Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Wiwiwi 24 жовтня 2023, 23:03
При реєстрації через Дiю видає помилку. Документи надсилаються, але остаточно виходить помилка. Щось пiдозрюю, що це тому, що запит в Дiю лише за паспорт, без IПН
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 жовтня 2023, 12:35
Добрий день! Ми будемо раді детально перевірити ситуацію, яка виникла у Вас при замовленні картки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Степан Багінський 24 жовтня 2023, 20:26
Відгук буде не простий. Я є клієнтом банку з перервою більше дванадцяти років.
Стосується замовлення пластикових карт з отриманням за кордоном через чат Telegram і також через додаток до різних рахунків: кредитного, депозитного, валютного.
На сьогоднішній не простий час, коли більше семи мільйонів громадян України вимушені шукати притулок за кордоном вже більше 15 місяців це питання дуже актуальне.
Як би можливо було ставити для різних відповідей кількість зірок то в одному було б П’ЯТЬ зірок. а в іншому НУЛЬ зірок. Хоча це стосується одного питання яке вирішувалось з 20 жовтня 2023 р. 13:53 до 24 жовтня 2023р. 15:05.Тобто 4 (ЧОТИРИ) ДОБИ і 1 (ОДНА) ГОДИНА, або 97 (ДЕВ'ЯНОСТО СІМ) годин, або 5820. (П'ЯТЬ ТИСЯЧ ВІСІМСОТ ДВАДЦЯТЬ ХВИЛИН).
Паралельно зі зверненням було аналогічне звернення в двох інших банках України. В одному із них ця процедура від першого дзвінка з консультацією на Call center (Кол- центр) і закінчення замовлення в додатку зайняла приблизно до 90 хвилин. А в іншому всього 25хвилин, в кінці останньої я отримав номер відстеження почтового оператора.
Тепер самі рахуйте різницю в часі.
Все-таки почнем що вплинуло на мою оцінку 4 зірки.
Ситуацію в кінці епопеї виправила оператор Ірина (SIP-номер 87745) 24 жовтня в 14:16. Я був вражений її компетентністю і знанням продукту. Тому і запитав її номер щоб відзначити її терпіння, професіоналізм і високий рівень бажання виконати правильно роботу і допомогти в складній ситуації клієнту над яким знущались ЧОТИРИ ДОБИ, якого емоції вже «зашкалювали». Ще раз дякую Ірині. Побільше б таких працівників. Описувати ЇЇ роботу не буду. Керівництво якщо захоче прослухає розмови. … Ставлю П’ЯТЬ зірок.
Хоча дзвінок який я зробив перед тим як з'єднали мене з Іриною був з іншою співробітницею банку. Так я не витримав і з тяжкими словами поклав трубку, бо настільки не уважна була до моїх запитань. Вперто не хотіла відповідати на прямі запитання, або є не компетентною і не професійною.
Для справедливості потрібно відзначити ще одного працівника з Кол-центру. Нажаль я не запам’ятав ім'я. Телефонна розмова почалась 20 жовтня 2023р в 19:49. Працівник спробував мені допомогти. Передзвонював мені не одноразово, навіть за моїм проханням на інший номер в зв’язку з перебуванням мене в роумінгу. Він продовжив це робити на слідуючий день. Бо питання ніяк не вирішувалось. Я також вдячний йому за намагання допомогти і виправити ситуацію. Але в результаті на жаль як потім вияснилось що по вині інших НЕ КОМПЕТЕНТНИХ працівників питання знову почало «буксувати»
Тепер поясню чому я поставлю всім іншим НУЛЬ зірок.
На сайті Абанку відсутня інформація про правила випуску або пере випуску і відправлення карток за кордон. Тобто які відправляють, які не відправляють. В якій послідовності. Як правильно заповнити замовлення через чат Telegram або чат Viber.
Працівники банку в чаті відповідають з запізненням навіть по декілька годин. Абсолютно не знають продукт банку стосовно відправки за кордон карток. І постійно надають абсолютно різні відповіді на одне і теж запитання. Так і ще і не правильні відповіді. Роблять помилки при виконанні замовлення. Мені знадобилось більше двох днів щоб заставити правильно вказали закордонну адресу отримувача яку я надав. Вперто не хотіли цього робити. Видумували свою адресу. На що я їм ДВАІ ДОБИ пояснював що картки відправляться (вибачте за ворожу мову) по адресу «НА дєрєвню дєдушкє». Постійно перепитували одні і тіж питання, присилали рекламні повідомлення в чаті. Я стомився десяток разів повторювати одне і теж саме. Дуже не уважні і не компетентні Для чого ці чати???
ЗА ЦЕ СТАВЛЮ БАНКУ «НУЛЬ» зірок.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 25 жовтня 2023, 12:34
Добрий день! В першу чергу ми приносимо Вам вибачення за незручності у ситуації, яку Ви зазначили у відгуку. Ми розуміємо, як важливо швидко отримати консультацію та вирішити питання, яке виникає у наших Клієнтів та завжди працюємо над покращенням нашого обслуговування. Цей приклад дуже важливий для нас, Ваше питання вже на контролі у Спеціалістів, всі звернення ретельно перевірені та проводиться робота для покращення нашого сервісу. Питання з доставкою карток також на контролі, ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо Вас за результатом. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ира Торбенко 24 жовтня 2023, 18:56
22.10.2023 заблокировали карту. Сказали связаться через видеозвонок, я подтвердила и никакого звонка не поступило. Связалась через мессенджер, сказали ждать звонка в течении 3-х дней.
Связалась в мессенджер не могут сказать причину блокировки, перенаправляют на других специалистов. По сей день звонка не поступало.
Финансовая потеря 6216грн.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 24 жовтня 2023, 20:45
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
dfdsf 23 жовтня 2023, 17:46
ЦЕЛІЙ ДЕНЬ НЕ ИМЕЮ доступа к своим деньгам
горячая линия не отвечает кормит завтраками и приносит извинение. мне не нужны извинения мне нужен доступ к своим деньгам₴
НЕ СОВЕТУЮ
Закрываю счет ухожу в другой банк

