Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Крістіна Моранді 14 листопада 2025, 8:50
Відділення за адресою: Чернівці, пр-т Незалежностi, 127
У мене виникли питання щодо дострокового погашення кредиту. Мені допомогла Мілана. Дуже ввічлива і приємна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2025, 8:56
Дякуємо, що поділилися досвідом😊
Punya07 14 листопада 2025, 7:29
Відділення за адресою: Одеса, вул. Липи Івана Та Юрія, 32
Я була приємно здивована роботою служби підтримки А-Банку. Я взяла кредит в банку і частину з нього збиралась використати на оплату навчання. Та, в процесі оплати, банк заблокував мою картку. Тоді я звернулась з питанням, чому, до підтримки банку. Вони відповіли миттєво! Дали чітку і обґрунтовану відповідь. Виявилось, що банк відстежує нетипові витрати і проводить зізвон з власником картки, щоб впевнитись, що це його свідома дія, і він повністю впевнений кому і за що оплачує. Я з такою пильністю та турботою про клієнта стикаюся вперше!
А служба підтримки- це просто щось неймовірне! Я задавала ще декілька питань і кожного разу вони відповідали миттєво, ввічливо і по суті питання!
Дуже дякую співробітникам банка за їх сумлінну працю та керівництву за прекрасну організацію роботи і піклування про клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 листопада 2025, 8:39
Дякуємо за відгук!

Нам важливо, що Ви відчули турботу та оперативність команди. Завжди поруч, коли потрібна підтримка🥰
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maybelater 11 листопада 2025, 20:51
Ще раз хочу подякувати за швидкість роботи працівників АБанку, хоч і дрібниця але дуже приємно, хотів замовити річ і шахрай представився тією людиною яка продавала одяг
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 листопада 2025, 9:06
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку! Раді, що змогли оперативно вирішити Ваше питання. Будемо раді продовжити плідну співпрацю 😎
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 листопада 2025, 11:52
Відгук не зарахований (на 16.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Svirydenkoav 8 листопада 2025, 14:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Загорівська, буд.8, 10 (А)
Абанк при наявності відділень в м. Київ не має банкоматів. Я планував зняття готівки через банкомат. Знайшов найблищий через додаток А24. І виявилося, що за цією адресою банкомат вже рік як не функціонує, але на карті він існує. Підтримка не знає тарифів свого ж банку. На питання про комісію за зняття готівки в банкоматах, рекомендує звертатися до підтримки того банку, в банкоматі якого я збираюся зняти готівку. Тобто я умовно повинен звернутися в ПриватБанк, щоб дізнатися на яких умовах вони заключили з Абанком договір про зняття готівки з їх банкоматів.

Абсолютно не рекомендую. Як альтернативу краще відкрити картку в ПриватБанк, Монобанк, також, на диво непоганий, Райффайзен Банк Аваль.

Наперед кажу, що відписка банка буде проігнорована.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2025, 15:49
Доброго дня!

Хочемо запевнити вас, що в Києві у нас є власні банкомати, і ми постійно працюємо над розширенням нашої мережі для зручності наших клієнтів. Ви також можете знімати кошти з вашої картки в будь-якому банкоматі України за тарифами àбанку, які діють для вашої картки. Зверніть увагу, що банк, який обслуговує банкомат, може встановлювати додаткову комісію за зняття готівки на своїй стороні.

Ми прагнемо постійно покращувати наш сервіс та якість підтримки, тому хотіли б детальніше розглянути вашу ситуацію. Ми надіслали вам особисте повідомлення з уточненням і будемо вдячні, якщо ви зможете надати відповідь, щоб ми могли перевірити та вирішити це питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nata2000 6 листопада 2025, 1:10
Обратилась в техническую поддержку для смены номера телефона, мой телефон сломался доступа к банку не было вообще и к номеру телефона тоже, благо ребята быстро сообразили как можно мне помочь!!! Спасибо огромное всей вашей команде! Лучшие работники!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2025, 8:40
Дякуємо! Завжди на зв’язку та раді допомогти💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2025, 9:16
Відгук не зарахований (на 10.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
dasha200002 5 листопада 2025, 21:21
Хочу щиро подякувати працівниці А-Банку за чудову консультацію та уважне ставлення! Звернулася із запитанням щодо відкриття картки Visa та можливості оформити її, перебуваючи зараз у США. Дівчина дуже чемно, зрозуміло й докладно все пояснила — крок за кроком розповіла, які є варіанти, що потрібно підготувати, як саме можна оформити картку дистанційно та користуватися нею за кордоном.

