Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RomanHOD 28 грудня 2024, 20:41
Втратив мобільний номер телефону, і коли виникли питання то підтримка банка була дуже ввічлива і допомога вирішити всі питання, і не залишала мене самого без грошей за кордоном, картки розблоковано

Користуюсь їх послугами вже декілька років, і немаю нарікань

Рекомендую абанк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 грудня 2024, 9:23
Дякуємо за відгук!

Раді, що змогли допомогти Вам. Завжди поруч, навіть за кордоном💚
Bassskk 28 грудня 2024, 3:47
Раджу обходити цю фінансову установу стороною. На даний момент всі банки посилили роботу фінмону ввели додаткові обмеження але це єдиний банк який після блокування рахунку відмовляється повертати кошти) Банк вимагає підтвердження доходів, а коли ти гадаєш ці документи підписується стандартним «Згідно пункту договору і ЗУ…» Щоб ви не надали відповідь буде одна і таж.
Всі інші банки кошти повертають після закриття рахунку і припинення співпраці, так іноді потрібно заплатити комісію, але кошти повернуть.
А банк же ніколи кошти не поверне — і робиться це свідомо щоб хоть якось і річних звітах перед «шановною власницею» генеральний міг показувати на графіках дохідності позитивну динаміку)
Доречі на моє прохання переказати кошти на доброчинний фонд із вказанням реквізитів банк також відмовився) все що потрібно знати про них
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 грудня 2024, 14:09
Добрий день!

У разі припинення співпраці ми надаємо клієнтам заяву, яку необхідно заповнити для переказу залишків коштів на рахунок в іншому банку. Якщо Ви бажаєте спрямувати кошти на благодійність, повідомте нас про це, і ми здійснимо переказ на спеціальний рахунок НБУ для благодійних цілей.

Зазначаємо, що банк жодним чином не залишає кошти собі — усі операції здійснюються відповідно до законодавства. Ми написали Вам в особисті повідомлення, просимо надати відповідь, щоб ми могли більш детально перевірити вашу ситуацію та допомогти з її вирішенням.
vdmytro 27 грудня 2024, 18:45
Банк значно погіршив якість обслуговування, перетворившись із цікавої фінансової установи на рівень, що нагадує ломбард.
Крайній рік регулярно помічаю втрати коштів через приховані комісії та умови, які не зазначені прозоро.
Останньою краплею стала ситуація, коли за переказ між власними картами банк взяв з мене майже 1000 грн комісії. Я розумію що сам винен що був неуважний, але навіщо працювати з банком котрий постій намагається тебе розвести, якщо є конкурнети в яких подібних прихованих пасток немає.
Картковий курс валют у банку стабільно завищений.
За послугу «Оплата частинами» з кредитного ліміту банк знімає додаткову комісію. Купував холодильник у Епіцентрі по данній програмі — потім десять раз пожалів що не оформив покупку в іншій установі.
Валюту в малих містах на відділення замовити неможливо.
Банк постійно дзвонить з пропозиціями відкрити депозит, чим нахабно краде час, опускаючись до рівня дешевого кол-центру.
Часті блокування карток під час покупок в інтернеті змушують проходити незручну верифікацію через відеодзвінки.
На сьогодні А-Банк повністю втратив конкурентні переваги, які мав у минулому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 грудня 2024, 19:47
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїми враженнями. Нам шкода, що ви стикнулися з такими незручностями, і ми цінуємо вашу відкритість у висловленні критики.

Щодо комісій за перекази, хочемо зазначити, що при переказі понад 100 000 грн на картки інших українських банків на місяць дійсно застосовується комісія у розмірі 2% від суми. Усі тарифи доступні для ознайомлення на нашому сайті та в застосунку àbank24. Також радимо звернути увагу на можливість уникнення додаткових витрат при оплаті платежу за програмою «Плати частинами», переказуючи платіж вручну з карти Жовта.