Операции списались деньги не возвращают при отмене
Абанк
Відповідь банку
Aleesha 24 жовтня 2023, 12:49
Добрий день!
Наразі спостерігається масова складність в роботі застосунку та під
час користування карткою.😔 Наші Спеціалісти вже працюють над
усуненням. Кошти за неуспішні операції буде повернуто на Ваш рахунок
централізовано.

Ми дуже стурбовані тим, що наші клієнти не можуть повноцінно
користуватися власними коштами та нашими сервісами. Запевняємо, що ми
розбираємося у даній складності та проводимо ряд заходів для уникнення
таких ситуацій в майбутньому. Вибачте нас, будь ласка, ми обов'язково
виправимося, щоб бути кращими для Вас 🍏
Валерій Карбашевський 23 жовтня 2023, 11:20
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 4
Нещодавно зіткнувся з проблемою виводу коштів із Скарбнички. Ніякі маніпуляції з додатком (перевстановлення, перезавантаження і т.ін.) нічого не дали. Тільки завдяки оператору банку вдалось швидко усунути проблему. Дяку працівникам за професійну роботу.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 23 жовтня 2023, 11:30
Дякуємо за відгук! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Natalochka7 22 жовтня 2023, 20:21
В отделении мне подключили кэшбэк, а в следующем месяце я не смогла его найти в мобильном приложении.
Позвонила оператору вечером, мне сразу же перезвонили и дали полную консультацию где его искать, как переподключать и как им пользоваться.
Дуже вдячна оператору Вікторії за кваліфіковану відповідь і гарне обслуговування.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 жовтня 2023, 21:03
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
atbpremium 22 жовтня 2023, 13:20
Чому я обрав Абанк:
— Застосунок швидкий і якісний (думаю це достойна заміна monobank)
— наявність відділення (для готівкових операцій)
— ввічливість і привітність співробітників від консультанта до касира. Я проста фіз особа з витратами до 15000 грн / міс.
— Карта Епіцентр з кешбеком на всі покупки
— Сервіси за який хвалять monobank працюють тут аналогічно і так само швидко (p2p перекази без комісії), зняття готівки 0,9% так само як і monobank

