Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
alyakim29 31 жовтня 2025, 10:35
Заблокували карту за надходження переказу коштів!!! Спеціаліст ніяк не може подзвонити для вирішення питання!!! Щоб розблокувати карту! Мені потрібні мої кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 жовтня 2025, 12:31
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Будь ласка, чекайте на дзвінок від наших фахівців найближчим часом для вирішення цього питання.
Xelena77 28 жовтня 2025, 19:47
Мій відгук Абанку, чатбот у вайбері, консультант Назар.
Люблю різні програми лояльності, накопичення та знижки. За одну транзакцію це звичайно мізер, а за місяць вже можна поповнити мобільний. За моїм зверненням про не нарахування кешбеку, працівник абанку —Назар швидко і оперативно відреагував, подав заявку на нарахування і ще ми не закінчили діалог у чатботі, а кешбек уже надійшов. Дякую за швидке рішення і гарний діалог.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 жовтня 2025, 19:59
Працюємо, щоб завжди реагувати швидко й залишати позитивні емоції 🙂
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Зінаїда Сергеєва 27 жовтня 2025, 17:38
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 130-А прим 58
не пам’ятала, який пін код картки, дуже швидко отримала відповідь.
Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 17:44
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку 🥰
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 жовтня 2025, 10:39
Відгук не зарахований (на 31.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
TihoH 27 жовтня 2025, 16:45
Маю періодичні виведення коштів із платформи Binance (оплата за фриланс) та іноді займаюся невеликим обміном валют (суми незначні, але іноді хочеться трохи підзаробити). Використовував для цього картку А-Банку. Спочатку все було добре, але вчора картку тимчасово обмежили (підозрілі перекази), хоча можливість розраховуватись у магазинах залишилась.

Зранку звернувся до відділення банку в Дніпрі, де менеджер пояснив, що, ймовірно, потрібно підтвердити джерело походження коштів. Спершу я трохи засмутився, адже не маю офіційного доходу — лише фриланс.

Після цього написав на електронну пошту банку роз’яснювальний лист, у якому пояснив ситуацію та зазначив, що без проблем можу надати скріншоти з Binance (ордери, історію операцій тощо) для підтвердження законності коштів. Уже за годину отримав відповідь та допомогу — обмеження було знято.

Дякую за швидку відповідь і якісний сервіс!

Так, моє повідомлення сформовано за допомогою чату GPT і не є підробкою 🙂
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 17:09
Добрий день! Ми вдячні, що Ви знайшли час залишити такий детальний опис власного досвіду співпраці. Завжди раді надати якісний, своєчасний та зручний сервіс. Будемо раді продовжити плідну співпрацю. Слова подяки вже на шляхи до наших фахівців 🕊
Проблема вирішена
0989387494AAA 27 жовтня 2025, 13:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Лаврухiна, 3
Викрадають кошти, були наданні всі документи, які підтверджують доходи, банк заблокував карту і просто не відповідають не на звінки, не в чаті!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 13:57
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні. Звертаємо вашу увагу, що на даний момент ваші кошти знаходяться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи
Ми запевняємо, що кошти будуть перераховані після завершення цього процесу. Дякуємо за Ваше очікування
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
18odcircus94 27 жовтня 2025, 12:55
Выражаю благодарность работникам банка, которые оперативно решили возникшую проблему с пропажей перевода через Вестерн Юнион. И до этого претензий к работе банка не было. А в этом конкретном случае службы сработали на Отлично!!! Благодарю!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 13:50
Добрий день! Вдячні за Ваш відгук. Будемо раді адресувати подяку нашому фахівцю. Для цього прохання надати відповідь на особисте повідомлення. 🥰💚
Oksana2909 26 жовтня 2025, 21:23
Я перерахувала кошти .і мені іх повинні були повернути, алп потрібно було ще внести немалу суму, я відмовилась.Просила, щоб повернули моє.Звернулась в, А Банк і написала заяву у кіберполіцію.Через декілька днів мені повернули моі гроші.Дуже вдячна!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 9:06
Добрий день! Дякуємо за відгук. Безпека коштів на рахунках клієнтів для нас є пріорітетом. Раді, що змогли оперативно розв'язати питання та допомогти з поверненням. 💚
Юлія Березнікова 26 жовтня 2025, 17:25
Дякую службі підтримки консультанту Валерії Яка допомогла розібратися мені по моєму питанню, а саме часткове повернення коштів.
Все було дуже швидко, оперативно, відмінно!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 жовтня 2025, 17:55
Ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів. 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Korchun1909 26 жовтня 2025, 14:55
Дякую банку та консультанту Ульяні за допомогу в чаті :)