Ми намагалися зв’язатися з вами для роз’яснень щодо цих та інших питань, але, на жаль, не змогли вам додзвонитися. Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми прагнемо покращити якість обслуговування для всіх наших клієнтів. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mahnoush 27 грудня 2024, 15:31
Customer service is perfect, always helpful and fixed my problems, amazing bank and customer service, specially in telegram they respond fast
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 грудня 2024, 15:53
Thank you for your feedback! We always strive to provide our customers with the best experience and resolve all issues promptly.
Проблема вирішена
IgorNAN 27 грудня 2024, 0:50
Справжнє новорічне «диво» від А-банку. Ситуація наступна, я буду описувати її з максимальними деталями, щоб читачі і підтримка банку (якщо вона все ж захоче розібратися в ситуації) розуміли контекст. 24 грудня я (з балансом на картці А-банку 4597,23 грн) оплачував замовлення — посилку Meest через термінал у відділенні магазину Rozetka на суму 4384 грн. З мого боку оплата пройшла, але консультант повідомив, що з їх сторони оплату не прийнято (сплив час очікування на терміналі) і кошти, якщо їх було списано, зараз повернуться на баланс. Я нічого повторно не оплачую і чекаю повернення. І дійсно, через хвилину з’являється вхідний платіж «Скасування. RozetkaPay» на суму 4384 грн. Кошти на баланс картки також повернулись (баланс картки знову стає 4597,23 грн). Я оплачую замовлення повторно, транзакція успішно проходить. На картці залишається 213,23 грн — на даному етапі все гаразд. Наступного дня (25.12) я оплачую ще підписку на Spotify з цієї ж картки на суму 213,22, транзакція успішно проходить, на балансі залишається 0,11 грн.

Диво починається ввечері 25 грудня. Відкриваючи додаток А-банку я бачу, що баланс моєї картки становить -4383,89 грн. Жодних транзакцій за цей час не додалось, а якщо відкрити останню транзакцію, то «залишок після» вказано коректно — 0,11 грн. Я одразу звертаюсь до підтримки банку, де мені повідомляють, що у мене просто некоректно відображається баланс картки і вони вже створили заявку на виправлення (№ 2762024) і що її орієнтовно буде оброблено 27 грудня.

Ввечері 26 грудня і знову відкриваю додаток і «диво» стало ще цікавішим: баланс картки не змінився (так і залишився -4383,89 грн), але з історії платежів зникла вхідна транзакція за 24 грудня зі скасуванням від RozetkaPay на 4384 грн. Якщо оформити виписку — транзакції в ній теж немає. Все виглядає так, ніби все це мені привиділось і повернення ніколи й не було.

Добре, що я перший раз оформив виписку по картці ще до мого звернення у підтримку. У виписці від 25 грудня дана транзакція присутня. У виписці від 26 грудня вона вже зникає. Також інформація про вхідну транзакцію збережена в історії ApplePay, яку А-банк видалити просто не може.

Я звертаюсь у підтримку повторно (вже стосовно балансу і транзакції, яка зникла з історії), де мені повідомляють, що ніякого зарахування насправді немає, а повернення перевіряється і фахівці нададуть мені відповідь до 19 лютого 2025 року (!) і, враховуючи, що це кредитні кошти, я повинен буду протягом всього часу платити відсотки за цю суму.

Як так сталось, що повернення надійшло і кошти вже було зараховано на баланс, а через день сума зникла з рахунку, а ще через день зникла з історії та виписки і сама транзакція — банк надати відповіді не може.

Підсумовуючи, не рекомендую вірити будь якій інформації (не важливо — баланс по картці, чи вхідні транзакції), яку банк відображає у власному додатку чи виписці по карті. Тому що вхідні транзакції та гроші можуть так само чарівно зникнути з рахунку, як і надійшли. Тепер я змушений очікувати, доки фахівці дві місяці вирішуватимуть дану проблему і взагалі невідомо, чи повернуть мені кошти.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 грудня 2024, 9:21
Добрий день!

Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися з нами деталями вашої ситуації. Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути в процесі використання наших послуг.

Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішено. Дійсно, процес обробки транзакцій може бути складним. Після авторизації платежу та повернення коштів, проходить кілька етапів, включаючи авторизацію на повернення, кліринг та фактичне зарахування коштів на ваш рахунок. Це може призвести до тимчасових розбіжностей у відображенні балансу та історії транзакцій у нашому застосунку.

