×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.7 | 43.5 |
USD | 39.4 | 40.1 |
Всі курси банку |
Неможливо зареєструватись
Написати коментар
Здивування некомпетентністю деяких співробітників банку
Стосується замовлення пластикових карт з отриманням за кордоном через чат Telegram і також через додаток до різних рахунків: кредитного, депозитного, валютного.
На сьогоднішній не простий час, коли більше семи мільйонів громадян України вимушені шукати притулок за кордоном вже більше 15 місяців це питання дуже актуальне.
Як би можливо було ставити для різних відповідей кількість зірок то в одному було б П’ЯТЬ зірок. а в іншому НУЛЬ зірок. Хоча це стосується одного питання яке вирішувалось з 20 жовтня 2023 р. 13:53 до 24 жовтня 2023р. 15:05.Тобто 4 (ЧОТИРИ) ДОБИ і 1 (ОДНА) ГОДИНА, або 97 (ДЕВ'ЯНОСТО СІМ) годин, або 5820. (П'ЯТЬ ТИСЯЧ ВІСІМСОТ ДВАДЦЯТЬ ХВИЛИН).
Паралельно зі зверненням було аналогічне звернення в двох інших банках України. В одному із них ця процедура від першого дзвінка з консультацією на Call center (Кол- центр) і закінчення замовлення в додатку зайняла приблизно до 90 хвилин. А в іншому всього 25хвилин, в кінці останньої я отримав номер відстеження почтового оператора.
Тепер самі рахуйте різницю в часі.
Все-таки почнем що вплинуло на мою оцінку 4 зірки.
Ситуацію в кінці епопеї виправила оператор Ірина (SIP-номер 87745) 24 жовтня в 14:16. Я був вражений її компетентністю і знанням продукту. Тому і запитав її номер щоб відзначити її терпіння, професіоналізм і високий рівень бажання виконати правильно роботу і допомогти в складній ситуації клієнту над яким знущались ЧОТИРИ ДОБИ, якого емоції вже «зашкалювали». Ще раз дякую Ірині. Побільше б таких працівників. Описувати ЇЇ роботу не буду. Керівництво якщо захоче прослухає розмови. … Ставлю П’ЯТЬ зірок.
Хоча дзвінок який я зробив перед тим як з'єднали мене з Іриною був з іншою співробітницею банку. Так я не витримав і з тяжкими словами поклав трубку, бо настільки не уважна була до моїх запитань. Вперто не хотіла відповідати на прямі запитання, або є не компетентною і не професійною.
Для справедливості потрібно відзначити ще одного працівника з Кол-центру. Нажаль я не запам’ятав ім'я. Телефонна розмова почалась 20 жовтня 2023р в 19:49. Працівник спробував мені допомогти. Передзвонював мені не одноразово, навіть за моїм проханням на інший номер в зв’язку з перебуванням мене в роумінгу. Він продовжив це робити на слідуючий день. Бо питання ніяк не вирішувалось. Я також вдячний йому за намагання допомогти і виправити ситуацію. Але в результаті на жаль як потім вияснилось що по вині інших НЕ КОМПЕТЕНТНИХ працівників питання знову почало «буксувати»
Тепер поясню чому я поставлю всім іншим НУЛЬ зірок.
На сайті Абанку відсутня інформація про правила випуску або пере випуску і відправлення карток за кордон. Тобто які відправляють, які не відправляють. В якій послідовності. Як правильно заповнити замовлення через чат Telegram або чат Viber.
Працівники банку в чаті відповідають з запізненням навіть по декілька годин. Абсолютно не знають продукт банку стосовно відправки за кордон карток. І постійно надають абсолютно різні відповіді на одне і теж запитання. Так і ще і не правильні відповіді. Роблять помилки при виконанні замовлення. Мені знадобилось більше двох днів щоб заставити правильно вказали закордонну адресу отримувача яку я надав. Вперто не хотіли цього робити. Видумували свою адресу. На що я їм ДВАІ ДОБИ пояснював що картки відправляться (вибачте за ворожу мову) по адресу «НА дєрєвню дєдушкє». Постійно перепитували одні і тіж питання, присилали рекламні повідомлення в чаті. Я стомився десяток разів повторювати одне і теж саме. Дуже не уважні і не компетентні Для чого ці чати???