Було відчутно, що людина справді знає свою справу та щиро хоче допомогти. Консультація пройшла легко, без зайвої формальності — усе чітко, доступно і з приємною посмішкою 😊
Після спілкування залишилося приємне враження — я отримала всю необхідну інформацію й залишилася дуже задоволена сервісом. Дякую А-Банку за професійність і людяність ваших співробітників! Такі фахівці створюють справжню довіру до банку 💛
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2025, 8:32
Дякуємо за відгук!

Дуже приємно знати, що сервіс залишив гарне враження😊
ovva 5 листопада 2025, 18:57
Вони пишуть «Своєчасна сплата покращує ваш кредитний рейтинг 📈 та може сприяти підвищенню ліміту! 😊» Я кілька років виконую це побажання і взамін банк зменшив мій кредитний ліміт в 5 разів. І зразу посипалися пропозиції позик у великих розмірах. Це не український (не формально) банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2025, 19:47
Добрий день!

Цінуємо Вашу відповідальність у користуванні кредитною карткою. Ми розглянули Ваше звернення, наразі підвищити кредитний ліміт на картці відсутня можливість.

Щодо інших видів кредитування ми лише інформуємо Вас про ті, що наразі доступні, щоб Ви могли скористатися ними за потреби. Якщо з боку банку з’явиться можливість підвищити ліміт на картці, ми обов’язково Вас проінформуємо. Дякуємо за розуміння!
Проблема вирішена
velvetto 5 листопада 2025, 9:08
Дзвоню на лінію шоб взнати, які вимоги по Андроїду для додатку, наївно думаючи, що таке має бути в оператора в голові. Але ж ні, спочатку він впадає в ступор, потім просить зачекати хвилинку бо в нього щось там завантажується. Через 4 хв. розєднання. Ще через якийсь час-дзвінок, виклик триває 1 секунду («я же звоніл!»).Перенабираю-там інша операторка, абсолютно не в курсі проблеми, все заново їй розповідаю. «А він вам обіцяв передзвонити?» Капець, чим ви слухаєте, і навіщо вас там тримають? Некомпетентність і байдужість-девіз цього банку. І ще-потім вони, як завжди-напишуть внизу ПРОБЛЕМУ ВИРІШЕНО. Вони іх майже ніколи не вирішують.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2025, 14:11
Добрий день!

Перепрошуємо за затримку з відповіддю та дякуємо, що поділилися своїми враженнями. Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали їх для подальшого аналізу і прийняття рішення згідно з внутрішніми інструкціями банку.

Щодо технічних вимог пристрою:
— Операційна система — Android 6.0 або вище;
— Оперативна пам’ять — від 2 ГБ;
— Вільне місце — від 100 МБ.

Вдячні вам за відгук! Працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися.
AngryCustomer 4 листопада 2025, 17:01
Відділення за адресою: Київ, Оболонський пр-т, 26
Банк без жодного попередження заблокував оплату послуг AWS (aws.amazon.com), через що я втратив доступ до хмарної інфраструктури, від якої залежить моя робота. Це абсолютно неприпустимо — банк не має права обмежувати використання власних коштів і ставити під загрозу професійну діяльність клієнтів.
абанк
Відповідь банку
5 листопада 2025, 18:57
Дякуємо за Ваш відгук!

Оплата послуг на даному ресурсі була тимчасово заблокована, бо цей мерчант раніше використовувався у шахрайських операціях. Щоб захистити кошти клієнтів, банк обмежив платежі.

Ми зв’язалися з Вами, пояснили ситуацію та надали рекомендації для користування сервісом. Ми дбаємо про безпеку коштів клієнтів і прагнемо, щоб такі обмеження не заважали Вашій роботі.
Проблема вирішена
BjT9I 4 листопада 2025, 11:09
03.11.2025 о 23:27 я оплатив товар через OLX (картка 51****1077) на суму 3876 грн.
Покупку було скасовано, гроші за товар повернулись, але банк залишив собі комісію 155 грн.