Мені допомогли оновити дані після одруження швидко та зручно!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 жовтня 2025, 15:22
Дякуємо за високу оцінку 🔥💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NickBondarchyk 26 жовтня 2025, 9:40
Это не банк, это не понятное что! 12 раз в течение полу года блокируют счёт и требует документы, каждый раз предоставляю справку о доходах и расписываю с какой карты я перевел. Разве, А банк не видит? Что перевод сделан через реквизиты где указано мое ФИО, без разницы какая сумма хоть это 500 грн, хоть 10 000 заблокировали и отчитывайся им за все.Захочешь что-то оплатить в интернете- блокируют, что это за помойная яма? Каждый раз отправляю справку о доходах, сегодня написали, что справка не читаема, значить 11 раз была читаема, на 12 раз не читаема.Связаться не возможно никак, от слова совсем. Если вам нужно приобрести очки, я вам отправлю денег чтобы финансовый мониторинг мог внимательно читать. Люди не заводите карту, А банк, это ***, это сбор информации для третьих лиц. Если карта будет не разблокирована, я отправляю письмо до Нац.Банка и в прокуратуру, мне это надоело.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 жовтня 2025, 12:17
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів.

Ваше питання було успішно вирішено. Вибачте за можливі незручності і дякуємо за ваше розуміння!
Stasia11 24 жовтня 2025, 10:21
Дякую за розмову, дуже приємний та ввічливий був оператор Кирило, дякую Вам!
Був на звʼязку дуже тривалий час, та шукав найкращий варіант вирішення моєї проблеми. За це йому велика подяка.💛
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2025, 10:44
Ми завжди поруч, щоб допомогти знайти найкраще рішення💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 жовтня 2025, 11:08
Відгук зараховано (на 24.10.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MarWins 24 жовтня 2025, 7:18
Доброго здоров’я. Хочу виразити велике дякую за дуже милу і душевну підтримку, терпіння, теплі слова. Дуже приємно з ними спілкуватися, завжди привітливі і чемні в розмові.
Допомагають з будь-якою кількістю питань.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 жовтня 2025, 8:43
Дякуємо за довіру🥰
Dave Grig 23 жовтня 2025, 13:18
Щодо роботи банку до моненту виникнення боргу — нарікань нема. Також дуже крутий відсоток при роботі з монобанком.

При цьому відділ по стягненню боргу — недоговороспосібний, суто я боргів ніколи не маю, але це причина чому клієнтом даного банку я не буду, оскільки репутація — важлива складова.
У батька був борг по кредиту, зі мною зв’язалися з відділу по стягненню боргу.
Далі, домовились щодо умов повернення щоб уникнути суду.
Далі, всі умови були виконані.
Далі, виявилось що в суд все ж таки подали, почали пояснювати причина1, причина2, котрі не були об'єктивними, а просто подали.
Таким чином борг повернули в досудовому порядку, тепер ще й на судові витрати влетіли.

В кого наявний борг, з таким підходом, мабуть, вигідніше рішати тільки в судовому порядку, це дать хоча б шанс зрізати частину боргу, а судові витрати, що так, що так.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 жовтня 2025, 18:36
Добрий день!

Хочемо наголосити, що в разі довготривалої заборгованості банк дійсно має право подати справу до суду для захисту своїх фінансових інтересів та виконання умов кредитного договору. Банк покриває судовий збір при подачі позову, клієнт зобов'язаний відшкодувати всі фактично понесені додаткові витрати, пов'язані з обробкою простроченої заборгованості.

Ваші зауваження про відділ стягнення боргів дуже важливі для нас. Ми прагнемо поліпшити наші процеси та забезпечити кращу комунікацію з клієнтами.
Проблема вирішена
Ekaterina56 22 жовтня 2025, 14:47
Вчора перевипустила картку, а потім засвітила що не можу увійти, бо авторизація відхилена. Спробувала ще на двух телефонах і все одно не дає зайти.
Це все робила я, перевипускала картку я, а якщо немає телефону того, з якого я заходила раніше? То що робити???
Вирішіть будь ласка це питання
абанк
Відповідь банку
23 жовтня 2025, 10:05
Добрий день! На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами.

Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Проте, ми піклуємось про безпеку та збереження коштів на рахунках клієнтів. Наразі для успішної авторизації варто використати інший пристрій. Впевнені, Вам вдасться авторизуватись в àbank24 та змінити свою думку.
Anna Kharechko 21 жовтня 2025, 20:56
17 вересня цього року я звернулася в чат Банку з питанням щодо переходу карток з системи Мастеркард на Візу (знахожусь за кордоном, тому що моє місто було окуповано 27 лютого 2022р). Спілкувалась я з різними спеціалістами 2 дні. Адже я не могла зрозуміти як це працює без фізичної моєї присутності. Коли я все для себе зрозуміла, то спеціалісту написала що я згодна з тарифами та замовляю адресну доставку. Моє очікування по строкам зайняло з 19 вересня по 21 жовтня. Усі дії щодо картки відображалися повідомленнями з моменту замовлення потім створення поштового відправлення, увесь шлях з України аж до самої Ірландії. Я дуже дякую усій команді банку, ви дійсно найкращі, мобільні, досвідчені фахівці, ви безбар'єрні. Низький вам уклін та гарних досягнень💗!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 жовтня 2025, 9:48
Дякуємо вам за відгук! Ваші слова надихають нашу команду працювати ще краще. 😊
Daryna2025 21 жовтня 2025, 19:35
Сьогодні 21.10.2025 зверталася в службу підтримки з приводу оформлення кредитних канікул для дружини військового, зі мною працювала оператор Ольга. Дуже задоволена її компетентністю, питання вирішили буквально за пів години, не виходячи з дому, ще й у вечірні час. Дуже дякую а-банку та його кваліфікованим працівникам.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2025, 20:06
Завжди раді допомогти! У будь-який час і з будь-яких питань 💚
Evgeniya111 21 жовтня 2025, 11:52
пишу отзыв о работе поддержки а-банка. обращаюсь периодически с разными вопросами, последний раз, вчера 20.10.25. общалась с оператором Эльвиой, которая быстро помогла решить вопрос, не приходило смс для авторизации в приложении.
вообще очень рекомендую этот банк. нет комиссий за переводу как у привата, по кредитке льготный период 62 дня и адекватный процент.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 жовтня 2025, 12:15
Добрий день! Дякуємо, що поділилась власним досвідом співпраці! Працюємо надалі, щоб надавати виключено якісний сервіс. 😉 Ваша подяка вже на шляху до співробітника 🛣
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Acde 20 жовтня 2025, 15:22
Мені подобається ваше терпіння,і повага до простих людей
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 жовтня 2025, 15:52
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку 🔥💚
Проблема вирішена
Виктория Махинько 18 жовтня 2025, 19:16
Банк переходить з Mastercard на Visa і планує блокувати операції по старим карткам. Щоб отримати нову — треба їхати у відділення або платити за доставку, що незручно, якщо живеш далеко.

Цілий рік користувалась карткою, оплачувала покупки й комунальні, навіть взяла оплату частинами, щоб підвищити шанси на ліміт. У результаті — ліміту немає, а пропонують лише кредит готівкою з високими відсотками. Дуже розчарована.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 жовтня 2025, 7:55
Добрий день!

Банк обрав Visa як стратегічного партнера. Завдяки цьому партнерству банк зможе:
— швидше запускати нові сервіси;
— надавати кращі кешбеки та бонуси;
— зменшувати витрати та вкладати їх у розвиток сервісу.

Ваше питання з картою наразі вирішене. Ми завжди готові вислухати ваші побажання та пропозиції, адже ваша задоволеність є для нас пріоритетом. Дякуємо за ваше розуміння.
Полезный комментарий
Виктория Махинько 18 жовтня 2025, 20:21
Питання вирішено, дякую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingman0406 18 жовтня 2025, 13:15
Обнимали сказав что деньги на лечение, но на самом деле было все было обманом и мне помогали Алина и Валерия, особенно Валерия она очень хорошо помогла я доволен ее помощью, но пока ждём результата ещё не известно что будет
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 жовтня 2025, 14:41
Дякуємо за ваш відгук! Банк зробить все можливе, щоб ви змогли повернути кошти від шахрая. Рекомендуємо також звернутися до правоохоронних органів для написання заяви про шахрайство.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 жовтня 2025, 10:30
Відгук не зарахований (на 21.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