ЗА ЦЕ СТАВЛЮ БАНКУ «НУЛЬ» зірок.
Коментарі (2)
Некомпетентность работников
Связалась в мессенджер не могут сказать причину блокировки, перенаправляют на других специалистов. По сей день звонка не поступало.
Финансовая потеря 6216грн.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (1)
ОБМАН
горячая линия не отвечает кормит завтраками и приносит извинение. мне не нужны извинения мне нужен доступ к своим деньгам₴
НЕ СОВЕТУЮ
Закрываю счет ухожу в другой банк
Операции списались деньги не возвращают при отмене
Наразі спостерігається масова складність в роботі застосунку та під
час користування карткою.😔 Наші Спеціалісти вже працюють над
усуненням. Кошти за неуспішні операції буде повернуто на Ваш рахунок
централізовано.
Ми дуже стурбовані тим, що наші клієнти не можуть повноцінно
користуватися власними коштами та нашими сервісами. Запевняємо, що ми
розбираємося у даній складності та проводимо ряд заходів для уникнення
таких ситуацій в майбутньому. Вибачте нас, будь ласка, ми обов'язково
виправимося, щоб бути кращими для Вас 🍏
Коментарі (2)
Проблема із Скарбничкою.
Коментарі (1)
Задавала вопрос по кэшбэку
Позвонила оператору вечером, мне сразу же перезвонили и дали полную консультацию где его искать, как переподключать и как им пользоваться.
Дуже вдячна оператору Вікторії за кваліфіковану відповідь і гарне обслуговування.
Написати коментар
Задовільно, але не ідеально.
— Застосунок швидкий і якісний (думаю це достойна заміна monobank)
— наявність відділення (для готівкових операцій)
— ввічливість і привітність співробітників від консультанта до касира. Я проста фіз особа з витратами до 15000 грн / міс.
— Карта Епіцентр з кешбеком на всі покупки
— Сервіси за який хвалять monobank працюють тут аналогічно і так само швидко (p2p перекази без комісії), зняття готівки 0,9% так само як і monobank
Мінуси:
1) Тягарем на дно є тех. підтримка яка абсолютно не мотивована допомогати. І є причиною того чому я обираю monobank для виплат ФОП чи заробітної плати, соціальних виплат і т.д. Через те що підтримка не компетентна допомогти відповісти на коротке питання по тарифам, я обрав інший банк для отримання цільових виплат. Підтримка змушує читати мені десятки сторінок мого договору з банком. Для чого взагалі тоді підтримка, якщо я маю на руках договір?
2) Повернення заморожених коштів триває дуже довго і ніхто не посприяє її пришвидшенню. При оренді авто на довгий срок чи 10-хвилинна прогулянка на самокаті — тут беззаперечний лідер по швидкості розморожені коштів є monobank.
Тепер приклад з реального життя:
1) Звернення в підтримку: Чи є комісія за зняття цільових коштів:
Abank: У мобільному застосунку АБанк24 Ви можете ознайомитись з умовами та тарифами карти. В меню 'Профіль' — 'Тарифи та правила' — 'Тарифи' — 'Картки' — та обираєте потрібну карту
Monobank: Якщо відбувається отримання цільових виплат на картку моно, тоді комісії немає до 50 000 грн на місяць, при знятті більшої суми буде стандартна комісія як і за зарахування особистих коштів — 0,9% від суми
2) 10-хвилинна прогулянка самокатів. Коли очікувати розмороження коштів:
Abank: 3 робочі дні за регламентом для розмороження 55 грн.
Monobank: Є регламент, але на практиці (у моєму випадку) кошти повертаються ОДРАЗУ по завершенню поїдки.
Коментарі (2)
А Банк та реструктуризація.
На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись для можливості розібратись у Вашій ситуації більш детально. Банк адресував Вам повідомлення через месенджер, який Ви обирали в АБанк24, просимо надати відповідь.