Вдячні вам за терпіння та розуміння під час цього процесу. Додатково ми розглянемо можливість спрощення процедури для уникнення подібних непорозумінь у майбутньому.
Проблема вирішена
Кирило Шукало 26 грудня 2024, 16:34
добрый день, заблокировали карту и деньги невозможно вывести, или разблокировать карту, официального дохода у меня нет, справок никаких нет, без справки ничего не могу сделать, надеюсь что помогут тут разблокировать карту или просто вывести деньги на другую мою карту
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2024, 17:20
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Ирина Андрианова 26 грудня 2024, 10:17
Оператор Аліна максимально швидко ДОПОМОГЛА МЕНІ! Моїй подяці для Аліни — немає меж!!! В мене була проблема з оплатою «національний кешбек». Аліна протягом 10 хвилин — ДОПОМОГЛА МЕНІ!!! 🙏🏻❤️🥰 Перевипустила картку та я змлгла розрахуватись в Аптеці!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2024, 10:42
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді чути, що Аліна змогла швидко і ефективно вирішити вашу проблему з оплатою. Ваша вдячність дуже важлива для нас, і ми обов'язково передамо її Аліні.
Проблема вирішена
Денис Власюк 26 грудня 2024, 0:09
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 11
Добрый вечер. Решил испытать удачу и поиграть в лицензийное казино, повезло выиграл деньги, вывел их себе на карту, потом еще раз закинул и еще раз выиграл, сумы не большие 2000 4000. По итогу карточка заблокирована и требуют справку о доходах, я не работаю в данный момент поддержка игнорирует
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 грудня 2024, 13:29
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.

Дякуємо за розуміння!
anoriel 25 грудня 2024, 15:57
Перераховувала кошти на свій рахунок. Переплутала місцями дві цифри. Кошти пішли на чиюсь карту, з якої були зняті і карта перевипущена. Банк не зробив НІЧОГО. Крім того, як можна випускати карти з однаковимм номерами? При цьому не надавати Прізвище для перевірки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2024, 18:17
Дякуємо за Ваш відгук!

Ми Вашим запитом було створено заявку на розгляд можливості повернення коштів і ми зв'язались з отримувачем, однак він відмовився повернути кошти, оскільки очікував на цей переказ. Повернення можливо лише за згодою отримувача. Рекомендуємо звернутись до поліції або безпосередньо до отримувача для вирішення ситуації.
Проблема вирішена
Oleh3033 25 грудня 2024, 15:21
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 367
Мне заблокировали на картах, а банка 22500грн
Да у меня есть нерешенная проблема, на 4500, но я полгода добиваюсь от сотрудников, чтобы эти деньги у меня забрали и отвернули, а карты разблокировали. Но видимо банку лучше иметь клиента в блоке, чем активного клинта.
И что это за специалист профильный, что с весны мне позвонить не может. Я обращался в банк не менее 10 раз
В ответ чушь, и разная

Как можно работать и восстановить статус кво

Помогите закрыть счёт и вернуть деньги, если ктото знает, как!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2024, 19:29
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.

Сьогодні ми зв'язалися з Вами та погодили рішення, наразі питання знаходиться в роботі, за результатом ми повідомимо Вас.
Проблема вирішена
PROMLISZBUT 25 грудня 2024, 6:46
После 3-х лет работы, А банк заблокировал расчетный счёт предприятия по статье про легализацию доходов полученных преступным путем. И это после полного представления пакета документов и договоров в которых видно от каких предприятий заходили деньги. Мы в шоке от, А банка, это просто удар в спину. Ну что сказать, сволочи. Ладно бы это были лично мои деньги, но это деньги были нам перечислены за товар, который мы должны поставить по договору. Ведь можно было дать возможность нам использовать эти деньги, а потом предложить расторгнуть деловые отношения, но, А банк пошел по самому плохому сценарию событий. Не рекомендую, А Банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 грудня 2024, 9:36
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. На Вашу електронну адресу було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Наразі ми не отримали від Вас заповнену заяву. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.