Мінуси:

1) Тягарем на дно є тех. підтримка яка абсолютно не мотивована допомогати. І є причиною того чому я обираю monobank для виплат ФОП чи заробітної плати, соціальних виплат і т.д. Через те що підтримка не компетентна допомогти відповісти на коротке питання по тарифам, я обрав інший банк для отримання цільових виплат. Підтримка змушує читати мені десятки сторінок мого договору з банком. Для чого взагалі тоді підтримка, якщо я маю на руках договір?

2) Повернення заморожених коштів триває дуже довго і ніхто не посприяє її пришвидшенню. При оренді авто на довгий срок чи 10-хвилинна прогулянка на самокаті — тут беззаперечний лідер по швидкості розморожені коштів є monobank.

Тепер приклад з реального життя:

1) Звернення в підтримку: Чи є комісія за зняття цільових коштів:

Abank: У мобільному застосунку АБанк24 Ви можете ознайомитись з умовами та тарифами карти. В меню 'Профіль' — 'Тарифи та правила' — 'Тарифи' — 'Картки' — та обираєте потрібну карту

Monobank: Якщо відбувається отримання цільових виплат на картку моно, тоді комісії немає до 50 000 грн на місяць, при знятті більшої суми буде стандартна комісія як і за зарахування особистих коштів — 0,9% від суми

2) 10-хвилинна прогулянка самокатів. Коли очікувати розмороження коштів:

Abank: 3 робочі дні за регламентом для розмороження 55 грн.