Коментарі (3)
А банк
Написати коментар
Карта АТБ
Детально перевірили описану Вами ситуацію. Дійсно під час активації картки виникли технічні складнощі. Питання було вирішене профільними Співробітниками.
Щодо виникнення помилки під час поповнення картки. Складнощі з боку Банку відсутні, зі свого боку ми не виявили неуспішних спроб поповнення.
Приносимо вибачення, за незручності з активацією картки. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Написати коментар
Блокировка карты
Запросив чеки, видимо очень подозрительно получить в 7 платежах с 27.09 аж 18.500(это ж миллионы)
9.10 и 10.10 я добавила информацию, что запросили
Мало того, что забыли работники чата добавить всю информацию, а только выборочно, так сделали так, что 11.10 типо я только добавила информацию
Никакого чёткого ответа я не могу получить, у каждого «специалиста «своя версия.
У банка нету регламента, напоминает шарашкину контору
Операторы безграмотные, творят и говорят каждый свое
На сегодняшний день уже 16.10 ответа я так не дождалась!
Такого беспредела я в жизни не видела, почитав отзывы поняла, что не одна такая
Очень жаль, что рекомендовала этот банк
Но антиреклама обеспечена, многие мои знакомые начали выводить свои средства в более порядочный банк
Где не блокируют без причины, общаются корректно и помогают решить вопрос, а не кормят обещаниями и то, что ждите
Коментарі (6)
неудовлетворенный работой банка
Непунктуальные работника банка. После блокировки карты ждал звонка от специалиста 6 дней, когда обещали 3 календарных дней. К тому же, ждал бы ещё дольше, если бы сделал одной вещи. Сейчас тоже существует проблема с этим банком. Пока не буду делать поспешных выводов, но судя по моему опыту работы с банком, рассказов от знакомых и отывов на минфин, уверен что проблема не решится как было сказано мне банком
Для можливості детально розібратися у Вашій в ситуації наші Фахівці написали Вам через месенджер, який Ви обирали в Банку, оскільки додзвонитися до Вас не вдалося.
По ситуації з блокуванням карти також надали Вам відповідь. Раді, що питання вирішено і будемо раді отримувати від Вас тільки найвищі оцінки.
Коментарі (4)
Скверное обращение к своим клиентам
Коментарі (20)
Заблокували картки
Зворотнього звʼязку зовсім немає. Потрібно виписувати кожного дня, щоб зрозуміти чи треба надати їм додаткову інформацію чи ні!!!
Постійно пишуть, що чекати треба 1 робочий календарний день. Передали інформацію профільним спеціалістам (Це просто пуста писанина).
В мене такі відчуття, що вони взагалі нічого не перевіряють. Жахливе те, що зворотнього звʼязку взагалі НЕМАЄ!!!
Скільки мені ще чекати треба!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.
Документи надані Вами, були надані не в повному обсязі.
Згідно Умов та правил Банку п. 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Наш Співробітник вже зв'язався з Вами. Очікуємо заяву з реквізитами для перерахунку залишків.
Коментарі (2)
Допомогли вирішити технічну проблему в застосунку!
Написати коментар
Ребята из А-Банк молодцы!!!
Сегодня 15.10.23, приблезительно в 9:30 я обратился за помощью к сотруднику, А — банк через чат поддержки в телеграмме, суть просьбы была в том что карта моя была заблочена 14.10.23 вечером, из за того что я хотел скинуть на мобильный счет другу сумму. И что бы ее разблокировать мне нужно было по видео связи обратится к сотруднику банка, что я сделал, но никто не выходил на связь ни вечером ни утром.Так вот, этот сотрудник в течениее 30 мин уже утром, пытался мне помочь, и в итоге помог!!! Очень приятно что человек отнесся серьезно к моей просьбе (проблеме) не отключился, и довел дело до конца! Я скажу это настоящий профессионал своего дела, и попрошу руководство А-банка как-то наградить этого человека,.
Спасибо еще раз!
Коментарі (2)
Помощь в оформлении карты
Коментарі (2)
Чудовий сервіс
Коментарі (1)
Консультация по открытию валютной карты
Написати коментар
Подяка А-банку
Написати коментар