Дякуємо за розуміння!
IrinaSokolova 24 грудня 2024, 18:46
Здравствуйте! Я являюсь клиентом Абанка достаточно давно. Картой пользуюсь для мелких переводов, родственники помогают и сбрасываю сыну и его жене деньги иногда. Никаких огромных сумм и т. д.

И вот я уже второй день пытаюсь разблокировать доступ к своей карте после автоматической блокировки якобы из-за мошенничества, хотя его не было…

Вчера я перевела 1914.99 грн на карту Восток (Власний Рахунок) — карту моего сына (фамилия совпадает, если нужно предоставить выписку, что это его счет, это без проблем). Сумма такая странная (неровная и копейки), т.к. он попросил помочь погасить кредитный лимит этого месяца, чтобы остаться в льготном периоде. Но дело в том, что операцию я проводила с нового подаренного телефона. Марка OnePlus — такая же, но модель новее. Из-за этого перевод не прошел и заблокировался.

Я уже проходила видеочаты для подтверждения операции и т. д. Мне плохо было слышно из-за качества связи, а также я из-за возраста плохо понимаю на украинском языке и только со второго видеочата смогла сообразить, чтобы попросить вести диалог на русском, если это возможно. После первого видеочата мне снизили кредитный лимит в 0, заблокировали все карты.

Вопросы были не совсем понятые для меня, т.к. я не знала до недавних пор даже какая у меня именно модель телефона и т. д. Я, кроме марки OnePlus, и не знала ничего. Уже знаю, спасибо! И растерялась немного, т.к. первый раз попала в такую ситуацию.

В чате мне пообещали, что карты будут перевыпущены и разблокированы через сутки. В итоге, пришли оповещения про успешный перевыпуск карт. Желтая карта была разблокирована (на ней 0 грн), а зеленая с деньгами так и остается заблокированной. В чате банка пишут «Вашу картку було заблоковано на проведення операцій. В банк надійшла інформація про непідтвердження операції на Вашу картку, проводиться службове розслідування». Я спросила, что это означает — ответ один, ждите. При этом никаких переводов на мою карту ни в этот день, ни пару днями ранее не поступало вообще.

Мне каждый день операторы говорят новую информацию. Теперь я написала дни и время, когда мне нужно ждать звонка из банка. Я даже не могу позвонить им самостоятельно через телеграмм.

Я просто хочу разблокировать свой счет и пользоваться услугами банка и далее. Я не мошенник, не была жертвой мошенничества, не занимаюсь никакой незаконной деятельностью, всякими крипотовалютами, как уже прочитала тут и т. д.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2024, 20:34
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
anna2911 24 грудня 2024, 16:54
При оплаті картою нац.кешбек в аптеці, оплата не пройшла. Виявляється щоб користуватись даною картою, потрібно її спочатку перевипустити, єдина проблема, що ніде не було про це вказано. Функції перевипуску карти в додатку також немає. Про все це дізнатись прийшлось після звернення в службу підтримки. В аптеці казали, що всі у кого карта від цього недобанку, не можуть провести оплату. Пише відмова, зверніться в банк. Через цей провтик банку, прийшлось заплатити з особистих коштів, відмову робити не хотілось, бо і так як л*х там виглядала з цими проблемами. Банк свою провину не визнає, служба підтримки така: сорі, нічого зробити не можемо. А можна було б спочатку все нормально налаштувати, щоб не було таких проблем, або взагалі не позицінувати себе як банк, який може брати участь в даному проекті, бо банк по суті дно. Мало плюсів, багато мінусів. Один з них це нікчемна служба підтримки, яка не здатна вирішувати проблему. Набирайте нормальних людей на роботу, а не з пту.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2024, 19:03
Дякуємо за Ваш відгук!

Дійсно, операції можуть не проходити при здійсненні транзакцій за певними категоріями. У таких випадках ми відправляємо клієнтам повідомлення з можливістю перевипустити картку для коректної роботи.

