтримка не відповідає.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 вересня 2023, 11:57
Доброго дня! Раді, що нам вдалось вирішити Ваше питання з актуалізацією даних. В нашому Банку є можливість віддаленої актуалізації даних, запит можна подати звернувшись у наш чат-онлайн (розділ «Підтримка») або за номером служби підтримки Клієнтів для дзвінків з-за кордону +38 056 722 0 555. Довідку Ви можете отримати безкоштовно звернувшись по зазначених вище каналах консультації.
Василь Жуковський 14 вересня 2023, 21:35
Доброго здоров’я. Можна у відгуку про банк і його команду писати багато і красиво, але Можна просто і по ділу. Дякую співробітнику колл-центру (не почув чітко ім'я, тому що поганий був звязок у мене) за чіткі і вірні відповіді на мої питання. А ще подяка за те що він є справжньою людиною і що найважливіше… він з повагою (що є рідкість в даний час) і розумінням віднісся до моєї ситуація. А-Банк ви професіонали своєї робити. Розвитку Вам, вірних клієнтів і перемоги нам усім над силами зла. Слава Україні. Слава ЗСУ. І Слава банківський системі, яка переживає найважчі часи незалежності України. Божої опіки нам усім.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 вересня 2023, 11:35
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Poi0987poiu 14 вересня 2023, 16:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Що це за бред банк сначала за блокірував мои карти потом вобче снял 30 відсотків и говорить що банк розриває у году я спрашую за что 30 відсотків за користування банком
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 17:48
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Проблема вирішена
Василь Чолинець 14 вересня 2023, 15:40
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, пл. Ринок, 14
Минулого тижня звернувся на відділення із запитанням чи буде комісія якшо з валютної карти списувати валюту на криптобіржу через Apple Pay, на що отримав конкретну відповідь що не буде жодної комісії, в той де день здійснив оплату і знялась комісія 2% телефоную на гарячу лінію (всі записи дзвінків зробив, сьогодні надав поліції) в першій розмові дівчина сказала що виникла помилка вона залишає заяву і мені кошти повернуть, тогож дня ввечері після 21 00 мені телефонують з банку кажуть шо це не помилка, а квазі кеш операції і кошти не повернуть я залишив скаргу тому що працівник на відділенні надає інформацію що комісії немає, потім в розмові працівник також каже що помилка і когти повернуть і в наступній розмові зовсім інша інформація, через декілька днів 13 вересня мені сказали що вони провели розлідування і працівник такого не казав, хоча це обман, тому максимально не рекомендую цей банк хоча і користувався ним декілька років, але одразу закрив всі карти і залишив звернення в поліції, наразі очікую відповіді від них. Також дуже здивувало в порівнянні з іншими банками цей банк телефонує ваечері після 20:00, вони записують розмови хоча цього не повідомили мені (а це порушення вимог до взаємодії з клієнтом) і також здивувало що працівник ненадає зовсім ніякої інформації окрім імені в розмові (хоча в інших банках надають персональний індекс для ідентифікації як працівника банку)
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 18:03
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуції.
Згідно тарифів картки «Жовта», комісія за операції з quasi-валютою складає: 1% по транзакціям в Україні, 2% по транзакціям за кордоном, дана інформація вказана на нашому офіційному сайті, за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf, а також в застосунку ABank24, у розділі «Тарифи».
Стосовно дзвінків після 20:00, оскільки Ви звернулись до Служби підтримки, після зазначено часу, у телефоній розмові наш Співробітник обіцяла Вам перетелефонувати, щодо Вашого питання.
Запис розмови, проводиться з ціллю оцінки якості обслуговування та використовуються лише для внутрішього аналізу.
З приводу інформації про табельний номер, згідно внутрішніх інструкцій, Співробітники надають його за вимогою.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shagodin9709 14 вересня 2023, 11:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
Вскакивала функция подтверждение карты хотя она была подтверждена, благодаря работникам банка броскому решена, спасибо большое вы как всегда самые лучшие))
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 12:48
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏
playboytvoy 14 вересня 2023, 10:59
Відділення за адресою: Київ, ул. Чупринки Григория, 8/2
Часто користуюся послугами банка, зручно що поповнення моно без відсотків. Банк однозначно рекомендую як партнера моно.
Але постійно як не зайду, так каса о 9 годині ще не працює, хоча касир завжди на робочому місці. Це дуже не зручно, тому що завжди розраховуєш свій час, а такі ситуації вибивають з колії, бо по графіку роботи каса працює з 9:00.
Мінусую 2 зірочки за невчасне відкриття касси. Роботу касира, її привітність та професіоналізм оцінюю на 5 з 5 зірочок.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 12:47
Доброго дня!
Ми бажаємо розібратися щодо описаної ситуації про роботу каси у відділенні. Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Очень благодарна сотрудникам, А Банка в г. Белгород- Днестровский Одесской области за оперативность, понимание клиента и помощь в решении вопроса. У меня был открыт депозит без возможности досрочно рассторгнуть. И случилась непредвиденая ситуация. Из-за погодных условий разрушилась крыша дома. Сотрудники взяли документы, и банк рассторг депозит даже без потери начисленных процентов в течении суток. Средства я свои получила и успешно решила вопрос с ремонтом. Обслуживание этого отделения на высшем уровне, сотрудники все компетентны и приветливые! Есть с чем сравнить с другими банками! Обслуживаюсь в этом банке больше 10 лет, и всегда всем рекомендую. Спасибо вам большое.😍
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 10:29
Ми раді, що нам вдалося допомогти Вам у вирішенні питання 🥰🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serhiishark 14 вересня 2023, 9:57
А банк найкращий Банк у світі. Я ним користуватимуся, тому що він дуже простий і дуже легкий у використанні. Також дуже ввічливі досвідчені оператори допомагають у будь-якій справі, де б ти не знаходився. А банк завжди з тобою. А банк це наше майбутнє А банк це зручне додаток та простота. я довіряю цьому банку
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 вересня 2023, 10:12
Дякуємо за відгук! Задоволений клієнт — це наймиліше для нас.💚🍏

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 42.9
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