Найбільше дивує, що жодного підтвердження чи повідомлення про списання не було — просто факт: кошти списали, а потім я бачу ще й комісію.
Раніше робив покупки на OLX не раз — жодної комісії ніколи не було.

У Моно-банку в аналогічній ситуації комісію повернули одразу, а тут — «нічого не можемо зробити».

Я не бачу, за що клієнт має сплачувати 155 грн, якщо покупку скасовано, товар не отримано, а банк навіть не питав згоди на операцію.

Прошу переглянути цю ситуацію і повернути кошти хоча б як жест лояльності.

Шкода, що через дрібницю формується таке враження про банк, бо до цього був задоволений сервісом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2025, 13:43
Добрий день! Дякуємо за прийнятий дзвінок. Нам прикро, що дана ситуація призвела до отримання таких емоцій.

OLX переважно робить запит на списання коштів з рахунку за тарифом «P2P переказ через сторонні сервіси інших банків», що призводить до комісії зі сторони банку. Проте, ми бачимо, що кошти за даною операцією було повернено. Банком було прийнято рішення повернути комісію.

Задля відключення списання коштів без підтвердження або зміни ліміту варто перейти в налаштування Вашої картки — Оплата в інтернеті, та налаштувати суму або вимкнути перемикач. Дякуємо за Ваш сигнал! Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Baikonur 3 листопада 2025, 16:22
На цих днях отримаю пенсію і маю погасити кредити. Запитав у АБанка в Вайбері який у мене мінімальний платіж у листопаді. Відповідь була блискавична. Я виразив вдячнысть: «Надіє, я Вам дуже вдячний за потрібну мені інформацію. Це було швидко, професійно і з повагою до мене. Гарного дня!» Оцінка п’ять по п’ятибальній шкалі. Будьте здорові і всім нам миру!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2025, 17:10
Дякуємо за високу оцінку! Ми завжди прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів. 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2025, 9:35
Відгук не зарахований (на 06.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
peremoga58 3 листопада 2025, 14:01
Банк спеціально не повідомляє ні смс, ні дзвінком, як це роблять поважачі клієнтів банки, про закінчення терміну депозиту, щоб самим продовжити термін депозиту і залишити гроші в банку. Окрім того, банк не повідомив про необхідність заміни баннківської картки, оскільки перестав співпрацювати з мастеркард. А як запропонувати кредит, то клепки вистачило, щоб миттєво відправити смс.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2025, 16:56
Добрий день!

Ми цінуємо вашу думку і хочемо роз’яснити деякі моменти.

Інформація про закінчення терміну дії депозиту міститься у вашому договорі. Також ви можете знайти цю інформацію у нашому мобільному застосунку àbank24, де вона завжди доступна для перегляду. Хочемо повідомити, що у нас налаштовані сповіщення для наших клієнтів про необхідність переоформлення карток MasterCard на Visa. Ми намагаємося забезпечити найкращий сервіс і своєчасно інформувати наших клієнтів про всі зміни.

Ми надіслали вам особисте повідомлення і чекаємо вашої відповіді. Будь ласка, зв’яжіться з нами, щоб ми могли обговорити це та врахувати ваші зауваження.
OksanaLed 2 листопада 2025, 18:23
Брала кредитну картку в цьому банку. Постійно сплачую, але банк спочатку надав один ліміт, потім самостйно знизив один раз, я була не проти, бо не користувалась, а гасила. Сьогодні заходжу, а вони знову знизили ліміт і так, що тепер в мене перевищення ліміту. І як це називається? Якщо не хочете, щоб я користувалась, по-перше попередьте клієнта, а по -друге, поставте ліміт так, щоб сума не перевищувала ліміт, а хоча б щоб ліміт =сумі. Я ж плачу регулярно, а зі мною так по-свинськи. Я вважаю, що це неповага до клієнта. Всім знайомим розповім і на всіх сайтах. Не рекомендую зв’язуватись з цим банком. Про надійність немає ніякої мови. Ви для них-ніхто.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2025, 20:23
Добрий день!

Кредитний ліміт банк розраховує індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну може впливати багато факторів. Ми щодня переглядаємо ліміти, тож рішення може періодично змінюватися.