Щоб ми могли детально перевірити Вашу ситуацію просимо Вас надати відповідь в особистих повідомленнях. Ми готові допомогти й врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення роботи сервісу.
Наталія Бельмас 24 грудня 2024, 15:51
Дуже досвідчений консультант та терплячий, бо я перепитую кілька разів, а він спокійно пояснює.
Коли цей консультант на лінії зв’язку, я знаю, що все вирішить)
Одного разу вирішувала питання щодо можливого блоку картки при надходженні г/з сина, а сьогодні — щодо опрацювання моєї заявки та отримання готівки. Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2024, 16:10
Дякуємо за відгук! Завжди на зв’язку, щоб підтримати Вас у будь-якій ситуації😊
LarisaPril 24 грудня 2024, 15:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Огромное Спасибо за пониманте и поддержку в такие времена!!! недавно оформила перекредитование от другого банка…и быстро чудом погасила долг! Очень грамотные и терпеливые сотрудники. знающие свое дело и принимающие участие лично в моей.на тот момент.проблеме…Всех с наступающими праздниками! Мира! Процветания! Удачного нам сотрудничества!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2024, 16:09
Дякуємо за Ваш відгук! Щасливі, що змогли підтримати Вас у важливій справі. Вітаємо зі святами🎄✨
Проблема вирішена
Sviat84 23 грудня 2024, 22:10
Я розумію чому багато шахраїв вибирають А-Банк, бо сам банк заохочує їх і робить всі можливі способи користування цим банком
. Шляхом обману в подруги вкрали 46 тисяч, ці кошти були перераховані на, А банк де чітко пише немцев радислав, банк мені єдине що написав що тільки шахрай може надіслати кошти назад (саме він вже пішов надсилати мені їх)😂
Дякую, А банк що не змогли ніяк заморозити мої кошти коли я вона скинула всі протоколи витяги, і єрдр з переписками шахраїв
ніколи не майте справи з цим банком.

А-Банк
307770
MC 5375235207947555(карта шахрая)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 грудня 2024, 11:11
Добрий день!

Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.

На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти без згоди отримувача. Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lobata 22 грудня 2024, 22:09
Найкращий банк: найвигідніші відсотки по кредитам і швидкі, низька комісія на всі послуги, або взагалі відсутня! А банк за Вас, бо ви їх клієнт, іншим службам горло перегрезе! ✅
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2024, 8:45
Дякуємо за відгук! Завжди прагнемо бути на стороні наших клієнтів і готові підтримувати вас у всіх фінансових питаннях.
Проблема вирішена
Diana1909 22 грудня 2024, 21:37
Відділення за адресою: Суми, пр-т Лушпи, 22 прим. 252
Після отримання зарплати і поповнення карти своїми особистими коштами карту було заблоковано. При розмові з ботом питання не вирішується, немає ніякої конкретики дій. Після чого звернулася в відділення банку де з мене посміялися і сказали, що нічого нового вони мені не скажуть, спілкуйтеся з ботом. В боті водять за ніс, пишуть що заявку передано профільному спеціалісту. Карту було заблоковано 17.12.2024 до сьогодні вони ще нічого не перевірили. Ці гроші наразі дуже потрібні, квартплату уже затримую на 3 дні. Через безвідповідальність банку я залишилася з проблемами
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 грудня 2024, 9:49
Доброго дня!

Хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Це може призвести до тимчасового блокування картки. Докладні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки ви можете знайти в пункті 3.3.25 за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Для проведення детальної перевірки з вами зв'яжеться представник банку. Просимо вас дочекатися телефонного дзвінка для вирішення цього питання.
Serik33 22 грудня 2024, 19:51
Утерял финансовый номер, обратился в поддержку, все решили буквально за один звонок длинною 1 минута, долго пользуюсь Банком, всем рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2024, 20:12
Ми завжди намагаємося надати нашим клієнтам найкращу підтримку і швидкі рішення. Ваше задоволення — це наша головна мета!
Kmitiz 22 грудня 2024, 15:12
Служба підтримки працює на Ура, в інших банках очікуєш на відповідь оператору 5хв
Абанк відповідає за 30секунд.
Працівники досвідченні та дуже культурні
На далі і залишусь клієнтом вище вказаного банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 грудня 2024, 15:39
Дякуємо вам за ваш відгук та високу оцінку нашої служби підтримки! Наша команда завжди прагне забезпечити наших клієнтів найкращим сервісом, і ваша позитивна реакція є для нас великою мотивацією.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.5
USD 41.9 42.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