Monobank: Є регламент, але на практиці (у моєму випадку) кошти повертаються ОДРАЗУ по завершенню поїдки.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 22 жовтня 2023, 14:16
Дякуємо за відгук та можливість стати ще кращими для наших Клієнтів! Зворотний зв'язок від Вас дуже важливий для нас. Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому і продовжуємо роботу над покращеннями нашого сервісу! Обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та зробимо висновки для покращення нашої роботи! Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
supermen16 21 жовтня 2023, 16:31
Нажаль війна всіх підкосила, я втратив роботу, вимушений був виїхати та стати ВПО, та на жаль не можу знайти роботу. А кредити у банках залишись. Усі банки пішли на поступки, та надали реструктуризацію боргу, без відсотків, а деякі навіть списали частину боргу. Абанк. запорпонував реструкторизацію при якої за два роки відсотки становлять майже 100% кредитної заборгованості. При боргу у 12560,41 грн при заключенні реструктуризації мені запропонували умови при яких я за два роки повинен сплатити: 21480 грн. Це найгірші умови із усіх банків де у мене є проблемні кредити. Нажаль банк Зовсім не кліенто оріентований. Оператори тільки вимагают погасити борг. Так банк також можна зрозуміти але це единий банк який виставив відсоток за реструкторизацію боргу.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 жовтня 2023, 18:50
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої поточної заборгованості.
На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись для можливості розібратись у Вашій ситуації більш детально. Банк адресував Вам повідомлення через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, просимо надати відповідь.
Проблема вирішена
Grigoriy2023 20 жовтня 2023, 21:00
Банк запросил доп проверку, но они говорят что наберут в течении трех календарного дней в итоге я жду в течении 2 недель на званок, раз в 3 дня переспрашивал к поддержки в телеграмме говорили в течении дня в итоге никто не звонит и не решеает проблему блокировки карты
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 21 жовтня 2023, 10:25
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
OlenaChuhai 19 жовтня 2023, 20:43
Після покупки карти АТБ, виникли проблеми з активацією. Створити віртуальну карту через додаток теж не можливо. Після переписки з менеджером служби підтримки банку близько 1год30хв, створили заявку на вирішення проблеми. Через 2дні повідомили, що проблему вирішено і картою можна користуватися. Тільки от поповнити її в терміналі не можна, відправляють у відділення. Служба підтримки банку на повторне звернення відмахнулись повідомленням :«Ваша карта ***** активна, обмеження з боку Банку відсутні" На цьому допомога закінчилася. При проханні закрити карти, нав’язують ще одну карту.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 20 жовтня 2023, 14:28
Добрий день!
Детально перевірили описану Вами ситуацію. Дійсно під час активації картки виникли технічні складнощі. Питання було вирішене профільними Співробітниками.
Щодо виникнення помилки під час поповнення картки. Складнощі з боку Банку відсутні, зі свого боку ми не виявили неуспішних спроб поповнення.
Приносимо вибачення, за незручності з активацією картки. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Проблема вирішена
Anastasia5555 17 жовтня 2023, 23:49
9.10 мне банк заблокировал карту с моими средствами!
Запросив чеки, видимо очень подозрительно получить в 7 платежах с 27.09 аж 18.500(это ж миллионы)
9.10 и 10.10 я добавила информацию, что запросили
Мало того, что забыли работники чата добавить всю информацию, а только выборочно, так сделали так, что 11.10 типо я только добавила информацию
Никакого чёткого ответа я не могу получить, у каждого «специалиста «своя версия.
У банка нету регламента, напоминает шарашкину контору
Операторы безграмотные, творят и говорят каждый свое
На сегодняшний день уже 16.10 ответа я так не дождалась!
Такого беспредела я в жизни не видела, почитав отзывы поняла, что не одна такая
Очень жаль, что рекомендовала этот банк
Но антиреклама обеспечена, многие мои знакомые начали выводить свои средства в более порядочный банк
Где не блокируют без причины, общаются корректно и помогают решить вопрос, а не кормят обещаниями и то, что ждите
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 жовтня 2023, 11:35
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
User1234512345 17 жовтня 2023, 20:27
Расскажу личный опыт использования А-Банка. В приложении присутствуют ошибки: когда сворачиваель приложение и потом снова пытаешься в него войти, будет «вечная загрузка». Чтобы приложение снова заработало, нужно удалить его со вкладок и зайти заново, если оно не залагает при входе. Это делает использование банка очень неудобным и вызывает раздражительные эмоции.
Непунктуальные работника банка. После блокировки карты ждал звонка от специалиста 6 дней, когда обещали 3 календарных дней. К тому же, ждал бы ещё дольше, если бы сделал одной вещи. Сейчас тоже существует проблема с этим банком. Пока не буду делать поспешных выводов, но судя по моему опыту работы с банком, рассказов от знакомых и отывов на минфин, уверен что проблема не решится как было сказано мне банком
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 18 жовтня 2023, 13:57
Добрий день! Застосунок АБанк24 має тривалість робочої сесії, в період якої можна зайти повторно без додаткового підтвердження, у разі раніше успішного виконаного входу. Якщо Ви згортаєте АБанк24 і після робите спробу одразу відкрити застосунок — він повинен працювати коректно, якщо Ви робите це через певний час вже поза періодом робочої сесії, тоді застосунок запитує у Вас авторизацію як при новому вході.
