×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Доллар депо
Детально перевірили всю інформацію.
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.
На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.
Дякуємо за розуміння!
Коментарі (3)
Дуже швидка та кваліфікована робота
Величезне дякую!
Коментарі (1)
Не правильне нарахування кєшбєку
Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям.
Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».
Ми завжди раді допомогти в таких ситуаціях та детально розглядаємо кожне питання Клієнтів. Ми перевіримо Ваші звернення та вже займаємось донарахуванням різниці кешбеку у відповідності сумі транзакції у гривневому еквіваленті. За результатом проінформуємо Вас.
Написати коментар
Абсолютный кайф — Абанк!!!
Ми безмежно вдячні, що Ви так високо оцінили наші продукти. Ми будем і далі підтримувати високий рівень, особливо за такої теплої підтримки 🍏💚
Коментарі (3)
Судебный ИСК к А-Банку
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Коментарі (4)
Як з цим бути?
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Коментарі (2)
Повернення коштів від шахраїв
Я подав скаргу про шахрайство через чат-бот А-Банку. Хочу зазначити що менеджер який зі мною спілкувався все чітко пояснив і допоміг подати скаргу… Пройшло майже два роки. Я відверто вже забув про це, і не надіявся що з того щось вийде…
Вчора до мене зателефонували! Я спочатку не зрозумів, про що йдеться. І навіть подумав що то знову якісь шахраї … І лише після телефонної розмови пригадав усі подробиці тієї справи. Менеджер що зі мною спілкувалася спочатку помилилася в сумі, через що я не зрозумів про що саме йдеться. Але через кілька хвилин перетелефонувала, вибачилась і сказала що вона помилилася в сумі… Тоді все стало на свої місця, мене попросили надати свої реквізити для повернення коштів…
Сьогодні прийшло поповнення на мою карту…
Дякую!
Коментарі (6)
ABANK МОШЕННИКИ!!!
Вибачте, будь ласка, за тривалість в очікуванні.»
питання скільки чекати ??? ігнорять сутками в ітозі кажуть що 180 днів можуть розбиратися вони там, ну брєд а-банк шляпа!!!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
ПОДЯКА
За швидкі та професійні відповіді, за терплячість та позитивний досвід. Було приємно вести розмову, та отримати відповіді на запитання))
Їм потрібна премія! 😁😍
ii.ilonaa
Коментарі (1)
Зловживання повноваженнями, затримки і фінансове вигодовування банку за рахунок клієнтів
Нещодавно моєму обліковому запису було раптово заблоковано можливість здійснення P2P переказів, без попередження чи чітких пояснень. Банк зажадав надання доказів надходження коштів, відомостей про осіб, які перераховували мені кошти та яким я перерахував кошти, та цілі цих трансакцій. Відправлення декларації про доходи — їх не задовольняє, договір про продаж нерухомості — їх не задовольняє і не визнається як підтвердження доходів. Не визнаються жодні законні документи і після цього знову запитуються докази. Замість оперативного вирішення проблеми, ситуація затягується на тиждень з повторними шаблонними запитами тієї самої інформації, яку я вже надавав, що створило враження знущання наді мною.
Кульмінацією стало те, що після чергового звернення до служби підтримки і надання інформації, яку вони запросили, мені було повідомлено про розірвання банком ділових відносин на підставі статті 15 закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», без адекватного роз’яснення реальних причин таких дій. Служба підтримки банку зажадала заяву для перерахунку коштів на мій рахунок в іншому банку, але навіть цей процес затягнувся невиправдано довго і досі не завершено, хоча пройшло набагато більше ніж регламентовані ними три календарні дні(наразі вже 2 тижні).
На жаль, подивившись коментарі інших клієнтів в інтернеті, стає зрозуміло, що ситуація не є унікальною, а має масовий характер і є досить поширеною. Досвід інших користувачів, який я проаналізував, показує схожий патерн: Після блокування рахунків, банк систематично відмовляє у прийнятті законних документів, таких як декларації про доходи або договори купівлі-продажу нерухомості, як дійсних доказів доходів; Затримує будь-який розгляд ситуації; Ігнорування будь-яких пояснень клієнтів. Ці дії створюють враження, що банк зловживає своїми повноваженнями для фінансового вигодовування за рахунок своїх клієнтів. Навіть якщо банк зрештою погоджується на повернення коштів, то він, за їх нововведеним пунктом тарифу, стягує 30% з поверненої суми.
Це все відбувається у важкий воєнний час, коли вся країна об'єднується для допомоги один одному: банк користується ситуацією, коли увага держави і суспільства спрямована на війну, і зловживає своїми повноваженнями, щоб займатися нечистою діяльністю — масовим грабунком клієнтів, при цьому необґрунтовано звинувачуючи усіх своїх клієнтів у цьому.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (2)
Блокування рахунку. Відмова від клієнта. Банк не повертає кошти
Банк з кожним разом вимагав і вимагав нові документи, спочатку це було: пояснити одну транзакцію останню, потім довести всі свої доходи після чого зажадав пояснити всі операції за 2 місяці, а в результаті попросив довести, що у мене є криптогаманець.