Ми написали Вам в особисті повідомлення, але поки не отримали відповіді. Будь ласка, відпишіть нам, щоб ми могли перевірити ситуацію детальніше та надати роз’яснення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bulatova1994 2 листопада 2025, 15:55
Замовила картку не на той номер, зробили так щоб вона дійшла до мене. Не могла самостійно активувати картку, допомогли. Ввічливі співробітники. За роки користування ніяких проблем. Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2025, 16:17
Нам надзвичайно приємно, що ви з нами вже багато років і цінуєте наш сервіс🥰
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2025, 9:35
Відгук не зарахований (на 06.11.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya321123 1 листопада 2025, 9:03
Знаєте в мене враження від роботи цього банку різноманітне, в них багато косяків, але вони вирішують їх, хоча іноді і довго і іноді через купу різних звернень. Тому можу сказати що якщо ви будете наполегливими то банк допоможе вам у вирішенні питання) якщо ні то і вони не будуть наполягати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2025, 10:16
Добрий день!

Ми цінуємо, що Ви поділилися своїм досвідом. Іноді вирішення питань потребує трохи більше часу, але головне — результат. Питання з поверненням коштів успішно вирішене. Дякуємо, що залишаєтесь з нами 💚
Проблема вирішена
alyakim29 31 жовтня 2025, 10:35
Заблокували карту за надходження переказу коштів!!! Спеціаліст ніяк не може подзвонити для вирішення питання!!! Щоб розблокувати карту! Мені потрібні мої кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 жовтня 2025, 12:31
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Будь ласка, чекайте на дзвінок від наших фахівців найближчим часом для вирішення цього питання.
Xelena77 28 жовтня 2025, 19:47
Мій відгук Абанку, чатбот у вайбері, консультант Назар.
Люблю різні програми лояльності, накопичення та знижки. За одну транзакцію це звичайно мізер, а за місяць вже можна поповнити мобільний. За моїм зверненням про не нарахування кешбеку, працівник абанку —Назар швидко і оперативно відреагував, подав заявку на нарахування і ще ми не закінчили діалог у чатботі, а кешбек уже надійшов. Дякую за швидке рішення і гарний діалог.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 жовтня 2025, 19:59
Працюємо, щоб завжди реагувати швидко й залишати позитивні емоції 🙂
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Зінаїда Сергеєва 27 жовтня 2025, 17:38
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 130-А прим 58
не пам’ятала, який пін код картки, дуже швидко отримала відповідь.
Дякую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 17:44
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку 🥰
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 жовтня 2025, 10:39
Відгук не зарахований (на 31.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
TihoH 27 жовтня 2025, 16:45
Маю періодичні виведення коштів із платформи Binance (оплата за фриланс) та іноді займаюся невеликим обміном валют (суми незначні, але іноді хочеться трохи підзаробити). Використовував для цього картку А-Банку. Спочатку все було добре, але вчора картку тимчасово обмежили (підозрілі перекази), хоча можливість розраховуватись у магазинах залишилась.

Зранку звернувся до відділення банку в Дніпрі, де менеджер пояснив, що, ймовірно, потрібно підтвердити джерело походження коштів. Спершу я трохи засмутився, адже не маю офіційного доходу — лише фриланс.

Після цього написав на електронну пошту банку роз’яснювальний лист, у якому пояснив ситуацію та зазначив, що без проблем можу надати скріншоти з Binance (ордери, історію операцій тощо) для підтвердження законності коштів. Уже за годину отримав відповідь та допомогу — обмеження було знято.

Дякую за швидку відповідь і якісний сервіс!

Так, моє повідомлення сформовано за допомогою чату GPT і не є підробкою 🙂
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 17:09
Добрий день! Ми вдячні, що Ви знайшли час залишити такий детальний опис власного досвіду співпраці. Завжди раді надати якісний, своєчасний та зручний сервіс. Будемо раді продовжити плідну співпрацю. Слова подяки вже на шляхи до наших фахівців 🕊
Проблема вирішена
0989387494AAA 27 жовтня 2025, 13:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Лаврухiна, 3
Викрадають кошти, були наданні всі документи, які підтверджують доходи, банк заблокував карту і просто не відповідають не на звінки, не в чаті!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 жовтня 2025, 13:57
Добрий день!

Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.

Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні. Звертаємо вашу увагу, що на даний момент ваші кошти знаходяться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи
Ми запевняємо, що кошти будуть перераховані після завершення цього процесу. Дякуємо за Ваше очікування

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 50
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