Для можливості детально розібратися у Вашій в ситуації наші Фахівці написали Вам через месенджер, який Ви обирали в Банку, оскільки додзвонитися до Вас не вдалося.
По ситуації з блокуванням карти також надали Вам відповідь. Раді, що питання вирішено і будемо раді отримувати від Вас тільки найвищі оцінки.
Проблема вирішена
OlegGri 17 жовтня 2023, 15:35
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
Сотрудничал с банком не 1год, необходимо было взять деньги на развитие бизнеса. По итогу 5ти лет выплатил банку не малую сумму, несмотря на это все осталась незакрыта кредитная карта за которую просто выносят мозг и на уступки по списанию % никак не идут, хотя учитывая то что выплатил довольно большую сумму, можно было и сделать небольшой подарок, как это делают многие банки учитывая ситуацию в Стране!!! Общатся с менеджерами не возможно потому как диалога 0, как роботы «внесите платеж» и все!!! При закрытии основного кредита руководитель обещал, решить вопрос с % карты, но как только все произошло то сразу полный игнор.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 жовтня 2023, 20:24
Добрий день! У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за поточні умови погашення Вашої заборгованості. Ми детально перевіримо всю інформацію по Вашій ситуації та повідомимо за результатом Вас.
Проблема вирішена
NikiYuliya 17 жовтня 2023, 14:22
Заблокували картки 05.10
Зворотнього звʼязку зовсім немає. Потрібно виписувати кожного дня, щоб зрозуміти чи треба надати їм додаткову інформацію чи ні!!!
Постійно пишуть, що чекати треба 1 робочий календарний день. Передали інформацію профільним спеціалістам (Це просто пуста писанина).
В мене такі відчуття, що вони взагалі нічого не перевіряють. Жахливе те, що зворотнього звʼязку взагалі НЕМАЄ!!!
Скільки мені ще чекати треба!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 17 жовтня 2023, 16:40
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Документи надані Вами, були надані не в повному обсязі.
Згідно Умов та правил Банку п. 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Наш Співробітник вже зв'язався з Вами. Очікуємо заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
Mariyazap 16 жовтня 2023, 18:59
Звернулася до спеціаліста бо були непорозуміння в експлуатації додатку.Допомогли вирішити проблему, все коректно пояснили ,100 разів дзвонили, щоб дізнатися всю інформацію, допомагали онлайн, офлайн! Професійна технічна підтримка! Дякую операторам і всім співробітниками за компетентність!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 16 жовтня 2023, 19:06
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tavri4an 15 жовтня 2023, 11:09
Делаюсь этим комментарием так как впечетлен работой одного из сотрудников А-Банк, я не знаю кто это был конкретно.
Сегодня 15.10.23, приблезительно в 9:30 я обратился за помощью к сотруднику, А — банк через чат поддержки в телеграмме, суть просьбы была в том что карта моя была заблочена 14.10.23 вечером, из за того что я хотел скинуть на мобильный счет другу сумму. И что бы ее разблокировать мне нужно было по видео связи обратится к сотруднику банка, что я сделал, но никто не выходил на связь ни вечером ни утром.Так вот, этот сотрудник в течениее 30 мин уже утром, пытался мне помочь, и в итоге помог!!! Очень приятно что человек отнесся серьезно к моей просьбе (проблеме) не отключился, и довел дело до конца! Я скажу это настоящий профессионал своего дела, и попрошу руководство А-банка как-то наградить этого человека,.
Спасибо еще раз!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 жовтня 2023, 11:33
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Для можливості перевірити описану ситуацію більш детально, написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
March23 14 жовтня 2023, 22:21
Повысьте зарплату работникам банка Аваль за уникальное терпение, порядочность и умение объяснять все четко и правильно!
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 15 жовтня 2023, 9:30
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazarlevkovskij 14 жовтня 2023, 14:28
Допомогли вирішити проблему, оператор і менеджер просто прекрасні 😌
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 жовтня 2023, 14:45
Дякуємо за відгук! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Lena1963 14 жовтня 2023, 13:21
Хочу выразить благодарность Максиму, который очень вежливо и доходчиво разьяснил как открыть валютную карту, купить валюту и сделать заказ на отделение банка. Грамотно поставлена речь, приятно получить квалифицированную консультацию
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 жовтня 2023, 13:48
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! 🍏😊
Alexandr Nv 14 жовтня 2023, 7:44
Щиро дякую за Вашу підтримку ЗСУ, мені дуже приємно, що Ви не забуваєте колег, та дбаєте про захисників, та на наші свята даруєте подарунки. Також окремо хочу висловити подяку Конопкіні Надії Олександрівні та Кудла Кірі Петрівні, дуже приємно що не забуваєте про нас.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 14 жовтня 2023, 9:44
Щиро дякуємо Вам та вітаємо з Днем захисників і захисниць України! Слава Україні! 🍏😊

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.5
USD 39.4 40.1
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.5
USD 39.4 40.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