Після надання документів про депозити, облігації (допомогу ЗСУ), про всі транзакції з чеками та підтвердженням, про сплату податків з оплати послуг «з дизайну». А також про те, що в мене є зареєстрований 3 роки тому криптогаманець. Банк попри все просто вирішив відмовитися від мене як клієнта і зрештою заблокував усі кошти та картки.
Усі кошти збиралися і були в обороті депозитів в а-банку останні 2,5 роки. Після чого мене попросили заповнити заяву, щоб перевели кошти на інший рахунок. Термін переказу 3 дні. Пройшло більше 72 годин, за цей час 3 рази зв’язувався з операторами та консультантами а-банку, і чесно скажу, комунікація мене просто шокувала, почнемо з того, що виявилося, банк порушує закони та підтвержую це по затримці відправки коштів і на ходу придумує свої нові закони, А саме: як повідомив оператор банк може затримати переказ коштів на 1 місяць, коли запитуєш про порядок номер моєї заявки, оператор відповідає що у них немає номерів заявок, і все хаотично приймається і робиться. Всі аргументи банку «у нас затримки» на питання про приблизні терміни банк нічого не може від слова зовсім повідомити, оскільки як уточнювалося 3 рази весь процес хаотичний і банк просто намагається зробити якнайшвидше без конкретики. Досі кошти не були надіслані, моя заявка не оброблена, банк зовсім не йде на зустріч. На цей момент не рекомендую банк, хоча до цього зазначу для мене особисто це був один із найкращих та лояльних банків, які трималися за своїх клієнтів.
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банку підтвердити будь-яких документів перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банк підтвердити будь-яких документів: перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.
Коментарі (1)
Замовлення готівки
Коментарі (1)
Блокировка личных средств, и хамское общение !
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Окремо приносимо вибачення за негативні враження після розмови зі Службою підтримки. Всі Ваші діалоги зі Службою підтримки ретельно перевірені та пропрацьовані для покращення процесу нашого обслуговування.
Ми взяли Ваше питання на контроль, наразі Банк отримав від Вас документи. За результатом перевірки сьогодні було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення щодо них та запит додаткової інформації.
Очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Коментарі (5)
Тривале затримування коштів
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Коментарі (3)
Категорично не рекомендую
Далі через відкрите виконавче провадження я закрила офіційно борг. Документи про ухвалене судове рішення і закрите на користь, А — банку виконавче провадження банк отримав. На моє звернення щодо закриття карти (рахунку) з наданням довідки про закриття рахунку і відсутності заборгованості чат бот каже, що перевіряє інформацію. Провадження закрито як 3 дні. Інформація щодо закриття провадження, відповідно = закриття боргу, тобто суми, зазначеної в виконавчому провадженні вже є в банку. Але чат бот все ще перевіряє інформацію)))
На користь, А банку затверджено і прийнято рішення суду, борг по виконавчому провадженню на користь, А банку я сплатила.
Коли мій рахунок «спеціалісти» А- банку закриють?
І ще, А-банк погрожував колекторськими агенствами, які в Україні нелегалізовані. Чи може це означати, що А-банк активно співпрацює з нелегальними організаціями?
Подумайте 100 разів перед тим, як зв’язуватись з цим банком. В жодному іншому банку не зустрічала таких схем і погроз.
Ми перевірили факт виконання Вами рішення суду та передали питання на списання залишку боргу.
Нам шкода, що під час тривалої перевірки Ви отримали певні незручності. Деякі питання дійсно потребують ретельної перевірки інформації. Ми обов'язково допоможемо Вам закрити рахунок після списання залишку боргу.
Ми взяли Ваше питання під особистий контроль, працюємо над його скорішим розв'язанням. Наразі просимо Вас очікувати, ми додатково проінформуємо Вас по вирішенню питання.
Коментарі (2)
Блокування та звинувачування в фінансуванні тероризму
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
На жаль, наданих Вами документів було недостатньо. Банк відправив Вам додаткові запитання. Від Вас було отримано відмову від відповіді та виявлене бажання завершити ділові відносини з Банком.
Під час переказу коштів виникла технічна складність, платіж було повернуто. Наразі, комісія успішно повернута на Вашу картку.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Вже передали його на пришвидшення. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Коментарі (10)
Привищив ліміт , направив документи , рішення нема
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки. Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р, інші розхідні операції з карткою є доступними. Банк отримав від Вас документи. Наразі проводиться перевірка, ми взяли Ваше питання на контроль. За результатом вирішення питання ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (3)
А банк не сотрудничайте!!!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, ми не отримали від Вас необхідного підтвердження. Для вирішення Вашого питання очікуємо від Вас запитувані документи.
Коментарі (5)
Не виводять гроші
Написати коментар
не виконання зобовʼязань та відсутність чіткої відповіді
На сьогодні мені досі кажуть очікуйте, роблять все можливе, багато людей з подібними запитами все затримується.
Читаючи тут коментарі розумію, що реально багато і з вини самого банку.
Я не проти перевірки, будь ласка. Та нащо блокувати кошти на які я розраховую?
Компенсацій немає, вирішення немає, терміни не виконують. В жодному банку України не зутрічала такого бажання позбутись клієнтів та нажитись на їх грошах.
Коментарі (2)